Wymień cały moduł,silnika raczej osobno nie dostaniesz.Używane przyzwoicie chodzą i nie sa zbyt drogie.
Hmmm to nie do końca prawda ale bym się zgodził. To inaczej to rozwiążemy. Przekażnik bistabilny jednocewkowy polaryzacyjny i wstawimy go równolegle do zasilania silnika pompki centralnego zamka. To wydaje się bardziej realniejsze. :-) Dodano po 5 Tak te styki sterują otwieraniem i zamykaniem i są połączone do elektroniki sterującej pompą. Troszkę inaczej...
uklad komfortu powinien byc w pompce centralnego zamka, a sterowniki szyb są w elektronice przy silnikach.
Pompka do wymiany myślę że microwyłączniki w klamce sprawdziłeś. na krotlko probowalem przez podanie plusa na siwy kabel... ani w drzwiach kierowcy ani w pasarzera sie nie zamyka.... cos z elektroniki napewno siedzi tylko nie wiem co ijak sprawdzic bo pompka pompuje wiec silnik dobry
światła działają na podciśnienie z silnika,pompka jest tylko do cz i pompowanych siedzeń(jeśli takie są) rozbierz pompkę i sprawdź ścieżki i czy nie ma w niej wody
witam ponownie. Bylem po pompke na zlomie.Meski ograbine do zera w pare dni-wiec nie dostalem tego co chcialem:( ,ale zaaplikowalem sam silniczek z e300 (wziolem tez ze 190 na zapas jakby co). Po wymiane I oczywiscie malych przerobkach bo nie pasuje - jest grubszy silniczek- zaczelo wsio dzialac z drzwiami. Jednak nie tak do konca poniewaz silnik ktory...
Witam Zostawiłem auto na pare dni. W tym czasie były deszcze ulewy itp. Przychodzę rano do auta chce otworzyć a tutaj pompka nie działa. Włączam silnik i o dziwo centralny normalnie działa. Gaszę auto chce zamykać i znowu to samo. Jako ciekawostkę dodam iż czasami zaskoczy po 10 sek i centralny zamknie drzwi. Ale tylko czasami. Co to może być ? Oczywiście...
Zagłówki są podciśnieniem z silnika składane nie z pompki.
Dla urządzeń typu laptop tv i inne urządzenia które posiadają przetwornice impulsowe to nie przeszkadza gorzej w przypadku transformatorów i silników na takiej przetwornicy będzie buczał . Niektórzy wykorzystują przetwornice bądź upsy do zasilania pompek i sterowników centralnego ogrzewania twój się w tym celu nie nada.
Chce ten regulator dać przed transformatorem. Za transformatorem mam mostek gretza i automat Juzefa G. A mogę taki regulator zastosować do silnika bez komutatora? Che regulować pompkę od ogrzewania centralnego w domu.
A widziałeś go w swoim samochodzie. Coś mi się wydaje, że u ciebie to siedzi w aparacie zapłonowym czujnik optotroniczny, zintegrowany ze wzmacniaczem sygnału. Sterownik silnika koryguje jedynie kąt zapłonu ewentualnie nie przepuszcza impulsu w przypadku blokady immo. Najpierw należy sprawdzić , czy sygnał z czujnika wychodzi.
Witam. Zakładałem kiedyś alarm Elita do Golfa III i od dłuższego czasu mam problem. Jak odpalam auto i je gaszę to alarm wysyła impuls do pompki od centralnego zamka i pompka chce otwierać drzwi ale one są otwarte i nie zamykają się w czasie jazdy (mogę ustawić taka opcje ale jest to wyłączone). Padła już mi druga pompka przez ten alarm na razie jeżdżę...
Bardzo często występowały zimne luty w pompce, trzeba rozebrać ją i obejrzeć dokładnie w okolicy przekaźników ciśnieniowych, oraz przy wyjściu na silnik pompki, wszystko wewnątrz urządzenia na płytce drukowanej.
Nie da sie nic zmienic ani liczby biegunów (wszystko zalane plastikiem), ani zamienić silnika ponieważ jest on integralną częścią pompki. Czy pompy do centralnego ogrzewania mają taki sam typ silnika ? Tam możliwa jest stopniowa regulacja obrotów za pomocą jakiejś elektroniki.... ale to chyba inny silnik... ?
