Witam. Auto jak w temacie, jest klima. Wentylator nie działa, ani bez klimy ani z klimą. Po załączeniu klimy słychać wyraźnie załączające się sprzęgło i jednocześnie spadają obroty silnika. A moje pytanie dotyczy jak się dostać do silnika wentylatora nawiewu aby się za dużo nie narobić. Podejżewam uszkodzony bezpiecznik termiczny silnika nawiewu.
Luzy osiowe na wirniku silnika nawiewu!
Napięcia sprawdzaj po uruchomieniu silnika!
Uszkodzony masz modół wentylatora. Znajdziesz go w obudowie silnika nawiewu.
Sprawdź sam silnik wentylatora "na krótko"...
Na początek to sprawdź żarówką np h7 czy zasilanie i masy są dobre na module i samym silniku. Potem będziesz martwił się o modul.
Musisz sie dostac do silnika nawiewu. A dokladnie do modułu lub rezystora. Sprawdz czy masz zasilanie.
[quote="konrad_bugaj] ...kod silnika to ERFN[/quote] Ktory rocznik (wazne czy jest pierwsz, czy druga seria i czy ma BSI)? E = kombi RFN = silnik Pozdrawiam, Georges P.S. Przepraszam, nie zauwazylem PW.
zaden bieg nie dziala To klima czy ogólnie nawiew? Bo to różne sprawy.
Uszkodzone BSM, uszkodzony moduł albo sam silnik dmuchawy. To w zasadzie standard. Mogą być jeszcze uszkodzone przewody czy panel kimy. Co do wyrobionych plastików to też prawda.
A max nawiewu to nie włącza przypadkiem przekaźnik przy silniku?
Ale leonek gadasz głupoty (dalej). jurek55 ma więcej racji, sprawdził bym wtyczkę przy samym silniku nawiewu. Przegrzewała się.
Pewnie tranzystory w module nawiewu. Czy tam jest climatronic czy pokrętło skokowe od regulacji nawiewu (dmuchawy). Opornica dmuchawy w postaci rezystora czy elektronicznego modułu?
Zacznij od wymiany filtra w nawiewie. Pewnie zalepione
Według schematu to na pinie 4 tego rezystora oraz na silniku wentylatora plus pojawia się po zapłonie. Jeżeli tam ich nie ma to masz przerwę/uwaloną wiązkę.
Jeśli sam silnik bezpośrednio podłączony nie pracuje to on wini ,ale dla pewności podłącz zamiast silnika żarówkę (nawet H4) i zobacz czy jak włączysz dmuchawę ,się zapali abyś mógł wykluczyć usterkę wszystkiego innego (nie pamiętam dokładnie ale w peugeocie raczej silnik musi być odpalony aby nawiew tez działał).
Od zasilania silnika. Opis jak wyzej. Georges
Ło musi być beton nie filtr jak nic nie leci. Choć i takie się trafiają. Widziałem też odwrotnie podłączony silnik dmuchawy.
mówisz o wentylatorze chłodzącego chłodnice czy o wentylatorze nawiewu??
Klapa rozdziału, silnik klapy rozdziału, instalacja silnika, panel sterujący...
Mam to samo - podczas pracy na klimie na 4-rtym biegu silnik nawiewu przestał działać. (at)pwired - dałeś rady?
W sterowaniu wentylatora nawiewu mam dwa elementy FW26925A1,obudowe mają jak 2N3055.Czy ktoś może mi podpowiedzieć co to za elementy. Silnik wentylatora sprawny,brak nawiewu.
Należy sprawdzić, gdy nie działa dmuchawa, czy dochodzi napięcie do silnika, gdyż on może być powodem usterki.
To dość powszechny problem. Silnik regulacji nawiewu ciepło - zimno i kierunku nawiewu.
Przegrzany bezpiecznik lub/i jego gniazdo,ewentualnie kostka przegrzana,zimne luty?
Regulator silnika nawiewu padł, do naprawy lub wymiany.
