Prezentowany przez Ciebie silniczek, to zwykły, prosty, szczotkowy silniczek prądu stałego. A uzyskiwane napięcie w okolicach 30V pochodzi z samej grzałki. Po prostu: Na pewnym odcinku grzałki grzewczej (zasilanej napięciem 230V) jest zrobiony odczep , który to wykorzystuje spadek napięcia na tej grzałce w okolicach trzydziestu Wolt. Owo napięcie, wiadoma...
Zatem te niebieskie o mniejszym przekroju do silnika.
Witam - dławik oprócz indukcyjności ma jeszcze prąd pracy - przykładowo ; https://sklep.avt.pl/dlawik-10uh-smd1210... https://www.maritex.com.pl/elementy_pasy... https://www.maritex.com.pl/elementy_pasy...
Bawilem sie kiedys z taka opalarka i tez mi nie wychodzilo,ale w twoim opisie cos mi sie widzi,ze idzie za duze napiecie na silnik. W moiej byly dwie spirale jak u ciebie plus pare zwojow dodatkowo,ktore wchodzily za mostiem na silnik i napiecie na silniku wynosilo cos kolo 6v
Prawdopodobnie uszkodzona jest spirala grzejna. A raczej niepewny kontakt na odczepie do zasilania silnika. Jeśli silnik sprawdzony na innym zasilaniu działa normalnie - nie ma innej możliwości.
Chcę go podgrzewać opalarką.
Witam - w tej opalarce silnik jest połączony szeregowo z tą spiralą na której jest wytracona odpowiednia moc oraz zmniejszenie wartości prądu do odpowiedniego dla tego silnika , podobna konstrukcja . https://obrazki.elektroda.pl/7990991800_...
Do sprawdzenia czujnik połozenia wału korbowego padały jak muchy uruchomić silnik i podgrzewać go opalarką jak zgaśnie to wymienić tylko z umiarem by go nie ztopić
Jeszcze dla pewności spytam, przy podgrzaniu opalarką obudowy silnika rezystancja czujnika oryginalnie zamontowanego na uzwojeniu zwiększa się. Czyli to PTC? Tak.
Witam Wiem że ten temat by już wielokrotnie omawiany , ale w postach które czytałem że znalazłem konkretnej odpowiedzi na moje pytanie. Posiadam silnik od nadmuchu z zepsutej opalarki black&decker (poniżej jest zdjęcie teko silnika) no i potrzebował bym zrobić do tego regulator obrotów. Jestem w miarę początkujący w tych sprawach i dobrze byłoby gdyby...
Dlatego optuję za nadmiernymi oporami w panewkach silnika.
Chodzi o to, żebyś ochłodził grzałkę przed wyłączeniem silnika opalarki. Zresztą wyjaśniono to dostatecznie szczegółowo powyżej. Pozdrawiam.
Jaki prąd pobiera silnik ?
To w takim przypadku faktycznie powinien wystarczyć rezystor w szereg z silnikiem
Orientuje się ktoś w jakim zakresie napięcia pracuje silnik w tej opalarce?
Witam Poszukuje zamiennika silnika do opalarki Celma OP 2000p Wcześniejszy piszczał po nasmarowaniu i umyciu IPA umarł tak wiem moja wina. Na domiar złego urwałem element zaznaczony na czerwono pytanie jak on się nazywa i jak dobrać drugi zastępczy oraz sprawdzić jego parametry? Ten oderwany element rdzeń metal bądź magnes wokół owinięty miedziany drucik...
nagrzej przy zimnym silniku simteca - opalarką i zobacz jak będzie pracował
Rozwiń pojęcie spalony? Tam masz Siemensa? Uszkodzony jest tak ze nie da się naprawić? Pytam bo mam Zafirę z tym silnikiem i identyczna usterka, doszło jeszcze to że po przymrozku nie odpala, chyba że się podgrzeje sterownik silnika opalarka. I nie wiem czy jest sens próbować to naprawiać czy szukać drugiego. Ceny są niestety z kosmosu.
