Samochód ogólnie mówiąc jeździ w miarę ok. Spalanie na trasie przy 120km/h około 5.23L (autostrada). Na zimnym jak i na ciepłym pracuje prawidłowo, obroty zawsze równe, nic nie faluje. Silnik ma jeszcze moc, fakt, tym pudełkiem nie da się jeździć więcej jak 120km/h (bo jest strasznie głośny) lecz maksymalna to około 170 (sprawdzane) więc jeszcze jakoś...
Pacjent W245 B180 2,0 CDI 109KM manual. 209tys przebiegu. Pojawiło się szarpanie podczas delikatnego przyspieszania, kiedy powoli dodaję gazu w zakresie do około 2500rpm. powyżej tych obrotów nie szarpie. Żeby było ciekawiej, nie dzieje się to cały czas... kiedy odpalę zimny silnik i jadę to wszystko jest ok, dopiero jak temperatura przekroczy ~50℃...
Dzień dobry wszystkim. Jako ,że jestem nowym użytkownikiem forum , to proszę o wyrozumiałość , gdybym pytał nie tu gdzie trzeba lub cokolwiek pomieszał . a więc do sedna ... Mam problem Z MB CLK 2004r 270 CDI 170-konny. Sytuacja wygląda następująco : Na biegu jałowym nie falują obroty. Silnik chodzi równo. Odpala od strzała. Auto od samego dołu ma odpowiednią...
Tylko dobry specjalista z kompem, widocznie obecny mechanik nie do końca ogarnia ten silnik, może to być wszystko od czujników po nieszczelności w kolektorze itp. Takie rzeczy nie zawsze wywalają błędy, trzeba dobrze odczytywać wartości rzeczywiste.
Podczas ruszania i w czasie jazdy na zimnym silniku nie można dodawać gwałtownie gazu gdyż zamiast przyspieszać samochód zaczyna dławić się szarpać i spadają mu obroty. Minimalne dodanie gazu nie powoduje tego efektu ale rozpędzenie samochodu trwa dość długo. Zauważyłem ze jeżeli przekroczę 2,5tys obrotów to samochód normalnie reaguje na gaz. Zauważone...
Szarpie silnikiem jak jest zimny (chwilę) a potem mu przechodzi i pracuje równo?
Czy to jest pełny wtrysk? Pytanie, jakby były tam jakieś inne
osiadam seicento MPI z 2002 roku i mam następujący problem. Kiedy samochód się rozgrzeje zaczyna szarpać przy 2000 obrotów. Objawia się to tak że silnik rozpędza się do ok 2000 obrotów i pyk tak jak bym całkiem puścił gaz albo zalał silnik pyrka zwolni i znowu przyspiesza. Jeżeli nacisnę mocniej gaz to przestaje tak falować ale też obroty są większe....
witam wszystkich Dwa tygodnie temu zakupiłem dość nietypowy samochód VOLVO V70 2.0 10V benzyna automat 1998r. Dzisiaj zdecydowałem się na wymianę oleju bo na miarce tzn. bagnecie był koloru czarnego co świadczyło wg. mnie o zaniedbaniach w wymianie. Od mechanika odjechałem i wszystko było dobrze. Do domu zrobiłem 3km i zaparkowałem. Po kilku godzinach...
Wrzuciłem również logi dynamiczne. Co o tym sądzicie? Dla przypomnienia wspomnę, że problem polega na tym, że silnik szarpie w trakcie jazdy i w momencie szarpania jeśli trzeba zwolnić bądź zredukować bieg to może zgasnąć. Przyspieszać też nie chce co jest niebezpieczne zwłaszcza przy wyprzedzaniu. Błąd z VAGa to 00550. Poniższe logi zrobione zostały...
Jak widzi temperaturę silnika komp. samochodu, odczyt z czujnika temp. prawidłowy?
A w jakim stanie jest sonda lambda λ? Moze nadszedl juz jej czas, a moze wystarczy tylko sprawdzic przewody i zlaczki... Pozdrawiam
Być może cewka być może braki paliwa,albo np EGR jak jest.
można go "kręcić" do 87Hz ale trzeba przepiąć go na trójkąt i poustawiać parametry. poczytaj o technice 87Hz. Przy pewnej częstotliwości silnik przestanie przyśpieszać a zacznie szarpać (wyrównanie momentu hamującego z napędowym). zgadzam się z poprzednikami: spadnie moment znamionowy silnika. Pozdrawiam.