Schemat bezpiecznikow w komorze silnika i w kabinie
Dmuchawa jest pod schowkiem-być powinna. Sprawdził kolega bezpiecznik pod kierownicą oraz pod maską, przekaznik pod bezpiecznikami pod BSI, rezystor dmuchawy oraz szczotki silnika dmuchawy. Trzeba sprawdzić czy do pokrętła dochodzi napięcie, jeśli nie to mogą być uszkodzone przekaźniki w komorze silnika (lub jeden odpowiedzialny za dmuchawę), może być...
Nagrzewnica,problemy w układzie chłodzenia,silniki i cięgna klap,sterownik klimy.Wybierz sobie.
A wytrzyma??
Pod skrzynka masz pewnie wypalony przekaźnik. Działa dopiero po odpaleniu silnika.
bezpieczniki wszystkie są sprawne, ładowanie jest. Dodam że wczoraj na chwile się wszystko pojawiło i jak zgasiłem silnik to znowu znikły te same rzeczy
Ten bezpiecznik 40A jest przed przekaźnikiem. Często w BSM wypala się nóżka tego przekaźnika. Podaj 12V na przewód który zasila silnik dmuchawy. Rozumie że nie ma tego napięcia.
przestał działać nawiew w przedziale pasażerskim,klimatronik sprawny a silnik nawiewu nie działa, co robić? gdzie szukać usterki? silnik nawiewu sprawny wygląda na to,że prąd gdzieś znika może jakiś przekaźnik,może bezpieczniki w komorze silnika? prosze o pomoc ,dzięki
Uszkodzony sterownik prędkości albo silnik szwankuje.
jest w tym modelu opornica nawiewu ocobno ? wymieniony czujnik temp. wnetrza silnik i bez zmian.
Witam serdecznie. Borykam sie z problemem nawiewu w peugeot 508 silnik 1.6 hdi rok 2011 , Opiszę problemem od początku i co do tej pory wykonałem. Nie działał nawiew klimatyzacji (klimatronik 2 strefy ) sparwdziłem wszystkie bezpieczniki te podejrzane wymieniłem nic nie przyniosło pożądanego skutu zabrałem sie za sprawdzenie rezystora nawiewu okazał...
Masz, zasilanie na tym bezpieczniku 40A? Powinno być po zapłonie albo po uruchomieniu silnika i iść bezpośrednio do silnika dmuchawy a sterowanie obrotami masą z przełącznika przez opornicę.
Przełącznik i sam silnik dmuchawy jest dobry Prawdopodobnie padł bezpiecznik termiczny tylko nie wiem gdzie go szukać Od przełącznika idą inne kolory kabli niż do silnika i po drodze gdzieś to ginie . Bezpieczniki są wszystkie dobre PIOTR
Jak się nie mylę to dmuchawa znajduję się "pod nogami pasażera" a najczęściej pada opornica (rdzewieją piny na wtyczce ) wystarczy je wyczyścić i powinno pomóc http://sprzedajemy.pl/opornik-rezystor-w...
Nagrzewnica to przecież mała chłodniczka. Żeby się do niej dostać trzeba ściągać deskę rozdzielczą, a potem dochodzisz do "puszki" w której jest nagrzewnica. Ta "puszka" to cała obudowa nawiewu wraz z mocowaniem silnika dmuchawy, klapami sterowania i regulacją temperatury. Powiem tobie ze Peugeot 306 to bliźniak Xsary i nie widziałem nigdy przypadku...
