Nie ma jeszcze VIN, tylko numer ramy. Model SM51T — Piaggio Sfera 50 MAQUILLAGE 2 (nawet nie wiem co to za wersja/odmiana). Produkcja podobno w latach 1994–1995. DGM to numer homologacji, tak jak w każdym pojeździe produkcji italiańskiej. Poniżej numer ramy (w gwiazdkach).
Nie wiem jaka tam jest konstrukcja zespołu napędowego skutera - czy między sprzęgłem a piastą jest jeszcze jakieś przełożenie czy 1:1? Jeśli zamierzasz połączyć przekładnię kątową z piastą koła skutera (w miejsce tej piasty) to przy oryginalnym kole 10" z oponą 165/70 R10 (165 to szerokość przekroju w cm, a nie średnica opony) i Vmax skutera 120km/h...
Był taki model jak MC4? Chyba NRG Power. Silniki generalnie są zbliżone do siebie, mogą ewentualnie różnić się wydechem. Ale że chcesz założyć silnik chłodzony cieczą do skutera chłodzonego powietrzem, to taka przeróbka będzie wiązała się z dołożeniem chłodnicy i wymianą m.in. instalacji elektrycznej (czujnik temperatury), licznika (wskaźnik temp),...
Świeci pomarańczowa kontrolka silnika?
Stator z silnika Piaggio pasuje do silnika AM6, ma jednak mniejszą zaślepkę gumową przewodów. Koła magnesowe różnią się szerokością rowka na wpust. Co do silnika chińskiego nie zagłębiałem się co tam pozmieniali i co nie pasuje. Poza tym silniki Minarelli i Derbi/Piaggio nie pasują mocowaniami w ramę. Derbi/Piaggio montowany jest na osi wahacza pomiędzy...
Na początek trzeba sprawdzić, czy silnik nie uległ zatarciu. Jeśli silnik miał więcej niż 20000 km, to i tak potrzebny jest szlif i wymiana łożysk wału korbowego. W silnikach Piaggio chłodzonych cieczą padają wałki napędu pompy cieczy, przez co silnik mógł ulec przegrzaniu. Przy okazji po 15 lub 20 tysiącach kilometrów powinien zostać wymieniony pasek...
silnikiem Piaggio Purejet po przeróbce na gaźnik Już sam w sobie pomysł, należy potraktować jako wielce nietrafiony. Jedynie co mogę sugerować, to przywrócenie do stanu pierwotnego!
Nie widziałem jeszcze serwisówki do RS50 MY 06, a szkoda bo interesowały by mnie informacje na temat silnika Piaggio 6-biegowego. Trzeba do tego podejść standardową metodą, czyli z miernikiem i sprawdzić napięcia i przejścia pomiędzy przełącznikiem świateł a żarówką i masą.
Kolor obudowy cewkomodułu w Piaggio 50 cm³ nie ma żadnego znaczenia. Oryginalne moduły zapłonowe w Piaggio nie były blokowane, ale nie można wykluczyć że można natrafić na jakieś nietypowe zamienniki z blokadą: http://www.motelek.net/andere/cdi/cgc_tr... . Aby się przekonać, trzeba sprawdzić działanie zapłonu pod stroboskopem. Kąt wyprzedzenia...
Witam, moja Aprilia SR50 nie była przerabiana i posiada silnik Piaggio.
Witam serdecznie mam wielki problem kupilem piaggio Typhoon z rozwalonym silnikiem i wypatrzylem sobie nowy silnik od piaggio fly z 2006r a moj motorek jest z 1995r i nie wiem czy bedzie pasowal i czy z elektronika nie bedzie problemu. Bardzo prosze o pomoc jezeli ktos sie w tym orientuje bardzo prosze napisac swoja opinnie na temat mojego silnika.:cry:
Przecież to dwusów, zaciąga benzynę z olejem na dół do "bloku" silnika. Co w tym dziwnego? pokaż mi olej smarujący w 2T osobno..