Witam pietras8877, mam ten sam problem co ty dokładnie ten sam, wiem, że twój temat jest stary ale jak mógłbyś powiedzieć co wtedy dolegało twojej astrze bo ja juz od pół roku szukam rozwiązania i nie mogę trafić. Nie ma żadnych błędów na kompie. Dodano po 6 U mnie problem zaczyna się przy 3,5 tysiąca obrotów, szarpie i traci moc, dopiero jak przekroczę...
witam musisz jeszcze troszke pojeździć i napewno będzie lepiej skoro juz sie poprawiło :) a jeszcze jedno.... daj mu przez chwile dobrze po garach niech się wszystko dobrze poprzeczyszca......... tak minimum z 15 minut takiej ostrej jazdy na wysokich obrotach... pozdrawiam
Witam. Mam problem z VW Vento 1.8 benzyna gaz. 90 km. Samochód szarpie przy przyspieszaniu, zazwyczaj od 1800 do 2700 przy obciążeniu wciskaniu pedału gazu. Czasami na zimnym zaraz po odpaleniu. Innym razem zaraz po ruszeniu rozgrzanym silnikiem. Szarpanie czasami jest tak intensywne, że wygląda jakby palił na 2-3 świece. Dodam, że świece, cewka, przewody...
Na ssaniu? Tam jest gaźnik? Raczej nie.
Pod głowicą czy pod pokrywą wała rozrządu? Kiedy ostatnio wymieniałeś świece i przewody zapłonowe? Jak silnik pracuje na biegu jałowym?
Siemka. Pierwszą rzeczą, którą trzeba sprawdzić to instalacja wysokiego napięcia (kopułka, palec - czy nie mają przebić, przewody wys. napięcia - czy mają odpowiedni opór, oraz czy świece zapłonowe nie mają za dużych przerw). Mieszaka przy nagłym naciśnięciu pedału gazu mocno ubożeje i potrzebne jest wysokie napięcie do zapłonu. Iskra "ucieka" na uszkodzonych...
Coś z tym silnikiem jest nie tak. Kontrolki nie wszystko pokażą. Podjedź na badanie komputerowe .
Jaki silnik?
Sprawdź połączenia elektryczne do Pompek.
Złącze jest na skrzynce z bezpiecznikami, poniżej kierownicy z lewej strony. Bez interfejsu nie dasz rady. Jakiś błąd z pompą paliwa - skoro nie działa Ci poprawnie pompa paliwa to jak ma silnik poprawnie pracować?
Gazownik dobrze mówi. Wymiana samych świec raczej nie pomoże. Te cewki zespolone często padają w Opelkach. Oczywiście przyczyna może być inna. Dobrze by było zrobić pomiary poszczególnych cewek, żeby potwierdzić usterkę, jeśli właściciel się zgodzi.
Pisałeś o przepływce, a odpinałeś ją dla testu? Miałem coś podobnego w Octavii z tym silnikiem, tyle, że u mnie był błąd przepływki. Szarpało na wolnych, przy przyspieszaniu też różne cuda, wymiana pomogła.
A jak tam filtr paliwa? Czasem sitko w pompie w baku jest zapchane i brakuje mu paliwa. Jak nie to komp sprawdzenie błędów,log z pracy kiedy jest problem. Bo to albo problem z brakiem paliwa, albo coś z elektryka do pompek ,samymi pompkami, czasem wytarty wałek daje takie jaja ale wtedy długo nie pojedzie i walek zmasakrowany do granic możliwości.
przyczyną może być również układ wtryskowy ( centralka), podobny problem miałem w seicento.. wówczas padł komp, z sondom...
A pompowtryski vdo? Regeneracja w szesnasto zaworowych to jakaś paranoja. Często to tylko wymiana końcówek niestety. Jaki masz kod silnika?
Nie zaszkodzi sprawdzić manometrem ciśnienia na pomoce paliwa.
