Jeśli podczas pracy silnika - jazdy, pedał hamulca będzie "twardy", to albo serwo zamarzło, albo pompa próżniowa niesprawna (nie wytwarza podciśnienia). Wciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli pedał wyczuwalnie "wpadnie", to wspomaganie hamulca (serwo) sprawne.
Zrobiłem w Pandzie hamulce. Panda z roku 93, silnik fire 1,0. Mechanicznie jak Uno. Zamontowana nowa pompa, nowe cylinderki, nowe zaciski, klocki, szczęki. Wszystkie części fabrycznie nowe, oryginalne zaciski Fiat, szczęki Fiat, klocki Fiat a cylinderki Metelli. Przed remontem wszystko działało prawidłowo ale pompa puszczała płyn do serwa i jesienią...
Witam. Co do kontrolki ładowania. Jest coś na rzeczy z samym regulatorem. Podczas pomiarów ładowanie jest a kontrolka świeci. Robiłem to już ze 3 razy. Regulator choć wygląda na sprawny - jest do wymiany. Tłumaczył mi to elektryk. Nie chcę w błąd wprowadzać ale tam chodzi o jakiś sygnał z komputera na licznik. Co do sztywniejącego pedału hamulca podczas...
Serwo jak pada to znaczy, że jest dziurawe i powinno coś syczeć, można je sprawdzić pompą podciśnienia - ręczną pompa i zobaczyć czy podcisnienie spadnie i wtedy bedzie wiadomo. Usterki serwa zdarzają się, ale rzadko, prędzej przewody się uszkadzają, złączki.
Uruchom silnik podnieś maskę i na jałowym powinieneś słyszeć syczenie w okolicy serwa jeśli dziurawe.
Mam taki problem(ponowiłem temat, bo nadal coś nie tak):Serwo działa powiedzmy trzy razy a potem już nie, przejadę kawałek i znowu działa przez trzy naciśnięcia. Co jest przyczyną? Silnik 1.9D, podciśnienie do serwa jest podawane przez pompę próżniową przykręconą do głowicy, ma napęd od wałka rozrządu. Przwód wymieniłem, pompa próżniowa chyba działa...
Czy działa Ci serwo (wspomaganie), a jeśli nie i pedał hamulca jest "twardy", to będzie słabszy efekt hamowania. Naciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli odczujesz opadnięcie pedału, to będzie znaczyć, iż serwo działa. Czy nagle hamulce osłabły, może masz zapieczone cylinderki (szczególnie) w przednich kołach - sprawdź.
Serwo ma zaworek który nie jest szczelny.Jak wypompujesz z niego powietrze to po zgaszeniu silnika cofa się ono powoli z powrotem do serwa.
Serwo wygląda na dobre. Zapąpuje hamulec i odpalam silnik i pedał spada w duł. Czyli serwo działa.
Witam, przepraszm ale nie rozumiem opisu i rysunku, wnioskuje ze silnik napedza kolo zebate a dalej prze lancuch porusza zestawem "polek" co kolwiek to ma byc. A one sa jakos zamocowane do lancucha - a jak sie same trzymaja? jakies prowadnice ? Dlaczego lancuchowy naped? jaka precyzja ruchu (ale w przyadku lancucha to chyba glupie pytanie)? Jezli wybierzesz...
Szukam falowników i silników serwo, ze względu na niski budżet projektu szukam czegoś najtańszego. Doradzicie jakich producentów jakie serie szukać? Poniżej założenia -Sterowanie z S7-1200 najlepiej przez profinet -Moc około 0,75kW -Enkoder absolutny -STO -Zasilanie: 1-fazowe -hamulec
Brak wspomagania hamulców. Uszkodzona pompa podciśnienia, dziurawy przewód lub pęknięta membrana w serwo. Zdejmij przewód podciśnienia z serwo. Zapal silnik i zatkaj przewód palcem jeśli efekt będzie podobny ja przy zatykaniu rury od odkurzacza to przewód i pompa są sprawne. Pozostaje serwo.
A wężyk od pompy do serwa nie przepuszcza? Sprawdź wspomaganie. Wciśnij hamulec dwa razy a za trzecim wciśnij i trzymaj, odpal silnik i daj znać czy pedał się cofnie. Jak pompa sprawdzona i wężyk szczelny to pewnie membrana..
