panowie zadobylem pompę 3065 w groszowych sprawach i stanie dobrym. jakie obroty dać przy silniku 2kw? Planuję w przyszłości podłączyć ją pod silnik spalinowy
Tak na przyszłość zobacz na tabliczce silnika jakie masz oznaczenia namalowane za opisem napięcia 230/400V
a jak zostawie i rano odpali to mi powie, że remont A co był taki co pomierzył sprężanie na zimnym i powiedział że remont silnika w przyszłości?
Witam sprawdź kostkę silnika bardzo częsta przypadłość oraz osłoń złącze silnika folią to na przyszłość
500V na silniku 3F to mizernie nie pokaże nic. Tak na przyszłość.
Jeśli mamy silnik o sprawności 93% to redukując straty na stojanie o połowę to jaką sprawność osiągniemy? 95%? Jeśli chcemy zbić te 45% zużywanej energii to trzeba po prostu zezłomować silniki starej generacji oraz jeszcze bardziej upowszechnić falowniki przy wentylatorach i pompach. Tam dwukrotne zejście z obrotami 8-krotnie zmniejsza zużycie energii...
Myślę, że jeśli uruchomię go na nowym silniku i doprowadzę do używalności - w starym silniku podmienię kondensator i będzie można sprawdzić oraz zawęzić przyczynę niesprawności. Najwyżej pozostanie mi zapasowy silnik na przyszłość.
Tak ale czterosuwowe silniki rowerowe bo dwusuwowe nie mają przyszłości jak jeden użytkownik tutaj wspominał.
do zasilania 3.3v oprócz ds18b20 jest jeszcze czujnik odbiciowy, sterownik silnika i w przyszłości ekran dotykowy. wemos to wytrzyma? lepiej podłączyć wemos poprzez złącze usb czy goldpin 5v?
W piwnicach jest duża wilgoć (jak wiadomo wilgoć przyspiesza korozję), a w garażu jest jakiś ruch powietrza więc wilgoć się nie gromadzi (tak mi się wydaje). Na moim miejscu zabezpieczyłbym koniec wału przed korozją i wyniósłbym je na strych, ewentualnie leżały by w garażu. Piwnica była by ostatnim miejscem. Jest jeszcze inne rozwiązanie silniki sprzedać,...
Do Kolegi z Rudy Śląska jeżeli masz doświadczenie z silnikami BLCD to podpowiedz jak się zapatrujesz na wykorzystanie takiego silnika jako prądnica . Odrzucając cały system sterowania i wykorzystując sam silnik . Z wiadomości które są dostępne w postaci szczątkowej wynika że firma Komel wykorzystuje zasadę budowy silników BLCD do produkcji prądnic do...
Ale ja mam potrzeby energetyczne. Grzałkę na szybę w nawiewach, wyciągarkę, w przyszłości silnik wspomagania. Dlatego chcę coś 100A włożyć z zamiarem sie nosiłem już z pół roku ale to przechyliło szalę. Romoo , Twoje patenty powalają mnie na kolana. :D:D
Witam, tez jestem dobrej myśli, możliwe ze nie zszedł cały płyn z silnika i stąd zadziałał wskaźnik. Masz nauczkę na przyszłość, browar owszem ale po pracy.
Transil nie jest potrzebny. Rezystor 1k może być za duży - zależy od mocy silnika i wsp. wzmocnienia prądowego tranzystora. W razie czego możesz zamienić na mniejszy. Poza tym jest ok. Jeśli w przyszłości planujesz sterować większymi silnikami to poczytaj o MOSFETach i sterowaniu PWM.
Chcesz uniknąć tego w przyszłości, to proste włączaj radio po zapaleniu silnika, nigdy przed :!:
Sprawdz w tym czasie jak nie chce zapalić czy jest iskra i czy wtrysk pracuje. Jeżeli brak jednego i drugiego to może być czujnik położenia wału ( zależnie od silnika na wale, w aparacie zapłonowym) jeżeli nie ma iskry a wtrysk pracuje może być modół zapłonowy (częsta awaria i okresowa znajduje sie zależnie od silnika pod cewka , w aparacie) Na przyszłość...