Proponuję podpiąć laptopa i odczytać błędy jakie zarejestrował sterownik silnika oraz sprawdzić parametry pracy silnika w bloku wartości mierzonych.Bez tego można tylko gdybać co może być uszkodzone.Pozdrawiam. Robert
hmmm też podejrzewam któryś z wtrysków... znaczy się zbierać się ładnie idzie tyko nieraz jak daję mu na gaz to tak lekko szarpie, ale tylko nieraz... i nie wiem o co chodzi...
I co nie zaslepiles jeszcze go?🫣
Szukaj na tej pompce co wchodzi na minus.
U mnie łańcuch skończył się przy 200tkm ,napinacz nie był w stanie już go napiąć (łańcuch duplex) OM642. Z tego co zaobserwowałem w moim , a wszystko pada w tym silniku po kolei (Składany w USA), to szarpanie silnika podczas przyspieszania powoduje tylko niewłaściwe ciśnienie doładowania . Pierwszym razem był to zawalony dpf , a drugim popękane druciki...
Pewnie zamarzła odma i dlatego olej wyrzuciło. A co do wolnych obrotów to sprawdź czy silnik krokowy nie jest zatarty.
Witam.Mam ten sam problem z bmw 528 97r,szarpie przy przyspieszaniu szczególnie do 2000 obrotów na ciepłym silniku,powyżej jest ok.Na zimnym silniku jest to nieodczuwalne.Świece mam nowe,wymieniona jedna z sond(na komputerze wyskakiwał tylko błąd 1 sondy).Teraz zero błędów a auto nadal szarpie.Dzieje sie tak zarówno na bezynie i na gazie.Cewki sprawdzone...
Witam wszystkich i proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterku W moim Pegoucie Partnerze przy przyspieszaniu szarpie , objaw występuje tylko przy rozgrzanym silniku . Wszystkich znających sie na temacie proszę o pomoc.
Zastanawiające jest to, że każdy mówi o problemie z odpalaniem. A u mnie tego problemu nie ma na zimnym silniku, odpala od razu .
Wychodzi na to , że za szarpanie przy przyśpieszaniu odpowiada fiksujący czujnik ciśnienia spalin ( u góry z tyłu silnika) oraz nastawnik turbiny ( znajdujący sie z tyłu silnika obok turbo). Najlepiej wymienić oba bo zawsze jedno psuje drugie.
Gdyby to były cewki to by był błąd po sprawdzeniu komputerem, ja bym wymienił filtr faliwa jeśli to na benzynie występuje, spróbuj podłączyć pod komputer i pojeździć , może coś pokaże podczas szarpania, może przepływomierz brudny.
Przyczyn może być naprawdę wiele. Jeno z prostych czynności jest dotykanie kabli zapłonowych. Przeskoki iskry widać na kablach po ciemku lub biją po łapach przy dotknięciu. Miałem tak na jednym z 4 przewodów pozostałe 3 były sprawne. Silnik szarpał przy przyspieszaniu przy jednostajnej prędkości jakoś jechał ale czuć było brak mocy. Subiektywnie w wilgotne...
lub ich zasilaniem :D miałem podobny przypadek w peugeot 405 silnik podczas przyspieszania szarpał tak ze chciałlo go z ram wyrwać(przerwy w zapłonie) pozdrawiam
Po prostu jeśli wciskam pedał gazu wolno silnik zaczyna mi szarpać.
Witam, mam problem z moim BMW F07 N55, otóż cały czas walczę z ubogą mieszanką i nierówną pracą silnika, szarpaniem podczas przyspieszania. Wszystkie świece i cewki wymienione, świece białe, co świadczy o ubogiej mieszance. Pompa HPFP ok, VANOS okej, w komputerze brak błędów, tylko uboga mieszanka. Otóż przy sprawdzaniu szczelności rozebrałem chargepipe...
Sprawdź silnik krokowy
Witam. Kupiłem ostatnio samochód Bravo 1.2 16V 80KM z 1999r. Podczas przyspieszania na nierozgrzanym silniku czuć szarpanie, auto nie przyspiesza płynnie. Nie jest to nic wielkiego, ale odczuwalne i irytujące. Sprawa wygląda inaczej, jak silnik się rozgrzeje, wtedy wszelkie dolegliwości ustają. Gdzie mniej więcej szukać przyczyny takiego zachowania...
