Przestań podejrzewać tylko po prostu zmierz ten tranzystor . Jak coś zastępczy to BD244 .
jeżeli myślisz o przekładni silnik > koło zamachowe to sa dość delikatne przekładnie i trudno będzie uzyskać dobre parametry , 1kg masy wymaga odpowiedniej energii mechanicznej i elektrycznej dlatego myślę że zbyt szybko zrezygnowałeś z napędu z wkrętarek o jakim silniku myślisz z odtwarzacza wideo
Nic w tym opracowaniu nie ma o panewkach i kole zamachowym. witam jak sciagnoles to koło?
Teoretycznie tak... Tylko - nie znalazłem w opisie - czy ten silnik ma koło zamachowe? czy też kołem zamachowym jest tu wirnik pompy? Jeśli druga odpowiedź to musisz takowe koło zamachowe zamontować. I oczywiście rozwiązać regulację obrotów gdyż jest on przystosowany raczej do jednej prędkości obrotowej wału. Jednak jest to silnik więc wiele da się...
Tape Selector KONTAKT S. Co do tego kółka... możesz sprawdzić co się dzieje po włączeniu przewijania i wyciągnąć wnioski. Możliwe, że czegoś jeszcze brak, nie znam tej mechaniki, ale idea jest w każdej podobna: Po włączeniu zadanej funkcji jakiś napęd zostaje w jakiś sposób przekazywany z silnika na talerzyk zwijający. To kółko powyżej zamachowego...
Model kod silnika jako pierwsze.
W silniku głównym napędzającym koło zamachowe musi być otwór zasłonięty czarną gumą włóż tam śrubokręcik.
Jeżeli myślisz o elektrycznym to można, jak wymienisz koło zamachowe.
Nie patrz na znaki na pasku. Ustaw wałek na znak (kręć bez obaw silnik jest bezkolizyjny). Potem ustaw koło zamachowe na ząbek 0st w otworze pod cewkami. Załóż pasek. Zrób przy pomocy klucza 13 dwa pełne obroty silnikiem. Ustaw znowu koło zamachowe na ząbek 0st i zobacz czy koło wałka jest na znaku. Jak jest- gotowe. Rozrząd ustawiony prawidłowo. Zawsze...
jak podłącze maszynę do prądu to silnik pracuje. Koło zamachowe się kręci a igła stoi w miejscu. Kręcę ręcznie kołem zamachowym i też igła stoi w miejscu. jeszcze raz odkręciłam dolną i górną pokrywę- podłączyłam do zasilania i koło zamachowe się kręci jednak te "mechanizmy" z pod górnej i dolnej pokrywy nie kręcą się. Czyli wina leży w "sprzęgle"...
W tym magnetofonie silnik główny (napędzający koło zamachowe) kręci się zaraz po załączenia zasilania. Z objawów wynika,iż najprawdopodobniej konieczny jest przegląd mechanizmu. Silnik przewijania nie działa, i elektromagnes "odczytu" się "klei".
Witam serdecznie! ... 1. Na zdjęciu pierwszym mamy napęd kasety. Pasek jest tylko pomiędzy tymi rolkami, które wchodzą w kasetę? To gumowe coś pomiędzy tymi rolkami to jest sprzęgiełko tak? Póki co jeszcze dokładnie nie wyczyściłem, dlatego widać na tych rolkach pozostałości po starych paskach :) Biała strzałka wskazuje tzw. "idler" czyli kółko pośredniczące,...
Sprawdź w momencie gdy ten silnik się zatrzyma czy koło zamachowe obraca się lekko pokręcając nim palcem.
[/quote] Niby jakich? Jakież to części zamienne są niedostępne a trzeba je wymieniać?[/quote] Mechaniczne (silnik, koło zamachowe, talerzyki na które nakłada się szpule...
Koledzy, przecież autor napisał, że obroty silnika falują również gdy silnik napędza tylko same koło zamachowe. Żadna rolka dociskowa czy sprzęgło nie ma więc nic do rzeczy. Masa koła zamachowego owszem jest duża, ale jak stabilizator silnika aż tak wariuje to tego już koło zamachowe nie jest w stanie zniwelować.
