Trzeba silnik podłączyć pod uzwojenie druiego biegu i to wystarczy by regulować obroty w ich pełnym zakresie.
Zielony= masa, czarno-czerwony= zasilanie cdi, niebiesko-biały=impulsator Rozpiskę wyprowadzeń modułu cdi masz tutaj[url=https://www.google.pl/search?q...
Nie może ale musi pracować pod obciążeniem, na pewno jest podane jakie śmigło powinno być zastosowane silnik taki bez śmigła nie powinien być odpalany.
Witam . Prawdopodobnie silnik od wycieraczek dwubiegowy. (+) na zielony ,lub czerwony w zależności jaki bieg (-) na obudowę silnika.
Tyle, że silnik na trójkącie potrzebuje 400 V, a nie 230 V.
Kolego pawel3 , do zasilenia tego silnika musisz użyć trzech styczników. Tu masz schemat takiego sterowania. http://www.silnik.pl/index.php?func=3&pa... Jeszcze gdyby Cię interesowało to są do tych silników wyłączniki krzywkowe, nawet takie które mają dwa biegi i dwa kierunki obrotów, wszystko w jednym przełączniku.
Chciałem podłączyć na krótko silnik trzybiegowy z okapu. Parę muszę znaleźć z pierwszym biegiem?
W tym silniku nie ma zmiany kierunku a jest pierwszy i drugi bieg.
Kol kortyleski miał nosa. Silnik dwubiegowy. Jeśli nie potrzebujesz zmieniać obrotów podłącz pod jedne zaciski bez żadnych mostków. A jesteś pewien że to przełącznik gwiazda trójkąt a nie bieg 1 bieg 2?
Pomiędzy żółty a czarny daj kondensator 1,2 mikro Farad/275V. Zasilanie 230V przemienne daj pomiędzy czarny a niebieski lub pomiędzy czarny a czerwony lub pomiędzy czarny a biały - to silnik trzybiegowy... W ten sposób sprawdzisz wszystkie trzy biegi...
Musisz połączyć razem przewody niebieski i czerwony i podpiąć do zacisku nr 3, pozostałe przewody jak w starym silniku. Powinieneś mieć wtedy na przełączniku 1 - min , 2 - med , 3 - med , 4 -max .
To nie jest kwestia urządzenia, to przełącznik sprzężony z wybierakiem na skrzyni biegów (w końcu to skrzynia sekwencyjna). Większość chińskich silników ma taki przełącznik/czujnik biegu w skrzyni.
To urządzenie jest przeznaczone tylko do CZYSTEJ WODY, jeśli czerpiesz np. z studni to trzeba ją filtrować, inaczej przestaje działać natychmiast. Lepiej zamontować czujnik przepływu, bądź mały falownik do sterowania silnikiem pompy. Tam ustawisz i zrealizujesz całe sterowanie> Pozdrawiam.
Skoro jest to silnik od wciagarki to jest to silnik dwubiegowy 1U,1V,1W to pierwszy bieg 2U,2V,2W to drugi bieg 1W i 2W może być podłączone ze soba jako wspólny przewód i np do fazy L3 a biegi przełączas przełączajac fazy z 1U,1V na 2U,2V
Silniki w tych wciągarkach są dwubiegowe a więc łącząc w gwiazdę będziesz miał tylko jeden bieg ( prawdopodobnie tylko szybkie obroty).
Odnośnie punktu "a" silnik możemy podłączyć tylko w gwiazdę przy czym silnik małej mocy bodaj że do 4,5 Kw może być podłączony bezpośrednio do sieci, powyżej np: poprzez sof-start lub falownik,ale należy uwzględnić warunki obciążenia i rozruchu tego silnika. Odnośnie "b" napięcie sieci za niskie do prawidłowej pracy tego silnika, Podłączony w trójkąt,...
Schemat jest poprawny. Przy jeździe szybkiej silniki są połączone równolegle, przy wolnej szeregowo. Zmiana kierunku odbywa się poprzez odwrócenie biegunowości zasilania silników. z pedałem gazu Pedał gazu, to w tym przypadku zwykły włącznik mono-stabilny.