Kolego mam ten sam silnik w Passacie, ale w ruchu miejskim nie odważyłbym się "męczyć" auto na 5 biegu tj. przy prędkości 50 km. Z taką prędkością jeździ się np. na 2 biegu. Silnik ten ma dobre osiągi-moc przy ok. 2000 obr./min. i wówczas nie ma efektu szarpania chyba, że w aucie są urwane poduszki podsilnikowe, uszkodzone jest koło zamachowe (dwumasowe)...
Cześć wam, od niedługiego czasu moje autko wysyła mi sygnały, a że jestem zielony, to mam nadzieje, że ktoś mądry sypnie wiedzą i wyjaśni w czym rzecz. Po pierwsze pali się kontrolka silnika, druga rzecz, jak się da mocniej gazu to samochód zaczyna szarpać, tak jakby efekt "żabki", generalnie musze nim stopniowo przyspieszać, bo jak się da czadu to...
Raczej sprawdż sprawność sondy.Ona jest odpowiedzialna za dawke przy przyspieszaniu
Sprawdz czujnik temperatury, ale ten dla ECU.
Odgrzeję kotleta, ale dodam (może ktoś tutaj jeszcze trafi) że zwiększone też jest zużycie paliwa, słyszalny "syk" w komorze silnika podczas przyspieszania oraz lekkie szarpanie (nawet na jeździe z tempomatem)
Mam następujący problem: przy gwaltownym przyspieszaniu czuc szarpanie silnikiem. Zaczyna to byc wyczuwalne od 3 biegu w góre w zakresie obrotow od ok 1800 do 2400obr/min. Jak dla mnie to szarpanie przypomina jakbym przyspieszal na sliskiej powierzchni i kola co chwile "lapaly" przyczepnosc i przy okazji czuc tez szarpanie silnikiem. Gdzie mozna szukac...
Sprawdź pod kątem błędów, a następnie zrób logi silnika.
Sprawdź poduszki zawieszenia silnika i skrzyni - próbuj poruszyć silnikiem na boki. Wygląda na to że cos tam nawaliło.
Witam wszystkich użytkowników forum może ktoś mi podpowie gdzie szukać przyczyny otóż od kilku dni mam taki objaw po uruchomieniu silnika jest wszystko ok ale gdy osiągnie temperaturę zaczyna nierówno pracować i szarpać podczas przyspieszania . Im większe obciążenie silnika szarpanie się nasila, jak już się dobrze zagrzeje to nie pali na wszystkie gary...
Termostat nie ma wpływu na szarpanie, ale skoro wąż robi się od razu ciepły za nim, to wymień. Stawiał bym na źle wyregulowane zawory. U mnie było podobnie. Po przekroczeniu 90 st. silnik zaczynał szarpać podczas przyspieszania. Po dokładnej regulacji, którą zrobiłem sam, przestało. Jaką masz kompresję na cylindrach, mierzyłeś?
najpierw wymień świece a jeśli to nie pomoże to kable zapłonowe bo to najczęstsza przyczyna niedomagań silnika
Jaką masz dokładnie instalację sekwencyjną czy II generację?najlepiej to wrzuć zdjęcie z pod maski,co do cewki WN jeśli byłaby uszkodzona to silnik by szarpał po rozgrzaniu podczas przyśpieszania. Swiece takie jak producent silnika zaleca,nie jakieś tam do gazu.
Kolego Masz lpg? Sprawdzałeś ciśnienie paliwa?
Witam. Mam problem z moim oplem kadettem 1.4i z 1990r. Mianowicie chodzi o to, ze gdy silnik jest zimny wszystko jest wporzadku, ale gdy osiagnie temperature eksploatacyjna zaczyna sie problem podczas przyspieszania. Silnik zaczyna szarpac i mulic. Silnik pracuje na samej benzynie. Przewody i swiece zostaly wymienione. Z gory dziekuje za pomoc!