Szanowni Koledzy, mam pytanie co mogło się stać jeśli magnetofon bezproblemowo odtwarzał kasety powiedzmy przez godzinę i nagle po przełożeniu na drugą stronę kasety nagrania odtwarzane są jakby w spowolnionym tempie powiedzmy tak o 30%. Sprawdz mechanizm napędzający w mechanizmie pasek, koło zamachowe, silnik.
W koło rozrządu, średnica około 8mm i w koło zamachowe z przodu silnika jest otwór w bloku.
Tak było to połączone.W chwili gdy silnik odpalił,nie miało już znaczenia czy rozrusznik jest zazębiony,ponieważ w tym momencie koło zamachowe silnika już się nie obracało.
Ja nie wiem jaki to silnik, ale części jak koło zamachowe czy gaźnik przypominają jak by pochodziły z WSK-125. Ale sądząc po stanie nic z tego silnika nie będzie. Zbyt mocno skorodowany, to że nie możesz ruszyć tłokiem może świadczyć o całkowitym zardzewieniu cylindra od środka bez możliwości jego naprawy.
Możliwe, że zaciera się silnik a powodem będzie brak oleju w silniku. Innym powodem może być ocieranie cewki zapłonowej o koło zamachowe.
Jak zmienią się warunki pracy układu chłodzenia? Pompa wody sobie poradzi z tak długimi wężami? Jesteś pewien, że tarcze z hondy będą pasować do piast malucha, a zaciski głębokością montażową i rozmiarem też? Czy będziesz całe piasty przekładał? I oczywiście te piasty pasują do zawieszenia i układu kierowniczego malucha? Bo jak na razie, to świstak...
Pokaż mi te panewki oporowe w tym silniku.
silnik od kosiarki ma cewkomoduł, wychodzi z niego tylko WN do świecy i kabelek gaszenia-do masy możesz spróbować rozciąć drugą taką cewkę WN z innego silnika i nawinąć na nią dość gruby drut odwinięty z jakiegoś transformatora , przynajmniej 0.5mm grubości a ilość zwojów to eksperymentalnie i zamontować obok cewki WN, wtedy będzie produkowała prąd...
Gwint normalny - prawy (mocowaniem koła na klin). WD-40 zaaplikować, chwilę odczekać i przystąpić do odkręcania właściwym kluczem. Spróbuj rozważnie przyblokować koło magnesowe lub od dołu silnika np. za koło pasowe.
Tak jak w temacie sprzedam części do pralki Whirlpool AWE 6517/P może pasują do innych. Programator, silnik, koło zamachowe, pasek, pompa, zawory i inne proszę o propozycje
Jeśli masz już taki silnik to możesz go wykorzystać. Zainstalowałbym jednak jakieś koło zamachowe, które zapewni zgromadzenie energii, która będą pochłaniały hamulce. No i jak będziesz miał koło zamachowe to będziesz mógł podczas hamowania wyłączyć zasilanie silnika, bo nie wiem czy silnik jak go tak dohamujesz (2razy zmniejszysz jego jałową prędkość)...
W tym silniku wlew oleju do silnika jest jego odmą. Jeśli pojawia się tam dym to oznacza przedmuch do komory korbowej. Czyli pierścionki, a nawet tuleje zużyte, czytaj remont silnika. Co do oleju na sprzęgle, to olej może pojawić się z obydwu miejsc. Dla określenia pomaga kolor jak i zapach oleju jaki tam jest, czasem gołym okiem widać skąd kapie, np...
Witam posiadam decka Diory i mam co do niego pewne pytanie> Czy to normalne że w stanie STAND BY silniki obu kieszeni pracują, kręci się koło zamachowe??? Jeśli nie to czym to jest spowodowane???
Poduszki silnika i skrzyni do sprawdzenia. Jeśli nie ma luzów w zawieszenie to silnik powoduje wibracje - sprzęgło, koło zamachowe, wentylator...
Jak już wcześniej podano sprawdź, czy nie został ścięty klin na kole magnesowym. Aby się o tym przekonać musisz odkręcić nakrętkę mocującą koło magnesowe na osi silnika i wówczas będzie widoczny klin. Jeśli będzie on przesunięty względem rowka na osi, to musisz zdjąć koło magnesowe i założyć nowy klin, zwykle aluminiowy. Sprawdź przy okazji, czy nie...
