Piszesz masz. https://gtxservice.pl/szlifierka-tasmowa...
Możliwe jest uszkodzenie silnika - konkretniej komutator zabrudzony/zasiarczony. Jeśli masz taką możliwość wymień silnik. Rozbierać (w celu czyszczenia) nie radzę, bo ciężko się to robi.
Da sie zrobic, dośc prosto, odłaczas skrzynie od silnika , rozbierasz, oceniasz uszkodzone elementy, zamawiasz skladasz wszystko do kupy. Cena naprawy 1-15tys w zaleznosci od uszkodzeń
Ja swój silnik rozbierałem już dobre 5 razy, wymieniałem sam prawie wszystkie łożyska. Kluczem do cichej pracy w moim przypadku było równe wprasowanie prawego łożyska. Teraz udało mi się zrobić mały upgrade i włożyć mała gumkę na wałek która idealnie uszczelnia miejsce którędy woda dostawała się do łożyska igiełkowego. Może będzie ją widać na zdjęciu....
Przyczyną może być przedostawanie się oleju ze skrzyni biegów do komory korbowej. Przyczyną może być simering na wale korbowym lub uszczelka łącząca połówki silnika. Raczej bez rozbierania silnika się nie obejdzie.
Dlatego podałem sposób aby nie rozbierać silnika.
Silników nie rozbierałem, do silnika dochodzą 3 przewody.
Tyle,że facet pyta o dołożenie wyłącznika.Sądzę,że ma na myśli przycisk góra,dół."Doprogramowanie" drugiego pilota rzeczywiście trudne nie jest.A do wyprowadzenia przewodów chyba nie trzeba rozbierać silnika.
Wygląda to na silnik, skoro bez niego wszystko działa dobrze. raczej nie jest to układ sterowania silnikiem. Czy silnik podłączony do zasilania zewnętrznego działa, czy nie ? czy jak chwycisz za wirnik silnika do obraca się z małym oporem ? Może warto rozbierać silnik i sprawdzić np. szczotki. Wg mnie problemem jest działanie silnika. Ten silnik jest...
Nie sprawdzałem, bo nie chciałem jeszcze silnika rozbierać, tylko zorientować się, co to może być.
Dlaczego po prostu nie spytasz mechanika który rozbierał silnik?
Tam niema żadnego uszczelnienia, po prostu wyrobił się otwór w korpusie silnika. Jakakolwiek próba naprawy wiąże się z koniecznością rozbierania silnika.
Nie rozbieraj silnika, bo te silniki są nienaprawialne, tylko się je wymienia.
Spróbuj to zanim zaczniesz rozbierać silnik.
Trzeba rozbierać silnik, a konkretnie zdjąć pokrywę boczną. Sprawdź też, dla pewności, klin koła zamachowego.
Wiem, sęk w tym że nigdy nie rozbierałem takiego silnika i mam mega problemy przy jego rozłożeniu i złożeniu. Wytłumaczysz krok po kroku jak to zrobić aby nic nie uszkodzić? Raz już go rozbierałem ale składałem go 5godzin. Siedzę w zelmerze wystarczająco długo, i potrafię rozpoznać ich silniki. Nic już z tego nie rozumiem. Po co cała ta szopka z rozpoznaniem...
Głowicę daj do zrobienia warsztatowi, który się tym zajmuje. Tam są felerne prowadnice zaworowe i samo założenie i dotarcie nowych zaworów może nic nie dać. Śruby oczywiście nowe, przy koszcie naprawy rzędu 1000zł oszczędzanie 60 jest głupotą. Dołu silnika nie rozbieraj, pierścienie zostaw w spokoju.
Z blokadami spróbuj jak ja na żywca w serwisie tylko nie z kierownikami a bezposrednio z mechanikami . To są tylko polacy. Słuchaj kolegi z francuską flagą . ja ten silnik niepotrzebnie rozbierałem z powodu braku narzedzi. Przebieg był smieszny.