Sprawdzę serwo. Ale sprawdzałem czy nie łapie fałszywego powietrza tzn ściągnąłem obudowę filtra powietrza odpaliłem auto i zatkałem rurę doprowadzającą powietrze do przepustnicy i auto zgasło. Właśnie sprawdzałem czy serwo działa ( na wyłączonym silniku naciskałem hamulec puki pedał nie zrobił się twardy i trzymając odpaliłem silnik i pedał hamulca...
Jak odpowietrzać hamulce na zapalonym silniku żeby serwo chodziło czy zgaszony silnik?
Sprawdź serwo hamulców. Napompować pedałem hamulca aż się zrobi twardy i z wciśniętym pedałem hamulca odpalić silnik. Przy sprawnym serwie pedał powinien w miarowym tempie "zejść" do połowy jeśli tak jest to z serwem powinno być ok. Do sprawdzenia przewody elastyczne ew. pompa hamulcowa.
na mój gust pękniety któryś wężyk od podciśnień, najprawdopodobniej ten między gaźnikiem a serwo hamulca, albo uszkodzone serwo hamulca.
czy serwo wogle działa można sprawdzić bez zaglądania pod maskę - najpierw powoli naciśnij 2-3 razy pedał hamulca, naciśnij i trzymaj lekko hamulec, odpal silnik, jak pedał opadnie to znaczy że serwo działa
Wyciągnij rano rurkę idącą do serwa i słuchaj czy ucieka powietrze. Nie odpalaj wcześniej silnika. Prościej jest nacisnąć kilkukrotnie hamulec przy wyłączonym silniku (by "wpompować" powietrze do serwa) następnie naciskając pedał hamulca uruchamiasz silnik jeżeli wyczujesz ruch pedału w dół to serwo masz sprawne.
A sprawdzał mechanik jak się obracają tylne koła na pracującym silniku? Jak nie będzie luzu na cięgnie pedał hamulca - serwo to na pracującym silniku jak jest podciśnienie to serwo może wciskać tłok w pompę hamulcową.
Tak pisałem, że kompresja była mierzona. Zawory są ok. Zastanawiam się czy może z tym mieć związek serwo wspomagania hamulców. Zauważyłem, że jak długo pompuje pedał hamulca, to przez jakiś czas jazdy ten efekt albo jest nieznaczny albo znika całkowicie. Poprawia się też siła hamowania. Zawór zwrotny serwa sprawdziłem i wydaje się być ok. Przynajmniej...
Jednak wystarczy podłączyć podciśnienie pod serwo i pedał hamulca sam się wciska od razu aż do podłogi i problem zaczyna się od początku Wskazuje to na uszkodzone sterowanie serwa.. Może jest zablokowany zawór w serwie.
Jaki silnik benzyna czy diesel? Sprawdź serwo, opisane objawy na to wskazują. Jeżeli to diesel to do sprawdzenia pompa vacum, jeżeli benzyna wszystkie połączenia do serwa.
Na zgaszonym silniku wciśnij pedał hamulca kilka razy aż zrobi się twardy. Potem wciśnij hamulec i trzymaj. Odpal silnik i jak pedał opadnie nieco to serwo jest sprawne. Klocki kiedy wymieniałeś?
Co ma pompa i abs do obrotów silnika , nieszczelne serwo.
Cześć mam taki problem z seatem. Po odpaleniu włącza się ssanie i potem obroty spadają ale utrzymują się na poziomie 1200obr/min ,a powinny być około 850-900. Gdy dodam troszeczkę gazu są bardzo nierówne oraz słychać jakby silnik się dławił , a gdy do tego zacznę naciskać hamulec silnik potrafi zgasnąć. Sprawdzałem: 1. Serwo hamulca -pedał opadł po...
z tego zużycia paliwa i jak to kolega nazwał "ząbki podczas przyspieszania' można by wnioskować ze coś szwankuje jednak jesli chodzi o skład mieszanki . Te ząbki znikaja gdy silnik jest ciepły z prostego powodu ciepły silnik lepiej spala nadmiar paliwa. Może warto podmienic labde , którą wcześniej wykluczyłem. Szkoda że te samochodziki nie sa zagazowane...