Cześć. Ja bym w pierwszej kolejności sprawdził wiązkę silnik ->kabina, jeśli tam nic nie znajdziesz to podmianka sterownika silnika i wyłączenie immo. Ewentualnie podgrzej sterownik silnika opalarką gdy motor jest zimny i zobacz czy wtedy nie padnie komunikacja. Ostatnio przerabiałem podobny temat w MAN. Po za tym napisz konkretne numery błędów może...
Obawiam się, że wymiana diody nic nie da. Może być tak, że na silnik pobierane jest napięcie z kawałka uzwojenia grzałki (albo mniejszego, albo większego) i dioda tylko prostuje jednopolówko napięcie na sam silnik. Do sprawdzenia połączenia NA silnik (spiralę) i ewentualnie sam przełącznik.
Masz silnik do wymiany jak się domyślam. Kombinacje bez sprawdzania silnika, na nic.
Witam Jak tylko będę miał czas to rozbiorę opalarkę i podam dane silnika. Opalarkę wyrzucono na złom. Przyszła ze Stanów wraz z nową maszyną i nikt tutaj nie bawi się w przerabianie na 230 v. Jest nowa nigdy nie używana. Dlatego też ja ją postanowiłem wykorzystać i dorobić zasilanie 110/230 v. Jak tylko znajdę czas to ją rozbiorę. Jeśli chodzi o próby...
Witam Mam opalarkę black&decker BD1602 1600W. W trakcie pracy ( wyłączyłem na chwilę i ponownie włączyłem) przestał chodzić silnik ale grzałka grzeje. Po rozebraniu sprawdziłem miernikiem druciki od grzałki i stanowią opór, silniczek ma w środku chyba mały kondensator, po sprawdzeniu silnika omomierzem wartość na mierniku powoli spada. Są dwie diody,...
Silnik zimny, opalarka lub inne źródło ciepła skieruj na czujnik i po zagrzaniu odpal.
Na zimnym silniku, najlepiej z rana, weź opalarkę i podgrzej sterownik silnika. Następnie odpal samochód i zobacz czy jest różnica. Obstawiam uszkodzony sterownik.
Proszę napisać jak zasilany jest silnik wentylatora nadmuchu opalarki ?
Kolego na zimnym silniku podgrzej czujnik opalarką i będzie jasne
bo pierwszy raz w życiu widze taki kod błędu. I przy okazji co to jest KZFR? Bo też dziwny skrót To może nie zabieraj głosu? Moja Zafira B1,8 odpala normalnie, ale na zimnym silniku gdy jadę i obroty dojdą do 3000-4000 traci moc (nie pali na jeden cylinder) a po wciśnięciu sprzęgła gaśnie. Gdy koła się toczą puszczam sprzęgło i odpala i trzyma niskie...
Nie rozwiązany
Silnik w opalarce jest zasilany z odczepu grzejnika przez mostek. Regulator fazowy na triaku daje napięcie którego wartość średnia jest mała w stosunku do szczytowej, sprawę mógł by poprawić kondensator równolegle do silnika.
Na zimnym silniku podgrzej czujnik opalarką i zobacz czy zgaśnie.
Witam Nie działało wspomaganie w Punto II(błąd silnika C1007 jak lekko zagrzałem silnik opalarką to zadziałalo) zdemontowałem silnik wymieniłem przekaźniki i po wymianie jak odpalę auto to nie świeci się kontrolka z kierownicą wspomaganie działa ale jak wykonam kilka ruchów kierownicą to znowu się zapala i brak wspomagania .Nie wiem czy nie jest to...
Witam.Zakupiłem dziś opalarke używaną.Okazała się niesprawna winny jest silnik a w zasadzie płytka regulująca.Jest to silnik 17 V DC.Widziałem że ktoś tam majstrował i chyba źle coś polutował.Potrzebny mi schemat takiej płytki żeby wiedzieć jak to naprawić oraz jakie części kupić.A może da sie kupić całą płytkę?Proszę zerknijcie szczegóły na zdjęciach....