Sześć lat temu wymieniany był rozrząd, a ten uszczelniacz to autor napisał że był wymieniany później. No ale fakt, mechanik może już się zasłaniać "niepamięcią" Założyć pasek i jak to mówią: jeździć, obserwować. Nie ma sensu teraz pół silnika rozbierać żeby dojść do tego co jest tam nagrzebane.
Trzeba rozpołowic silnik. Rozkręcić śruby i wyjąć zabezpieczenie.
Kumpel miał podobny problem i z tego co pamiętam regulował tylko i wszystko było ok. Bez rozbierania silnika.
Czyzby gdzies strzelil blok:((? Albo jakaś zaślepka - trzeba pytać mechanika co na codzień takie silniki rozbiera.
Kolego czy ten Twój servomotor jest z resolwerem czy enkoderem? A co to za różnica? Czy ten silnik był rozbierany? To rzeczywiście może być przyczyną - a jeśli nie był, źle są ustawione pętle regulacyjne.
Czy remont silnika rozwiązał problem ? Mam takie same objawy i nie wiem czy warto rozbierać silnik. Może to tylko problem z elektroniką ?
Rozbierałem już, tapicerkę silnik rozbierałem szczotki wszystko ok
Ja musiałem wymienić silnik i na razie jest to skuteczne. Silnika nie rozbierałem już na części pierwsze.
Przypomnij sobie jak rozbierałeś silnik czy nie została Ci na ośce silnika taka sprężynka. Inaczej nie mógłbyś ściągnąć wirnika i brakuje jej właśnie. TELEWIZOREK52 ładnie to opisał, nic więcej nie można dodać.
Motorynka to najprostszy pojazd spalinowy na świecie, naprawdę potrzeba projektów do tulejek w amortyzatorach? Przecież to gołym okiem widać, kilka kluczy i minimalna znajomość tematu... Cały silnik rozbierałem i składałem w wieku 12 lat, bez internetu, DTR, czy nawet doświadczenia. Tylko obserwacja, uwaga i ostrożność, motorynka jeździła ze mną 10...
To jak ją teraz wymienić trzeba silnik rozbierać?
Tak naprawdę to, te silniki różnią się nazwą.:D Jeżeli silnik nie był rozbierany to, tylko uszkodzenie mechaniczne wałka mogło spowodować przestawienie rozrządu.
W tym silniku bez rozbierania go nie da się zmienić kierunku obrotów ponieważ do tego żółtego przewodu podłączone jest uzwojenie rozruchowe i uzwojenie główne(pracy)wewnątrz silnika i żeby zmienić kierunek obrotów trzeba te uzwojenia rozdzielić i wyprowadzić na zewnątrz silnika i dopiero wtedy będzie możliwość zmiany kierunku obrotów. Operacja rozdzielenia...
Aby wymienić dolny uszczelniacz nie trzeba rozbierać silnika. Stary uszczelniacz wyjmij przy pomocy śrubokręta a nowy trzeba wbić przy pomocy jakiejś tulejki. Sprężynka jest dobrze założona.
Z tego roku możesz mieć D4D 110 kM lub 116 kM. 110 jest dobrym silnikiem ale 116 to bomba z opóźnionym zapłonem. Wyjątkowo "udane" (czytaj kosztowne) wtryskiwacze Denso, padająca uszczelka pod głowicą. Jak masz nawet za darmo koszt szlifu bloku i planowania głowicy wraz z rozbieraniem silnika rozkłada wszystko.
Ktoś najwyraźniej wcześniej rozbierał silnik i zgubił podkładkę dystansową 10.5x16x1 o nr. kat. 225691, dlatego tulejka dystansowa zastępująca koło zębate IV biegu "weszła" w łożysko.
Klasa 4 szkoły podstawowej - fizyka Ten biały dym który po czasie znika to para wodna w spalinach - normalny proces spalania. Widzisz ją, bo na dworze jest chłodniej, a spaliny na początku są cieplejsze - bogatsza porcja paliwa do silnika na nie rozgrzanym. Tankuj dalej na normalnych stacjach paliw, a nie market-owych (ruszasz to w innym wątku, silnika...