Rozumiem że to tylko na chwilę celem sprawdzenia . Popraw koniecznie mocowanie przewodów bo to może być przyczyną ewentualnego uszkodzenia silnika w przyszłości .
PERENDEV to oszustwo. Biorą dużą zliczkę i więcej nic. Ale czysto magnetyczny silnik ma przyszłość.
Wyszedł brak elementarnej wiedzy w obchodzeniu się z silnikami szczotkowymi, mocna nauczka na przyszłość, tak na przyszłość, elektronika ma taką magiczną właściwość, że w wielu przypadkach jest naprawialna, rzadko zachodzi potrzeba wymiany całego modułu. No nic, autor będzie już mógł chodzić czysty, a temat niech będzie przestrogą dla innych, jak z...
Na przyszłość - używaj przecinków, bo trochę trudno to od razu zrozumieć.
Zasilanie silników indukcyjnych 1f z kondensatorem daje czasem takie efekty - na przyszłość w takich sytuacjach agregat trójfazowy i takiż silnik. Przy założeniu, że częstotliwość znacznie odbiega od 50Hz, to co można zrobić? Czy to się naprawia? Reguluje się obroty.
Yarisa z 2006 roku, z silnikiem 1.3 87km 2sz-fe W 2006 roku wyszedł Yaris II i w obu (I i II) występował ten silnik - więc warto w przyszłości podać dokładny model. https://obrazki.elektroda.pl/3388115900_... https://obrazki.elektroda.pl/6107082100_...
Remonty silników które mają duży współczynnik moc/masa lub duże obroty maksymalne w polskich warunkach warsztatowych są bardzo ryzykowne. Każdy mechanik, który pierwszy raz odpala silnik OM651 zaciera go, problem jest w tej pierwszy raz zastosowanej do tego pompie olejowej. Mercedes po wprowadzeniu tego silnika, na gwarancji miał tyle napraw, że do...
nono nawet ciekawie to wygląda a co do silnika w przyszłości to odradzam forda jeśli masz na myśli 1,8 d wodóle forda odradzam problemy ze skrzyńmi w dodatku z zablokowaniem mechanizmu różnicowego , jak coś to vw 1,9 d a z citroenem to niewiem , albo opel :) a tu jest link z moim pojazdem http://fotoreportaz.ox.pl/?p=fotoreporta... pojazd...
Kolejno (3 kontrolki z pierwszego zdjęcia): niski poziom płynu do spryskiwaczy szyby, niski poziom płynu chłodzącego silnik, obecność wody w filtrze paliwa. Na przyszłość polecam lekturę instrukcji obsługi swojego samochodu :/
Kolego ,stachu_l ! W przyszłości UWAŻNIE czytaj posty, aby nie zniekształcać tego, co zostało napisane! Nie zalecałem używania silnika bez kondensatora , tylko do jego testowania. Jeśli silnik nie nagrzewa się bez kondensatora, jego pojemność jest nieprawidłowo wybrana! Jeśli nadal się nagrzewa bez kondensatora, przyczyny są wskazane w poprzednim poście...
Nie ma za co. Gdybyś potrzebował ten czujnik albo pomoc serwisu to daj znać to ci podam numer to rozwiążemy problem. Polecam się na przyszłość
Witam, zamierzam trochę poeksperymentować z użyciem przepracowanego oleju silnikowego jako paliwo do starszych silników diesla. Nie chodzi o całkowicie zużyty smoliście czarny olej, lecz o taki pochodzący z regularnych wymian z silników w dobrej kondycji. Wiem, że jest to możliwe, lecz niewskazane i kwestia jak długo na takim czymś to auto pojeździ...
