Zielony= masa, czarno-czerwony= zasilanie cdi, niebiesko-biały=impulsator Rozpiskę wyprowadzeń modułu cdi masz tutaj[url=https://www.google.pl/search?q...
Kolego pawel3 , do zasilenia tego silnika musisz użyć trzech styczników. Tu masz schemat takiego sterowania. http://www.silnik.pl/index.php?func=3&pa... Jeszcze gdyby Cię interesowało to są do tych silników wyłączniki krzywkowe, nawet takie które mają dwa biegi i dwa kierunki obrotów, wszystko w jednym przełączniku.
Skoro jest to silnik od wciagarki to jest to silnik dwubiegowy 1U,1V,1W to pierwszy bieg 2U,2V,2W to drugi bieg 1W i 2W może być podłączone ze soba jako wspólny przewód i np do fazy L3 a biegi przełączas przełączajac fazy z 1U,1V na 2U,2V
Jeśli silnik ma na wirniku 3 pierścienie to jest to właśnie silnik pierścieniowy. Jeśli te pierścienie zewrzeć, to pracuje analogicznie do silnika klatkowego indukcyjnego, czyli zwykłego silnika. Jeśli te pierścienie połączyć razem przez 3 jednakowe opory, to obroty się zmniejszą. Reguluje się przez przełączanie oporów, stopniowo. Istnieją też regulatory...
Silnik - Y/Y/YY, 3 fazy, 3 biegi — jak podłączyć i jaki włącznik? Nie jestem elektrykiem, a w mojej okolicy ciężko o dobrego. Podstawowe rzeczy znam, potrafię podłączyć silnik trójfazowy do włącznika. Ale ten typ silnika jest dla mnie czymś nowym. Szukałem w internecie, nie mogę znaleźć, jaki konkretnie typ włącznika powinienem zakupić. A później —...
W sumie to ten silnik komarka nie był by taki zły biegi zmienia się rączką więc problemu by nie było z montażem nad tylnik kołem i w dodatku z przełożeniami było by dużo łatwiej gdyż jest wiele pasujących zębatek i jakieś na pewno by się dopasowało a w dodatku silnik ten nie miał by problemu z pociągnięciem roweru a i światła można by było sobie podłączyć...
Pod falownik musi być silnik 230/400V. Nie wiadomo jak są sterowane te 2 biegi i po co są? Trzeba pewnie przerabiać chyba że jest zwykły przełącznik 1-0-2.
Witam. Masz może jakiś schemat albo umiałbyś pokazać jak to ma być podłączone i zmostkowane w tym wyłączniku żeby działały oba biegi bo u mnie działa tylko pierwszy bieg a drugi wybija. Co "wybija"? Proszę poprawić.
Witam wszystkich fajny temat. Zgadza się z tym silnikiem maluch. Badziewie jakich mało kto. Gorszych silników jeszcze nie widziałem. Poznałem i pokochałem silnik Tico Daewoo. Bo jeździłem 10 lat bez awaryjne od zakupu do złomowanie rdza przegoniło przód. 150tys km. Przejechałem nim. A maluch motogodzin ponad 1000h i 20 lat jeździło ale z jakimi problemami...
Ma ktoś jakiś ciekawy pomysł na . rozbudowanie D3WZ do ogrzewania postojowego. D3wz zamontowane w T4 AAB Nad kolektorem Ssącym , pompka wody też, przez zawór nagrzewnicy trójdrożny (tak ,że obieg,jest na samą nagrzewnicę, lub nagrzewnicę lub silnik i nagrzewnicę) Mój pomysł na włączenie pompki wody (to włącznik termostatyczny 90 St. na wydech + przekaźnik....
Na tej stronie widać i turbiny seria TW i przedłużacze wspomnianego kabla I jest informacja że przewód 5-żyłowy. PE, N i trzy biegi zapewne. No tak ale wszystko fajnie jeśli kupię ich turbinę. Natomiast ich technik powiedział Pani z z którą pisałem na ich czacie że tego mojego silnika nie będzie można podłączyć z regulacją obrotów, o ile w ogóle. Pytanie...
