WD 40 nie jest do szczotek, jeżeli tam zostało wtryśnięte to trzeba go wyczyścić. Komutator dociera się pumeksem , jest na ten temat bardzo wiele na elektrodzie. Ja bym zmienił silnik bo wygląda na to że on jest powodem tego uszkodzenia.
Ten silnik to zarazem transformator zasilający lampowy układ magnetofonu. Do sprawdzenia jest pobór prądu przez elektronikę. Szczególnie podejrzany może być prostownik selenowy. Do sprawdzenia jest też smarowanie. Oś wirnika chodzi w panewkach. Obecność kurzu i wirnik stawia opór. Trzeba rozebrać wyczyścić panewki i oś. Kiedyś smarowało się oliwą do...
Główny winowajca to połączenie od zbiornika oleju do pompy. Łapie powietrze i wpycha w siłowniki. Po zgaszeniu silnika "żurek" powoli wraca przez pompę i rozpręża się powodując wycieki. Sprawdź "smok" w zbiorniku - może komuś "przypadkiem" wpadła jakaś szmatka i zatkała sitko.
Witam Silnik kosiarki elektrycznej buczy ale bardzo wolno kręci i grzeje się wirnik i stojan. Kondensator nie ma przebicia (nie mierzyłem pojemności), hamulec działa prawidłowo. Sprawdzałem miernikiem uzwojenie, które jest nawinięte podwójnym drutem i ma wartości 10 i 12 omów a uzwojenie pomocnicze z kondensatorem 16 omów. Silnik zachowuje się tak samo...
Kolego ja dzisiaj miałem podobnie. Jak jedziesz "grzecznie" to silnik powoli się nagrzewa w takiej temperaturze. Sam dla pewności sprawdzałem czy jest płyn, ale wszystko było ok. Za to jak go trochę "pociągnełem" na 3 to temperatura ruszyła do góry. Takie już uroki zimy.
Wcale nie musi być TIP ,ja stosuję BD i nie ma problemu ,koniecznie sprawdź diodę Zenera 33V 1,3 W ,wylutuj jednym końcem i sprawdzaj wtedy.Na schemacie masz podane wartości oporów. Musi zadziałać. Najwyżej wejdx do mnie na skypa lub gg
Jak to testowałeś , rozłączyłeś silnik ? Może się zacierać to nie pierwszy przypadek jak capstany są suche :)
W płytce był układ miękkiego startu, tzn. silnik powoli wchodził na pełne obroty i nie było nagłego wzrostu pobieranego prądu, który występuje przy obecnym uruchomieniu. Silnik jest sprawny i podczas pracy pobiera na pewno ok. 6A, ale podczas włączania prąd najwidoczniej przekracza 10A, na co reaguje szybki bezpiecznik. Jeżeli miałbyś gniazdko zabezpieczone...
Jeśli po zwarciu optotriaka działa normalnie, zapewne uszkodzony jest właśnie optotriak
Pomogla jadna z nastepujacych czynnosci: - podniesienie plyty odrobine do gory, - wymiana kondensatorow elektrolitycznych na plytce sterownika. Od teraz plyty czyta malinowo :-)
Czyli tak jeśli masz osłonę na silnik to zdejmij ją zabaczysz między rurkami kolektora 4 cewki "ołówkowe". Na zgaszonym silniku odepnij wszyskie kostki, następnie odkręć cewki kluczem 10 luk torx 30 wyciągnij je wyjmij Sruby włóż z powrotem cewki podepnij je i odpal. Na odpalonym silniku powoli wyjmuj każdą po kolei jeśli np. wyjmiesz pierwszą cewke...
Witam, Jakie łożyska i simmeringi można zastosować do remontu chińskiego silnika 49cc? Mój silnik powoli traci moc i nie wiem czy jest to spowodowane spadkiem kompresji czy starą mieszanką Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :)
Sterownik silnika żegna się powoli z tym autem
Widzę, że czas narastania masz 4,5s i faktycznie widać jak on buja silnik powoli przy starcie? pozdro.
Serwo ma zaworek który nie jest szczelny.Jak wypompujesz z niego powietrze to po zgaszeniu silnika cofa się ono powoli z powrotem do serwa.
Przy otwartym ssaniu i odpalonym silniku, wykręcaj powoli śrubę od ustawiania przepustnicy. http://obrazki.elektroda.pl/8646257100_1...