Dziękuję za podpowiedź. Ja też uważam, że to jest problem klapy, bo wtedy nawiew klimatyzacji nie dmucha normalnie mimo maksymalnej pracy wentylatora. Jest lekki nawiew ciepła, pewnie z okolic silnika? Podobno tych klapek jest kilka i nie są w stanie w serwisie namierzyć, która jest zablokowana.
zacierający się wirnik silnika, ale najpierw do sprawdzenia bezpiecznik, regulator obrotów, włącznik nawiewu
Czyli rozumie że bezpośrednio na silniku wentylatora jest różnica napięć, jeżeli tak to tylko silnik do wymiany (może martwe pole, może szczotki).
http://obrazki.elektroda.pl/1983282900_1... 8007 jest to presostat. 8025 - sterowanie wentylatorem 8035 - moduł klimatyzacji. Akurat w tej wersji panelu, nie ma w nim wbudowanego. W tym "automatycznym" jest w środku. Przeszukuję swoją dokumentację gdzie się znajduje. Dodano po 4 Zobacz to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Moduł silnika nadmuchu do kontroli.Przekaźnik modułu silnika(w BSM)do kontroli.Możesz też wyjąć silnik i sprawdzić chociaż stan szczotek.Gdybym miał strzelać to raczej moduł silnika dmuchawy.
U siebie miałem ostatnio usterkę wtyczki od czujnika położenia wału. Auto gasło na sekunde i jechało dalej, komputer nie wywalał błędów, dopiero monitorowanie obrotów pokazało, że na ułamek sekundy zanika sygnał o prędkości obrotowej silnika. Charakterystyczny był restart elektroniki w srodku, w tym właśnie dmuchawy nawiewu kiedy to się działo.
no właśnie w kanale się wyłączał, wyjąłem go, żeby wymienić tranzystor. w tym układzie nie ma przekaźnika, prąd jest przekazywany (niestety) bezpośrednio ze stacyjki (częste przypadki zdeformowania kabli stacyjki z przegrzania wynikającego z przepływu niemałego prądu) na wejście układu sterownika, a z wyjścia układu do silnika dmuchawy.
Z reguły powinien być w pobliżu silnika dmuchawy. Spróbuj poszukać. A sterowanie nawiewem jest manualne(za pomocą pokręteł) czy elektroniczne? Jeżeli manualne sprawdź czy dochodzi wogole zasilanie.
Opornica (moduł) silnika do wymiany. A jak silnik chodzi cięzko to tez.
Przyczyna bedzie brak zasilania ECU i kilku innych rzeczy ;-) uszkodzona instalacja w komorze silnika.
Tak jak kolega georgesgr wspomniał opornica z przyłączem do sprawdzenia.
W klimatroniku może nie masz rezystorów, pewnie jakiś układ regulujący płynnie moc silnika. Problem może być w okablowaniu-jakiś słaby styk, lub wypalona kostka.
Jest trójpozycyjne przekrętło Jesli juz, to 4 - pozycyjne lub ciagla regulacja jesli jest klima. Bez klimy, w pozycji 0 wentylator jest wylaczony. Nie ma klapy zamykajacej doplyw powietrza z zewnatrz. Musi byc przeplyw powietrza, aby kierowca sie nie poddusil i nie stracil przytomnosci, a i bez przeplywu powietrza szyby zaszlyby rosa ograniczajac widocznosc....
Problem rozwiązałem sam. Przyczyną był uszkodzony nastawnik od mieszania powietrza. Opiłki miedzi pomiędzy wycinkami silnika powodowały blokowanie regulatora w klimatroniku. Po przeczyszczeniu praca prawidłowa.
Najmądrzej byłoby zdemontować włącznik i sprawdzić czy do niego dochodzi prąd oraz czy przechodzi przez niego. Jak nie dochodzi bezpiecznik - przekaźnik, jak dochodzi a nie przechodzi - włącznik, jak przechodzi to przyczyna przy silniku.
Ford Focus 1.6 tdci - sprężyna sprzęgła pod pedalem, w serwisie wymiana bodajże 300zl. Jak bylo o desce rozdzielczej to peugeot 407 - silniczki i sterowanie klapami nawiewu. Nie zależny serwis od 1200zl.
Mam problem ponieważ wycieraczki cały czas chodzą nawet na zgaszonym silniku i wyciągniętym kluczyku, wypięcie bezpieczinika od czujnika pomaga ale też nawiew i radio jest na tym samym bezpieczniku Przyczyną napewno nie jest czujnik deszczu.