Autorze popełniasz te same błędy co i w garbusie. Dodano po 3 To se ne vrati. Piękna nostalgia. Gdyby tylko pozwolono na dalsze badania nad silnikami spalinowymi, bez wymuszania kolejnych norm. Osiągnięto by doskonałość. No nic, wszystkie lata badań, testów, produkcji, do kosza, bo teraz pora na bateryjki. Dzięki normom bardzo poszła do przodu technika...
a ja uważam że to bardzo bardzo dobry pomysł.należy tylko dodać iż trzeba użyć do tego celu silnika trójfazowego z magnesami stałymi na wirniku i sterując go z falownika z melexa robi się pocisk.silniki tego typu cechuje duży moment obrotowy oraz wysoka sprawność całego układu,gdyż brak jest zbędnych rezystancji,cała energia baterii "idzie w żyłę".robiłem...
Czy do sprawdzenia silnika i blokady mogę posłużyć się schematem z modelu 1051/P? Schematy są takie same. Po widocznych uszkodzeniach czarno widzę przyszłość tego programatora :( . Nie kapało przypadkiem po złaczce na silniku?
uważaj tylko kto Ci będzie robił korektę mapy rozruchowej (bo nie chodzi o wielkość dawki), producent nie bez powodu postanowił że ciepły silnik odpali dopiero przy dużej prędkości RPM, korekta takich parametrów w warsztacie gdzie na codzień naprawia się RTV jest mocno nieopłacalna w przyszłości bo koła 2masowe tanie nie są. Pozdrawiam
Oto i cała przyczyna, w silniku dwusuwowym nie ma zaworów, tylko okna w cylindrze. To wyszczerbione wycięcie to właśnie okno. Jeżeli jest wyszczerbione to część zassanej mieszanki ucieka do wydechu, lub jest cofana do gaźnika. Niestety cylinder do wymiany. :( Przy zakładaniu nowego cylindra zablokuj wał w położeniu GMP,ponieważ obrócenie wału podczas...
Jaka jest wartość cewki tacho w tym silniki Na przyszłość zapamiętaj, że nieważna jest oporność cewki tacho. Sterownik i tak to sobie policzy, bo jest "zerojedynkowy" z dość dużą tolerancją. Prądnica na silniku pralkowym póki co, jest analogowa. Zwyczajnie ma wytworzyć jakieś napięcie na zaciskach prądnicy. Cewka nie może mieć zwarcia, ani przerwy....
Nie, brak jednego zwoju nie wpłynie negatywnie na pracę silnika. Na przyszłość mogę polecić żeby na te końcówki dać po kropli silikonu, niweluje on drgania i zapobiega urywaniu się drutu.
Ja bym i tak podłączył bo: 1. może być przydatne do testowania przyciskiem 2. może być przydatne w przyszłości, bo może ktoś zamiast silnika zamontuje gniazdko i w gniazdku zamiast N podłączy do PE (bo dla niektórych to jedno i to samo), a inny zamiast tego silnika wepnie silnik połączony w "gwiazdę" i różnicówka będzie wywalać, jest szansa że brak...
O synchroniczny...Ale z asynchronicznego też moga mi się przydać w przyszłości...
po wyciagnieciu silnika i rozebraniu silniczka,zauwazylem,ze uszczelka jest maxymalnie wygieta co widac na zdjeciu,co robic dalej ? z gory dziekuje za odpowiedzo Witam. Zostaw ( jak nazwałeś ) tą uszczelkę w spokoju , taka ma być . Na 1 zdjęciu i 2 zdjęciu ( po komutatorze ) widać że szczotki się skończyły , wymień je i będzie pralka dalej śmigać ....
posiadam sporo róznych silników, mam zamiar wykorzystać silniki 5V 1,6A 1,2Nm,powinny dać rade napędowi gąsienicowemu (paski zębate z rozrządu silnika mazdy).Zamieszcze dokumentację foto w przyszłości.
ten oporniczek to taki łabędzi śpiew,odciąganie w nieodległą przyszłość i tak koniecznego wydatku.