Możliwe, że regulatory zawiesiły się nagle w obydwu bębnach? Albo nawet w jednym, czy powodowałoby to taki efekt? Wydaje się, że w takiej sytuacji po prostu trzeba przepchnąć więcej płynu aby wykonać większą pracę tłoczka, natomiast po kilkukrotnym wciśnięciu pedał hamulca powinien stwardnieć i nie opadać, przynajmniej tak by na logikę pasowało. No...
Też mam z tym problem ale jak już ustabilizuje obroty to trzyma, a energiczne naciskanie hamulca niewiele zmienia - zafalują może na grubość wskazówki na obrotomierzu. U mnie po trzykrotnym szybkim naciśnięciu hamulca na wolnych obrotach robi się on nieco twardszy (ale i tak nie ma nawet porównania do tego co jest na wyłączonym silniku), potem już bardziej...
Napęd serwo to silnik z enkoderem oraz często hamulcem. To trudno nazwać serwem. Pozdrawiam.
Raczej normalne zjawisko. Bez wspomagania hamulców przez serwo (czyli gdy nie wytwarzane jest podciśnienie na pracującym silniku) pedał hamulca trzeba bardzo mocno wciskać by był efekt.
Dziala serwo podciśnieniowe, to normalne
Cześć. Mam podobną maszynę, ale do transportu i cięcia tektury (zatem bezwładność dużo mniejsza). Nie wyobrażam sobie precyzyjnego zatrzymania silnika indukcyjnego. W mojej maszynie było tak, że sterownik w każdym skanie (ok 5 ms) porównywał wartość bieżącą licznika z wartością docelową i już mniej więcej w połowie odległości zaczynał sukcesywnie zwalniać...
Kolego może się mylę (jeżdżę dieslami), ale z tego co pamiętam serwo-wspomaganie hamulców łączy się zwykle z czwartym cylindrem i ja tam bym szukał ewentualnej usterki. Twierdzisz, że iskra i ciśnienie ok. - więc pytam, czy masz sprawny hamulec nożny tj. czy działa Ci poprawnie, czy musisz mocno naciskać na pedał aby się zatrzymać. Sprawdź przewód-rurkę...
Witam, Panowie. Master 2008 rok. Też mam problem z hamulcami. Podczas jazdy przez jakiś czas jest dobrze, powiedzmy około 10 km, potem pedał hamulca robi się twardy jak na zgaszonym silniku i ciężko jest hamować. Pomoże ktoś zanim wymienię serwo?
kolego bardzo proste jak wciskasz hamulec nożny serwo ma wspomaganie zasilane silnikiem i podnosi sam obroty lecz mogę się mylić :D
W samochodach jest tzw. serwo hamulcowe, które wspomaga hamowanie. Brak pracy silnika powoduje brak wspomagania hamowania (w Dieslach może być nieco inaczej), ale nie może powodować całkowitej utraty hamulców.
Sprawdź czy jest szczelne połączenie od kolektora do serwa. Odczep przewód zatkaj go i zobacz czy jest jakaś różnica w pracy silnika. A czy hamulec działa poprawnie? czuć że serwo ciągnie ?
Okazuje się że nawet bez hamulca, prędkość bębna jest niewystarczająca, przez co układ wydaje się falować, a faktycznie przeskakuje między fazami. Głównym podejrzanym zostaje powierzchnia bębna. Tarcia wywołane przezeń silnik nie jest w stanie pokonać. Oś bębna jak i silnik przeszedł konserwacje. Pasek nowy, napięty, bez zastrzeżeń. Po pomiarze oscyloskopem...
Witam. Jak działa serwonapęd z silnikiem z enkoderem inkrementalnym gdy go przestawiamy (zwolniony hamulec ale serwo ma zasilanie)? Jak działa enkoder wiem, ale czy serwo wie gdzie jest napęd jak mu zwolnię hamulec i przekręcę oś ręką? Chodzi mi o pozycjonowanie. Potrzebuję pojechać z stałego punktu A do jakiegoś ustawionego punktu B (przekładnia liniowa)...
Silnik można wychamować zwierając jego końcówki. Jest to o tyle lepszy sposób, że nie trzeba ingerować w mechanikę. Jeśli natomiast koniecznie ma to być hamulec mechaniczny, to proponuję małe serwo i jakieś szczęki hamulcowe, coś na zasadzie hamulca rowerowego.
alternator może wpływać na obciążenie silnika i przez to na obroty. Sprawdź też serwo hamulca.
