Na jakie napięcie jest ten silnik?
Witam .Chcę podłączyć opalarkę przez regulator obrotów silnika z odkurzacza , na bazie triaka BTA 12/600 .Opalarka na pierwszym biegu i tylko on będzie wykorzystany ma moc 1350W czyli ok 6A dla 230V.Czy to będzie działać?
Użyj opalarki do osuszenia.
W poniższym filmie widać jak opalarka działa nieprawidłowo na silniku, który powoduje nadmuch powietrza. Po sprawdzeniu kondensatora trzyma wartości 0,47 oraz dioda 585 i puszcza tylko w jednym kierunku. Silnik sprawdzony na 13 V DC ma wystarczające obroty oraz stabilne do nadmuchu opalarki. Zamontowany silnik w opalarce powoduje wahania napięcia na...
bo pierwszy raz w życiu widze taki kod błędu. I przy okazji co to jest KZFR? Bo też dziwny skrót To może nie zabieraj głosu? Moja Zafira B1,8 odpala normalnie, ale na zimnym silniku gdy jadę i obroty dojdą do 3000-4000 traci moc (nie pali na jeden cylinder) a po wciśnięciu sprzęgła gaśnie. Gdy koła się toczą puszczam sprzęgło i odpala i trzyma niskie...
Witam problem polega na tym że mój ursus 914 ciężko pali jak jest zimno. Mam założony rozrusznik wysokoobrotowy i nic nadal długo kręci tylko szybciej.Mam również założoną grzałkę w bloku i nic nie daje ale jak dmuchnę mu w kolektor dolotowy ciepłym powietrzem z opalarki to zapali od pierwszego obrotu silnikiem dodatkowo bierze dosyć dużą ilość oleju...
Napięcie zasilania nie pływa. Regulator testowałem na różnych silnikach i na każdym z nich to samo. Testowane silniki: -mikser kuchenny -wiertarka -szlifierka -opalarka -odkurzacz Jeżeli ten regulator podłączyłem pod zwykłą żarówkę, natężenie światła nie zmieniało się. Potem podłączyłem silnik równolegle z żarówką. Natężenie światła zaczęło się zmieniać...
polega na tym że ciągnik ciężko odpala i dymi na biało niebieski jak jest zimny Zawsze tak było? Kupiłeś go niedawno, czy robiłeś coś przy nim? Możesz pomóc sobie przy zapalaniu opalarką lub suszarką o mocy co najmiej 1.5 kW. Jeszcze ważne są obroty silnika przy zapalaniu, jak układ rozruchu będzie szwankować, to nowy silnik z fabryki nie zapali. Przykładem...
Mam ten sam błąd w astrze G z tym że ona gaśnie po krótkim czasie od odpalenia raz po paru sekundach a raz po ok. minucie. Sterownik wysłałem do naprawy ale zadzwonili do mnie że podłączyli do silnika i odpala od 1 strzału podgrzewali go opalarką, wchodzili na obroty i nie ma z nim żadnego problemu. Dziś otrzymałem paczkę ze sterownikiem i będę to podłączał....
Dokładnie tak u góry czujnik wałka a na dole czujnik wału korbowego najlepiej wykorzystać oscyloskop w momencie gdy samochód nie zapala to czujnik nie wysyła obrotów do sterownika silnika. Jest też możliwość pomiaru oporności i grzania np opalarka samego czujnika i gdy w momencie rozgrzania czujnika zgubi oporność to mamy winowajcę .
Muszę poszukać jakiejś 3A diody i zrobić test czy silnik będzie działał na połowie sinusa. Ale, jak spadną obroty silnika, a raczej tak, to zmniejszenie przepływu powietrza zniweluje zmniejszenie mocy grzałki i temperatura na wyjściu nie spadnie, a może nawet wzrośnie.
Na wylocie jest termopara w sprzężeniu zwrotnym do stabilizacji temperatury. Prawdopodobnie zrobili tak jak w większych modelach opalarek czyli płytka z elektroniką i regulator obrotów silnika jest zasilany przez duuuży rezystor zamocowany przed główną grzałką. Regulator obrotów silniczka był na tranzystorze plus kilka elementów i potencjometr. Wystarczyło...
Wymontowałem przepustnice wyczysciłem ja z nagaru, otworzyłem przepustnice, czesci elektronicze były zalane olejem, umyłem, wysuszyłem, ogladnąłem brak jakich kolwiek widzocznych uszkodzen, przegrzałem opalarką, zamontowałem. Brak zmian, błędów nie da sie usunać, silniki z odłaczonym podcisniem wkreca sie w obroty maksymalne, jak podepne podcisnienie...
