Czy oznaczenie silnika S2-15 - oznacza że mogę pracować na nim tylko 15min? Tak. Możesz pracować dłużej, ale producent nie zaleca.
Aby była możliwość zmiany obrotów w twoim silniku z silnika muszą wychodzić 4 przewody.Przewody S2 i S3 to uzwojenie pracy , S1 początek uzwojenia pomocniczego - koniec połączony jest na stałe w silniku z S2 . Pozdrawiam.
Chodzi mi dokładnie o to jak przeliczyć moc pracy S2 na moc w pracy S1?
Czy mógłbyś trochę bardziej rozwinąć co masz na myśli jako długotrwałe ? Dyplomatycznie odpowiem - zależy od wielkości przeciążenia ale i warunków w którym to przeciążenie występuje. Przy zimnym silniku (pierwszy rozruch) pojemność cieplna uzwojenia powoduje wolniejszy przyrost temperatury. Przeciążenie może trwać dłużej niż włączenie silnika po jego...
tyrystor/triak w obwodach stałoprądowych nie wyłączy się po odjęciu napięcia z bramki w twoim wypadku ten sposób załączania niesprawdzi się spróbuj wykonać to:
Witam... Szukam silnika do tegoż sprzętu Predom-Zelmer typ 175.5 S2-10 z silnikiem 0,4kW; PN-74/E-06250 Sprzęt ten spalił się kilka lat temu, lecz chce go naprawić. Nie mam pojęcia co się mogło z nim stać... po prostu podłączam do sieci i nic... czy to może być wina kondensatora ?
Zdjęcie które dołączyłem pochodzi z zakończonej aukcji na "Lokalne Allegro" ( teraz nie potrafię tej aukcji znaleźć ), czy połączenie jest właściwe, nie mam pojęcia. Piszesz że silnik mocno się grzeje, silnik ten jak pokazuje napis S2-10min na tabliczce znamionowej może pracować do 10minut, potem trzeba go odłączyć od zasilania.
Witam Poszukuję silnika obiektywu do Canon S2 IS, lub Canon S3 IS Czy udało się komuś naprawić taki silnik ?
Jeżeli chodzi o łożyska jednokierunkowe, to po poszperaniu na różnych forach zagranicznych dowiedziałem się, że większość korzysta z Shell Gadus S2 V100 2.
Czy sam chcesz podłączyć ten moduł? Pytam, bo masz schemat i według niego trzeba to zrobić. Jeżeli już Twój silnik jest podłączony, to trzeba dostosować podłączenie do tego schematu. Symbole na schemacie to: K1 - stycznik główny, K2 - stycznik trójkąta, K3 - stycznik gwiazdy, K5 - przekaźnik czasowy, F2 - zabezpieczenie przeciążeniowe silnika, S1 -...
Są i z jednofazowym wyjściem, jak masz sporo wolnej kasiory https://www.ebmia.pl/falowniki-ebmia/258... https://www.fif.com.pl/pl/falowniki-i-so... https://falowniki-sklep.pl/falowniki-zas... V.
Witam, chciałbym odświeżyć trochę temat. Perkins nadal nie pali dobrze. Zmieniłem końcówki wtryskow na oryginalne. Kabel minusowy i plusowy zmieniony. Nadal pali ciężko. Kiedyś przy -5 palił z trudem ale zapalił. Teraz przy plusowych temperaturach w oklolicy 5 stopni kręci tak jakby miał słaby akumulator i nie zapali. Dopiero kiedy palimy na knota jakoś...
Potrzebna mi pomoc.Mam zdalne sterowanie z samolocika rc które działa miejwiecej tak rys1: -naciskam drążek 1 do góry napiecie na oba silniki s1 i s2 -naciskam drązek w 2 lewo napiecie na lewy silnik s1 -naciskam drążek w 3 prawo napiecie na prawy silnik s2 -naciskam drążek 4 w dół brak reakcji. a chciałbym podłączyc je do statku aby działało miejwiecej...
