W lutym 2001 roku była modernizacja. Wcześniejsze auta miały dużo więcej przekaźników rozmieszczonych dookoła UCH i rzeczywiście, jeden z nich (nad modułem UCH) był odpowiedzialny za przednie wycieraczki. Natomiast po modernizacji przekaźników było już dużo mniej (około pięciu) I byly one przyczepione już tylko do jednego z boków UCH ,a dwa przekaźniki...
Witaj. szczotki silnika odpowiedzialne za niższe biegi wytarły się, jest to możliwe? Szczotki raczej nie. Za młode auto wg mnie. Naprawiałem już silniki z 4 letnich AYGO. Tam problemem są wciskane połączenia wewnątrz silnika zamiast lutowane lub zgrzewane. Czyli chodzi głównie o czas produkcji takiego silnika. Aby jak najtaniej i jak najszybciej. Po...
Jaki możecie polecić silnik wycieraczek samochodowych, aby miał kilka biegów - w tym bardzo szybki, i by jednocześnie był dośc mały. Do czego ma służyć ten silnik?
Na silnik masz 2 przewody zasilające biegi 1 i 2 masa trzeciej szczotki z obudowy.
Kolejne ciekawe uwagi i krytyczne podejście, to jest właściwa droga. Electra nadal jest dość tajemnicza. Piszę do ludzi z różnych stron świata, kilka rzeczy się dowiedziałem. Mam szukać w gazetach z zakresu lat 1910-1913. Szukam także patentów, nazwy producenta a szczególnie reklam motocykla. Na pewno są wraz ze wszystkimi parametrami, jeszcze nie wiem...
Jako, że kilka projektów mam już za sobą a nie tylko siedzenie w teorii dodam że czasami wolę coś dwa razy przymierzyć i sprawdzić niż myśleć nad tym tydzień bo w praktyce wychodzi inaczej. Otóż zamontowałem elektryczny napęd do swojego stara 660 - uwaga 3 osiowy (6 kół + 3 mosty zblokowane) wykorzystując silnik 2.5kW. Efekty? jeździł normalnie spoko...
Proszę o pomoc . Jak podłączyć silnik wycieraczek w oplu zafira c , dodam że z silnika wychodzą cztery przewody oznaczenia 1234 który kabel będzie plus masa? Bardzo proszę o pomoc Myślę że szkoda twojego czasu na ten silnik, jeśli się mylę niech mnie poprawi A w czym silnik jest zły jak pytam o podłączenie nie rozumie ? Nie silnik jest dobry ale jeśli...
Witam wszystkich serdecznie , mam problem z wycieraczkami nie działają.Byłem już dwa razy na diagnostyce Peugeot Planet i nic nie pokazuje oprócz żle dopasowanej szyby do sensora deszczu.Jak robi test wycieraczek to tył chodzi ze spryskiwaczem a przód tylko spryskiwacz, zamyka test bez błedów wycieraczek.Bezpieczniki ok, silnik wyciągnąlem i sprawdziłem...
Czwarte gniazdo jest odciążenia styku X czyli elementów zasilanych po stacyjce - dmuchawa, wycieraczki itp. 8 jest od wycieraczek i bez niego nie będzie pierwszego biegu ani czasówek. Wystarczy że ten przekaźnik nie będzie miał zasilania i efekt podobny. Silnik wycieraczek ma dwa biegi i może też jego uszkodzenie dawać podobne objawy. Włóż przekaźnik...
Silnik jest spięty ,,na krótko" biegi działają tylko czasowo nie chodzi. Potrzebuję schematu do sterowania.
W sumie mając 4 biegi i Vmax 15km/h to na pierwszym biegu ruch jest zauważalny? ;-). Można by to jednak przerobić na 50km/h. Co do sterowana skrętem - napięcie silnika nie jest tu tak istotne, przydało by się mniejsze przełożenie. Ogólnie przy braku sprzężenia zwrotnego silnik od wycieraczek odpada. Przekładnia ślimakowa jest dość samohamowna pomimo...