Ale tak jak napisałem przekaźnik w pompce przełącza po docisnieciu guzika od zamykania lecz silnik się nie włancza. Zasianie jest w pożadku bo też dochodzi.
Czy ktoś moze sie podzielić schematem elektrycznym tyoty yaris z 2006 roku? w przyszłości zamierzam wstawic alarm bo w serwisie chca 1400 pln. pogielo ludzi jak sam alarm ze wszystkim 200 pln kosztuje.chodzi mi o cały schemat łacznie ze sterowaniem szyb, pompki paliwa, centralnego zamka i silnika, a takze bezpieczniki. jest to silnik 1.0 ale 3 cylindrowy....
Nastawnik przepustnicy ma silnik prądu stałego, taki sam jak np pompka spryskiwacza czy siłownik centralnego zamka, nie pleć bzdur, że to jest silnik krokowy !
Żadne urządzenia klimatyzacyjne (tudzież centralne) takiej Nieprawda. JW montowane w przestrzeń między stropem a sufitem podwieszanym, tzw kasety, pompkę skroplin mają. Pompa jest wirowa z małym silnikiem. Reszta JW pompek nie ma, ale ma miejsce na montaż naczyńka z pływakiem włączającym pompkę. Najczęściej membranoową napędzaną elektromagnesem i montowaną...
Jezeli zastosujesz sie do tego schematu to nie utracisz sterowania z zamka w drzwiach. W MB sterowanie polega na zmianie biegunowości zasilania pompki ( wytwarza ona wtedy pod,lub nadciśnienie i odpowiednio zamyka lub otwiera zamek) Tak odbywa sie praca pompki cent. zamka w kazdym aucie :) Roznia sie tylko sposoby sterowania modulem, ktory napedza silnik...
Ok, będę szukał pompkę. Co mogło ulec uszkodzenia przy podaniu napięcia na silnik bez odłączenia od płytki? Sterownik?
Potrzebne są pełne dane auta, rocznik, oznaczenie silnika, skrzyni i wtedy można cos pomóc.
Kupiłem pompkę z jednym wyjściem, zamieniłem silnik z mojej pompki na ten z zakupionej i wszystko działa. Dziękuję za podpowiedzi
Dla kogoś kto zna te mercedesy to podstawa podstaw. Więc jedź do aso po zwrot kasy. Nie pamiętam czy konkretnie w tym modelu ale w wielu podobnych występuje jeszcze pośrednia kostka w instalacji pompy. Pod prawą częścią tylnego siedzenia tuż pod pompką centralnego zamka. Gnije tam na potęgę.
Kup zwykłą pompkę co, nawet spaloną. Usuń bebechy silnika i wyprowadź wałek na zewnątrz przez simmering.
potrzebuje schematu pompki centralnego zamka firmy VDO mam chyba uszkodzoną pompkę ale nie wiem co się stało sama pompka pracuje bo słychać ale tylko na zamykanie silnik po wymontowaniu ptracuje na zamykanie i otwieranie podejżewam jeszcze czujnik ciśnienia może on jest uszkodzony aby naprawić pompkę poterzebuje schematu bardzo proszę o pomoc z gury...
Czy slyszysz lub czujesz prace silnika pompki podcisnienia?
No poetycko napisane . To pozostaje tylko podłączyć kontrolkę pod wejścia silnika i sprawdzić czy zaświeci , jeśli tak to silnik lub cała pompka do wymiany . Nie podejrzewam żebyś miał możliwość podstawiania innego silnika / jeśli jest uszkodzony / .
Sprawdź czy pompka przy pedale sprzęgła się nie poci. Kod silnika by się przydał bo wesprzęglik możesz mieć centralny lub zewnętrzny.
Jacek ma racje .. przewaznie pompa ma albo styki przedłacznika albo elektronikę , pomiń to wszystko i podłącz sie bezpośrednio pod silnik .... Będzie kręcił cały czas ...Pozdrawiam MikeC ..
Klapy dmuchawy tam są chyba jeszcze podciśnieniowo sterowane, a nie elektrycznie. Ale nie z pompki centralnego a z podciśnienia silnika. Jak silnik nie pracuje to podciśnienia nie ma i się nie poruszą. Albo gdzieś ci podciśnienie niknie. Nie napisałeś który rocznik. Poziomowanie reflektorów działa? Też były podciśnieniowe chyba jeszcze w tym modelu.