Witam trochę zdjęcie słabej jakości Czyli ten silnik ma 3 biegi Jaka pojemność kondensatora
Witaj. Szczerze wątpię że to wina silnika! Spróbuj podłączyć silnik na krótko. Wskazane abyś pokazał też dobre fotki płyty sterowniczej bo wygląda że steruje ona przekaźnikami poszczególne biegi.
Skoro kontrolka "check" się nie zaświeca, sprawdź bezpiecznik F18 i przekaźnik K4 (czy się załącza). Bo prawdopodobnie jednostka sterująca nie ma zasilania. Napisz jeszcze czy w czasie pracy silnika był podłączony może prostownik?
Witam , według mnie to prawdo podobnie ma 0,75KW-1KW ale po zdjęciu ciężko powiedzieć może jakieś wymiary silnika średnica a najlepiej podłączyć i zmierzyć prąd na biegu jałowym, wtedy bardziej dokładniej można oszacować.
Możesz też użyć 4 przekażników podłączonych równolegle do biegów silnika.
najczęściej pierwsze biegi dmuchawy ,czyli 1 ,2 oraz 3 puszczone sa przez oporniki aby zmniejszyć prędkość obrotową silnika natomiast ostatni bieg jest podłączony bezpośrednio .W Twojm przypadku niekoniecznia awarii uległa opornicza lecz poprostu wypiołł się jakiś kabel.Niestety nie wiem gdzie w twojm autku znajduje sie to ustrojstwo.spotkałem się już...
Tak , można - w granicach 5 A podczas pracy , na biegu luzem ok 1,5 A
A tak na marginesie po co sterownikowi silnika sygnał prędkości pojazdu?? W przypadku M3E36 sygnał prędkości pojazdu był potrzebny dlatego ze już wtedy zaczynano stosować ograniczniki prędkości. Mając podłączony sygnał prędkości do ECU sterownik pozwalał na to by zakręcić silnik do odcięcia na każdym biegu prócz 6. W przypadku 6 biegu odcinał obroty...
Ten wężyk powinien iść do kolektora ssącego.Służy do regulacji ciśnienia paliwa na podstawie podciśnienia w kolektorze ssącym.Sprawdź dokładnie gdzie jest podłączony.
Dzień dobry, mam do wymiany łącznik krzywkowy 0-1-2 . Wymieniłem wszystko jak było w starym łączniku i nie mam 1 biegu rozruchowego, 2 jest ale nie wiem czy działa w gwiazda czy trójkąt. https://obrazki.elektroda.pl/5198483900_... https://obrazki.elektroda.pl/8192289400_... https://obrazki.elektroda.pl/9293394300_...
Dzięki Krzyśku Będę szukał Dahlandera, a póki co puszcze tylko na jednym biegu.
Powiedz temu monterowi, że nie ma racji. Zobacz, czy jest podłączony dodatkowy kabelek do TPS.
Witam można podłączyć silnik z pominięciem regulatora - tylko amperomierz oraz silnik i akumulator. ciekawe jaki będzie prąd na biegu jałowym ?
Ale jak trak chodzi obciążony na silniku 11kW to prąd ma 22A na 15kW jest 32A na 18Kw prąd 39A. Trak mam takie same obroty. Więć z kąd się biorą różne prądy. Prąd znamionowy silnika 11KW 21.7 A 15KW 29.3 A 18.5KW 36 A To chyba normalne ze silnik 18.5 KW pobiera większy prąd niż 11KW nawet na biegu jałowym
Przecież na tabliczce jest napisane ile będzie brał w gwieździe przy 400 (380)V. To prąd maksymalny jaki silnik może brać pod obciążeniem . Na "luzie " biegu jałowym prąd ten będzie dużo mniejszy.
Silnik kolego sprawdź przez amperomierz jeden i drugi bieg jeżeli występuje . A możesz zagrzać silnik do tych 90* i przy rozłączonej wtyczce podłącz tam żarówkę ( próbnik ).
