Szukaj: Laser odtwarzacza CD VAM1202 VAM1201 CDM12.1 Dowiesz się jak wyciągniesz swoją mechanikę i odczytasz oznaczenia. Lub wymienić cały moduł mechaniki (nowe silniki, prowadnica).
Moja diagnoza,uszkodzenie płyty głównej.Pozdrawiam.
Francuzy tak mają jak są opory w prowadnicach. Sprawdź czy szyba lekko chodzi bez silnika, przedmuchaj prowadnice powietrzem i spryskaj ew. silikonem do uszczelek.
Trzeba zobaczyć silnik i prowadnice w drzwiach po których chodzi szyba. Pomoże ktoś ale samemu wszytko trzeba zrobić.
Ponieważ nie jestem mechatronikiem, więc możesz nie brać pod uwagę mojego postu. Dobrze byłoby uzupełnić informacje o warunkach technicznych - rozmiary płyt i środowisko - laboratoryjne lub przemysłowe (pył, opary aktywne chemicznie, wibracje itp.) W środowisku "lekkim", czyli zbliżonym do laboratorium lub biura spróbowałbym na początek bardzo prostackiego...
To śruba zabezpieczająca prowadnicę łańcucha - zdaje się, że musisz silnik rozpołowić. Możliwe, że da się to naprawić zdejmując same cylindry - ale warto sprawdzić stan prowadnic, zwłaszcza, jeśli ten silnik długo pracował z odkręconą prowadnicą. Strona 2:33 https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
Pasek zębaty i wózek przesuwający się np. po zwykłej szynie, np. z kształtowników perforowanych lub całościowych.na końcu kształtowników wałki zwrotne lub nawet jeden napędowy, by nie mocować silnika i zasilania do wózka, co utrudni wykonanie. Przez konieczność wykonania toru zasilającego, giętkiego. Do tego dwa małe wyłączniki dźwigniowe jako krańcówki.
Jedyna możliwość, to frezowanie gniazda aby zmniejszyć, luz lub szlifowanie trzonka zaworu, dla zwiększenia luzu. W większości przypadków luzy się zmniejszają. Luzy zaworowe, nie maja wpływu na spalanie oleju, zostaw zawory lepiej w spokoju. W jaki sposób sprawdzałeś pierścienie? W jakim stanie jest tłumik, nie jest przypadkiem zapchany nagarem?
Tyle twoje, co się napracujesz przy tym silniku. Coś się tak uwziął na te prowadnice? One maja minimalne znaczenie, jeśli silnik pluje olejem, to przez przedmuchy tłoka. Co to wału korbowego, to zużył się nie przez to że poluzowała się śruba korbowodu, tylko było na odwrót - wibracje związane ze zwiększonym luzem pasowania czopa wału z korbowodem, spowodowane...
schemat zaworu strona 19. [url=http://www.volkspage.net/technik/ss... serwisowy
Więc problem nie tkwi w dole silnika a w prowadnicach i zawieszajacych się zaworach. Nagar na trzonkach.
Uszkodzenie w torze przesuwu lasera ( silnik przesuwu lasera ) , zębatki, prowadnice -zanieczyszczone lub inne defekty mechaniczne, silnik - przytarty lub IC2511, IC2001 raczej silnik.
Dealer Niemcy albo przez internet z Korei. Daelim nie był sprzedawany w Polsce. Ewentualnie szukaj w ogłoszeniach skutera lub silnika na części. Silnik to zmodyfikowany GY6 z głowicą 4-zaworową.
Trzeba rozebrać silnik, sprawdzić ciągłość przewodów, przesuwanie się szczotek w prowadnicach, wysuszyć wszystko. Jeśli było więcej wody, to pewnie łożyska będą do wymiany.