Witam.Od pewnego czasu mam problem z centralnym zamkiem,raz zamykał raz nie.Teraz już kompletnie nie działa pompki nie słychać.Gdzie znajduje sie pompka,bezpiecznik bądź przekaźnik lub cały moduł odpowiedzialny za centralny zamek? Drugi mój problem to błąd 463A-jednostka kontroli silnika zablokowana czytałem że może to być wina kluczyka a mi immo potrafi...
Prawdopodobnie masz nieszczelnosc w układzie zamka centralnego . dlatego pompka chodziła cały czas i się spaliła. krańcówki masz w samych mieszkach w zamku centralnym, jesli nie osiągną danej pozycji pompka bedzie pompowała około 2 min.
To jest od pompki obiegowej centralnego ogrzewania tak jak kolega wyżej zauważył silnik ma stojan z odczepami i przełącznik je załącza. Normalnie nie widzę zastosowania dla tego poza dedykowaną konstrukcją silnika.
W pierwszym odruchu założyłem, że to kostka stacyjki. Wymieniłem i brak efektu, za to po wyjęciu wtyczki od pompki centralnego wszystko wraca do normy. Macie może jakieś pomysły, co to może być?
Silnik może się obracać a czy pompka wytwarza podciśnienie lub pompuje?
ABS - wykasować błąd i powinno być ok Centralny zamek - szukaj nieszczelności w układzie, gdzieś jest dziura przez co pompka chodzi zbyt długo. Słuchaj gdzie syczy przy zamykaniu-otwieraniu. Silnik - sprawdź czy gdzieś nie ciągnie lewego powietrza, można umyć i zrobić adaptacje przepustnicy Błędy te nie mają nic do tego że auto nie pali. Sprawdź czy...
Ja np zamieniam fabryczny switch na siłownik master alarmem steruję silnikiem a styki sterują pneumatykiem
Silnik wygląda na produkt Johson Electric: http://www.johnsonelectric.com/en/produc... U mnie w rozlutownicy uszkodziła się pompka ssąca to założyłem pompkę z centralnego zamka z mercedesa; ssie porządnie.
Poszukuje schamtu centralnego zamka w passacie B3 89 r silnik 1.8 PF limuzyna (sedan). Jest to oryginalny pneumatyczny centralny zamek z pompką umieszczoną w bagażniku. Podejżewam że padła pompa ale nie wiem jak ją sprawdzić bez schematu- za dużo kabli.
Sprawdzenie szczelności układu pneumatycznego drzwi - zatkaj czymś wylot z pompki centralnego np. zaciśnij wężyk i spróbuj zamknąć drzwi. Jeśli układ pompki jest ok, to wyłączy się sam po chwili. Wyłączaniem silnika pompki steruje czujnik cisnieniowy na płytce elektroniki, sprawdź szczelność wężyka do niego ew. działanie styków (przez dmuchnięcie powietrza)....
1. Szyba nie opuszcza się z którego przycisku? Kierowcy czy pasażera? Sprawdź najpierw przewody w przelotce między drzwiami, a słupkiem, tam się najczęściej łamią 2. Co do zamka to nie rozumiem co piszesz, nawet jeśli akumulator jest padnięty czy pompka centralnego to mając sprawny bębenek w klamce możesz z kluczyka otworzyć zamek i drzwi, inna kwestia...
Jak odłączysz gaz pobór powinien zniknąć. Sprawdź okolice pompki centralnego zamka, bagażnik strona pasażera pod boczkiem, czy nie jest zalana i skorodowana.
kolego zdejmij przewód który wychodzi na drzwi podciśnieniowy poproś kogoś żeby zamkną drzwi kluczykiem i za czwilkę przytkaj palcem wylot z pompki tą samą czynność powtórz przy otwarciu jeżeli pompka zatrzymuje się zaraz po zablokowaniu wlotu wylotu to szukaj nieszczelności na przewodach często padają siłowniki w klapach ps zatrzaśnij zamek klapy podczas...
Jaki zastosowany jest wyświetlacz 4xLED bo widzę dodatkowy układ Wyświetlacz jest taki: https://obrazki.elektroda.pl/1605324100_... https://obrazki.elektroda.pl/8820957500_... Rączka ZD-915 ile ma wyprowadzeń , czy był problem z gniazdem Złącze ma 6 pinów i kupiłem je w tme: https://www.tme.eu/pl/details/mic336/zla...