Auto jutro jedzie na serwis napiszę co się jest. Koszty bardzo duże jak trzeba silnik rozbierać.
Jak wspomniałem, od 2500km ani grama nie ubyło. Przy zlewaniu starego oleju zastosowałem płukankę. Myślałem żeby dolać ropy, ale ona wilgoci nie zwiąże. Prędzej dolewka etanolu by pomogła, tylko czy by z tego silnika wtedy coś zostało...
Witam ,do silnika nie trzeba rozbierać kochenki.Dojście jest od spodu trzeba szczypcami bocznymi obciąć końcówki połączeniowe blaszki która osłania silnik od spodu a póżniej obraca się ją i przykręca na śrubki blachowkręty.Silnik jest przykręcony na wkręty. sprawdż czy jest na 220 to możesz podłączyc bezpośrednio ale są też na 24 v .
A silnik był rozbierany czy tylko pompa demontowana czy nie wiesz co się działo z tym silnikiem?
Inaczej mówiąc nie łudź się nadzieją tylko rozbieraj silnik i wymieniaj elementy starzące się. Tymczasem kombinujesz nie wiedząc nawet, czy jest jakiekolwiek sprężanie. A musi być nieciekawie skoro pomimo zalewania świeca jest sucha.
Kołek jest wbity, musisz uważać aby bo nie złamać, bo będzie nieciekawie. Nagrzewanie samego kołka, odnosi dokładnie odwrotny skutek. Nie jestem pewien czy da się go wybić z drugiej strony, ale wtedy trzeba rozbierać silnik.
Witam ! Wyłącznik odśrodkowy znajduje się w środku silnika, należy odkręcić osłonę wentylatora, zdjąć wentylator z wału silnika i odkręcić kapę silnika. Uwaga ! wył. odśrodkowy wykonany jest z bakelitu, należy zachować ostrożność przy rozbieraniu silnika aby nie uszkodzić wył. odśrodkowego. Pozdrawiam. Stefan Wył odśrodkowy podłączony jest do R1 i 1.
Blaszka mosiężna i jak zostało w tym niebieskim trochę metalu, to wtopić, wyjąć, pocynować, dodać jakiegoś "kwasiborku" bo styki jakby stalowe i po ponownym włożeniu/wtopieniu powinieneś zlutować. Albo zdjąć czarny plastyk, o ile nie będzie trzeba rozbierać silnika.
A to juz widze to zwykły 64... ok. Widze ze miales problemy z zdjeciem wirnika ( zabezpieczenie na ośce jest ) Dobrze ze oś ci nie pękła... Teraz odklej naklejkę z tyłu silnika i bedziesz miał pod nia zaślepkę, wyciagnij ja i pod nia pewnie zobaczysz biała przecieta w 1 miescu podkładke ( spojrz ze ośka ma bruzde tam ona siedziała i miała za zadanie...
Nie rozwiązałem problemu, jeżdżę z tym cały czas, wymieniłem rozrząd, podmieniłem vanosy, bez zmian. Dalej już tego nie będę drążył, bo trzeba by było wyjmować silnik i rozbierać, sprawdzać. Doszedłem do wniosku, że jak padnie, to drugi silnik. Na razie chodzi, żadnych błędów nie wywala, a klekot się nie nasila.
Mimośrodowa pompa trzytłokowa z silnikiem komutatorowym nie widziałem nie rozbierałem ale MUSI BYĆ SILNIK INDUKCYJNY!!!!! sam sobie odpowiedz czytając ten wątek od początku czemu
Po co rozbierałeś ten silnik ? Ale skoro już, to ja żadnego hamulca tu nie widzę. Złożyć to do kupy, przełączyć w gwiazdę i do sieci trójfazowej z nim.
Witam Jeżeli zerwał się pasek rozrządu to nie koniecznie głowica do remontu bo wszystko zależy od tego przy jakich obrotach się to stało i w jakich warunkach.Zrób tak rozbierz rozrząd zamontuj nowy pasek oczywiście ustawiając właściwie znaki.Następnie za pomocą klucza obracaj wałem korbowym .ale wcześniej wykręć wszystkie świece.Jeżeli nie napotkasz...
