Sterownik 36V, żadnej przetwornicy nie trzeba.
Widzę że masz do tego jakiś software / skrypt. Nie mam, tych kilka informacji wystarczy żeby to wyliczyć. Znane zależności w silniku: N=kv*SEM M=ki*I Mt=ki*I0 U=I*R+SEM P=N*M*kp Pc=U*I+U*I0 gdzie N - prędkość obrotowa w obr/min M -moment w Nm Mt - moment tarcia ki - współczynnik opisujący zależność momentu i prądu I - prąd w amperach bez uwzględnienia...
Rozumiem że to jest odpowiednik unipolarnego 506A? https://obrazki.elektroda.pl/2877634700_... A: TJ = –40 °C to +170 °C K: TJ = –40 °C to +140 °C Te elementy sprawdziłeś? https://obrazki.elektroda.pl/3597458200_...
Witam - tak to prawda - ten regulator jest na dwa silniki ale działające bliźniaczo czyli z taką samą mocą , potrzebujesz dwóch niezależnych regulatorów .
Witam. Jeśli nie ma stałego, wyraźnego iskrzenia podczas wirowania, to wszystko jest jak najbardziej w porządku. Przy kończących się / zawieszonych szczotkach iskrzenie byłoby widoczne także przy niższych obrotach silnika. Pozdrawiam :D
Raczej nie opłacalna odbudowa na silnikach szczotkowych, zbyt niska jakość i żywotność. Kompletuj układ pod silniki bezszczotkowe. http://abc-rc.pl/Budujemy-Drona http://roboblog.eu/2016/06/28/arduino-dr... https://sites.google.com/site/fpgaandco/...
Działanie sterownika jest prawidłowe - po zaprzestaniu pedałowania jeszcze chwilę powinien napędzać rower. Wspomaganie włącza się tylko gdy pedałujesz i manetką włączasz silnik. Dziwny jest impuls po włączeniu zasilania.
Witam - można podłączyć dwa regulatory do jednego odbiornika . Proszę napisać jaka jest aparatura ( nadajnik oraz odbiornik )
Możesz spróbować tego https://m.youtube.com/watch?v=4k9oyFEq7S... Wszystkiego co napisałeś nie osiągniesz ale regulacja obrotów jest oraz kierunek też po zamianie dwóch przewodów na silniku. Układ prosty i działający z każdym silnikiem kwestia doboru odpowiednich tranzystorów i elementów. Pozdrawiam...
Nie mam czasu ale jakbyś znalazł kogoś to tam masz kilka przydatnych rzeczy: https://www.chipmaker.ru/topic/141796/
Witaj, zaciski 1 i 2 to jest zasilanie. Zaciski 5 i 6 zasilanie na silnik. Zaciski 3 i 4 - hamowanie silnika. Te ostatnie w zasadzie można pominąć, nóż kosiarki będzie się wolniej zatrzymywał.
Cześć, dlatego że konstrukcja szczotek jest na sprężynkach ,,blaszkowych'' i siły działają w sposób powodujący ciągnienie natomiast kierunek odwrotny może spowodować wepchanie skrzywienie blaszko - sprężynki ( choć to mało prawdopodobne ) natomiast ten sam model silnika może być wykorzystany w innych celach takich jak zamiana ruchu obrotowego na posuwisto...
Równlolegle z silniczkiem zastosuj kondensator.
Czy da się podłączyć regulator bezszczotkowy do helikoptera do silnika szczotkowego czy coś się zepsuje. Nie da się. Silnik bezszczotkowy to w zasadzie silnik trójfazowy, do którego musimy doprowadzić 3 napięcia przemienne przesunięte względem siebie o 120*. Silnik szczotkowy to zwykły silnik prądu stałego, z magnesami stałymi w stojanie, komutatorem...