Oryginalne kluczyki nie działały i był zamontowany auto-alarm ze sterowaniem cenralnego zamka na pilota. Ani otwieranie kluczykiem, ani pilotem nic nie daje. Zrobiłem też mały eksperyment, zdjąłem elektronikę ze styków silnika i podałem z zasilacza 12V bezpośrednio na silnik pompki i zamki smigały.
alemam tego sporo na firmie, a do zakuów nowych nie palą się.orze by jakiś transformator? Dodano po 4 pisałem ze pompki...ale są to taż pompy centralnego smarowania , silniki z reduktorami, czy pompy chłodziwa.Mam orginalne transformatory do całych maszyn ale tak jak pisałem są ogromne i nieporęczne do moich celów.
Witam Panie mariooooo88 ma Pan jeszcze ten silnik? potrzebuje sam silnik proszę o info na fidek(at)wp.pl
Tzn wyglada to tak jakby przy zakręconym korku w codziennej eksploatacji nie zaciągalo płynu. Ściągając wężyk od zbiorniczka do pompki na zakręconym korku plyn nie uciekal. Dopiero luzując zakretke zaczyna lecieć. Czy może pompka nie zasysac ? Sprzęgło wciskasz płynem który już jest w pompce, a do pompki powinna wpływać z drugiej strony ze zbiorniczka...
głównie jak jest zimno i samochód jest nie rozgrzany Przewody i złączki są nierozgrzane, przez co zwiększa się możliwość wystąpienia nieszczelności. Pompka pracuje, bo musi dobić do z góry ustalonego ciśnienia - przy dziurce, czy nieszczelności pracuje do oporu. Z tego co się orientuję, to zabezpieczenie wyłącza ją za każdym razem po 30-40s. Musisz...
To moze najprosciej bedzie jak zamienisz sam silnik z tej nowej pompki do starej? Bo najczesciej wlasnei same silniczki tam padaja. po takiej zamianie nie bedziesz mial problemu z pinologia .
Przyczyna dalej nie znaleziona, lampka okazała sie sprawna. Może jakieś wskazówki co szukać gdzie szukać? Może jakieś masy słabe. Gdzie jest najwięcej wiązek narażonych na wodę nie licząc już pompki centralnego bo to sprawdzałem.
Witam Zobacz czy masz pompkę od centralnego zamka z tyłu po prawej stronie w takiej gąbce. Czy gdy przekręcisz kluczyk to słychać z tyłu silnik elektryczny? Pozdrawiam
Witam mam nawaloną pompkę centralnego w samochodzie jak w temacie. Chciałbym spytać co jest na wyjściu z pompki centralnego na trzech przewodach 11A (nie wiem jaki kolor nie zaznaczono na schemacie), 9B (czerwono-szary), 15C (Biało żółty): http://obrazki.elektroda.pl/9484609100_1... Czy pompka centralnego steruje szybami, czy tylko ewentualnie...
-brązowo/biały- impuls uzbrajania, podłączone do pompki centralnego zamka, pojawie się prąd na tych kablach gdy zamykam -biało/czarny- impuls rozbrajania, podłączone do pompki centralnego zamka, pojawie się prąd gdy otwieram z pilota auto podłączyłeś wewnątrz pompy na silniku?
Ja do "pompki" od centralnego zamka dokupiłem nowy od wkrętarki MAKITY. Tylko zobacz na jakie napięcie jest akumulator w autku pewnie 6V i taki silnik dokup.
Do żadkich olejów hydraulicznych stosuje się pompy zębate np do wózków widłowych, albo od silnika spalinowego -pompa olejowa- centralne smarowanie
Zdejmij wężyk z pompki i dmuchnij a póżniej wciągnij powietrze. Zamki powinny się otworzyć i zamknąć. Jak będzie ok to rozbierz pompkę i zobaczysz taki mały przełącznik z 3 blaszkami i kółeczkiem ,musisz to wyregulować kręcąc kółkiem zamykając i otwierając zamki. Przełącznik ten służy do wyłączenia silnika pompki informując,że zamki już są otwarte lub...
Pompka może być zacięta. Można odkręcić śrubę centralną na silniku i sprawdzić czy wirnik się obraca. https://obrazki.elektroda.pl/5870420800_... Można zamknąć wodę zaworami przed i za pompką, wyłączyć zasilanie pompki, odkręcić korpus silnika (przy typowej pompce jak Grundfos, Wilo), siedzi na czterech śrubkach imbusowych i obejrzeć...