Właściwości żyroskopu są takie, że jeśli się kręci, to trudno go obrócić wokół osi prostopadłej do osi obrotu żyroskopu i przechodzącej przez środek żyroskopu. Tym trudniej go obrócić, im szybciej się kręci. Zatem wirujący żyroskop stawia opór sile, która chce go w ten sposób obrócić. Jak ten opór wykorzystać do wytworzenia obrotów jakiegoś ciała /...
I nie zapominajmy , że w tym zielonym typ pracy określony jest na S2 - 2/15 min
Na tym krótkim schemaciku, co podałeś element wykonawczy S2 (silnik wyłączony) jest zbędny, sprzętowo nie ma co tego realizować. Jeżeli przyjąć, że S to stycznik silnika, to już pierwsza linika schematu (net1) wystarcza. Mamy wtedy styk X1 (powiedzmy czujnik), który załącza, bądź rozłącza S. Styki tworzą funkcję logiczną (mają tu zastosowanie także...
Też bym stawiał na odkurzacz, turbinę jakby widać, :D albo jakaś dmuchawa do pracy S2-3.
Obroty ; 1) 1425 l/min 2)1370 l/min 3) S2-450 C32/200 silnik 0,75 kW / 095 kW / 1.0 kW -1380 l/min 4)1490 5)zmierz kolego średnicę wałka to się zgadnie.
Proszę bardzo. S1 - sonda pierwsza. S2 - sonda druga.
Jeśli chodzi o PWM to dorzucam Ci 2 programy sterowania PWM za pośrednictwem 2 przycisków w języku BASCOM. 'Program regulujący prędkość obrotową silnika DC 12 V 'Do sterowania wykorzystano sygnał PWM 'Częstotliwość przebiegu PWM ok. 254 Hz - 8 MHz/510/64 'Przycisk SI zwiększa prędkość obrotową silnika 'Przycisk S2 zmniejsza prędkość obrotową silnika...
Pamiętaj o pracach silnika S1, S2 etc. to też jest ważne. Warunki w których ma pracować silnik. W jakiej temperaturze etc. Skoro wychodzi Ci moc potrzebna ok 8.3kW to następny silnik z typoszeregu wychodzi 11kW. Jak chcesz regulować prędkością? Przedstaw obliczenia.
15kVmaciej podtrzymanie wyłączania stycznika S2, stykiem NO stycznika S1 i nie wyłączymy stycznika S2 póki nie wyłączymy stycznika S1.
Witam:) Niedawno rozpocząłem moją przygodę z silnikami krokowymi. Udało mi się zdobyć pewien silnik krokowy, wiem o nim tylko tyle: SHINANO KENSHI STP-42D208 2,6V 1,2A 6 przewodów wym. korpusu 42x42x38mm oś 5mm waga 0,28mm 1,8 deg/step Oto ten silnik http://obrazki.elektroda.net/23_12393104... Szukałem w Google jakiejś dokumentacji na temat...
tak na poczekaniu narysowałem prosty układ sterowania niewymagający elektroniki (raczej prosta elektryka) s1 to stycznik odłączający silnik (styki na duży prąd), s2 - stycznik pozwalający na niezależne sterowanie silnikiem za pomocą pilota radiowego, s3 z podwójnymi stykami jest sterowany z detektora oraz ręcznego przycisku typu "push". Detektor wykrywa...
Tak dobrze piszesz, ale chodziło mi o klasę pracy silnika tam zastosowanego. Najczęściej w takich i podobnych urządzeniach są stosowane silniki klasy S2, a nawet i S3, a powinien być klasy S1- do pracy ciągłej, [praca ciągła (S1), praca dorywcza (S2) oraz praca okresowa przerywana (S3)].
SA- silnik przepustnicy (nastawnik) QRB- czujnik płomienia (fotoogniwo) OH- podgrzewacz oleju ARK+S2- obwód opcjonalny (??) V.
Jest to ogranicznik zapobiegający przekręceniu pierścienia głównego obiektywu do pozycji maksymalnej, w której przedni człon można swobodnie wyciągnąć. Dopóki jednak obiektyw jest spięty z przekładnią i silnikiem, nie ma takiej możliwości.
