Czujnik temperatury płynu chłodzącego silnik (sensor1)
drugim czujnikiem na który obecnie stawiam jest czujnik termiczny wentylatora - gdy jest ciepły silnik włącza wentylator a gdy zimny odłącza i tu problem bo nie odłącza. Mam problem jeszcze ze zlokalizowaniem tego czujnika . Nie zlokalizujesz bo go nie ma. To nie duży Fiat. Wentylatory są sterowane komputerem, na podstawie odczytu z czujnika temperatury...
Jak temperatura płynu chłodzącego przekroczy 95*C to wentylator ma chodzić nawet po zgaszeniu jak Volkswagen Golf 1,3. Częste wypalanie DPF to wynik słabego spalania lub dużej ilości paliwa, co podnosi temperaturę silnika. Na obecnym paliwie to normalne.
Ten silnik jest ciężki do odpowietrzenia. Na czas odpowietrzania zaciśnij wąż do reduktora. Jego odpowietrzysz na samym końcu. Test CO2 robiłeś na zimnym silniku? Zdarzały się pęknięte głowice które rozszczelniały się dopiero po nagrzaniu do temperatury roboczej.
Taki wygląd tłoka sugeruje miejscowy wzrost temperatury ,spalanie oleju? czip tuning z odczytem temperatury powietrza nordig czip tuning?, uszkodzenie czujki spalania stukowego i przestawianie zapłonu , ja bym odczytał ecu i szukał złego zapłonu lub wypadania zapłonów i dopalania w kolektorze co w konsekwencji daje wzrost temperatury silnika.
Jaki błąd wyskoczył? Numer podaj, to że wyskoczył błąd mówi tyle co średnia temperatura w mieście oddalonym od Ciebie o 1000 km.
Podłączyłem zegar i moje pytanie czy ciśnienie odbudowuje się dobrze czy nie za długo?(pojawia sie około 30s po odpaleniu). O wiele za długo. Ciśnienie powinno wzrastać od razu do kilku sekund po rozruchu (w zależności od miejsca pomiaru i temperatury silnika).
Diagnoza EGR była na jakiej podstawie (jakieś błędy ???) ...Podłączcie jakiś tester i odczytajcie kody dtc ... Wygląda faktycznie na tryb awaryjny , Nawet jeśli by była niedrożność układu paliwa to by wyrzucał błędy z ciśnienia na szynie CR .. Po kolei 1. Dobry tester - odczyt błędów 2. Jeśli ich nie ma to spr. parametrów silnika - Ciśnienie doładowania...
Nie montuj gazu poczytaj dobrze te silniki maja bardzo doza temperaturę spalania są przypadki ze umierały po 100tys , a na gazie???
Wymieniłeś pierwszy czujnik temperatury spalin - ten za wentylatorem w DPFie ????? , lubi mieć fixa na wykresie tego nie widać bo świruje na ułamek sekundy ..
Witam Mam oproblem z klimą w samochodzie jak z tematu, klima zaczęła mi słabo chłodzić,tzn po stronie kierowcy leci ,w miarę chłodne powietrze,a po stronie pasażera prawie ,takie jak temperatura otoczenia . Klima jest jedno obwodowa,,wiec pierwsze co mi się nasunęło to za masła ilość czynnika chłodzącego, Byłem u gościa ,podpiął zegary i stwierdził...
Po pierwsze, to podłącz diagnoskop i odczytaj numery błędów związanych z tą sytuacją. Inaczej to wróżenie z fusów co może być przyczyna takiego wzrostu temperatury, zimnej chłodnicy i późnego załączania się wentylatora? - brak płynu chłodzącego - zapowietrzony układ chłodzenia - uszkodzony czujnik temperatury - uszkodzony regulator wentylatora - zacinający...
Do sprawdzenia parametry różnicy ciśnień i temperatury wydechu (wszystkie) . Mechanik tylko wyczyścił filtr a nie usunął przyczyny .. Ogólnie silnik może zapychać dpfa z bardzo wielu przyczyn , wtryski ,szczelność dolotu , blokowanie egra itp ..
Czesc. Mam pytanie odnosnie insigni 1.8 2009 benzyna wymieniona zostala uszczelka rozżad po przejechaniu ok 15-20 km zgasze silnik i slychac bulgotanie w silniku auto nie grzeje sie temperatura w normie uklad grzewczy dziala dodam ze wypluwa wode po odkreceniu korka i to pod dosc sporym cisnieniem. jade spowrotem do mechanika ale pytam zeby sie nie...
No jednak chyba wtrysk, wykrecilem wszystkie, okazalo sie ze sa dwa nowe, po zamianie kolejnosci stuka, ale po dodaniu gazu, i tylko jak silnik jest goracy. Na zimnym auto jak nowe. Nabiera temperatury, zaczyna stukac i dymic. Ale to tak ze chlopaki mowia, ze w razie wojny, i tak mi auto zabiorą zeby robic zasłonę dymna 🤔 Pojawil sie komunikat o zapchanym...
witam, przegladając forum, napotkałem się na temat zwiazany z insignia i oringiem, Sytuacja podobna, jak u wczesniejszych uzytkownikow, jednak nie do konca... sam komunikat pojawial sie podczas mniejszych temperatur, juz w granicach 10 stopni, potrafil wyswietlic sie na desce, jednak po 1-2s gasl. W zime, przy -20, potrafil utrzymywac sie nawet do 20,...
