Witam Ciebie blusik98 i wszystkich Forumowiczów . Jestem w posiadaniu takiego silnika a także dokumentacji . Nie wiem czy Masz instrukcję . Jeżeli jesteś zainteresowany chętnie poszperam w papierach .
Zdjęcie które dołączyłem pochodzi z zakończonej aukcji na "Lokalne Allegro" ( teraz nie potrafię tej aukcji znaleźć ), czy połączenie jest właściwe, nie mam pojęcia. Piszesz że silnik mocno się grzeje, silnik ten jak pokazuje napis S2-10min na tabliczce znamionowej może pracować do 10minut, potem trzeba go odłączyć od zasilania.
J tez mam proble z tą kontrolką. i chciałbym konkretnej rady. Chciałbym sie wybrać długą trasę tym Golfem ale sie boję. co mogę zrobic tanim kosztem by zwiększyć swoje szanse na dojechanie? Dodam tez że nie wiem czemu wydaje mi sie że silnik sie mocno grzeje nawet po trasie. termostat wydaje sie sprawny może to przez skrzynie 4 biegową. Prosze o odp.
Możliwe są jeszcze dwa przypadki: a) silnik obracający płytą ma defekt ( układ sterujący tym silnikiem mocno sie grzeje ) b) na płycie głównej są tranzystory S8550 , które podzcas pracy są gorące ( w tym wypadku to normalne ) ale często padają , z różnymi objawami ( sprzęt się wyłącza , pojawia sie ekran zielony i sprzęt blokuje się i wiele podobnych...
Może ci to pomoże. Tu gość zastosował silnik indukcyjny od gramofonu z dużymi obrotami 2860 i przekładnią pasową. Jak widać nietrudno jest zmniejszyć obroty. Trzeba kombinować z doborem rolek i przekładni. https://www.youtube.com/watch?v=cHR_17ll... Ważne jest, czy chcesz mielić duże czy małe ilości substancji, bo jak duże to trzeba dać silnik odpowiedniej...
Kolego a blokujesz jakoś bok napędu ( czy zespół krańcówek kręci się razem z rurą ?) Całość powinna być zamocowana w kasecie, silnik powinien się obracać a element z krańcówkami stać i wtedy uruchamiają się ślimaki w krańcówkach. Co do grzania tak te silniki grzeją się mocno i to jest normalne. POzdr.J.
No właśnie chodzi o to, żebyś to wyczytał - czy to jest regulator PWM, czy liniowy. Poza tym: jaka jest moc tego silnika? na jaki radiator znajdziesz miejsce? Tranzystor mocy od regulatora liniowego mocno się grzeje, trzeba jakoś to ciepło rozprowadzać.
Ale to inny temat, pompa ciepła, ciepła pompa, przyjąć z ciepłą pompą :D jeśli silnik pompy mocno się grzeje to praca pompy jest poza zakresem znamionowym ciśnienie/wydajności.
Te silniki w kosiarkach na biegu jałowym mocno się grzeją i nie należy włączać ich bez obciążenia dłużej niż kilkanaście sekund ze względu na wzrost temperatury.
Szczerze to nie zauważyłem i zbytni nie wiem jak to sprawdzić? Jakieś dokładniejsze instrukcje na co mam zwrócić uwagę? https://obrazki.elektroda.pl/9696330600_...
Witam wszystkich jestem na etapie budowy małej wiertareczki do pcb i napotkałem na pewien problem. Mianowicie w projekcie wykorzystałem silnik komutatorowy od chińskiej :D multiszlifierki 135W który znajdował się w plastikowej obudowie. Po przełożeniu go do mojej obudowy w pełni metalowej z odizolowaniem stojana od obudowy, silnik mocno się grzeje i...
Dla dysku SSD to nie szkodliwe ale silnik dysku talerzowego jest mocno przeciążony ciągłymi rozruchami. Elektronika sterująca silnikiem najbardziej się grzeje w czasie rozruchu silnika i narażona jest przez to na uszkodzenie. Spróbuj znaleźć konfigurację zarządzania energią i ustawić dysk na pracę ciągłą. Pozdrawiam
Nikt nie jest jasnowidzem i należy zdemontować ową pompę jeszcze raz i sprawdzić ją poza pralką czy silnik pompy nie grzeje się zbyt mocno i stąd ten zapach. Gdzie została zakupiona pompa? Czy pralka nie wydaje jakiś dźwięków typu stuki, trzaski podczas wirowania?
