Podnieś obroty na gazie.
To zacznij od zmierzenia ciśnienia paliwa, pompa może się już zacierać, Jak będzie słaba pompa to i będziesz miał taki efekt jak podajesz.
Ja tej blaszki nie ruszałem nigdy. Tylko śrubkami regulowałem skład. No ale to były czasy części oryginalnych, u Kolegi może być taka potrzeba.
Cześć, a jak wygląda sprawa z panewkami silnika? po nagrzaniu rozszerzają się i nie blokują wirnika ?
Może to być usterka silnika (uzwojenie na wirniku). Takim usterkom zwykle też towarzyszy uszkodzenie (przypalenie) części lamelek na komutatorze. Jak wygląda komutator? Jest równy? Nie widać czy niektóre lamelki są przypalone, przegrzane, przyiskrzone, albo przyiskrzenia (przypalenia) pomiędzy lamelkami? Obejrzyj też uzwojenia na wirniku (zwłaszcza...
Witam. Zapala się kontrolka w lewym górnym rogu nad licznikiem motogodzin z symbolem świecy żarowej po chwili zapala się kontrolka duża stop i silnik traci obroty nie zależnie od temperatury silnika.
witam. mam więcej danych co do mojego problemu z silnikiem K7M w sceniku,jak zimny OK.po5-6km traci moc,spadają wolne obroty i zachowuje się tak jak by nie palił na drugim cylindrze.Wymieniłem przewody,wyczyścił i ustawiłem świece,czujnik położenia wału sprawny 240om,ciśnienie na wszystkich cylindrach około14.Jeśli to zawory dzisiaj je sprawdzę,ktoś...
Witam, mam problem z fordem, występuje on nie często lecz silnik po zwolnieniu i redukcji biegu do dwójki trci obroty które spadają do 0,5 tys i samochód gaśnie bez zwiększenia obrotów po przez gaz ponowne odpalenie skutkuje gaśnięciem silnika. Został wymieniony VSS, lecz to nie naprawiło problemu. W tym momencie czujnik jest wyjęty.
w pewnym momencie silnik traci obroty, skaczą i gaśnie. Wszystko dzieje sie na wolnych obrotach. Co można z tym zrobić?
Ograniczasz ruch dźwigni gazu. Do tego są tę śrubki. Jedną to bieg jałowy, drugą obroty max.
Regulator obrotów jest sprawny? Chyba nie, ponieważ silnik nie podnosi automatycznie obrotów wraz ze wzrostem obciążenia. Jaki to silnik?
Albo zastosuj falownik,tylko to spory koszt ale regulujac obroty nie tracisz mocy.Pozdro...
A jak pozostałe elektrolity stojące od zasilacza do silnika?
Witam, posiadam silnik od wirówki polskiej produkcji który chcę wykorzystać. Problem w tym, że obraca się w złą stronę. Próbowałem zamienić przewody według http://obrazki.elektroda.pl/4595838700_1... Dodano po 1 zapomniałem dodać, między [2] a [3] jest 0.5 ohm a między resztą są już jakieś opory.
Witam, chciałbym uzyskać następujący ruch silnika elektrycznego 12 V. Ruch jak na zdjęciu po naciśnięciu przycisku silnik wykonuje obrót o 180 stopni, następnie cofa się na pozycje zerową i kończy cykl. http://obrazki.elektroda.pl/7991452000_1...
Ja stawiam na MAF i dodatkowo rozjechanie mapy PB. Tech lub inny dobry tester wiele powie.
Obroty silnika spalinowego kosiarki "trawnikowej" to przeważnie są ustawione maksymalnie w granicach 2800-3000 obrotów na minutę. Nóż jest mocowany bezpośrednio do wału silnika, więc takie też są jego obroty. Aby obroty silnika w kosiarkach spalinowych nie spadały w czasie większego obciążenia podczas pracy dba regulator obrotów silnika. W czasie gdy...
Tak, obroty silnika krokowego zależą od częstotliwości. Ale to nie znaczy że da się osiągnąć duże obroty. Po przekroczeniu pewnej częstotliwości silnik zacznie tracić moc. Jaka to częstotliwość to zależy od silnika. Regulację częstotliwości możesz zrobić wstawiając szeregowo z rezystorem potencjometr.