Nic nie napisałeś na ten temat. Przed rozkręceniem Można jeszcze spróbować "minus" podłączyć na obudowę. Bo jest szansa, że te dwa grubsze kable to po prostu dwa biegi (szybki, wolny) Do nich też wtedy będziemy podłączali biegun "plus" (oczywiście do każdego, z osobna) Minus podłącz na obudowę silnika. A drugi biegun (plus) do jednego z tych "grubszych"
Witam Posiadam stary silnik elektryczny 7,5 kW 44b R1 dwubiegowy gwiazda-trójkąt i chciałbym go wprawić w ruch czyli uruchomić. Znalazłem go w szopie pod drewnem, miał pewnie w latach 80 włącznik w pokrywie, ale go nie było wystawały 2 kable z pokrywy były skręcone na szybko. Zdjąłem pokrywę, wystawało 6 uzwojeń, domyśliłem się że kiedyś były włączniki...
A nie jest tak, że autor mając na myśli dwa biegi chce silnik trójfazowy podłączyć pod jedną fazę i kondensator? Wtedy nie uzyska on takiej samej mocy jak przy 3 fazach - zwyczajnie, coś słyszał, ale nie do końca wie o co chodzi?
Podpiąłem tak jak stary silnik ale jest problem. Przy podpięciu tylko niebieskiego przewodu działają mi tylko na suwaku pozycje 3 i 4. Przy podpięciu czerwonego przewodu działa pozycja 1 i 2. Ze schematu wynika, że silnik ma trzy biegi więc nie bardzo wiem o co chodzi.
Jak chcesz podłączyć 2 biegi to musisz to podłączyć w układzie Dahlandera (znajdziesz na google) Jeśli chcesz używać tylko wysokich obrotów to podłącz tak jak masz narysowane na wieczku od silnika i użyj tego włącznika co masz.
Witam! Chciałem sprzęt złożyć do kupy jednak pojawił się problem. Włącznik nożny działa, stycznik również a włącznik krzywkowy zamówiłem. Bez zarzutu działają pierwsze biegi czy to w lewo czy w prawo, natomiast załączając drugi bieg silnik wykonuje prace ale warczy/piszczy/trzęsie. Załączam obrazek w jaki sposób połączyłem styki ( czerwony drucik oczywiście...
Podłącz napięcie do szarego przez bezpiecznik ,by sprawdzić co to jest.Czy silnik na jedną lub dwie prędkości .Według wyłącznika silnik powinien posiadać dwa biegi ,lecz mogę się mylić.
Kolego wiesz jak to działa? Widać tam na filmie tłoczysko siłownika jest zastąpiony listwa zębata tak jak w bramie ruchomych na bok czy w mur się chowa wysuwane uruchomienie z pilota. To zębatka napędowa się zużywa. Szybko zepsuje się zużyje zniszczy i naprawiaj to potem. Nie sztuka szybkie działanie a jakość pracy i bezpieczeństwo. Takie sprzęgło odpada...
Witam Na 99% nie jest to akumulator żelowy – zrób zdjęcie , abym go zobaczył. Taka ładowarka w zupełności wystarczy. Trzeba jednak sprawdzić w samochodzie , czy układ ładowania akumulatora jest sprawny. W tym celu należy sprawdzić napięcie na zaciskach akumulatora , a następnie włączyć silnik ( samochód musi być na zaciągniętym hamulcu i biegi...
Witam. Mam okap kuchenny, który napędza silnik poprzez kabel 5 żyłowy. Są 4 biegi każdy ma napięcie 230V, każde napięcie ma zasilane z osobna. Czyli pierwszy zal. 230V reszta brak zasilania, drugi zal reszt brak. I potrzebuje się wpiąć w układ tak aby sterował słownikiem (jeszcze nie mam ale któryś Belimo). Może ktoś podpowie jak to rozwiązać. https://obrazki.elektroda.pl/6546744300_...
Podłączyłem tak, że: na niebieski dałem "N" Na czarny F1 (na zmianę) Na biały F1 (na zmianę) Sterownik przełącza biegi ale różnica między nimi nie jest duża, ledwo wyczuwalna. Pomierzyłem prądy miernikiem cęgowym i wychodzi mi na szybkim 1.1 A a na wolnym 0,6A. Biorąc pod uwagę, że niby ma 80W to chyba pobór mocy na wyższym biegu jest troszkę za duży....