Kolejny przypadek na forum, w którym szukacie miodu. Wyczyść wtryskiwacze i będzie spokój 100%. Możesz oddać gościowi z Warszawy co czysci bardzo skutecznie i będą znowu klekotać jak potrzeba. Nie kombinuj na forach bo będziesz pół silnika rozbierał zaraz do czyszczenia.
Rozcieńcz sobie wodą i po sprawie. Są stężeniometry wyskalowane w stopniach Celsjusza, które pokazują granicę zamarzania. W praktyce wychodzi to tak, że koncentrat -40 rozcieńczony 1:1 daje granicę -20. Jego właściwości nie wpływają ujemnie na przekazywanie ciepła. Dodatkowo mniej kamienia kotłowego się osadza, dobrze pracują zawory i automatyka- to...
Nie potrzebnie rozebrałeś całość, sprawdź sobie wiązkę idącą do drzwi kierowcy a potem prądy trzeba posprawdzać a nie rozbierać silnik, być może brakuje właśnie zasilania modułu, najpierw zobacz wiązkę potem bezpieczniki.
Kolego uszczelniacze wału w silnikach 2T mają wpływ na jego uruchomienie a nie na wielkość kompresji w cylindrze. Uważam również, że zmierzona przez Ciebie kompresja jest za niska i może wystarczyć jedynie do uruchomienia silnika, ale dojazdy, to już nie - silnik będzie po prostu za "słaby". Sprawdź dokładnie ciśnienie w cylindrze dając "pełny gaz"...
Wlej nową oliwę nawet z górką.One dość dobrze tolerują lekkie nadwyżki. Być może jak docierałeś to jeździłeś spokojnie,więc olej nie znikał.Teraz kręcisz i popija. Większość silników,a szczególnie te mniejsze ma tak ,że jak oleju jest mało to zaczyna znikać w zastraszajacym tempie. Spotkałem się z tym wiele razy i scenariusz był ten sam. Przed wyjazdem...
(at)and61 Dla porządku, bo zanim się silnik zacznie się rozbierać, warto sprawdzić pozostałe możliwości. To faktycznie wygląda na pompę - ale naprawdę warto się dowiedzieć jak chłodzenie działało, gdy działało, a jak jest teraz. To zasłanianie chłodnicy już wzbudza podejrzenia, że wtedy nie działo jak trzeba...
nie chce mi się bawić w rozbieranie silnika ;) już wolę tak jeździć niż go rozbierać.
po wyciagnieciu silnika i rozebraniu silniczka,zauwazylem,ze uszczelka jest maxymalnie wygieta co widac na zdjeciu,co robic dalej ? z gory dziekuje za odpowiedzo Witam. Zostaw ( jak nazwałeś ) tą uszczelkę w spokoju , taka ma być . Na 1 zdjęciu i 2 zdjęciu ( po komutatorze ) widać że szczotki się skończyły , wymień je i będzie pralka dalej śmigać ....
Rozleciał się rozrząd, popękały ślizgi?, napinacz? Teraz to już nie kombinuj tylko rozbieraj silnik.
często ulegają uszkodzeniu wyłączniki , spróbuj zamienić miejscami , jak nie pomoże musisz sprawdzić zasilanie silników oraz same silniki , czyli czeka Cię rozbieranie drzwi .
Jeżeli klin nie trzeba rozbierać silnika. Jeżeli odprężnik trzeba rozbierać jest on na wałku rozrządu. Czy silnik odpali i wtedy pracuje normalnie?
Najlepiej naprawić silnik pierścienie i uszczelniacze. Uszczelniacze dobrze bo nie koniecznie trzeba silnik rozbierać gorzej z pierścieniami. Litr na 2000km to dużo
Jezeli masz omomierz, to pomierzyć. Rozbieranie silnika to ostateczność. Dodano po 1 była jedna cewka, Raczej kondensator, proszę Kolegi, cewki są wewnatrz silnika :D
Ja tego krzywego korbowodu sobie nie wymyśliłem. Rozbierałem osobiście swój silnik i mierzyłem występ tłoków. I nie sugeruje, że w tym przypadku jest tak samo, ja opisałem mój przypadek.
