Prezentowany przez Ciebie silniczek, to zwykły, prosty, szczotkowy silniczek prądu stałego. A uzyskiwane napięcie w okolicach 30V pochodzi z samej grzałki. Po prostu: Na pewnym odcinku grzałki grzewczej (zasilanej napięciem 230V) jest zrobiony odczep , który to wykorzystuje spadek napięcia na tej grzałce w okolicach trzydziestu Wolt. Owo napięcie, wiadoma...
Prawdopodobnie uszkodzona jest spirala grzejna. A raczej niepewny kontakt na odczepie do zasilania silnika. Jeśli silnik sprawdzony na innym zasilaniu działa normalnie - nie ma innej możliwości.
Bawilem sie kiedys z taka opalarka i tez mi nie wychodzilo,ale w twoim opisie cos mi sie widzi,ze idzie za duze napiecie na silnik. W moiej byly dwie spirale jak u ciebie plus pare zwojow dodatkowo,ktore wchodzily za mostiem na silnik i napiecie na silniku wynosilo cos kolo 6v
Dla oszczędzenia sobie czasu i nerwów, spróbuj skierować strumień gorącego powietrza z opalarki bezpośrednio na styropian. Taki sam efekt będzie w silniku po kilkunastu minutach pracy. To nie ma sensu.
Dzień dobry. Drodzy klubowicze prośba o pomoc lub sugestie. Wymieniałem w opalarce całą grzałkę, niestety mam problem z właściwym podłączenie kabli. Niestety opalarka jest innej firmy niż grzałka. Starałem się je podłączyć mniej więcej tak samo (foto). Po podłączeniu pręty się grzeją ale nie obraca się silnik (działa). Na pewno coś źle połączone. Jestem...
Najprawdopodobniej cały schemat opalarki wygląda na coś w tym rodzaju: https://obrazki.elektroda.pl/1105657200_... Czyli klasyczne rozwiązanie spotykane w suszarkach do włosów i opalarkach. Istotne jest w nim że grzałka jest podzielona elektrycznie na dwa segmenty (zaznaczone tu jako R1 i R2) i z jednego z nich jest pobierane stosunkowo...
Jaki prąd pobiera silnik ?
Dobry wieczór, mam pralkę Candy CST26LE/1-S, ładowanie od góry. Walczę z łożyskiem od strony koła pasowego. Problemem jest odkręcenie śruby mocującej koło pasowe. Podobno pomaga podgrzanie, które "zmiękcza" klej montażowy. A jak dostać się do łożyska z drugiej strony, gdzie nie demontowalnego panela? Jest pełna ścianka. Jak się tam dostać, aby wymienić...
Witam Wiem że ten temat by już wielokrotnie omawiany , ale w postach które czytałem że znalazłem konkretnej odpowiedzi na moje pytanie. Posiadam silnik od nadmuchu z zepsutej opalarki black&decker (poniżej jest zdjęcie teko silnika) no i potrzebował bym zrobić do tego regulator obrotów. Jestem w miarę początkujący w tych sprawach i dobrze byłoby gdyby...
Skoro wada tego urządzenia została już obnażona to polecanie go do zakupu nie ma sensu - moim zdaniem. Moim zdaniem ma sens polecanie narzędzi do których mamy przez lata dostępne zaplecze z częściami w rozsądnych cenach. Nie wiem jak kolega ale w HL1910E wymieniłem dwukrotnie silnik czy to oznacza ,że jest awaryjna ? Zespół grzejny został uszkodzony...
Jeżeli silnik dmuchawy ma oddzielnie regulowane zasilanie na 24 V Nie ma. Zasilanie brane jest z odczepu grzałki, to już zostało napisane wcześniej. jednak sam osobiście tematem, aż tak zainteresowany nie jestem, żeby szukać ich za Ciebie. To samo napisałem wcześniej, inni też, a ty wyzywasz od buraków, a sam tak samo robisz. Może warto też poszukać...
Proszę napisać jak zasilany jest silnik wentylatora nadmuchu opalarki ?
Witam - dławik oprócz indukcyjności ma jeszcze prąd pracy - przykładowo ; https://sklep.avt.pl/dlawik-10uh-smd1210... https://www.maritex.com.pl/elementy_pasy... https://www.maritex.com.pl/elementy_pasy...