Sprawdź przewód podciśnieniowy do serwa hamulca i samo serwo.
Kolego sprawdź jeszcze regulatory w tylnych kołach, które są odpowiedzialne za "trzymanie" stałego odstępu szczęk od bębna hamulcowego ( tj. w odległości ok. 0,3 mm ) - zużyte wymień. Po wymianie regulatorów oraz prawidłowym odpowietrzeniu każdego koła (zaczynając od tylnego prawego), mając sprawną pompę hamulcową i tzw. serwo oraz szczęki hamulcowe...
Witam! A więc tak. Jeżeli chcesz sterować obrotami silnika za pomocą falownika podpiętego do PLC to ze sterownika musisz wyprowadzać sygnał analogowy do falownika w celu zadawania częstotliwqości. Twój pomysł ze zliczaniem impulsów jes OK zwróć tylko uwagę na fakt, że jeżeli scena jest duża i ciężka to posiada też dużą bezwładność, a więc do jej zatrzymania...
Za mało danych podałeś tj. czy mimo "twardości" hamulca (jak informujesz) - hamulec działa, ale trzeba mocno naciskać pedał hamulca. W takim przypadku typuję, iż nie działa wspomaganie hamulca (serwo). Można sprawdzić poprawne działanie serwa m.in. w ten sposób, że naciskamy hamulec a następnie uruchamiamy silnik. Jeśli pedał hamulca "wpadnie" odczuwalnie,...
Wspomaganie hamulca (serwo) albo silnik stracił grzybek zaworu ssącego na jakimś cylindrze, wtedy też będzie takie małe podciśnienie w układzie.
Najpierw sprawdź czy serwo działa - wydeptaj z 10 razy pedał, naciśnij hamulec i odpal silnik - pedał powinien się trochę wciągnąć w podłogę
Okazalo sie ze walniete serwo .
Witam, dzięki za odpowiedzi. Tak silnik to małe serwo, ale musi mieć hamulec który zatrzyma wał w przypadku zaniku zasilania. Prace tokarskie nie przejdą, nie zgadza się inwestor. Chce mieć na wszystko papiery i certyfikaty. Więc tylko jakieś rozwiązanie gotowe. Zadzwonię jutro do firmy podanej przez Krzysztofa może będą mieli małe hamulce. Pozdrawiam
Pracę serwa sprawdza się następująco. Naciskasz pedał hamulca przy zgaszonym silniku. Pedał twardy. Naciskając odpalasz i pedał powinien wpaść. Jeżeli nie, to serwo do wymiany.
Silnik to 220CDI. Jak sprawdzić to serwo? Czytałem, że jeśli po odpaleniu auta pedał hamulca lekko się zapada to znaczy, że serwo szczelne..
Nie bardzo chcę pisać o szczegółach użycia tego, ale mniej więcej wyobraźmy sobie takie zastosowanie- linka gazu w starym samochodzie. Przesuwa się o ok 10 cm po wciśnięciu gazu "do dechy: Wciskam gaz, włączam "tempomat" i wtedy układ trzyma serwo w miejscu zastanym w momencie włączenia. Puszcza, kiedy wcisnę hamulec. Wydaje mi się że serwo w tym zastosowaniu...
Odpal silnik z wduszonym jednocześnie pedałem hamulca. Musi opaść. Jak nie opada to serwo, vacum, albo przewód gdzieś nieszczelny.
czyli należy zainstalować serwo pod pedał sprzęgła np: od seicento i podłączyć pod ten sam przewód co fabryczne serwo hamulca? ktoś poleci od czego serwo założyć ?
Skoro pedał powoli opada to może pompa hamulcowa delikatnie przepuszcza. Na zapalonym silniku serwo wspomaga nacisk nogi, pompa trochę przepuszcza a pedał opada. Samo wciśnięcie tłoczka jeżeli nie było wycieków płynu nie powinno zapowietrzyć pompy.
Musisz sprawdzić szczelność przewodu który dochodzi z silnika do serwa a zwłaszcza jego szczelniość to jest najważniejsze:):)
Raczej serwo.