Na pewno ten luz jest ustalany na panewce od strony koła pasowego, ale jak nie podpowiem bo nigdy takiego silnika nie rozbierałem.
Pompa napędzana jest paskiem klinowym z koła pasowego silnika... rozbierałeś to musiałeś widzieć. Wlej dobry płyn o ile takowego nie wlałes i daj znać co jest grane dalej.
Ja bym nie zaryzykował zamontowania nowych pierścieni bez honowania bądź tulejowania tego bloku. Miałbym obawy, że cała robota pójdzie na marne i za kilka tygodni znów będzie trzeba rozbierać silnik z powodu pożerania oleju lub kopcenia. Tutaj masz trochę info na temat uszkodzenia tłoków i tulei:
Czyli lepiej tego nie ruszać. Będę musiał wyrwać starą zębatkę i zaspawać nową.
Zmierz ciśnienie na poszczególnych cylindrach, po wykręceniu świecy. Zrobią to w każdym serwisie za przysłowiową "flachę". Będziesz wiedział na czym stoisz. Jeżeli masz kamerkę inspekcyjną możesz sprawdzić gładzie cylindrów bez rozbierania silnika. Może być tak, że wymienisz pierścienie i będzie ok. Tak miałem z octavią ale na gazie.
Według licznika to 268 000. No tak tylko głowice zdjąć to trochę roboty. Można jakoś szybciej sprawdzić czy warto ten silnik rozbierać?
Wcale się nie denerwuję, jestem cierpliwy i wiem ze nie każdy musi znać się na wszystkim. Rozbieranie silnika to ostateczność, na razie przyjrzymy się tej sprężynce, ale dopiero gdy będą zdjęcia. Na dźwigni są otworki, do zaczepiania sprężynki, zapnij ją do najwyższego. Ale to dopiero jutro, dziś już późno.
Tak jak by rozrząd nie tak ustawiony. Zębatka na wale zdejmowalna? Jeżeli tak, to klin pod nią jest? Klient sam sobie naprawiał zerwany klin z magneto, czy Ty? Był przy tym silnik rozbierany?
Już miałem pisać prośbę o wrzucenie serwisówki na forum, bo z goole nie dało się ściągnąć. Niestety serwisówka niewiele mówi o budowie silnika i konstrukcji układu smarowania. Widzę że wał korbowy jest podparty na łożyskach tocznych, natomiast korbowody jak się domyślam również są łożyskowane tocznie, lecz smarowanie dopływa z pompki przez pokrywę zapłonu...
witam,znalazłem przyczynę nikt nie podpowiedział nic o zapłonie okazało się że przerwa miała 0,6 mm ustawiłem na 0,3 mm i pali od ręki silnik rozbierałem do cna z 5 razy ale dziwi mnie że śruby od zapłonu które ledwo odkręciłem bo były nienaruszone się przestawiły pozdrawiam wszystkich i dzięki za pomoc.grzegorz
Czy można kasować luz międzyzębny kół rozrządu w T5 2.5TDI bez rozbierania silnika? Mam podejrzenie, że zbyt delikatnie naprężyłem koło kompensacji luzu międzyzębnego. Zastanawiam się czy mogę zrobić korektę po tym jak auto jest już złożone? Auto pali na strzała i ładnie jedzie ale wydaje mi się, że coś za bardzo hałasuje od strony kół rozrządu.
Jak będziesz rozbierał silnik to zwróć uwagę na przeciw wagę, nikt tobie nie podpowie jak ją ustawić, nie ma danych na jej temat. Dodano po 2 Pierścienie dobierzesz biorąc stare i tłoki do firmy zajmującej się sprzedażą.
