Między głowicę a cylinder daje się TYLKO podkładki takie jakie mają być. Silikon zostanie wydmuchany w czasie pracy silnika. Silikonem możesz "sklejać" kartery ale nie miejsca gdzie masz ciśnienie (karter-cylinder-głowica).
Ten twój znajomy mechanik narobił ci więcej szkody niż pożytku taką radą. Szukaj drugiej pompy, bo naprawa tej bedzie nieopłacalna. Pęknięty tłok od tłokorozdzielacza.
Moim zdaniem te środki do usuwania pozostałości uszczelek są mocno przereklamowane. A używałem nawet Reinz'a, produkt dość drogi, efekty biorąc pod uwagę koszty - mizerne. Używałem jakiegoś w postaci żelu, więcej paćkania niż wymiernych efektów. Ale to moje subiektywne odczucie. Jeżeli chodzi o blok, ja używam takiego niby skrobaka ze starego płaskiego...
Standard. Na szybko to tzw "hot start" i po problemie Chyba z silnikami na zwykłej pomie wtryskowej a nie CR czy PD. Odepnij czujnik temperatury silnika - jak zadziała to możesz ten bajer montować. Ostatni mój taki przypadek - pozacierany silnik. Silikon w smoku, panewki i tłoki pozacierane.
(at)ElektrodaBot Co śądzisz o tzw "hermetic" to było i jest lepsze jak te współczesne silikony, silnik był przeznaczony do składania bez uszczelek , usczelka / głowica cylinder musiała być.
Dzięki nie miałam pojęcia o tym myślałam że tak tylko w Niemczech a pana który kleił silnik silikonem złapie i potraktuje jego główkę silikonem nie mogę uwierzyć że ludzie robią takie rzeczy
Na co złożyłeś silnik? Silikon?
Wyciek masz prawdopodobnie z dziurawego fartucha (wymiana) lub z łączenia fartucha ze zbiornikiem (osuszenie i uszczelnienie np. silikonem), silnik możesz poz naprawie skręcić śrubami, wibracje np. nierówna podłoga, ceny w zależności od rejonu kraju (czyt. zróżnicowane) :D
chrysler silnik 3,5l
E tam nie przesadzajcie. Gdzie trzeba posmarować silikonem, to trzeba. Już teraz są tacy wszyscy pro eksperci na jutubach itp., że sr..ć się chce. Nawet nie wolno posmarować przepustnicy silikonem, bo oderwie się silikon, wpadnie w silnik, podstawi zawór i rozwali silnik ku..wa poważnie? 😂 Są pokrywy pomp olejowych składane na samym silikonie, pokrywy...
Będzie fajnie jak to silikon na bazie kwasu octowego.
To mam jeszcze pytanie odnośnie uszczelnienia. Zna ktoś jakiś dobry silikon do uszczelnienia płaszczyzn przylgowych sprężarki? Do silników stosuje się taki czerwony silikon, tylko, że tam nie ma takiego ciśnienia jak w sprężarce. Wie ktoś może coś w tym temacie?
Więc podsumowuję: - smarowanie uszczelki pod głowicę czymkolwiek, to błąd, te uszczelki zakłada się na sucho, czysto, sterylnie, na przygotowane wcześniej powierzchnie - wyczyszczone, przeszlifowane, wyrównane i sprawdzone; uszczelki mają pierścień z metalu, który uszczelnia głowicę przy dociąganiu, a często także są pokryte "szlaczkiem" z elastycznego...
Są olej odporne, w sumie główne ich zastosowanie to układy turbo w zastępstwie ori. Czyli gorące powietrze plus olejek...
Jak wyżej. Oryginalnymi przełącznikami wysterowujesz przekaźniki, od silników odcinasz aktualne moduły, zalewasz silikonem i wyprowadzasz przewody. Dokładasz prosty wyłącznik przeciążeniowy na kontaktronie i wszystko działa. A wyeliminowanie tych badziewnych sterowników na silnikach tylko wyjdzie Ci na dobre. Sypią się częściej niż domki w Iraku.