Został odłączony czujnik poziomu oleju, dozownik został usunięty? Nie pamiętam czy w Apriliach z silnikiem Piaggio jest to zabezpieczenie, ale we wszystkich Piaggio odłączenie czujnika poziomu oleju nie da zasilania na obwody DC i nie odpalisz na rozrusznik elektryczny.
Ten wyświetlacz biegów wymaga silnika wyposażonego we wskaźnik położenia wałka krzywkowego skrzyni biegów z osobnymi stykami na bieg, więc praktycznie nadaje się do chińskich silników które takie czujniki mają w standardzie. Niestety silnik Piaggio nie posiada możliwości zamontowania takiego czujnika. Pozostaje montaż wyświetlacza działającego na zasadzie...
W instalacji od dzielnie mam moduł i oddzielnie cewke wn Co to za pojazd, że ma moduł? Yamaha TZR50 czy CPI? Co to za przeróbki? Silnik Derbi/Piaggio jest montowany na osi wahacza, a silnik Minarelli z tyłu na dwóch wspornikach do ramy...
Wydaje mi się że to skutek samozapłonu/spalania stukowego/detonacyjnego. Kąt wyprzedzenia zapłonu dla silnika Piaggio/Derbi, serwisówki różnie podają, 20–22° przed GMP, 1.2 lub 1.8 mm przed GMP. Zbyt duży kąt wyprzedzenia negatywnie wpływa na pracę silnika na wysokich obrotach.
Witam. Zamierzam zbudować ciągnik sam na silniku Piaggio NRG M1 50cc Moje pytanie to czy most od traktorka ogrodowego wraz ze skrzynią będzie dobrze współpracował i jak to wszystko połączyć. Jakiego rozmiaru koła będą najlepsze a i czy da radę to uciągnąć minimum 400kg
Jeżeli uszczelniacze nie zostaną uszkodzone podczas demontażu i ponownego montażu, to nie trzeba będzie wymieniać. W zasadzie to uszczelniacze powinno się za każdym razem wymieniać na nowe, jednak Piaggio fabrycznie stosowało specjalnej konstrukcji uszczelniacze vitonowe o bardzo dobrej jakości. Jak pracowałem na serwisie to przy standardowej wymianie...
W pisggio moduły zasilane są prądem stałym z aku. Twoje moduły są na zmienny z cewki ,której piaggio nie posiada
Na oko wygląda na problemy z gaźnikiem.
No nie wiadomo jakich nie chcę, ale 5 bar to chyba przesada nawet na niedotartym silniku.
Ja jestem trochę mniejszym, choć dalej pesymistą, bo sam temat zawiera opis niemożliwej do realizacji usterki! Czy kiedykolwiek miałeś styczność z takimi skuterami? Zapytam: Czy wypadające zapłony nie powodują podobnego wyglądu świecy? Nie ma tam możliwości wypadnięcia zapłonu, chyba że naprawdę ECU i cewka WN są uszkodzone. Potwierdza to wątpliwość...
Piszę w takiej sprawie, czy ktoś może wie, jaki silnik będzie pasował do skutera Aprilia Sportcity One 50 4T 2009r? Znalazłem silnik od Piaggio Liberty 50 4T, ale nie jestem pewien, czy będzie pasować.
Witam Panowie potrzebuje pomocy mam skuterek Piaggio X9 250 z 2000 roku. Potrzebna pomoc w regulacji zaworów, w piaggio z tego co się dowiedziałem siedzi Hondowski silnik takie były oryginalnie montowane w X9. Jest tam regulacja zaworów zewnętrzna z boku na pokrywie głowicy czy ktoś z forumowiczów mógł by mi pomoc jak ustawia się te zawory lub podać...
Silnik Piaggio ma regulację płytkową. https://obrazki.elektroda.pl/5571433300_...
Witam, Mam skuter piaggio x9 125, niestety silnik wyzionął ducha i szukam zastępczego. Czy ktoś się orientuje czy to musi być dedykowany silnik do x9 czy może być od innego piaggio np. Vespa, typhoon, liberty???
Sprawdź jednak jeszcze raz dysze w gaźniku oraz filtr paliwa. Czy jesteś pewien poprawnego działania ssania oraz w jakiej kondycji jest silnik - ciśnienie w cylindrze. Zbadaj też uszczelniacze wału silnika.