Wymyśliłem na poczekaniu taki układ. s1 - przycisk start s2 - przycisk stop s3, s4 - krańcówki u1,u2 - końce uzwojenia głównego z1,z2 końce uzwojenia rozruchowego Croz - kondensator rozruchowy Przyciskiem s1 włączamy silnik, s2 wyłączamy. W każdym momencie ruchu można zatrzymać silnik, a następnie wznowić ruch bez zmiany kierunku. Po dojechaniu do krańcówki...
Prosze bardzo: 'Program regulujący prędkość obrotową silnika DC 12 V 'Do sterowania wykorzystano sygnał PWM 'Częstotliwość przebiegu PWM ok. 254 Hz - 8 MHz/510/64 'Przycisk S1 zwiększa prędkość obrotową silnika 'Przycisk S2 zmniejsza prędkość obrotową silnika $regfile = "m8def.dat" 'informuje kompilator o pliku 'dyrektyw mikrokontrolera $crystal...
Podobny silnik https://www.morsmarket.pl/pl/p/Silnik-we... Na kazdym uzwojeniu pokazuje 25 om. Po wyjeciu wirnika i włozeniu metalowej kulki jest ona przyciagana, kulka powinna zaczac wirowac a tak się nie dzieje. W mojej pracy jest taki stół http://obrazki.elektroda.pl/7468343300_1... Ktoś by dał krótką...
S2 to zapewne przycisk awaryjny do rozłączenia układu.
witam. Jak w temacie. Mam sterować dwoma silnikami S1 S2 o wspólnej masie w prawo lub lewo każdym przy wykorzystaniu przycisków ze stykami zwiernym i rozwiernym. Silniki nie muszą w tej samej chwili się kręcić naraz. L1 w lewo s1 p1 w prawo s1 i analogicznie do s2. Ktoś pomoże jak pospinać ze sobą przyciski żeby zasterować silnikami. http://obrazki.elektroda.pl/3556779200_1...
Sprawdź/wymień kondensator silnika wentylatora. Może być na płytce( spora kostka ok 3 - 10 uF /250VAC. S2. Lub gdieś przy silniku.
Witam, mam problem z wózkiem Daewoo G18 S2 silnik Mitsubishi 2,4 4G64 sam gaz 2002 rok po wymianie uszczelki pod głowicą podczas odpalania stszelił tak, że myślałem że silnik rozerwał i nadal nie chce zapalić. Proszę o pomoc kolegów, będę wdzięczny
Nie kombinuj z kondensatorami bo są zbyt duże straty są na takiej modyfikacji silnika 3 fazowego. Sprzedaj go i kup jednofazowy i będzie po problemie. ale taki na ten przykład trzy kilowaty wytrzyma? i jeśli możesz to poproszę o odp. czy do piły tarczowej (w różnych regionach różnie nazywanej) cyrkularka krajzega trajzega) można założyć silnik gdzie...
Witam. Przerzuciłem silnik z Laguny II 2.0 16v o mocy 135 KM na sterowniku Sagem S2000RPM do Trafica II, w którym był silnik M9R. Silnik nie odpala, brak iskry, tylko czuć benzynę momentami bo wydech jeszcze nie przykręcony. Immobilizer trzyma sterowanie cewkami świec i nie puszcza. Wtryskiwacze PB raczej wysterowuje gdyż czuć benzynę podczas kręcenia....
Według mnie powinno być podpiete O1 i O2 zamiast S1 i S2. W/g schematu S1 i S2 powinny być podłączone do przycisku góra/dół (lewo/prawo), O1 i O2 do silnika zasłon, jest to praca silnika góra/dół (lewo/prawo), trzeci przewód pod N sieci, L z Shutter box pod L sieci, N z Shutter box pod N sieci i trzeci przewód z przycisku (na foto od góry) do N sieci....
Witam wszystkich serdecznie. Mam taki oto sobie układzi. A mianowicie: W bascomie steruję przez pwm dwoma silnikami DC. Jeden pobiera ok ............... Normalnie, dwa kanały wyjścia PWM (OC1A, OC1B) z ATM8 masz odpowiednio na pinach:15 i 16. Pin 17 jest MOSI - potrzebny, w miarę bez zakłóceń do programowania ISP. U ciebie jest on podłączony przez...
A co z tym stycznikiem bo nic nie zauważyłem hm Gdy włączymy przycisk S2 silnik M2 nie rusza oraz M1 i K1 sie wyłączają.