Trzeba było zmierzyć napięcie na pierwszym biegu przy podłączonym silniku. Najprawdopodobniej trzeba wyczyści komutator na wirniku oraz przedmuchać go z pyłu z szczotek. Nie wiadomo też jak same szczotki.
Na tej stronie widać i turbiny seria TW i przedłużacze wspomnianego kabla I jest informacja że przewód 5-żyłowy. PE, N i trzy biegi zapewne.
Silnik podłączony I działa pobór prądu 4.4 A Trochę sporo jak na bieg jałowy Odczekaj czy się nadmiernie nie nagrzewa.
Zobacz ..tutaj
Cze! przewody "+" o których pisali moi poprzednicy to jedno sprawdz przewody "-" masa dolaczona do silnika lub skrzyni biegów i masa podłączenia akumulatora do komory silnika. sprawdz i poryszaj za klemy i kable w nie wkrecone-zadnych luzow napiecie ma dyc jak podali poprzednicy z max róznicą 0,1V miedzy zaciskiem B+ wyjscie ładowania z alternatora...
Witam Sprawdź przewody do czujników olelu,jeden przy fitrze oleju drugi na z boku głowicy silnika od strony skrzyni biegów.
Rezystancja między biegami jest taka: U1 - U2 : 3.5Ω, U1 - V2 : 3.5Ω, U1 - W2 : 5Ω V1 - U2 : 5Ω, V1 - V2 : 3.5Ω, V1 - W2 :3.5Ω W1 - U2 : 3.5Ω, W1 - V2 : 5Ω, W1 - W2 :3.5Ω Silnik został podłączony jako dwa osobne uzwojenia. Choć jest rezystancja między biegami. Dzisiaj patrzyłem w podobnej maszynie tej samej...
Sprawny silnik czterosuwowy działa i bez wydechu... jeśli tylko kolektor wydechowy do sondy lambda jest cały to nie ma to wpływu na działanie silnika (chyba, że zawory/gniazda już wypalone). Półoś jest podłączona do skrzyni biegów, zapewne poszedł uszczelniacz, nie ma związku. Jak traci ta moc? Nagle czy stopniowo? Szarpie?
Raczej szeregowy, i z tego co widzę, ma chyba osobne wyjścia pod stojany, albo ma dwa biegi.
PE- przewod ochronny N- przewod zerowy LA, LB - faza jeden albo drugi bieg lub dolaczany kondensator razem z faza
Ten czujnik znajduje się(stojąc przed silnikiem)przy łączeniu silnika ze skrzynią biegów taki „motylek "pod puszką podłączoną do filtra powietrza i poniżej czujnika temperatury. Sam na pewno dasz rade Na allegro części używane czujnik obrotów – zobacz jak wygląda bo są dwa rodzaje wkręcany I na płaskowniku na dwie śruby mocowany. Dodano...
i silnik startuje tak jak by z 2 biegu tak Wciąż czekamy na zdjęcie tabliczki znamionowej silnika. Wtedy będzie można jasno określić jego warunki zasilania.
Witam. Mam następujący problem: kupiłem silnik 3fazowy 5 kW gość mi go podłączył ale od razu rzuciło mi się w oczy że nie podpiął przewodu ochronnego. Silnik wystartował na obu biegach ale teraz kiedy chciałem go podłączyć i podczepiłem przewód ochronny wyzwala mi zabezpieczenia. Bez tego przewodu silnik chodzi ale głośno (nie wiem czy to ma znaczenie)....
Czy to obojętnie jak fazy podłączę? Przy zamienionych fazach pomiędzy sobą zmieni się tylko kierunek obrotów. Dla silnika nie stanowi to przeszkody ale może to mieć wpływ na prawidłową pracę maszyny (zakładając, że autor tematu będzie montował silnik jednobiegowy) , więc dobrze byłoby uruchomić silnik przy odłączonym napędzie mechanicznym. Jeśli byłby...
ok , jutro będę miał włącznik 0-1 , wystarczy 25a Co 25A ma wystarczyć? Nie znamy i ty też ,czy instalacja i wytrzyma prądy rozruchowe silnika obciążonego . Bo na biegu jałowym to może ruszy.
