Silnik bryka jak dawniej! Cała przyczyna tkwiła w niedrożnym układzie niskich obrotów. U mnie pewnie coś przytkało iglice od regulacji składu mieszanki. I stąd całkowity brak wolnych obrotów.
Romoo, przecież przy takim ciśnieniu to już nie powinien zapalić - albo potknąłes się przy warunkach pomiaru - zbyt niskie obroty, zamknięta przepustnica, uszkodzony zegar itd. Jak dla mnie to nawet nie zużyty ten silnik tylko wręcz przytarty.
Jestem właścicielem hondy z tym samym silnikiem. ad. 1- Z obrotami na zimnym tak ma być, świadczy to że system podwyższania obrotów na zimnym silniku działa prawidłowo. Co do reszty,skoro te nędzne osiągi w twoim samochodzie oraz zużycie paliwa 6,5 l na 100 km przy spokojnej jeżdzie ci nie odpowiada to niestety musisz poszukać samochodu z większym silnikiem.
Silnik krokowy biegu jałowego tak tez można nazwać.
Wskazówka obrotomierza tak wskazuje, silnik nie gaśnie ani nim nie szarpie. Ale kiedyś się zatrzymałem i podniosłem maskę to słychać że silnik pracuje na niskich obrotach.
Możesz przydławić na tłoczeniu, nic się pompie ani silnikowi nie stanie. Jak bardzo musiałbyś zmniejszyć obroty silnika aby wydajność pompy zmalała do oczekiwanej przez Ciebie?
Dzisiaj sie cos pogorszylo bo nawet jeslij silnik byz zagrzany to nadal obroty falowaly... obroty sie wachaja tylko jesli auto stoi na niskich obrotach
Witam, mam problem z silnikiem Honda GX120. A mianowicie kiedy przekręcam manetkę ma maksymalne obroty to silnik faluje, przy niższych ten problem nie występuje, zauważyłem też kiedy przytka się trochę wlot powietrza problem ustaje. Gaźnik jest wyczyszczony. W czym mogę szukać przyczyny problemu?
Chodzi o to, że po zmianie obrotów może przestać się ładować na biegu jałowym (przy zbyt niskich obrotach)?
Sprawdzałeś czujnik temperatury silnika.
Da się go podejrzeć w trybie OBD, jeżeli tak to sprawdź korektę krótkoterminową jak wygląda gdy nie chce ciągnąć .
Witam mam problem z silnikiem zaburtowym Honda BF 40 2015 r ( na wtrysku ). Wyglada to mniejwiecej tak : Silnik nie palony kilka dni, zapala bez problemu. Po przepłynięciu około 10 min na pełnych obrotach i odczekaniu okolo 30 min. silnik nie odpala , dzieje się tak tylko w gorące dni z temp w okolicach 30 stopni , odstoi przez noc i rano zapala bez...
Dopiero po wymianie na nowy chiński jest ok tzn. nie falują obroty i są niskie obroty oraz wysokie. Ale jest jeden problem. Nie odpala na ssaniu. Na zimny silniku dopiero za 12 razem pociągnięcia linki i tak w kółko. Co z tym fantem zrobić ?
Cieplo z silnika moze wplywac na regulator napiecia, zwlaszcza ze w niskiej temperaturze musi zrekompensowac spadki efektywnosci pracy wgledem oporu wewnetrznego akumulatora
Gdyby były takie obroty silnik wypadłby z ramy. Albo obrotomierz szwankuje albo pomyliłaś się o jedno zero. Tak czy inaczej auto na diagnostykę.
Jeśli osad jest czarny , matowy ale suchy to zbyt bogata mieszanka -do przeglądu gaźnik i filtr powietrza. Jeśli osad jest tłusty , smolisty to silnik spala olej. Remont czeka. Poza tym zdarza sie, że montowane są świece o nieprawidłowej wartości cieplnej . Za zimna świeca tez będzie okopcona na czarno jak przy zbyt bogatej mieszance.
Pewnie większość a propo pierwszego problemu napisze gaźnik, ale wg mnie to coś z zapłonem bo silnik się ksztusi, więc albo cewka zasilająca cdi jest uszkodzona lekko , bądź np taka pierdoła jak za duża przerwa na świecy, na niskich obrotach mamy mniejsze napięcie na cewce zasilającej i nie wystarczająca energię do zapalenia bogatej mieszanki po dodaniu...
W ten sposób to nie pokażesz nic. Rozgrzej auto i jedź porządnie, a nie na PSJ jak na filmie. To co pokazałeś to typowa jazda, a nie na pomiar 0-100 kmh. Silnik w tym aucie bardzo lubi wysokie obroty.
Masz wszystkie śruby zdrutowane w tym LC4? Wałek wyrównoważający występował w silnikach co miały wyjście na łańcuch po lewej stronie, czyli mniejsze pojemności i następca LC4 — 690. Napięcia nie mierzysz tanim miernikiem z rozładowaną baterią 9 V? Mam LC4 640 SM ,śruby zawsze kładę w nim na pastę. Wałki jedne 640 miały a inne nie.Od 99r w zwyż wszystkie...