Mechanik wymienił mi silnik w skodzie felicji picap , ale zamienił od starego silnika koło zamachowe nie zwracając uwagi w jakiej pozycji było przykręcone . Problem w tym , że silnik nie odpala tylko czasami kichnie . Proszę o pomoc co zrobić ? Jak ustawić prawidłowo koło ?
Wywala B25 przedlicznikowe przy przełączniu w gwiazdę. Startuje na trojkącie normalnie. Zabezpieczenia za licznikiem C20 nie wywala. Silnik 11kw napędza koło zamachowe (rębak). Czy pomoże wymiana B25 na C25?
Witam. Jak duże bicie posiada koło zamachowe?
A czy orginalny silnik miał koło zamachowe?
Deck ma być poziomo do góry nóźkami. Załóż pasek na oś silnika potem z jednej strony na koło zamachowe, przy obrocie koła pasek powinien wskoczyć sam.
Z tyłu silnika w koło zamachowe, ta największa blokada. Ta trochę mniejsza to do silników na jednym wałku.
Kolo pasowe można swobodnie reką kręcić wraz z piłami więc oporów nie ma. Prosze o wnioski.[/quote] Trak pionowy posiada koło zamachowe które silnik musi napędzać i stąd taka mała różnica w poborze prądu.
Podstawy fizyki 😀
polonez to odpada w przedbiegach, maluszek albo trabant bedzie git. ja bym to zrobił tak ze do silnika koło zamachowe sprzęgło i skrzynia biegów. tak bezposrednio na koła to silnika elektrycznego bym nie włączył, ani przez zwykłą przekładnie
Dziękuję Sz.Koledze Modziul za życzliwą i merytoryczną odpowiedź ale niestety ten plastik jest cały i mechanizm podnoszenia rolki działa poprawnie tym bardziej bez kasety podnosi i opuszcza natomiast z włożoną kasetą podnosi ale już nie opuszcza. pęknięć w mechanice nie widać. Ten model sterowany mechanizm ma poprzez cztery gumowe paski. Zdejmując poza...
Kolego, z całym szacunkiem, ale czy ty jesteś pewny, że wiesz jak działa dyfernecjał? Wydaje mi się, że piszemy o dwóch różnych etapach zablokowania koła. Ja do momentu, (tzn. przed ruszeniem silnika/koła zamachowego) za pośrednictwem jednego z kół napędowych. A Ty wyglądało by na to, że twierdzisz iż autor tematu "przełamał" już tą barierę blokady...
Ponad 20 lat temu Ośrodki Elektronicznej Techniki Obliczeniowej posiadające maszyny ODRA lub RIAD, miały również takie "koła zamachowe" dla zasilania awaryjnego. Poszukaj adresów tych ośrodków, może jeszcze gdzieś mają "w złomie" takie urządzenie kompletne - wówczas możesz zrobić doświadczenia na już istniejącym zestawie: silnik - koło zamachowe - prądnica,...
Z teorii jeśli silnik stoi to jest to stan zwarcia, a prąd rośnie do nieskończoności.Pomyśl o zrobieniu sprzęgła między kołem zamachowym a główką klucza tak jak we wkrętarkach.Wtedy koło zamachowe przejmuje moment obciążenia i zmniejsza udary na silniku.
Komplet dwumasu Sachs w Intercars nie jest przesadnie drogi a dodatkowo jest gotowy do montażu tj przekłada się komplet z kołem zamachowym. Sztywne koło mocno przenosi drgania silnika na nadwozie i obniża komfort jazdy - nie polecam.
tylko koło zamachowe jest z silnika co wyżucił korbe na dużej prędkości i nie wiem czy nie jest krzywe Gdyby kolo zamachowe było krzywe, to łeb by Ci odpadł od wibracji w tym samochodzie. Zobaczymy, co powiedzą inni, bo nie znam szczegółów konstrukcji tego sprzęgła.
Pewnie skrzywiona blacha między silnikiem a skrzynią trze o koło zamachowe.