Schemat takiego switcha masz tu: http://www.ef-uk.net/data/rc-switch.htm Musiałbyś poskładać aż cztery takie sztuki po dwie na silnik. Z tego jeden switch w parze musiałby być przerobiony na zanegowany czyli tranzystor wyjściowy sterowany z nóżki nr 12 zamiast 13 - będzie się załączał "poniżej" neutrum. W ten sposób uzyskasz sterowanie dolnymi tranzystorami...
Nie ma tu prostego rozwiązania. Zahamować możesz szybko zmieniając polaryzację zasilania. Momentu trzymającego łatwo nie uzyskasz. Trzeba by zastosować enkoder na osi silnika i sterownik z mostkiem H i sterowaniem PWM w jednej gałęzi mostka. Wtedy można by realizować hamowanie po zadanej rampie i zatrzymanie prawie w miejscu silnika przez zadawanie...
Masz może pomysł jak udoskonalić ten model? Ośkę zrobić z listewki modelarskiej, na końcach wbić gwózdki bez łebków i łożyskować w napunktowanych taśmach stalowych. Inny dobry materiał na ośkę to szprycha rowerowa. Zastosować normalny komutator z dwoma działkami - albo tarczowy z wytrawionej płytki, albo bębnowy (na przykład z korka) z naklejonymi...
Chyba ze jest coś czego nie wiem. Jest i w skrócie nazywa się EMI. Na sucho będzie działać, ale jak silnik napotka opór, to zaczną się cuda.
Nadmierne iskrzenie i brak mocy - być może szczotki się skończyły, lub były wymienione na nowe i są zbyt sztywno osadzone w szczotkotrzymaczu. Szczotki muszą mieć trochę luzu, aby sprężyny mogły je swobodnie dociskać do komutatora. Po ewentualnej wymianie szczotek, silnik powinien popracować trochę bez obciążenia - pozwoli to na dotarcie szczotek bez...
Wzbudzenie na stojan.180V,bo konstruktor tak założył.
Jeżeli to silnik szczotkowy to wystarczy zamiana przewodów do szczotek.
Najlepiej wybrać regulator z odcięciem napięcia LiPo. A czy próbowałeś od nowa sparować z odbiornikiem - zbindować. Czy po włączeniu aparatury i potem włącznikiem regulator słychać melodyjkę. Czy czuć spalenizną czy się przegrzewał. http://www.banggood.com/HSP-HPI-320A-Bru... Ten regulator w Polsce kosztuje 110-130...
Tak, możesz, regulator ten może po prostu działać z mocniejszymi silnikami niż ty masz, ale bez problemu będzie działał ze słabszymi.
Twój problem, z powodzeniem i prosto, rozwiązują układy chopper-ów "dc choppers" i pod tym hasłem kluczowym znajdziesz dużą ilość różnych ciekawych rozwiązań.
jak chcesz skan tego wyśle na PW tylko napisz bo mam tą książkę a sterowanie jest banalne jak chcesz soft do PWM to też ci podeśle bo pisałem ostatnio do poteniometru elektronicznego do regulacji poziomu sygnału m.cz wchodzącego na wzm słuchwakowy (wtórnik)
Zwiększone napięcie podane na silnik szczotkowy DC daje większe obroty, i jeśli może go uszkodzić, to przede wszystkim mechanicznie, jeśli łożyska przedwcześnie się od tych obrotów zużyją. Zbyt duży prąd (o który przy większym napięciu łatwiej) powoduje przegrzanie uzwojeń i nadmierne wypalanie szczotek. Ale duży prąd popłynie tylko wtedy, gdy będzie...
To jest silnik asynchroniczny i jak najbardziej można podłączyć go pod ten układ. Nie możesz sterować tym układem silnika asynchronicznego. Ten układ nadaje się wyłącznie do silników szczotkowych.