Oczyść z tego silikonu i włącz. Pokaż też jak wyglądają uszkodzenia.
więc chyba kręci się jak zwykle. jeśli widzisz tył silnika, tam gdzie jest wentylator, to poszukaj strzałki na urządzeniu i spróbuj porównać. Na zdjęciu widać silnik i sporo silikonu, co nazywasz "osłoną silnika"?
uszczelnione „uszczelką” stosowaną w silnikach Jeżeli zastosowałeś silikon wysokotemperaturowy do silników, to jest on z sieciowaniem octanowym. W krótkim czasie zaczną się problemy. Miałem przypadek obudowy sterownika silnika sklejonej takim silikonem. Po dwóch dniach zaczęły się problemy z pracą silnika, a na trzeci dzień już nie odpalił....
samo >>>> ale jak chcesz to możesz dać silikon
Francuzy tak mają jak są opory w prowadnicach. Sprawdź czy szyba lekko chodzi bez silnika, przedmuchaj prowadnice powietrzem i spryskaj ew. silikonem do uszczelek.
Postaram się wyrzeźbić obręcz z suporeksu o grubości okolo 5 mm. Może da radę. W ten sposób tłok będzie w miarę lekki. Albo lepiej chyba z pumeksu z mniejszych kawałków i posklejam silikonem 350°
Dorwałem silnik 2biegówkę z rometa. Ciekawe co wymyślę? (po remoncie, wszystko w czerwonym silikonie a nienawidzę...):P
Łączniki gumowe kolektora Stawiałbym na to samo co andrzej20001. Jeśli nie będziesz miał nowych, możesz spróbować uszczelnić stare silikonem wysokotemperaturowym.
Dziękuję, Tak tak to silnik Sachs SB 130. A jeszcze jedno pytanko no dwa :) czym potem skleić połączenie silnika jakiś silikon ? ostatnie :) cieknie mi paliwo jak jest pozycja na ssanie tam gdzie znajduję się mały zbiorniczek w środku jest pływak. bardzo dziękuję za odpowiedź. Z wyrazami szacunku.
Można silniki rozebrać, wysuszyć uzwojenia, włożyć do szczelnego pojemnika (np. takiego plastikowego na paliwo na palecie 1000litrów), wypełnić czystym argonem, azotem, dwutlenkiem węgla itp. szczelnie zamknąć i mogą leżeć 100lat (pod warunkiem że tlen i wilgoć nie dostanie się do środka). A tak poważnie to np. u mnie na strychu pod dachem z eternitu...
Jaki karton , zasosuj silikon motoryzacyjny, stary silnik to tam pewnie przylgnie krzywe . Sprawdz uszczelniacze wału, najlepiej odpal silnik kup plaka i psikaj na uszczelniacze.Zmiana pracy oznacza uszkodzony uszczelniacz. Nawet oska przepustnicy moze być luzna i powietrze lewe ssie.
To jest uszczelka od zaworka odmy, zupełnie coś innego. Też będę wymieniał zaworek i tą uszczelkę. Co do separatora to Zaopatrzę się chyba w uszczelniacz na bazie silikonu
Odwiedzę go jak przyjdzie kasa. I tak muszę kupić nowe okulary. :D Myślałem, że ten pojemnik to jakaś pokrywa od silnika spaprana silikonem. Jak ty tam wypatrzyłeś co wypatrzyłeś??? Daj mi namiary na twojego okulistę. Też chcę mieć taki wzrok. :D
nie wiem czy juz rozwiazałes ten problem ale miałem tak samo , problem tkwił w rozszczelniekiu komory gdzie jest wał i podsysał mi olej ze skrzyni biegów trzeba rozebrać silnik i wymienić uszczelnienie, najlepiej składać na silikonie... czerwonym oczywiscie..
czasem pomaga po prostu na nowo poskładanie silnika może to banalne ale sprawdz ile dałeś silikonu na kartery czy niema przerw a jak nie to gaznik swiece też sprawdz
Nie smarowałem środka silikonem, wiem jakby to się skończyło, oryginalna uszczelka dostępna tylko w Ameryce spróbowałem ją więc zrobić sam wyciołem ją z tektury i pokryłem tym silikonem dopiero gdy to wyschło dopiero na drugi dzień to założyłem na gaźnik Ok. Ale przy dokręcaniu pokrywy, siła dociskająca mogła rozerwać uszczelkę razem z uszczelniaczem,...
Witam, miałem ten sam problem Corsa C 1,3 cdti 3 drzwiowa z 2005 roku, woda na podłodze przód i tył po stronie kierowcy. Napiszę krótki opis jak rozwiązałem ten problem. Każdy z was może mieć inne przyczyny, więc radzę zacząć od sprawdzenia prostych rozwiązań. Najpierw: 1. Wymontowałem wykładzinę z całej podłogi (odkręcamy fotele przód i wyjmujemy siedzisko...