Do zewnętrznego zasilania - czy to znaczy, że poza regulatorem obrotów? A jak poznać, czy mierzę DC czy AC? Po tym, co nastawiasz na mierniku. Może jest uszkodzony tranzystor mocy w układzie regulatora obrotów, może urwał się kolektor i silniczek dostaje prąd ze scalaka, który był przeznaczony do sterowania tranzystorem i bez obciążenia daje odpowiednie...
Witam. Mam problem z wykonaniem regulacji obrotów dmuchawy oraz chłodzenia opalarki. Mam zwykłą dwubiegową opalarkę z Biedronki.. Silnik dmuchawy jest zasilany z odczepu na grzałce ( napięcie 17V prąd ok. 700mA) Po wyłączeniu grzania brak jest chłodzenia grzałki. Chciałem to zmodyfikować i dorobić niezależne zasilanie beztransformatorowe z 230V tak...
Możliwe że gaźnik ma nie do końca dobrze wyregulowany skład mieszanki biegu jałowego. Nie można ustawić obrotów biegu jałowego zgodnie ze serwisówką — na zimnym ma za niskie obroty, a na rozgrzanym silniku za wysokie. Tak jakby był wyregulowany za ubogo. Tylko że jakiś skośnooki członek w fabryce „Hujai” ustawił gaźnik na stałe. Dysza regulacyjna z...
Możliwe że silnik ma za małe obroty i nie nadąża wydmuchać ciepłego powietrza.Proszę sprawdzić łożyskowanie silnika,szczotki itp.Jeśli kręci się bez oporów,nie zatrzymuje się od razu po wyłączeniu,to możliwe że termostat jest uszkodzony.
Podstawowe problemy eksploatacyjne opalarek to zbyt długie użytkowanie w trybie ciągłym powodujące nadtopienie obudowy, uszkodzenia mechaniczne szczególnie jak jest nagrzana na skutek upadków i "normalne" przepalenie grzałki. Ojciec kiedyś w firmie używał w trybie ciągłym (dosłownie). Najlepiej sprawdzały się te ze spiralą nawiniętą na ceramice, te...
jesli mostek nie jest przebity i dioda takze jest dobra to by faktycznie musialy by byc zwarte zwoje grzalki ale na calej dlugości! proponuje sprawdzic jeszcze raz mostek mozliwe ze jest przebity. a ta pojedyncza dioda sluzy jedynie do zmniejszenia obrotów silnika. przewijanie silnika oplaca sie tracic czas jak najtansza opaarke w sumermarkecie kupisz...
Są tam dwa triaki na jednym radiatorze BTA12,600CW oraz jakiś 9940 MOROCCO BU931 Masz do czynienia z triakiem BTA12-600 oraz z tranzystorem NPN DARLINGTON BU 931. Trudno jednoznacznie ci podpowiedzieć ,ale można przypuszczać : - że triak służy do sterowania fazowego mocy grzałki , -a tranzystor do regulacji obrotów silnika ( stabilizacji napięcia zasilania...
Dobra, żeby była jasność opiszę wszystko jeszcze raz od samego początku; Przyprowadziłem z Niemiec chłodnię z agregatem Carrier Supra 950 (auto jest z Francji tylko kupione u handlarza w Niemczech). Dzień pierwszy. Najpierw nie mogłem jej odpalić prawdopodobnie z powodu zapowietrzonego układu paliwowego, męczyłem się z nią cały dzień przekładając akumulatory,...
Witam, Na wiodącym potralu aukcyjnym nabyłem uszkodzony agregat prądotwórczy "zacnej" firmy Einhell typ BT-PG900. Prądnica wydaje się być sprawna, zaś uszkodzeniu uległ moduł inwertora. Kupując agregat miałem nadzieję, że moduł będzie mniej pancernie zabudowany. Chciałem samodzielnie dorobić własny inwerter (falownik), ale oryginalny niestety zawiera...
Metoda podgrzewania czujnika opalarką nic nie dała więc czujnik wałka raczej dobry. Jeżeli chodzi o obroty w czasie rozruchu to jest ok 250 r/min , (ok. dlatego że skakało od 240 -290 może jakiś błąd pomiaru). Ostatnio zrobiłem jeszcze jedną rzecz mianowicie wypiąłem czujnik temperatury silnika i na gorącym silniku odpala , ale temperatura na tablicy...
