w tym silniku niema silniczka krokowego pozdr
Witam. Jeżeli schemat który zamieściłeś jest prawidłowy. To nie będzie łatwo. Ten typ silnika niema puszki przyłączeniowej, przewody wychodzą bezpośrednio, więc bez prucia i szycia uzwojenia się nie obejdzie. Jest do ogarnięcia ale pracochłonne.
Podłącz 230 V do czerwonego i niebieskiego. W tym silniku niema kondensatora rozruchowego jedynie przeciwzakłóceniowy. Możesz go podłączyć równolegle do zasilania.
Jeżeli jest odgłos pracy przekźnika a po styku na silniku niema napięcia to wymieniaj nie sprawdzaj
W tym silniku niema możliwości regulacji luzów zaworowych. Jedyna wyjście, to szlifowanie trzonka zaworu lub frezowanie gniazda. Było to opisane kilkakrotnie na forum, poszukaj. Paliwo masz świeże, czy z zaszłego roku?
czujnik położenia wału. wymieniać tylko na oryginał. było na forum 1001x.
W tym silniku niema możliwości regulacji zaworów, jedynie szlifowanie trzonka zaworu (zwiększenie luzu) lub frezowanie gniazda (zmniejszenie). Do pomiarów, tłok w GMP pomiędzy suwem sprężania i pracy. Górny zawór to ssanie, dolny wydech, patrząc na silnik w normalnym położeniu.
Ktos musialby byc mega tępy zeby zamienic te koła.Tj system kontynuowany od 1,6 az po 2,0 wszystkie kody silnika niema ze to samo.Nawet moje Z18XE w ma to samo.
Na sam rozruch silnika niema wpływu uszkodzona przepływka lub turbina. Sprawdź koło zębate na wale korbowym ( zerwany klin ) lub koła pozostałe na pasku rozrządu.
Sprawdz czy grzałka i silnik niema przebicia na mase w mega omach. Wyciągnij moduł sprawdz luty na przekaźnikach czy niesą popękane. W razie czego popraw te luty. Wytrzyj moduł z czarnego nalotu spirytusem. Sprawdz czy wszystkie złącza pewnie są wpięte. Sprawdź jeszcze szczotki na silniku. Pozdrawiam
czy ten silnik potrzebuje kondensator? A czy w schematach silnika widzisz oznaczenie kondensatora, albo wspomniane jest to w danych silnika? Gdybym znał się na tym, to bym nie pytał. :p W tym silniku niema kondensatora, jest za to wyłącznik odśrodkowy. Kiedy silnik jest w stanie spoczynku styki wyłącznika odśrodkowego są zwarte. Jak silnik się rozpędzi...
Pytanie czy są tam łożyska kulkowe czy panewki i na której (góra /czy dół ) opiera się wał w stanie spoczynku ? W tym silniku niema łożysk kulkowych. Wał opiera się na misie olejowej i ma kilka milimetrów luzu (góra - dół) Odnośnie grzania , czy na górze jest uszczelniacz/simering? Jest uszczelniacz, ale grzejesz tylko koło, a nie wał.
Na drugi raz napisz,że silnika jeszcze nie rozebrałeś.Dane nawojowe zdejmujesz z silnika,który jest do przezwojenia i tak samo go robisz. O dane proś wtedy gdy silnik niema uzwojeń,albo wtedy gdy nie potrafisz ich zdjąć-tylko,że wtedy będziesz miał problem z przezwojeniem silnika.Nic nie piszesz o tym,czy już przezwajałeś silniki. PS Jeśli chcesz pomocy,to...
W silniku niema możliwości regulacji zaworów. Jedyna metoda zmniejszenia luzu to, frezowanie gniazda a zwiększenia to szlifowanie trzonka zaworu. Luz zaworowy, wdechowy 0,13-0,18 mm, wydech 0,23-0,28 mm. Momenty dokręcania, śruby korbowodu 21 Nm, skrzyni korbowej 16 Nm, głowica 19 Nm. Możesz zrobić zdjęcie tego gaźnika, były montowane różne i różny...
Zmień kondensator 16µF i powinno być dobrze.Sprawdż kostkę przy silniku(rozepnij i zobacz czy niema nadpaleń).
Zawsze tez gdy uruchomię silnik mam większe falowanie obrotow przez chwile a dokładnie w trakcie gdy silnik jest na ssaniu. - czy to może być spowodowane kompresja? Nie sądzę. Z Twojej wypowiedzi oznacza, ze mam przez ten jeden cylinder kompresje do kitu czyli muszę robić remont ? Do puki niema objawów tj. pobieranie oleju,wypadanie zapłonów ja bym...