Witam. Potrzebuję koledzy wartość rezystancji pierwszej spirali grzewczej z opalarki TRYTON THL2000 (model bez LCD, tylko dwa potencjometry z tyłu- od temperatury i regulacji obrotowej silnika nadmuchu). Chodzi o tę spiralę zasilającą szeregowo silnik. Jest ona z przodu. Generalnie cała grzałka ma trzy przewody. Jeden jest wspólny dla obu spiral i dwa...
Przerost formy nad treścią jakby powiedział nasz wieszcz. Takie dmuchawki można kupić [url=http://lmgtfy.com/?q=dmuchawa+elekt... za 5-8-16zł bez niepotrzebnych dodatkowych wydatków. A silnik z opalarki spokojnie pracuje na 12V więc nie wiem po co go "przewoltowywać" tymi 17V? Twoja propozycja akumulatora 1Ah też zakrawa na żart zważywszy...
Nie ma problemu silnik z turbiną od opalarki startuje ale dopiero przy 45V zasilania. Śmigła dodatkowego nie potrzeba bo w tym przypadku kompensuje to od pewnego momentu skręcony kabel zasilający. W koło przy tym jest trochę wietrzno.
Podstawowe problemy eksploatacyjne opalarek to zbyt długie użytkowanie w trybie ciągłym powodujące nadtopienie obudowy, uszkodzenia mechaniczne szczególnie jak jest nagrzana na skutek upadków i "normalne" przepalenie grzałki. Ojciec kiedyś w firmie używał w trybie ciągłym (dosłownie). Najlepiej sprawdzały się te ze spiralą nawiniętą na ceramice, te...
Ford transit 2,0 d. T300 nie odpala w zimne dni. Witam serdecznie wszystkich i proszę o pompc. Jestm użytkownikiem forda transita z 2003 r. 2,0 D T300 Z powyższym pojazdem mam problem z odpalaniem w mrożne dni gdy temperatura zejdzie poniżej -5 stopni. Zakupiłem nowy akumulator oraz zostały wymienione świece żarowe w warsztacie. Niestety mechanik który...
Własciwie pisze to z ciekawości. Mam taką opalarkę (1500W/750W)za kilkadziesiąt zł z marketu. Zauwazyłem że jak troche pochodzi i się nagrzeje to wystarczy wyłączyć na chwile i już nie chce się właczyc. A w instrukcji jak byk stoi, że narzedzie jest wyposażone w zabezpieczenie termiczne, które odłacza grzałki gdy temperature przekroczy pewną wartość....
Witam, Wpadłem na pomysł budowy opalarki na podstawie kontrolera PID z Arduino. Grzałka jaką zastosuję, to zwykła grzałka od opalarki 230V 1600W. Zastanawia mnie tylko, co muszę kupić jako nadmuch? Zwykły wiatrak nie wystarczy, więc co trzeba użyć? Silnik DC z jakimś śmigłem, czy co? Przepływ powietrza jaki chciałbym otrzymać, to 300l/min przy grubości...
Masz MF, to ci współczuję i nie dziwię się, że pytasz o zimę, nie widziałem gorszego silnika na mrozy. Też nie rozumiem tego stwierdzenia. Mój 3P do -20 stopni zapala bez problemu (bez żadnego podgrzewania). Pompa wtryskowa ma przepracowane 5000 mth. Jednak tak jak pisze kolega powyżej polecam grzanie bloku (konkretnie głowicy) i świecę w dolocie....
Ja zrobiłem zasilacz do maszyny do szycia, przywiezionej ze Stanów. Do tego celu wykorzystałem układ KDSF o odpowiedniej mocy. Zamiast potencjometru dobrałem zwykły rezystor. Umieściłem to wszystko we wtyczce od zasilacza sieciowego i pięknie hula. A zgadza się, bo tam jest zastosowany silnik komutatorowy AC, tu zaś, diabli wiedzą :cry:
Witam - silniczek od opalarki jest na 17V DC , schemat jest prawidłowy może podłączyłeś omyłkowo silnik z układem gretza w miejsce 82Ω ? Dodano po 45 http://obrazki.elektroda.pl/7389189300_1...