Witam, mam pytanie natury ciekawskiej troszkę; dotyczące silników elektrycznych do napędów rowerów/skuterów elektrycznych. Mianowicie chodzi mi o budowę takiego silnika (chodzi o silnik szczotkowy). Co jest w nich takiego niezwykłego ze w małych rozmiarach kryją się stosunkowo duże moce? Czym się różnią od zwykłych siników DC? Chyba chodziło Ci o silnik...
Jaki typ piły? Silnik szczotkowy?
No to koniecznie porządny regulator PWM nie zapominając o zabezpieczeniu przed przepięciami. W tematach rowerów napędzanych silnikiem elektrycznym powinieneś coś znaleźć.
Silnik szczotkowy niemal zawsze iskrzy, zostaje kwestia na ile mocno.
Witam Zobacz na te linki. Może Ci pomogą. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic59... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic51... Pozdrawiam
Ja na swoje potrzeby wykonałem J-262. Sprawuje się świetnie.
Ten numer nie przejdzie, ponieważ silnik szczotkowy ma dodatkową prądniczkę tacho do pomiaru prędkości obrotowej silnika. Prędkość obrotowa silnika indukcyjnego zależy od jego budowy wewnętrznej ( czyli od układu uzwojeń stojana ) i jest stała nie da się jej regulować tak jak silnika szczotkowego przez tyrystor ( mówimy tutaj o zastosowaniu do sterowania...
Najprostszy to jakiś tranzystor MOSFET o małym Rds(on) (np. jakiś IRF... lub inny-jest ich mnóstwo). Bramkę sterujesz sygnałem PWM a sam silnik umieszczasz w drenie tranzystora (przywierasz tranzystorem minus silnika do masy w takt sygnału PWM). Czy takie rozwiązanie Cię zadowala czy musi być coś wymyślniejszego?
Witam Ściągnij osłonę, pokaż silnik, tam jest silnik szczotkowy ?
Wszystko ok, chociaż mogłeś wziąć serię z bezpośrednim napędem, tu już było super. Pralki tak wirują z tego typu silnikami, bosche z silnikami szczotkowymi dodatkowo wyły i to było dziadostwo.
Masz silnik szczotkowy: https://north.pl/karta/szczotki-weglowe-...
Na silniku jest wpisany model np. Askoll M505, jeśli się zgadza to będzie pasować. Dodano po 6 Aaaa Whirlpool AWOC942830PBL to chyba wersja z silnikiem szczotkowym czyli całkowicie inna bajka ^^
Szukaj pod hasłem "silnik szczotkowy dron" i dopasuj wymiary.
Do wiatraka wystarczyło jakiś czujnik przepływu powierza zamontować lub coś podobnego Tam jest zwykły silnik szczotkowy 230V. Wać Pan bzdur nie pisze, gdzie tam są szczotki w tym silniku ?
Moim zdaniem ten silnik jest za mały i raczej się nie nadaje , bo to silnik do modeli latających czyli ma za duże obroty a za mały moment obrotowy , i dotego nie ma możliwości chłodzenia tego silnika bo ma wirujący płaszcz . To samo dotyczy regulatora , nie jest to regulator do modeli pływających nie ma przede wszystkim chłodzenia wodnego . Wiele osób...
Objawy wskazują na uszkodzenie hala jeżeli tak to silnik i tak jest do rozbiórki może coś być ze sterownikiem. Zadanie mycie czyszczenie nic nie da.
Witam, jako laik chciałbym się dowiedzieć czy jest jakiś prosty sposób na podłączenie manetki od rowera elektrycznego produkcji chińskiej na halotronie do sterownika silnika szczotkowego którego obroty reguluje potencjometr? Z tego co zdążyłem doczytać to raczej potrzebny jest dodatkowy układ elektroniczny. Czy można gdzieś coś takiego dostać? Ewentualnie...