Temat można zamknąć. Sprawa rozwiązała się sama - silnik powoli z każdym kilometrem jazdy nabierał mocy. Gdzieś po ok. 100 km już jeździł normalnie a po ok. 150 zgasła też i ta kontrolka silnika - więc jakoś się sam odpowietrzył. :-)
Wkręć śrubę i następnie wykręć około 1 -1.5 obrotu. Ustaw obroty około 1800 obr/min. rozgrzej silnik i powoli wykręcaj śrubę, aż silnik zacznie się dławić. Teraz, w drugą stronę, wkręcaj do momentu dławienia, ustaw śrubę w środkowym położeniu, pomiędzy tymi skrajnymi ustawieniami. http://obrazki.elektroda.pl/7491001800_1...
z mojego doświadczenia wiem, że warto ustawić prąd wyzwalacza na niższy, niż zalecany Mnie uczono, że ustawia sie termik 10-20% powyżej In i przy pełnym obciążeniu silnika zmniejsza się powoli nastawę, aż to zadziałania zabezpieczenia. Wtedy należy zmienić nastawę na 1,1 tego prądu zadziałania.
Te silniki bardzo powoli się dogrzewają. Sprawdź działanie grzałek nurkowych, które sa odpowiedzialne za dogrzewanie wody dla ogrzewania. Jak szybko masz ciepło w autku? Czujnik temperatury na termostacie jest dwuobwodowy i wystarczy sprawdzić wskazanie odczytywane przez ECU silnika i przez budziki. Jeżeli jest różnica to masz uszkodzony czujnik temperatury....
Termostatu sie nie naprawia - tylko wymienia. Do malucha to beda jakies grosze. Co do odpalu: po pierwsze skontroluj aku. Ze nowy wcale nie znacz ze nie strzelil. Naladuj go dobrze na prostowniku i zobacz czy tez beda problemy. Sprawdz polaczenie aku - rozrusznik. Przy poborze pradu rozrusznika brudne styki czy upalony kabel moze spowodowac znaczny...
Coś mi tu nie pasuje. Z mojego doświadczenia pamiętam że wentylator przybiera różne prędkości (na pewno nie chodzi 0-1) i przy dość ciepłym silniku powoli kręci.
Mam również problem z tą szlifierką. Włączy się na 2 sek obróci powoli silnikiem i koniec. Słychać takie piszczenie. Co to może być silnik indukcyjny poszedł czy raczej moduł BLDC ?
Sens to jest jak masz warsztat, narzędzia, czas i kupisz ten sam model samochodu z oczekiwanym silnikiem i powoli sobie przekładasz do swojej budy.
Trwałość nowych elektronarzędzi coraz gorsza. Zakupiłem nową szlifierkę stołowa Bosch GBG 35-15, która przepracowała z przerwami około pół godziny w przeciągu miesiąca. W dnu wczorajszym chciałem skorzystać z nabytego urządzenia a tu zonk, silnik nie startuje. Po włączeniu słychać buczenie silnika a brak rozruchu, po ruszeniu tarczy ściernej silnik...
ja mam to samo .Tez nie wiem co jest jak się dowiesz daj znać
Na pewno czyściłeś w środku gaźnik, na zdjęciu wygląda jakby w ogóle nie był odkręcany? Wkręć obie śruby regulacyjne do lekkiego oporu, następnie wykręć o półtora obrotu. Rozgrzej silnik, wykręcaj powoli górna śrubę do momentu aż silnik zacznie słabnąc. Teraz w drugą stronę tak samo, środkowe położenie śruby, pomiędzy tymi skrajnymi, będzie prawidłowe....
Nie znajdziesz na tabliczce żadnej informacji jaka kolejność faz jaki da kierunek wirowania silnika. Ty musisz wiedzieć jakiego kierunku wymaga przekładnia czy maszyna. Więc powoli po jednym silniku i sprawdzasz. Dowiedz się też czy przeciwny kierunek nie doprowadzi do uszkodzenia urządzenia. Ale jeśli jesteś mechanikiem a nie elektrykiem to lepiej...
Będzie bardzo duży luz pomiędzy nim a dźwigienką, oczywiście w położeniu"zamknięty". Jak zdejmiesz pokrywę i powoli pokręcisz silnikiem to zobaczysz czy zawory się domykają.
Oczywiście że mierzyc na zimnym silniku. W tych motorach olej scieka powoli i aby miec miarodajny wynik trzeba naprawde długo poczekac po unieruchomieniu silnika- wiem bo takowa astre posiadałem.