I nauczka na przyszłość silników się nie myje
Ja posiadam KTM Sx 125cc 2005 rocznik wymieniam tłok co sezon i zauważyłem, że głowica oryginalna nie zuzywa tak tłoka. W drugim przypadku głowica tuningowana zmniejsza temperaturę silnika i daje więcej mocy. Jeśli w przyszłości zamierzasz sprzedać moto to z pewnością kolekcjonerzy jak i inni nabywcy będą zwracać uwagę na oryginalność części. Każde...
Kosiarka GardenX tydzień temu zatarła się z powodu drewienka, które dostało się pod nóż kosiarki. To byłą część niskiego płotka, którego nie było widać, bo przykryła go trawa skoszona podkaszarką. Szczebelek miał wymiary 2 cm x 15 cm x 1.5 cm. Drewienko uszkodziło uszczelkę, wylał się olej i w ciągu 15 minut silnik się zatarł. Chcę uniknąć takiej sytuacji...
Olej się rozgrzał bo coś było źle spasowane i tarło na "żywca" to normalny objaw w takiej sytuacji. Jedynie pytanie co było za ciasno spasowane. Jak pisałem wcześnie teraz już "po ptokach" i trzeba rozbierać ustalić gdzie się zatarło ,naprawić i wyciągnąć wnioski na przyszłość.
Wlewałem STP, K2. Do wtrysków od strony wlewu paliwa nie pomogło. Temat olany, w przyszłości może coś się ruszy.
To jest wirnik tachometru , trzeba go wkręcić w ośkę silnika . Na gwint nawinąć trochę taśmy teflonowej aby się nie odkręciło w przyszłości.
Po zakupie silnika 48V tez zatem powinienem osiągać taką samą prędkość przy byc może slabszym momencie obr. Ale w przyszłości gdy zmienię sterownik, wyswietlacz i baterie , to hulajnoga będzie pewnie hulac 45km/h. Czy moje rozumienie jest prawidłowe? Tak, ale możesz być niemiło zaskoczony spadkiem momentu obrotowego (przy zasilaniu z 36V). Np wkrętarka...
A, to wobec tego gratuluję wykrycia luzu na klinie- przed zmieleniem silnika. Fora Suzuki America pełne są westchnień z powodu niezauważonego w porę luzu na kole pasowym wału głównego. W Ameryce i innych krajach tamtego kontynentu Baleno jest znany pod nazwą Esteem. A swoja droga sam zauważyłem w porę (a raczej usłyszałem) klekotanie na wolnych obrotach-...
Nawet nie wiesz jak wielu pomogłeś , teraz i na przyszłość , juz wiemy , że to błąd krokowca.
Teraz musisz odpowiednio ustawić mnożnik. Jeśli nie wiesz jak udaj się do specjalisty. Jazda ze zbyt ubogą mieszanką spowoduje uszkodzenie silnika. Na przyszłość dobrze jest trzymać ustawienia gdzieś dodatkowo - na wszelki wypadek.
Panowie, silniki spalinowe to przeszłość. Przyszłością są silniki elektryczne. Nie zapomnijcie że ropy ma wkrótce zabraknać ( za jakieś 40-60 lat). Oczywiście wysiłki konstruktorów dla zmniejszenia zużycia paliwa sa jak najbardziej na miejscu pozostaje życzyć powodzenia. TERAZ POLSKA!
Sprawdzałem iskre bezpośrednio z kabla do masy strzela na dobry centymetr, rozrusznik kręci szybko, brak jakiego kolwiek odzewu ze strony silnika. Najlepszym sposobem jednak będzie remont silnika bo przy 5Barach to raczej długiej przyszłości silnik benzynowy nie ma.