Witam Audi A3 8L 1.9 TDI 66KW silnik ALH Kupiłem nowy kluczyk oryginalny scyzoryk dwa przyciski nr 4D0.837.231 Pompka centralnego zamka 8L0 862 257 E Nie mogę zakodować nowego kluczyka i nie mogę połączyć się z modułem komfortu. - zamykanie i otwieranie drzwi działa z kluczyka - domykanie szyb działa Czy da się to jakoś naprawić? Czy jedynym sposobem...
Wiem że do przetwornic nie mających na wyjściu pełnego sinusa nie można podłączać silników indukcyjnych. A to ciekawe, ja z takiej przetwornicy zasilałem awaryjnie pompkę (Grundfos) z pieca centralnego ogrzewania.
Witam, Podpinam się pod temat. U mnie objawy były następujące: pewnego dnia spryskiwacz sam się włączył i pracował - samochód od kilku godzin na postoju zamknięty z pilota. Właczenie silnika i wyłaczenie oraz zamkniecie centralnego nic nie zmieniło.Ruszanie dzwigienką nic nie pomagało. Właczenie spryskiwacza tylniej szyby wyłaczało spryskiwacz przedniej...
Nie napisałeś, czy to diesel czy benzyna. W dieslu podciśnienie jest brane z pompki vacuum (chociaż prawdę mówiąc ten model nie wychodził z silnikiem diesla) natomiast w silniku benzynowym jest brane z kolektora. Nie ma żadnej osobnej pompy na potrzeby układu centralnego zamka - tak więc nie musisz się bać, że rozleci się pompa której nie ma. W drzwiach...
Witam Posiadam mercedesa c w202 93 rok. Z dnia na dzień przestało działać centralne zamykanie drzwi. W pierwszej kolejność dobrałem się do pompki centralnego zamka, rozebrałem i wszytko wygląda na ok. Wyczytałem ze w większości przypadków pada sam silnik w moim przypadku jest sprawny, podłączyłem rozebraną pompkę pod zasilanie, kiedy ręką przerzucę...
sam silniczek zasilany pompuje (dmucha) coś tam więc pewnie ok. patrząc na elektronikę za bardzo nie widzę takiego obwodu żeby zwarcie w drzwiach wywołało przepalenie ścieżki w obwodach prądowych silnika. zastanawiam sie tylko czy uszkodzenie przełącznika w drzwiach może unieruchomić cały system centralnego zamka i czy nie powinno to być jakoś sygnalizowane....
Witam Miałem kiedyś Wołgę ,kalamitki były nawet w zawiasach drzwi.Był centralny układ smarowania układu kierowniczego,czyli przy lewej nodze była pompka która tłoczyła smar przez cały układ kierowniczy aż do gałek.W instrukcji było napisane żeby raz na 100 km nacisnąć na tą pompkę.W instrukcji było napisane żeby w razie braku nowego oleju ,stary przesączyć...
Pierwszy agregat do żarówki się nada, pompkę od centralnego też pociągnie. Z wiertarkę niestety sobie nie poradzi. Przy silnikach (wietrarka itp) zasada jest że moc agregatu = 2 x moc urządzenia. Dwa kolejne linki są zawirusowane więc nie otwierałem.
Wiec cały czas masz zwarcie. Rozumiem że chodzi o bezpiecznik nr 21? Odłączaj wszystko (oświetlenie wnętrza, wiązki drzwi, pompkę centralnego zamka), ruszaj wiązkami aż żarówka zgaśnie.
Znalazłem same kolby do rozlutownic a mam stacje Zhaoxin 898 i zastanawiam się czy dało by się "dorobić " tzn. użyć sterowania grzałką a osobno dać ten silnik ssący. Nie wiem czy wyrobi z mocą i czy czujnik będzie zgodny
Z tego co wiem to w moim modelu pod tylną kanapą po prawej stronie jest pompka od centralnego a z lewej jakaś skrzynka być może właśnie sterownik szyb. Jak sprawdzić sterownik? Czy raczej winić silnik?