Teraz znowu było dobrze i wracając do domu auto przestało reagować na gaz. I lekkie szarpanie. Kilkanaście razy jakby go odcinało i nie chciał przyspieszać. Wróciłem do domu, podłączyłem komputer i nowy błąd się pojawił: 00537 sterowanie lambda.
Mam identyczny problem. Ten sam samochód, ten sam silnik. Szarpie podczas przyspieszania. Czarny dym pojawia się tylko podczas szarpania i przy wysokich obrotach. Rozwiązałeś swój problem? Moje pomysły to pompa albo wtryski.
Na wszystkich biegach szarpie ? Możliwe że to poduszki pod silnikiem.
Witam, auto Kia sportage 2015 1.6 gdi. Problemem jest szarpanie/ nie równa praca silnika przy mocniejszym przyśpieszaniu. Najmocniej czuć to gdy silnik jak całkowicie zimny. Na postoju praca silnika b. dobra. W ECU oczywiście żadnych błedów, świece zapłonowe maja 5tys km, w parametrach żadnego wypadania zapłonu na którymś cylindrze. Silnik zachowuje...
Witam Mam golfa III z silnikiem od vento 1.8 Benz/gaz i od jakiegoś czasu przy przyśpieszaniu szarpie mi samochodem;( Co możne być przyczyną takiego zachowania silnika??
Witam Mam problem z przerywaniem silnika w punto II 1.9 diesel ( 60) KM rocznik 2000 Podczas przyspieszania na 3 biegu od predkosci 45 km/h zaczyna przerywac (szarpac )silnik Problem wystepuje tez jak probuje jechac ze stala predkoscia np 50 km/h Jezeli podczas przyspieszania wcsne pedal do oporu szarpanie nie wystepuje. Problem tez pojawia sie na 4...
O szarpaniu w tym silniku w psa/Volvo/ford można książkę napisać. Najpierw zobacz czy masz na gruszce od turbosprężarki czujnik kopiowania.
Mam problem z szarpaniem silnika podczas delikatnego przyspieszania przy okolo 2 tys. obr./min. Na biegu jałowym i przy ostrym przyspieszaniu jest OK. Problem ten pojawil sie juz jakis miesiac temu ale po 2-3 dniach zniknał. Tym razem szarpanie pojawilo sie po zatankowaniu auta więc nie wiem czy jest to usterka czy poprostu kiepskie paliwo.
Jeszcze jedno zauważyłem, że jak wejdzie w ten tryb, to podczas dodawania gazu spalanie rośnie x3 na komputerze w stosunku do normalnego przyspieszania jak zimny.
Na wolnych obrotach przyśpiesza.
Witam panowie mam taki problem od kilku dni po nagrzaniu silnika jak jade to jakoś około 2000 obrotow jak zaczyna ladowac turbina zaczyna strasznie szarpać silnikiem jakby chodził na 2 gary sprawdzałem już podciśnienie bledow brak sprawdzałem czy nie łapie lewego powietrza pompowtryski są nowe filtry pozmieniane i nie mam bladego pojecia co to może...
Sprawdź miernikiem przewody czy maja przejście ( czy maja równa rezystancję) u mnie jeden tracił przejście i przy przyśpieszaniu auto szarpało.
Wtryski (Bosh) były regenerowane przez poprzedniego właściciela 4 lata temu, ale jeden jest mokry jakby spod podkładki troszkę przepuszczało. Tylko czy temperatura silnika ma wpływ na wtryskiwacz? To szarpanie i dymienie trwa około 4 min, a potem równiutko i cichutko pracuje, nie dławi się, przyspiesza rónomiernie.
jak radza koledzy. przede wszystkim przeczyscic wymienic swiece, sprawdzic kable wysokiego napiecia.
ADP czyli 1.6 8v to udane silniki.
Witam wszystkich! Od kilku miesięcy jestem posiadaczem xsary hdi. Autko spisuje się dobrze z małym wyjątkiem. Od jakiegoś czasu zauważyłem dzwiną pracę silnika i szarpanie przy delikatnym przyśpieszaniu na zimnym silniku. Po rozgrzaniu do temp około 75 stopni problem znika. Auto dobrze przyśpiesza, nie kopci, spalanie w normie. Olej, filtr paliwa, powietrza...