Witam wszystkich, Postanowiłem zamontować w swoim Peugeocie 308 ogrzewanie postojowe wykorzystujące palnik na olej napędowy firmy Eberspächer. Wszystko poszło gładko do momentu uruchomienia. Z podłączeniem elektrycznym nie było problemów. Urządzenie jest proste i posiada zewnętrzny przekaźnik do włączania dmuchawy nawiewu, który zostaje załączony po...
Wersja z automatyczną klimatyzacją i dwoma wentylatorami: https://obrazki.elektroda.pl/3855978400_... A5 - konsola wskaźników A35 - sterownik silnika A57 - sterownik skrzyni biegów A63 - sterownik klimatyzacji A91 - sterownik ogrzewania A95 - sterownik wentylatora A123 - wzmacniacz czujnika prędkości A161 - wyświetlacz B24 - czujnik...
Najczęstszą usterką jest uszkodzenie nie rezystora tylko bezpiecznika termicznego. Ale wtedy dmuchawa chodzi tylko na najwyższej prędkości. Jeśli u Ciebie dmuchawa nie pracuje w ogóle to obstawiał bym za silnikiem lub przerwą w obwodzie zasilania dmuchawy. Może bezpiecznik ?
Peugeot Partner 2000r 2.0 HDi z klima. Witam.Mam problem z nawiewem. Regulacja i silnik wszystko dziala bez problemu,natomiast czemu powietrze które ma się wydobywac z nawiewu jest znikome?Nie wspomne juz ze gdy nastawie nawiew na nogi i na maxa regulatorem,to cieplo jest malo wyczowalne...Po godz podrozy w chlodniejszych warunkach nogi sa jak sople...
Witam Jak masz problem z nawiewem w tym samochodzie zobacz tematy: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... 2008 1.6 vti 2013 rok - Silnik wentylatora [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... 2008 - Nie działa dmuchawa?
Coś podobnego miałem w peugeot 307 ale po czasie samo zaczęło działać
Jak nagrzejesz silnik masz oby 2 przewody gorące od nagrzewnicy wlot i wylot?
To zależy jak jest sterowany went. Bo jak np jest moduł sterowany PWM ,a zasilanie bierze bezpośrednio z linii 30 to np zwarty tranzystor. Dodano po 29 Do sprawdzenia moduł went .Jest prawdopodobnie na silniku dmuchawy. Taki jeż. Prawdopodobnie bo danych o aucie aż głowa boli.
Bezpiecznik F36 (30A) zasila wentylator przez przekaznik, ktory laczy tylko przy pracujacym silniku, umieszczony z prawej strony kolumny kierowniczej (zolte gniazdo). Pozdrawiam, Georges
proszę o pomoc Peugeot 607 2,2 HDI mam problem wentylator nawiewu, sam silnik działa (podłączony na krótko) napięcie na kostce jest ,po podłączeniu nie włącza się wentylatora, sterowany jest na pewno masą jak podam "-" wentylator pracuje. Podsumowując problem jest w jakimś sterowniku tylko nie wiem gdzie szukać problemu, może temat dotyczy tzw. opornicy...
Może pokolei: - Klimatyzacja jest automatyczna jednostrefowa. - Filtr kabinowy wymieniłem. - Nawiewy na kabinę i na stopy działają poprawnie - Przy obiegu wewnętrzyn nawiewy na kabinę i na stopy również z działają poprawnie. Czytają różne posty znalazłem coś takiego. Że należy wykręcić schowek i dojdziemy do różnych mechanizmów. Próbowałem schowek wykręcić...
Witam, mam problem z Peugeotem. Nie działa mi nawiew, na krótko silnik kręci, wymieniłem opornik nawiewu i dalej nic. Gdzie znaleźć bezpiecznik i przekaźnik dmuchawy?
witam w peugeocie 306 silnik 1.6 z '94r. (silnik TUJ5) padł nawiew. Okazało się ze spalił się moduł rezystorów. Wymieniłem go na nowy, ale po tygodniu nowy także się przepalił i nawiew znowu nie działa. Co może być tego przyczyną.
jak w temacie jest uszkodzony tranzystor w sterowniku silnika od nadmuchu, HN80F55 08 czy ktoś się z nim spotkał ewentualnie jakiś zamiennik.