Dziękuje wszystkim za posty. Kupiłem VW POLO. 2000r, silnik 1.9SDI. Miał dużo małych usterek ponieważ był praktycznie nie jeżdżony w kraju. Przez 2 lata facet zrobił 3tyś km. Połowa żarówek popalone, mechanizm otwierania szyby, przyśniedziałe styki przy pompce centralnego zamka i kierunkowskazach, zapchany sadzą kolektor ssący. Ogólnie jestem zadowolony....
PO pierwsze parownik nie może byc najwyższą częścią układu chlodzenia a jesli tak jest to trzeba to zmienić, po drugi po kiego czorta komu uszkodzona pompka centralnego zamka :( :( . Po 3 po jakiego czorta grzebiecie w silnikach skoro mechanior - jest tuż za rogiem. Jak już chcesz to sprawdz szczelność i kompresje miernikiem ale nie takim co pokazuje...
co chodzi o pompkę to ja zrobiłem z ogrzewania centralnego z autobusu np. autosan dostępna na złomie samochodowym lub w pekaesie, pompka daje przy obrotach 2800obr/min 2.8L przy zastosowaniu silniczka z wycieraczek z samochodu mam 10v 1.5L/h 7v 0.9L/h i 4v 0.6L/h. ze względu że miałem starą pompkę i lapała mi ośką lewe powietrze wpuściłem ją na dno...
Witam. Niestety w 123 nie ma pompki centralnego zamka.Cały układ jest obsługiwany podciśnieniem które wytwarza pompa podciśnienia(do wspomagania hamulca,gaszenia silnika ) montowana na i napędzana z silnika.Po wyłączeniu silnika podciśnienie jest akumulowane w zbiorniczku znajdującym się w bagażniku pod tylną półką.Najczęściej przyczyną usterki jest...
Witam wszystkich. Jako, że nie znalazłem nic bliższego mojemu problemowi z centralnym w A4 - zdecydowałem, że napiszę tutaj. Za błędy lub niewiedzę z góry przepraszam. Mam dość niespotykany problem z centralnym zamkiem w Audi A4 B5 z 1995 roku. Otóż przy zamykaniu/otwieraniu samochodu zarówno z kluczyka, jak i z pilota centralny nie zawsze reaguje (tzn...
Te zlacze o ktorym pisales jest ok. Pompki chyba nie slychac. Nie mam gazu, jezdze na benzynie:) Co to moze miec wspolnego z centralnym zamkiem. Moze immobilaiser sie wlaczyl?
Witam sprawa dotyczy mercedesa w210 2.2 D rok 97 zamek na podczerwień kluczyk scyzoryk(jedna sztuka w bardzo kiepskim stanie prawie zwłoki lecz jeszcze działa) Proszę o pomoc w podłączeniu radiowego sterownika zamka centralnego (zamster plus) problem polega na tym że nie potrafię zlokalizować sterowania plusem lub minusem na kości podłączeniowej pompy...
Na Allegro są dziesiątki różnych pompek - od pneumatycznych zamków centralnych, z wojskowego demobilu...o niebo lepsze i trwalsze od oryginalnej chińskiej pompki. Wiedz, że do dziś ,,pietą achillesowa" Chińczyków jest guma. Wszędzie. Zapytaj użytkowników chińskich silników spalinowych.
Dzięki wielkie :-) Zrobiłem opis po polsku, na podstawie schematu (nie translatora ;-) ) https://obrazki.elektroda.pl/7574427200_... A/1 Promiennik anteny A/2 +12V jeśli kluczyk jest w stacyjce A/4 Krańcówka klapy silnika A/5 Otwieranie zamka bagażnika - input(-) A/6 Zamykanie zamka bagażnika - input (-) A/7 Ekran anteny A/8 +12 po...
Aha.... w takim razie będę musiał ruszyć temat za jakiś czas, bo akurat teraz auto pożyczyłem tacie na dłuższy czas. Jedyne co może naprowadzć z tego co pamiętam to "brzęczek" od alarmu zamontowany w okolicach pompki ABS pod pokrywą silnika, który działa na kluczyk..
A skąd w pompie woda? Przecież ona jest pod kanapą. Powodzianin jakiś? W pompie jest wyłącznik bazujący na wzroście oporu tłoczenia powietrza. Jeżeli pompa się nie zatrzymuje to albo coś z tym czujnikiem, albo masz nieszczelność w istalacji - przewodach (rurkach) idących do zamków. Ewentualnie trzecia możliwość, że pompa po prostu dostała szajby od...