Kiedyś mój znajomy uszczelnił sobie silikonem gaźnik w Fiacie 126p. Jako że robił cały remont silnika to silikon na pewno zdążył porządnie wyschnąć zanim go uruchomił. Później przez parę dni walczył z zatykającym się gaźnikiem. Z silikonu pod wpływem benzyny porobiły się kuleczki. Co prawda było to około 15 lat temu, więc teraz silikony są może bardziej...
Pokazałem ci na rysunku popraw ta wtyczkę na silniku. Druga ewentualność to trzeba otwożyc pokrywę górną silnika i na pompowtrysku poprawić wtyczkę. Raczej wiązki nie ma potrzeby wymieniać zbędny wydatek -nie wiem po co wszyscy na sile to wymieniają, a mało tego przy wymianie tam gdzie te gniazdo na silniku zapominają uszczelnić silikonem odpornym na...
Tam się nie stosuje żadnych silikonów, po prostu nowe uszczelki. Kosztują grosze.
Z tego wniosek, że tam nie ma dużych mocy, natomiast może lepiej kupić w izolowanej obudowie? Popularne pasty termoprzewodzące - po jakimś czasie zostaje tylko ziarno, to gorzej niż gdyby nic nie dawać. Od bardzo dawna kleję silikonem wysokotemperaturowym, z podłożeniem 0,02mm miki, jeżeli trzeba.
Caly proces jest bardzo zblizony do uszczelniania silikonem np. pokryw w silnikach itp. Pokrywy w silnikach montuje się na uszczelkach to tego przeznaczonych.
Pokrywy boczne od silnika sa aluminiowe mają gdzieś luzy i temu silnik tak sie zacina Faktycznie w tych silnikach tarcze łożyskowe się wyrabiały pod łożyskami ale to powinien widzieć już przed jego przezwojeniem, a 400 zł chyba do czegoś zobowiązuje? stwierdzil ze musi mi to złożyć na silikon Już widzę jak ten silnik na tym silikonie pracuje. :D
alakota enkoder optyczny to chyba dobry kierunek. Zamiast światła, laser z dvd i po problemie. Myślałem właśnie o membranie z silikonu. Silnik już jest w fazie budowy. Pierwsze koty za płoty. Co prawda wychodzą pewne problemy, ale po to jest model by one wyszły teraz. Na membranie nie przewiduje wysokich temperatur, ale głowy za to urwać sobie nie...
Ciągnie lewe powietrze pod obudowy przepustnicy. Wykręć całą przepustnice wymyj powierzchnie i uszcelnij np. silikonem.
Witam, kupiłem nową pompę vacum do Audi 100 C4 2.3E, bo ze starej cieknie olej, po bloku silnika. Była uszczelniana 3 razy silikonem, ale specjalnie nic to nie dało. Czy jestem w stanie ją sam wymienić, czy lepiej oddać do mechanika?
Kolega lubi czerwony silikon?
Cześć jeżeli na niskich obr. ciśnienie oleju było by powiedzmy gdzieś w okolicach 0,5 bar rozebrał bym dół i sprawdził panewki, wał, ale tu problemem jest wysokie i na 99% obstawiam problem z pompą, to ona ma zaworek który, ma za zadanie wyhamować ciśnienie do max 5 bar, kanały masz drożne, filtr i olej wymieniony, w podstawie filtra jest też zaworek...
One piszczą. Jak masz czuły słuch to niestety ale są słyszalne. Ja u siebie zalałem wszystkie cewki na PCB klejem. I tak go słyszę. Może kiedyś jak mi się będzie nudzić, to rozbiorę jeszcze raz i zaleję go REINZ REINZOSIL. Masa uszczelniająca do silników :D Taki silikon, ale bez kwasów, neutralny, już parę elektronik nim uszczelniałem, i nie stwierdziłem...
Gaźnik posiada w środku wszystkie uszczelki. Widzę tam, ten nieszczęsny, czerwony silikon.
Zmierz ładowanie akumulatora na zimnym/ciepłym silniku; powinno być 13.8-14.4V. Jeśli ta usterka wystąpiła po dorobieniu uszczelki, to upewnij się czy żaden otworek nie został pominięty albo zapchany silikonem oraz czy podczas montażu gaźnika nie zostały niepodpięte przewody.