U mnie był ten problem że Iveco nie odpalało gdy było zimno . Winny był sterownik silnika. Wystarczyło go podgrzać opalarką w zimny poranek i samochód odpalał. Próba naprawy sterownika nie przyniosła efektu - problem z procesorem . Wymieniliśmy sterownik na drugi i wszystko działa jak powinno.
Ba no właśnie, czujniki hala miały tą wadę ze jak dostały temperatury to traciły sygnał. Do sprawdzenia opalarką i miernikiem. Swego czasu w audi mnie doswiadczyło.
Jeśli chodzi o czujnik położenia wału w oplu to tylko oryginał . Zdemontuj czujnik położenia wału podepnij miernik na oporność i grzej opalarką jeśli oporność zmieni wartość to mamy winowajcę
Moja podpowiedz to jeśli podejrzenie pada na czujnik na wale to zalecam podgrzać go opalarką na chłodnym silniku i sprawdzić najzwyklejszym miernikiem rezystancje owego czujnika,
Nie ma problemu silnik z turbiną od opalarki startuje ale dopiero przy 45V zasilania. Śmigła dodatkowego nie potrzeba bo w tym przypadku kompensuje to od pewnego momentu skręcony kabel zasilający. W koło przy tym jest trochę wietrzno.
Tak samo jest zasilany silnik w suszarkach do włosów.
Po prostu bierzesz grzałkę indukcyjna i podgrzewacz miejsce z łożyskami. Ładnie karter bez siły rozchodzi się na części. Łożyska zastają się na wale. W razie czego opalarka też dobre się spisuje.
zacznij od sprawdzenia przewodu,nastepnie wylacznika oraz bezpiecznika termicznego<w obodowie plastikowj grzalki jesli wszysko jest ok padla grzalka cene grzalki dowiesz sie dzwoniac do serwisu tej firmy w katowicach np 0322548885 jesli bedzie ci zadroga to zapytaj za ile ja jestem w stanie ja zalatwic podaj numer gg 11457459 kosztuje cos ponad stowke...
Na początku zaznaczam,że nigdy nie miałem w ręku takiej opalarki,ale mam częste przejścia z suszarką do włosów./żona,synowa,dwie wnuczki/.Otóż zasilanie silnika dmuchawy takiego urzadzenia następuje poprzez spadek napięcia na odcinku spirali grzejnej.Odczep ten jest wykonany poprzez połączenie nitowane i tam najczęściej następuje utlenianie się opornicy...
Podstawowe problemy eksploatacyjne opalarek to zbyt długie użytkowanie w trybie ciągłym powodujące nadtopienie obudowy, uszkodzenia mechaniczne szczególnie jak jest nagrzana na skutek upadków i "normalne" przepalenie grzałki. Ojciec kiedyś w firmie używał w trybie ciągłym (dosłownie). Najlepiej sprawdzały się te ze spiralą nawiniętą na ceramice, te...
Dużo słabszy bo chciałem wyeliminować uszkodzenie silnika. Zawory ok tylko od tej temperatury wszystko zależy. Jak podgrzeje opalarka pod obudowę co silnik kondensator jest to odpali bez problemu. Jak odpali raz to potem działa normalnie cały czas.
Reasumując całość awarii okazało się że winny jest komputer silnika. Lekkie ogrzanie opalarką i problem znikał. Zimny lut na procku. Nie brałem go pod uwagę w związku z temperaturą silnik ponieważ jest on odizolowany od silnika, ale prąd przepływający przez niego w trakcie pracy również go rozgrzewa. Wymiana komputera załatwiła problem. Dla potomnych...