Cześć, Kupiłem wyciągarkę elektryczną (Escape Evo EWB) do samochodu i zbieram się do jej podłączenia. Trzeba podłączyć masę oraz 3 kable na plus (jeden na stałe i po jednym na biegi przód-tył). Pytanie jest takie - Czy wiecie może jaki będzie rozkład natężenia pomiędzy tym "na stałe" a tym "do przodu" podczas pracy? (lub do tyłu analogicznie). Czy to...
Witam. Mam problem z podłączeniem silnika który jest zamontowany na wiertarce słupowej. Z tabliczki na wiertarce wnioskuję że posiada on dwa biegi niestety jest to stara wiertarka i nie ma tabliczki na silniku. Silnik posiada 6 wyprowadzeń zgrupowanych po 3 czyli brak połączenia uzwojeń pomiędzy pierwszą trójką wyprowadzeń a drugą. Dodam że rezystancja...
Pytanie : czy biegi załączały sie samoczynnie czy oddzielnym przyciskiem np. 1i 2, inna rzecz jaki to był silnik. jak rozumieć 2 uzwojenia, coś jak w pralce automacie oddzielne uzwojenie na 1 i 2 prędkośc czy jak w starej wiatce z uzwojeniem rozruchowym, a moze to był silnik 3-uj fazowy, bo wtedy to już inna bajka. jak dla mnie zbyt mało danych by cokolwiek...
Witam Jest regulator tyrystorowy do wentylatora, który ma 4 biegi i na wyjściu daje : 65V , 95V, 140V lub pełne 230V, Zamiast tradycyjnego silnika trzeba podłączyć silnik EC ze sterowaniem 0-10V, dlatego muszę zrobić coś co zamieni 65VAC na np 3VDC, 95VAC na np 5VDC, 140VAC na np 7VDC i 230VAC na 10VDC. Nie wiem jak zrobić to wykrywanie poszczególnych...
Witam Chce podłączyć silnik jednofazowy 3 biegowy. Przesyłam zdjęcie tabliczki znamionowej: http://obrazki.elektroda.pl/5739631800_1... Mam kondensator 2,5 mikro F 400V czy będzie odpowiedni? Pod czerwony podłączam fazę a pod czarny żółty i niebieski przełączam przewód neutralny jako kolejne biegi wentylatora? Z góry dziękuje za pomoc.
Witam, Mam 2 wentylatory, karty doboru w załączeniu. Pytanie brzmi jakie dobrać falowniki aby móc sterować z dwoma prędkościami. 1) Jeśli dobrze rozumiem w przypadku wentylatora THT_IMP musi być falownik 3f/3f, jaki dla HCT może być 1f/3f czy musi być 3f/3f? 2) aby móc sterować prędkością 50% i 100% należy podłączyć falownik do W2U2V2 i zewrzeć U1V1W1,...
Witam ! Mam mały problem :) ... "Reanimuje" maszynę piekarniczą (mieszarka ciasta). W maszynie sa 2 silniki jeden napedza mise drugi ramie mieszajace... Silniki realizuja niby proste zadania. Śilnik misy obroty lewo prawo Silnik ramienia obroty lewo prawo, na obu kierunkach 2 biegi ... Silnik ramienia podejzewam był wymieniony maszyna miala kiedys sterowanie...
witam mam takie zapytanie chcial bym by ktos podal mi jakis schemat jak podlaczyc wentylator chlodnicy w taki sposob by zalaczac go recznie przelacznikiem 3 stopniowym by sterowal jako biegi wolno szybciej max tak jak wentylator nawiewu jezdze autem w ciezkim terenie mam chlodnice na pace i chcial bym muc zalaczyc wentylator w taki sposob jak bede widzial...
Po pierwsze to najbardziej elektroniczną rzeczą w tym ustroju jest... kondensator. Cała reszta to włączniki termiczne i przełączniki. Do rozruchu potrzebujesz zasilacza o wydajności prądowej min. 24 A. Im sztywniejsze źródło zasilania, tym krótszy proces uruchamiania. Do rozruchu załączasz świece (17 A), wentylator na szybki bieg i pompkę. W ori. świeca...