Do silnika X9 250 powinieneś zastosować moduł zapłonu Magneti Marelli AC13I.
Rozumiem że mowa o "słynnym" silniku 460cc z Piaggio? Kiedyś interesowałem się tematem, tylko z tego co pamiętam chodziło o czujnik temperatury silnika a nie termostat (czujnik po którym ECU ustala zwiększoną dawkę przy zimnym silniku odpowiednik "ssania"). Druga rzecz - teoria z otwartym wtryskiwaczem: daj równolegle z wtryskiwaczem diodę z rezystorem,...
A jak wygląda współpraca z rozrusznikiem ? Chodzi mi o prędkość kręcenia w fazie rozruchu na ciepłym i na zimnym silniku.
Czy w skuterze 2t zmienia się olej w silniku????
Internet podpowiada o bendixie 14/55 zębów do nowszych Piaggio, m.in. 4T, Aprilia SR50 (silnik Piaggio).
Witam. Mam problem z pacjentem Aprilia SR 50 Motard 2T AC z silnikiem Piaggio. Ostatnio przy czyszczeniu gaźnika odepnąłem kostki. Następnie złożyłem gaźnik i podpiąłem kostki (zapłon był włączony) i wpiąłem w złe miejsce kostkę. Następnie zmieniłem to i dałem dobrze, lecz skuter już nie odpala na rozrusznik. Co mogło się stać? Spaliłem instalację??...
Witam ! Posiadam piaggio x8 125 chłodzony powietrzem i potrzebuję fachowej porady. Generalnie skuter nieco się "skończył" gdyż ciśnienie na cylindrze nabijało w maxie do 5 barów. Z uwagi na zbliżający się sezon postanowiłem go reanimować. Na silniku jest jasno napisane że powinien on jeździć na syntetyku,a nie jak dotychczas z zalecenia mechaników półsynt....
Problem z ustawieniem gaźnika po czyszczeniu. Na zimnym silniku po dodaniu gazu dusi się ale po rozgrzaniu silnika jest ok.
Nie. To jest regulator od alternatora jednofazowego ze silnika Piaggio/Derbi, od jakiego modelu nie mam informacji. Nie będzie pasował do Twojej Aprilii.
W silnikach Piaggio 125-180 cm³ 2T stosowano dwa typy układów zapłonowych i cewkomodułów, do silników chłodzonych powietrzem ze stałym kątem i do silników chłodzonych cieczą ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Możliwe że założyłeś niewłaściwy moduł. Skontroluj punkt zapłonu za pomocą lampy stroboskopowej. http://wandysku.dyn.pl/motoelektr/Piaggi...
Od 1992 roku to ten model jest produkowany. Przez lata nie wprowadzano jakiś poważnych zmian, wygląd pozostał ten sam, poza zastosowaniem chińskiego silnika od roku 2008. System Ducati CBC stosowano od 2002 roku i jak wspominałem było kilka wersji różniących się m.in. kolorami wtyczek. Były też wersje bez tego zielonego modułu. Układ zapłonowy to ten...
Jaki model :Factory ,Racing? Jaki silnik Piaggio , Pure jet,Morini?(wtrysk, gaźnik)? Albo podaj 8 pierwszych znaków z VIN
Mam Piaggio Libery 50 i padł mi silnik i myśle o zakupie silnika od Libery 125 tylko nie jestem pewny czy będzie pasował do tej ramy . Wie ktoś może czy to będzie pasowało?
Problem paliwowy, zanieczyszczony gaźnik, filtr paliwa do sprawdzenia. W najgorszym przypadku uszczelnienie silnika.