Sterownik silnika szczotkowego od pralki. Obecnie złomowanych jest wiele pralek z silnikami szczotkowymi, większość tych silników jest w bardzo dobrym stanie i można je wykorzystać w konstrukcjach amatorskich. Silniki te wyposażone są w prądniczki tachometryczne co poprzez odpowiedni układ pozwala na kontrolę obrotów silnika. Silnik gdzie zastosowano...
Podłączyłeś sygnał do sterowania kierunkiem obrotów jak na schemacie narysowane ? Brązowy przewód. Podłączyłeś, czy w powietrzu wisi ? https://obrazki.elektroda.pl/8530649700_...
Czy chodzi ci o zdjęcie z silnika modułu i podanie bezpośrednio napięcia z zewnątrz? Jeżeli jest to zwykły silnik szczotkowy to można, jeżeli to BLDC albo inna kombinacja to będzie problem.
Prawdopodobnie jest to silnik szczotkowy, wiec lepszym rozwiązaniem byłby 6-12V. Najlepiej jest ten napęd podłączyć pod zasilacz regulowany i sprawdzić jak reaguje na zmianę napięcia.
Zapraszam na tą stronę [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Gdy wszystko jest dobrze to szczotki są na lata. Gdy podejrzanie szybko się kończą a komutator robi się czarny to znak, że wirnik ma zwarcie. https://obrazki.elektroda.pl/5047665500_...
Witam - to jest silnik szczotkowy szeregowy . Na tym filmie jest ładnie pokazane ; https://www.youtube.com/watch?v=KHA6VFrz...
Do silników szczotkowych są gotowe regulatory, np. do wiertarek. W kształcie i gabarytach wyłącznika. Trzeba wybrać najbardziej pasujący wymiarowo, kosztuje to kilkanaście - 20-kilka zł.
Witam - proszę jeszcze raz sprawdzić czy z silnika wychodzą dwa przewody ( tak jak jest narysowane na schemacie ) czy może trzy przewody? , ponieważ jest to silnik szczotkowy ale przeważnie hamowany uzwojeniem stojana . Przykładowo ; https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Nie, bo to jest zupełnie inny silnik, w inny sposób działa.
Witam - prawdopodobnie jest to silnik szczotkowy DC . http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Silniki szczotkowe nie lubią rozruchu z "kopa" i może być to zabójcze dla silnika, potrafi doprowadzić do uszkodzenia wirnika. Przez przynajmniej 40 lat, szczotkowe silniki w moich kolejnych odkurzaczach startowały z "kopa" i wirniki nie uszkadzały się z tego powodu.
Witaj Jeżeli w pralce masz silnik szczotkowy to odkręć szczotko-trzymacz i sprawdź w jakim są stanie szczotki. Pozdrawiam
Witam - to jest silnik klasy 775 - sprawdż ten ; https://abc-rc.pl/silnik-szczotkowy-dc-1...
Silniki indukcyjne pracujące przy 50Hz mają max około 2800 rpm, a silniki szczotkowe (w omawianym przypadku z odkurzacza) są to wysokoobrotowe silniki 10000-40000 rpm (w zależności od typu). Można obroty obniżyć reduktorem (przekładnią). Przy niskim napięciu silnik ma mały moment.
Szybko lecą silniki, to napęd na silnikach szczotkowych. Lepiej dołożyć do napędu bezszczotkowego ostatnio na Ali jest sporo nowych wersji.
Regulator do silników szczotkowych RC. Na polskim rynku dostępne są podwójne sterowniki. Sprawdź, ile ten silnik pobiera prądu pod obciążeniem. To znany silnik popularnej marki. Kup regulator, który obsłuży taki prąd + 10-20% co najmniej. Ważne jest również, z jakiego źródła będzie zasilany silnik (prawdopodobnie 3S). Dlatego regulator musi być również...