Przerost formy nad treścią jakby powiedział nasz wieszcz. Takie dmuchawki można kupić [url=http://lmgtfy.com/?q=dmuchawa+elekt... za 5-8-16zł bez niepotrzebnych dodatkowych wydatków. A silnik z opalarki spokojnie pracuje na 12V więc nie wiem po co go "przewoltowywać" tymi 17V? Twoja propozycja akumulatora 1Ah też zakrawa na żart zważywszy...
Witam . Odnośnie naprawy uzwojenia , powinno się udać podważyć przerwane końce drutów po porządnym podgrzaniu czoła uszkodzonego zezwoju do temperatury 150-180*C opalarką , lub podgrzanie całego silnika w suszarce . Należy dokładnie przyjżeć się uzwojeniu aby ustalić , które końce były połączone z sobą , a dopiero potem podnosić pojedyńczo druty z jednej...
Ja mam pytanko związane z tematem - oderwałem stary błotnik i została masa na tym stelażu-podporze od strony komory silnika, rozumiem, że zejdzie po podgrzaniu opalarką? A najważniejsze, to czym ją zastąpić przy montażu nowego błotnika? Jakąś gumą, specjalną masą bitumiczną czy sylikonem?
Napięcie zasilania nie pływa. Regulator testowałem na różnych silnikach i na każdym z nich to samo. Testowane silniki: -mikser kuchenny -wiertarka -szlifierka -opalarka -odkurzacz Jeżeli ten regulator podłączyłem pod zwykłą żarówkę, natężenie światła nie zmieniało się. Potem podłączyłem silnik równolegle z żarówką. Natężenie światła zaczęło się zmieniać...
Czujniki wału w Renówkach uszkadzają się w taki sposób, że pod wpływem temperatury uzwojenie dostaje zwarcia lub przerwy i fałszuje odczyt, łatwo to zaobserwować, podgrzewając taki czujnik np. opalarką z podłączonym do czujnika omomierzem.
Qwa 5 minut i autko zdjagnozowane zgrubnie. Pompujesz ręczną i czujesz czy twardnieje, popuszczasz przewody do wtrysków i patrzysz czy leci ON, podczas kręcenia silnikiem. Ew, stwierdzasz napięcie na zaworze gaszenia. Jak nic nie daje grzejesz przez 10minut opalarką pompe wtryskową z każdej strony i to wszystko.
Witam. Udało mi się nabyć wymieniony w tytule sprzęt. Niestety nie do końca działa poprawnie, mianowicie mam dwa problemy: 1. Silnik czasami nie chce wystartować, obstawiam kondensator - po podgrzaniu go opalarka - silnik staruje i proces wyważania kończy się poprawnie. 2. Nie działa ramię na wysięgniku do ustalania hmm - odległości od felgi? W załączniku...
U mnie skończyło się wymianą sterownika na nowy 12900 w serwisie. Sprowadzony z Niemiec. Sterowniki z tego silnika nie do naprawy. Używka niedostępna. Obdzwoniona prawie całą Polska,odwiedzonych wiele warsztatów. Dziękuję kilku kolegom którzy próbowali rozwiązać mój problem. Jeżeli kolego masz te same objawy to w pierwszej kolejności na zimnym silniku...
Do agregatu mam podłączone na stałe oświetlenie 1 żarówka 100w 4 świetlówki 36w Napięcie spada skokowo (tak jak by coś przestało łączyć) w momencie skoku na 180v silnik pracuje jakby trochę lżej, jeśli podłącze opalarkę 1000w silnik pracuje dosyć ciężko, ale spadku nie ma. Przeskoki napięcia nie mają nic wspólnego z obciążeniem (nieraz podłączenie wiertarki...
Mam ten sam model silnika, ale w innej opalarce firmy ROK. Te dwa "rezystory" to tak na prawdę dławiki (cewki) 18 Ω (brązowy, szary, czarny, srebrny). Co do kondensatorów ceramicznych to u mnie rozsadziło je w drobny mak, udało mi się odczytać jedynie cyferkę 2.