Jeśli nie leci z prowadnicy tłoka tam gdzie są te otwory pionowe, a na zdjęciach wygląda tu sucho to jedyne co mi przychodzi do głowy to oring pomiędzy silnikiem, a prowadnicą tłoków. Oddać do sprawdzenia na gwarancji, bo może to tylko przyszczypany oring, a przegląd ogólny też zawsze wskazany. Tak też zrobię i dam znać co było przyczyną.
głowicę wcześniej zamontowałem bez jej remontu żeby sprawdzić czy będzie chodził „spód” i teraz strącam ją ponownie żeby ją zrobić, bo pali olej. Przed jej zamontowaniem założyłem nowe uszczelniacze i myślałem, że przestanie lub będzie mniej kopcić, ale kopci tak samo. Błędne myślenie. Jeśli auto żre olej w sporych ilościach, to nie uszczelniacze...
Zakładając , że nic nie uszkodziłeś np. taśma nie jest uszkodzona, nie naruszono ustawienia prowadnic, silnik jest sprawny ( nie grzeje się , parzy driver ) , zwora usunięta dokładnie pozostaje pech zwany usterka lasera SF-HD65 ( Sanyo ) co zdarza się, sam tego doświadczyłem niejednokrotnie.
Mam problem z szyberdachem w moim golfiku. Uchyla się bez problemu, ale gdy go chce odsunąć to się zacina. I tak po kilkunastu przyciśnięciach guzika dopiero się odsunie. To samo jest z zasuwaniem. Czy to jest wada silnika czy prowadnic? Proszę o rade jak to naprawić.
Możesz zrobić tak jak w tej zabawce http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Gazetę pod samochód i będziesz wiedział. Jesli olej znika bez wycieku to może być po prostu spalany (zużycie silnika, prowadnice zaworów itp.
Zapewne do wymiany prowadnice zaworów, uszczelniacze i same zawory.
Sprawdź mechanizm podnoszenia lustra, przełożenie napędu z silnika, prowadnice.
Idąc skrótem myślowym, to po odkręceniu czterech śrub, musisz je z powrotem, dokręcić. Pomyślałem, że łatwiej byłoby wsunąć silnik w prowadnice, aż usłyszy się szczęk, samozapinacza (lub samozapinaczy, skorelowanych do obsługi jedną ręką). Powiedzmy, że wtyk od kabla sterownika, wejdzie w gniazdko, połączone stale, z manetką.
Wszystko ok z tymi prowadnicami, ale silnik jaki tam jest zastosowany, to klasyczny silnik komutatorowy (szczotki), a nie krokowy. szymek1982 - Wtryśnij też ze dwie kropelki preparatu (do styków elektronicznych) w szczotki silnika napędzającego płytę CD.
Wiem ktoś zaraz powie że nie te napięcie, ale zobacz na podnośnik szyb od poloneza i elektryczne i na korbkę miały ten sam system co potrzebujesz a po za tym były wytrzymałe i bardzo podobne do tego co pokazujesz na fotkach, pozostała by tylko podmian silnika na 24V lub delikatne obniżenie napięcia a podejrzewam że ten silnik i tak wytrzyma.To tylko...
Tylko ta dokładka między górą drzwi a nadprożem musi być sztywna - miejsce w którym będzie przymocowana szyna napędu będzie przenosiło całą siłę od bramy -reszta mocowań napędu ( do sufitu) tylko podtrzymuje prowadnicę z silnikiem we właściwej pozycji.
Ten silnik to porażka, błędy wypadania zapłonów wskazują na uszkodzone prowadnice zaworów, cała głowica do regeneracji. Odradzam zakup jakiegokolwiek samochodu z tym silnikiem, nie tylko tego konkretnego egzemplarza
Kilka dni temu kupiłem na all. za 339 zł Kraft&Dele KD 10640 3000 W. Ma softstart, dł. prowadnicy 40 cm. Silnik wzdłuż, nie jak powszechnie spotykany poprzecznie. Nie mogę nic więcej napisać, bo jeszcze zbyt krótko testowana.
http://www.huma.com.pl/ Kupiłem do playera Omnitronic wersje CCM-J (wózek, prowadnicę i silnik kręcący płytą) za jakieś 30 zł, żadna kalibracja nie była potrzebna ( co dziwi w odtwarzaczu dość zaawansowanym), chodzi idealnie, nawet ma napis SONY :)
Można też zmierzyć:D Jakbyś mi napisał jak to zrobić, byłbym Ci wdzięczny. :) I czy na pewno w każdym napędzie silniki prowadnicy lasera są zasilane tym samym napięciem?