Wał do manuala , a wał do automatu posiadają inne mocowanie pod koło zamachowe / konwerter. Parzyste wyznaczniki silnika są do manuala , nieparzyste do automatu. Np K4M 712 to do manuala , a K4M 713 to do automatu
Mam taki sam problem, proszę o pomoc!
Dobrym sposobem eliminacji wahań napięcia jest układ silnik - koło zamachowe - prądnica... kiedyś tak robiono. Można również zrobić tak: od strony sieci mostek prostujący, za nim kondensator, z tego zasilasz generator 50Hz; jak nie ma napięcia w sieci, to włącza się przetwornica, która ładuje ten kondensator, koniecznie poprzez diodę.
Szukaj koło koła fonicznego albo z tyłu silnika, jak koło zamachowe. Ale problem raczej nie w nim.
Jeśli masz czym zdjąć koło magnesowe, to tak.
witam ,moim zdaniem to jedyny sposób to znaleźć jakiś otwór na łączeniu silnika ze skrzynią i zablokować śrubokrętem koło zamachowe ,to jest sprawdzone na innych markach i niezawodne, odpisz jak dadsz rade, Picu
Oczywiście. Koło zamachowe z silnika 2.0 jest inne niż w 2.6/3.0 (różni się elementami, z których czujnik położenia wału czyta jego położenie), masz iskrę w złym momencie. Dodano po 3 Od razu uprzedzę pytanie, sprzęgło z 2.0 nie pasuje do zamachu z 2.6. Musisz szukać kompletu.
Witam!! Tak jak w temacie po zatarciu silnika w modelu Ford Fiesta 95r.1118cm3 zakupiłem drugi ,nie upewniłem sie że są różne niby o tej samej pojemności.Koło zamachowe z mojego jest mocowane na 6 śrub i ma inna średnice otworu,w tym kupionym jest mocowanie na 5 śrub niestety sprzedawca nie ma tego koła. Mam wiec pytanie jak znaleźć numer silnika czy...
Jeżeli koło zamachowe wprawiłeś w obroty przez inny silnik i masz ciszę, to dalej upieram się, że piski dochodzą z silnika. Wytarte cienkie plastikowe panewki na ośce silnika.
Dalej was nie rozumiem po co mi silnik 2 czy 3 kw skoro mogę go odpalić z korby? Zamiast korby można wstawić mały silniczek który rozkręci silnik na odprężniku tak jak pisze tomek 2000 Silnik ASz62 z samolotu AN-2 jest odpalany rozrusznikiem bezwładościowym, którego silnik rozkrecąjący koło zamachowe ma 1,5KM a i jest możliwość rozpędzenia koła korbą....
Dokładnie. Do sprawdzenia silnik, pasek, koło zamachowe (wypada oś), zabieraki itd. Mechanizm trudny do prawidłowej naprawy dla amatora.
Jaki schemat? Bolec w obudowę skrzyni i blokujesz koło zamachowe. Na wałki wkładasz listwie i już.
Naprawiałem je kiedyś gwarancyjnie tak, że mogę pomóc Ci go uruchomić.Głośnik oryginalny TESLA 15W/8 Ohm średnica 12cm.Widziałem w sklepach podobne chyba 40W /o przypominającym kwadrat korpusie z uchwytami na wkręty /Wysokotonowe dopasuj gabarytami do obudowy.Moc 10W lub większe.Paski są dwa, krótszy /nie pamiętam średnicy zakłada się na silnik górny...
Bo wirnik obraca się w polu magnetycznym stojana i staje się prądnicą. Gdybyś utrzymał obroty silnika (np chwilowo dając duże koło zamachowe) i odłączył zasilanie wirnika to pojawi się na nim napięcie troche niższe od zasilania. Dopiero ta różnica napięć pomnożona przez prąd wydzieli się jako ciepło. Dokładne obliczenia - poszukaj wykładów albo książek...
Przecież tam żaden kondensator nic nie pomoże - to kwestia faktycznego przysiadania napięcia w rytm ruchu ramy traka. Dopóki nie będzie "sztywnej" linii zasilającej, to można cuda tam robić, wszystkie z jednakowym skutkiem. Mechanicznie nie da się nic dołożyć - jedyne koło zamachowe w tym układzie, to koło pasowe napędowe.