Kupiłem wentylator kominkowy DOSPEL (moc 80W) i regulator obrotów do niego – także firmy DOSPEL: RN 300. Zmontowałem układ, jednak silnik wentylatora buczy, jeśli podłączy się go poprzez regulator obrotów. Co ciekawe silnik buczy nawet na maksymalnych obrotach – choć jest to słabo słyszalne wobec hałasu powietrza. Przy mniejszych obrotach...
Witam, Niedawno miałem przykry incydent z hujalnogą elektryczną. W trakcie jazdy zaczęła dymić na styku baterii i kontrolera. Uległa ona uszkodzeniu. Po rozbiórce elementów. Okazało się, że spaleniu uległy nie tylko konektory na styku baterii, ale także kawałek układu kontrolera. Wspomniany spalony element łatwo udało się wymontować, gdyż opierał się...
Trzeba silnik podłączyć pod uzwojenie druiego biegu i to wystarczy by regulować obroty w ich pełnym zakresie.
Nie może ale musi pracować pod obciążeniem, na pewno jest podane jakie śmigło powinno być zastosowane silnik taki bez śmigła nie powinien być odpalany.
Witam . Prawdopodobnie silnik od wycieraczek dwubiegowy. (+) na zielony ,lub czerwony w zależności jaki bieg (-) na obudowę silnika.
To urządzenie jest przeznaczone tylko do CZYSTEJ WODY, jeśli czerpiesz np. z studni to trzeba ją filtrować, inaczej przestaje działać natychmiast. Lepiej zamontować czujnik przepływu, bądź mały falownik do sterowania silnikiem pompy. Tam ustawisz i zrealizujesz całe sterowanie> Pozdrawiam.
Tyle, że silnik na trójkącie potrzebuje 400 V, a nie 230 V.
W tym silniku nie ma zmiany kierunku a jest pierwszy i drugi bieg.
Chciałem podłączyć na krótko silnik trzybiegowy z okapu. Parę muszę znaleźć z pierwszym biegiem?
Kol kortyleski miał nosa. Silnik dwubiegowy. Jeśli nie potrzebujesz zmieniać obrotów podłącz pod jedne zaciski bez żadnych mostków. A jesteś pewien że to przełącznik gwiazda trójkąt a nie bieg 1 bieg 2?
Cześć, na poddaszu mam zamontowany silnik wyjęty z okapu - przeniesiony 1:1. Podpowiecie, za co mogą odpowiadać przewody? I czy widzicie jakieś rozwiązanie, żeby zmienić ten silnik na kanałowy, pozostawiając sterowanie (jak dobrać prawidłowy)? Na cyfrowym panelu na okapie mam dostępne 4 biegi silnika. Na górze nie ma już żadnych sterowników - tylko...
Pomiędzy żółty a czarny daj kondensator 1,2 mikro Farad/275V. Zasilanie 230V przemienne daj pomiędzy czarny a niebieski lub pomiędzy czarny a czerwony lub pomiędzy czarny a biały - to silnik trzybiegowy... W ten sposób sprawdzisz wszystkie trzy biegi...
Witaj. Szczerze wątpię że to wina silnika! Spróbuj podłączyć silnik na krótko. Wskazane abyś pokazał też dobre fotki płyty sterowniczej bo wygląda że steruje ona przekaźnikami poszczególne biegi.
Silniki w tych wciągarkach są dwubiegowe a więc łącząc w gwiazdę będziesz miał tylko jeden bieg ( prawdopodobnie tylko szybkie obroty).
To nie jest kwestia urządzenia, to przełącznik sprzężony z wybierakiem na skrzyni biegów (w końcu to skrzynia sekwencyjna). Większość chińskich silników ma taki przełącznik/czujnik biegu w skrzyni.
Schemat jest poprawny. Przy jeździe szybkiej silniki są połączone równolegle, przy wolnej szeregowo. Zmiana kierunku odbywa się poprzez odwrócenie biegunowości zasilania silników. z pedałem gazu Pedał gazu, to w tym przypadku zwykły włącznik mono-stabilny.