Spalanie oleju, który przedostaje się albo przez pierścienie albo prowadnice zaworów. Jaki to model silnika? Stan oleju sprawdzałeś?
Można samemu coś wymyślić lub kopić "gotowca" na popularnych portalach internetowych. Ja u siebie zrobiłem rozwiązanie zaprezentowane na tym filmie --> https://www.youtube.com/watch?v=ZLHKYeoC... . A jak nie to blokadę odbezpieczasz i pozostaje tylko zabezpieczenie jakim jest opór silnika / prowadnicy.
zrobione panowie, wyczyscilem silnik, prowadnice, czulnik położenia itd. nasmarowałem smarem w sprayu i ksero ruszyło, dziękowka za pomocną dłoń.
Błąd U2 oznacza problem z ruchem skanera. Sprawdź napęd skanera - silnik, prowadnice, przełożenie napędu oraz czujnik pozycji wyjściowej.
Witam, Jaki silnik krokowy należy zastosować do przemieszczania prowadnic liniowych, takich ze śrubą po środku, chodzi mi o takie prowadnice w przy których kręcenie śrubą powoduje przesuwanie prowadnic w jedną i w drugą stronę, to się nazywa chyba oś pociągowa z elementem za pomocą którego można połączyć wał silnika z tą właśnie osią. Chodzi mi dokładnie...
Szczotki nadające się do dalszej pracy w silniku muszą mieć przynajmniej 15 mm i oczywiście ta część, która wystaje z prowadnicy a nie cała szczotka. Masz multimetr w domu? Sprawdziłeś cewkę tachogeneratora silnika?: https://youtu.be/S8NfyMwd1h4 Stan magnesu też ma kluczowe znaczenie.
Skoro się gubi przy przełączaniu utworów to warto wyczyścić i przesmarować prowadnice lasera i wymienił bym silnik sled czyli od przesuwania lasera.
To nie jest "silnik prowadnicy lasera " a silnik przesuwu czytnika laserowego. I nie masz tam włącznika "lasera" a przełącznik momentu początkowego czytnika laserowego, taka krańcówka :) Pomierz zasilania jakie dochodzą do procesorów sterujących i do drivera silników. Czytnika elektrycznie nie ocenisz sprawny/niesprawny , trzeba podstawiać nowy:) Primo,...
Mechanizm blokuje silnik,linki,prowadnice itp..
Szukałem sporo na guglach i muszę powiedzieć, że to dość ciężki problem. Albo urządzenia są mało dokładne, albo mają za duży zakres, albo są horendalnie drogie. Jedyny pomysł jaki mi przychodzi jest trochę lamerski, ale prosty i w miarę dokładny. Trzeba ustawić silnik pionowo na prowadnicy, podczepić pod spodem dziurawe naczynie z wodą, odpalić silnik...
Niestety plan z piłą z Castoramy nie wypalił Zastosowałem napęd z silnika i prowadnice 63cm . Jaki to był silnik (moc) ? I jaka to jest prowadnica 3/8 czy .325 ? Prowadnice skąd wziąłeś ? I co znaczy że nie wypaliło ? Łańcuch się blokował ?
Sprawdź sprężanie, mankament tych silników wycieranie prowadnic zaworów od mazi zbierającej się w głowicy po stronie dolotu. W większości warsztatów przy nierównej pracy silnika FSI, wypadanie zapłonu, nieszczelny układ dolotowy - wymieniają świece, cewki, uszczelki kolektora i dalej to samo. Zmierz sprężanie - naprawa głowicy , zastanów się na regeneracji...
Poszukaj na allegro.pl Ostatnio, hmm 2 tygodnie temu widziałem takie całe radio, tą stację multimedialną, nie pamiętam z jakiego auta. Był w niej zbity wyświetlacz i spalona elektronika. Ale na zdjęciach nie było widać uszkodzeń mechanizmu do wysuwania wyświetlacza. Nie chciał za to dużych pieniędzy. Coś koło 50zł.