Odświeżam temat. Po odpowietrzaniu Vag nadal na zgaszonym silniku pedał hamulca jest twardy, a gdy odpali się silnik pedał powoli wchodzi w podłogę.... Co z tym da się zrobić???
Ostatnio zauważyłem że czujnik temp dziwnie się zachowuje tzn silnik powoli się nagrzewa ale nie dochodzi do 90*C, następni po krótkiej przerwie spada w dół ... z czym to może być związane ?
Najpierw zakładasz pasek na małe koło przy silniku a potem powoli kręcąc zakładasz na duże i to wszystko. Przekręcić kilka razy ręcznie i pasek powinien sam się ułożyć. Oś na silniku ma żłobki które powinny trzymać pasek w jednakowej pozycji. Jeśli pasek ucieka na zewnątrz to przesuń pasek na małym kole też na zewnątrz po jednym żłobku i tak powtarzaj...
Przy mocach silnika napędowego rzędu 11-13kW powoli zbliżamy się do obciążeń maksymalnych silnika pf 126p. Ciśnienie oleju musi być wtedy odpowiednie, czyli 2,5-3atm.
Silnik powoli startuje, czy po włączeniu czuć szarpnięcie, bo 5,5 kW to już niemały silnik. Zamiast mierzyć prąd łatwiej zmierzyć czy dochodzą wszystkie 3 fazy. Jakie przełożenie i jaka piła, chociaż przy tej mocy to powinno drewno palić, a nie silnik stawać.
Musisz sprawdzić czy wyłącznik działa prawidłowo, może mieć słaby styk na jakimś zestyku. Możesz jeszcze zmierzyć rezystancje uzwojeń silnika powinny być w przybliżeniu równe.
Te silniki kręcą bardzo powoli, mają też różne przekładnie, ale regulacja to inny problem, najprostsze to jedna, dwie lub trzy bateryjki AA.
Typ gaźnika to: Large One-piece Flo-jet Carb Najpierw oczywiście porządne czyszczenie gaźnika.. Tu masz wszystko opisane: http://outdoorpowerinfo.com/repairs/brig... Tak wygląda gaźnik w przekroju. 1- regulacja obrotów jałowych 4- regulacja obrotów wysokich. Ustaw śruby na jeden - półtora obrotu, rozgrzej silnik i wykręcaj...
No to chyba jak użyjesz PWM i ustawisz, aby ruszył silnik powoli to nie wystartuje "z kopyta"
Właśnie zrobiłem mały test i zmierzyłem prądy po załączeniu na gwiazdę. Wyszło ok. 32 A na fazę. Nie mam obrotomierza, ale silnik się powoli rozkręca. Po minucie prąd spadł do 25 A, jednak do zatrybienia na trójkąt chyba daleko, bo wyzwala momentalnie. Długo mogę go tak trzymać na gwieździe?
Dziękuję za odpowiedź później dam znać czy się udało naprawic Dodano po 14 Z dyszy głównej po odkreceniu śruby kapie ale powoli co parę sekund Dodano po 13 Tylko dlaczego silnik nie zaciąga benzyny nie bierze lewego powietrza a i jak próbowałem odpalić na popycha to tak jakby chciał złapać a nie mógł Dodano po 30 Skręcając gaźnik wkropilem trochę...
Wystrzelona dioda bocznikująca w regulatorze prędkości.
mam podobne objawy.tzn jak podłączam kostke to nie ma ładowania.dałem + na wzbudzenie ładowanie się pojawiło ale dziwnie się zachowuje.po odpaleniu silnika powoli zaczyna rosnąć i nie przestaje tzn wyłączyłem silnik gdy napięcie doszło do 15 V.może to być wina przewodu z kontrolki ładowania czy regulatora.jak to można sprawdzić. prosze o pmoc bo boje...
Na pokrywie termostatu jest śruba /zawór do odpowietrzania/ w czasie pracy silnika powoli wykręcaj aż zacznie lecieć płyn. Dla pewności wykręć najpierw na zimnym silniku żeby przy wykręcaniu na gorącym silniku nie było większych problemów /pokrywa jest aluminiowa/.
Czy silnik powoli rozpędza się na wirowanie, czy od razu ma pełne obroty?