Astra J 1.4 120 KM Po oczyszczeniu miski olejowej (uszczelnieniu miski silikonem) dalej mam wyciek oleju od strony rozrządu. Pytanie moje jest następujące zauważyłem na bloku silnika od strony kanału "rowek" i pytanie moje jest następujące czy ten "rowek" też ma być silikonem uszczelniony? https://obrazki.elektroda.pl/6948437600_...
Żywica epoksydowa jest twarda a to ok 100 *C różnicy. Po bandycku silikon tylko nie czerwony bo jak go widzę to stwierdzam że robił partacz- silniki z wystającym czerwonym silikonem. Weź czarny do kominków. Wstaw preszpan żeby nie zalać samej płytki.
Musisz kupić nową uszczelkę. Nie zakładaj silikonu !
Na zwykły czerwony silikon ludzie uszczelniają To prawda! Nie tylko silniki w traktorach działają dalej i o dziwo długo bez awarii. Czerwony silikon to raczej obciach, ale jeśli skuteczny to czemu nie.
Żadnego silikonu tam nie dawaj. Nakrętki nowe daj i skręć zgodnie ze sztuką - będzie dobrze.
Zaznaczenie nożykiem...jest bardzo nieprecyzyjne. Może pomóc w późniejszych regulacjach ale nie jest to odnośnik. NA VCDS-ie masz dokładny opis wielkości dawki, pamiętaj, że silnik musi być nagrzany ok 90 stopni żeby pomiar dawki był miarodajny. Potrzebujesz jeszcze klucz specjalny do nastawnika. Jeszcze jedno ŻADNYCH silikonów bo uszkodzisz nastawnik,wyłącznie...
Zabezpieczyłem to silikonem/klejem do uszczelniania silników. Sprawdza się to znakomicie.
Postaram się być delikatny dla wtrysku 😋 podszybie zrobię na uszczelkach i silikonie, ale pierw silnik
Witam. Przewiniecie silnika we Wrocławiu to koszt okło 100 zł. Nowy silnik około 300 zł. Może na allegro kupisz taniej. Sprawdź co było przyczyną uszkodzenia silnika. Czasami kapie na niego woda ze zbiornika detergentu. Można uszczelnić silikonem. Zobacz jak wygladaja szczotki.
Pokaż na zdjęciu jak wygląda ta uszczelka. Jak trzeba to posmaruj silikonem gdzie trzeba i tyle . Nie wybuchnie, mnie rozpadnie się ,silnik się nie zatrze.
(at)pszczyna Można i tak, ale w latach 80 ubiegłego wieku silikonu w tubkach nie było, a maluchów dużo i nie przeciekały.
Jeśli chcesz uszczelnić na stałe, nie będzie hulajnoga rozbierana, polecam uszczelniacz o nazwie sika flex, jest mocny, odporny na uv i warunki atmosferyczne. Jeśli ma być w niej później grzebane, to najlepiej jak wyżej opisane zrobić uszczelkę z polimeru/silikonu, silnik doszczelnić można tylko dodając smaru między łożysko a pokrywę, sam tak jeżdżę...
Poza tym ten silnik wymagał troche innego układu wydechowego niż pozostałe silniki Dezametu. A oryginalnie jakie były lub powinny być idealne tłumiki do silnika 023 ? Bo ten charta to też nie oryginał a zazwyczaj widziałem w rometach takie sami tłumiki " jak od komara". jackjazz Silnik składany na silikon ?
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
Ta chłodnica oleju to oryginalna czy z Biedronki?? Nie składaliście silnika na silikon?? Co z pompowtryskami?? Nie leją?? Tłok nie puchnie w tulei?? To co kolega wyżej wspomniał - natrysk oleju na denko tłoka - co z dyszami?? Poprawnie zamontowane?? Dysze drożne??
Witam Cy poradziłeś sobie z tym wyciekiem? U mnie jest podobnie, cieknie w dolnej części osłony (od strony śrub) osłona nie pęknięta o-ringi ładne. Czy z czasem się skurczyły ? daj znać jak rozwiązałeś problem. Ja zastanawiam się nad silikonem ale nie wiem czy to dobry pomysł bo kawałki silikonu mogą dostać się do pompy.