Bardzo dziękuję za pomoc, bardzo dobrze wyjaśniona kwestia sposobu rozpoznania poszczególnych uzwojeń w tego typu silnikach. Myślę że nie jednej osobie pomoże to w przyszłości. Dzięki jeszcze raz i pozdrawiam.
Idea jest super w swojej prostocie. Ciekawe czy uda się to rozwinąć biorąc pod uwagę sytuacje polityczną i paliwową na świecie
Jeden znawca napisał mi że jeśli silnik jest jednofazowy to nie ma konieczności stosowania falownika. Ten regulator obrotów z tym silnikiem nie zadziała a na przyszłość najpierw pytaj potem kupuj. Pozdrawiam.
Myślę że dygresja o samolotach jest nieistotna dla przyszłości silników diesla - przecież do pracy nie lata się co dzień samolotem ;) Chyba że ktoś lata, niech się przyznaje :D Większy sens ma porównywanie do pociągów. Każdy chce mieć maksimum wygody - to jest aksjomat nie wymagający wyjaśniania - dlatego nikt nie będzie zabierał sąsiadów nawet jak...
Myślę zrobić tak: Tylni dyferencjał zablokować na stałe. Przód doprowadzić do stanu oryginalnego. Kupić oponki do driftingu lub obkleić koła izolacją :P Mocniejsze serwo i mocniejszy silnik ( w przyszłości) Co o tym myślisz???
Na 99% uszkodziłeś alterator. Odłącz na próbę alternator i uruchom silnik. Kontrolka może się świecić, ale bezpiecznik powinien zostać cały. Swoją drogą, nauczka na przyszłość. Zawsze odłącz klemę minusową od akumulatora i zaizoluj ją. Unikniesz komplikacji.
Taka redukcja mi się podoba : I takie zawsze stosowaliśmy, przynajmniej w mojej branży. Niestety wartości na tabliczce są nieczytelne. Fotka powinna być zrobiona prostopadle bez flesza a z np latarką ze skosa. Tak na przyszłość, bo przecież wyraźnie podałeś: "Moc silnika – 4,1 kW – 5,6 KM".
Zdecydowałem się na Transoptor z U2008. Układ już przetestowałem i wszystko działa jak należy. Rozwiązanie wykorzystałem do regulacji obrotów silnika. W przyszłości wypróbuję rozwiązanie przedstawione przez kolegę danthe. Dziękuję za wypowiedzi w temacie i udzieloną mi pomoc. Pozdrawiam
Tak niski Cos ? Możesz napisać napisać jak dobierasz cos ?(dla wiedzy na przyszłość). Pozdrawiam
Dobra, na razie nie gaśnie to zobaczymy co będzie w przyszłości
W Clio 1,5 dCi (ten sam silnik, nazywam go "przyszłość warsztatów") najczęsciej: -pompa -regulator -czujnik ciśnienia -wtryskiwacze
Pojazd jest dawno zarejestrowany. Sami silnik na wypadek sytuacji gdybym miał nie jasności w przyszłości, że warsztat mogłby wpaść na głupi pomysł podmiany silnika do ekspertyzy na inny, a wziąść sobie mój bo mu się podoba. Skrajność przypadku, ale wartość silnika jest na tyle wysoka, że kradzież jest przestępstwem, a patrząc na nasze społeczeństwo...
Skrzynia biegów jest własnie jedyną rzeczą o którą się matrwię w tej konstrukcji. Jak narazie nie maiłem z nią problemów ale boję się własnie ze na dłuższą mete może nie wytrzymać dlatego myśle o innej skrzyni. Ladowanie jest. Nie widać żadnej prądnicy bo jej nie ma ale jest alternator :) Umieszczony na tym samym wałku na którym sa koła pasowe przy...
Już sprawdziłem silnik. Jest sprawny, ładnie kręci w lewo i prawo. W moim przypadku dzięki temu że krańcówki są mechaniczne wystarczy wyciągnąć przewody silnika i dokupić zewnętrzną radiolinie. Na przyszłość nie należy kupować silnika MOBILUS'a z wbudowaną radiolinią i to z dwóch powodów: - ta elektronika pada szybciej niż sam silnik (nie tylko moja...