Witam! Jednym z powodów, dla których nagrałem ten film, był brak jakichkolwiek podobnych poradników na Youtube, zarówno w języku polskim, jak i angielskim. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... http://youtu.be/OqijpEWvwx0
Jeżeli jest jeszcze jakaś tabliczka znamionowa to dodaj jej zdjęcie. Blokada drzwi może być połączona przez silnik bowiem bywało tak we włoskich pralkach. Jeżeli ma silnik szczotkowy to sprawdź stan szczotek węglowych.
Nie, nie jest możliwa. Chyba że opracujesz falownik który będzie wytwarzał częstotliwość w oparciu o wartość napięcia jakie dochodzi do silnika
Bosch już nie oferuje górnowsadów, a silniki bezszczotkowe to już obecnie standard, tylko w najtańszych egzemplarzach i modelach pralek można jeszcze spotkać silnik szczotkowy.
Witaj Sprawdź szczotki bo nic nie napisałeś o nich a najprawdopodobniej jest to silnik szczotkowy i czy silnik rusza albo próbuje .
Jeśli jest to silnik szczotkowy( a to widać), to trzeba sprawdzić szczotki( długość, ewentualnie ich swobodne przesuwanie się w szczotkotrzymaczach).
Jeżeli wirnik posiada 12 żłobków a komutator 36 działek to oznacza ze jest uzwojony potrójnym drutem zmieniając komutator na 24 działki musi być uzwojony podwójnym drutem .To jeszcze nie wszystko istotny jest poskok na komutatorze liczba zwoi w cewce i przekrój drutu nawojowego by uzyskać wymagane obroty a zatem i moc tej maszyny.
Witam wszystkich zainteresowanych tematem. Dostałem do podłączenia silnik od pilarki stołowej Kraft. Silnik szczotkowy posiada dwa uzwojenia stojana: jedno do pracy, drugie według mnie do hamowania. Wyłącznik oryginalny od tej piły posiada dwa styki (NC 1,2) i (NO 7,8) działa prawidłowo. Do zestawu jest jeszcze kondensator, myślę że jest przeciwzakłóceniowy....
Jest to silnik szczotkowy więc najłatwiej będzie zastosować regulator na triaku np: https://allegro.pl/oferta/regulator-obro...
Widać, że to silnik szczotkowy. Wystarczy zatem dołączyć do niego zasilanie. Jeżeli tylko turbina ma się kręcić, bez żadnych zabezpieczeń to faktycznie wystarczyłby jakiś moduł BMS i włącznik. Ile jest tam ogniw?
Silniki szczotkowe iskrzą co do zasady, zostaje kwestia jak duże to iskrzenie jest. Nadmierne będzie swiadczyć o uszkodzonym silniku. Sprzęt jest na gwarancji, jesli masz wątpliwości to jedź do najbliższego serwisu, myślę, że nie odmówią szybkiego spojrzenia i weryfikacji.
Być może wystarczy. Bez schematu i wartości elementów można tylko zgadywać. Regulacja fazowa nadaje się do obciążeń oporowych. Silniki szczotkowe znoszą taki sposób regulacji. Co kolega chce zasilić tym regulatorem?
siwy+pomarańczowy- zworka, niebieski - do gniazda brązowy- do gniazda. ROTFL ten kondensator przegapiłem :) Kolego to silnik szczotkowy tylko w silnikach klatkowych (asynchronicznych) stosuje się kondensatory rozruchowe. Nie pisz więcej takich herezji ;)
Witam - to jest silnik szczotkowy , proszę wyjąć szczotki wtedy silnik zostanie rozłączony . Teraz można pomierzyć rezystancję pomiędzy wyprowadzeniami silnika oraz szczotkotrzyma czami . Dodano po 1 Czyli zostaną nam uzwojenia stojana .
Ta pralka nie posiada kondensatora rozruchowego silnika, jest tam silnik szczotkowy. Na początek sprawdź szczotki silnika(długość) i luty na module, szczególnie pod przekaźnikami.