Narazie podczas testow nie podoba mi sie tylko spadek napiecia przy wlaczaniu obc (600W opalarka ) wyglada to tak zasilanie zarowek (100W , 6par Energo 9-15W) i podczas wlaczenia opalarki wsumie ma moc max 1300W wystepuje przygasniecie na 1-2sec , silnik reaguje natychmiastowo bez wiekszych oporow , silnik o mocy 5KM
witam :D auto odpala czy ciepły czy zimny. Następnie gdy już silnik pracuje to chodzi jak by na 3 gary nieraz 2, ale gdy do kolektora ssącego dam mu cieple powietrze z opalarki auto pracuje normalnie az do uzyskania tem 50 stopni i odłączam opalarka auto pracuje poprawnie sprawdziłem: - -świecę sa ok - napięcie na świecach tez jest - sterownik świec...
Witam to może i ja się do tematu dołaczę. Mam taką samą maszynę tyle, że objawy są takie, że nie działa jeden bieg ten pośredni (z dwoma kroplami na wyłaczniku), powietrze leci lekko ciepłe, brak reakcji na zmianę położeń przełącznika tzn.: ani temperatura nie rośnie ani silnik nie działa szybciej), diody od wskaźnika temperatury co chwile ok 4-5 sekund...
Takie rady marzyciela, to są mało przydatne. Trzeba sobie takie coś wykonać, zapłacić, porównać z innymi i wówczas radzić. Ja wybrałem najlepsze i najbardziej optymalne rozwiązanie. Panie Zbyszku. Pana "optymalne rozwiązanie" wykorzystują z powodzeniem firmy robiące zabawki. Wziąć silnik i sterownik z wózka widłowego i jeszcze dumnie oświadczać że...
Witam, nie zastanawiałem się nad tym, po prostu jako odniesienie trzeba przyjąć długość drutu bo przecież nawijać będziesz na oryginalnym profilu ceramicznym i najważniejsze to to by przy tej długości drutu, która się zmieści oporność grzałki wynosiła ok. 400ohm i nie zmieniała się za bardzo w funkcji temperatury. Co do mocy opornika to brak tu jakiś...
Dzisiaj dokładnie sie przyjrzałem całej instalacji wewnątrz obudowy prądnicy okazało sie ze bezpiecznki rozłaczają mi napiecie jeden jest juz w tragicznym stanie i kazde pukniecie w niego rozłacza lub załacza prąd wiec bede musiał obydwa wymienic są dwa po 15A i teraz pytanie gdzie takie bezpieczniki dostac szukam po necie i nie moge znalezc nigdzie....
Kolejny raz masz problemy ze zrozumieniem tekstu... 99% ludzi których znam tak właśnie nazywa kolumny - głośniki Może znasz samych amatorów :) Poprawna nazwa to kolumna głośnikowa (jako całość) oraz obudowa głośnikowa (jako sama obudowa), a nie głośnik. Na samochód mówisz silnik a na sałatkę pomidor? Dodano po 3 Wiem że zacznę od opalarki i zdjęcia...
Witam Kochani, Sprawdzałem dziś czujnik płynu chłodniczego, przy użyciu opalarki z termostatem elektronicznym. Po nagrzaniu czujnika do temperatury 100 "C jest przepływ między dwoma pinami czujnika. Postanowiłem zewrzeć kostkę 2-pinową, która dochodzi do czujnika w/w czujnika. Ku mojemu zdziwieniu wiatrak ponownie się nie uruchomił. Przeanalizowałem...
kkknc Wszystko pięknie wiem już jak wyjąć sekcję tylko jest jedno ale . Maszina wczoraj definitywnie wyzionęła ducha odpaliła z opalarki i jechała całkiem żwawo i po 100 metrach jak nożem odciął zeszła z obrotów i zgasła mimo gazu wciśniętego w podłogę , żeby cholerę z holować musiałem odkręcić przedni wał napędowy uniosłem tył gliwikiem i zepchłem...
Witam - w tej opalarce silnik jest połączony szeregowo z tą spiralą na której jest wytracona odpowiednia moc oraz zmniejszenie wartości prądu do odpowiedniego dla tego silnika , podobna konstrukcja . https://obrazki.elektroda.pl/7990991800_...