Miałem 1,8T alu koło zamachowe ,spiek ,zakuty silnik, to to jechałoooo .. :) da sie ale koszta.
Najlepiej żeby był to diesel. Oryginał to jedno cylindrowy, dwusuwowy diesel chłodzony powietrzem, 14KM, 660ccm. Silnik ten jest dość specyficzny posiada ciężkie koło zamachowe, max 2200obr/min.
Pozostaje jeszcze kwestia odpowiedniego przełożenia silnik rozrusznika/koło zamachowe silnika nożyc, oraz mechanizm rozłączenia tychże w momencie uruchomienia nożyc (bendiks). Pomysł w/g mnie bez sensu. Dodatkowy ciężar rozrusznika+akumulator...??? Eee.
magnetofon zaczął odtwarzać płyty To bardzo dziwne, od kiedy magnetofon odtwarza płyty? Koło zębate napędzające wałek przesuwający taśmę Które to koło?O ile wiem wałek napędzający taśmę w każdym mechaniźmie jest sprzęgnięty z kołem zamachowym, a z kolei to koło zamachowe napędzane jest z silnika za pomocą paska. Jaki to jest mechanizm?Czy dowijanie...
Wygląda na ścięty klin koła zamachowego. Musiał być ostry dzwon w jakąś przeszkodę. Odkręć zbiornik, obudowę silnika, odkręć koło zamachowe i będzie widać klin. Dodano po 38 A :) sprawdź czy wał nie jest krzywy, lub nóż.
nie reaguje jak mówię, a gdy dotknę ustami mikrofonu. To co jest? Sprawdź silnik, koło zamachowe, to na którym jest pasek napędowy, może być przytarte. Oliwa maszynowa, kilka kropel i powinien magnetofon ruszyć poprawnie. Napisz co jest jak dotkniesz ustami do mikrofonu i jaki mikrofon stosujesz, to są bardzo ważne informacje, których nie zamieściłeś.
Nie silnik tylko koło zamachowe ewentualnie alternator :[-) Jeśli nie znasz sie na mechanice to nic nie kombinuj
ale czego napęd? całości? Przekładnia z samochodziku z napędem bezwładnościowym. Oś silnika napędzała koło zamachowe
Dałeś radę z Kołem?Dwumas można zastąpić ,orginalnie po Japońsku bo inne auta z silnikiem (2.0 137(8))koni nie mają koła dwumasowego lecz zwykłe i nie ma problemu z układem napędu.Ogólnie auto w ekspluatacji jest niezawodne...Taki japoński W 124...Super auto. Dodano po 6 W PL Firm regenujące dwumasy nie mają technologii na tego typy koło dwumasowe...Głównie...
W które lewo? Jeśli chodzi o to, że koło zbliża się do blachy trzymającej i trze o nią, wystarczy wkręcić plastikową nakrętkę kasującą luz i tyle, tylko nie za mocno zostaw mniej więcej 0,5 mm luzu aby samo koło nie tworzyło zbędnego oporu dla silnika.
Witam, niedawno wymieniłem rozrządy oraz skrzynie biegów w 1.8t A4 B6, po tym mam taki dźwięk: 1176764 Przypomina mi to przekładkę blaszaną między skrzynią a silnikiem trze o koło zamachowe
Jeżeli jest zdrowy ten AHF to po korekcji map w ECU powinien dac 140KM i 300Nm i to raczej koniec na seryjnych wtryskach i oryginalnej turbince. Jak chcesz więcej to turbina od silnika AWX + wtryski z końcówkami 0,216 + FMIC + remap i masz około 160KM i 340Nm i tu przyda się wymiana sprzęgła na sprzęgło od golfa III VR6 - potrzebujesz: koło zamachowe...
Przecież to typowy mechanizm jak choćby w Finezji. Sa tam dwa paski - głowny z silnika na koło zamachowe i pasek do licznika.
Jaki to Condor bo były różne rodzaje Polski rms 820 i co najmniej kilka zachodnich 2 magnetofonowych. Co to znaczy nie kręci taśmą ?. Podnosi sanki go góry ? Jeżeli tak to czy kręci ci się silnik napędzający koło zamachowe?.