Silnik przód tył jeden drążek - 2 silnik przód tył drugi drążek - dwa regulatory aparatura drążkowa, nie samochodowa brak możliwości operowania 2 silnikami. Aparatura chociaż 4 kanałowa. Ta z linku by się nadawała 2 kanałowa do układu 1 silnik 1 serwo lub inne rozbudowania. Silnik przód / tył hamulec, skręt za pomocą serwa kół kierunek skrętu lewy /...
Serwo nie zaworek
- silniki o których mówisz są asynchroniczne i w takich nie ma potrzeby dokładnego ustawiania resolwera (MDFKABS - serwo asynchroniczne z wymuszoną wentylacją i dołożonym hamulcem) - dla asynchrona nie jest ważne, dla synchronicznego bardzo ważne - kontrola położenia działa (chociaż ten bez resolwera regulowany jest w otwartej pętli ) chociażby dlatego...
Serwo hamulców jest "zasilane" podciśnieniem z silnika.
Witam. Prawdopodobnie masz uszkodzone serwo lub zaworek zwrotny osadzony w rurce laczacej serwo z "silnikiem".Napisz czy po spuszczeniu nogi z hamulca obroty wracaja do normalnego stanu.
Trzeba sprawdzić pociśnienie . Naciśnij pedał hamulca i dodaj gazu jeśli troszkę zaczyna wpadać podczas wyższych obrotów to podciśnienie działa . A jeśli chceszsprawdzić czy serwo ciągnie bez naciskania na hamulec to go odłącz od układu i sie przejedź .Będzie twardy hamulec ale ale wyeliminujesz serwo.
Jak coś to vaccum a nie wspomagania, najpierw trzeba coś posprawdzać a nie od razu wymieniać bo może to być równie dobrze uszkodzone serwo. A czy to czasem nie jedno i to samo? W samochodach z silnikami wysokoprężnymi do wytworzenia podciśnienia dla celów wspomagania potrzebna jest pompa. A i po polsku lepiej brzmi. Natomiast co do meritum, gdyby było...
Zaworek wychodzący z serwa idzie bezpośrednio do kolektora ssącego, mam dużo usuniętych pod maską gratów. Gdy zdjąłem przewód z kolektora idący do zaworka od serwa, nie jestem w stanie ani dmuchać, ani zassać. Czyli zaworek nie sprawny? Jest szansa, że ten zaworek w takim razie jest winny za twardy jak skala pedału hamulca? Samo serwo wydaje mi się...
może serwo od hamulców?
Witam, czy udało się rozwiązać problem? Mam dokładnie taka sama usterkę Iveco 2018r na blizniaku, po 2 mechanikach. Wymieniona pompa abs, pompa hamulcowa, serwo, nowe zaciski tył, tłoczki z przodu chodzą lekko, zostały zrobione przednie prowadnice zacisków, odpowietrzony komputerem i na wszystkie inne możliwe sposoby. Przelany 4litrami płynu. Brak powietrza...
Należy sprawdzić czy pompa hamulcowa serwo jest szczelna. Dodatkowo poziom płynu hamulcowego, podciśnienie pompy vacum, szczelność układu.
właśnie szukałem odpowiedzi o podobnym problemie - słaba skuteczność hamowania.. u mnie jest tak, że przy wyłączonym silniku pedał hamulca jest dosyć twardy a po uruchomieniu silnika pedał zaczyna pomalutku wpadać tak jakby m-dzy sekcjami pompy płyn się przelewał.. ale bardziej podejrzewam serwo Tak jak kolega syczy mi kiedy "podpompowuje" hamulce tak...
Prawdopodobnie zamarzło serwo, często zdarza się że dostaje się woda
Nierówna praca silnika Opel Corsa C1.4 ecotek czy przyczyną może być przewód podciśnieniowy wspomagania hamulców czyli serwo
Witam! Mój problem jest następujący otóż wraz z kumplem robimy pracę inżynierską o temacie: Sterowanie hamulcem wodnym. Hamulec ten jest integralną częścią hamowni silnikowej której opór w stosunku do silnika, którym jest opór hamulca jest regulowany przepustnicą która wpuszcza mniej lub więcej wody do hamulca. Przepustnica jest sprzęgnięta z serwo...