Cześć, chcę zamontować do mojego Peugeota Partnera 2011r z klimą manualną Webasto. Studiowałem trochę Google, ale nie do końca rozumiem pewne zagadnienia. W uproszczeniu są 2 rodzaje pieca - analog i cyfra. Analog działa wszędzie, cyfra przez CAN. I teraz pytanie. Jeśli chodzi o Webasto cyfrowe (wiadomo, musi być do danej marki z danego okresu, dodatkowo...
z ogrzewaniem jest wszystko wporzadku, nawiew działa bez zarzutów :) hmm wiem jedno, jak pojade do serwisu to pewnie poproszą ze 300zl... albo i wiecej:/
Witam Od niedawna jestem w posiadaniu Peugeota 307 2.0 hdi 01r Mam problem z nawiewem. Po włączeniu działa przez 10s i się wyłącza sam nawiew wyświetlacz działa tylko nie wieje wentylator. Jak znów go wylacze i włączę to tak samo. Po uruchomieniu wentylatora w silniku spadają obroty. Moc wentylatora jest średnia. Dodam jeszcze że to klimatronic Pozdrawiam
czyli jeżeli przy wolnych największa odchyłka to 0,3 przy dawce wtrysku 3,7-4mg to nie ma co szukać problemów w korekcjach? Twoją uwagę musi zwrócić korekcja +- 2.4 mg na skok czyli do 50 % dawki. a martwić się należy gdy przekroczy 3 mg na skok na rozgrzanym silniku bez obciążenia, klimy świateł i nawiewu W Twoim silniku występuje FAP? fap'a już nie...
Czy jak dasz na max to zadziała przekaźniczek w regulatorze? Witam, Czy mozesz mi wyjasnic, o jaki przekaznik chodzi? W aucie nie zadnego przekaznika, zasilajacego bezposrednio silnik wentlatora a i w sterowniku klimy chyba nie widzialem przekaznikow. Intryguje mnie Twoja odpowiedz. Pozdrawiam, Georges
Chyba cos nie tak z twoimi poszukiwaniami. ECU zasilany jest w tym aucie z przekaznika podwojnego, nie BSI ani BM34. Jedynie +BAT idzie z bezpiecznika F26 na BM34. Przekaznik "pracy silnika" (info "silnik pracujacy") umozliwia zasilanie niektorych obwodow pradozernych, takich jak np wentylator nawiewu kabiny.
Witam co do elementu o którego pytałem nie znalazłem odpowiedzi możliwe ze było to jakieś zabezpieczenie temp. tak ja kolega wyżej podpowiadał po wymianie tranzystorów regulatora silnik dmuchawy działa regulacja predkości prawidłowa mimo iż uszkodzonego elementu juz nie ma dziekuje za zainteresowanie temat do zamknięcia
Dlaczego pomimo że na grubych przewodach dochodzacych do jeza jest 12 v na miernniku to wentylator nie kręci się a po podłaczeniu w te same piny do jerza +12 V prosto z akumulatora, wentylator działa na max obrotach? Jeżeli dobrze zrozumiałem to na przewodach do jeża jest stale 12v i tak ma być. A podłączenie 12v do silnika daje maksymalne obroty,...
Rezystor dmuchawy to jest to na podszybiu. Jak termik się spalił nie działa obieg. Na dmuchawie ma być +12V po kluczyku. Masa jest przez panel sterowania i rezystor dmuchawy podawane na silnik. Jak nie ma +12 na dmuchawie, sprawdzić bezpiecznik F20 pod kierownicą i przekaźnik pod kierownicą (tylko nie pamiętam który, ale raczej zielony).