Odnośnie punktu "a" silnik możemy podłączyć tylko w gwiazdę przy czym silnik małej mocy bodaj że do 4,5 Kw może być podłączony bezpośrednio do sieci, powyżej np: poprzez sof-start lub falownik,ale należy uwzględnić warunki obciążenia i rozruchu tego silnika. Odnośnie "b" napięcie sieci za niskie do prawidłowej pracy tego silnika, Podłączony w trójkąt,...
Witam , według mnie to prawdo podobnie ma 0,75KW-1KW ale po zdjęciu ciężko powiedzieć może jakieś wymiary silnika średnica a najlepiej podłączyć i zmierzyć prąd na biegu jałowym, wtedy bardziej dokładniej można oszacować.
A tak na marginesie po co sterownikowi silnika sygnał prędkości pojazdu?? W przypadku M3E36 sygnał prędkości pojazdu był potrzebny dlatego ze już wtedy zaczynano stosować ograniczniki prędkości. Mając podłączony sygnał prędkości do ECU sterownik pozwalał na to by zakręcić silnik do odcięcia na każdym biegu prócz 6. W przypadku 6 biegu odcinał obroty...
Skoro kontrolka "check" się nie zaświeca, sprawdź bezpiecznik F18 i przekaźnik K4 (czy się załącza). Bo prawdopodobnie jednostka sterująca nie ma zasilania. Napisz jeszcze czy w czasie pracy silnika był podłączony może prostownik?
Witam można podłączyć silnik z pominięciem regulatora - tylko amperomierz oraz silnik i akumulator. ciekawe jaki będzie prąd na biegu jałowym ?
najczęściej pierwsze biegi dmuchawy ,czyli 1 ,2 oraz 3 puszczone sa przez oporniki aby zmniejszyć prędkość obrotową silnika natomiast ostatni bieg jest podłączony bezpośrednio .W Twojm przypadku niekoniecznia awarii uległa opornicza lecz poprostu wypiołł się jakiś kabel.Niestety nie wiem gdzie w twojm autku znajduje sie to ustrojstwo.spotkałem się już...
Przyjmuje się, że prąd biegu jałowego wynosi około połowy prądu znamionowego silnika. Nie znaczy to, że silnik 18kW bierze na jałowo 9kW - po prostu na biegu jałowym cosinus fi jest znacznie niższy, przy obciążeniu rośnie.
Dzień dobry, mam do wymiany łącznik krzywkowy 0-1-2 . Wymieniłem wszystko jak było w starym łączniku i nie mam 1 biegu rozruchowego, 2 jest ale nie wiem czy działa w gwiazda czy trójkąt. https://obrazki.elektroda.pl/5198483900_... https://obrazki.elektroda.pl/8192289400_... https://obrazki.elektroda.pl/9293394300_...
Silnik kolego sprawdź przez amperomierz jeden i drugi bieg jeżeli występuje . A możesz zagrzać silnik do tych 90* i przy rozłączonej wtyczce podłącz tam żarówkę ( próbnik ).
Tak , można - w granicach 5 A podczas pracy , na biegu luzem ok 1,5 A
EGR steruje recylkulacją spalin. Do regulacji obrotów biegu jałowego służy moduł ELR. Pompa wtryskowa ma na dole elektromagnes, on służy do ograniczania szarpnięć podczas zmiany biegów. Na górze pompy był drugi nastawnik z pinami do regulacji biegu jałowego. Jeśli tam masz puszkę to znaczy że nie masz sterowania elektronicznego tylko pneumatyczne sterowanie...
Powiedz temu monterowi, że nie ma racji. Zobacz, czy jest podłączony dodatkowy kabelek do TPS.
Przecież na tabliczce jest napisane ile będzie brał w gwieździe przy 400 (380)V. To prąd maksymalny jaki silnik może brać pod obciążeniem . Na "luzie " biegu jałowym prąd ten będzie dużo mniejszy.