Piaggio X9 250 z roku 2000, z silnikiem Hondy.
witam poszukuję schematu podłączenia chińskiego modułu 4T do silnika piaggio 125 4T.Jakie są straty na mocy poprzez zmianę modułu? Dodano po 22 siemka Adrianie podpowiedz jak założyć moduł 4T z chińczyka do piaggio 125 4T
Witam Posiadam Aprilię sr50 r z silnikiem Piaggio rok produkcji 2015. Kupiłem w sklepie internetowym X-grip czyli uchwyt na telefon lub nawigację do skutera. Mój problem polega na tym że niewiem gdzie podłączyć + i - bo są tylko te 2 Kabelki. Dla ludzi z tego forum to pewnie śmieszne ale nie chciał bym nic zepsuć. pozdrawiam oraz dziękuje za pomoc
Patrzcie na daty napisania postów. SR to jest skuter, obok komory korbowej nie ma oleju przekładniowego i skrzyni biegów. Tylko w silnikach Piaggio pompa wody znajduje się pomiędzy karterami. W silnikach Minarelli i Morini znajdują się na pokrywie iskrownika.
Łożysk w silnikach Piaggio 2T nie wprasowuje się - tylko osadza! Bez wątpienia przyczyną mogła być nieprawidłowa metoda montażu. W Piaggio ma to ogromny wpływ na trwałość, nieszczególnie trwałych łożysk. Wpływ uszkodzonego uszczelniacza na uszkodzenie łożyska to dość dyskusyjna kwestia.
Mam Piaggio Zip 2T 50 rocznik około 2009. Silnik tryska paliwem, ma iskrę, lecz i tak się zalewa.
zapomialem napisac to jest rok 2006 w papierach pisze ze to jest ditech ale ma silnik piaggio na gazniku kupilem dokladnie taki sam czujnik jak był wczesniej dokładnie taki http://shop.mieloch.pl/fotos/Z023900bg_8...
Wejdż , WWW.EasyParts.nl .Macie wszystko.
jedyna jeszcze rzecz która mi przychodzi do głowy to regulacja zaworów. Od tego trzeba było zacząć a nie od irydowych bzdetów marketingowych. Sprawdź długość możliwej do uzyskania iskry na ciepłym silniku.
Jeśli chodzi o fabryczne Piaggio, to oryginalnie stosowano uszczelniacze vitonowe wysokiej jakości. Spokojnie wystarczały na wykonanie przebiegu od nowości do remontu silnika (około 25 000 km). Jeśli został założony nowy, to najprawdopodobniej wykonany z gumy NBR która twardnieje. Inna kwestia że sprzedawane są uszczelniacze z badziewnego materiału,...
Słabawa iskra - najłatwiej sprawdzić moduł przez zdjęce fajki z przewodu WN i przyłożeniu do masy - iskra powinna występować na odległości do ok. 15mm. Minimalna wartość 5mm to granica - jeśli mniej to prawdopodobne jest uszkodzenie modułu, cewki zasilającej lub przebicie na przewodzie gaszenia. Moduł ten stosowany jest do silników Piaggio Hiper2 Euro...
Dlatego pytam jaki silnik jest w skuterze. W silnikach Piaggio stosowano gaźnik PHVA 17.5 z dyszą (o ile pamiętam) #56 z blachą dławiącą na wlocie. Na serii to jeszcze jakoś jeździ, ale po zmianie wydechu na sportowy trzeba zdjąć blachę dławiącą i zamontować dyszę w granicach #65 - #75.
Tu sie z kolegą nie zgodze ze to az taki problem jeśli ktos ma dryg nawet na chińskim gaźniku da sie to ustawić zeby naprawde dobrze jechało i nie zawsze 15 tys oznacza to remont silnika zależy jak traktowany na jakim oleju znam silniki ktore robiły po 25 tys bez znaczacego spadku osiągów ja jeździłem na oleju motul 800 2t i wymieniałem tylko sam tłok...
Witam, czy znalazło się rozwiązanie problemu? Piszę ponieważ tez mam kłopot z mocą w skuterze, jest to co prawda X10 125cm. Sprawa wygląda następująco: Skuter podczas przyśpieszania zachowuje sie jak by wypadały zapłony, sprawdziłem już dosłownie wszystko włącznie z wymiana ECU na inne dwa egzemplarze. Jeden z serwisów sugeruje , iż powodem może być...
Przebieg 30 Mm to jest nic dla silnika 4T - przejedzie jeszcze drugie tyle. Tam jest silnik Piaggio, taki sam jak w Aprilii RS4 czy Derbi GPR 125 4T. Wał korbowy jest oparty na panewkach, więc należy dbać o olej. Regulacja zaworów płytkami pod szklankami.