Tak. Jest potrzebny układ, który na podstawie tych parametrów pracy będzie dobierał przełożenie. Jest możliwe zrobienie tego "na piechotę" lub dużo prościej z użyciem procesora. Algorytm jest taki - sterownik sprawdza obroty i prędkość i jeżeli wyniki pozwalają na przełączenia na wyższy bieg, to sprawdza jeszcze obciążenie silnika. Jeśli to jest małe,...
Kombinujesz z tym zapłonem, a się nie znasz. Moduł zapłonowy ze schematu jest wyposażony w podwajacz napięcia z ogranicznikiem napięcia, nie rozumiem tylko sensu stosowania tranzystorowego układu sterującego. Podwajacz napięcia był stosowany w module zapłonowym Honda NS1/NSR75, ale tam zastosowano zupełnie inny alternator, ze statorem typu gwiazda i...
Do regulacji gaźnika nie jest potrzebny obrotomierz, zrobisz to na słuch, a jak nie masz wprawy to daj komuś, kto to już robił ;-) Obroty biegu jałowego musisz ustawić tak, żeby silnik pracował na możliwie najniższych obrotach, przy których chodzi równo, nie gaśnie itp.
Spróbuj z odkręconym korkiem paliwa, wystarczy poluzować.
Nowy akumulator założyłem,zmierzyłem napięcie na klemach podczas pracy silnika na wolnych obrotach i wyszło 12,8 Volt.Chyba trochę za mało?
Objaw jakby Iskrę gubiła lub jest słaba zwarcie albo przebicie
- bateria laduje przy obciazeniu swiatlami na 14.5v (sprawdzilem tylko podczas 5 minut pracy silnika), - Na 3 zoltych fazach alternatora mam obecnie: 6.7-7v przy 1.400 obrotow bez obciazenia, Takie wyniki będziesz miał mierząc zwykłym miernikiem, przy całkowicie sprawnym ładowaniu. Sprawdź sobie na oscyloskopie jaki kształt sieczki ma napięcie fazowe...
Zrób zjecie elektrod świecy i pokaż na forum. Powinna być wypalona po dłuższej jeździe na kolor kawy z mlekiem/piaskowy. Jeśli jest czarna, okopcona lub mokra to masz albo brudny filtr powietrza albo rozregulowany lub niesprawny gaźnik. Świeca powinna być o odpowiedniej wartości cieplnej zalecanej do tego silnika, nie żadna dowolna. Profilaktycznie...
Obstawiam że pierwszy błąd to czujnik położenia wału. Drugi błąd raczej pierwsza sonda - czy czasem spalanie nie jest za duże? W pracującym silniku spadają Ci obroty do zera? Cienka linia nad zerem to 500obr/min. Ja bym podregulował wolne obroty. Nie znam dolotu z HR-Vki ale gdzieś przy przepustnicy powinna być śrubka (pod gumową zaślepką, jeśli nie...
Ano nie napisano właśnie. Dlatego się zastanawiam. Jestem prawie pewny, że gdzieś widziałem wzmiankę o tym, że silnik elektryczny Hondy działa w zakresie najniższych obrotów silnika spalinowego (gdy ten ma najniższą sprawność).
Jeżeli silnik ma zawory regulowane to sprawdź czy jest prawidłowa szczelina na wszystkich zaworach.
czujnik temp. plynu chlodzacego
A nie ma tam przewodu powrotnego żeby sprawdzić czy jest powrót ? Oczywiście na postoju to tylko wstępne sprawdzenie bo wirnik przy niskich obrotach ma siłę przepchnąć płyn. Zobacz czy to dużo pracy zrobić bypass tego lpg. Montujesz rurkę dwie opaski wyciągasz bezpiecznik od lpg i masz jednen element z głowy.
Witam Wymieniłem silnik i skrzynie w hondzie shuttle 2.3 automat . Mam problem teraz zostali ,A mianowicie silnik skręca się do 3tys obrotów i tak jak by miał odcinka. Na wstępnie zaznaczę że uszkodzony mam czujnik spalania stukowego. Który jutro przyjdzie nowy .przeglądałem cały kolektor ssący z czujnikami ,egr, vteca, silnik zalany olejem na Maxa....
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
Przecież to nie Harley, żeby mu ustawiać najniższe możliwe niskie obroty...
Najsłabszym ogniwem jest silnik spalinowy. Zanim dostanie odpowiednią dawkę paliwa to zgaśnie. Dokładniej nie sam silnik, co układ sterujący "otwarciem przepustnicy", który nie zdąży zwiekszyć dawki paliwa przy gwałtownym dociążeniu. Faktem jest, że jeśli agregat ma dostępną dźwignię gazu, to znam ludzi którzy dzięki niej omijali problem rozruchu poprzez...
A może warto sprawdzić luzy zaworowe oraz skontrolować układ zapłonowy i zmierzyć kompresje. śrubki na razie bym nie ruszał. w tych silnikach na lpg czesto jest problem z zaworami.