Nie znam rosyjskiego ale jak dla mnie to pisze że na 220 VAC, 50 Hz. A jak podłączyć, to trzeba zobaczyć jak idą przewody, są 3 ale wentylator może ma mieć 2 biegi i jeden przewód idzie przez jakiś rezystor, czy może 3 przewody wchodzą do silnika ??
Zamiast silnika podłącz żarówkę 12V i sprawdź na kolejnych biegach przełącznika.
W sobotę będę dopiero miał możliwość podłączenia pod komputer
Jeden bieg podłączyłem już. Silnik wycieraczek mam jednobiegowy (tak mi się wydaje). Z twoją rozpiską pod "drugi" bieg spróbuję podłączyć czasówkę. Dzięki jeszcze dzisiaj lub jutro sprawdzę z regulatorem czy mi się uda.
Może zawór evap zacina się w pozycji otwartej? Sprawdź też wskazania przepływomierza na nagrzanym silniku, bieg jałowy. Bez podłączonego serwa hamulcowego lepiej nie jeździć.
Witam wszystkich, Poszukuję schematu układu wentylatora chłodnicy. Citroen Berlingo 1,9d rok 2004 Wentylator ma dwa biegi. Silnik jest sprawny, rezystor i przekaźniki również. Gdzie jest podłączone sterowanie przekaźników. Nie działa na żadnym biegu.
Silnik powinien mieć podaną wartość dla każdego biegu. Wartość znamionowa I - 4,5 A; II - 5,6 A (wartość po pomiarach I - 5,7A; II - 7A) Czy aby na pewno prawidłowo podłączony, zwykle pod przykrywką puszki łączeniowej jest schemat dla każdego biegu. Silnik dobrze podłączony, były to badania na zajęciach. Czy silnik obraca się swobodnie? Prędkość I...
Chodzi o silnik wentylatora okapu kuchennego Mastercook typ 706. Silnik miał przepalone jedno z uzwojeń i mam teraz problem z podłączeniem tego silnika do przełącznika zmiany obrotów. Jeden z biegów to podłączenie zasilania do przewodów 3 i 3', drugi to 1 i 1', a trzeci bieg? Proszę o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/6582415200_...
Witam czy do tego rodzaju pomp próżniowych da się podłączyć silnik elektryczny? Podłączyliśmy 12 kw i nie dawał sobie rady na rozruchu silnik miał za małe obroty po przełączeniu na kolejny bieg wywalało zabezpieczenie c 25.
Wymieniłem silnik. W poprzednim nie było przewodów od biegów, sam wyświetlacz przy licznikach jest. Przewód nie był podłączony. W nowym silniku już ten 5 pinowy przewód jest, lecz wtyk nie pasuje, i kolory przewodów różne. Zanim zacznę grzebać, chciałem zaczerpnąć informacji. Dodano po 4 I przy okazji. Mam problem z klaksonem. Już 3 sprawdzam. Na krótko...
Podłącz skaner pod gniazdo OBD (w schowku podłokietnika) i odczytaj błędy z komputera skrzyni biegów, silnika i ABS.
Czyli masz wyprowadzone cztery końce od dwóch uzwojeń. Te co ma 2,5 om dołączyć do 230 V. Te co ma 5 om połączyć szeregowo z kondensatorem i też do 230 V. Silnik powinien zdecydowanie ruszyć i cicho pracować. Jeśli tak się nie dzieje (buczy, wolno się kręci) to wyłączaj, bo źle podłączony. Najlepiej by było zmierzyć prąd biegu jałowego.
Zobacz w starej instalacji który to plus z akumulatora. Podłącz go do czerwonego w nowej wtyczce. Pozostałe przewody daj obojętnie jak. Zobaczysz który bieg wentylatora Ci się włączy jak nagrzeje się silnik. Jak 1 bieg to zostawisz a jak 2 to zamienisz ze sobą te czerwone z paskami. Chyba że kolory są identyczne.
problem rozwiązany, jak ktoś by szukał wtyczki do obrotomierza to jest za silnikiem nad skrzynią biegów, podłączyłem i działa!