Mam problem- mój peugot 2006 nie chce odpalić . Mechanik sprawdził bezpieczniki,,cewki zapłonu, pompę i przekażnik paliwa, czujnik GMP , akumulator sprawne, nie ma natomiast iskry na świecach i nie słychać pompki paliwa po włączeniu silnika, swiatła działaja, radio również. Swiecą się kontrolki i nie gasną centralnego alarmu-STOP oraz autodiagnostyki...
KUp inna pompkę ,wymień silnik lub kup taką do twojego modelu typową. Na al... taniej niz na szrotach ostatnio.
witam, podlacze sie do tematu, posiadam Audi A4 b5 lifting 1999r. pompka przy otwieraniu dziala bardzo dlugo. Klapa tylnego bagaznika sie nie otwiera (zamyka normalnie).Jednak gdy jest uruchomiony silnik i zamkne i nastepnie otworze za pomoca przycisku w aucie,pompka dziala normalnie i klapa bagaznika otwiera sie, ale warunkiem jest uruchomiony silnik.
Amperomierz zweryfikowany i pokazuje zbliżony wynik na zakresie 200mA i 20A. Po podłączeniu zasilania słychać przełączenie przekaźnika, który wraca do pozycji wyjściowej po odłączeniu zasilania. Być może ten nadmiarowy prąd idzie więc na podtrzymanie tego przekaźnika. Pytanie czy taka jest konstrukcja czy jest to efekt niesprawności. Niestety moja płytka...
zrób tak:odłącz kleme od aku-jak jesteś sam:D,zdejmij filtr i obudowe,będziesz widział obudowe monowtrysku,z centralnie umieszczonym wtryskiwaczem,włącz stacyjke,podejć do silnika patrz na przepustnice załóż kleme(obwód pompki musi być zamknięty!) będzie słychać prace pompki patrz czy nie leci gdzieś paliwo!!!
Mam problem z zamkiem centralnym w Audi 80 b3 91r silnik benzynowy 1.8 Po problemach z alternatorem (przeładowywanie akumulatora, napięcie 19V) oraz jego naprawie poprzez wymianę regulatora pojawiły się skutki awarii. Oprócz popalonych żarówek mam problem z zamkiem centralnym (nie otwiera, nie zamyka drzwi). Bezpiecznik przy próbie podmiany natychmiast...
gdyby to miała być nieszczelność,to powinieneś poznać od razu,bo silnik pompki pracuje wtedy dłużej,aż do zadziałania zabezpieczenia i wręcz może się nawet zawiesić na dłuższy czas,w tej sytuacji pomaga chwilowe odpięcie zasilania pompki.
A prądu akumulator nie gubi? U mnie w A4 B5, miałem wysoki pobór prądu na wyłączonym silniku, na 37 gnieździe bezpiecznika (0,69A). Gniazdo odpowiedzialne za radio/telefon, u mnie podpięty był także centralny zamek pod tą wiązkę. Jak pompka dostała wody i robiło się zwarcie to z aku Volty uciekały, jeśli problem macie między radiem i centralnym to sprawdził...
Sam uszkodziłem koledze taką pompkę w B4 jak mu zakładałem alarm (miał odłączyć akumulator, nie odłączył, ja nie sprawdziłem, zacząłem lutować transformatorówką przewod od czujnika zamka, przekaźnik w pompce zrobił trrrrrrrrr i pompka "umarła" - tzn. tylko zamykała, a nie otwierała). Tranzystory które tam zastosowali (sterujące przekaźnikami zasilającymi...
Witam! W celu wyeliminowania tej nieszczęsnej pompki najlepiej ją zastąpić pompką od centralnego zamka od vw golfa.Przy odrobinie szczęścia można kupić na alledrogo za ok. 30zł.Sam zrobiłem sobie bazując na takiej pompce stację lutowniczo-rozlutowującą.Pompka taka działa cicho i nie wibruje,działa na zasadzie wirujących łopatek napędzanych silnikiem...
Nie wiem czy lubisz "prowizorki" ale..... Proponuję wyrzucić oryginalną pompkę, kupić pompę zewnętrzną na 230V np. /oferta/pompa-prozniowa-podcisnieniowa-s... ( allegro) Kupujesz wężyk silikonowy np. 2m, podłączasz go do rozlutownicy i pompy, razem z wężykiem do pompy wyprowadzasz sterownie z przycisku do np. SSSR-a ( przycisk załącza...