Witam posiadam skode fabie 1.9 moj problem jest troszke nie typowy mianowicie: Pomijajac to ze samochod nie chcial odpalic wiec kolega postanowil ze odpali na zaciag i rzeczywiscie odpalil .lecz po tym zabiegu nastopil problem z hamulcami i tu zaczyna sie problem. Jakby przestaly dzialac czyli na wylaczonym silniku jak i na zapalonym brak reakcji jakby...
Więc jest tylko serwo które jest sterowane z kolektora? Tak.
Przewód od serwa , lub samo serwo. Aby przekonać sie o sprawności wspomagania hamulca , naduś kilka razy i przytrzymaj , włącz silnik i zobacz czy pedał zejdzie.
diag ma rację to będzie serwo bo na wolnych obrotach silnik dostaje przez serwo "lewe" powietrze stąd te podwyższone obroty po naciśnięciu hamulca dostaje go jeszcze więcej i wtedy gaśnie. Możesz to sprawdzić. Odłącz przewód podciśnienia od serwa i załóż jakąś zaślepkę. Jak zacznie pracować normalnie to masz walnięte serwo. UWAGA nie jeździj tak czasem...
MAP jest pod tą plastikową osłonką na grodzi komory silnika, serwo (wspomaganie hamulców) jest pod MAPem, trochę na prawo stojąc przed autem. Wężyki wychodzą z kolektora dolotowego (spod przepustnicy). Nastawnik obrotów biegu jałowego jest przykręcany na 2 wkręty typu torx, jest po prawej stronie przepustnicy. --- Strony podaję stojąc przed samochodem,...
jesli nie sciągniesz napięcia z silnika krokowego to powinien on utrzymywać swoją pozycje. jesli zalezy ci na dużej precyzji sprobuj zastosować jakiś serwo napęd np Lenze
jezeli nie wina tego przewodu co kolega wyzej pisze to serwo padlo
Ja się połasiłem na aparaturę hk-t6a v2. Wiem że to bardziej do latania. Ale cena była fajna. Przyczym liczyłem że silnik będzie reagował jak serwo. Im więkrze odchylenie drążka tym silnik będzie szybciej kręcił. A z tego co zrozumiałem bez dodatkowych bajerów nie uzyskam tego efektu. Tylko przy gaz i hamulec. Czyli aparatura wysyła sygnał logiczną...
No wiec jestem dzisiaj po wymianie serwa i pompki na używkę, oraz regeneracji tłoczka tylnych hamulców, 6 godzin pracy i nie do końca wiem czy było warto. Generalnie mogę pogratulować inżynierom z Fiata zaprojektowania komory silnika i dostępu do podzespołów - żeby komfortowo wyciągnąć serwo trzeba rozebrać połowę silnika, a przy LPG to już wgl kosmos....
Nierówna praca silnika Opel Corsa C1.4 ecotek czy przyczyną może być przewód podciśnieniowy wspomjavascript:emoticon(':cry:')agania hamulców czyli serwo
Jak odpalony silnik to pedał miękkim jest? Tylko na wyłączonym jest twardy?
Wykluczyłeś wszystkie możliwości: zacisk, linka, przewód gumowy. Walczyłem z podobnym trudnym przypadkiem w przednim kole. Sprawdzone i powymieniane prawie wszystko. Hamulec bezproblemowo odbijał przy wciskaniu hamulca na postoju, ale po uruchomieniu silnika (pracujące serwo) jedno wciśnięcie hamulca i zacisk nie odbija (choć kołem dało się obrócić...
Np. pęknięty wąż do serwa hamulców lub nieszczelne serwo.
hmm wyrywasz od autka RC elektroike wklejasz do autra bierzesz silnik od wuska dla niepełnosprawnych serwo przy silniku do gazu i albo pompe olejowa do obslugiwania hamulca i sprzegła albo jakies silne i szybkie serwa... widzialem na discaveryw programie pogramocy mitow kolesie tam zrobili sobie takie autko ... Ostrzeżenie za niechlujne pisanie, następnym...
Skoro nie ma różnicy z i bez zapalonego silnika to serwo nie działa.
Gdzie tam masz pedały - podłoga, czy gródź? Jak podłoga, to zapomnij, że zamontujesz serwo. Trzeba przerobić na podwieszane. Serwo da się zamontować i montują przeróżne. Najczęściej od tego, co akurat pod ręką - mercedes, żuk, sierra... Poprawi to trochę pracę hamulców, ale cudów nie oczekuj. Bo to słabe hamulce. Zresztą jest o tym bardzo dużo w sieci....