Nie było stosowanych silników AM6 - jakiś swap? Silnik Derbi (do 2006 roku) - olej 10W40 GL4 do motocyklowych skrzyń biegów z mokrym sprzęgłem (zalecany Agip Gear 10W40). Silnik Piaggio (od 2006 roku) - olej 75W90 GL4 lub GL5 (zalecany Agip Gear Synth 75W90). BTW. Do AM6 Yamaha zaleca również przekładniowy 10W40, inne marki zalecają 75W90 GL-4 .
Aprillia sr 50 factory na silniku Piaggio- Apka odpala i jeździ lecz pojeździ chwilę po czym gaśnie i na liczniku pokazuje się service lecz po kilku razach próby odpalenia odpala i ten sam problem w kółko co może być przyczyną ?
po odłączeniu czujnika od gazu silnik odpala
Ditech ma alternator tylko do zasilania świateł i ładowania akumulatora. W nowszym silniku Piaggio Purejet alternator trójfazowy. Układ zapłonowy jest typu TCI i sterowany przez ECU. Uszkodzenie cewki WN lub czujnika położenia wału korbowego powinno zostać zasygnalizowane kodem błędu w wyniku przerwy w obwodzie. Dodatkowo brak sygnału z czujnika położenia...
F12 z 2006r miały silnik Piaggio ? Piszesz o cewko module z tego co wiem F12 zawsze wychodziły z silnikiem Minarelli Horizontal a tam cewka i moduł są osobno. Proponuje sprawdzić połączenia pomiędzy nimi oraz masę przy cewce. Osobiście spróbował bym na innym module.
Jedynie co podróbke dalem to wężyk podcisnieniowy od paliwa nwm czy ma znaczenie????....silnik piaggio mam ... i uzywany odblokowany ecu wstawiony ..króciec nowy i regulator ciśnienia ale wszystko oryginalne ...a rure mam od niskich obrotow rezeonansowo ..czyli yasuni Dodano po 2 I mechanik mysli ze to cos z kompresorem powietrze .. i ma jakies pierscienie...
Otwór po automacie ssania koniecznie trzeba przytkać palcem, w przeciwnym razie dochodzi do zubożenia mieszanki (gaźnik zamiast tworzyć mieszankę rozruchową, zasysa czyste powietrze wprost do króćca ssącego silnika). Pewnie zatkana dysza ssania która zapewne jest umieszczona w pokrywce komory pływakowej. Podobną sytuację przerabiałem w gaźniku Dellorto...
To też mi niewiele pomaga. Madison wychodził w kilku wersjach pojemności. Miałem styczność z 400 na gaźniku, silnik Morini do którego teraz nie ma części (fabryka upadła), ale swoją drogą bardzo ładny skuter. W pozostałych jest silnik Piaggio i system wtrysku też od niego (MIU komp na przepustnicy). Chyba że ktoś zrobił przekładkę na 500, bo tam w starszych...
Termostat jest montowany w głowicy na dojściu. Aby go zamontować, lub zdemontować musisz zdjąć głowice. Tak, ale w przypadku nowszych, "szybkich" silników Piaggio z głowicą pięciokątną oraz PureJet. W starych LC były głowice kwadratowe, o ile dobrze się orientuję, w nich termostat znajduje się pod króćcem wylotowym płynu chłodzącego, nie trzeba wówczas...
jack63, chodzi o tuningowany silnik PIAGGIO w skuterze. Jeśli tylko obroty obniżę, to będzie "słychać" ten ogranicznik, co do spalania i ekologi, to myślę ze przez 5 minut testu na policyjnej hamowni nikogo nie zatruje, ani nie zatrę silnika (miałem czujnik na tylnym kole i odcięcie przy prędkości, to zapłaciłem mandat za moc) zależy mi żeby zamulić...
wie ktoś czy głowica od lepszej firmy niż Chińczyk pasuje do tego sprzętu? typu piaggio? pzdr
Witam, Jest to Aprilia SR 50 LC na silniku Piaggio. Skuter pali na dotyk, migacze działają, stop się świeci, tylko po dodaniu gazu żarówki gasną (wszystkie przy liczniku i przód). Regulator napięcia był wymieniany, tylko gdzieś jest zwarcie, ale gdzie? Szukałem w Google, na innych forach i nic nie mogłem znaleźć. Z góry dziękuję.