Zrobiłem tak sobie w Voyagerze CDR, tam wystarczyło podać sygnał masy aby webasto zastartowało. Ponieważ ma ono moc bodajże 4kW to dałem dwie pompki jedną przy piecyku i drugą przed nagrzewnicą kabiny + dodatkowo wysterowywany temp. płynu wentylator nawiewu z obiegiem zamkniętym powietrza w kabinie. Odpalam zdalnie z pilota dalekiego zasięgu z automatycznym...
Wiesz co - nie mierzyłem. Natomiast nie sądzę, by chodziło o czujnik, ponieważ z nawiewu nie leci ciepłe powietrze. Natomiast jak postoi chwile na wlączonym silniku to daje rade sie nagrzac i wtedy podaje rowniez cieple powietrze do kabiny.
Witam serdecznie, przyłączę się do tematu. Pacjent: boxer, rocznik 2010, nawiew z klimatyzacją. Przez dłuższy czas nawiew działał na 2-4 biegu, teraz całkowicie padł. Dostałem się do opornika rezystora dmuchawy (był spalony, wtyka również oraz nadpalony kabel). Zamówiłem nowy, okazało się, że ma 5 kabli, a ja w starym miałem 4. Dwa nowe skrajne czerwone...
Witam. Wczoraj przestał działać mi nawiew. Odkręciłem cały wiatrak i po podłączeniu na krótko normalnie kręci. Rezystor również okręciłem i wydaje sie że jest ok. Poczytałem troszkę na necie i dużo osób pisało że to może być bezpiecznik (wcześniej nie mogłem go znaleźć) więc poszukałem i znalazłem go pod maską, okazało się że jest spalony. Poleciałem...
To nie jest brednia tylko fakt, bo nawet Citroeny w PB w przypadku problemów z katalizatorem awaryjnie uruchamia wentylator chłodnicy. Jeśli nigdy nie wypalałeś fapa lub dpf to możesz tego nie wiedzieć. Np. Audi.,Opel na postoju uruchamia wszystkie obciążniki do wypalania. Zgadza się. Silnik wprowadzany jest w taki reżim pracy, który powoduje maksymalne...
Witam, Mam problem z ogrzewaniem w moim Peugeot 207 (rok produkcji 2007, silnik 1.4), który posiada climatronic dwustrefowy. Zauważyłem, że gdy ustawiam temperaturę na maksymalną wartość na pokrętle, auto grzeje normalnie (jest wtedy bardzo gorąco, tak jak powinno być), ale kiedy zmniejszę temperaturę o 3 stopnie (na przykład na 25), zaczyna lecieć...
W warunkach przydomowych udało się sprawdzić -ciśnienia wysokie i niskie 3 bar, po załączeniu kompresora bez zmian - podłączenie pod komp nie wykazało błędów klimatyzacji, klapy i silniki nawiewu działają prawidłowo - wtyczki przy kompresorze wpiete - pwm na tym etapie nie mam czym sprawdzić
uszkodzony regulator prędkości obrotowej silnika nawiewu(takie dwa tranzystory)
Peugeot 207 awaria dmuchawy Mam taki problem że pewnego dnia padła mi dmuchawa. Sprawdziłem rezystor, wymieniłem, dalej nic. Następnie podmieniałem panel w tunelu środkowym i też nic. Bezpiecznik ok, więc padło na silnik dmuchawy. Wymieniłem uruchomiłem - działa. W połowie dnia znowu padło... Te same części sprawdziłem i wszystko ok, został znowu silnik...
Witam posiadam 306 1.6 93 r. i mam następujący problem:Gdy odpale silnik to po chwili lekki dymek wychodzi z nawiewów, gdy włącze idzie dużo dymu tak przez 1 sekunde i już potem normalnie czyste powietrze.Wyłącze i znowu się"skumuluje"i jak włącze to znowu pujdzie dym(MOWA O CIEPŁYM POWIETRZU,BO NA ZIMNYM JEST W PORZĄDKU)co może być przyczyną? Z góry...