Witam ! Chciałeś zmniejszyć liczbę to podałem: Decr odejmij Decr zmniejsza liczbę o jeden. Silnikami krokowymi nigdy nie sterowałem. Pozdrawiam. Stefan gg6293398
na obrazku będzie mi najłatwiej: https://obrazki.elektroda.pl/6824370000_... przyciski typu reset - 1-12, silniki s1-s4 1-12 to przyciski do wywoływania funkcji: 1- włączenie silnika s1 1 prawo (tak długo jak wciśnięty przycisk) 2 włączenie s1 lewo (tak długo jak wciśnięty przycisk) 3 i 4 podobnie do silnika s2 silniki 3 i 4 podłączane...
Chcę podłączyć silnik Allen Bradley MPL-B430P-HJ24AA z falownikiem Strober MDS5000 ... Według programu do parametryzacji tych falowników to ma możliwość sterowania silnikami asynchronicznymi (servo) , tylko gdzie podłączyć sprzężenie od położenia elektrycznego wału S1 ,S2,S3 ?
Już mam zaprogramowany ten falownik do silnika . Steruję go z zacisków SC S1 S2 czyli lewo -prawo obroty silnika. Czy może ktoś wie jak ustawić aby w lewo i prawo miał inne ustawienia prędkości czyli Hz. Z góry dziękuję.
Niby mogło by tak być, niemniej jednak zasadniczo stosuje się w takich sytuacjach jeden stycznik (S3) i uruchamia się go stykami pomocniczymi styczników (S1 i/lub S2).
Metodą eliminacji to robiłem. Patrzyłem na poszczególne wykresy i opisy przedstawiające różne rodzaje pracy i na samym początku wyeliminowałem pracę S1 (ciągłą) bo silnik przecież przez 35s nie pracuje. Pracę S2 odrzuciłem ponieważ czas 35s jest raczej za mały żeby silnik wystygł do temp. otoczenia. Zdobyłem bardzo podobny projekt do mojego ale nieco...
Witam Do "surykatka" - ja potrzebuję jednego silnika USM (najlepiej do Canona S2...ale może być i ten do S1)..........oczywiście sprawnego :-). Pozdrawiam.
Dałeś radę z tym sterownikiem ? Gdzie trzeba wyciąć żeby dostać się do pamięci ?
Do każdego silnika sterownik oddzielnie. To czy możesz to zależy czy ci wystarczy wyjść DO na PLC. sterowanie 1, 2 czy wieloma takimi samymi silnikami jest bez różnicy, używasz tego samego sposobu. Nie wiem co masz za problem z programem. Start, prawo/lewo, clk. załącz S1, w prawo, czekaj 5s, załącz S2, w prawo, S1 zmień na lewo, czekaj 5s, zmień S2...
Witam kolegę według mnie da się zrealizować taką funkcję na dwóch przekaźnikach i dwóch przyciskach poniżej zamieszczam prosty schemat i krótki opis do niego http://obrazki.elektroda.net/23_12653119... a więc tak naciśnięcie przyciski S1 powoduje połączenie zasilania bezpośrednio z silnikiem elektrycznym i załączenie przekaźnika PR2 który uniemożliwia...
Falownik nowy kosztuje około 1000zł Są też tańsze ;-) https://www.ebmia.pl/falowniki-ebmia/258...
12pawel tylko twój schemat jest dla silnika 3F a nie DC , ponadto masz podwójny system zabezpieczeń styki K1/K2 oraz przyciski S2/S3 do tego dochodzi termik i bezpiecznik a tych elementów nie ma na schemacie autora
Wygląda jak silni pierścieniowy, R1, R2, R3 odpowiadało by pierścieniom ślizgowym, tylko to S1, S2... Jednofazowy stojan?
Wszystko jest przejrzyście rozrysowane. Zmieniłem trochę schemat więc zwróć na to uwagę. KA2 nie ma na rysunku. Oznaczenia 9-6, 9-3 itp są oznaczeniami lokalizacji elementu i takie nadaje SEE-Electrical - możesz nie zwracać na to uwagi jak nie wiesz po co to jest. Po załączeniu napięcia silnik zaczyna się kręcić, przekaźnik KA1 jest niezałączony. Silnik...