Też tak miałem, nawet czasem obrotościomierz "zawieszał się" przy losowych zakresach obrotów po dodaniu gazu pokazując np. 2000 obr/min a obroty zdążyły spaść do obr biegu jałowego. Zamiast od razu sprawdzić czujnik wymieniłem na drugi i potem trzeci, bo każdy to używka. Czujnik można sprawdzić czy pod wpływem temperatury się nic nie dzieje. Podłącz...
Witam dzisiaj zamontowalem czujnik walu i pozostawilem silnik az osiagnie 95st wolne obroty sa w koncu na goracym silniku takie jak trzeba kilka razy podgazowka i do malej przejazdzki z postojami na skrzyzowaniach i stopach jak narazie wszystko jak trzeba, aby byc pewnym na 100% wziolem czujnik i mierzac rezystencie miernikiem ok 950 ohm podgrzewam...
A jak trzymasz gaz, ciśnienie rośnie to przepustnica się otwiera? Wygląda to jakby podlewał więcej paliwa bo widzi rosnące ciśnienie w kolektorze, co jest normalne, ale bez otwarcia przepustnicy co prowadzi do zalania silnika paliwem. Niestety ja tu widzę dwie przyczyny: postrzelony sterownik silnika; wariacje z rozrządem. Wczoraj patrzyłem w swoim...
Wczoraj auto wróciło. Klient mówi że jest dużo lepiej ale jeszcze w korkach gaśnie. Rozgrzałem dobrze samochód, pojechałem do sklepu, pobyłem w sklepie parę minut, wsiadam, normalnie odpalam i ......ujechałem może z 200 metrów i samochód zgasł. Na tylnych siedzeniach leżą cewki, w schowku w drzwiach klucze. Wymieniłem jedną cewkę i auto odpaliło. Trwało...
Dzięki panowie/ Generalnie na opalarce wzrastała rezystancja z nominalnych 400R do 500R. Jest to normalne. Dla świętego spokoju wymieniłem element. Ten stary jeździł od nowości tj 2002 r i jest błąd nieprzemijający czujnika położenia wału. Posprawdzałem wiązkę i złącza. Podczas normalnej pracy widzi obroty i jest synchronizacja. Jak gaśnie silnik po...
Witam. Kupiłem niedawno Lagune I. Sprzedawca powiedział mi że jest problem z odpalaniem i obrotami na rozgrzanym silniku. Zauważyłem, że gdy jadę, jest wszystko ok. Tylko gdy np. dojeżdżam do świateł i puszczam gaz to potrafi zgasnąć albo trzymać obroty na poziomie 100-200. Jeżeli już zgaśnie to nie chce odpalić lub trzeba długo kręcić rozrusznikiem....
Minimum informacji to producent silnika : Tutaj nie masz żadnej informacji o silniku nawet chińskiego symbolu. Druga informacja to prądnica też ani słowa o producencie ! Widać komuś się to nie spodobało bo na stronie dystrybutora Erman i w dziale agregaty pusto : Całość pod linkiem : [url=http://erman.pl/index.php?idz_do=st...
Witam, mam problem z czujnikiem różnicy ciśnień w Boxerze z 2013. Mianowicie reaguje na zmiany temperatury. Jeśli auto postoi cały dzień, czujnik wysyła napięcia do sterownika silnika 500mV, jeśli auto odpalę i nagrzeję, bądź nagrzeję sam czujnik opalarką, wartość zaczyna się zmniejszać, aż do 300mV. Przez to jeśli offset czujnika zrobię na ciepłym...
kkknc Wszystko pięknie wiem już jak wyjąć sekcję tylko jest jedno ale . Maszina wczoraj definitywnie wyzionęła ducha odpaliła z opalarki i jechała całkiem żwawo i po 100 metrach jak nożem odciął zeszła z obrotów i zgasła mimo gazu wciśniętego w podłogę , żeby cholerę z holować musiałem odkręcić przedni wał napędowy uniosłem tył gliwikiem i zepchłem...
zrobiłem mały eksperyment mianowicie nagrzałem opalarką wtryskiwacze (żeby rozpuścić tą parafine ) i dalej było tak samo No to raczej odpadają zanieczyszczone wtryskiwacze. A jak wygląda sprawa z ciśnieniem gazu (jak się zachowuje - jakie ma wartości przed i po przełączeniu) przy przełączaniu w sytuacji gdy silnik po przełączeniu gaśnie? Miałem podobną...