Na silniku niema żadnych oznaczeń (symbolu)?
Ja miałem podobny problem. Trzeba oszukać sterownik, jak masz problem z uruchomieniem poszukaj wtyczkę temperatury silnika i wypnij ją, pojawij się kontrolka świec - uruchom silnik. Jeżeli niema problemu, przetnij przewód czerwony wychodzący z kostki czujnika tem. silnika i wlutuj rezystor 300Ω. powodzenia.
Powód może leżeć w mechanizmie, dlatego proponowałem kupno kompletu. Główny silnik niema luzów? Tacka jest na odpowiednim poziomie? ...
Na wyjściu końcówek do silnika niema prądu
Jeżeli to silnik 3 fazowy - przełączony na 1 to niema problemu :D Podaj dane silnika i lub fotke wyprowadzeń .
W tych silnikach niema regulacji zaworów.
Kondensator dokonał żywota - trzeba wymienić na nowy, o identycznych parametrach i ma działać. Świe ż o przewinięty silnik nic do tego niema, no... chyba że był przezwajany w stodole przez jakiegoś cieślę ;-)
Szogun, Kaganowi chyba chodziło oto że 1 koło to 1 silnik, jak w czołgu(tyle ze bez gąsiennic).Tylnej osi niema są za to 2 silniki których osie tworzą jedną prostą.
Zklepowicz za wiatrakiem jest jedna spirala przykręcona do osłony silnika a po przeciwległej jest płytka z nawiniętm uzwojeniem są tylko jedne obroty silnika niema wolnych obrotów najlepiej jak byś podał swój e-mail to zrobiłbym zdjęcia i ci na pocztę wysłał a co do 12/24 to tylko rozruch jest na 24 a pozostała instalacja to na 12V
Silnik gasi zawór na pompie, nastawnik niema nic do tego.
Cudow w takim silniku niema. Jest prosty gaznik, ktory jest prawdopodobnie zanieczyszczony. Filtr paliwa, jesli jest trzeba wymienic. Tak samo filtr powietrza. Gaznik wyczyscic, wyregulowac i powinno dzialac. Swiece tez warto czasem zmienic. Ja czesto prosze o takie rzeczy znajomego. Robi to lepiej i szybciej niz ja. Ale czasem sam sie podejmuje wyzwania....
W tym silniku niema możliwości regulacji zaworów.
Jak podpiołeś układ poprawnie to niema czego szukać silnik pracuje w gwiezdzie ale pomiar pradu nie zaszkodzi
A na silniku niema informacji o kondensatorze rozruchowym.
Witaj W tym silniku niema ECU przecież to miernota 68 konna ABL i tam turbina ma tylko zawór upustowy który i tak się nigdy nie otwiera ,a elektrozawór steruje egr z którego możesz ściągnąć wężyk i go zatkać jakąś śrubeczką Jeśli auto totalnie osłabło to klęknęła turbina .
Jaki silnik? niema silnika. tam jest silnik krokowy.
No z tego co wiem ten silnik niema MAF a wtryski też mam już nowe 😔 EGR oraz sondy jeszcze zostały mi czujniki na przepustnicy i krokowy...
Kolejność zapłonu to 1.3.4.2 Czy jest moc silnika ?może któraś ze świec niema iskry? proszę sprawdzić .
Witaj Sprawdz zawór odpowiedzialny za recylkulację spalin tak zwany ZAWÓR GETZA i jak masz kase to go wymień a jak nie masz to go po prostu wywal, bo to badziewie zaczęli montować aby było mniejsze zanieczyszczenie środowiska a na pracę silnika to niema żadnego wpływu (wręcz przeciwnie). Aha jeszcze możesz go wyczyścić ale rąk nie odmyjesz przez tydzien...
Pompa wspomagania powinna być cały czas zalana olejem jeśli olej spadnie do miski to wiadomo że będzie miała problem go zassać .Lepiej chyba zastosować pompę smarowania z jakiegoś silnika wtedy niema problemy z regulacją ciśnienia .Morze taką i napęd z silnia .
Amperomierzem.Podłącz w szereg ze silnikiem.Zwróć uwagę czy silnik niema luzu osiowego bo wówczas w czasie pracy może się przesuwać i stawiać opór.W Zetorze miałem przypadek,że nowy silnik tak się zachowywał.
A powiedz jozcho od czego masz tłumik? Kupiłem sobie na alledrogo tłumik do chińczyka ale za diabła nie dopasuję go do ramy :cry: z samym mocowaniem silnik tłumik niema problemu - nie mieści ci się między pedały...