Jeszcze dla pewności spytam, przy podgrzaniu opalarką obudowy silnika rezystancja czujnika oryginalnie zamontowanego na uzwojeniu zwiększa się. Czyli to PTC? Tak.
Do sprawdzenia czujnik połozenia wału korbowego padały jak muchy uruchomić silnik i podgrzewać go opalarką jak zgaśnie to wymienić tylko z umiarem by go nie ztopić
Orientuje się ktoś w jakim zakresie napięcia pracuje silnik w tej opalarce?
Chodzi o to, żebyś ochłodził grzałkę przed wyłączeniem silnika opalarki. Zresztą wyjaśniono to dostatecznie szczegółowo powyżej. Pozdrawiam.
Dlatego optuję za nadmiernymi oporami w panewkach silnika.
Obawiam się, że wymiana diody nic nie da. Może być tak, że na silnik pobierane jest napięcie z kawałka uzwojenia grzałki (albo mniejszego, albo większego) i dioda tylko prostuje jednopolówko napięcie na sam silnik. Do sprawdzenia połączenia NA silnik (spiralę) i ewentualnie sam przełącznik.
To w takim przypadku faktycznie powinien wystarczyć rezystor w szereg z silnikiem
Witam Poszukuje zamiennika silnika do opalarki Celma OP 2000p Wcześniejszy piszczał po nasmarowaniu i umyciu IPA umarł tak wiem moja wina. Na domiar złego urwałem element zaznaczony na czerwono pytanie jak on się nazywa i jak dobrać drugi zastępczy oraz sprawdzić jego parametry? Ten oderwany element rdzeń metal bądź magnes wokół owinięty miedziany drucik...
nagrzej przy zimnym silniku simteca - opalarką i zobacz jak będzie pracował
Dzięki, a czy w ogóle jest jakaś możliwość uruchomienia samego silnika np przez jakiś rezystor. Lub wyłącznik główny jest tam dioda która zmniejsza do 350 stopni. A jakby wstawić inną diodę żeby zmniejszała temperaturę do np. 50 stopni.
Masz silnik do wymiany jak się domyślam. Kombinacje bez sprawdzania silnika, na nic.
bo pierwszy raz w życiu widze taki kod błędu. I przy okazji co to jest KZFR? Bo też dziwny skrót To może nie zabieraj głosu? Moja Zafira B1,8 odpala normalnie, ale na zimnym silniku gdy jadę i obroty dojdą do 3000-4000 traci moc (nie pali na jeden cylinder) a po wciśnięciu sprzęgła gaśnie. Gdy koła się toczą puszczam sprzęgło i odpala i trzyma niskie...
Cześć. Ja bym w pierwszej kolejności sprawdził wiązkę silnik ->kabina, jeśli tam nic nie znajdziesz to podmianka sterownika silnika i wyłączenie immo. Ewentualnie podgrzej sterownik silnika opalarką gdy motor jest zimny i zobacz czy wtedy nie padnie komunikacja. Ostatnio przerabiałem podobny temat w MAN. Po za tym napisz konkretne numery błędów może...
Ba no właśnie, czujniki hala miały tą wadę ze jak dostały temperatury to traciły sygnał. Do sprawdzenia opalarką i miernikiem. Swego czasu w audi mnie doswiadczyło.
Rozwiń pojęcie spalony? Tam masz Siemensa? Uszkodzony jest tak ze nie da się naprawić? Pytam bo mam Zafirę z tym silnikiem i identyczna usterka, doszło jeszcze to że po przymrozku nie odpala, chyba że się podgrzeje sterownik silnika opalarka. I nie wiem czy jest sens próbować to naprawiać czy szukać drugiego. Ceny są niestety z kosmosu.
Witam Mam opalarkę black&decker BD1602 1600W. W trakcie pracy ( wyłączyłem na chwilę i ponownie włączyłem) przestał chodzić silnik ale grzałka grzeje. Po rozebraniu sprawdziłem miernikiem druciki od grzałki i stanowią opór, silniczek ma w środku chyba mały kondensator, po sprawdzeniu silnika omomierzem wartość na mierniku powoli spada. Są dwie diody,...