Pompę cr ustawia się w tym silniku, dziura w kole Φ8 do góry, skierowana na taki dołek w łapie (nie zablokujesz koła tak jak koła wałka rozrządu śrubą, bo dołek jest za płytki), ale to ustawienie ma tylko jeden cel, mianowicie mechaniczne odciążenie paska rozrządu, żeby jednocześnie nie naciskał tłok pompy i nie otwierał się któryś z zaworów....
Bez wydechu efekt masz taki, że jedzie praktycznie na niskich obrotach, na wysokie się nie wykręci. Wydech musi być także z tego względu, że wpływa na zmianę składu mieszanki produkowanej przez gaźnik. Benzyna nie wyczyści nagaru węglowego z wydechu, co najwyżej rozpuści niespalony olej. Przy prawidłowej eksploatacji nagar naturalnie wypala się w wydechu....
Może komuś się przyda info. Wystarczyło wymienić czujnik położenia wału korbowego, aby silnik po nagrzaniu się nie wyłączał. Można to w prosty sposób sprawdzić czy jest uszkodzony. Po wyjęciu wystarczy sprawdzić omomierzem czy w czasie nagrzewania czujnika opalarką rośnie opór do nieskończoności. Jak tak to go wymieńcie. Jest dość ciężki dostęp. Trzeba...
Witam. Trochę mi zaczęło zalatywać spalinami w autku (Yaris 1.0, 2000 r) i słychać było, że coś ucieka "nie końcem układu wydechowego". Zlokalizowałem nieszczelności - dwie małe dziurki po jakimś spawaniu przed laty i jakieś rozszczelnienie w okolicy obudowy katalizatora. Nabyłem sobie w lokalnym sklepie moto preparat marki HOLTS, nie było innego, sprzedający...
Witam. Chcę przedstawić szopkę Bożonarodzeniową. http://obrazki.elektroda.pl/9749389200_1... Całość wykonana własnoręcznie z pomocą kochanej żonki. Opiszę co i jak. Szopka ma ruchomy żłobek, dwie pochodnie i ognisko, na filmikach wszystko widać. Opiszę konstrukcję, do sterowania wszystkim użyłem Atmegi8. Trzy sprzętowe kanały PWM posłużyły...
Witam mam problem w vw golf 5 1.9 wyświetlają się błędy od czujników auto jest trochę osłabione. Jak go piknie to jedzie normalnie ale przeważnie jest w trybie serwisowym. Klima też raz działa raz ni... Bezpośrednia odpowiedź Z pakietu błędów P0102 / P0227 / P0237 / P0322 / P0403 / P0407 / P2016 (+ P3007) wynika, że większość czujników silnika jednocześnie...
Laminatorem do produkcji płytek posługuję się już od lat. Cały czas tym samym, kupionym niegdyś w Tesco modelem z wałkami grzanymi od środka i plastikową przekładnią, która jednak okazała się być bardzo trwała, w przeciwieństwie do obudowy laminatora, która się z czasem mocno powichrowała, dodatkowo sterowanie dorobione kiedyś okazało się być też kiepskim...
Witam. Mam problem opalarką Einhell RT-HA 2000 E. Problem polega na tym, że opalarka ma tylko słaby nadmuch powietrza. Regulacja obrotów działa, lecz obroty są tak niskie, że nawet po osiągnięciu najwyższych obrotów, nadmuch jest mizerny(dawniej opalarka działała na dużo wyższych obrotach). Zaznaczam, że regulacja obrotów i regulacja temperatury są...
Berlingo 1,6l 16v ben/lpg 2003r . Objawy: -przerywa na wysokich obrotach ,nie gaśnie -zdarza się rzadko że zgaśnie po 3 s od zapalenia a później jest ok . -defekt występuje na ben i lpg -niestabilność obrotów jest na zimnym i ciepłym silniku. -lampa check nie zapala Po podłączeniu lexia odczyt błędów jest dla mnie szokujący https://obrazki.elektroda.pl/6487693300_...
silnik opalarki silnik obrotu płyty silnik obrotu talerza
wentylator zatarty renault częstotliwość poduszka pilot volvo
ch431 program termet silver instrukcja serwisowa
Schemat podłączenia radia Renault Koleos 2011 TrunkTracker Uniden - Monitorowanie Systemów Trunkingowych