(at)bestler problem jest raczej ze zbyt wysoką temperaturą, nie zbyt niską. Muszę poszukać jakiejś 3A diody i zrobić test czy silnik będzie działał na połowie sinusa.
Witam. Potrzebuję koledzy wartość rezystancji pierwszej spirali grzewczej z opalarki TRYTON THL2000 (model bez LCD, tylko dwa potencjometry z tyłu- od temperatury i regulacji obrotowej silnika nadmuchu). Chodzi o tę spiralę zasilającą szeregowo silnik. Jest ona z przodu. Generalnie cała grzałka ma trzy przewody. Jeden jest wspólny dla obu spiral i dwa...
Witam. Jak w tytule opalarka CMI typ: C-HP 2000. Potrzebuje schemat podłączenia przewodów do silnika opalarki. Kolega "fachowiec" poobcinał i zapomniał jak było. Chodzi o kolory i który do którego. Pomożecie?
Dobra, żeby była jasność opiszę wszystko jeszcze raz od samego początku; Przyprowadziłem z Niemiec chłodnię z agregatem Carrier Supra 950 (auto jest z Francji tylko kupione u handlarza w Niemczech). Dzień pierwszy. Najpierw nie mogłem jej odpalić prawdopodobnie z powodu zapowietrzonego układu paliwowego, męczyłem się z nią cały dzień przekładając akumulatory,...
Więc tak progres w niedziałaniu pralki postępuje, teraz nawet nie obróci silnikiem, przelutowałem cała płytę wraz z prockiem. Efektu nadal brak, silnik nie kręci. Przekaźnik "cyknie na chwile, słychać jak silnik próbuje ruszyć, ale zaraz przekaźnik się odłącza. Co ciekawe podgrzanie płyty opalarka, skutkuje uruchomieniem silnika, ale tak jak było na...
Problemem są sterowniki typu SID gdzie obudowa nie jest przykręcana tylko praktycznie trzyma się na samym "kleju" oraz zaginanych noskach- Jak masz na myśli 803 , 803A i podobne, to podgrzanie fabrycznego kleju i opukanie młotkiem skutecznie to zakleja z powrotem. Można użyć również specyfiku do klejenia reflektorów. One też nie wysychają na "beton"...
Masz MF, to ci współczuję i nie dziwię się, że pytasz o zimę, nie widziałem gorszego silnika na mrozy. Też nie rozumiem tego stwierdzenia. Mój 3P do -20 stopni zapala bez problemu (bez żadnego podgrzewania). Pompa wtryskowa ma przepracowane 5000 mth. Jednak tak jak pisze kolega powyżej polecam grzanie bloku (konkretnie głowicy) i świecę w dolocie....
Świece w 30 tce działają tylko muszą się rozgrzać dobrze. Innym patentem na minusowe dni jest zciągnięcie grzybka z filtra powietrza i włożenie w filtr opalarki 2000W która momentalnie nagrzewa silnik. A w dodatku taką opalarką można podgrzać filtry i pompe paliwa jak zamarzłą. :) a cena opalarki do lakieru jest niska. W 60 tce najlepiej włożyć świece...
Karter przedzielony jest czołem walu a w środku jest labirynt i 2 łożyska. Z tego rozumiem ze silnik był rozpoławiany. Jeżeli paliwo nie dochodzi, zdejmij cylindry. Nad czołem walu jest taki klocek, nie pamiętam jak się nazywa. Są w nim 2 otwory na prawy cylinder i lewy. Zobacz czy na pewno maja one prześwit, czy nic ich w żaden sposób nie zasłania...
Grzałka posiada specjalne wyprowadzenia do zasilania silnika wentylatora i aby silnik pracował niezależnie musiał byś zastosować niezależne zasilanie dla niego, chyba znajdziesz silnik na 230V taki mały który będzie pasował.