I bieg i rozruch U z U1/W zwarte II bieg U2 z U i U1/W z X/V zwarte , U z U1/W rozwarte
Sterownik kupiłem na aukcji - sprawuje się do dziś bardzo dobrze Zmianę kierunków obrotu zrobiłem na 2 przekaźnikach samochodowych + mały przełącznik A te cienkie kable podłączone są do oporników zatopionych w korpusie silnika i odpowiadają za biegi w silniku. Sterownik podłączyłem pod 2 najgrubsze kable (czerwony i czarny)
Witam. potrzebuje pomocy w podłączeniu tego silnika. Jakiś czas temu działał jeszcze ale jak tato się nudził to zajrzał do niego do tej skrzynki i pociągnął za mocno pokrywę i urwał kilka przewodów. Jak działał ten silnik to miał 4 biegi, na każdym miał inną prędkość, ja teraz chciał bym żeby miał chociaż jedną tą najszybszą. Nie jest mi potrzebne żeby...
http://obrazki.elektroda.net/49_12564677... Można np. tak na czasówce.P
Podłącz oscyloskop pod czujnik i poobserwuj przebieg np w czasie jazdy, na malej prędkości i wysokim biegu gdy silnik charakterystycznie dzwoni. Łatwo odrożnić od tła. Poz tym zabawa z przestrajaniem silnika i przystawka pod RS232??? Ty sobie dobry oscyloskop kup, pod RS to podłącz dobry sprzęt do diagnostyki, chyba że nowszy to pod USB.
..chodzi mi o to, jak uzyskać sredni bieg?
Małe pytanie zakupiłem chiński silnik i pytanko z silnika wychodzą 3 przewody ale podłączone są dwa, do czego jest trzeci przewód? I czy te silniki mają jaką kolwiek skrzynie biegów?
Podłączyłem.... do górnego i działa:) dzięki wszystkim za podpowiedzi. Zamykam temat
może wydmuchnęło uszczelkę pod głowicą... to typowe u 700tek, jak miałem 700tkę to wymieniałem UPG co miesiąc (bez planowania itd, bo z planowaniem to co pół roku) ale to już w 2 godziny potrafiłem zrobić od rozpoczęcia do złożenia i odpalenia tak czy inaczej polecam wywalić ten silnik na złom, i założyć 900tkę z seja. najlepiej na złomie kupić całego...
Z Twego opisu wynika że jest to silnik 1.3 jednopunkt , mam rację ?Sprawdź stan potencjometru przepustnicy (z przewodów lubi obłazic izolacja ) , jego awaria może spowodowac takie zachowanie silnika biegu jałowego . Poniżej schemat podłączenia silnika
No i właśnie o taką konkretną odpowiedź mi chodziło. Chciałbym się jeszcze dowiedzieć o parametry kondensatora, który powinien być zastosowany i o to jak podłączyć wirowanie w drugą stronę. No i oczywiście czekam na parametry silnika takie jak jego moc i prędkość obrotowa na obu biegach.
Okap dział na biegach 1 i ostatnim biegu. Na pozostałych silnik staje i buczy. Po podłączeniu żarówki w miejsce silnika na biegach 2-3 nie widać zmian jasności żarówki. Elementy odpowiedzialne za zasilanie sterownika sprawdzone. Jest trochę tematów na temat w/w sterownika, ale najczęściej jest to problem ze sterowaniem żarówkami, tu żarówki działają...
podłączenia tego silnika tylko na wolne obroty Co rozumiesz przez "wolne obroty"? To nie silnik indukcyjny od starego Polara, nie ma dwóch biegów.
Witam Podstawowe pytanie - odpala normalnie po postoju ?? Przełącznik biegu jałowego ??? (chyba przy pedale gazu jest) powinien mieć czyste przejście. Może tps wyślizgany ?? Spróbuj wysymulować tps-a i zobaczyć. Możliwe jeszcze pływające zasilanie tps-a (sztywne 4.7 do 5.3 na odłączonej wtyczce - sprawdź na podłączonej) lyb masa. Nie wiem który model...