Najpierw trzeba zdjąć głowice. Następnie odkręć miskę olejową. silnik zalewasz gorąca woda (powoli) i patrzysz gdzie cieknie. Będzie widać.Lepiej kołkować miedzianymi wkrętami. Nic gazowo. Prawie zawsze tam pęka. Kołkować trzeba umieć.
Ok. Dziś sprężarka ruszyła ale silnik pracował powoli i zaczęło się z niego delikatnie dymić. Pewnie jest spalony. Co można z nim dalej zrobić?? https://obrazki.elektroda.pl/7179831500_...
Kontrola ilości wsadu to nie czujnik Hala !!! Pralka mierzy pobór prądu przez silnik i tyle w temacie. Czujnik Hala to elektroniczny odpowiednik tacho - zlicza impulsy. Jak działa wyważenie prania? Bardzo prosto. Jeżeli do pralki wsadzimy coś małego a ciężkiego np. sweter z wełny, to ten sweter przyklei się do boku pralki, powodując przeciwwagę do strony...
witam,mam mf 158 podczas pracy silnika podnośnik trzyma,ale po wyłączeniu silnika powoli opada mam pytanie jak usunąć tą usterkę co może być przyczyną ?.
Witam wszystkich, Ja także walczę z wg. Mnie niskim ciśnieniem oleju t5 cfca 2.0 tdi Pompa przerobiona na ta na pasek z caac(zaślepiony kanał olejowy smarujący wałki balansujące) silnik jest po kompletnym remoncie: nowe panewki, walki rozrządu, samoregulatory, tłoki z pierścieniami, wal zmierzony luzy na panewkach wszystkie w normie. Na zimnym silniku...
Przy 11ohm silnik powoli ruszył ale każdy myślę wie jak wyglądał rezystor. Czerwonyyy. Ile czasu był włączony rezystor? To dosłownie na 3 sekundy, aby tylko się rozkręcił.
400V idzie na zaciski silnika powoli żałuję że podjąłem się podłączenia tego silnika (wstępnie sprawa wyglądała banalnie) po za tym czego się przy nim nauczę to tego już nikt mi nie zabierze pod warunkiem że się nie spali uzwojenie :-)
Przy włączonym zapłonie połącz ten kabel do silnika.Zegar powinien zmienić położenie na przeciwne do obecnego.A jeśli masz jakiż potencjometr to wepnij go w obwód i kabel- masa silnika i rególuj.Wskazówka powinna powoli zmieniać położenie.
Brudny/uszkodzony mechanizm. Kondensator silnika powoli może kończyć swój żywot. Czasami nie smaruj zębów na bramie, to nic nie da a zaszkodzić może, musi popatrzeć ktoś kto wie na co patrzy to i naprawi w 10 minut.
Odłącz ekspres od prądu, odkręć tylną ściankę, i palcami musisz kręcić za pasek silnika aż zjedzie na dół ,jest to trochę nie wygodnie , powoli ale idzie zrobić.
Nie wiemy jaką moc może dostarczyć układ mechaniczny, bez zakłócenia jego pracy, na razie prądnica nie jest w stanie wykorzystać dostępnej mocy W pierwszej próbie przy zwarciu cewki i 60 mA oraz na luzie przy 1.2V silnik generował drgania powoli wygasające. Ale nie wiem czy tamtejszy generator nie miał dużych strat.
Odpal na zimnym silniku, bez korka i powoli dolewaj
Miałem dwie golarki, Brauna i Philipsa, obie z górnej półki. Braun padł po 7 latach (chyba silnik), Philips zaczyna się powoli sypać (głowica), ale ma lat 15. Wybrałbym golarkę rotacyjną z trzema ostrzami, są zwykle cichsze od wibracyjnych, jakość golenia jest podobna, może nawet lepsza.
Po podłączeniu komputera i przeszukaniu wszystkich opcji nie udało mi się znaleźć opcji wymuszenia grzania świec. Pomiar rezystancji sterownika świec wykonałem w celu poszukiwania oczywistego zwarcia albo przerwy, bo jeśli dobrze zrozumiałem zagraniczne fora, to ten sterownik jest na tranzystorach, a nie na przekaźnikach. Spróbuję sprawdzić wiązkę pod...
Bez rozbierania będzie ciężko sprawdzić. spróbuj tak: Nałóż klucz na wał korbowy i powoli obracaj nim, może usłyszysz kliknięcie.