Rozbierz mechanikę, tzn. wyjmij ją z magnetofonu (trzeba odkręcić front) i wykręć ją. Następnie odkręć osłonkę koła zamachowego, wyjmij je, odkręć silniki, zdejmij malutką zawleczkę (jest przeźroczysta) z ośki tego dużego trybika który bez względu na prace dotyka sprzęgła, wyjmij ten trybik, następnie zdejmij pasek i zdejmij zawleczkę ze sprzęgła i...
(at)kuba208522 Pomyśl jeszcze o stałości momentu obrotowego silnika, w którym koło zamachowe waży kilogram a nie 25 kilogramów.
Kilka lat temu kupiłem klucz udarowy do kół zasilany z gniazda zapalniczki. Sprawuje się znakomicie, ale działa na nieco innej zasadzie. Silnik rozpędza koło zamachowe i we właściwym momencie jakieś sprzęgło odśrodkowe przekazuje moment na trzpień. Jest to jakiś Einhell i kosztował nieco ponad 100zł. Do dorywczych prac bardzo go sobie chwalę.
Witam Volvo 2.4 d5 163 KM, kod silnika d5244t jak przekładam koło zamachowe z manuala na automat to nie pokrywa się pierścień czujnika wału, koła zamachowe różnią się miejscem przerwy w pierścieniu czujnika wałka miał ktoś taki przypadek? https://obrazki.elektroda.pl/2478900000_...
Mam problem z Fordem galaxy mk1 lift z 2001 r podczas jazdy silnik zgasł i teraz koło zamachowe się kręci a silnik stoi gdzie szukać przyczyny?
Jutro zamówię nowe koło zamachowe i zobaczę, gdzie są znaki
Ciekawe czy jest technicznie możliwość zrobienia silnika termo akustycznego o sporo większych gabarytach . Nie spotkałem się jeszcze z takim projektem. Kontynuując dzisiaj prace nad silnikiem, który chcę zrobić doszedłem do wniosku, że powoli brnę. Mianowicie chodzi o to, że wał, który miał być bez wyważonego koła zamachowego musiał być wspomagany przez...
Witam. Jak zwiększyć wydajność kompresora sprężarki? Kupiłem w necie używany - był problem z pompą powietrza (sprężarka) zakupiłem nową w układzie V - 2 cylindry średnica 65 (Allegro) - butla 100 l - od 0 - 7,5 bara (dałem nowy presostat, bo stary był pęknięty, nowy zawór zwrotny) - od 0 - 7,5 bara dobija w 5 minut 13 sekund - strasznie długo - dobijanie...
Witam szanownych kolegów , mieliście koledzy rację z tym obciętym klinem , rozebrałem pokrywę rozrusznika odkręciłem bendix i okazało się że klin jest przesunięty o całą swoją szerokość względem rowka na wale silnika . Teraz mam nowy problem bo nie mogę ściągnąć koła zamachowego , mimo naprężenia ściągaczem i lekkiego stukania w śrubę ściągacza , ani...
Od strony silnika olej nie może cieknąć na sprzęgło co najwyżej na koło zamachowe po zewnątrz, jeśli tarcze są mokre należy wymienić zimmering tulejkę i oringi od strony skrzyni.
Rozłożyłem dziś magnetofon , silnik sprzęgło , koło zamachowe zdemontowane na części pierwsze . Wyczyściłem , naoliwiłem filcowe wkładki w silniku złożyłem i uruchomiłem. Pracuje zauważalnie ciszej jednak słyszalnie. Czy powodem tego dźwięku może być zmienne pole magnetyczne powstające w uzwojeniach stojana i oddziałowujące na namagnesowane nabiegunniki...
najczęstrzą przyczyną wieszania się magnetofonu w czasie wykonywania funkcji są za lużne paski przenoszące napęd z silnika na koło zamachowe
Składaj, jeździj i się tym nie przejmuj... Opel tak ma, że części pasują między róznymi silnikami...