Witam w silniku mam oznaczenia Y X Z W(a) V(a) U(a) W1(b) V1(b) U1(b) Kto pomoże podłączyć na najwolniejszy bieg?
Jeśli silnik ma na wirniku 3 pierścienie to jest to właśnie silnik pierścieniowy. Jeśli te pierścienie zewrzeć, to pracuje analogicznie do silnika klatkowego indukcyjnego, czyli zwykłego silnika. Jeśli te pierścienie połączyć razem przez 3 jednakowe opory, to obroty się zmniejszą. Reguluje się przez przełączanie oporów, stopniowo. Istnieją też regulatory...
Aby rozwiązać ten problem, wykonaj funkcję uczenia "Podwójna przekładnia sprzęgła" (DCT) za pomocą Scantool. Przeprowadzić naukę EOL, aby zabezpieczyć punkt styczności sprzęgła i standardową pozycję silnika zmiany biegów i wybrać silnik. Jednym słowem pod komputer go podłącz.
Jak już zdecydujesz który bieg Cię interesuje to hamulec mozesz podpiąć bezpośrednio pod jeden z zacisków U1 lub U2 w zależności który bieg.
Myślałem, że będzie trzeba w puszce robić mostki, ale podłączyłem najpierw drugą prędkość i o dziwo ruszył. Potem podłączyłem pierwszy bieg i też ruszył z dużą prędkością. Czy te próby były już z dołączonym przełącznikiem, czy tylko samo zasilanie dołączane bez przełącznika?
Dziękuję za zainteresowanie oraz pomoc. Silnik po prawidłowym podłączeniu po około 15 minutach na biegu jałowym lekko się grzeje, pobiera prąd 4,8A. Jeszcze raz ogromne dzięki.
napięcie pracy ok Zaraz, zaraz. W Norwegii napięcie międzyfazowe wynosi 220-230V a w Polsce 400V. Silnik należy podłączyć z użyciem transformatora. Silnik dwubiegowy wcale nie musi mieć podłączonych dwu biegów w jedną stronę. Warunkiem takiej eksploatacji jest przełączanie prędkości dopiero po zatrzymaniu się wału.
Witam, Czasem normalne a czasem nienormalne, siłownik tego typu zdecydowanie powinien mieć ograniczniki ruchu zarówno na zamykaniu jak i otwieraniu. Otarta obudowa to z reguły skutek niedokładnego jej założenia lub kolizji z jakimś elementem bramy. Podłączenie elektryczne jest prawidłowe w takim wypadku powodem nadmiernego grzania się silników może...
EGR steruje recylkulacją spalin. Do regulacji obrotów biegu jałowego służy moduł ELR. Pompa wtryskowa ma na dole elektromagnes, on służy do ograniczania szarpnięć podczas zmiany biegów. Na górze pompy był drugi nastawnik z pinami do regulacji biegu jałowego. Jeśli tam masz puszkę to znaczy że nie masz sterowania elektronicznego tylko pneumatyczne sterowanie...
Pytanie czy coś się złego stanie jak będą włączone 2 lub 3 biegi jednocześnie? Nie było gorszego pomysłu? Nie możesz tak podłączyć. Jeden bieg będzie rozpędzał silnik, a drugi będzie hamował doprowadzając do nagrzewania silnika. Analogicznie, spróbuj włączyć dwa biegi jednocześnie w skrzyni biegów.
Czy jest inny sposób na ściągniecie wentylatora niż poprzez specjalny ściagacz? Posiadam drugą skrzynie biegów chciałbym podłączyć do niej silnik 4suwowy, ma ktos moze zdjęcia takiej przeróbki lub tez opis co trzeba zrobic. Ma ktoś na sprzedaż glebogryzarkę? Pozdrawiam
Od początku, zawór ssący 0,05 zawór wydechowy 0,08 Nadal nic nie wiem, o tej wiązce co wychodzi z silnika z tej kostki obok lewarka zmiany biegów. Czujnik biegów, jeżeli masz wskaźnik biegów to można go podłączyć, jeżeli nie podłączysz to nic się nie stanie, w sensie silnik normalnie uruchomisz. Czujnik zwiera poszczególne kable do masy. W silniku masz...