Gzieś widziałem procedurę, ale nie mogę teraz znaleźć. W skrócie: silnik rozgrzany, powoli zwiększasz obroty do 2500 i powoli z powrotem. Przerwy 30 sekund i jeszcze raz.
Tak ale myśle, że to nie wina manetki. Dlatego, że jak pochodzi silnik dłużej w takim stanie jak na filmie nr2 to odgłosy wychodzące z silnika powoli ustają i później jest ok może to coś ma wspólnego z temperaturą?.
Ta usterka wystąpiła już w rękach nowego szczęśliwego właściciela. W czasie jazdy silnik powoli zszedł z obrotów jak przy braku paliwa. Zabawa z MIL prawdopodobnie miała na celu zamaskowanie usterki obwodu MAF.
W jaki sposób można wyeliminować usterkę -z modułu do silnika dochodzi napięcie ,które powinno dość szybko wzrastać aby silnik zaczął się obraca.Niestety wzrost napięcia następuje tak wolno, że silnik nie ma czasu w czasie obrotów rewersyjnych na obrót bębnem- mieliście takie przypadki ? pozdrawiam
No początku sprawdź czy da się ruszyć tłokiem, nalej przez świece trochę ropy i próbuj powoli. Jak nie da się, to trzeba rozkręcić silnik.
Całe podłączenie silnika jest zabudowane w hermetycznych obudowach ze względu na pracę z wodą i nie bardzo bym chciał w to ingerować. Bardzo spodobała mi się opcja tego soft startu https://www.expondo.pl/msw-soft-s... Podłączenie jest proste i sobie z tym poradzę :), pytanie tylko, czy to trzeba jakoś ustawiać, czy już...
witam,uzupelnij plyn do poziomu jaki powinien byc /oznaczenie kalt -zimny/, a nasteonie rozgrzej silnik i zobaczysz czy ubywa plynu pod samochodem/po wlaczeniu wentylatora tj uzyskaniu odpowiedniego nadcisnienia/, to,ze plyn wciaga po rozgrzaniu jest prawidlowe bo otwiera sie termostat i uzupelnia sie plyn, jezeli tak sie stanie to wylacz silnik i powoli...
to rozrząd może być przestawiony o 1 ząbek, przez co jeden zawór nie pracuje równo i raz na jakiś czas skapnie tam oleju i wypali go Nie ma takiej opcji, przestawienie rozrządu nie dotyczy jednego zaworu a wszystkich. Najprawdopodobniej silnik zaczyna powoli brać olej i widać to po dymieniu,te silniki lubiły szybko zużywać uszczelniacze zaworowe
LiFePO4 Taki zapewniłby więcej energii na kilogram wagi i można go mocno obciążać. Ja bym poszedł tą drogą, ale nie wiemy, jak autor tematu używa tego wózka. Może ten wózek jest lekki, jeździ powoli i silnik pracuje na 30% mocy znamionowej? Nie znamy budżetu, jaki chce przeznaczyć. Jeżeli 100 złotych, to starczy tylko na cztery wskaźniki napięcia....
problem mas raczej odpada wszystkie sprawdzone. czy ma ktoś schemat żeby sprawdzić zależność licznika od pompki paliwa? nawet na odpalonym silniku jak wyciągnę przekaźnik od pompki silnik powoli gaśnie ale kierunki i licznik wracają do normy. zasilenie i masa pompki ok na odpalonym silniku zasiliłem bezpośrednio z aku i bez zmian
Na dobrą sprawę, to z większego ubędzie mniej, bo dysponuje większym prądem rozruchowym, a więc spadek napięcia jest mniejszy. Co za tym idzie - gwałtowniej zakręci rozrusznikiem i silnik prędzej zagada. Mniejszy będzie powoli i dłużej kręcił.
W takim razie sprawdź tacho i szczotki na silniku
Przekaźniki są poza układem i jak pisałem mają wbudowane diody zabezpieczające. PB4 to wyjście mikroprocesora 5V, PD7 wejście. Obrazowo wygląda to tak jakby po włączeniu silnika do zasilania diody dokładał się jakiś kondensator stopniowo zapalając diodę na niskim napięciu, a po wyłączeniu silnika powoli ją gasząc.
chodzi o to ze silnik powoli spada z obrotow przy zmianie biegow. musze chwile przytrzymac go na sprzegle za obroty spadna bo inaczej troche szarpnie na kolejnym biegu.