Dzieje się tak dlatego, że w przeciwieństwie do S1UP i S2UP wejścia S1DN i S2DN są zanegowane. Dla przykładu, podanie na wejście S1UP napięcia wysokiego powoduje, że Q8 przewodzi i Q5 jest wysterowany, natomiast podanie wysokiego napięcia na wejście S1DN powoduje, że Q14 przewodzi i zwiera napięcie na bramce Q11, wyłączając go (jednocześnie wyłączany...
No to miało by sens ale w zadaniu jest napisane że przerwa trwa 30s i silnik w tym czasie jest wyłączony. Może to praca S2 (dorywcza) ?
Jak się dobrze przyjrzymy to układ miał być zrealizowany na dwóch stycznikach S1 i S2. Tylko brakuje stycznika S1. Wstawiamy S1 i można rysować schemat. Zauważyłem że napięcie zasilania to 12V DC, cewki napędowe styczników są na 24V ?.
Nic się tutaj samo nie załączy. To klasyczny układ Lewo-Prawo z blokadą załączenia. Po podaniu zasilania musisz nacisnąć przycisk np. S2. Stycznik K1 zacznie działać i uruchomi silnik w jednym kierunku (samopodtrzymanie). Równocześnie rozewrze styk K1 w ostatniej gałęzi, aby nie doszło do zwarcia w przypadku, gdybyś wywołał załączenie w odwrotnym kierunku...
To niestety wygląda jak zadanie. Tu takich nie rozwiązuje się.
Układ przesuwu drzwi ma trzy elektryczne elementy wykonawcze: 1) Siłownik klamki działający tylko przy otwieraniu z użyciem przycisku lub pilota. Siłownik ciągnie za linkę i odblokowuje zamek, co jest potwierdzane zmianą stanu mikroswitcha w tylnej części drzwi, a sygnał przenosi się do przedniego słupka przez multi-złącze i dalej do komputera drzwi....
Witam, potrzebuję schematu wyprowadzeń do ECU Sagem S2000-1 Citroen Xsara Picasso z silnikiem 1.8 16V (6FZ). Z góry dziękuję i pozdrawiam :)
Podeślij serwisówkę jak możesz, mam tylko do S2 ze starym silnikiem chłodzonym powietrzem. Skoro wał jest na łożyskach kulkowych, to mógł się posypać koszyk w łożysku od strony wariatora (i rozrządu) – często tak się dzieje w chińskich GY6 z powodu niedostatecznego smarowania w tym miejscu. Zwróć uwagę że opiłki mogą dostać się za odrzutnik oleju...
Może się włącza jak przekręcisz stacyjkę?
Układ pracuje tak: Przyciskiem PZP załączasz stycznik S1, który swoim stykiem pomocniczym normalnie rozwartym 1S1 bocznikuje przycisk PZP co powoduje że mimo puszczenia przycisku PZP stycznik S1 pozostanie załączony oraz swoim stykiem pomocniczym normalnie zwartym 2S1 otwiera obwód załączenia stycznika S2 i nie pozwala załączyć silnika "w lewo" (gdy...
Oczywiście tylko też weź po uwagę że twoje matariały nie są bardzo twarde, a co za tm idzie może wystarczy tobie S2
No więc tak: TPS- fioletowy S4- zielono czarny S3- biało brązowy S2- żółty S1- pomarańczowy T- czerwony (przy zwarciu z masą otwiera na max silnik krokowy) Lambda 1- zielony (do ECU zamiast sygnału z sondy) Lambda - czarny (do sondy) + - niebieski We wtyczce do krokowego( wtyczkę trzymasz przewodami do dołu i zatrzaskiem do siebie): od lewej: S1,S4,S3,S2...
Dzięki D1 silnik pracuje z mniejszą mocą, w układzie jest jeszcze przycisk S2 którego naciśnięcie zwiera D1 i silnik pracuje z pełną mocą.