Witam! Silnik osi pionowej porusza śrubą i nie potrzebuje dużego momentu - raczej większą prędkość, ten poruszający samą głowicą też ma trochę łatwiej. Najciężej ma ten który porusza belką jezdną (prowadnicą) głowicy. Musisz odpowiedzieć sobie na pytanie jaką masę i z jaką prędkością chcesz poruszać. Głowica + listwa prowadnicy + wózki + stelaż + silnik...
Był tu na forum temat: autor 3 razy ściągał głowicę w silniku seicento 900, blokowało zawory ssące w prowadnicach i dostawały w łeb tłokami, pompy paliwa były tez tam wymieniane. Winne było właśnie stare, zwietrzałe paliwo w zbiorniku
Gdyby był problem ze smarowaniem, to zatarły by się koniki klawiatury a nie zawór, po to są uszczelniacze na trzonkach żeby olej się do nich nie dostawał. Tak naprawdę widzę dwie opcje: Pierwsza, to nie dokładnie umyta głowica po docieraniu zaworów i pasta ścierna dostała się do prowadnicy, druga to uszkodzona, żle rozwiercona prowadnica. W tym silniku...
Sprawdź zawóry wydechowe czy nie mają nadmiernego luzu w prowadnicach .
Niestety mimo moich starań nie udało się mi naprawić zmieniarki ponieważ podczas tego wstrząsu który nastąpił po wpadnięciu w tą dziurę zerwała się taśma zasilająca silnik prowadnicy lasera, nie do kupienia sama taśma. A koszt naprawy w serwisie to już inna bajka.Dziękuję za pomoc .
część której szukasz to napęd fusera do drukarki hp lj 1200 i jest dostępny z całym bokiem,przekładnią, prowadnicą tonera i silnikiem nr RG0-1001-040CN a jeżeli potrzebujesz do hp lj 1300 nr RM1-0527-040CN
Wybite prowadnice w jednym miejscu były przyczyną spalania oleju . W tych silnikach wymiana prowadnic jest konieczna. I to jest ta wada konstrukcji. Wymiana uszczelniaczy nic nie daje jak prowadnice są wybite.
Czasami bywa tak gdy na podstawie silnika jest wypukła nirówność ,odkształcona prowadnica taśmy , w zależności w jakim miejscu na stojanie to w tym samym miejscu na ekranie TV.Mówiąc prościej głowice dysku w tych miejscach nie sięgają taśmy ,brak odczytu, poziomy pas na ekranie.
W najlepszym przypadku szczotki silnika stopione z prowadnicą w gorszym silnik do wymiany.
Masz rację, najpierw włóż kulkę, potem sprężynkę, to jest jeden z zaworków, jeżeli dobrze pamiętam, w całym układzie smarowania, są takie dwa lub trzy. Ta maszyna ma ponad czterdzieści lat, wtedy stosowano różne ciekawe rozwiązania w silnikach pilarek.
Witam! Kolego ten sprzęt ma złożone działanie i zawiera różne podzespoły, i aby dobrze były czytane płyty musi wszystko dobrze współdziałać (mechanika, elektronika i optyka). Trzeba sprawdzić, który podzespół niedomaga i zająć się jego naprawą ( te wiadomości zdobywa się długoletnim serwisowaniem takich urządzeń). Jeżeli potrzebujesz pomocy to najpierw...
zapewne naped na oścce tego silnika(prowadnica-jakas tam lub mała szajbka) wymaga ustawienia takiego jak stary!!a moze by tak popatrzec na szrotach z rozbitka????warto sie dowiedziec ile taka impreza kosztuje a ile by chcieli na szrocie ???? warto sie zastanowic!!!!!!!!
A ten olej w markecie dostane? Drogi jest? Co do łańcucha mam pytanie o naciągm bo kręcąc ręką łańcuchem raz jest napięty, raz wisi.