Tzn. nawet jeśli u mnie się grzeją jak szalone i są zwarte do masy stojana to nic to nie da? Wydawało mi się, ze maja być odizolowane i z normalnego drutu emaliowanego. Powinny być odizolowane od stojana, jednak ze względu na to, że indukuje się w nich bardzo niskie napięcie (poniżej 1 V) a stojan to nie lita stal tylko pakiet cienkich blach, nie powinien...
No i temat powrócił. Zmieniłem kondensator i niestety ale silnik nadal się mocno grzeje. Czy możliwe że jest coś źle podłączone ? Dać silnik do przewinięcia czy jeszcze coś z nim mogę sam zrobić ?
Ja tu widzę dwie możliwości, błędne podłączenie lub przewrażliwienie użytkownika. Te silniki potrafią się dość mocno grzać, ale izolacja jest na 130°C. Zamiast pomiarów napięć, więcej by wyjaśniły pomiary temperatury.
Ten element to driver silnika i cewek soczewki lasera - musi się grzać. Pojęcie mocno się grzeje jest względne, kwestia co kto uważa za "mocno".
Sprawdziłeś grzałkę na upływność? Tacho pomierzone? podgrzane, skoro silnik mocno się grzeje?
Przy rozruchu korbowód nie ma większego obciążenia niż w monecie gdy jest wyższe ciśnienie czyli przy wyłączeniu, wiec gdzie widzisz zagrożenie? To jest pozorna prawda. Jeśli silnik pracuje to nawet te 7 atm nie stanowią problemu bo cały układ jest w ruchu, nie ma oporów związanych ze startem silnika, bezwładnośc wirnika, zespołu korbowego tu akurat...
Po pierwsze benzyna dużo szybciej i lepiej grzeje się niż diesel, nawet w zimie, sprawdź poziom w zbiorniczku płynu chłodzącego, wyłączyć klime i zagrzej autko aż się włączy wentylator(trzymaj go na obrotach około 3tyś.) czyli układ chłodzenia zadziała, wskazówka powinna wskazywać (różnie) przy czerwonym lub nawet na czerwonym. Po drugie klima czy to...
silnik trochę za mocno buczy a przedewszystkim maskarycznie się grzeje Wypada pomierzyć uzwojenia!
silnik się grzeje dość mocno Za duży prąd.
7805 bądzie dość mocno grzał, 7812 nie da 12V, kiedy silnik jest wyłączony (2V musi odłożyć się na scalaku)
Witam.Może problem tkwi w samym silniku.Nie zauważyłeś nic podejrzanego nie ma żadnych nadpaleń zbyt mocno się grzeje?Może dodaj jakieś foto silnika i tej płytki która się pali
Zelmer meteor 2 typ 400.0.F16E Nie pracuje silnik. Napięcie dochodzi do płytki (400.0305). Nawet przy odłączonym silniku mocno się grzeje rezystor R1
A docelowo można dać na stałe tak duży Ah czy coś może się stać? Można tylko założyć że silnik i instalacja nie jest przygotowana pod tak wydajne źródło prądowe oraz dodatkowe obciążenie w postaci dużego akumulatora. Pojazd tam gdzie na poprzednich aku miał problem na tym aku nie będzie miał. Może to w skrajnych przypadkach uszkodzić sterowanie silnika,...
Koszt wymiany wirnika jest na tyle wysoki, że można się pokusić mimo wszystko o przeszlifowanie komutatora drobnoziarnistym papierem ściernym i wymienienie łożysk - jeśli to zawiedzie to faktycznie pozostaje już tylko wirnik. Jeszcze z innej beczki - możesz wymienić kondensator na podłączeniu silnika - może przebija i masz nieprawidłowo przesunięty...
Tu zbytnio nie ma co porównywać, nie chodzi nawet o śrubę, te super power itd nie nadają się do bram zwłaszcza wersja 12V. Silniki się mocno grzeją, magnesy się odklejają, szczotki rozsypują do tego siłowniki bardzo wolno się poruszają.
jakbym miał zapowietrzony to by się silnik przegrzał To nie miałbyś grzania lub po tych 20km przy odkręcaniu korka na ciepłym silniku !!!UWAŻAJ!!! powinno ci mocno zasyczeć i byłoby słychać bulgotanie. Ale twierdzisz że jest wszystko w porządku.