W tym silniku niema jako takiego krokowca bo przepustnica jest elektroniczna, błąd o subogiej mieszanki pojawiał się na benzynie i gazie czy tylko na gazie? błąd jest cały czas i na benzynie i na gazie (nawet jak przez dłuższy czas jeżdżę tylko na benzynie)
Wszyscy (nie tylko na tym forum) mówią że silnik 2.0/115KM to stara konstrukcja. Twierdzę, że "stara, ale jara". Niema w tej chwili tak dobrych i trwałych silników benzynowych. Mam Octavię kombi z silnikiem 2.0/115 KM (AQY) kupioną jako nowa w 2000r., obecny przebieg 215000 km, żadnych kłopotów z silnikiem, spora moc, pozwalająca na bezstresową jazdę,...
mam pytanko wie ktoś morze jak sie ma to zakładanie tych rdzeni na przewowy wysokiego napięcia do pracy silnika czy niema wpływu na jakość iskry itp bo sam chyba sobie coś takiego sprawie
Weszedlem w komputer w samochodzie ale żadnych błędów silnika niema. Dziękuję sprawdzę wioskę.
Na silniku niema tabliczki znamionowej, nie wiem jaki to typ. Silnik nie ma wyłącznika odśrodkowego.
W tym silniku niema łańcuszka rozrządu, silnik ma swoje lata i luzy gdzie popadnie, na wałku rozrządu pewnie też.
W podziale silników niema czegoś takiego jak silnik modelarski...są komutatorowe, indukcyjne.... itd, ale takiego niema. Jaki silnik chcesz sterować? Konkretne pytanie.
TAk tylko coś mi sie wydaje że w tych silnikach niema tego odprężnika bo nie idzie ich znależć a jeśli by był to one sie zacinają czy jak
I tojest wlasnie problem bo w sterowniku silnika niema zadnych bledow a ten dpf sie swieci ,jak by usunol go teraz elektronicznie to powinno byc ok ?
A czy takie coś trzeba w ogóle gdzieś zgłaszać? silnik to jest teraz jako część zamienna nawet w dowodzie nie ma nr. silnika więc kto ci sprawdzi jakiej mocy jest silnik.W samochodach się przekłada i nikt nigdzie nie zgłasza bo niema takiej potrzeby
Wszystkie uzwojenia mają po około 12 Ω. Na silniku niema tabliczki, jest to 3 faz mały silnik 0,75kw Δ przy betoniarce. Dodam jak rozpędze ręcznie bęben i włącze agregat to chodzi betoniarka i na voltomierzu jest 400V.
U mnie pracują silniki na przewodach 120m i niema problemów. Co prawda dużo większe silniki i grubsze przewody.
W tym silniku niema przepływomierza. Sterownik podmieniany na taki o pewnej sprawności? Sonde podmieniałeś jedna czy obie?
Tylko że w tym silniku niema przepływomierza.
przy reg. podcis. wystarczy zdjac przewod pow. i jesli niema roznicy w obr. silnika to jest padniety i tyle
Witam, mam problem z moją kosiarką Yard man, jest tam silnik Kohler 18 z pompą oleju. Latem gdy było ciepło odpalał bez zarzutów natomiast dziś po paru dniach zimniejszych nie chce odpalić. Silnik niema jakby siły zakręcić. Akumulator jest dobry rozrusznik tez sprawdzałem. Podłączyłem kablami nawet pod samochód, ale to też nic nie dało. Proszę o pomoc...
w tym silniku niema przeplywomierza
U mnie w firmie do wyciągów oparów z lakierni są własnie zastosowane oryginalne, fabryczne regulatory transformatorowe ale współpracują z silnikami 4KW/400V. Faktycznie takie są wymogi przeciwwybuchowe, także silnik i instalacja powinna spełniać te wymogi w przeciwnym razie niema o czym mówić.
Witam. Z silnikami krokowymi tak dobrze niema . W najprostrzej konfiguracji po podaniu jednego impulsu silnik zrobi jeden krok . Zwykle 1/200 obrotu . Tak więc o taki nie równy kąt . Tu jest prosta aplikacja - http://home.cogeco.ca/~rpaisley4/Bipolar... Prościej się chyba nie da . Można zrobić sterownik z tzw. mikro krokiem . To znaczy to 200 kroków...
Przy tym silniku niema pompowtrysków
sprawdz czy silnik niema zwarcia na masę
Dokładnie ten sam problem miałem w renault megane coupe, poczym okazało się, że ECU jest uszkodzone, nowy sterownik rozwiązał sprawę.