Silnik zamocowany ruchomo, możliwośc odsuniecia zębadki od listwy. Zębadka wymaga dopasowania do silnika, stożek. Prowadnice ,listwy dostepne na giełdzie. Silnik ma przekładnie dobrze sobie radzi.
Prowadnice zaworów. Silnik chłodzony powietrzem?
Ruszałeś silnik USM ? Prowadnice i rolki USM muszą być czyste.
Zdejmij prowadnicę i uruchom na chwile silnik, z otworka smarującego powinien wypływać olej. Najpewniej masz pusty zbiornik na olej. Takie napinanie się łańcucha to typowy objaw braku smarowania.
Nie tylko. Olej wspaniale się może dostać do kolektora przez nieszczelne prowadnice zaworowe.
Hmm, może krańcówki? Tylko nie wiem, jak to by wypadło w przypadku osi Y. Może silnik krokowy, prowadnica i przesunięcie o określoną liczbę kroków?
Czy przy remoncie głowicy sprawdzany był luz prowadnic zaworowych? W większości tych silników na gazie prowadnice są do wymiany z powodu nadmiernego luzu - zawór się "zawiesza" i pojawiają się wypadające zapłony.
Zauważyłem ostatnio, że szyba bardzo ciężko chodzi w prowadnicy, tzn. silnik ma spore problemy z podnoszeniem jej do góry. Czym najlepiej smarować prowadnicę, aby ulżyć silnikowi i aby z czasem nie było jeszcze gorzej??? Pozdrawiam
Wszytsko dobrze poskładałem inawet słychać jak pracuje silnik od prowadnicy lasera. A więc? :(
Najprawdopodobniej uszczelniacz nie będzie jedynym powodem dymienia. Zawory maja duży luz w prowadnicach?
Pomysł mi się spodobał. Akurat ostatnio rozebrałem dwie stare drukarki zostawiając silniki, prowadnice i inne konkretne części oraz dwa monitory, których nikt nie chciał kupić na Allegro za 1 zł (a szkoda bo kineskopy niezłe). Już się obawiałem, że na starość nabieram śmieciarskich nawyków i zaczynam gromadzić niepotrzebne graty, a tu proszę:D. Czyli...
Chyba nie zawsze tak jest. Racja, gumka się starzeje. Ale często silnik też jest problemem. Wczoraj walczyłem z tacką Pioneer BDP-160-K. Pasek wymieniony a silnik nie ma siły ją wysuwać, zatrzymuje się. Wyczyszczone i przesmarowane białym smarem wszystkie prowadnice. Silnik na napięcie 3V model RF-300C-11390. Zasilanie zmierzone 2,7V. Ze ściągniętym...
Samego silnika sie nie demontuje. Najpierw trzeba wyjac szybe, jest przykrecona dwiema srubami do prowadnicy a pozniej poodkrecac sruby mocujace prowadnice i silnik do drzwi (chyba 6szt.).
Podejrzewam że silniczek z ślimakiem są dobre, najdelikatniejszą rzeczą w tym jest plastik dociskający dwie prowadnice plastikowe do ślimaka silnika, wymiana bardzo prosta wystarczy odkręcić jedną śrubkę. Minimalne zniekształcenie tego plastiku powoduje blokowanie całej karetki.
Najpierw przyjrzyj się silniczkowi napędowemu płyty. Często on jest przyczyną złego działania czytnika. Potem sprawdź taśmę łączeniową czy nie została nadłamana tuż przy laserze (na krawędzi niebieskiego usztywaniacza). Potem dopiero mogę zasugerować wymianę czytnika jako cały mechanizm (laser+silniki+prowadnice). Obecnie cena tego jest tak niska, że...
To jest kiepski silnik BMW i czesto zacieraja sie zawory w prowadnicach Glowica do specialisty i przy okazji zrob rozrzad :-(
Uszczelniacze się da, ale i tak to będzie swoje kosztować a na dodatek nikt nie da Ci na to gwarancji dlatego, że nie wiadomo w jakim stanie są prowadnice i zawory. Poodkładaj pieniądze i zrób ten silnik po bożemu.