Witam, Jeśli chcesz zapas to nie patrz na moc (kW) lecz na prąd jaki można pobrać z falownika (A). Może się okazać, że prąd z falownika 0.75 jest większy od prądu pobieranego przez silnik 0.75 - wszystko zależy od producenta zarówno silnika jak i falownika. A tak w ogóle po co ten zapas? Bo aby się poprawnie zabezpieczyć i tak wypadałoby przepisać prąd...
jeśli masz na nim plastikową osłonę i więcej niż jeden przewód to jest immo i jak to odkręcisz a nie jest to łatwe bo tam są śruby pozrywane dostaniesz się do samego zaworu a on na pewno jest sprawny podajesz na niego zasilanie i musi zapalić ... a na przyszłość to podawaj rocznik i typ silnika bo my tu nie mamy czarodziejskiej kuli
Niestety obecnie nie, ponieważ oprogramowanie wymaga jeszcze dopracowania. Jednak nie wykluczam takiej możliwości w przyszłości.
Panowie i ewentualnie Panie! Elektrozawor dekompresyjnego hamulca zaworowego ma przerwę. Albo elektrozawor albo wiązka. Na przyszłość proszę pisać typ silnika, w Texie w zakładce o informacjach o sterowniku. Przerwa jest przez Texę interpretowane o zgrozo jako zaprogramowane przez przypadek urządzenie :-)) Bodajże od 2 lat Texa już potrafi programować...
Nie widziałem innej możliwości dobrania się do tych dwóch śrubek nad belką, jesli jest inna możliwość to podpowiedz,przyda się na przyszłość :)
Miałem podobny problem z dmuchawą do liści. Okazało się że wężyk paliwa "skorodował" na styku z uszczelką gumową zbiornika paliwa i oprócz paliwa zasysał powietrze. Przez tą uszczelkę przechodzą dwa przewody paliwowe. Jeden zasilający do gaźnika, drugi odprowadzający nadmiar paliwa do baku. Dziwne ale widać że te przewody na styku z gumą uszczelki...
1. Sprawdziłem omomierzem wtyczkę czy nie ma przebicia pomiędzy L, N i przewodem ochronnym. 2. Zasilanie puściłem tylko na programator (wszystko od niego było odpięte) - Zadziałał bezpiecznika nie wybiło. 3. Podpinałem kolejno czujniki i układy (elektrozawór, blokada drzwi, hydrostat, silnik, grzałka itp) i sprawdzałem gdzie wybija bezpiecznik - padło...
Nie no , pełen szacun za pracę włożoną w ten wynalazek.. Czy masz zamiar go rejestrować w przyszłości ??
Jest tutaj używka: https://allegrolokalnie.pl/oferta/piekar... Bierzesz szwagra, Passata i przywozicie go do domu. Wypruwasz wszystkie potrzebne części na przyszłość - sterownik, grzałki, kablotekę, silnik i co tam jeszcze ciekawego się znajdzie, a reszta na złom.
Bez sensu. Ten silnik nie ma kompresji więc nie odpali. Albo pogięliście zawory kręcąc wałkami albo faktycznie czarna magia. Rada na przyszłość: SILNIK USTAWIA SIĘ NA ZNAKI Z ZAŁOŻONYM PASKIEM.
Aktualizacja tematu Po założeniu silnika europejskiego i adaptacji czujnika kąta skrętu błędy znikły :D Więc cały problem tkwił w silniku wspomagania Mam pytanie, czy jest możliwość przekodowania starego silnika na europejski? Pytam z ciekawości na przyszłość Pozdrawiam, Adrian
Docieranie ma na celu dobre ułożenie i spasowanie elementów silnika. Przy skuterach docieranie przebiego pomiedzy 400 a 600 km. Ważne jest aby w tym czasie jeżdzić spokojnie tzn bez gwałtownych zrywów bo wtedy znacznie spadnie trwałośc silnika, równie ważne jest aby jeździć z różnymi prędkosciami i trzeba od czasu do czasu pojechać trochę szybciej aby...