ściągnąłem górną jego pokrywe co nasadza się na górne łożysko,wyciągnąłem stojan nie wymontowałem tylko wirnika z obudowy silnika ze względu na to że wentylator plastikowy jest tak mocno osadzony,chyba aż się przytopił trochę plastik wtedy jak silnik mocno się grzał bo aż się błyszczy na jego końcach i nie chce go połamać. Sprawdzałeś czy wewnątrz...
Czy podłączenie silnika :0,75kW, 230V,400V, 1400obr./min., posiadającego "wybite oznaczenia gwiazdy i trójkąta" w trójkąt, nawiązując do wcześniejszych tematów, nie da wzrostu mocy a tylko zwiększy się grzanie silnika-chciałbym się upewnić? ...po takim podłączeniu faktycznie grzeje się mocno już po kilkunastu sekundach pracy... Dzięki - Marcin Witam....
Przenośniki jest zapewne jedną z części składowych separatora optycznego, tzw przenośniki przyspieszający. Prędkość taśmy jest duża do 3m/s i jest ściśle związana ze skanerem. Po przejściu przez skaner odpady w określonym czasie muszą znaleźć się nad listwą zaworową. Silnik podpięty w trojkat, żeby przy 87hz nie stracić momentu. W tego typu przenośnikach...
Mam mały problem, otóż po podłączeniu zasilania do sterownika silników ten mocno się grzeję. Wcześniej podłączałem silniki do 2 takich samych sterowników i też się grzały. Proszę o pomoc!!!(Moduł podwójny sterownik silnika L9110)Zaislanie 2x3,7V
Reset systemu - gdy sprzęt jest w czuwaniu wcisnąć STOP na panelu przednim i przytrzymać około 5s , mrugnie LED od czuwania . Przyczyną , że nie czyta DVD ( oprucz lasera ) może być: taśma - rzadko -sprawdzić czy nie zagięte styki,złamana silnik spindle - przytarty grzeje się mocno układ drivera na płytce modułu RF, moduł RF , raczej częściej od w\w...
Sprzęgło nie ma wpływu na obroty, ale na zwijanie taśmy( z grubsza rzecz biorąc).Sprawdź silnik, panewki, czy scalak z silnika sie mocno grzeje???
Po pierwszym uruchomieniu chodził, kręcił się, ale mocno iskrzył. Dodano po 3 Witam, silnik przed naprawą chodził, kręcił się, ale iskrzył mocno.
Jeżeli zastosujesz filtr DP to im lepszy filtr,tym bardziej będziesz się zbliżał do przebiegu sinusoidalnego+składowa stała,jakość regulacji się zmnieszy. Co kolega rozumie przez "jakość regulacji" ? Przy zasilaniu tych silników chodzi o to, by dostarczyć stałe napięcie regulowane - zależnie od potrzeb i im mniej składowych zmiennych, tym lepiej (jakość...
Po około 45 minutach pracy silnik myjki ciśnieniowej robi się bardzo ciepłe czy to normalne że silnik myjki grzeje się tak mocno. Wymieniłem wszystkie uszczelnienia myjka dobrze pracuje ale zastanawia mnie tak wysoka temperatura na silniku co może być jej przyczyną proszę o podpowiedź z góry bardzo dziękuję .
Świetnie Ci to wyszło. Daj więcej fotek całego pojazdu. Będziesz jeszcze coś usprawniał? Jeszcze raz wielkie gratulacje! P.S. Do tego silnika wymagane jest chłedzenie?? Mocno się grzeje? Pozdrawiam :).
Na 4 biegu masz max moc podaną na silnik z pominięciem tego regulatora dlatego się nie grzeję, przy niższych biegach ten element się mocno grzeje bo ogranicza prąd dlatego musi być cały czas chłodzony powietrzem nie uruchamiaj za długo poza kanałem bo się uszkodzi.