Witam trochę zdjęcie słabej jakości Czyli ten silnik ma 3 biegi Jaka pojemność kondensatora
Ten wężyk powinien iść do kolektora ssącego.Służy do regulacji ciśnienia paliwa na podstawie podciśnienia w kolektorze ssącym.Sprawdź dokładnie gdzie jest podłączony.
PE- przewod ochronny N- przewod zerowy LA, LB - faza jeden albo drugi bieg lub dolaczany kondensator razem z faza
Witam Sprawdź przewody do czujników olelu,jeden przy fitrze oleju drugi na z boku głowicy silnika od strony skrzyni biegów.
Nie znam rosyjskiego ale jak dla mnie to pisze że na 220 VAC, 50 Hz. A jak podłączyć, to trzeba zobaczyć jak idą przewody, są 3 ale wentylator może ma mieć 2 biegi i jeden przewód idzie przez jakiś rezystor, czy może 3 przewody wchodzą do silnika ??
i silnik startuje tak jak by z 2 biegu tak Wciąż czekamy na zdjęcie tabliczki znamionowej silnika. Wtedy będzie można jasno określić jego warunki zasilania.
Sprawny silnik czterosuwowy działa i bez wydechu... jeśli tylko kolektor wydechowy do sondy lambda jest cały to nie ma to wpływu na działanie silnika (chyba, że zawory/gniazda już wypalone). Półoś jest podłączona do skrzyni biegów, zapewne poszedł uszczelniacz, nie ma związku. Jak traci ta moc? Nagle czy stopniowo? Szarpie?
Ten czujnik znajduje się(stojąc przed silnikiem)przy łączeniu silnika ze skrzynią biegów taki „motylek "pod puszką podłączoną do filtra powietrza i poniżej czujnika temperatury. Sam na pewno dasz rade Na allegro części używane czujnik obrotów – zobacz jak wygląda bo są dwa rodzaje wkręcany I na płaskowniku na dwie śruby mocowany. Dodano...
Czy to obojętnie jak fazy podłączę? Przy zamienionych fazach pomiędzy sobą zmieni się tylko kierunek obrotów. Dla silnika nie stanowi to przeszkody ale może to mieć wpływ na prawidłową pracę maszyny (zakładając, że autor tematu będzie montował silnik jednobiegowy) , więc dobrze byłoby uruchomić silnik przy odłączonym napędzie mechanicznym. Jeśli byłby...
Cze! przewody "+" o których pisali moi poprzednicy to jedno sprawdz przewody "-" masa dolaczona do silnika lub skrzyni biegów i masa podłączenia akumulatora do komory silnika. sprawdz i poryszaj za klemy i kable w nie wkrecone-zadnych luzow napiecie ma dyc jak podali poprzednicy z max róznicą 0,1V miedzy zaciskiem B+ wyjscie ładowania z alternatora...
Raczej szeregowy, i z tego co widzę, ma chyba osobne wyjścia pod stojany, albo ma dwa biegi.
Myślałem, że będzie trzeba w puszce robić mostki, ale podłączyłem najpierw drugą prędkość i o dziwo ruszył. Potem podłączyłem pierwszy bieg i też ruszył z dużą prędkością. Czy te próby były już z dołączonym przełącznikiem, czy tylko samo zasilanie dołączane bez przełącznika?
Silnik podłączony I działa pobór prądu 4.4 A Trochę sporo jak na bieg jałowy Odczekaj czy się nadmiernie nie nagrzewa.
Podłącz skaner pod gniazdo OBD (w schowku podłokietnika) i odczytaj błędy z komputera skrzyni biegów, silnika i ABS.
Dzięki Krzyśku Będę szukał Dahlandera, a póki co puszcze tylko na jednym biegu.
Od początku, zawór ssący 0,05 zawór wydechowy 0,08 Nadal nic nie wiem, o tej wiązce co wychodzi z silnika z tej kostki obok lewarka zmiany biegów. Czujnik biegów, jeżeli masz wskaźnik biegów to można go podłączyć, jeżeli nie podłączysz to nic się nie stanie, w sensie silnik normalnie uruchomisz. Czujnik zwiera poszczególne kable do masy. W silniku masz...