Podłącz napięcie do szarego przez bezpiecznik ,by sprawdzić co to jest.Czy silnik na jedną lub dwie prędkości .Według wyłącznika silnik powinien posiadać dwa biegi ,lecz mogę się mylić.
Podaj na silnik 12V to będziesz wiedział czy jest dobry. Nie podawaj na kostkę tylko na te 2 przewody co idą do środka silnika - 2 przewody bo 2 biegi + masa.
Podejrzewam skrzynię biegów - biegi bardzo ciężko chodzą gdy temperatura silnika koło 90 stopni. ____________ Dzisiaj niestety spaleniu uległ silnik wycieraczek - poszło zwarcie że bezpiecznik 20A poszedł z dymem ;(. Niestety nowy kosztuje 150 zł a nawet więcej. W kółku obrotowym ślimaka od ciepła jest ładna dziurka - tam gdzie jeżdzą sobie metalowe...
Potrzebne serwo, tylko mocniejsze. Od biedy można nawet sterowanie kierownicą zrobić na kole pasowym od pralki i pasku z niej. A na dole silnik napędzający ten pasek w prawo i lewo. Pedały można naciskać silnikami od wycieraczek z dokręconym ramieniem lub zrobić przekładnię "śrubową" (na wał nagwintowany pręt i nakrętka jako element, który będzie się...
Witam sanownych kolegow ponownie. mecze sie nad uruchomieniem podajnika drutu, a dokladniej narazie samego silnika. silnik od poloneza malutki 2 uzwojenia co za tym idzie 2 biegi wolny i szybki. Ale ni eo to mi chodzi. Moj pomysl na regulacje hjego obrotow wyglada nastepujaco. Posiadam male kontrolery do sterowania silniczkami DC to malutkicj autek...
Rozebrałem wrzeciono, zawiozę do znajomego, on się zawodowo zajmuje naprawą maszyn do obróbki metali. Pomierzy, wytoczy, wyfrezuje i dopasuje co trzeba. Tokarka jest w miarę kompletna, jest tylko jeden komplet kół do gitary, dlatego chciałbym się dowiedzieć jaka to tokarka. Chciałbym dorobić koła do robienia gwintów. Tokarkę w wolnych chwilach rozbieram...
Jakoś nie mogę sobie wyobrazić tych speców od zakłóceń biegających po osiedlu za samochodzikiem szczególnie że namierzanie nie idzie im znowu tak szybko. Obecnie dość łatwo jest złożyć zdalne sterowanie chociażby na bazie telefonu bezprzewodowego czy starego cb radia. Silnik krokowy i liczenie kroków to raczej kiepski pomysł ale silnik z przekładnią...
Panowie, o co się spierać, mirek_adept sprawdzi to powie co znalazł. Nikt tu nie jest jasnowidzem i nikogo nie będą rostrzeliwać za błędne przypuszczenia co do charakteru usterki. Na warsztacie nikt wam nie każe diagnozować samochodu przez telefon a tym bardziej na maila, macie auto i robicie. Nasz kolega sprawdzi bezpieczniki od wycieraczek i spryskiwaczy,...
Witam . Prawdopodobnie silnik od wycieraczek dwubiegowy. (+) na zielony ,lub czerwony w zależności jaki bieg (-) na obudowę silnika.
Fajne silniki są w mechanizmach podnoszenia szyb, mam taki jeden, ale na biegu jałowym pobór prądu 8A.
Do podłożenia zostaje jeszcze włącznik wycieraczek, choć osobiście stawiam na silnik wycieraczki. Wszystkie biegi wychodzą z UPC (pod maską) sprawdź jeszcze wiązkę.
Nikt na tym forum nie jest dobrą wrózka przyjacielu.Dopóki nie wyeleiminuje się najprawdopodobniejszych przyczyn oraz tych które są łatwe do sprawdzenia to trudno cokolwiek powiedzieć.Przyczyn opisywanej przez ciebie usterki może byc mnóstwo i jeszcze troszkę.Najprościej jest sprawdzic właśnie włacznik przy kierownicy.Pozatym nie napisałeś który to...