Po dodaniu gaz skuter muli i nie ma pełnych obrotów lepiej chodzi na ssaniu ale nie tak jak powinien nie wiem co może być regulacja nic nie daje nie ma różnicy tak jak by coś było nieszczelne dodam też że silnik był cały rozbierany i wszystko w środku nowe może problem tkwi w silniku
No dzięki wymienię olej że 2 3 razy z filtrem chyba lepiej i taniej niż silnik rozbierać wyczyszcze mise jeszcze najpierw i to co z gury dostanę
Czy problem leży po stronie zaworów, czy pierścieni tłokowych, odpowiedź da próba olejowa bez rozbierania całego silnika. Jeśli twój mechanik nie wie, co to próba olejowa, zmień mechanika... ;)
witam wszystkie wymienione wczesniej w postach sugestie w moim przypadku nie pomogly tak wiec zabieram sie za rozbieranie silnika . cisnienie na wolnych obr, po mocnym przepyceniu o,3 bar, jak cos znajde dam znac
Tak ja wymieniłem sprężyna na wałku tym co wychodzi do dźwigni zmiany biegów i za jednym razem razem na zapadce wybieraka i tak trzeba silnik rozbierać.
Silnik m43? Nie wiem jak to w E36 bo wieki temu coś robiłem przy tym aucie. Ale w E46 to wahacze na bok, silnik do podwieszenia, maglownica na bok sanki do wyjęcia i wtedy można wyjąć miskę. Jak już stuka i jest to panewka to i tak po ptakach bo trzeba silnik rozbierać.
Taki elementy są obrabiane razem, z jednego zamocowania, z innego silnika nie będą pasować. Nie prościej pospawać Twój karter, zamiast wyciągać silnik, rozbierać na czynniki pierwsze i dawać do osiowania
Tak silnik rozbierałem, był Ok. Zauważyłem, że bardzo grzeje się stabilizator (LM317T) po 3 cyklach jałowo bez bramy jest gorący. Albo usterka w elektronice albo przekładnia? Dodano po 4 https://obrazki.elektroda.pl/7024977400_... https://obrazki.elektroda.pl/6924540400_...
Wygląda na uszkodzenie kondensatora silnika. Naprawa jest teoretycznie możliwa, ale rozebranie silnika jest pieruńsko upierdliwe. Jeżeli masz cierpliwość, to wymontuj go z rolety (to i tak musisz zrobić) i rozbieraj.
Dawno to było, ale z tego co pamiętam to czujnik był zamontowany gdzieś na zewnątrz silnika. Nie trzeba było silnika rozbierać, żeby się do niego dostać. Powinien być taki także w tej pralko suszarce z uwagi na fakt, że to silnik BLDC, więc sterownik powinien znać położenie wirnika. Chociaż są w zastosowaniu BLDC bez takiego czujnika, (feedbacku) ale...
Rozbieraj silnik. Odprężnik padl
Kolego- przepraszam cię bardzo ale> czy ty na pewno wiesz , co i do czego podłączasz? Po co chcesz rozbierać silnik? Napisz jakie naprawdę były objawy początkowych uszkodzeń. Dlaczego w ogóle zacząłeś od wymiany manetki? Odradzam niepotrzebne rozbieranie silnika, one raczej rzadko się psują.
Silnik rozbierałem i wygląda ok, a poza tym jak już pisałem gdy puszczam pralkę od razu na wirowanie z pustym bębnem bez wody, to się kręci i nic się złego nie dzieje. Pytanie tylko gdzie może być zwarcie?
Ale się rozpędziłeś od razu silnik rozbierać sprawdź kompresję na 2 cylindrze i ci sie wyjaśni . Poza tym jest błąd czujnika położenia wałka tez warto się przyglądnąć .
A masz ściągacz do łożysk? Jak nie to po ściągnięciu raczej się nie będą nadawać do ponownego montażu - to po pierwsze. Po drugie chcesz zaoszczędzić 20 zł, żeby "zaraz" rozbierać silnik i wymieniać łożyska bo będą np wyły. A po trzecie taka naprawa silnika to naprawa główna i bezwzględnie wymienia się łożyska. Masz auto? Podobna sytuacja jest przy...