No jak będziesz tak jeździł to nie wróże długiej przyszłości temu silnikowi. Innej metody jak reprog/emulator nie ma.
koledzy tych włączników to załączania i wyłączania awaryjnego jest FULL, podjechać do pierwszej lepszef hurtowni elektrycznej to nawet sprzedawca swobodnie doradzi :), a tu dołaczam kilka schemacików z innymi rozwiązaniami na przyszłość http://www.elemarek.republika.pl/schemat...
Maszyna przeciąża silnik, trzeba nasmarować jakieś łożysko albo prowadnicę, sprawdzić stan reduktorów jeśli są, czyli usterka typowo mechaniczna. Na przyszłość najlepiej włączyć amperomierz w obwód silnika i zanotować wartości prądów na różnych prędkościach, na tej podstawie mozna w przyszłości wywnioskować potrzebę przesmarowania maszyny. Ostateczność...
Przecież na zdjęciu masz wyraźnie wyłącznik zderzeniowy, ale sadzę, że jeszcze pozycja 13, błędy "U" uniemożliwiają odpalenie. W tych autach nie ma wyłącznika uderzeniowego, wspomaganie wyłączone na skutek wypadku to tak na przyszłość.
Co to jest silnik EV ?
Panowie, ale ja w żadnym przypadku nie jestem przeciwnikiem diesli. Mój post miał tylko przekazać taką informację- nie ma lepszy czy gorszy, jest tylko bardziej dopasowany do potrzeb lub mniej. Nie uważam, żeby hańbą było chcieć jeździć tanio, bo czasy bolesne pod tym względem, więc żadna ujma jak ktoś chce po to kupić diesla. Rozumiem też ludzi, którzy...
No widzisz. Zanim napiszesz dokładnie przeczytaj czy już nie było napisane. Taka moja rada na przyszłość zamiast truć forum takimi pytaniami
Bazując jedynie na zdjęciu aż tak pewien bym tego nie był więc litość nie jest tu potrzebna. Szybki pomiar rezystancji między nimi i będzie wiadomo co i jak. Jeśli 1 i 5 to to samo to oczywiście podłączamy do dowolnego z nich PE, a żyłę N dobrze izolujemy lub najlepiej wykorzystujemy kabel 4 żyłowy by się coś komuś w przyszłości nie pomieszało. We wtyce...
W Ticu racej nie ma Halla. Przynajmniej nie widziałem. Podobne objawy miałem przy taniej kopułce rozdzielcza. Okresowe czyszczenie z osadu pomaga rozwiązać problem w moim przypadku. Objaw charakterystyczny: po rozgrzaniu silnik gasł i były problemy z jego odpaleniem. No to sie koleś doucz, przyda się na przyszłość. [url=http://allegro.pl/item342807672_czu...
Wyczyść tą"musztardę ". Prawdopodobnie jeździsz na krótkich dystansach,masz niedogrzany silnik. Na przyszłość zainwestuj w " oil tank catch " . Taką nazwę wpisz w wyszukiwarkę , lub bardziej dogrzewaj silnik, pokonuj dłuższe trasy. "Oil tank catch" to tylko pudrowanie syfa. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają...
Jozgo prosił Cię o schemat, ale go olałeś. Chętnie też bym go obejrzał, a te zdjęcia z oscyloskopu wcale nie pomagają. Chcąc żeby ktoś Tobie pomógł to zrób wszystko żeby mu pomóc. Jak będzie schemat to można wiedzieć jakie to trafo, jakie napięcia wychodzą z zasilacza, czy sprawny silnik, do czego mi potrzebna wartość kondensatora? I taka uwaga na przyszłość:...