Szybka prędkość wycieraczek zrealizowana jest przez dodatkowe uzwojenie silnika. Poszukaj schematu do 106 lub 306 (są podobne) gdzieś widziałem na tym forum.
Biegi wole i szybkie to dwie oddzielne szczotki , jeśli jest na nich napięcie to silnik musi się kręcic. Czasówka to bieg szybki poprzez przekaźnik.
Przejrzyj dokładnie instalacjie zaczynając od przełącznika, przekaźnika kończąc na silniku
Kod 4311-04: Wyłącznik krańcowy wycieraczek - instalacja wycieraczek/spryskiwacza (Brak sygnału) Do sterownika ZBR nie dociera sygnał z krańcówki wycieraczek lub ten sterownik jest uszkodzony. W pierwszej kolejności do sprawdzenia jest wiązka silnika wycieraczek. Piny wtyczki silnika: 1:Masa 31000 2:Krańcówka 20501 3:Krańcówka 20000 4:Napęd silnika...
Do silnika wchodzą do środka 3 przewody: masa, plus dla wolnego biegu oraz plus dla szybkiego biegu. Trzeba zobaczyć czy pojawia się tam plus dla wolnego biegu. Jeżeli jest to wymiana silnika. Nie ma sensu zabawa ze szczotkami. Jeżeli go brak to problem w instalacji auta, np przekaźnik wycieraczek.
Ostatni najszybszy bieg jest chyba na "ostro", Pomyliłeś z dmuchawą nawiewu. W silniczku wycieraczek szybki bieg realizowany jest przez dodatkową szczotkę (w silniku są trzy szczotki).
Zrób zdjęcie swojej skrzynki przekaźnikowej. Silnik ma 2 biegi ale raczej wina będzie po stronie przekaźnika. Skrzynka chyba taka sama jak w golfie 3 więc dolny rząd, drugi od lewej.
Silnik razem z mechanizmem też został podmieniony.Nic to nie zmieniło.Ślizgi w silniku od wyłącznika krańcowego też są dobre nie powycierane i nie nadpalone.Silnik wycieraczek pracuje na najwyższym biegu czy zapłon jest włączony czy nie.Po odpieciu akumulatora i ponownym podłączeniu wycieraczki przestają ciągle pracować i wszystko jest ok do momentu...
Czy po wyłączeniu wycieraczki wracają na miejsce??? Niestety ze schematu wynika że mogą być uszkodzone 3 rzeczy włącznik, silnik, wiązka. Niestety trzeba wziąć kontrolkę i sprawdzać po kolei
Przed wymianą silnika weź i rozłącz mechanizm ręką poruszaj wycieraczkami to upewnisz się że mechanizm się nie zatarł.
problemem jest skrzynka bezpieczników w komorze silnika u mnie wystąpiła ta sama usterka
od przekaznika do silnika dzała tylko na 3 biegu .Reszta martwa.
Jak jest cyknięcie to teraz sprawdź probówką 12v czy jest wyjście prądu. Nie miernikiem ,probówką. Pin 4 masa (wtyczka silnika wycieraczki) pin 2i 3 to biegi pin 1 to sygnał zwrotny. Jak nie ma prądy to sprawdź bezpiecznik i przekaźnik.
http://obrazki.elektroda.net/49_12564677... Można np. tak na czasówce.P
przełącznik jest elektryczny.W tej obudowie alminiowej jest silnik taki jak od wycieraczek na obwodzie koła zębatego są styki okło 10.W skład systemu wchodzą dwa przekażniki dwu stanowe dwu stykowe
nie działają dwa pierwsze biegi wycieraczek,pozostałe są ok czy to silnik czy przełącznik ???? pozdro
Dziś co do prawdy nie miałem czasu się tym zająć, ale zauważyłem ciekawy przypadek, mianowicie, jak mam wszystko wyłączone(dmuchawe, wycieraczki, światła biegu wstecznego ...) to po odpaleniu auta wszystko działa bynajmniej jakiś czas, ale jak startuje silnik i nie mam wyłączonej np dmuchawy to już po odpaleniu nie ma prądu w tych urządzeniach. Mam...