Brama came bx strong, otwiera zamyka ale już nie otwiera. W napędzie tylko coś buczy, czasem silnik bardzo powoli coś próbuje obracać. Co to może być? Dodam że kondensator już sprawdzony. Na transformatorze moc już ustawiona na maxa. Trial też już podmieniony. Dalej nic. Proszę o pomoc.
no tak silniki te posiadają drivery!!! Ale PLC podaje na nie impulsy ze zbyt małą częstotliwością przez co silniki pracują bardzo powoli.
Zapomniałem dodać, jak kontrolka zapala się od razu, a w body widnieje błąd sygnał alternatora d+ To szukać na linii wzbudzenia tak jak wyżej pisałem. Jak kontrolka zapala się po chwili dopiero, a obroty silnika rosną powoli to oznacza faktyczny brak ładowania.
Czy ciężko później jest nałożyć ten pasek spowrotem? Nakładasz najpierw pasek na kółko pasowe silnika a później na koło pasowe bębna powoli nim kręcąc w dowolnym kierunku.
Witam Pompa hydroforowa Ibo Aj 50/60. Po przerobieniu instalacji strasznie grzeje się silnik i bardzo powoli nabija ciśnienie do 4 barów. Pompa załącza się przy 2 barach. Co może być przyczyną takiego grzania się silnika?
Silnik zużywa się powoli, tylko do serwisu trafia jak pali olej, lub nie chce palić. I wtedy okazuje się że nie ma czego ratować.
Czesc Prawdopodobnie masz zapowietrzony uklad. Odpowietrznik masz za prawa przednia lampa (z boku). Ja zawsze to robie na zimnym silniku (odpalam i odkrecam powoli srubke az poleci plyn bez powietrza). Jesli nie pomoze typuje termostat. Aha - plyn czesto ubywa? To moze byc problem z uszczelka pod glowica... Pozdrawiam
Witam. Jeśli zdejmiesz pasek klinowy i uruchomisz pralkę na obrotach rewersyjnych, silnik powoli będzie się obracał, wypalony styk 1B (słodki zapach plastiku) - programator do wymiany.
Dopiero 56 kΩ dał zadowalające efekty. Zastanawia mnie tylko to, że silnik rozkręca się powoli z prędkości, którą chciałem uzyskać, i po kilkunastu sekundach kręci się znów dość szybko. Skąd taki efekt?
Kiedy ostatnio kontrolowałeś luzy zaworowe? W chińskich silnikach OHV luzy zaworowe zwiększają się w miarę rozgrzewania się silnika. Także może dochodzić do sytuacji, że gdy silnik jest zimny, zawory będą lekko podparte - silnik będzie wtedy palił, ale ciśnienie w kolektorze będzie zbyt niskie do prawidłowego funkcjonowania gaźnika i otwarcie przepustnicy...
nadal nie działa dopiero jak ma powyżej 100stopni to się powoli kręci
Olej leję motul outboard synth 2t w proporcji 1:100 . Skład mieszanki regulujesz pod pracę na wolnych obrotach. Tylko. Na ciepłym silniku powoli wkręcasz śrubę składu aż do pogorszenia się pracy silnika. Odkręcasz śrubę o 1/5-1/4 obrotu i już. Dwusuwy są bardzo wrażliwe na szczelność skrzyni korbowej. Czy pod gaźnikiem masz zupełnie sucho, czy tłusto?...
To ze napisane jest na agregacie 1,5 kW niekoniecznie musi odpowiadać rzeczywistości. (at)trojan121 Gdyby chodziło tylko o prąd rozruchu, to dlaczego silnik się obracał powoli?
Mam C4 grand Picasso i wypadanie zaplonu. W związku z tym co poczytałem na forum mam pytanie czy ktoś naprawiał auto u gościa z Rybnika bo w jego ofercie jest zapewnienie rozwiązania problemu i to jest git tylko koszt 6000 zł i to jest dla mnie dużo. Mam pytanie czy ktoś już z forumowiczów naprawiał u niego auto i czy działa. A moze ktoś naprawiał w...
Witajcie , posiadam praktycznie nowa wkrętarkę Parkside i niestety podczas szybkiego wyłączania bardzo iskrzy i jakby się nadpalał silnik . Jeżeli powoli zwalniam przycisk wkręcania -wiercenia to nic nie iskrzy ani się nie pali. Da się to naprawić czy raczej silniczek do wymiany ? Proszę o pomoc
Samo ustawianie na znaki to za mało, potrzebujesz jeszcze ustawić sam kąt wtrysku, najlepiej na zegar. Lub powiem Ci jak ja to robię na słuch. -zagrzewam silnik do nominalnej temperatury, -luzuję lekko pompę na śrubach, na tyle, żeby dało sie nią obracać, -odpalam silnik, -przekręcam pampą w stronę silnika az zaczynam słyszeć taki metaliczny klank a...