Witam już dokładnie tłumacze: http://obrazki.elektroda.pl/3940391200_1... S1, S2 Wyłącznik krańcowy typu C-NC min 3A; D1, D2- Dioda prostownicza 1N5408 3A lub mocniejsza; M1 silnik siłownika A, B - Piny wejścia od centralki Rysunek 1 przedstawia sytuacje gdy siłownik jest wsunięty, wtedy S2 jest rozwarty a S1 zwarty. Rysunek 2 przedstawia...
Ten układ sterownika, który podałeś nieco zmodyfikowałem: http://obrazki.elektroda.net/6_123066829... Układ jest całkowicie "autonomiczny" - przy współpracy z zewnętrznym źródłem sygnałów sterujących bramki są oczywiście zbędne. Przełącznik S2 umożliwia sterowanie jedno lub dwufazowe. Pozdrawiam.
Witam. Niedawno robiłem cos takiego i działa. Można nie uzywać PRka. Ja go zastosowałem ponieważ układ był zasilany napięciem 5V i silnik zbyt szybko się obracał. Aby uruchomić silnik należy podać napięcie na jedno z wejść (P lub T). Silnik podłączasz pomiędzy S1 i S2.
Witam, jak zrobić taki układ w którego skład wchodzą RCD, silnik B6 i styczniki? .. Zamieściłeś schemat sterowania (z błędną numeracją cewki prawego stycznika K1, - powinien być K2, oraz błędną numeracją styku K1 równolegle połączonego z S2 - powinien być K2 oraz błędną nazwą B6 - wg schematu tak oznaczamy wyłącznik nadmiarowoprądowy), jeszcze brakuje...
Niestety dale to nie będzie działać z KTR-230M.... po wciśnięciu S2 silnik będzie pracował bez przerwy (ale teraz będzie pracował). Między tym wyłącznikiem B6 a A1 przekaźnika KTR-230M musi być wyłącznik. Zastanów się co daje ten przycisk NC o oznaczeniu S1.... nic nie daje. Inna sprawa po co ci ten stycznik K1 skoro łączysz go szeregowo ze stykami...
A jakie do tego malaksera 175,5 S2-10 są szczotki ? jaki to w ogóle typ silnika?
Źle mierzyłem ADC w złym miejscu na dłuższej nodze, a tak naprawdę potrzebne jest pomiędzy rezystorem a krótszą nodą, gdzie znajduje się rezystor na tym mostku. ADC ESP32, a dłuższą nodę trzeba podłączyć do masy. UPSTREAM jak na rysunku w ESPHome. Teraz ESP32 podaje napięcie 3.0V z włączoną nadajnikiem poprzez 1 kΩ, a rezystancja wynosi około 90 Ω....
Miałem podobną sytuację,wystarczy wymienić mikrostyki s1 s2 s3 ...
Skończyły mi się pomysły. Podłączyłem silnik do 400V, prądy równe 1,6A. I też nagrzewa się po 1 minucie że nie da się je dotknąć. Te silniki mają pracę dorywczą S2 ale jeszcze nie spotkałem się z czymś takim żeby bez obciążenia tak się nagrzewał. Skończyły mi się pomysły prawdę mówiąc. Nie ukrywam że najbardziej przydała by mi się jakaś rada albo doświadczenie...
Na bank nie ma 1,8kW. Zresztą po co w szlifierce aż taka moc? Dodano po 1 S2 30min wszystko wyjaśnia. S2, bo silnik jest zamknięty, bez jakiegokolwiek chłodzenia. Samo obracanie "kamieniami" znacząco go obciąża.
Na moje oko to nie jest ABT (2.0 8V). Stawiam na 1.8. Jakiś taki mały się wydaje. Dodano po 8 Jak znajdziesz już ten kod silnika to tutaj masz listę silników montowanych w 80-kach (z wikipedii): Silniki benzynowe rzędowy 4 cylindrowy 1600 cm (52 kW – 71 KM) ABM rzędowy 4 cylindrowy 1600 cm (74 kW – 101 KM) ADA rzędowy 4 cylindrowy 2000 cm...