Witam wypełnianie jest prawidłowe ale mosfet zaczął się mocno grzać a silnik jest mocno zamulony Jaki silnik, jakie zasilanie? Masz jaką diodę przy silniku? Pozdrawiam
Termostat wymieniony:-)
W silnikach jednofazowych,ale nie tylko, czasami występuje zjawisko pszesunięcia na wirniku,które powoduje rozłączenie klatek na wirniku.Silnik traci moc i mocno się wirnik grzeje,można próbować połączyć pszesunięcia przez punktowanie,ale nie zawsze to skutkuje.Tutaj niekoniecznie musi to być,to tylko taka sugestia.
Mechaniczne połączenie osi silnika z kołem pasowym jest O.K.Pasek klinowy ma odpowiedni naciąg,a napięcia na stykach silnika prawidłowe.Czekam aż Kolega Damian22 pomierzy oporności i porównam je z moimi.Jednak jestem już w 50% przekonany,że to zwarcie międzyzwojowe,silnik mocno się grzeje i czuć zapach izolacji uzwojenia,za mocno!Drag.
Przy obrotach 1400/min ,silnik 4 kw wystarczy do napędzania sprężarki jelczowskiej czy podoła gdy dołożysz jeszcze następną pompę to może być problem przy takich obrotach .Do smarowania sprężarki może być olej ... taki jak do jelcza przecież takim olejem jest smarowana w pojeżdzie .Dodatkowo jeszcze silnik napędza pompę oleju a to też wymaga trochę...
Witam! Problem jak w temacie. W mikserze wymieniony jest kondensator (jakiś rok temu stary wybuchł). Diody przy przełączniku biegów sprawne. Szczotki silnika wyglądają ok, komutator oczyściłem drobnym papierem ściernym. Na pozostałych biegach silnik wg mnie nie iskrzy nadmiernie i kręci, natomiast na 1. i 3. nie kręci, buczy i niemiłosiernie się grzeje....
Witam. 3 miesiące temu wymieniłem w niej szczotki ,chodziła ładnie -praktycznie klient co dzień robi pranie.Teraz silnik mocno się grzeje -można jajka smażyć i śmierdzi ,nie dotknie go ,pranie robi do końca. Komutator nie porwany ,nie iskrzy ,tylko co druga lamelka jakby matowa. Poradżcie ,czy próbować go ratować ,czy szrot.
Głowica to pierwsza część, która po odpaleniu silnika bardzo mocno się grzeje. Nawet przy dużych mrozach lód nie ma szans w niej się utrzymać. Problem jest w smoku, aby zassał olej. Podnosząc smoka masz smarowanie przede wszystkim wału, czyli panewek...
Czy to normalne,ze stabilizator lm (o d lcd i mostka)się mocno grzeje? Zależy jak duży masz silnik i jak często jest sterowany L/P - to o czym pisałem wyżej. Zainstaluj radiator na stabilizator./ Lcd może brac prąd ze wspólnego źródła z processorem, natomiast dla silnika (VCC2) nie musi byc stabilizowane. e marcus
Według mnie sterować obrotami można tylko zmieniając częstotliwość; co prawda, zmniejszanie napięcia też wpłynie na obroty ale silnik będzie dość mocno grzał.
A ja mam złe doświadczenie z olejem H....... i moim KO. Do dziś odczuwam problemy po tych 2 litrach mieszanki Jeździłem na mixolu i w trasie zbrakło raz paliwa, spróbuje tego czerwońca i co? Spadek mocy, podwyższona temperatura silnika... Już 3 zbiornik(na raz wchodzi mi 2 l) zalałem normalnej mieszanki z mixolem ale problemy mam dalej. Dla odmiany,...
Czyli co polecasz zrobić konkretnie? Bo przyznam się że słabo się znam na tym. Regeneracja pompy i wtryskow? Ewentualnie wizualną ocena części? Pobiera olej z silnika, i mocno się grzeje- co może być powodem?
Na początek sprawdź silnik Jeśli masz miernik - zmierz oporności miedzy przewodami silnikowymi (odpietymi od centrali i bez kondensatora) każdy z każdym - podaj wynik. Możesz też (ostrożnie) sprawdzić silnik pod 230V. Odepnij od centrali ale kondensator zostaw (jak na schemacie) między przewodami zaciśnietymi normalnie w zaciskach 4 i 6. Pod przewód...
Witam. Aby suszarka do włosów działała prawidłowo musi mieć nawiew, inaczej mocno się grzeje i wyłącz ją wyłącznik termiczny, który musi ostygnąć do ponownego złączenia. Uszkodzony silnik.