Stuk może pochodzić nie z samoregukatora hydraulicznego, a bezpośrednio z zaworu. Może stukać np. prowadnica, ale w tych silnikach tomałoprawdopodobne. Poza tym, trzeba samochód osłuchać stetoskopem a nie na "ucho". Równie dobrze może walić oanewka korbowodowa i przenosić do góry potrzebny mechanik z doświadczeniem, na necie tego nie zdiagnozujemy pozdrawiam
Okazuje się że jak zwykle w życiu problem nie miał jednej przyczyny: a. opór toczenia bramy wzrósł na skutek zanieczyszczeń, pyłów w prowadnicy b. części mechaniczne w silniku uległy degradacji Po wyczyszczeni prowadnicy i wymianie tulei wałka oraz regulacji mechanicznej części napędu przez serwis brama ponownie dobrze funkcjonuje. Uwaga dla majsterkowiczów...
Wiertarka nie ma być bardzo solidna. Konstrukcja jest drewniana. Silnik bedzie ruszał ok. 1 kg (wiertarka + silnik) po prowadnicach od szuflad. Silnik jest bipolarny (czyli 2 fazowy), ma 200 kroków na pełen obrót, a momentu obrotowego niestety nie znam. Pozdrawiam.
Wymieniłem laser razem z dwoma silnikami i prowadnicą (to wszystko w jednym module kupiłem). Dodam też, że dokładnie taki sam model jaki był oryginalnie. Silniki są na pewno sprawne.
Po zmianie całego mechanizmu z laserem usterka ustępuje, ale nie będę szukał już czy to silnik czy prowadnice czy może jeszcze coś, wymienię mechanikę.Temat zamykam
Witam! Na dobry początek zapraszam tu: www.plotpage.webpark.pl silniki: www.wobit.com.pl Też jestem w trakcie pracy nad podobnym urządzeniem (ploter tnący), jednak narazie mam problem ze zorganizowaniem jakichś dobrych, tanich prowadnic... pozdrawiam
Bo posypało gniazda i zawory które się nie domykały i zapewne wyrobiły się prowadnice.
Do czyszczenia i przesmarowania prowadnica lasera,a jeśli by nie pomogło to wymienić silnik od przesuwu lasera (sled motor).
Jak nowa i pionowa i macie prowadnice- silnik jamnik: https://www.silnikielektryczne24.com/pro...
nie wiem jak to wyglada w BMW ale zwykle sie wyczepia silnik z prowadnicy ustawia wycieraczki jak chcesz w pozycji startowej i wczepia silnik, no i masz co chcesz, teraz (raczej)lewą wycieraczje wywalasz i masz jedną na środku i co za tym idzie jak bedzie ostro padało to bedziesz siebie przeklinał ze nic nie widzisz hehe
Termostat wymieniłeś z dekielkiem? Jeżeli nie , sprawdz czy iglica termostatu ma się o co zaprzeć-często się łamie prowadnica iglicy w dekielku.
Jeżeli laser jeździ po prowadnicy i próbuje ogniskować a silnik nie kręci to świadczy o tym że laser nie widzi płyty. Prawdopodobnie jeszcze dalej jest zabrudzona soczewka lub zaparowana od wewnątrz skoro był wynoszony na zewnątrz budynku Zostaw go kilka godzin w ciepłym pomieszczeniu i dopiero sprawdzaj. Jak dalej nie ruszy to ponownie czyść soczewkę.
Standardowa objaw nieszczelnośći prowadnic w typowych silnikach drogi kolego. Jaki luz zawór-prowadnica daje takie objawy?
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Ponad to co powyżej do sprawdzenia silnik slide, wysokość talerzyka na płytę, zębatka silnika slide, czystość prowadnic...
Z tego co opisujesz do wymiany zawory, prowadnice, frezowanie gniazd, możliwe szlifowanie głowicy, dźwigienki, panewki wałka rozrządu. Jakie panewki, panwki to głowica i dekiel wałków Zrobiłem sporo tych silników i w żadnym nie widziałem tak sponiewieranych wałków, rozrząd jest tak delikatny, ze zawsze ocalały prowadnice ale jak robić głowicę to prowadnice...