Tak tak to wiem chodziło mi bardziej o to czy bez ściągania łożyska można wymienić uszczelniacz na przyszłość bez rozpoławiania silnika
W takim razie z silnikiem nic nie zrobisz ,bo tego się rozebrać nie da. Co najwyżej dobrze go przedmuchać i starać się na przyszłość dobrze zakładać worek.
Nie ma sprawy. Ja nie unosiłem się honorem, więc i jego zwrot niepotrzebny :) Cieszę się, że udało się odnależć usterkę i usunąć. Pozdrawiam i życzę przyjemnej jazdy, jak również jak najmniej kłopotów z autkiem w przyszłości.
Trzeba dobrze dokręcić. Z odpowiednim momentem. I trzymać kciuki że dźwigienki nie dostały. Znam przypadek że chłopak zaparkował pod lekką górką i zamiast na recznym zostawił Ducato na 3 biegu. Lekko potoczyło się do tyłu obracając silnikiem przeciwnie do kierunku pracy. Nic się nie stało. Tylko przy odpalaniu cofnięty wcześniej rozrząd przeskoczył....
Witam Może to Ci wyjaśni http://pl.wikipedia.org/wiki/Napi%C4%99c... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37... http://www.elektrotechnika.po.opole.pl/c... Na przyszłość najpierw poszukaj, a potem pytaj. Pozdrawiam
Nie ma sprawy, polecam się na niedaleką przyszłość, i mechanika do naprawy nagrzewnicy też nie miej za wroga. ;) SławeK
Witam tak jak w tytule jak zdjąć speed limiter? Dodam że samochód to chiński brillance bs4. Ale posiada silnik z Carismy/Galanta/Lancera 1.6 ecu i inne pierdoły też są z mitshubishi. Nawet cała elektryka. Jechałem po niemieckim autobahnie i przy 180km/h łapie speed limiter. Ale czuć że auto ma chęci pojechać więcej. Silnik będę w przyszłości uturbiał...
Składam cyrkularkę z silnikiem 1.5 kw niestety taki tylko mam. chcę założyć piłę 40.ponieważ w przyszłości będę miał silnik 4kw. jakie przełożenie zrobić do tego silnika?
A co byście powiedzieli jak bym użył przekaźników samochodowych (12V 30A) za uln'em rozdzielił zasilania i masy od atmegi oraz silników, aby nie siać zakłóceń :) W ten sposób chyba wyeliminował bym problem przepalenia sie ulna no i nie miał bym w przyszłości problemów z wymianą silnika jak by się ukopcił.
Witam i dziękuję za sugestię. Jeżeli natomiast chodzi o przekrzywiony wałek z dwiema śrubami na końcu to czy to mogło doprowadzić do jakiegoś defektu w tym do obecnych problemów z zapalaniem zimnego jak i ciepłego silnika ? Jak na przyszłość zablokować możliwość przekrzywiania się tego wałka ? Nie powinien się sam tak obracać. M.K.
Witam Tutaj: http://www.automatyka.pnth.net/opel/inde... znajdziesz wszystko co Ci będzie potrzebne do zczytania kodów... i jeszcze wiele innych ciekawych rzeczy... i tak jeszcze na przyszłość to jak zadajesz pyatnie to pasowało by podac jeszcze jakieś onformacje o silniku (oznaczenie silnika) wtedy jest łatwiej pomódz.. Pozdrawiam
silnik spalinowy przyszłości laboratorium przyszłości zawód przyszłości
zrobić słuchawka bezprzewodowy katalizator wydech samoczynne uzbrojenie alarmu
czułość mikrofon elektretowy mikrofon elektretowy
TPA3116DA – czy można zamienić kondensatory 470µF elektrolityczne na foliowe 470nF? TPA3116D2 – ochrona kondensatorów 470µF przed uszkodzeniem po podaniu sygnału audio