Przede wszystkim podaj numer PNC pralki bo należy się dowiedzieć jakiego rodzaju masz silnik ponieważ pralka jest dosyć świeża i możesz nie mieć już silnika szczotkowego. A jeśli będzie szczotkowy to w pierwszej kolejności stan szczotek do przeglądu.
Niestety silniki szczotkowe generują dużo śmieci w eterze i dodanie tych dławików i kondensatorów niewiele da. Prędzej spróbuj za ekranować (folią aluminiową owiń silniki) szczególnie koło szczotek i komutatora. Najlepszym wyjściem zmiana silnika na bez szczotkowe.
Jaki silnik, komutatorowy czy bez szczotkowy?
Mam zamiar kupić takie pompy zęzowe Zasilanie 12V (3A) Sterownik PWM - mosfet do 10A i 24V - sterownik silników DC Wystarczyłby Regulator Sczotkowy ESC 320A 6-12v ŁÓDŹ ZANĘTOWA (6823995489) w rzeczywistości dopuszcza pracę ciągłą do 40A sporo za dużo, ale tanie. Zasilanie do 12V. Lub Regulator ESC do silników szczotkowych Turnigy 20A. Szczotkowy napęd...
Mógłbyś trochę poczytać, wtedy byś wiedział, że ten regulator się nie nadaje, muszą być do silników szczotkowych i dwukierunkowe, takie się zaczynają od blisko 100zł.
Możliwe że ma opory,bęben po zdjęciu paska napędu kręci się bez oporów? Bęben zawieszony na swoich miejscach? Sprawdź opór przy obrocie bębna w pierwszej kolejności,później sprawdź szczotki jeśli silnik szczotkowy
Więc kupujesz regulator do silnika szczotkowego, z zapasem mocy.Za około 50 zł można kupić z wyświetlaczem.Oczywiście nie będzie wyświetlał obrotów tylko napięcie.Szkoda że nie napisałeś tego w 1 poście, bo temat już dawno byłby zakończony.
Pozdrawiam życzę wszystkiego dobrego :)
Witam,postaram się pomóc,choć nie znam modelu.W większości przyszną za pojawianie się przy odtwarzaniu dziwnych anomali np.poszarpany obraz,zacinanie się, odpowiedzialny jest silnik który przesówa laserem,ale i również ten który kręci dyskem.Silnik który przesówa laser to silnik szczotkowy,natomiast silniki stosowane do napędu dysku są szczotkowe i...
Czy silnik bezszczotkowy vs szczotkowy to wielka różnica w używaniu? W użytkowaniu nie. Jedynie przy wymianie. Silnik szczotkowy (oryginał Makita, pasuje do większości wkrętarek) kosztuje od 15zł. BLDC duuużo więcej. No i tak jak napisał kolega powyżej należy liczyć się z awarią falownika.
Szukałem diody zabezpieczającej, bez skutku. Ma ktoś schemat? Ta pralka ma silnik szczotkowy i te szczotki właśnie się skończyły. Do tego potrzebny jest wkrętak a nie schemat. ;)
Te silniki wyglądają mi na silniki szczotkowe szeregowe z enkoderem, są to silniki uniwersalne AC/DC (kiedyś takie serwa były dosyć popularne). Do sterowania można użyć sterowniki firmy gecodrive, lub inne podobne drivery do serw DC. Napięciem się nie warto przejmować, musi być równe lub wyższe od znamionowego , sterownik zadba o to żeby nie przekroczyć...
Witam - to jest silnik szczotkowy szeregowy , proszę dokładnie sprawdzić połączenia silnika czyli ; cewka stojana szczotki oraz druga cewka stojana - można multimetrem sprawdzić ciągłość połączenia . Prawdopodobnie dwa przewodu niebieskie należy połączyć razem ( możliwe że tam był włącznik ).