Czy poziom płynu chłodzącego podnosi się po odkręceniu kurka ? - na nagrzanym silniku normalnym jest lekki wzrost ciśnienia (płyn zwiększa objętość w końcu), sprawdź czy sie nie pieni i jak mocno rośnie wtedy poziom. Czy silnik grzeje sie tak mocno w spoczynku czy przy obciążeniu ? Wstępnie uszczelka pod głowicą.
Witam, Problem: Silnik się mocno grzeje (w porównaniu do pracy bez falownika) ale pracuje w w obrębie nominalnego prądu. Posiadam falownik SV075IG5A-4 Silnik: 7,5kw 400/690V 15.3A/8,8A połączony w trójkąt. Silnik zasila pompę i pracuje w tybie ciągłym np.:6h Grzanie silnika występuje już po 30min. Falownik obecnie pracuje jako softstart dla pompy. Rozbieg...
Przeczytałem posty dotyczące demontażu odkurzacza Philips Mobilo Plus. Ja mam taki z oznaczeniem HR 8564/B. Może ktoś ma rysunek złożeniowy takiego sprzętu. Chcę go rozmontować, coś niedobrego dzieje się z silnikiem (bardzo szybko i mocno się grzeje).
Podłączyłem zasilacz 5V 700mA i silnik rusza, jest trochę lepiej jeśli chodzi o jego sile, ale nadal za słabo na przesuniecie lasera. Dał bym inny zasilacz ale już przy tym sterownik i sam silnik dość mocno się grzeją, czy mogę sprawdzić inny zasilacz? Np 9V 300mA bez uszkodzenia sterownika?
Zamontowałem silnik zamiennik, jednak troche mocno grzeje się wydmuchuje po jakims czasie gorące powierze, nie wiem czy może odwrotnie go zamontowałem w obudowie z tworzywa?
Zmontowałem na pół-pająka, pół na płytce stykowej poniższy układ. https://obrazki.elektroda.pl/7234376700_... Styki silnika na narysowanym układzie są podpięte pod włącznik/wyłącznik tego klucza. Po wciśnięciu silnik się kręci z maksymalną prędkością, tranzystor BUZ11 mocno się grzeje. Gdy włącznik/wyłącznik nie jest wciśnięty (silnik...
Problem polega na tym, że po podaniu sygnału pilotem otwarcia silnik buczy i nie otwiera bramy oraz mocno się grzeje. Wyczytałem na forum, że to może być uszkodzenie triaków sterujących silnikiem, po wymianie brama ruszyła ale nie doszła do połowy i znów to samo: brak siły, buczenie i grzanie się silnika. Silnik sprawdzałem na krótko, działa w obie...
Na ogół rezystor mocno się grzeje, więc pewnie jest zamontowany w miejscu gdzie będzie chłodzony (przez wentylatory). Podaj więcej danych na przykład jaki silnik, będzie nam łatwiej zgadywać :]
Absolutnie nie zmieniłbym silnika bez poinformowania - nie po to zadawałem pytanie na forum aby wprowadzać w błąd i żartować sobie. Poważnie podchodzę do sprawy więc wykonałem pomiar wg Twoich instrukcji. W praktyce jednak dość duży radiator grzeje się mocno.
Sowiq Obawiam się, że pozostaje tylko transformator. To jedyny sposób na zmniejszenie napięcia bez zmiany kształtu. Przekształtnik tyrystorowy "tnie" sinusoidę. Co prawda spada wartość napięcia ale niekorzystnie maleje tzw wspcz kształtu przebiegu. W rezultacie silnik mocno się grzeje a przy tym jest b. slaby. Zastanawiam się, czy przy takich mocach...
A czy ten pomalowany silnik sie przypadkiem nie grzeje zbyt mocno?. A widziałeś kiedyś niepomalowany silnik z żeliwną obudową ?
Powodem jest choćby niezerowa rezystancja uzwojeń. Ciepło wydzielane na rezystancji określi prawo Joule'a-Lenza. Oczywiście uzwojenia pomału nagrzewają cały silnik. Drgania i stukania to efekty nieidealnego wykonania silnika. Temperatura rzędu 50 stopni to zupełnie niegroźna sprawa. W okolicach 100 stopni mogłoby być mniej bezpiecznie, gdyż zbliżysz...