Witam.....brak sterowania czyli niema prądu na sterownik silnika sprawdz zasilanie - bezpieczniki i masy.......... pozdro rox.........
Witam ja proponuje wymianę modułu i problem będzie rozwiązany silnika niema co się czepiać chyba ze tacho się grzeje ale to mało prawdopodobnie z doświadczenia wiem ze te moduły mają problem z programem
właśnie diody na silniku niema, z przeróbek to tylko silnik wymienialem bo reszta to nie jest związana z odbiornikiem, i jeszcze zasilanie przerobiłem na akumulatorowe
Dodam jeszcze że na tabliczce znamionowej w komorze silnika niema wybitego kodu lakieru gdyby był nie zakładał bym tego tematu. Dodano po 44 Dodam jeszcze że na tabliczce znamionowej w komorze silnika niema wybitego kodu lakieru gdyby był nie zakładał bym tego tematu.
Silnik może mieć czujnik poziomu oleju, jeżeli jest zbyt niski poziom wtedy niema iskry. Jaki jest model silnika w tym agregacie? Ten agregat to jakaś podróba. Honda nie produkuje sprzętu o takim oznaczeniu.
Witaj kolego szczelina pomiędzy cewką a kołem wynosi od 025 do 036 mm GMP 05 mm a zresztą tu masz link do ściągnięcia DTR-ki w pdf do seri twojego silnika co prawda niema tam twojego numeru ale sądzę że to jest to , https://kupdf.net/download/briggs-stratt... , ściągnąłem pdf-a dla ciekawości i jest...
byc moze kopci juz wodą i masz wywaloną uszczelke pod głowica. silnik niema kompresji i dlatego gasnie
Odkręć odmę i sprawdź te luzy zaworowe, mam wrażenie ze niema ich wcale.
zobacz sterownik czy niema zimnych lutów
W tym silniku niema aparatu zapłonowego,jeśli wymieniłeś przewody WN to sprawdź czujnik położenia wału ,znajduje się on przy kole pasowym z przodu silnika.
W tym silniku niema turbiny ze zmienna geometrią więc nie może być "kierowniczek"
Na grzechoczącą dźwignie od turbo silnika 1.5 tsi niema chyba sposobu . Podkładki nie pomogły ?
W tym silniku niema możliwości regulacji gaźnika. Wstrzyknij trochę paliwa bezpośrednio do cylindra i spróbuj uruchomić silnik.
Na blaszanej nakładce powinna być strzałka, jeżeli niema to szerszą stroną do silnika.
niema bezkolizyjnych diesli
Podłączyć tester i odczytać parametry.A silniczków krokowych nie ruszaj bo ich tam niema.
to albo masz wcisniety gaz albo hamujesz silnikiem niema mozliwosci robienia tych 2 rzeczy naraz.
Witam ponownie nadal walczę ze swoją audicą wszystkie problemy wyżej opisane zostały naprawione ale nadal coś jest nie tak. Przepustnica przechodzi adaptację bez problemów ale czasami po zgaszeniu i odpaleniu zapala się kontrolka EPC i silnik niema praktycznie siły jechać. Błąd z czytany z EKU dotyczy przepustnicy coś że druga ścieżka potencjometru...
tam za bardzo niema co regulować ;) Honda GXV160 - to pierwowzór wszystkich tych Hondopodobnych silników i od niej większość rzeczy pasuje plug&play, pooglądaj sobie na zdjęciach lub na żywo oba a zobaczysz, że różnią się jedynie gaźnikiem, dźwigienkami od cięgna gazu (pewnie u Ciebie w ogóle niema nawet cięgna i gazu) i obudową filtra powietrza....
Postaram coś załatwić na podmiankę ale zmian w pracy silnika niema żadnych,silnik pracuje bardzo równo jaz halem tak i bez niego. Dziś zauważyłem stopioną izolację przewodu masowego czujnika halla i to stopienie izolacii przewodu poszło wiązka do listwy wtryskowej pod kolektor ssący i niemam schematu odnośnie gdzie ten przewód idzie a rozpruć wiązkę...
Jedni tego używają inni nie. W silnikach gdzie niema hydrauliki, bardziej istotne jest pilnowanie luzu zaworowego.
Ja mam takie pytanko, mianowicie czy warto robić prądnice typu amerykanka o mocy ok 6kw, bo wszyscy próbują przerabiać silniki, amerykanka podobno niema żadnych zaskoków bo niby z czym, ale żywica jest wrażliwa na temperaturę. Przezwajałem już nie jeden silnik, ale nigdy nie dłubałem w prądnicy z magnesami.