Chcę ten silnik zastosować w tokarce. Zdjęcie zrobię jutro. Dodano po 14 https://obrazki.elektroda.pl/8679886600_... https://obrazki.elektroda.pl/2154074800_... Silnik pobiera 6 A bez obciążenia a pod obciążeniem nie przekracza 7 A. Z tego wynika, że moc silnika to 7*230*0,8=1288 W. Zaokrąglę do 1,5 kW. Poprawnie kombinuję?...
Użyj opalarki do osuszenia.
Witam. Spróbuj wymontować filtr powietrza i w miejsce wlotu powietrza wdmuchiwać ciepłe powietrze z suszarki lub najlepiej opalarki. Możesz użyć samostartu do diesla. Silnik był długo nie odpalany jak się domyślam? Wykręć wtryskiwacz i zobacz czy ładnie rozpryskuję mgiełkę.
Witam:) Posiadam wysłużonego Swifta 1.0 z 96r. problem pojawił gdy temperatura spadła poniżej 0(stopni) włączając zapłon słychać działającą pompkę lecz gdy uruchomimy rozrusznik silnik chwile pokręci silnik zaskoczy na chwile i gaśnie z braku paliwa. Jeżeli ogrzeje trochę gaźnik i resztę jego oprzyrządowania opalarką silnik odpali i można normalnie...
Witam - proszę prześledzić czy silnik zasilany jest z odczepu spirali - czy z innego układu znajdującego się na płytce ?
wiem ze temat bardzo stary ale jak by ktos tego szukal to ten rezystor ma orginalnie 450Ω i sluzy do ograniczenia pradu silnika, elektronika zasilana jest inaczej
Moczyć do skutku, czasami, jednak jedyny sposób to rozcięcie piasty. Opalarka, to zbyt mało. Podstaw pod silnik jakieś naczynie np. z naftą, tak aby piasta była zanurzona.
Nie dawno w pracy zdejmowałem, bo na wciągało wiórów z wiercenia i zablokowało wirnik w praktycznie nowym silniku ( niestety ludzie nie dbają o sprzęt). Silniczek w imadło ( tylko z wyczuciem żeby nie pokruszyć magnesów) i nagrzej trybik opalarką. Następnie dwa śrubokręty i poszło ( w końcowej fazie mogą się przydać płaskoszczypy). Uwaga - zmierz odległość...
Tak mam czarnego koloru. Otwarłem maskę odpaliłem silnik i w drugą rękę opalarkę i grzejemy czujnik po 2 minutach grzania zniecierpliwiony odkładam opalarkę wsiadam do auta wystarczyło tylko lekko nacisnąć pedał gazu i zgasł. Coś mi się wydaje że obędzie się bez komputera.
Projekt dość ciekawy , dobrze opisany . Jednak w takiej wersji nie zdecydowałbym się na budowe podobnego urządzenia. Wolałbym dorobić do zwykłej opalarki elektronike sterującą temperaturą oraz silnikiem wentylatora.
pozostaje jeszcze opalarka i grzanie bloku
Witam, dziękuje za szybkie odpowiedzi i sugestie. Na tę chwilę moge dodać, od godziny 16:30 do 19:30 ładował się akumulator (po rozładowaniu aku... przez rozrusznik), silnik nie chwycił, ponowne ładowanie aku do 21 i ogrzaniu opalarką , silnik chwycił gdy puszczam ssanie silnik jak by przerywał chwilke ale po 1-2min dziala normalnie, po wygaszeniu startuje...
Przede wszystkim wyczyść porządnie gaźnik, jeśli ma regulację, to zalecana regulacja pod obciążeniem.Czy przy innym obciążeniu dużej mocy też strzela, np. farelka, opalarka?
Ja nie robię dużo ale tak chińska 878d służy mi już parę ładnych lat, głównie wylut jakiś flash ze sterowników silnika dobry topnik i jakieś 370 stopni chociaż zależy od płyty musisz poćwiczyć na złomie.