Witam Niedawno kupiłem drukarkę 3D Anet A8, do samodzielnego montażu. Wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że silnik osi Y bardzo szybko i bardzo mocno się grzeje. Pozostałe silniki po ok.20 min. pracy są jedynie ciepłe (letnie), natomiast ten od Y jest gorący (nie da się go dotknąć). Podłączyłem ten silnik do innego sterownika (od innej drukarki, własnej...
Objawy wskazują na uszkodzenie wiązki zasilania silnika/ zwarcia między zasilaniem poszczególnych biegów/, być może nawet wyłącznika. Rozłącza pewnie termik w silniku- przy zwartych sekcjach silnik będzie się mocno grzał. Czy na pewno okap został prawidłowo naprawiony po tym zwarciu- gdzie wystąpiła usterka?
Powinien być to tzw. kondensator pracy, gdyż jest wpięty do silnika przez cały czas. Kondensator rozruchowy podłączany jest tylko na czas rozruchu i ma mniejszą trwałość (mniejsza liczbę godzin pracy pod napięciem). Być może teraz sprzedawcy wszystkie nazywają rozruchowymi i nie ma to wielkiego znaczenia. Nie możesz dowolnie zwiększać pojemności kondensatora...
Powoduje to, że całe okablowanie na płytce stykowej dość mocno się grzeje Kable prowadzące duże prądy powinny być grubsze. Połączeń prowadzących duże prądy nie wykonuj na płytce stykowej. Jeśli nie masz lutownicy proponuję kostki ( listwy zaciskowe).
Owszem, jednofazowe może i sąwygodne, ale jak wywali jedna a Ty dalej masz silnik 3fazowy np na pompie wodnej, to silnik będzie się mocno grzał, a Ty się będziesz zastanawial czemu. Nie, to w ogóle nie ma prawa zadziałać - prąd wpływający jedną fazą (jedną różnicówką), a wracający inną fazą ( różnicówką) wyzwoli obie różnicówki!!!
Problem polega na tym, że silnik bardzo mocno się nagrzewa, A to, że się nagrzewa, to może być uszkodzona izolacja uzwojenia czyli zwarcie miedzyzwojowe.
Czy można zasilić silnik krokowy 1,4v z stepsticka 4,75v? Ba nawet wskazane, wszystko jeszcze zależy od ekstrudera. Im większe napięcie zasilające na silnik tym bardziej silnik zrywny i szybszy. pamiętaj o sprawach nie przekraczaj prądu silnika powyżej 70% bo będzie się grzał zbyt mocno, a jak się grzeje to zmniejsz prąd taka optymalna temperatura...
No niestety musisz grzebnąć głębiej aby ci coś doradzić. Ile pinów jest w złączu baterii, ile przewodów wchodzi do wyświetlacza, może jakieś zdjęcia wstaw. Sam błąd E25 to może być monit o rozładowaniu baterii, tylko dlaczego wskazania na batewrii i wyświetlaczu nie pokrywają się. Silnik może robić zwarcie, będzie się mocno grzał jeśli tak jest. Zobacz...
Wymieniłem tranzystory TR12 na 2SC3246 i TR13 na 2SA934 i dalej to samo, tranzystor TR12 bardzo mocno się grzeje i oczywiście płyta nie kręci. Sprawdzałem silnik napędu płyty - jest dobry, kręci. Zamówiłem również układ IC3, mierząc napięcia sporo się nie zgadza i niektórych napięć brakuje.
Może popełniłeś błąd w obliczeniach. Czy mierzysz ładunek wypływający z akumulatorów?
Zgadza się. Silnik się dość mocno grzeje, więc obstawiałem że fazę stracił ale jak pomierzyłem napięcia to wyszło mi tak jak napisałem powyżej zamiast 240VAC na każdej fazie to wyszło 140V, 73V, 35V. Dlatego obstawiam że karta mocy mi walnęła. Co do silnika to pomierzyłem rezystancje między fazami. Jest okey. Cęgowymi nie jestem w stanie zmierzyć prądów...