Jeden bieg podłączyłem już. Silnik wycieraczek mam jednobiegowy (tak mi się wydaje). Z twoją rozpiską pod "drugi" bieg spróbuję podłączyć czasówkę. Dzięki jeszcze dzisiaj lub jutro sprawdzę z regulatorem czy mi się uda.
Ale właśnie jak te uzwojenia sa podłączone Żadnych uzwojeń się nie przełącza, po prostu jesli szczotka będzie w innym miejscu komutatora to silnik będzie miał mniejszą moc i obroty względem idealnej pozycji czyli biegu szybkiego.
Z ciekawości- za co odpowiada czerwony przekaźnik w kabinie? Czy w razie awarii tego odpowiedzialnego za pompę paliwa można jechać na wsadzonym tym z kabiny? Wycieraczki i spryskiwacze przód/tył, nadmuch powietrza, zapalniczka . Tak że można podmienić ale komfort jazdy ucierpi
Bez uruchomienia silnika wycieraczki przedniej szyby chodzą normalnie na wszystkich biegach(czasowe,1 i 2 bieg).Natomiast przy włączeniu silnika wycieraczki brak czasowych i nie można wyłączyć,dopiero przy wyjęciu kluczyka ze stacyjki wyłączają się.Co mam zrobić?Gdzie leży przyczyna tej usterki?
Witam nie działają wycieraczki ml 320 2008 3.0 CDI bezpieczniki ok przekaźniki zamienione miejscami i nie działają na żadnym biegu silnik na krótko działa zasilanie jest na wtyczce
Jak się "poszarpie" za jedno ramię i bez większych oporów rusza się też drugie ,to osie pozacierane nie są. Trzeba wtedy szukać z samym silniku.
Witam Problem dotyczy Peugeota 206 1.1 rocznik 99 - nie działają wycieraczki przednie (tylko), przepalany jest (po każdej wymianie) bezpiecznik B w module BSI. Poza tym jest OK. Sprawdziłem silnik wycieraczki, "na krótko" wycieraczki pracują (na 1 i 2 biegu) prawidłowo. Po odłączeniu wtyczki od silnika wycieraczki w komorze silnika bezpiecznik również...
Podłożyłem drugi używany silniczek i jest podobnie, 1 bieg chodzi a na 2 zachowuje się jak na pierwszym (chodzi mi o prędkość) z tym że staje w połowie obrotu. O co chodzi ? Dodano po 3 Jałowo na nie podłączonych wycieraczkach mam I bieg z manetki ale nie mam II biegu, natomiast II bieg mam jak uruchomie testerem silniczek. Na podłączonych wycieraczkach...
1. Silnik do wycieraczek ma dwa zasilania, bo pewnie jest trzyszczotkowy. Ta dodatkowa szczotka, to jest wolny bieg silnika. Raczej jej nie wykorzystasz. 2. Jeśli chcesz uzyskać działanie silnika prawo - lewo, to zastosuj mostek H na zewnętrznych przekaźnikach przełącznych. 3. Nie wiem, co miałyby dać tutaj dwa transformatory, skoro wszystko chodzi...
Przekaźnik w silniku lub 3-cia szczotka.P
silnik wycieraczek romet silnik biegi silnik podłączyć biegi
wymiana grzałki wymiana kondensatorów zasilacz mnożnik napiecia
kabel brake radio bateria niteo
Odkurzacze Hoover – modele HF, HGO, H-Power, typowe usterki, filtry HEPA, serwis Renault Espace IV 2.0T 2010 – przebieg przewodu czujnika położenia wału, ECU EMS 3134