Witam! Dość popularny silnik w Audi AKN 110kW W załączniku podłączenie pedału gazu i kostki sterownika. Na schemacie pedał gazu A1 przełącznik kick down S2 (tylko sk. automatyczna) Dołączam jeszcze schemat do AFB
wciskając przycisk S1 następuje rozruch silnika np w prawo, wciskając S2 zmienia się kierunek obrotów z prawych na lewe, a S3 jest to przycisk bezpieczeństwa, który wyłącza silnik. Ma być sterowany z PLC.
napięcie Vref teraz niema za bardzo znaczenia jakie ustawisz ale lepiej jest ustawisz po środku trimerek. Podłącz do +5volt styki S1,S2 silnik będzie płynniej działał . Sprawdż połączenia poprawne co do wsadu jaki masz na arduino jeżeli masz Glbr 0.9 lub 1.1 to tak podłącz piny z arduino do A4988 step i dir Prąd jaki chcesz ustawić na trimerku on reguluje...
Witam. Dopiero zaczynam się uczyć programowania więc z pomocą internetu napisałem program do sterowania silnikiem krokowym za pomocą 2 przycisków. Mam jednak problem. Po naciśnięciu S1 działa jak należy, natomiast S2 cofa tylko o kilka kroków (do puki Sw1 nie osiągnie 0). Próbowałem różnych komend i warunków ale nic nie wychodzi. Jaki warunek trzeba...
Potrzebuje opisu na jakich pinach jest zasilanie sterownika silnika i gdzie jest linia K. Dodano po 4 Już doszedłem gdzie są zasilania itp. Mam jeszcze jeden problem po przekręceniu stacyjki nie włącza przekaźników pod maska dopiero jak na krótko złącze to jest ok a tak nie ma po przekręceniu kluczyka napięcia na sterowniku silnika. Przekaźniki wszystkie...
Podaj jaskieś dane z tabliczki znamionowej. Powinien być tam rodzaj pracy np. S1, albo S2. Są silniki do pracy ciągłej S3, i silniki do pracy przerywanej S1. Silniki mają oryginalne wiatraki chładzące, w obudowach, moze go zdjiłeś. Więcej szczegułów, to może zaradzimy
Muszę wykonać układ sterowania spirali grzejnej i dmuchawy. Silnik i dmuchawa włączane są jednocześnie po wcisnięciu przycisku S2. Wciśnięcie przycisku S1 powoduje natychmiastowe wyłączenie spirali natomiast silnik musi pracować jeszcze przez 10s. Niewiem jak to zrobić proszę o pomoc.
Mając napięcie na drenie, napięcie VCC i pewną moc obliczeniową ESP, możesz obliczać napięcie na silniku. Pytanie tylko, czego oczekujesz od silnika. Obecność 19 V nie świadczy np. o tym, jakie ma obroty czy moment. Pełniejszy obraz sytuacji daje pomiar prądu i prędkości obrotowej.
Drobny błąd w schemacie: S3 STOP powinien być narysowany między S1 a S2 START (wraz ze stykiem podtrzymującym od St-1) - co prawda nie zmienia to funkcjonalności, ale ułatwia późniejszy montaż: dostajemy "węzeł połączeniowy" styku ST-1 (13-14) z cewką ST-1; a "kabelki" od przycisków też są zgrupowane F2 --->S1->S3->S2--->ST-1 (i jego styk) Przyciski...
zawsze byłem biernym userem na forum stąd ten deficyt punktów procek faktcznie jest nie kompletnie podłączony , dzięki za link r1 i r2 . Moja koncepcja jest taka ( nie uwzględniona na rysunku ) że wyprowadzenia dla silnika x1 i x2 oraz dla przycisków s1 i s2 będą w jednym złączu rj45 . Chodzi mi o to aby układ można było w razie konieczności odłączyć....
Niestety nie jest sprawna , więc nie mam jak zmierzyć. Ale ona to w ogóle to zabezpiecza bramkę mosfet'a prawda? A co do tej drugiej diody to ma Kolega jakiś pomysł? Ja myślę, że jest to jakaś zwykła dioda prostownicza , bo obok jest taka sama i mierząc ją wychodzi mi 0,52V. Tylko nie wiem na jakie napięcie powinna być. Morze dodam, że jest to płytka...