Na początku zaznaczam,że nigdy nie miałem w ręku takiej opalarki,ale mam częste przejścia z suszarką do włosów./żona,synowa,dwie wnuczki/.Otóż zasilanie silnika dmuchawy takiego urzadzenia następuje poprzez spadek napięcia na odcinku spirali grzejnej.Odczep ten jest wykonany poprzez połączenie nitowane i tam najczęściej następuje utlenianie się opornicy...
Na zimnym silniku, najlepiej z rana, weź opalarkę i podgrzej sterownik silnika. Następnie odpal samochód i zobacz czy jest różnica. Obstawiam uszkodzony sterownik.
Silnik zimny, opalarka lub inne źródło ciepła skieruj na czujnik i po zagrzaniu odpal.
Jeśli chodzi o czujnik położenia wału w oplu to tylko oryginał . Zdemontuj czujnik położenia wału podepnij miernik na oporność i grzej opalarką jeśli oporność zmieni wartość to mamy winowajcę
Kolego na zimnym silniku podgrzej czujnik opalarką i będzie jasne
Silnik w opalarce jest zasilany z odczepu grzejnika przez mostek. Regulator fazowy na triaku daje napięcie którego wartość średnia jest mała w stosunku do szczytowej, sprawę mógł by poprawić kondensator równolegle do silnika.
Na zimnym silniku podgrzej czujnik opalarką i zobacz czy zgaśnie.
Czujniki wału w Renówkach uszkadzają się w taki sposób, że pod wpływem temperatury uzwojenie dostaje zwarcia lub przerwy i fałszuje odczyt, łatwo to zaobserwować, podgrzewając taki czujnik np. opalarką z podłączonym do czujnika omomierzem.
Podłącz omomierz i grzej czujnik jak zmienia rezystancję to szrot (opalarką najprościej)
Qwa 5 minut i autko zdjagnozowane zgrubnie. Pompujesz ręczną i czujesz czy twardnieje, popuszczasz przewody do wtrysków i patrzysz czy leci ON, podczas kręcenia silnikiem. Ew, stwierdzasz napięcie na zaworze gaszenia. Jak nic nie daje grzejesz przez 10minut opalarką pompe wtryskową z każdej strony i to wszystko.
U mnie był ten problem że Iveco nie odpalało gdy było zimno . Winny był sterownik silnika. Wystarczyło go podgrzać opalarką w zimny poranek i samochód odpalał. Próba naprawy sterownika nie przyniosła efektu - problem z procesorem . Wymieniliśmy sterownik na drugi i wszystko działa jak powinno.
Witam . Odnośnie naprawy uzwojenia , powinno się udać podważyć przerwane końce drutów po porządnym podgrzaniu czoła uszkodzonego zezwoju do temperatury 150-180*C opalarką , lub podgrzanie całego silnika w suszarce . Należy dokładnie przyjżeć się uzwojeniu aby ustalić , które końce były połączone z sobą , a dopiero potem podnosić pojedyńczo druty z jednej...
Witam.Zakupiłem dziś opalarke używaną.Okazała się niesprawna winny jest silnik a w zasadzie płytka regulująca.Jest to silnik 17 V DC.Widziałem że ktoś tam majstrował i chyba źle coś polutował.Potrzebny mi schemat takiej płytki żeby wiedzieć jak to naprawić oraz jakie części kupić.A może da sie kupić całą płytkę?Proszę zerknijcie szczegóły na zdjęciach....
Witam Nie działało wspomaganie w Punto II(błąd silnika C1007 jak lekko zagrzałem silnik opalarką to zadziałalo) zdemontowałem silnik wymieniłem przekaźniki i po wymianie jak odpalę auto to nie świeci się kontrolka z kierownicą wspomaganie działa ale jak wykonam kilka ruchów kierownicą to znowu się zapala i brak wspomagania .Nie wiem czy nie jest to...
Moja podpowiedz to jeśli podejrzenie pada na czujnik na wale to zalecam podgrzać go opalarką na chłodnym silniku i sprawdzić najzwyklejszym miernikiem rezystancje owego czujnika,
Po prostu bierzesz grzałkę indukcyjna i podgrzewacz miejsce z łożyskami. Ładnie karter bez siły rozchodzi się na części. Łożyska zastają się na wale. W razie czego opalarka też dobre się spisuje.