Mam inny problem. mam cd na tym kontrolerze, zmienilem laser i na starym czy na nowym laserze jak włożę płytę silnik płyty się powoli obraca, silnik lasera odsuwa powoli laser do końca, silnik kieszeni też sie czasami kręci. kontroler sie grzeje, czy to jego wina, czy coś innego sprawia ze sie grzeje? Kontroler to KA9258D
Kolego przy takim zużyciu to silnik powoli się kwalifikuje do remontu. Na pierwszy ogień uszczelniacze zaworowe a jak to nie pomoże tylko remont. Posprawdzaj ciśnienie na tłokach, a co do wymiany to uszczelniacze zaworowe i pierścienie. A na niebiesko nie dymi czasami.
wkręć śrubę do końca i wykręć dwa obroty, iglice na środkowy rowek, odpal i dobrze rozgrzej silnik, powoli wkręcaj śrubę najlepiej co 1/4 obrotu i sprawdzaj jak pracuje silnik czy wkreca sie od niskich obrotów i czy trzyma wolne obroty jeżeli przy wkręcani pogarsza się praca silnika to wykręcaj aż znajdziesz położenie przy którym silnik pracuje najlepiej....
no i jeszcze zawór obiegu cieczy do sprawdzenia jak się nie otwiera wtedy płyn nie ma obiegu, pompka pracuje a silnik stygnie powoli w powietrze to i pompka będzie długo pracować.
Ta dzwignia działa normalnie tzn element pneumatyczny po uruchomieniu silnika przyciaga do siebie dźwignie i silnik zwalnia, podciśnienie w rurce też jest ok, zauważylem że zaworek w termostacie który włącza element pneumatyczny chyba jest uszkodzony , plastik rusza sie w metalowej obudowie i jak go dotkne to silnik przyspiesza, to wyjasniałby wysokie...
0.5s to chyba jednak przegięcie, daj 100ms (jesli juz chcesz go powoli kręcić ), to przynajmniej bedziesz widział że silnik sie kręci...
Albo masz zapowietrzony system albo pompa chłodzenia pożegnała się z wirnikiem. Odpowietrzam tak....zgaszony silnik, powoli wlewam płyn patrzę bombluje- przestało dolewam, - przestało nie znika w zbiorniku nie zakręcam korka tylko odpalam silnik, patrze na zbiornik, jak się podnosi zakręcam korek, jeśli opada dolewam aż przestaje i zakręcam zbiornik....
Witam Mam problemik może pomożecie, pedał hamulca na odpalonym silniku powoli opada, czasami podczas jazdy przy hamowaniu pedał wpada do dechy - wymieniona pompa hamulcowa układ odpowietrzony, zbytnio nie wiem gdzie dalej szukać przyczyny. :cry:
Witam mam problem z pralką Indesit. Pralka po pobraniu wody rusza i zaczyna kręcić silnikiem, ale nie rozpędza silnika powoli, następuje szarpnięcie po szarpnięciu kręci zatrzymuje się znów szarpie i kręci w drugą stronę. Czasem zawiesi się i przez 5 min kręci w jedną stronę. Wirowanie też rozpoczyna się od szarpnięcia i wiruje, ale jak by na połowę...
Na mój gust to wygląda na zbyt przyspieszony zapłon. Sprubój opóźnić zapłon o jakieś 3 mmm a następnie metodą prób i błędów przyspieszając go osiągnąć właściwe wyprzedzenie. Ja w takich wypadkach regulując zapłon na oko opaźniałem zapłon na tyle żeby silnik zapalił a następnie na rogrzanym silniku delikatnie przyspieszając go, następuje znaczące zwiększanie...
silnik powoli obracać silnik powoli obraca siłownik powoli
szczotki elektryczne gazowanie reduktor praca dyplomowa manipulator
skymaster dźwięk skymaster dźwięk
Brak połączenia z Integra 64 i rejestratorem kamer przez TP-Link i DDNS PTA9B01 PT100 RS485: Protokół i Konfiguracja