[quote="wojakszwejk"]Witam , silnik szczotkowy od pompki materaca po wlączeniu rusza na chwilę i staje . Po ponownym wlaczeniu nic sie nie dzieje , dopiero po odczekaniu okolo 2 minut i podlaczeniu znow to samo rusza i staje. Ten element wyglada jak kondensator ceramiczny ale nie wiem czy nim jest , po wlaczeniu silnika mocno sie grzeje . Jest na nim...
Witam. Chciałem podpiąć się pod ten temat ale jest już zablokowany https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Mam podobny problem. Bez obciążenia podnośnik idzie do samej góry i potem łagodnie opada. Jednak z samochodem oderwie tylko koła od podłoża i nie daje rady. To znaczy silnik elektryczny aż staje. Zaczyna się grzać. Kiedy dźwignia rozdzielacza...
Jeśli będziesz za bardzo "obcinał" zasilanie regulatorem, to silnik mocno będzie się grzał i się może spalić. Jeśli dobrze pamiętam, to obniżenie w ten sposób obrotów o 30% to max. Jeśli te obroty mają być obniżone na stałe, to może lepiej zdławić mechanicznie przepływ powietrza. Lub zdławić i częściowa regulacja.
Zabezpieczenie przed zamarzaniem nie pozwoli na włączenie sprężarki. U mnie jest to mniej niż 5°C, natomiast pracuje cyklicznie w obecnych temperaturach, im zimniej tym krótsze cykle pracy w stosunku do cyklu przerwy. Nie pamiętam przy jakiej temperaturze nie startuje w ogóle. O jaką różnicę pytasz? Opcja auto to automat siły i kierunku nawiewu, nie...
Przepraszam za zdublowany post. Udało mi się ustawić hamowanie tzn spowodować aby napięcie wzrosło powyżej 660V w parametrze wyzwalania hamulca. (mniej niż 660V ustawić się nie da) Problem jest teraz taki że hamuje rezystorem tylko do i powyżej 660V. Jeśli napięcie spadnie odpuszcza sobie hamowanie i przechodzi w wolny wybieg bez żądnych hamulców mimo...
Mam problem z tym silnikiem w momencie pracy i częstych startów zaczyna się mocno grzać. A nie jest za to grzanie i utratę mocy winny hamulec?
Jak silnik 4T to jak mogły pęknąć pierścienie po odwrotnym założeniu tłoka???? Tylko przez zły montaż lub zatarcie. Gdzieś między wierszami napisano, że jest to przeszczep wznoszący czyli z 50 na 80 ccm Czy wał był zmieniany/modyfikowany? Przecież masa tłoka z pierścieniami na pewno wzrosła i silnik stracił wyrównoważenie. Będzie mocno drgał! Co z gaźnikiem...
Witam. Mam problem silnikiem od wentylatora a mianowicie silnik 90kW bardzo mocno się grzeje. Silnik zasilany jest z falownika Siemens 430 (90kW). Silnik połączony jest w układ trójkąta (400V). Falownik ustawiony jest na parametry silnik czyli napięcie wyjściowe 400V prąd znamionowy 156A częstotliwość bazowa 50Hz. Silnik pracuje z częstotliwością 48Hz...
Czy układ przy maksymalnym obciążeniu (2A) mocno się grzeje?
http://obrazki.elektroda.pl/4317199800_1... mam takie same oznaczenia uzwojeń jak na fotce powyżej czyli ZXY a na dole UVW i tak samo te blaszki są połączone ,tyle że silnik jest 18,5 kW i bardzo sie grzeje ,jest to silnik typu trójkąt ,tylko trójkąt ! I podejrzewam czy ktoś nie poprzestawiał tych blaszek i nie zrobił połączenia w gwiazdę...
Prawdopodobnie jest uszkodzony układ który się grzeje. Jest to kontroler silnika. Dlatego dysk nie kręci.
Dzięki za odpowiedzi, silnik już działa (dałem go do naprawy osobie zajmującej sie takimi rzeczami - wymienił przegrzany kondesator i naprawił wyłącznik odśrodkowy) Tak czy inaczej silnik podczas pracy mocno sie grzeje, jakie zabezpieczenie do niego dobrać? bezpiecznik termiczny? wyłącznik silnikowy? i o jakich zakresach? Pozdrawiam
Termostat masz w obudowie pompy wody. Dostęp od dołu auta. Element nr 12 na rysunku. http://obrazki.elektroda.pl/3271056700_1... Termowłącznik ma 3 przewody - stały plus - czerwony, pierwszy bieg wentylatora - czerwono-biały oraz drugi bieg - czerwono-czarny. Trzeba z mostkować czerwony z czerwono-białym lub czerwono-czarnym. Gdy nie...