Ja mam pytanko związane z tematem - oderwałem stary błotnik i została masa na tym stelażu-podporze od strony komory silnika, rozumiem, że zejdzie po podgrzaniu opalarką? A najważniejsze, to czym ją zastąpić przy montażu nowego błotnika? Jakąś gumą, specjalną masą bitumiczną czy sylikonem?
Dużo słabszy bo chciałem wyeliminować uszkodzenie silnika. Zawory ok tylko od tej temperatury wszystko zależy. Jak podgrzeje opalarka pod obudowę co silnik kondensator jest to odpali bez problemu. Jak odpali raz to potem działa normalnie cały czas.
(at)bestler problem jest raczej ze zbyt wysoką temperaturą, nie zbyt niską. Muszę poszukać jakiejś 3A diody i zrobić test czy silnik będzie działał na połowie sinusa.
Napięcie zasilania nie pływa. Regulator testowałem na różnych silnikach i na każdym z nich to samo. Testowane silniki: -mikser kuchenny -wiertarka -szlifierka -opalarka -odkurzacz Jeżeli ten regulator podłączyłem pod zwykłą żarówkę, natężenie światła nie zmieniało się. Potem podłączyłem silnik równolegle z żarówką. Natężenie światła zaczęło się zmieniać...
Reasumując całość awarii okazało się że winny jest komputer silnika. Lekkie ogrzanie opalarką i problem znikał. Zimny lut na procku. Nie brałem go pod uwagę w związku z temperaturą silnik ponieważ jest on odizolowany od silnika, ale prąd przepływający przez niego w trakcie pracy również go rozgrzewa. Wymiana komputera załatwiła problem. Dla potomnych...
Nie dawno w pracy zdejmowałem, bo na wciągało wiórów z wiercenia i zablokowało wirnik w praktycznie nowym silniku ( niestety ludzie nie dbają o sprzęt). Silniczek w imadło ( tylko z wyczuciem żeby nie pokruszyć magnesów) i nagrzej trybik opalarką. Następnie dwa śrubokręty i poszło ( w końcowej fazie mogą się przydać płaskoszczypy). Uwaga - zmierz odległość...
Witam. Udało mi się nabyć wymieniony w tytule sprzęt. Niestety nie do końca działa poprawnie, mianowicie mam dwa problemy: 1. Silnik czasami nie chce wystartować, obstawiam kondensator - po podgrzaniu go opalarka - silnik staruje i proces wyważania kończy się poprawnie. 2. Nie działa ramię na wysięgniku do ustalania hmm - odległości od felgi? W załączniku...
Mam ten sam model silnika, ale w innej opalarce firmy ROK. Te dwa "rezystory" to tak na prawdę dławiki (cewki) 18 Ω (brązowy, szary, czarny, srebrny). Co do kondensatorów ceramicznych to u mnie rozsadziło je w drobny mak, udało mi się odczytać jedynie cyferkę 2.
Użyj opalarki do osuszenia.
Rozumiem. Zatem suszarka lub opalarka tudzież "farelka" niekoniecznie będzie się zaliczać do AC-1 że względu na wentylator ,który jest silnikiem indukcyjnym. Zatem jakiej klasy będzie to obciążenie?
zacznij od sprawdzenia przewodu,nastepnie wylacznika oraz bezpiecznika termicznego<w obodowie plastikowj grzalki jesli wszysko jest ok padla grzalka cene grzalki dowiesz sie dzwoniac do serwisu tej firmy w katowicach np 0322548885 jesli bedzie ci zadroga to zapytaj za ile ja jestem w stanie ja zalatwic podaj numer gg 11457459 kosztuje cos ponad stowke...
Problemem są sterowniki typu SID gdzie obudowa nie jest przykręcana tylko praktycznie trzyma się na samym "kleju" oraz zaginanych noskach- Jak masz na myśli 803 , 803A i podobne, to podgrzanie fabrycznego kleju i opukanie młotkiem skutecznie to zakleja z powrotem. Można użyć również specyfiku do klejenia reflektorów. One też nie wysychają na "beton"...