Witam. Jestem strasznie ubawiony metodą sprawdzania szczelnośći, ze zdejmowaniem głowicy, ale to że zmiana pierscieni coś tu pomoze, / na jak długo ????/, to juz szczyt. Do autora postu ; Nie słuchaj takich bzdetów, tylko zakładaj gaz i rura. Autko pewnie pochodzi z zachodu, a silnik pracował na szlachetnym oleju. Takie silniki wytrzymują bardzo duze...
Silniki składane dawnym sposobem za pomocą młotka... Może i jeździły, ale też ciekawie wyglądały kiedy trafiały potem do specjalistów. Generalnie temat nadaje się do napisania bardzo długich postów, jakoś nie mam czasu i ochoty pisać od A do Z, więc odpowiem tylko na ważniejsze sprawy. W Simsonie wrażliwe były czopy wału korbowego produkcji DDR, fabrycznie...
Jeżeli chcesz go podłączyć pod 400V to musi być to połączenie w gwiazdę. Sama kostka przyłączeniowa jest właśnie gotowa pod to połączenie. L1- U1 brązowy L2- V1 biały L3- W1 czerwony PE- do obudowy A zero pod który zacisk ? bo chyba widzę 3 fazy i uziemienie tylko. i jeszcze pytanko, czy można sprawdzić w jakiś sposób sprawność silnika beż podłączania...
Tak wszystko nowe zostało założone. A żeby do tulej się dobra to tak czy inaczej cały silnik rozbierać trzeba ?
Żadne ponowne programowanie nie pomogło. Stałem od lutego do maja i nikt nie wiedział co jest. Silnik rozbierany z dwa razy w mak i wszystko ok było. A wystarczyło w jedną rzecz sprawdzić i żadne rozbierania silnika i regeneracja wtrysków nie byłaby potrzebna. Za dużo ludzi widzę że się wypowiada nie mając z danym modelem do czynienia a później kasę...
Animacja spoko można zobaczyć z czego się składa silnik i jak poskładać, natomiast jak ktoś nigdy nie miał do czynienia z rozbieraniem silników to nic nie zrobi ponieważ nie na filmie nie ma pokazane że trzeba mieć ściągacze rozpoławiacze karterów, że wał trzeba zablokować itp.
Nie ma tych numerów, rozbierałem stary silnik i mi to wyleciało.
Twój trzpień ma równo 39 mm ? Zastanawiam się teraz czy sobie dorobić czy zostawić ten o długości 37,5mm. U mnie trzpień blokuje się w miejscu zaznaczonym na zdjęciu. Silnika nie rozbierałem nigdy i nie wiem czy może mieć to jakieś znaczenie 917214
Szkoda ze kolega nie odpisal czy naprawil usterke bo ja msm taki dam problem dzis znowu wlaczyla sie u mnie kontrolka oleju jutro popytamw warsztacie co jest przyczyna i czyda sie naprawic bez rozbierania silnika
Witam, mam 14 lat i chciałbym zbudować buggy Barracuda, silniki rozbierać umiem i ogólnie znam się ale jak na przykład dobrać układ sterowniczy do buggy, przeniesienie napędu, zawieszenie nie umiem dobrać do ramy pomożecie będę bardzo wdzięczny:-) Silnik prawdopodobnie od BMW e39 3.0D 200KM. Liczę na podpowiedzi i oczywiście chcę żeby było jak najtaniej...
Witam. Z innego wątku a nawet kilku autora. Przecież pisałeś że masz wyjęty silnik i go rozbierasz do mycia nagarów na tłokach. Pozdrawiam.
rozbierać silnik rozbierać silnik elektryczny rozbierać silnik odkurzacz
uchwyty drzwiczek antena symetryzator wykonać podłączenie wtyczki kolory
Elektronika B3-38: Radziecki klon Casio FX-48 z 1977 roku Jak złożyć lusterka w Volkswagen Golf 7 2013