Najłatwiej do silnika Dezamet założysz zapłon elektroniczny ze Stelli/Charta. Na simsony.net zakładaliśmy już zapłony od Malaguti, AM6 a nawet z Yamahy (zewnętrzny impulsator). Ja sam jeżdżę na zapłonie Langfang Kokusan (identyczny do AM6, ale do silników Piaggio-Derbi). Wątki scaliłem.
Co by nie było powodem uszkodzenia koło zmieniłem na nowe z magnesem osłoniętym blachą ale problem z niewłaściwą pracą silnika nie ustąpił.
Kolego z uwagi na to, iż jest skuter z silnikiem 2T, więc sprawdź jakie wytwarza ciśnienie w cylindrze i czy uszczelka nie przepuszcza kompresji. Ponadto jeśli pojazd ma większy przebieg sprawdź uszczelniacze wału silnika, od których zależy uruchomienie silnika. Sprawdź również, czy tłumik nie jest "zabity nagarem" i stan filtra powietrza oraz paliwa...
Skuter aprilia sr lc 50 z silnikiem piaggio. Motor odpala z rozrusznika jak i z kopki i po chwili gaśnie . Odkręciłem gaźnik wyczyściłem kompresorem , zawór membranowy jest dobry . Kranik paliwa przeczyściłem i jest dobry . Króciec nie jest popękany . Gaźnik jest dellorto 17,5 . Ssanie automatyczne . Proszę o pomoc . Z góry dziękuje .
Witam, mam skuter z silnikiem Piaggio 124 4T i problem z elektryką, z ładowaniem akumulatora. Jak odpalę skuter z kabli, to na klemach jest ~7 V prądu stałego, co jest oczywiście za mało i co najdziwniejsze ~15 V prądu przemiennego !!! http://obrazki.elektroda.pl/7104894600_1... Odłączyłem regulator napięcia i sprawdziłem napięcie na...
A może by tak zacząć od rozebrania gaźnika i sprawdzenia co faktycznie jest przyczyną, a nie gdybać co to by mogło być? Wyjęcie gaźnika w tym modelu to 10, góra 15 minut. Odkręcić osłonę gaźnika, odkręcić pokrywę filtra powietrza, następnie dwie śruby M6 na PH3 mocujące filtr powietrza, potem odkręcenie i zdjęcie gaźnika z króćca. Przypominam że nie...
Normalnie silnik Piaggio. Jeden typ wału korbowego. Oczywiście istnieje możliwość wymiany samego korbowodu, o ile silnik będzie rozpoławiany na ciepło/z użyciem przyrządów i nie będzie klepany po końcówkach wału, inaczej wał nie będzie nadawał się do centrowania. Druga sprawa, że obecnie koszt wymiany korbowodu + kpl korbowodu będzie przekraczał cenę...
Odpisałem Ci w innym temacie, że odłączenie czujnika poziomu oleju w dozowniku odcina zasilanie na obwody 12V DC. Światła w Piaggio są zasilane z alternatora (pracującego silnika), więc ktoś je przerobił na zasilane z akumulatora. Instalacja jest zbudowana tak, że przy odłączonym regulatorze nie ma zasilania na światła. Brak iskry nie ma nic wspólnego...
Normalnie rozrusznik musi kręcić wałem w lewo, jeśli rozrusznik kręci w odwrotną stronę, bendix nawet się nie wysunie, nie poda napędu ze względu na sprzęgło jednokierunkowe. Są bendixy które działają w odwrotnym kierunku - przykładem może być "odwrócony" silnik Piaggio Velofax, ale można powiedzieć, rzadki przypadek. Albo był grzebany rozrusznik, ma...
pozatym niszczą wariatory Pasek nie może niszczyć wariatora. Z pewnością problem masz gdzie indziej. Tu masz szeroko opisany sposób budowy i zasada działania napędu, w prawdzie inny model, ale może się przydać. http://moto.arbiter.pl/galeria/piaggio.u... Już miałem kilka rozmiarów teraz kazali mi mierzyć pokrywe że po tym się dojdzie ma 43cm...