Świece w 30 tce działają tylko muszą się rozgrzać dobrze. Innym patentem na minusowe dni jest zciągnięcie grzybka z filtra powietrza i włożenie w filtr opalarki 2000W która momentalnie nagrzewa silnik. A w dodatku taką opalarką można podgrzać filtry i pompe paliwa jak zamarzłą. :) a cena opalarki do lakieru jest niska. W 60 tce najlepiej włożyć świece...
Do agregatu mam podłączone na stałe oświetlenie 1 żarówka 100w 4 świetlówki 36w Napięcie spada skokowo (tak jak by coś przestało łączyć) w momencie skoku na 180v silnik pracuje jakby trochę lżej, jeśli podłącze opalarkę 1000w silnik pracuje dosyć ciężko, ale spadku nie ma. Przeskoki napięcia nie mają nic wspólnego z obciążeniem (nieraz podłączenie wiertarki...
Zastanawiam sie jaki zwiazek ma listwa wtryskowa, zapowietrzony uklad itd z tym ze w lecie auto pali bez problemu a zima nie mozna go odpalic. A ma to auto jakies wspomaganie rozruchu?? Jakas swieca plomieniowa / zarowa czy cos podobnego?? Zrob prosty test: teraz jak jest zimno to przed odpaleniem podaj mu do kolektora ssacego troche goracego powietrza...
Więc tak progres w niedziałaniu pralki postępuje, teraz nawet nie obróci silnikiem, przelutowałem cała płytę wraz z prockiem. Efektu nadal brak, silnik nie kręci. Przekaźnik "cyknie na chwile, słychać jak silnik próbuje ruszyć, ale zaraz przekaźnik się odłącza. Co ciekawe podgrzanie płyty opalarka, skutkuje uruchomieniem silnika, ale tak jak było na...
U mnie skończyło się wymianą sterownika na nowy 12900 w serwisie. Sprowadzony z Niemiec. Sterowniki z tego silnika nie do naprawy. Używka niedostępna. Obdzwoniona prawie całą Polska,odwiedzonych wiele warsztatów. Dziękuję kilku kolegom którzy próbowali rozwiązać mój problem. Jeżeli kolego masz te same objawy to w pierwszej kolejności na zimnym silniku...
Witam. Spróbuj wymontować filtr powietrza i w miejsce wlotu powietrza wdmuchiwać ciepłe powietrze z suszarki lub najlepiej opalarki. Możesz użyć samostartu do diesla. Silnik był długo nie odpalany jak się domyślam? Wykręć wtryskiwacz i zobacz czy ładnie rozpryskuję mgiełkę.
Chcę ten silnik zastosować w tokarce. Zdjęcie zrobię jutro. Dodano po 14 https://obrazki.elektroda.pl/8679886600_... https://obrazki.elektroda.pl/2154074800_... Silnik pobiera 6 A bez obciążenia a pod obciążeniem nie przekracza 7 A. Z tego wynika, że moc silnika to 7*230*0,8=1288 W. Zaokrąglę do 1,5 kW. Poprawnie kombinuję?...
Witam - proszę prześledzić czy silnik zasilany jest z odczepu spirali - czy z innego układu znajdującego się na płytce ?
ja na w innym temacie opisywałem wiertarkę z silniczkiem z opalarki.Jest on na napięcie ok 12V i ma odpowiednią moc na wiertareczkę.Mając opalarkę ze spaloną grzałką może się zdarzyć,że silnik będzie sprawny.Jedyne co różni ją od Waszych rozwiązań to umiejscowienie silnika w taki sposób,żeby trzymać za tulejkę,średnicy długopisu-łatwiej i włącznik[krańcowy...
Witam, posiadam od roku traktorek z silnikiem briggs & stratton o mocy 13,5 KM. Do tej pory nie bylo zadnego problemu z odpaleniem, minionej soboty podczas koszenia traktorek nagle zgasł i nie można go uruchomic. Sprawdziłem filtry, gaźnik, paliwo, kompresje, iskre itd. Świece wymieniłem na nowa, lecz silnik dalej nie chciał zapalić. Po wykreceniu i...