Moc silnika niema znaczenia, natomiast kształt rdzenia, tak. Musi być dopasowany do rozstawu i wielkości magnesów.
coś żeś namotał z kablami, może masy gdzieś niema? np do silnika, przejrzyj jeszcze raz wszystko co odłączałeś to nie jest normalne że parownik się włącza i wyłącza, powinien się raz włączyć po włączeniu zapłonu i za chwilkę wyłączyć, to taka dawka startowa gazu a potem czeka na impulsy z cewki i jak się pojawią = kręcenie rozrusznikiem lub praca silnika...
W samochodzie z tym silnikiem faktycznie niema sterownika silnika !
wlutowałem 15kohm , po trzech próbach ( rozgrzania silnika do temp pracy) niema żadnych błędów .
CosteC napisał już prawie wszystko co trzeba ja odpowiem na pytanie dotyczące kierunku obrotów silnika. Niema znaczenia które uzwojenie obrucisz pomocnicze czy robocze silnik i tak będzie się obracał w przeciwną stronę ale łatwiej jest to zrobić dla uzwojenia roboczego niema problemów z kondensatorem.
Może zadam głupie pytanie, ale pod wyłącznikiem jest dźwignia ssania i przed zapaleniem zimnego silnika trzeba ją przesunąć w lewo. Zrobiłeś to? W tym silniku niema regulacji zapłonu. Możliwość przestawienia zapłonu to zerwany klin na kole magnesowym.. Spróbuj zmienić świecę.
Czyli w silniku niema nic poza tym kółkiem, które pełni rolę rozrzutnika oleju i żadnych części nie brakuje. Oczywiście, oprócz ośki.
Znajdź kogoś kto obejrzy ten silnik, niedługo koszty wymienionych części przekroczą wartość silnika. Niema sensu przeciągania tej dyskusji w nieskończoność.
Sterownik silnika niema nic do elektrycznych szyb i lusterek. Sprawdź dokładnie bezpiecznik NR 15 https://obrazki.elektroda.pl/7292160100_...
Jęli swiecą dwie razem to znaczy ze klawiatura jest zablokowana najczesciej pomaga odpiecie wtyczki od klawiatury ewentualnie sterownik silnika niema zasilania i jak napisal kolega wtedy jest brak komunikacji .
Przecież to jest silnik dwusuwowy, jaki olej masz na myśli?. W silniku niema żadnego oleju. Jedyny olej jaki potrzeba, to ten do benzyny.
W 13 litrowym silniku niema zaworków w popie paliwa. Może jeszcze uszkodzona być podstawa filtrów. A pompkę palia od odpowietrzania masz zamknięta ??
mam pytanie,zamontowałem ten regulator i silnik niema nic mocy,dlaczego tak jest ?? jak rozebrałem pralkę i na tym programatorze miał dużo siły i nawet bardzo wolne obroty co jest takiego w tym programatorze ze kręci wolno i ma siłę?? da się jakoś rozwiązać ten problem ?
ok jutro sprawdzę miernikiem, ale dlaczego na zimnym silniku niema tego problemu? czy ten potencjometr załącza się dopiero po uzyskaniu optymalnej temp. silnika?
W tym silniku niema możliwości regulacji zaworów. Sprawdź odległość cewki od koła zamachowego, ustaw na 0,3 mm.
ona poprostu myje woda przez te ramiona wylatuje ale to nie jest to. czy silnik niema jakichś większych obrotów??
Ten silnik niema czujnika polozenia walu a z oplem ma tyle wspolnego ze produkowany byl na licencji GM , silnik jest podobny mechanicznie ale ma osprzet delco a nie boscha
Kondensatora rozruchu raczej nie będzie, gdyż silnik niema wyłącznika odśrodkowego, natomiast będzie tylko kondensator pracy. W tym przypadku zastosowałbym kondensator o pojemności gdzieś 40?F i zrobiłbym pomiar prądu jaki pobiera silnik i czy zbytnio się nie grzeje.
niema sygnalu iskra niema dźwięk niema
gazowanie reduktor h2testw karta jungo driver
podłącznie awaryjne budynku elektryk kombajn
Bosch SGS3002/13 – czy zmywarka ma czujnik przeciwzalewowy, float switch, AquaStop Kontrolka „drzwi otwarte” w pralkach Whirlpool, Indesit, Amica, LG – diagnostyka i naprawa