Jak serwo ma uszkodzoną membranę to hamulec trzeba mocniej wciskać ,powodzenia.
Witam, mam problem z Hyundayem H100 z hamulcami - pedał zapada się w podłogę, nie ma wcale hamulców. Była nieszczelność na rurach hamulcowych, wymieniłem i odpowietrzyłem ale nadal brak hamulców. Serwo i pompę wymieniłem na używane i nadal nie ma. Na odpalonym silniku hamulec stawia opór, ale od razu się zapada w podłogę, podpompuję parę razy i hamuje,...
A jak na postoju wciśniesz gwałtownie i mocno hamulec to też zgaśnie, albo kucnie?? Serwo od hamulca jest połączone z kolektorem ssącym i gdy wciskasz hamulec to silnik "wysysa' z niego powietrze, przez tą chwile może mieć zbyt ubogą mieszankę i dlatego gaśnie. Ewentualnie w momencie wciśnięcia hamulca może łapać gdzieś lewe powietrze.
Witam , Jestem w trakcie wkładania silnika 4c90 pochodzącego z żuka do uaza. Z przeróbek jakie musiałem zrobić to na razie dopasowałem skrzynię uaza do obudowy żuka ,(konieczne było skrócenie wałka sprzęgłowego o 12mm i skrzynia wchodzi) Dorobiłem łapy silnika. Ale nie mogę włożyć silnika ponieważ zapiera się o przegrodę silnika kolektorem dolotowym...
W samochodzie jest pompa wytwarzająca podciśnienie, które obsługuje serwo hamulca i układ sterowania silnika. skoro nie stwierdziłeś ,że hamulec jest twardy i mało skuteczny to znaczy że podciśnienie jest. Znajdź schemat podciśnienia dla twojego silnika i sprawdzaj wszystko po kolei. Element który wskazałeś to nie żaden moduł tylko elektrozawór a pod...
Witam,mam problem z moją astrą h 1,6 16V 2005 r,a mianowicie problem z hamulcami są bardzo słabe,gdy na odpalonym silniku wcisnę pedał hamulca to wejdzie z 2 cm i lekko hamuje,ale więcej już go nie da się wdepnąć po prostu kamień,wymieniłem klocki hamulcowe przód i tył na nowe,nowe tarcze przód i tył,nowy płyn hamulcowy dot 4,poczyszczone zaciski i...
Czym może być spowodowany brak możliwości odpowietrzenia hamulców wszystko zostało wymienione została ostatnia rzecz (Serwo) czy to może mieć coś z tym wspólnego? Powietrze podczas odpowietrzania nie leci nic nie kapie pedał hamulca chodzi cały czas lekko w dłu na odpalonym silniku na zgaszonym robi się twardy gdy podczas odpowietrzania (pompuję) Proszę...
Usterka zlokalizowana, hamulce po sprawdzeniu na stacji diagnostycznej działają wzorowo, a przyczyną słabego hamowania tyłu było serwo, pomimo tego, że sprawiało wrażenie poprawnego działania, tak jak podałem na wstępie, że przy naciśniętym pedale hamulca w momencie uruchomienia silnika serwo pociąga pedał do dołu, to jednak było serwo. Po wymontowaniu...
Dziękuję za odpowiedź, choć nie koniecznie o to pytałem. Objawy: twardy pedał hamulca - nie ma żadnej różnycy przy zapalonym lub zgaszonym silniku; serwo pełne oleju, przewody wymienię na nowe choć nie są uszkodzone ani załamane.
A co ci da zapalenie silnika, jedynie to że serwo pracuje i łatwiej jest naciskac pedał.
Teraz zrozumiałem dokładnie,z tego co piszesz serwo ok.A sam luz między pedałem hamulca a pompą?Na zapalonym silniku da się to wyczuć.
serwo hamulec hamulec serwo serwo hamulec peugeot
wykorzystać wyświetlacz radia przetwornica xenon działać zwarcie kontrolki ładowania
Reset do ustawień fabrycznych pralki Whirlpool AWM6081 Lokalizacja czujnika skrzyni biegów Fiat Idea 1.4 Dualogic