Trzeba było zmierzyć napięcie na pierwszym biegu przy podłączonym silniku. Najprawdopodobniej trzeba wyczyści komutator na wirniku oraz przedmuchać go z pyłu z szczotek. Nie wiadomo też jak same szczotki.
Podłącz oscyloskop pod czujnik i poobserwuj przebieg np w czasie jazdy, na malej prędkości i wysokim biegu gdy silnik charakterystycznie dzwoni. Łatwo odrożnić od tła. Poz tym zabawa z przestrajaniem silnika i przystawka pod RS232??? Ty sobie dobry oscyloskop kup, pod RS to podłącz dobry sprzęt do diagnostyki, chyba że nowszy to pod USB.
Zobacz ..tutaj
I bieg i rozruch U z U1/W zwarte II bieg U2 z U i U1/W z X/V zwarte , U z U1/W rozwarte
Witaj Odłącz przewód od tej krańcówki wtedy przy pracującym urządzeniu tnącym włączysz bieg wsteczny. Ale czy ją z powrotem podłączysz? Twoja decyzja. Wariator napinany jest sprężyną zobacz co się z nim dzieje po załączeniu wstecznego. Pozdrawiam
Trzeba podłączyć komputer i poczytać. Brak zmiany automatycznej może wystąpić w przypadku błedów - i to NIE TYLKO W SKRZYNI BIEGÓW! Część błędów zapisanych w komputerze silnika również! Tylko że to blokuje cały zakres - a nie tylko niektóre biegi. W drugim kroku sprawdzamy ciśnienie które generuje pompa hydrauliczna. Nie należy ona do szczególnie trwałych...
Witam, Czasem normalne a czasem nienormalne, siłownik tego typu zdecydowanie powinien mieć ograniczniki ruchu zarówno na zamykaniu jak i otwieraniu. Otarta obudowa to z reguły skutek niedokładnego jej założenia lub kolizji z jakimś elementem bramy. Podłączenie elektryczne jest prawidłowe w takim wypadku powodem nadmiernego grzania się silników może...
Zobacz w starej instalacji który to plus z akumulatora. Podłącz go do czerwonego w nowej wtyczce. Pozostałe przewody daj obojętnie jak. Zobaczysz który bieg wentylatora Ci się włączy jak nagrzeje się silnik. Jak 1 bieg to zostawisz a jak 2 to zamienisz ze sobą te czerwone z paskami. Chyba że kolory są identyczne.
Witam. Mam następujący problem: kupiłem silnik 3fazowy 5 kW gość mi go podłączył ale od razu rzuciło mi się w oczy że nie podpiął przewodu ochronnego. Silnik wystartował na obu biegach ale teraz kiedy chciałem go podłączyć i podczepiłem przewód ochronny wyzwala mi zabezpieczenia. Bez tego przewodu silnik chodzi ale głośno (nie wiem czy to ma znaczenie)....
Witam Podstawowe pytanie - odpala normalnie po postoju ?? Przełącznik biegu jałowego ??? (chyba przy pedale gazu jest) powinien mieć czyste przejście. Może tps wyślizgany ?? Spróbuj wysymulować tps-a i zobaczyć. Możliwe jeszcze pływające zasilanie tps-a (sztywne 4.7 do 5.3 na odłączonej wtyczce - sprawdź na podłączonej) lyb masa. Nie wiem który model...
Jak byś napisał te pomiary (zamiast filmu), było by łatwiej. Na jakim zakresie mierzyłeś? Wydaje mi się że na kiloomach, ale nie widać z filmu bo nieostry. Ogólna zasada, zakres dobierasz jak najmniejszy. Jak max Ci wyszło 0,10 czyli zapewne 100 omów, to przełączasz miernik na 200 i mierzysz jeszcze raz. Cewki są z drutu, więc nie trzeba ich mierzyć...
Bardziej dziura w dolocie. Przydało by sie pod tester tez podłączyć.