Witam obydwa czujniki temperatury w tym silniku są podłączone bezpośrednio do sterownika silnika .Są dwa ponieważ kontrolują pracę termostatu który również jest sterowany przez ecu (nie jest prawdą że jeden jest do wentylatora a drugi do ecu licznika itd ..) Niestety temperatura na liczniku nie przedstawia rzeczywistej temperatury silnika tylko przeliczoną...
Witam! Mam problem z prawdopodobnie elektryką w Insignii Z28NET z 2010 r. Komputer diagnostyczny na zapłonie, bez odpalania silnika, już pokazuje 0,4 bara doładowania, tak samo przepływomierz 1,7 g/s. Obie części są na pewno sprawne, bo po podmianie na inne sprawne, odczyt na komputerze jest taki sam. Auto ma LPG, odłączyłem sterownik LPG myśląc, że...
Wymieniona cewka świece oraz pokrywa zaworów auto jeździło bez problemów do dziś gdy wyskoczył bład, (cod4) auto ma problem nadal z odpalaniem do tego gdy już odpali włącza się wentylator a temperatura silnika na zegarze pokazuje zero znajomi mówili że może być problem z nie szczelna sprężarka klimatyzacji lecz ja nie widzę tam żadnego wycieku........
Dowolny czujnik z temperaturą którą sobie sam możesz wstawić. To tylko realizacja dogrzewacza po rozruchu silnika samoistnie się uruchamia jeżeli temperatura jest niższa od temperatury przyłączenia czujnika. https://obrazki.elektroda.pl/8953417400_... Najłatwiej go wyciągniesz Sharana jest na podszybiu.
Udało mi się znaleźć kogoś do podmiany przepływomierza i efekt jest taki sam jak na moim, czyli błędu nie da się wykasować, a pomarańczowa kontrolka wraca po paru kilometrach. Teraz sonda, ta z przodu silnika? Ma ktoś jakiś pomysł? Wrzucam zamrożoną ramkę po zamianie przepływomierza: DTC który spowodował zapisanie P0171 wymaganych danych chwilowych...
Witam. Mam taki problem z moją Insignią 1.8 + LPG, że gaśnie na zimnym silniku (np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, wrzuceniu na luz, dodaniu gazu na postoju...), po uzyskaniu 70 stopni przez silnik problemy znikają, w serwisie opla walczyli 2 tygodnie sprawdzili przepływomierz, czujnik temperatury, przepustnicę, cewkę, świece i nic nie znaleźli....
Witam, dzięki za odpowiedz i poświęcony czas . Mam jeszcze pytanie do ciebie czy zajmujesz się tymi rzeczami zawodowo czy tylko amatorsko ? Bo jeśli zawodowo to może byśmy pogadali co do zlecenia. I podaj skąd jesteś bo ja z Kalisza. Wyłącznie amatorsko, miałem okazję pobawić się różnymi materiałami przy okazji swojego samochodu (Dynamat Extreme, STP...
Prawdopodobnie dalej pompa łapie powietrze, więc uszczelnienie do weryfikacji w pierwszej kolejności. Hak-2 w tym aucie nie na tym polega problem. Fakt, na gorącym silniku trudno utrzymać ciśnienie oleju i jak coś jest zużyte to najpierw na gorącym wychodzi. Ale w tym aucie zawodzą uszczelnienia i pompa zamiast oleju ciągnie powietrze - stąd komunikat...
Witam mam problem który już był opisywany ale z regułu po radach wątki się urywały i nikt nie kończył czy przyniosły efekt a te które były chyba mam sprawdzone.A zatem problem wygląda tak: Opel Insignia 2014r 2.0 cdti Zaczęło się od tego że wyświetlił się check silnika auto traciło moc jechało jakby w trybie awaryjnym ale dało się przemieszczać wynik...
Witam wszystkich użytkowników Insigni! Mam takie pytanie. Zainwestowałem w Vlinker MC, wykupiłem dostęp do zmiany ustawień wyświetlacza (mam elektroniczny polift) i wszystko poszło dobrze, ponieważ włączyłem zarówno dodatkowe funkcje takie jak doładowanie silnika oraz temperatury wszystkich możliwych układów, oraz włączyłem funkcję taką jak efektywność...
Ja mam dokładnie ten sam problem. Auto odpala dobrze a raz na jakiś czas jest objaw jak bym miał rozładowany akumulator wycieraczki idą do góry i stan licznika pokazuje 000000. Po podłączeniu power banka do rozruchu odpala normalnie. I po kilku odpaleniach to samo. Akumulator naładowany dodam. Pokazywał 12.4 po ładowaniu prawie 13. Czy to rozrusznik...
Witam, dzis pisze w sprawie Corsy D. Silnik 1.3 CDTI ( 90 pes ) 2007 Posiadam klime automatyczna. Wczoraj pojawil sie problem... niby male zebate plastikowe kolko, ale do sedna. Nie dziala regulacja temperatury ( caly czas wieje zimne powietrze ). Popatrzylem do silnika, rury cieple, silnik cieply, rury do nagrzewnicy cieple, wiec sprawdzamy dalej......
silnik insignia insignia silnik schemat insignia sterownik silnik
pocztówki dźwiękowe manta trzaski rozdrabniacz budowa
viessmann trimatik instrukcja viessmann trimatik instrukcja
Odwrócony obraz kamery cofania w radiu Android - jak naprawić? Lokalizacja zaworu upustowego turbo w Mercedes W639