Witam Mam zepsutą opalarkę (niestety nazwy nie pamiętam jest nieczytelna, prawdopodobnie coś z allegro - Powermat, Roschell albo coś podobnego). Po skończonej pracy, została odłączona od prądu. Po ponownym włożeniu przestała działać. Otworzyłem ją i sprawdzałem przejścia. Okazało się, że jeden element nie przewodzi prądu i nie ma rezystancji. Wygląda...
Najprawdopodobniej cały schemat opalarki wygląda na coś w tym rodzaju: https://obrazki.elektroda.pl/1105657200_... Czyli klasyczne rozwiązanie spotykane w suszarkach do włosów i opalarkach. Istotne jest w nim że grzałka jest podzielona elektrycznie na dwa segmenty (zaznaczone tu jako R1 i R2) i z jednego z nich jest pobierane stosunkowo...
Skoro wada tego urządzenia została już obnażona to polecanie go do zakupu nie ma sensu - moim zdaniem. Moim zdaniem ma sens polecanie narzędzi do których mamy przez lata dostępne zaplecze z częściami w rozsądnych cenach. Nie wiem jak kolega ale w HL1910E wymieniłem dwukrotnie silnik czy to oznacza ,że jest awaryjna ? Zespół grzejny został uszkodzony...
Wreszcie udało się odkleić osłonę. Zastosowałem podgrzanie opalarką, a potem gumowym młotkiem z lewej i prawej strony. Temat rozwiązany.
Woda wniknęła głęboko. Dobrze robić opalarka na małym ciągu.
Z tego rozumiem że również myłeś silnik?? , jeżeli tak to spróbuj wysuszyć przy pomocy opalarki delikatnie w newralgicznych miejscach . Mam na myśli min.cewkę WN , i inne miejsca potencjalnie podejrzane że mogła im zaszkodzić woda.
ja na w innym temacie opisywałem wiertarkę z silniczkiem z opalarki.Jest on na napięcie ok 12V i ma odpowiednią moc na wiertareczkę.Mając opalarkę ze spaloną grzałką może się zdarzyć,że silnik będzie sprawny.Jedyne co różni ją od Waszych rozwiązań to umiejscowienie silnika w taki sposób,żeby trzymać za tulejkę,średnicy długopisu-łatwiej i włącznik[krańcowy...
Witam, Wpadłem na pomysł budowy opalarki na podstawie kontrolera PID z Arduino. Grzałka jaką zastosuję, to zwykła grzałka od opalarki 230V 1600W. Zastanawia mnie tylko, co muszę kupić jako nadmuch? Zwykły wiatrak nie wystarczy, więc co trzeba użyć? Silnik DC z jakimś śmigłem, czy co? Przepływ powietrza jaki chciałbym otrzymać, to 300l/min przy grubości...
Dokładnie tak u góry czujnik wałka a na dole czujnik wału korbowego najlepiej wykorzystać oscyloskop w momencie gdy samochód nie zapala to czujnik nie wysyła obrotów do sterownika silnika. Jest też możliwość pomiaru oporności i grzania np opalarka samego czujnika i gdy w momencie rozgrzania czujnika zgubi oporność to mamy winowajcę .
A czy te czujniki nie powinny wyjść w trakcie diagnozy komputerowej jako nieprawidłowości w trakcie pracy Teoretycznie powinno, ale często jest tak że sterownik silnika takie anomalie traktuje jako normalne i nie zapisuje tego jako usterki. Spróbuj to sprawdzić podgrzewając czujnik wału opalarką eletryczną na zimnym silniku. Będzie problem będziesz...
Żartowałem Ja uwierzyłem :D. Miałem już sterowniki po próbach wylutu palnikami lub opalarkami. To nic że zdmuchnęli 20 elementów dyskretnych ale tranzystor wylutowali.
Nagrzanie aluminium powyżej 500 stopni usuwa utwardzanie dyspersyjne; palnikiem bardzo łatwo uzyskać tyle na powierzchni mimo szybkiego odprowadzania ciepła przez aluminium. Nie trzeba przecież aż tak grzać, wystarczy opalarką podgrzać tak 120 - 150 stopni, lub karter do nagrzanego piekarnika i wystarcza. Takie temperatury (lub nawet większe) silnik...