(paro-dziesięcio-letnia) Szlifierka taśmowa do krawędzi nart. operator mówi, że po dłuższej pracy maszyny- silnik się mocno grzeje. Kiedyś silnik był przezwajany, przed przezwajaniem silnik podobno się nie przegrzewał. Nie stwierdziłem problemów mechanicznych: -brak bicia - wał silnika obraca się lekko Mimo, że maszyna/ silnik normalnie są włączone...
W silnikach CR świece grzeją nawet przy mocno dodatnich temperaturach i do tego jeszcze sporą chwilę po uruchomieniu silnika. Zgaśnięcie kontrolki grzania świec sygnalizuje tylko optymalny moment do uruchomienia silnika, świece grzeją dalej. W temperaturach w okolicy 0°C powinno być jednak zauważalne dłuższe świecenie kontrolki grzania świec po włączeniu...
Ktory to jest konkretnie schemat? A nie przekroczyles maksymalnego pradu? Scalak sie przypadkiem nie grzeje za mocno po podlaczeniu silnika?
OK. Podczas pracy przy największych obrotach i dużym docisku sporym frezem pokazało 1.6A Uważam, że i tak nie wykorzystuje max osiągów tej frezarki, zazwyczaj jest to ok 50% jej mocy i doraźnie jakieś 80% chciał bym zwrócić uwagę, że silnik się dość mocno grzeje podczas pracy już po jakiś 10minutach pracy i obawiam się, że jak podłączę ją na stałe do...
Potestowałem i uważam, że jednak do pracy ciągłej 8VDC to zdecydowanie za dużo - silnik intensywnie się grzeje To znaczy że było to bezmyślne testowanie. Jak pisze kolega powyżej, sterownik to impulsowy regulator prądu uzwojeń, jak każdy regulator wymaga poprawnie nastawionej wartości zadanej, którą ma stabilizować. Silniki krokowe zazwyczaj mocno...
Testowałem kilka styczników i wszystkie się mocno grzeją w czasie pracy Jak to są silniki małej mocy to w jaki sposób się te styczniki tak mocno grzeją?
sonda na wskazaniach kompa pracuje w zakresie 0,2-0,85 V temperatura płynu chłodzącego 101 stopni, zawór egr był czyszczony i nie zgłaszają się żadne błędy i w sumie ostatnio silnik się dosyć mocno grzeje, zawsze jest ok 100
Przypuszczalnie 1 swieca grzeje kiedy jest na zewnatrz ( bez pracujacego silnika) wkrecona do agregatu jest mocno zchladzana przez owiewajace powietrze - dlatego pytalem o zasilacz 2 mozliwe niewlasciwe rozpylenie paliwa lub za niskie obroty silnika ( slaby zasilacz) 3 wypalony parownikw kotle To sa mozliwe wady Grzanie swiecy i praca pompy( silnika)...
Wylutowałem R535 i R536. Potem po włączeniu zasilania silnik sam z siebie zaczął kręcić potencjometrem i przy tym po chwili upalił się bezpiecznik F601. Silnik przestał chodzić. Mocno grzeje się R605. Jest na nim 37V. Wcześniej sprawdzałem wyjście-brak napięcia stałego. Końcówka nadal jest sprawna-na wyjściu n.13 jest wzmocniony sygnał.
Witam, Mam kosiarkę elektryczną, która nagle przestała działać. Po rozkręceniu obudowy okazało się, że uszkodzeniu uległ kondensator "rozruchowy" tzn wypłynął z niego plastik, przegrzał sie. Kondensator miał 16uF, w sklepie udało mi się dostać tylko 14uF. Po wymianie silnik ruszył ale kosiarka straciła na mocy i silnik bardzo mocno się grzeje. Co może...
candy mocno grzeje komputer mocno grzeje bojler mocno grzeje
klonowania dysków instrukcja serwisowa ariston sprawdzi impulsator peugeot
mobilus martwy silnik mobilus maret
New Holland T5.100: Błąd 2583 - Przyczyny i Diagnostyka Zmywarka Miele G1022 - świecą się wszystkie diody