Problem w tym ze silnik odłączyłem od prowadnicy (niczego on nie napędza) i jest tak samo.
Do przesuwu siłownik jako napęd, elektryczny (raczej nie pneumatyczny, sprężone powietrze, zawory, rozdzielacze) możliwość regulacji skoku krańcówkami. Uchwyt dla pręta to pryzmatyczna szczęka dzielona, na zawiasie, otwierana zamykana elektromagnesem. Przesuw góra/dół- śruby trapezowe gotowe walcowane do kupienia z nakrętkami, śruba połączona przez...
Sprawdzić przesuwanie wózka wywoływaczek, silnik - napięcia, zębatka prowadnicy. R
Nic nowego, typowa usterka dla tych silników, luz zaworu ssącego za duży, zużycie, itp. Sprawdź dźwigienkę oraz zawór i jego luz w prowadnicy, sprawdź śrubę mocującą. Zorganizuj sobie laskę popychacza dla zaworu wydechowego, ma ona taką samą długość i jest wykonana ze stali, załóż, wyreguluj odpowiednio zawory. Pozdrawiam
Dziękuje wszystkim za zainteresowanie. Problem usunięty ,powodem złego działania silnika były prowadnice oraz sprężynki dociskowe szczotek ,wyciągnąłem szczotki oczyściłem drobnym papierem ściernym prowadnice - było troche rdzy więc szczotki nie dociskały dobrze ,przez to była ta skokowa praca silnika oraz iskrzenie. Pozdrawiam Paweł
Witam niedawno spotkała mnie wymiana lasera w LG HT 902 i mam problem. Zamontowany został nowy laser SOH-DL5FS no i niestety odtwarzacz nie działa. Objawy sa takie ze tacka bierze cd/dwd zamyka płyta zrobi delikatny obrót i komunikat "NO DISC" cała głowica ani drgnie tzn. Laser nie porusza się na prowadnicy. Dodam że słychać delikatne stukanie soczewki...
Jeśli przekaźniki będą OK to będzie wtedy wina szczotek w nieruchomym silniku. Prowadnica szczotki koroduje, przez co tamta się blokuje i sprężyna nie może jej docisnąć do komutatora. Tak było w mojej Cytrynie. A start dopiero przy 100 stopniach masz ponieważ wtedy włącza się drugi bieg (okład równoległy). Pierwszy bieg (szeregowe połączenie) nie działa...
Tak jak się obawiałem, uszczelniacze z Perkinsa nie pasują ze względu na dużą średnicę zewnętrzną. Nie mieszczą się w sprężynie wewnętrznej. Poza tym okazało się że jedna z gumek pękła. (at)piotr1eo Jak wyszła przeróbka głowicy z dedykowanymi prowadnicami? Silnik chodzi, nie zaciera się? Zawory suche?
Z Twojego opisu wynika, iż coś blokuje szybę, a świadczy o tym m.in. przygasanie światła w czasie podnoszenia szyby. Może trzeba wyregulować lub przesmarować prowadnice szyb, bo zbyt duże obciążenie silnika może doprowadzić do jego uszkodzenia. Pewnie nie obejdzie się bez ściągania tapicerki drzwi.
Wkręcił się pasek od alternatora w rozrząd i go przestawił.Uszkodzone zostały zawory oraz prowadnice. Silnik to 1.6TDI CYAB
Zapomniałem napisać, że padnięty był sterownik pod fotelem. Po wymianie zaczęło pracować OK. Dodatkowo brak styku przy silniku od prowadnicy. Wszystko działa OK. Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi.
Tam jest tylko olej do smarowania prowadnicy/łańcucha. Sam silnik nie ma oleju.
szpilka prowadnicy łańcuch prowadnicy zmywarka prowadnicy
sterownik dogrzewacza sterujacy samsung przesuwanie tekstu
współczesne badziewie radmor5412 przestrojenie
Skoda Yeti 1.8 TSI 4x4 2012 - Kierownica multimedialna nie działa po wymianie radia na Android Znaki na kole zamachowym silnika Andoria 1CA90