Sprawdź masy ,silnika i karoserii.
Kolego williams 105 chyba się z tobą nie zgodze. Zwłaszcza że na zimnym silnik pracuje dobrze, przy uszkodzeniu głowicy (jednej lub więcej) silnik i na zimnym by się chwiał. Widziałem przypadek że żeuszczelka była wydmuchana na pierwszym cyl. w strone chłodnicy tak że po przyłożeniu ręki było czuć jak ucieka kompresja. Czyli dosyć znaczna róznica ciśnień...
Problem jak w temacie, na zimnym silniku szarpie podczas przyspieszania szarpie znika zupełnie jak tylko samochód się zagrzeje do norm. temp. Błędów nie pokazuje .
Wcale nie napisałem żeby odłączać podczas pracy silnika. Przeczytaj dokładniej post!!!
Jest też możliwość, że jest to wina elektryki/elektroniki. Miałem kiedyś Tolka tylko z innym silnikiem. Szarpał przy zmianach biegów, bardziej przy redukcji. Uszkodzony był chyba przepływomierz. Podczas szybkiej zmiany gazu sterownik podawał złą dawkę paliwa. Przy normalnej jeździe i przyspieszaniu ok.
tu jesteś w błędzie, cewka za każdym razem będzie dawać iskrę a jedna mieszanka będzie się od niej zapalać a mieszanka o innym składzie już nie. Najgorzej palna mieszanka powstaje podczas przyśpieszania. Jesteś w błędzie. Żeby mieszanka była palna, jest wzbogacana - tak samo na zimnym silniku, jak i przy np. przyspieszaniu, czy właśnie w trybie awaryjnym...
Pewnie. Mój ojciec ma Mondeo z 97 1,6 16 V zetec które ja ujeżdżam. Przy przyspieszaniu właśnie przy obrotach od 2000 do 2500 silnik przerywa co się objawia szarpaniem. Przyspieszając szybciej tego nie czuć. To na pewno nie wina elektroniki a tym bardziej nie komputera sterującego silnikiem bo w samochodzie ojca wymieniono sterownik silnika na nowy(koszt...
Zawsze możesz poczekać na kol (at)sylweksylwina, bo on oddaje do warsztatu, bo sam ma dość. Po prawdzie mój też troszkę pyrknie przyspieszając z małych obrotów, ale chyba tylko na gazie. Muszę sprawdzić czy na benie też.
może być tak że olej jest rzadki syntetyczny i na skutek drgań silnika się luźne zębatki obijają o siebie ale.... za mało informacji i mało normalne traktowanie auta a jeśli o szarpanie chodzi to te diabelne nowsze silniki nie chcą szarpać - no czasami jak się przyspiesza to szarpnie ale mogę nie wiedzieć o czym mówię bo u mnie nawet kwadrat nie szarpał...
P1191 - ciśnienie szyny paliwowej. Przez to szarpie. Zacznij od sprawdzenia szczelności f.paliwa, podłącz tech i sprawdź czy szybko spada ciśnienie szyny po zgaszeniu silnika.
Witam, silnik 1.3 8v 70KM, na wolnych obrotach zarówno zimny jak i ciepły silnik dochodzi do delikatnego wypadania zapłonu i wtedy z ok 750 obrotów spada do 700 i znów jest 750. Czuć szarpanie we wnętrzu. Podmieniane były kable WN na nowe, cewka również, bez poprawy. Auto pięknie pali zarówno ciepły jak i zimny silnik. Podczas przyspieszania nic nie...
Silnik to 1,6 ADP Nie mam pojęcia nawet jak miałbym to sprawdzić bez podłączenia do komputera. Wymiana tych wszystkich elementów, które wymieniłeś to połowa wartości auta ;) Z Audi nie mam żadnych problemów z szarpaniem na zimnym silniku. Sprawa zaczyna się zazwyczaj po ok 10km
Opel Astra Classic F kombi. Silnik 1,4. Auto odpala normalnie. Na biegu jałowym praca silnika bez zarzutu. W momencie przyspieszania zaczyna szarpać na wszystkich biegach (5 nie sprawdzałem). Co mogę samodzielnie sprawdzić zanim udam się do mechanika?