Może tak https://obrazki.elektroda.pl/1394051000_... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Zamiast łączników S1, S2 należy włączyć przyciski sterownicze NO i w szereg z nimi i zestykami KL, KP włączyć krańcówki położeń "góra" i "dół" z zestykami NC- ich zadziałanie musi przerwać pracę silnika. Tam jeszcze...
http://obrazki.elektroda.pl/7758963800_1... Na szybkiego sklecone w symulatorze. S1 i S2 to krańcówki.
zamiast S1 , S2 tranzystory włączające przekaźniki
Witam Postanowiłem rozwiązać jeden z egzaminów praktycznych i mam z nim problem i proszę o sprawdzenie tego jeśli można. Z góry dziękuje Brama obsługiwana jest za pomocą panelu sterującego. W panelu sterującym znajdują się dwa przyciski o sile powrotnej: S1 – brama w górę (kierunek obrotów wirnika silnika w lewo), S2 - brama w dół (kierunek obrotów...
Układ z #10 owszem załączy ale...nigdy nie rozłączy?! Wersja z dwoma kanałami radiowymi byłaby najpewniejsza w działaniu (jeden przycisk załącza, drugi wyłącza). Skoro jest radiolinia jedno-kanałowa to można ją wykorzystać jako przełącznik w układzie "schodowym" i w ten sposób uzyskać wszystkie kombinacje wymienione w poście #8 Należy również zadbać...
Moje gratulacje na pewno sie przyda przy zabawie z silnikami krokowymi. Mam do Pana trzy pytania: 1. Rozumiem że zmiana częstotliwości odbywa się za pomocą potencjometru R1 ? 2. Jaka jest max częstotliwość którą można wytworzyć za pomocą tego układu ? 4. Do czego służą przyciski S1,S2,S3 ?
Dziękuje za odpowiedz , szczerze nie sprawdzałem czy jest uszkodzony zaraz sprawdzę . Dodano po 19 czujnik są ok . podejrzewam układ sterujący silnikiem krokowym .
Witam. Mam problem ze sterownikiem silnika Laguna 2000 1.8 16V sterownik S2000RPM. Problem polega na tym ze sterownik nie steruje przepustnica wszystkie polaczenia sa sprawdzone i wina jest w 100% w sterowniku. Mam 2 sterownik o tych samych numerach i potrzebuje wskazowki ktory uklad przelutowac zeby immo nie blokowalo. Dodam ze sterowniki sa zalane...
Jeśli w przełączniku na styku gdzie nie ma Plusa jest minus to tak, ale wtedy po co przekaźnik ( cewka przekaźnika musi być zasilana plusem i minusem zasilania). W schemacie jak podasz plus na górny styk przełącznika będziesz miał zwarcie. http://obrazki.elektroda.net/97_12332457... Zamiast S1 i S2 podłącz swój przełącznik.
Witam. Resolwer służy do pomiaru prędkości kątowej oraz kierunku wału silnika. Te S1 i S2 to uzwojenie sinus i cosinus, na wyjściu otrzymasz zmodulowaną falę o częstotliwości "nośnej" wirnika, zmodulowaną szybkością wirowania wału. Jeżeli korzystasz tylko z jednego uzwojenia to prędkość odczytasz, a nie jesteś w stanie odczytać kierunku wirowania. Mnie...
w tym modelu do przełącznika dochodzi 6 przewodów: Piny przy przełączniku: T10s/7 oraz T10s/4 czarny/biały do sterownika silnika na pin T121/14 T10s/5 szary do sterownika na pin T121/46 T10s/2 niebieski/szary do sterownika silnika na pin T121/45 T10s/3 czerwony do sterownika silnika na pin T121/44 T10s/6 czarny/żółty zasilanie po zapłonie z bezpiecznika...
Czy przypadkim na tabliczce nie ma symboli S2 lub S3 ? S2- praca dorywcza: oznacza max czasu pracy silnika a S3 praca przerywana: procentowy czas pracy do postoju.
silnik dyson silnik dogrzewać silnik silnik przezwajać silnik silnik
wyciek passat pralko suszarka opinie odmowa dostępu pulpit
klimatyzacja split klimatyzacja split
Brak reakcji po podłączeniu smartfona przez USB Thermomix TM5 nie włącza się po podłączeniu Cookidoo