Da się, dwa śrubokręty i wantujesz przednią tarczę łożyskową. Ale jak Ty go złożysz później ( bez zdjętej vacum ) to nie wiem, bo nie celniesz na frezy, dwa-na 100% przesunie sie wirnik w pompie. Poza tym vacum zasłania otwór blokady szczotek. Żadnej uszczelki tam nie ma, to ci opowiedział jakiś gigantyczny lamer, jest tylko oring, jak go zgubisz to...
No niestety nie mam z czego zrobić może jak przyjdzie to coś wymyślę 😁 Dodano po 8 Jakiś patent na zdjęcie resztek uszczelki papierowej z korpusu? Myślałem lut lampą? Czy zamiast kupować uszczelkę można na czerwonym silikonie złożyć?
Na sucho, żadnych silikonów! Chłodnica od 330 będzie aż z naddatkiem. Dobrze by było mieć w układzie termostat, bo bez niego lekko obciążony silnik będzie niedogrzany. Pomierz jakie temperatury osiąga, optymalnie powinien mieć ok 85 stopni +/- trochę.
Jeśli autor ma proste kartery oraz zmienione śruby na ampulowe, które można dobrze dociągnąć to nawet papierowa uszczelka wykonana samemu będzie trzymać. Sam silikon także będzie ok jeśli się go użyje z głową (cienka równomierna warstwa oraz chwila do przeschnięcia przed złożeniem). Ile mechaników tyle praktyk. Dawniej składało się uszczelki na towot....
Paliwo nie może się wylewać z gaźnika, więc jeśli już grzebałeś przy pływaku to jeszcze raz zmniejsz poziom paliwa w komorze pływakowej tak aby był ciut niższy niż jest teraz, wcześniej jak przestawiałeś to za bardzo obniżyłeś ten poziom paliwa, ( wiem wiem łatwo powiedzieć trudniej wykonać ) jak już będzie obniżony to spinką na iglicy trzeba będzie...
Regulator obrotów Deutz BF4M 1013E Mam do wymiany uszczelnienie regulator obrotów w miejscu połączenia z silnikiem. Połączenie uszczelniające jest podobno tylko silikonem, nie ma tam żadnej gotowej uszczelki. W książce znalazłem tylko informację, że przy ponownym montażu regulatora muszę obrócić silnikiem o 180 stopni, w jakim celu muszę to zrobić?...
Czy silnik był składany na silikonie ?
Myślę, że ten silnik z e-trona to po prostu szmelc. Jak w ogóle można coś takiego produkować. Płaszcz silnika powinien od razu zostać odlany tak, aby miał komory na ciecz chłodzącą. Wtedy wszystkie te uszczelki, o-ringi i silikony były by zbędne. Tak skonstruowany silnik byłby praktycznie niezniszczalny. Tymczasem tu ktoś ewidentnie próbował od nowa...
Odwrotnie założony tłok może spowodować pęknięcie pierścieni i zatarcie silnika. Jeśli silikon pod głowica źle uszczelnia to może nie być kompresji, podobnie jeśli pierścienie sa zużyte.Spróbuj odczepić przewód ze świecy i pociągnąć starterem, potem wykręć świece i zobacz czy mokra jest. Jeśli nie to wina gaźnika bo paliwo nie dopływa, jeśli tak to...
Wałek kopnika nie ma nic wspólnego ale już uszczelka tak. Może ciągnąć "lewe powietrze" przez nieszczelność lub uszkodziłeś simering przy naprawach. Sprawdź uszczelkę na wierzchu i simering od strony zapłonu. Uszczelkę do sprawdzenia można poratować silikonem ale to tylko do sprawdzenia a potem nowa uszczelka.
Na przykład tutaj jest wzmianka na temat temperatur w jakich można zastosować silikon: https://www.castorama.pl/co-to-jest-sili... Pralka nie osiąga temperatur powyżej 100°C więc nie ma obaw.
Popychacz z pierwszego cyl. https://obrazki.elektroda.pl/4391253800_... https://obrazki.elektroda.pl/3331273700_... Jednak jest on okrągły :) wiec pewnie spełnia swoją funkcję... Co do wtrysków to mam już je na stole i jutro spróbuje je sprawdzić metodami domowymi ( sprężone powietrze z dodatkiem paliwa + 12v do otwarcia...
Można skręcić wolne obroty tak by nie trzymał 2000 obr ,a 1200 np. do zatrzymania auta. Pod białym silikonem na silniku wolnych obr. regulacja jest.