Witam ostatnio prałem boczki w bagażniku i zauważyłem dziwną jak by pompkę całą czarna z czerwoną rączką wchodzą do niej dwa żółte przewody. A druga rzecz jest to jak by silnik w takiej piance zamknięty i trzyma się z prawej strony bagażnika ale to chyba centralny zamek?
Witaj. Jeżeli ci się rozładował akumulator, to jest i na to rada. Wjedź na kanał i poświeć sobie latarką w okolice zamków przedniej klapy. Miałem taki problem, że gość urwał linkę i nie mógł otworzyć maski silnika. Kilka prób śrubokrętem płaskim i udało się otworzyć. Wtedy sobie podłączysz prostownik. A jeżeli ci padła pompka od centralnego, to musisz...
Zadnej tabliczki niestety nie ma. Wiem juz napewno, ze to spreżarka od ikarusa. Głowica chlodzona woda. Smarowanie ciśnieniowe z centralnego ukladu smarowania silnika. O ile chłodzenie rozgryzlem (chłodniczka z nagrzewnicy samochodowej + jakis wiatraczek, elektryczna pompa wody z układu webasto, zbiorniczek wyrownawczy itp. Włączane automatycznie termostatem)...
Post piszę ku przestrodze przed zakupem tej rozlutownicy, a jednocześnie jako poradnik, jak z badziewia zrobić sensowne narzędzie. Zamarzyła mi się rozlutownica. Najpierw miałem ją robić sam na bazie fabrycznego pistoletu, temat jednak z braku czasu wciąż odkładałem, w końcu stwierdziłem, że co tam, stać mnie, kupię sobie fabryczną. Wybór padł na ZD-8915...
Witam! Padła pompa centralnego zamka. Podłączyłem ją do innego samochodu i zachowuje sie identycznie: po podłączeniu nie wiadomo czemu opuszcza sie prawa szyba, a po chwili lewa. Niech ktoś mi napisze co ma wspólnego centralny zamek z siłownikami od szyb. silniczek wogule nie chodzi. Wygląda mi to na uwaloną elektronike. Płytka jest troche zakorodowana...
Przecież od tego jest to forum, żeby można było zapytać czy ktoś nie miał podobnego przypadku. A ja podobnego do mojego nie znalazłem. W czym podobnego przypadku? W nie działającej szybie? Sam sobie odpowiedziałeś, że silnik jest OK, więc szukasz dalej ciągłości przewodów, wyrobionych/wypalonych styków w przycisku itd. To, że nie działa sterowanie...
Panowie dziękuje za pomoc w nalezieniu pompki z sterownikiem była przy kole zapasowym i okazało sie ze sterownik jest prawdopodobnie sprawny natomiast spalony jest silnik (Elementy plastikowe obudowy silnika stopione) Teraz z innej beczki czy ja kupie osobno sam silnik a może ktoś w centrum Katowic ma odsprzedać sam silnik na juz a jaka moze być cena...
Nie wiem jak to jest rozwiązane w modelu z 1983r., ale kiedyś miałem beczkę z 1976r. w której tak jak napisał km_serwis nie było pompki, a podciśnienie było brane z układu wspomagania hamowania. Pod tylną półką był zbiornik na podciśnienie w kształcie wytłoczek na jajka, który wystarczał na kilkukrotne otwarcie i zamknięcie drzwi przy wyłączonym silniku.
Nie daje mi spokoju ta pompa paliwa, tak czytam o tej pompie i zastanawiam się nad jedną rzeczą w moim autku są dwie pompy czy jedna? Ogólnie to pod nadwoziem wydaje mi się, że właśnie jest ta pompa w takiej obudowie i połączona z filtrem paliwa, no ale z kolei czytam na forum, że ta pompa jest w bagażniku pod takim czarnym wiekiem koło koła zapasowego...
pompki centralnego pompki centralnego zamka pompki centralnego ogrzewania
zmywarka dłużej zmywa kocioł zapowietrzony bezpiecznik termiczny schemat
bester prostownik schemat zamrażarka whirlpool
Czy warto kupować recertyfikowane dyski HDD? Uszkodzony moduł w pralce Bosch WAS28743PL/07 - diagnoza i naprawa