Okazuje, się że moje połączenie wszystkiego opisane wcześniej działa tylko połowicznie. Silnik rusza ale tylko na pierwszym biegu, na drugim biegu wywala bezpiecznik. Dostęp do silnika będę miał dopiero w weekend. Może macie koledzy jakieś pomysły odnośnie tego drugiego biegu?
te rezystory od zmiany prędkości są całe zalane żywica czy jest opcja wymiany tego elementu? Mam silnik który dostał wody do środka i sa tylko dwa dwa biegi do przodu i jesen do tyłu
Witaj Odłącz przewód od tej krańcówki wtedy przy pracującym urządzeniu tnącym włączysz bieg wsteczny. Ale czy ją z powrotem podłączysz? Twoja decyzja. Wariator napinany jest sprężyną zobacz co się z nim dzieje po załączeniu wstecznego. Pozdrawiam
Sprawdziłeś bezpieczniki ? Silnik można uruchomić ? Podłączyłeś diagnoskop SD ?
Chcę założyć silnik elektryczny z przekładnią ok 0,5 KW. Jak go podłączyć i co dokupić aby na I biegu miał 0,25 KW i o połowę mniejsze obroty? Obiło mi się o uszy że można tak zrobić przez "triak"? , Jaki wybrać i jak należałoby podłączyć triak?
Wtyczka 4p impulsator i ładowanie, wtyczka 5p wskaźnik biegów.
Jedno uzwojenie wewnętrznej gwiazdy jest uszkodzone. Skąd ten wniosek? Wynika to z moich pomiarów? (jestem prawie pewien, że poprawnych) Silnik po połączeniu wydaje się pracować poprawnie na obu biegach.
Podłożyłem drugi używany silniczek i jest podobnie, 1 bieg chodzi a na 2 zachowuje się jak na pierwszym (chodzi mi o prędkość) z tym że staje w połowie obrotu. O co chodzi ? Dodano po 3 Jałowo na nie podłączonych wycieraczkach mam I bieg z manetki ale nie mam II biegu, natomiast II bieg mam jak uruchomie testerem silniczek. Na podłączonych wycieraczkach...
Na podłączonej lampie mierz. Potem plus z aku i masa w lampie ,następnie minus z aku i plus z lampy. Generalnie w C330 problem jest masą. Ja zrobiłem kilka instalacji co 330 i dołożenie dodatkowego przewodu masowego do odbiorników i zrobienie punktów masowych na silniku i skrzyni biegów rozwiązuje skutecznie większość problemów z elektryką w C330 -C360.
No więc powiedzcie mi z mam wziąć 380V do silnika w Y? Przecież to nielogiczne. Pisałeś, że podłączyłeś! Podłączyłem ten silnik w γ i na biegu jałowym prą był ok 3A. Więc pod co go podłączyłeś?
Witam kolegów... Mam taki silnik i z biegu podłączyłem na 230 V z kondensatorem 100 µF. A tu zonk nie ruszy tylko buczy. Czy ten silnik jednak nie pójdzie z kondensatorem, czy on jest źle dobrany, czy tylko falownik? Oczywiście podłączony w trójkąt. Z góry dziękuję za cenne info! https://obrazki.elektroda.pl/5655245800_...
Silniki z niszczarek do papieru z rewersem więc maja bieg wsteczny czyli prawo/lewo. Zdjęcia w załączniku.
romet silnik biegi silnik wycieraczek biegi rower silnik biegi
klimatyzacja samochód ominąć proxy wylać wodę zmywarki
solar assistant schemat podłączenia radia panasonic
Optymalne ustawienie pokrętła w lodówce Amica Kody do pilota uniwersalnego dla DVD Manta