Wreszcie udało się odkleić osłonę. Zastosowałem podgrzanie opalarką, a potem gumowym młotkiem z lewej i prawej strony. Temat rozwiązany.
Ja nie robię dużo ale tak chińska 878d służy mi już parę ładnych lat, głównie wylut jakiś flash ze sterowników silnika dobry topnik i jakieś 370 stopni chociaż zależy od płyty musisz poćwiczyć na złomie.
pozostaje jeszcze opalarka i grzanie bloku
Projekt dość ciekawy , dobrze opisany . Jednak w takiej wersji nie zdecydowałbym się na budowe podobnego urządzenia. Wolałbym dorobić do zwykłej opalarki elektronike sterującą temperaturą oraz silnikiem wentylatora.
Moczyć do skutku, czasami, jednak jedyny sposób to rozcięcie piasty. Opalarka, to zbyt mało. Podstaw pod silnik jakieś naczynie np. z naftą, tak aby piasta była zanurzona.
1) Miałem przypadek z sondą iż była do wymiany (można sprowadzić multimetrem , i opalarka jak zmienia się rezystancja) Kupiłem nową, odkręciłem starą , wymieniłem , działa . 2) Tak może zbierać się niewielka ilość jest to normalne zjawisko wynikające ze stechiometrii spalania paliwa. Nieco większa ilość zwykle pojawia się przy silnikach z instalacją...
Dobra, żeby była jasność opiszę wszystko jeszcze raz od samego początku; Przyprowadziłem z Niemiec chłodnię z agregatem Carrier Supra 950 (auto jest z Francji tylko kupione u handlarza w Niemczech). Dzień pierwszy. Najpierw nie mogłem jej odpalić prawdopodobnie z powodu zapowietrzonego układu paliwowego, męczyłem się z nią cały dzień przekładając akumulatory,...
Ściągacz, jeżeli zębatka ma otwór przelotowy. Czasem używam dodatkowo opalarki do podgrzania, a jak coś trudniejszego do podgrzania (np. zardzewiałe nakrętki), używam grzania elektrodami (samoróbka z transformatora kuchenki mikrofalowej). Pewnie nie ma tam klina, jest tam połączenie na wcisk.
Żartowałem Ja uwierzyłem :D. Miałem już sterowniki po próbach wylutu palnikami lub opalarkami. To nic że zdmuchnęli 20 elementów dyskretnych ale tranzystor wylutowali.
Tak mam czarnego koloru. Otwarłem maskę odpaliłem silnik i w drugą rękę opalarkę i grzejemy czujnik po 2 minutach grzania zniecierpliwiony odkładam opalarkę wsiadam do auta wystarczyło tylko lekko nacisnąć pedał gazu i zgasł. Coś mi się wydaje że obędzie się bez komputera.
Nagrzanie aluminium powyżej 500 stopni usuwa utwardzanie dyspersyjne; palnikiem bardzo łatwo uzyskać tyle na powierzchni mimo szybkiego odprowadzania ciepła przez aluminium. Nie trzeba przecież aż tak grzać, wystarczy opalarką podgrzać tak 120 - 150 stopni, lub karter do nagrzanego piekarnika i wystarcza. Takie temperatury (lub nawet większe) silnik...
Witam. Jak w tytule opalarka CMI typ: C-HP 2000. Potrzebuje schemat podłączenia przewodów do silnika opalarki. Kolega "fachowiec" poobcinał i zapomniał jak było. Chodzi o kolory i który do którego. Pomożecie?
Próbowałem z opalarką i jest lepiej, ale też trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem. I przy opalarce kopci czarnym dymem. Zostaje jeszcze sprawdzić ciśnień sprężania. Może ktoś poleci jakiś niedrogi zestaw, który będzie pasował.
silnik opalarki obrotu grzałka opalarki regulator opalarki
philips 42pfl pilot zmiana czasu letni zimowy żywica epoksydowa miedź
wiertarko frezarka moduł bluetooth
Test sprawności kostki stacyjki zapłonowej – pomiary, diagnostyka, objawy usterki Montaż świateł przeciwmgielnych Suzuki SX4 – instrukcja, wiązka, homologacja, LED, halogen