Mea culpa - nie sprawdziłem (i pewnie jeśli nikt nie będzie w stanie mi czegokolwiek konstruktywnego podpowiedzieć to czeka mnie kolejne rozbieranie auta w tym celu). Ale głównie dlatego, ze silnik podczas testów po rozebraniu i czyszczeniu calego układu chodził (poza jednorazowym - chwilowym zacięciem) a poprostu nadchodzący wieczór spowodował konieczność...
Od kilku dni borykam się z następującym problemem w Peugeot 3008 silnik THP benzyna. Po odpaleniu zimnego silnika temperatura rośnie tak jak być powinno lecz po osiągnięciu 90 stopni to w ciągu 2-3 sekund gwałtownie spada do 60 i powoli sobie rośnie ponownie. Po ponownym wzroście do 90 spada również lecz tym razem do ok 70 stopni i tak już zostaje....
Witam wszystkich, chciałbym aby ktoś pomógł mi rozwiązać problem, mianowicie. Posiadam partnera rok 99 1.9 d, od pewnego czasu nie mogę wyłączyć dmuchawy nawiewu, wymieniłem tranzystory w sterowniku oraz przekaźnik w skrzynce numer 03.601 kolor zielony niestety po uruchomieniu silnika dmuchawa dalej się załącza. Kiedy zwiększam prędkość obrotową dmuchawy...
Dziękuję. Znalazłem tę numerację. Jest dokładnie tak, jak napisałeś. Na bezpieczniku nr 22 jest prąd. Niestety na bezpieczniku nr 20 tym 30A nie mam prądu. Nie mam, w miarę dokładnych, schematów instalacji elektrycznej i nie wiem czy w obwodzie jest jakiś przekaźnik? Mam szukać przerwy w obwodzie, czy przekaźnika? Mój model to Peugeot 306, benzyna z...
Nie może to być regulator napięcia bo został założony nowy i alternator sprawdzono że ma ładowanie 14.4. Poza tym wymieniono komutator i łożyska. Po założeniu do auta brak wzbudzenia, wzbudza się dopiero po dodaniu gazu. Czytałem na forach żeby sprawdzić kontrolkę ładowania ale w peugeocie 407 nie ma tej kontrolki. Ona się pojawia na wyświetlaczu środkowym...
Wyłączenie klimy to, jak dla mnie, wyłączenie agregatu a ten raczej nie pracuje przy wyłączonym silniku:) Pomysł z przyciskiem nawiewu na przednią szybę wydaje mi się bardzo dobry. W sobotę spróbuję wcielić go w życie:) Dzięki i pozdrawiam Jędras
Ostatnio z kratek nawiewu wydobył się dym. Wyłączyłem silnik i dmuchawę no i się uspokoiło. Zacząłem grzebać i wygrzebałem rezystor od dmuchawy do którego przyczepione były kable. Kabel czarny (chyba +) był zwęglony. Podłączyłem na krótko tymże kablem do innego (4 sztuki były) i nawiew powrócił tylko pojawił się problem, ponieważ kable zaczęły się nagrzewać....
nie prosta sprawa.przy volvie było bardzo dużo roboty.nie pasują długości wiązek elektrycznych ,zamiana miejscami silnika wycieraczek i silnika nawiewu graniczy z cudem ,przespawywanie wzmocnienia pod kokpitem aby umocować fajerę i pedały . ogólnie nie wezmę więcej takiej roboty.
Czyli manual gałka bez klimatronika. F40 40A bezpiecznik nawiewu. Witam, Jesli sie nie myle, to w 206 na silniku zawsze jest tylko jedna zlaczka 2-pinowa. Modul elektroniczny nie jest montowany na silniku. Pozdrawiam, Georges
peugeot nawiew nawiew peugeot nawiew silnik
szarpanie silnika vectra 93c56 passat sterowanie podtrzymaniem
Uszkodzenie akumulatora: przyczyny i diagnostyka Kocioł Vitopend 222: brak c.w.u. i przegrzewanie kaloryferów