Przypadek z silnika- klient przy remoncie dobrze uszczelnił miskę olejową nie żałując silikonu. Gluty zatkały smoka do pompy olejowej.
Zmywarka śmiga rozszczelnienie nie na misie tylko na połączeniu ściany bocznej z spodem zmywarki, uważam że to błąd konstrukcyjny lub fuszerka. Uszczelniłem na zewnątrz zmywarki silikonem do silników samochodowych 320 stopni. Oczywiście porządnie osuszyłem i odtłuściłem. Dziękuję Kenworth 18 za pomoc. Pozdrawiam.
Jak są nierówności przeszlifować delikatnie i silikonem czarnym do bloków silnika odpornym na wysokie temperatury dać jak ta uszczelka dać skręcić i już nic nie będzie ciekło silikon uszczelni to dokładnie taka mała podpowiedz dla potomnych bawię się w takie różne naprawy miłego wszystkim.
Nie masz czego tam rozlutowywać. a wyciągnąć płytę z obudowy można ale trzeba uważać żeby przy podważaniu płyty z elektroniką nie uszkodzić elementów i ścieżek. Najbezpieczniej to podgrzej od strony obudowy miejsca w których sterownik przyklejony jest na silikon ( na ciepło zdecydowanie lepiej). Ostrożnie i jeszcze raz ostrożnie
Mam płytę ceramiczną z palnikiem 2,5kW z przekaźnikami w sterowaniu. Co roku wymieniałem przekaźnik oryginalny Omron 230V/16A NO sklejony, mimo że obciążenia rezystancyjnego i to tylko 11A. Pomogło na zawsze - czytaj pow. 20 lat wymiana na taki https://obrazki.elektroda.pl/3355731700_... 230V/30A w takiej obudowie przyklejony silikonem...
Są silikony na wysoką temperaturkę. Ja takim uszczelniłem przy kolektorze. Ale musi wyschnąć. Sorry ale nie pamiętam jaki to był. Wiem że to był do silników, uszczelek.
Robiłem takie uszczelki wiele razy ze zwykłej tektury. Zawsze zostawiam nadmiar tam, gdzie nie przeszkadza. Jeśli między przestrzeniami nad zaworem ssącym i tłoczącym jest 3 mm ścianka i uszczelka fabryczna ma też 3 mm, to nie dziwne, że o ile nie jest max. ściśnięta, to zaraz ją wrzuci do kolektora ssącego. Ja daję tam pasek 1 cm, aby tylko nie zasłaniał...
Od strony sprzęgła jest olej i przy słabym simeringu może dostawać sie do cylindra. Wywalasz stare zakładasz nowe. Dobrze jest czymś posmarować aby łatwiej wlazło. Przy wkładaniu musisz uważać aby nie spadła sprężynka z simeringa. Potem pokrywę silnika tylko na coś musisz złożyć: uszczelka, hermetik, silikon czerwony. Nie jestem zwolennikiem hermetika...
Nie wiem czy to norma w tym silniku ale już parę razy miałem przypadek, że "mikser" był źle spasowany z obudową filtra i ciągnęło lewe powietrze. Trzeba było uszczelniać silikonem.
Można na 100%. Jak nie umiesz delikatnie to wbij cienki śrubokręt w tą blaszkę, pociągnij to wyjdzie a potem zakleisz silikonem. http://obrazki.elektroda.pl/1579344200_1...
To moze być wina braku tego silikonu - czyli "ratunku" na fuszerę jaką zrobili. Sprawdź tam dokładnie szczelność. Poruszaj w tym miejscu przy zapalonym silniku i zaobserwój czy nie zmieniją się obroty.
Witam, mam ten sam problem co fabi80 tylko że ja zdejmowałem pokrywe do wymiany uszczelki pod nią. po wszystkim samochód stracił pełną moc, słabnie pod każdą górkę, zrobione wtryski i turbo na darmo bo żadnych zmian, sprawdzony zawór na szynie pełna diagnostyka wraz ze sprawdzeniem oprogramowania, brak błędów. dodam ze jezdze tym autem juz rok 25tys...
witam, mam problem z dostającą się wodą do samochodu podczas dużej ulewy podłoga kierowcy oraz podłoga za kierowcą były zalane stała woda głównie z tył za kierowcą. nie wiem skąd może się brać, odpływy wyczyszczone, wysprzęglik zaklejony silikonem moduł silnika zabezpieczony nową uszczelką i silikonem, co jeszcze można sprawdzić lub uszczelnić żeby...