Kolego jesteś w błędzie delikatnym. Po 1. lekkie były TYLKO KOŁA ZAMACHOWE (silniki Briggs z PIONOWYM wałem od kosiarek miały aluminiowe, a z POZIOMYM wałem do np. glebogryzarki miały żeliwne zamachy). Po 2. nie wał był cięższy/lżejszy. Wiem, bo wraz z moim wujkiem mamy ponad 20 silników B&S i trochę się przy tym robi ;). W tym silniku nie ma tego problemu,...
Witam, jak realizowane jest sterowanie, wzbudzenie, praca jako silnik, w układach zasilnia awaryjnego, gdzie silnik napędza koło zamachowe, a w momencie zaniku zasilania silnik ten działa jako prądnica, wykorzystując energię zgromadzoną w kole zamachowym? Czy jest to silnik indykcyjny asynchroniczny klatkowy? Czy przy zaniku zasilania dołączane są kondensatory...
Co do kół zamachowych w dawnych komputerach: zastaw silnik-koło zamachowe-prądnica słuzył głównie jako filtr zasilania - wszelkie krótkotrwałe wypadnięcia zasilania były likwidowane. Przy zaniku zasilania miało to podtrzymać zasilanie na tyle długo, by: albo zgodnie z zasadami wyłączyć komputer, albo włączyć awaryjny generator spalinowy. W bardziej...
Straszna usterka :) A na ciepłym silniku odpalała dobrze? ;)
Jeśli silnik napędzający koło zamachowe nie posiada zintegrowanego stabilizatora obrotów to, bazując na schemacie magnetofonu, można wnioskować, iż inkryminowany silnik nie jest silnikiem oryginalnym i nie jest przeznaczony do napędu koła zamachowego. Serwisant sprzętu elektronicznego, powinien to stwierdzić samodzielnie i bez większych problemów. Jeśli...
Witam, prosiłbym by ktoś mi podał jakim momentem dokręcić koło zamachowe silnik Renault g9t koło stałe pracujące ze skrzynią su1, miałem wyciek i rozbebrałem auto. Szukałem w necie i nic może ktoś kto ma autodatę pomoże.
Te dwa przewody, ktore trzymasz w reku, to od sprzegla elektromagnetycznego. Ten silnik w maszynie przemysłowej szyjącej prawdopodobnie pracuje w sposób ciągły (wirnik silnika jako koło zamachowe) a napęd załącza sprzęgło. Albo faktycznie termowyłącznik, o ile sprzegło jest mechaniczne ? Pokaż ten motor od frontu, z kołem pasowym.
ja dziś kupiłem rurkę miedzianą do mojej maszyny parowej w NOMI, można też sprawdzić Castorame...jutro ciąg dalszy pracy nad maszyną parową i szkicowanie kotła. ------------------------------- dorwałem się dziś do dysku twardego...wykorzystałem głowice silnika jako koło zamachowe oraz łożyska znajdujące się w ramieniu odczytujące dane lecz kurcze posypały...
To nie klin był winien i nie on się ściął. Jeżeli szukasz winnych to jest nim ten , kto grzebał w silniku ;-). Nigdy nie odpala się silnika, dopóki koło zamachowe(magneto) nie jest porządnie przykręcone.
Głowicę dokręcasz siłą 167-177 Nm, rozgrzewasz silnik i dokręcasz jeszcze raz. łożyska główne wału korbowego 103-118 Nm. Koło zamachowe na kleju 85-95 Nm. Korbowody 80-90 Nm. Dane z książki.
Silnik diesel? Pewnie dwumasowe koło zamachowe jest na końcu życia
nie przesadzajmy, esy mają tak wielkie i ciężkie koło zamachowe, że nie ma żadnego szarpania podczas sprężania i pracy, bardziej rusza się cały silnik niż szarpie koło zamachowe :) poza tym zawsze w esiokach napęd z silnika przekazywany jest paskami co też łagodzi szarpania. Natomiast owszem, spawane półosie mają bardzo małą wytrzymałość, szczególnie...
koło zamachowy silnik koło zamachowy kręcić koło zamachowy
komputer audio synchronizacja elektrozaczep brzeczy peugeot boxer kluczyk
Samsung HT-E6579W - Informacje i Problemy Spadek napięcia na lampie prostowniczej 5U4G