Ostatnio /2 tyg temu/ wymieniłem kolejne 2 cewki. Silnik przerywał na niskich obrotach przy skręcaniu i podjeżdżaniu. Koszt zakupu 50 pln.
Fajna konstrukcja, ale wg mnie trochę prosi się o regulator prądu wyjściowego połączony z silnikiem krokowym sterującym przepustnicą. Z tego co pamiętam to alternator osiąga swoją maksymalną moc przy relatywnie niskich obrotach silnika więc regulator utrzymujący stałe obroty regulując je obciążeniem oraz otwarciem przepustnicy. Dzięki za pomysł na weekendowy...
Witam serdecznie, Posiadam samochód Honda CRV 97-01 2.0 147 km. benzyna. Ostatnio wymieniałem uszczelkę pokrywy zaworów więc musiałem zdemontować przewody wysokiego napięcia (jeden z przewodów ciężko było zdjąć) po założeniu pokrywy i podłączeniu przewodów pojawił się problem, silnik kiedy jest zimny odpala bez problemu, na rozgrzanym jest bardzo duży...
To nie tak. (at)robokop ma racje. W mojej hondzie, z 1.8l uzyskam katalogowe 140 koników tuż przed odcięciem czyli jakieś 6.8 tys obrotów. No cóż: strzałka po lewej stronie obrotomierza - ciche kombi dla starszego pana, strzałka po prawej - narowisty, ryczący hatchback z przerośniętą d**ą. Kiedyś maksymalna moc uzyskiwało się przy niższych obrotach...
sprawdź rozrząd czy jest na znakach a pozatym masz silnik który na niskich i średnich obrotach chodzi na 12 zaworach to nie oczekuj mocy ;]
Witam mam problem z moją honda CBR 125 jc34 gaźnik ponieważ na zimnym silniku nie trzyma wogole obrotów i na niższych obrotach lekko przerywa po rozgrzaniu obroty są trochę lepiej ale po dodaniu obroty wolno spadają nawet przy redukcji biegu jest szarpnięcie bo obory nie spadają . Albo jak się puści gaz to jakby gasła i jak się da gazu to po chwili...
Witam, Od dłuższego czasu mam problem z moją hondą D14Z3. Zimny silnik zazwyczaj startuje dopiero przy trzecim zakręceniu rozrusznikiem, przy zagrzanym silniku startuje za pierwszym razem. Oprócz tego w mojej hondzie silnik pracuje nierówno, obroty falują spadając do tak niskich, że silnik prawie gaśnie. Troszkę lepiej z obrotami jest na rozgrzanym...
Witam sprawdzilem wezyk nr 3 oraz nr6 i wszystko jest ok wiec co jeszcze moze byc tylko chodzi o slabe ssanie ze jest niskie po czasie rosna obroty
z tego co wiem to akumulator żelowy. normalnie ma 12 v. ale po włączeniu silnika 30 v na niskich obrotach a do 45 v na wysokich
Rozumiem że te objawy są na gazie.. A może masz w sterowniku gazu ustawione zbyt szybkie przechodzenie na gaz, przy za niskiej temperaturze czynnika chłodzącego ( który ogrzewa parownik )? Pozdr. J.
Auto ładnie zapala - chodzi równo trzyma obroty jeździ dobrze i nagle na ułamki sekund, sekundy tak jakby ginęła iskra aż szarpie i wali kangury. Przewody , kopułka, świece palec -ok cewka raczej ok. podejrzewam czujnik położenia wału ale gdzie on jest? co to za silnik- czy to honda ? może jeszcze coś sprawdzić ? ogólnie częściej - prawie zawsze na...
Witam, mam problem z silnikiem Honda GX120. A mianowicie, kiedy przekręcam manetkę ma maksymalne obroty to silnik faluje, przy niższych ten problem nie występuje, zauważyłem też kiedy przytka się trochę wlot powietrza problem ustaje. Gaźnik jest wyczyszczony. W czym mogę szukać przyczyny problemu?
Napisz jaki masz samochód i jaką skrzynię. Obecnie mam Hondę z przekładnią CVT, poprzednio miałem również Hondę ale z pięciobiegową skrzynią biegów z wielotarczowymi sprzęgłami sterowaną hydraulicznie. W obu jest konwerter i silniki benzynowe. CVT ma zaimplementowane „stałe” przełożenia (ale na trybie tempomatu już nie jest taka ortodoksyjna). W obu...
silnik ten posiada niski skok tłoka...sprzyja to wysokim obrotom. jeśli masz wątpliwości najlepiej zweryfikować obroty z prędkością pojazdy na danym biegu. w tej wersji civica masz bardzo fajną skrzynię biegów :)
honda niski obrót niski obrót honda honda niski obrót gasnąć
sterownik poduszka fabia przecinanie kabla blokada dzieci
Smarowanie tulejki rozrusznika Yamaha FJR 1300 Brak prądu na sterownik VVT Peugeot 308 1.6 VTi