Pomiar rezystancji nie zawsze ujawni usterkę, zwłaszcza gdy dodać rezystancję szczotek. Lepiej mierzyć indukcyjność obracając b. powoli wirnikiem, aby sprawdzić, czy nie ma zwartych lub przerwanych uzwojeń i działek komutatora. Jeszcze łatwiej wykorzystać transformator o kilku woltach napięcia na uzwojeniu wtórnym, diodę i amperomierz analogowy. Obracać...
Na przykład pod względem zbiornika to jest bezproblemowa możliwość naprawy bo łożyska są wymienne: https://north.pl/karta/zestaw-lozysk---s... Sprawdzona konstrukcja na silniku szczotkowym: https://north.pl/czesci-do-pralek/czesci...
Regulacja takiego silnika nie jest prosta, wymaga zastosowania falownika (przemiennik częstotliwości. Silnik ma tylko 45W, o wiele prościej (taniej) będzie zastosowanie silnika szczotkowego. albo nawet prądu stałego.
Jak dobrać kondensatory przeciwzakłóceniowe w silikach szczotkowych? Co to są siliki?
To co jest na zdjęciu to między innymi silnik na 230V 50Hz, i podłączając go bezpośrednio do gniazdka będzie się obracał tylko w jedną stronę i wolniej niż w oryginalnej konfiguracji. Tak średnio bym powiedział. To co jest na zdjęciu to silnik szczotkowy prądu stałego wraz z filtrem przeciwzakłóceniowym. Napięcie silnika nieznane bo nie widzę oznaczeń...
Widziałem wkrętaki udarowe, ale raczej szukam wiertarko-wkrętarki. Jeśli chodzi o te pracę początkową, to wkręcanie wkrętów ciesielskich do więźby dachowej (raczej nie większe niż 8mm, więc te 50nm wystarczy), wiercenie w cegle i profilach aluminiowych pod kołki. Potem chciałbym, żeby chociaż parę lat pochodziła jeszcze w domu - np. powierciła w ścianie...
Pierścień z miedzi mocujesz centrycznie na szprychy za pomocą izolujących dystansów. Kawałek elastycznej blaszki miedzianej przymocowany (ale elektrycznie izolowany) do widelca styka się z pierścieniem ślizgaczem (wygięciem w kształcie "C"). Tak jak komutator w silnikach szczotkowych.
Aby autko jeździło w tył i w przód musi być zmiana biegunowości zasilania silniczka. Z tego co widać na zdjęciu jest to realizowane na tych dużych tranzystorach w układzie mostka H. Mostek taki ma dwa wejścia A i B. Je żeli na A jest stan wysoki a na B niski to obroty są w jedną stronę, jeżeli na A niski a na B wysoki to odwrotnie. Sprawdź czy tak jest....
Do 300 zł to zabawka z silnikami szczotkowymi lub bezrdzeniowymi, jeśli nawet uniesie 200 g dodatkowego obciążenia to szybko zniszczysz silniki, a lot drona będzie przypominał lot cegły. Polecam doskładać do dona z silnikami bezszczotkowymi i z dobrą kamerą. Nawet taki jak Hubsan X4 H501S, lub pdobne.
Tam nie ma hamulca, to silnik komutatorowy(szczotkowy), a kosiarki z takimi silnikami hamulca nie mają, przekładnia stanowi wystarczający opór. Zapewne stanęły łożyska.
Regulator silnika szczotkowego czy bezszczotkowego? Jeśli samolot to przypuszczam że silnik bezszczotkowy ale one są dosyć trudne w sterowaniu. Sam chciałem kiedyś (dalej chce) podobny zbudować i znalazłem takie projekty (a właściwie całe artykuły).
silnik szczotkowy zakłócenia silnik szczotkowy schemat regulator silnik szczotkowy
przycisk stabilny toyota radio zasilać błąd klimatronika
zderzak naprawa zderzak naprawa
Brak pary w żelazku Philips Azur Pro GC4887/00 Ustawienia kotła Kostrzewa Pellets Fuzzy Logic 25kW na ekogroszku