Rezystancja między biegami jest taka: U1 - U2 : 3.5Ω, U1 - V2 : 3.5Ω, U1 - W2 : 5Ω V1 - U2 : 5Ω, V1 - V2 : 3.5Ω, V1 - W2 :3.5Ω W1 - U2 : 3.5Ω, W1 - V2 : 5Ω, W1 - W2 :3.5Ω Silnik został podłączony jako dwa osobne uzwojenia. Choć jest rezystancja między biegami. Dzisiaj patrzyłem w podobnej maszynie tej samej...
ok , jutro będę miał włącznik 0-1 , wystarczy 25a Co 25A ma wystarczyć? Nie znamy i ty też ,czy instalacja i wytrzyma prądy rozruchowe silnika obciążonego . Bo na biegu jałowym to może ruszy.
Ten wyświetlacz biegów wymaga silnika wyposażonego we wskaźnik położenia wałka krzywkowego skrzyni biegów z osobnymi stykami na bieg, więc praktycznie nadaje się do chińskich silników które takie czujniki mają w standardzie. Niestety silnik Piaggio nie posiada możliwości zamontowania takiego czujnika. Pozostaje montaż wyświetlacza działającego na zasadzie...
Witam. Zmieniłem silnik w motorowerze. Wszystko podłączone i działa, tylko mam problem z wyświetlaczem biegów. Działał na starym silniku. Z nowego silnika wychodzi 5 przewodów. Przy liczniku, też jest 5 przewodów, tylko różnią się kolorami. Silnik to morretti 125 cm. Ma ktoś schemat takiego wskaźnika biegów??
Witam wszystkich, Poszukuję schematu układu wentylatora chłodnicy. Citroen Berlingo 1,9d rok 2004 Wentylator ma dwa biegi. Silnik jest sprawny, rezystor i przekaźniki również. Gdzie jest podłączone sterowanie przekaźników. Nie działa na żadnym biegu.
Dodam, że podłączyłem radio kolegi i kamera zadziałała bez problemu. Linie natomiast są, ale nie reagują na skręcanie kierownicą. Podłączyłem kamerkę wg schematu i na zapłonie działa po włączeniu biegu wstecznego, natomiast gdy uruchomię silnik to albo się w ogóle nie załączy, albo działa lecz z dużymi zakłóceniami. Coś źle podłączyłem czy prąd ze...
Zamiast silnika podłącz żarówkę 12V i sprawdź na kolejnych biegach przełącznika.
może wydmuchnęło uszczelkę pod głowicą... to typowe u 700tek, jak miałem 700tkę to wymieniałem UPG co miesiąc (bez planowania itd, bo z planowaniem to co pół roku) ale to już w 2 godziny potrafiłem zrobić od rozpoczęcia do złożenia i odpalenia tak czy inaczej polecam wywalić ten silnik na złom, i założyć 900tkę z seja. najlepiej na złomie kupić całego...
Na podłączonej lampie mierz. Potem plus z aku i masa w lampie ,następnie minus z aku i plus z lampy. Generalnie w C330 problem jest masą. Ja zrobiłem kilka instalacji co 330 i dołożenie dodatkowego przewodu masowego do odbiorników i zrobienie punktów masowych na silniku i skrzyni biegów rozwiązuje skutecznie większość problemów z elektryką w C330 -C360.
W sobotę będę dopiero miał możliwość podłączenia pod komputer
Czy jest inny sposób na ściągniecie wentylatora niż poprzez specjalny ściagacz? Posiadam drugą skrzynie biegów chciałbym podłączyć do niej silnik 4suwowy, ma ktos moze zdjęcia takiej przeróbki lub tez opis co trzeba zrobic. Ma ktoś na sprzedaż glebogryzarkę? Pozdrawiam
Jeden bieg podłączyłem już. Silnik wycieraczek mam jednobiegowy (tak mi się wydaje). Z twoją rozpiską pod "drugi" bieg spróbuję podłączyć czasówkę. Dzięki jeszcze dzisiaj lub jutro sprawdzę z regulatorem czy mi się uda.
romet silnik biegi silnik wycieraczek biegi rower silnik biegi
outlook indeksowanie yamaha filtr powietrza automatyczny reset
zmywarka whirpool wgranie plików rozruchu
Makita – brak pierwszego biegu we wkrętarce DDF, DHP, LXT, XGT: przyczyny, naprawa, objawy Massey Ferguson 6180 – lokalizacja czujnika rewersu, czujnik 17 bar, czujnik świateł cofania