Mam pytanie zna ktoś stronę internetową ze schematem silnika Piaggio Vespa Ciao
Przykro mi, ten model może w porywach osiągnąć 35 km/h. Cylinder jest zabezpieczony przed nieautoryzowanym odkręceniem. Miałem styczność z dwoma Piaggio Zip 25, ale takiej nakrętki-blokady nie widziałem. Odblokowanie silnika jest pracochłonne i kosztowne, a wg. niemieckiego prawa to jest zabronione (chyba że zostanie przerejestrowany na normalny motorower...
Prąd może być zbyt mały, proponuję dodatkowo podłączyć drugi akumulator. Przy takich problemach dobre efekty daje podłączenie kablami do akumulatora pracującego silnika samochodowego.
Od pewnego czasy mam problem ze swoim skuterem X9 500, a mianowicie dostaje się paliwo do oleju w silniku. pewnego dnia przy prędkości 140 km/h przydusił się, jak zmniejszyłem gazu to normalnie pracował, ale przy 140 się dusił i gasł. Na drugi dzień było wszystko ok, chodził bezproblemowo, lecz po kilku dniach zauważyłem że olej kapie z filtra powietrza...
jeśli na kablach jest tak jak piszesz to: 1) odłącz całkiem biały i zobacz czy jest iskra, jak sie pojawi to usterki szukaj między końcówka białego kabla i stacyjką- podanie masy na biały powoduje gaszenie iskry(i silnika..) 2)jeśli 1 nie pomoże kup drugi moduł
W górnym martwym punkcie tłoka ma być iskra . To jest dwusuw. . Dodano po 2 Poczytaj trochę na temat zasady pracy silnika dwusuwowego .
dedykowany olej do silników dwusuwowych MIXOL HAHA, dedykowany olej do zacierania skuterów. Do Piaggio należy stosować dobre jakościowo oleje półsyntetyczne, klasy JASO FC. Jaki to jest rocznik? Bo w tych po roku 2000 montowano słabej jakości tłoki które puchną.
czyszczenie wtrysku powinno, ale jak nie to moze pompa... jaki masz silnik ?/////// morini czy piaggio... najlepiej jest na gaznik przerobic - bardzo latwo
Bez autoryzowanego serwisu Piaggio/Aprilia się chyba nie obejdzie. Z tego co znalazłem w serwisówce, w zaznaczonym miejscu powinna być zaślepka otworu technologicznego do kanału smarującego wałek wirnika pompy cieczy. Pewnie taka kulka wprasowana w pokrywę. Wątpię aby komuś udało się to poprawić (pewnie obróbka + wbicie nowego kołka), więc pozostaje...
Włożyłem seryjny moduł z immo.
Jak masz stary model (z silnikiem AM6) to ładowanie jest realizowane diodą prostowniczą umieszczoną w skrzynce bezpiecznika, wyprowadzoną pomarańczowym przewodem połączonym ze zasilania oświetlenia. Jak masz nowy model (z silnikiem Piaggio) to będziesz miał specjalny regulator napięcia z 6-pinami pełniącego również funkcję przerywacza kierunkowskazów....
Mam taki problem od paru dni nie moge sobie poradzić z przeróbka elektryki z zippa vapora (4-takt) pod silnik piaggio TPH/typhoon (2-takt). Wie może ktos jak to przerobic? Najchętniej prosił bym o schematy.
Zależy jakiej Aprilii. W modelach od 2006 roku jest tak samo - wynik przejęcia fabryki przez Piaggio i wykorzystanie ich silników.
Jeszcze dodam ze chyba jest coś nie tak z tym elektrozaworem ssania bo jeśli sie go wkłada w jego gniazdo w gaźniku w temperaturze pokojowej to ta iglica i mała uszczelka zatyka ten kanał. Wydaje mi sie ze ten trzpien jest za mocno wysuniety bo jesli bylby bardziej schowany to moze silnik odpalił by na zimnym Dobrze kombinujesz. Podstawową sprawą jest...