Witam!! Mam pewien problem z moim Palio (polift) na rozgrzanym silniku zaczynają falować obroty, na benzynie jak i na gazie spadają do poniżej 500 i wracają do normy i tak na zmianę. przy ruszaniu jest to bardzo mocno odczuwalne, ciężko ruszyć, szarpie i drży. :cry: na zimnym silniku chodzi elegancko obroty trzyma równiutkie rusza się gładko i zaskakuje...
Witam Czy udało się rozwiązać problem wymianą świec? Wygląda na to że mam podobny problem - szarpanie/drżenie w czasie przyspieszania - na tempomacie tak tego nie czuć(nawet jak tempomat załączę przy 100 a mam ustawione 140). Ten sam problem na gazie i benzynie. Dodatkowym problemem jaki zauważyłem w ostatnich dniach to przy niskiej temperaturze powietrza...
Witam. Posiadam problem z szarpaniem silnika na wolnych obrotach oraz przy przyspieszaniu powyżej 100km/h. Kiedy odpalam auto to zakopci sporą ilością białego dymu.(tylko przy odpalaniu). Kiedy auto chwilę pochodzi na normalnych obrotach to pojawia się problem z szarpaniem silnika (bardzo mocnym). Po dodaniu gazu wszystko jest ok. Kolejny problem pojawia...
Nierówna praca nagrzanego silnika. Delikatne wahania obrotów. Szarpanie podczas przyspieszania i przy przekroczeniu ok 80 stopni C na niskich obrotach nie pali na jedną świecę. Oprócz tego pali jak opentany. Jeżeli ktoś wie co za licho w tym siedzi, proszę o pomoc. Dziękuję...
Zbudowałem taki układ: http://obrazki.elektroda.net/23_12752986... W moim EGR uszkodził się potencjometr i podczas przyspieszania szarpał silnik. Kod błędu 1405. Po zamontowaniu tego układu nie świeci się kontrolka silnika i silnik przestał szarpać. Zaworu EGR nie zaślepiałem i założyłem że jast w pozycji "zamknięty". Zawór EGR nie podłączyłem...
Witam , ostatnio musiałem lutować w hulajnodze manetkę do przyśpieszania , oraz przednie światło , Wszystko działało , jak należy. Po miesiącu przerwy postanowiłem się przejechać , po włączeniu światła zaczęło ono lekko mrugać , oraz silnik zaczął dziwnie szarpać i "warkoczeć" , proszę pomoc i z góry dziękuje.
Na 100 % padła ci cewka w renówkach to standart. objawy to spadek mocy wzrost spalania i szarpanie przy przyspieszaniu. cewki są 4 padła pewnie jedna koszt nowej to ok 150 zł. szt.
Tak jest takie pojedyncze szarpaniecie ale myślę że to wina poduch silnika lub skrzyni. Mi chodzi bardziej o to dlawienie i czkanie silnika.
Cześć, mam pytanie dotyczące Hondy Civic 6 Hatchback 1.4 1999r. Silnik seria, kolektor ssący od 1.6, wtryski i listwa od 1.4, zimny dolot. Przy przyspieszaniu wszystko ok, ale jak jedzie się przy 1500 obrotów, zaczyna szarpać. Wystarczy dodać gazu i jest ok, na luzie jak się dodaje, tak też jest. Nie trzyma równej pracy silnik.
Ale dodawając gazu na jałowym biegu to nie szarpie i silnik jest rozgrzany Dodano po 57 tylko w czasie jazdy i nie zawsze Dodano po 5 jedna cewka jest luzna i niemożna jej dokrecic zerwany jest gwint czy morze byc to przyczyna tego szarpania ?
szarpać przyspieszać przyspieszać szarpać szarpać przyspieszać laguna
daewoo rozrząd blokada kierownica scenic zawór regeneracji bosch
krzysztof kamieński krzysztof kamieński
Suzuki Boulevard C50 – zamiana pracy cylindrów po wymianie świecy, zalewanie, brak iskry Renault Laguna II – różnice w budowie sprężyn tylnych, montaż góra/dół, oznaczenia SACHS KYB