Masz całkowitą racje z tą pastą. Jak widzę ten silikon na silniku to mnie krew zalewa.
Wada ukryta. Samochód sprzedany z uszkodzonym silnikiem. Nieudolna naprawa, urwana śruba głowicy uszczelka na silikon. Silnik przegrzany, krzywy blok i głowica. Motor do remontu albo do wymiany. Zwrot samochodu albo partycypuje w kosztach naprawy. Co prawda samochód kupiłeś za 400 zeta więc nie wyobrażam sobie że sprzedający ma naprawiać silnik. To...
Tylko nie jestem pewien, czy zwykła silikon wysokotemperaturowy ma takie właściwości klejące. Ja mam taki silikon czarny do silnika samochodowego, ale to bardziej po wyschnięciu jest odporna uszczelka niż klej. W opisie tego SILCASIL jest ewidentnie, że ma wysokie właściwości adhezyjne i klei prawie wszystko...
Czy wystarczy koszulka termokurczliwa założona na przewody? Oczywiście że wystarczy Nie powinno się dawać , ponieważ nie spełniają wymogów temperaturowych dla izolacji silnika . Wymień owe przewody na nowe w koszulkach olejowych lub silikonowych. A silnik to piec akumulacyjny czy kable grzewcze, nie opowiadaj głupot.
Nic chyba usunięcie silikonu nie da, bo jak mówił mi poprzedni właściciel, silnik chyba był przezwajany.
Audi S3 2015r 2.0tfsi automat nie grzeje w środku. Silnik ciepło zimno przełącza Błędów brak Woreczek że silikonem ze zbiorniczka wyciągnięty Co zauważyłem to że wąż od chłodnicy u góry jest ciepły na dole zimny
To mnie uspokoiłeś a mam jeszcze jedno pytanie. Wróciłem ogólnie od mechanika którego poprosiłem w moim aucie o wymianę "uszczelki pod pokrywą silnika" jednak on stwierdził że tam nie ma żadnej uszczelki i nigdy nie było w tych autach tutaj jak powiedział zastosował do uszczelnienia tej pokrywy "silikonu" jakiego? nie wiem :/, byłem w pracy ale mówi...
Nie ma co kombinować. Przez pięć lat zakładałem te moduły do samochodów Daewoo i nigdy nie było z nimi problemów. Najważniejsze aby dbać lekką pracę podnośników szyb tzn. smarować prowadnice i uszczelki jakimś preparatem na bazie silikonu. Nie wiem jak w Fiacie ale w Daewoo w silnikach od szyb były jakieś przeciążeniówki - chyba jakiś bimetal, jak przytrzymałeś...
ja używam silikonu do skladania silników;) takiego czerwonego i jak narazie nie narzekam... polecam;)
Dam silikon, uszczelkę, potem dalej silikon i myślę że będzie. ... do d..y. Silikon precz od silnika spalinowego!
Dzięki, pojeździłem trochę na zewnątrz. Niestety brak doświadczenia i w środku trochę wody i piachu. Wczyściłem, mam nadzieję, że będzie OK. Widzę też, że przy silniku trzeba zatkać dziurę jakimś silikonem czy coś. Bateria, widać na necie różne informacje jest ni-mh 1800MAh 7.2V. Niestety, może to przez temperaturę ale nawet nie wystarczyła na 10 minut...
Silnik chyba 125 cm3 gaźnik sterowany za pomocy tarczy (zapomniałem jak to się zwało) Stawidło. Konstrukcja tego pojazdu jest bardzo ciekawa, zauważyłem nawet możliwość regulacji rozdziału siły hamowania przód/tył, widać ingerencję użytkownika w silnik - czerwony silikon, ale więcej informacji proszę szukać na specjalistycznych forach zajmujących się...
silikon silnik silikon ekspres przyciski silikon
skrzynka przekaźników przekaźnik pralka siemens poziomy rangi
rp2040 projekt schemat zmierzchowego
Honda Civic III radio ALARM – blokada, gra tylko jedna częstotliwość, kod odblokowujący MAN TGS stopień końcowy wentylatora – objawy, diagnostyka, wymiana, błąd 04209-01