A ja mam taki pomysł choć nie wiem czy skuteczny jeszcze nie próbowałem moze ktoś by mógł się wypowiedzieć mianowicię gdyby wsadzić opalarkę elektryczną tak zeby silnik zassał to gorące powietrze (oczywiście potrzebny prąd o napieciu 230v) to czy to pomoże odpalić silnik na mrozie czy raczej sobie odpuścić taką metodę i szukać innej
Witam! W 1,2 to tez typowa przypadlosc. Siedzi on z tylu silnika mniej wiecej kolo rozrusznika nad miską olejową. Dostęp z kanalu, przykrecony na jedną śrubke. Mozna latwo sprawdzic. Wykrecamy, podłączamy pod miernik i grzejemy opalarka. Jak przerwie to do wymiany. Pozdrawiam!
Jeśli idzie o wyciągnięcie stojana z kubka da się to zrobić - szybko rozgrzewając palnikiem (acetylen) obudowę/kubek stojana. Uzwojenie z rdzeniem powinno wyjść po lekkim uderzeniu. Po przewinięciu już łatwiej wsadzić na swoje miejsce wystarczy rozgrzać sam kubek nagrzewnicą elektryczną/opalarką. Spraktykowane na dwóch silnikach starego napędu Proteco...
Ciągnie na zimnym tak jak na ciepłym, tylko nigdy nie pałuję silnika na zimnym . Spróbuj jak jest zimny podgrzać opalarką albo suszarką do włosów zawór n75 lub wymontuj go i umyj w zmywaczu do hamulców podając napięcie 12V krótkimi impulsami i sprawdź czy poleci na zimnym Zawsze to taniej niż bawić się w wymiany podzespołów Jeśli silnik pracuje równo...
Witam, posiadam od roku traktorek z silnikiem briggs & stratton o mocy 13,5 KM. Do tej pory nie bylo zadnego problemu z odpaleniem, minionej soboty podczas koszenia traktorek nagle zgasł i nie można go uruchomic. Sprawdziłem filtry, gaźnik, paliwo, kompresje, iskre itd. Świece wymieniłem na nowa, lecz silnik dalej nie chciał zapalić. Po wykreceniu i...
ile grzejesz? Właśnie tak standardowo, tyle ile w tamtym roku i palił bez problemu. Teraz też grzane było jak pisałeś około minuty i nic z tego. Nawet opalarką były grzane te radiatory od cylindrów, i nic to nie dało.
http://obrazki.elektroda.pl/2875507400_1... http://obrazki.elektroda.pl/4995195300_1... http://obrazki.elektroda.pl/7478617000_1... Nie wiem czy dobrze wstawiłem zdjęcia ,ta prądnica jest oczywiście sprawna łożyska są nowe .Próbowałem na obciążeniu 6 kw i bez problemu , podłączona była opalarka 2kw silnik...
18V? Co to za silnik? Jeżeli taki o jakim myślę, to powinien być zasilany z 6V ;)
Witam po długiej nieobecności, normalnie sam staram się rozwiązywać swoje problemy ale tym razem rozkładam ręce padł mi komputer (Ecu) w moim oplu Combo a mianowicie gdy silnik porządnie się rozgrzeje i pod maska temperatura wzrośnie, silnik się wyłącz postoi 20 -30 min i wszystko wraca do normy wykluczam EDU Sterownik pompy przeprowadziłem prosty test...
silnik opalarki obrotu regulator opalarki grzałka opalarki
podłączenie komputer honda accord z18xe wymiana silnika zabezpieczenie spawarka
instalacja oświetleniowa obliczenia wymiana grzałki bojler
Nieszczelne palniki w płycie gazowej Electrolux Inwerter off-grid nie ładuje akumulatora 48V 860Ah