Nie możesz po prostu wyjąć czujnika i przypiąć go gdzieś do ramy? Poza tym, jak przeszedłeś na smarowanie mieszankowe to pamiętaj że silnik długo nie wytrzyma. W nowszych Piaggio montowali tłoki z plasteliny, które zacierały się nawet w nowych skuterach. Gaźniki są przyblokowane pierścieniem na wlocie, rozmiarem dyszy głównej oraz kształtem iglicy....
Witam. Mam problem z Piaggio X7 125cm 2008r na wtrysku.Skuter gdy jest zimny nie odpala, kręci po chwili czuć benzynę. Po wykręceniu świecy jest mokra, wystarczy ją wysuszyć i skuter odpala bez problemu. Ale po nocy problem powraca. Gdy skuter już odpali zimny to mogę go gasić i odpalać 100 razy i niema problemu. Świeca oczywiście wymieniona na nową...
Z informacji w internecie wynika, że te skutery mają silniki dwusuwy (2T). Z tego co opisujesz obstawiał bym, że uszkodzony lub zablokowany jest automatyczny dozownik oleju. Jeśli jednak masz wersję silnika czterosuwowego (4T) to taki objaw jest raczej na pewno przez uszczelniacze zaworowe i/lub zapieczone pierścienie na tłoku.
Derbi z silnikiem Piaggio? Zapłon fabrycznie miałeś Ducati Energia czy Langfang Kokusan? Elektryk zamienił zapłon od rieju One mają silnik AM6 - stator pomimo pewnych różnic w wykonaniu elektrycznie pasuje, ale koło magnesowe fizycznie nie pasuje. Możliwe scenariusze: 1. Zapłon daje zbyt słabą iskrę przy obciążeniu alternatora. Należałoby sprawdzić...
Witam. Posiadam skuter kymco agility 50 po swapie silnika od piaggio x9 125 LC. Problem polega na tym że przy wysokich prędkościach przy full manetce (niema bardzo wysokich obrotów) dzieje się jakby ktoś wyłączył zapłon na 4 sekundy podczas jazdy,a potem znowu dobija i znowu niema zapłonu. Nie posiadam obrotomierza. Dzieje się tak samo na stopkach....
W zależności od wersji, rocznika cewka świateł i cewka ładowania mogą mieć moc 35/55W lub 55/35W. Jedna uzwojenie jest nawinięte na dwóch rdzeniach, a drugie uzwojenie na trzech rdzeniach. Cewka ładowania jest "bezmasowa" - przewody szary i niebieski, jeden z nich trzeba połączyć z masą. W oryginalnym rozwiązaniu Piaggio przewód niebieski jest podłączony...
Najlepsza jest zmiana magneta wraz z statorem i przerobienie tego pod wymagany pobór prądu, kiedyś zrobiłem przeróbkę wsk na stator od gpz500(taki był pod ręka) i magneto od niego, prądu nigdy nie brakło, gość jeździł sobie tym w zimę i chciał mieć grzane manetki i siedzonko, do tego lepsze światła. Sam mam w elyseo grzane manetki i siedzenie z "regulatorami"...
mam Piaggio Hexagon 180 2t(1998r.) i tego nie da się zakatować Szczena mi opadła kiedy zobaczyłem jak pewien gość z południa europy przekręcił licznik po kilku latach, tj. przejechał ponad 100 tysięcy kilometrów. Ten skuter powinien mieć większe kółka. W silniku jak w każdym silniku Piaggio 2T trzeba zwracać uwagę na zużycie tłoka, cylindra, korbowodu,...
piaggio silnik piaggio silnik paliwo piaggio silnik schemat
zelmer malakser wykorzystać wyświetlacz radia insignia automat
musisz rozebrać matrycę 17mb130s panasonic
Uszkodzona płyta Mcd3f999a w bieżni elektrycznej Programator AKO Typ T70 w urządzeniach Bosch