Raczej pompa. Czyli nie problem z silnikiem tylko hamulce ci obroty zbijają :D
Czemu jak odpalę Crossa i puszczę gaz nawet bardzo powoli to od razu traci obroty i gaśnie? (Rfz 125)
Zmniejszając obroty falownikiem zmniejszasz jednocześnie dopuszczalną moc silnika a moment silnika pozostaje na stałym poziomie, tak więc w tym przypadku musisz zastosować odpowiednio silnik i falownik o większej mocy. Jeśli chcesz obniżyć obroty nie tracąc na mocy (czyli podnosząc moment, P=m*n) to musisz zastosować przekładnię mechaniczną.
To pod pompką, to olej z wodą, a nie z paliwem. Silnik nie traci płynu? Jak wyglądają świece?
Witam Od kilku dni zaobserwowałem dziwne zjawisko w moim samochodzie podczas postoju i skręcaniu kierownicą silnik dziwnie przygasa, zwłaszcza jak skręcę kierownicą maksymalnie w prawo lub w lewo, to aż nim szarpie. Do tego jadąc samochodem i skręcając w zakręcie coś piszczy z przodu. dźwięk jest taki jakby mialo się kapcia. Ale nie ma. Może mi ktoś...
Dzień dobry - remont silnika się kłania :) ... Ale może nie jest aż tak źle... Kopci, ok, ale na czarno, biało czy niebiesko (to ostatnie to praktycznie wyrok śmierci XD). Jeśli na czarno to wyreguluj dobrze gaźnik (masz zbyt bogatą mieszankę paliwową). Jeśli na biało to albo jest zbyt uboga, albo masz wodę w silniku... Pamiętaj że jest gorąco ostatnio...
Ograniczanie prądu zazwyczaj w jakiś sposób go mierzy, a to zwykle łączy się ze spadkiem napięcia na oporniku, przez który płynie prąd, aby można było zmierzyć ten spadek napięcia i określić prąd (są sposoby, żeby nie mieć spadku napięcia, ale to już nieco trudniejsze, np. czujnik pola magnetycznego wytwarzanego przez prąd). I ten spadek napięcia zmniejsza...
Witam, jeśli silnik samoczynnie zaczyna wchodzić na coraz wyższe obroty i jest słaby przy tym - to znaczy, że zaczyna brakować mu paliwa, bo pracuje na coraz uboższej mieszance, wchodzi na wysokie obroty, a nie ma mocy przy tym... Coś jest ewidentnie "przytkane/przytyka się" w zasilaniu paliwem co chwila i dlatego obroty silnika "falują" - sprawdź,...
Witam, Posiadam samochód Citroen BX z silnikiem 1.4. Problem w tym, że po zbyt gwałtownym dodaniu gazu, np. przy startowaniu silnik traci obroty i nie reaguje na dodanie gazu - pomaga wciśnięcie sprzęgła i przegazowanie go. Identyczna sytuacja jest gdy na luzie wcisnę pedał gazu do końca, silnik traci obroty i już ich nie odzyskuje (tylko co jakiś czas...
czy silnik traci obroty? objawy nieczystej komutacji mogą mieć wiele przyczyn :zużyte szczotki ,łożyska niewyważenie wirn. ocieranie wirn. o pakiet przerwy w uzw. wirnika , zwarcia mię dzy wycinkami komutatora .Robienie przyrządu do sprawdz. wirn. w warunkach domowych jest b. sensu. Jesli chcesz to opiszę jak sprawdzić wirnik metodą spadków napięć,ale...
Sprawdz silniczek krokowy.
Musisz sprawdzić regulator obrotów i gaźnik. Czy silnik, podczas zwiększonego obciążenia, zaczyna kopcić z tłumika?
Witam. Mam Skaoda Octavia 2. Od kilku dni jeśli się jedzie to na pulpicie wyświetla się silnik, auto traci obroty i szarpie samochdem.
Dwa i pół miliona obrotów? Niezły silnik. edit Poprawiłeś.
witam auto odpala jedzie tylko jak przekroczę ponad dwa tysiące obrotów zapala się lampka awarii silnika i gaśnie albo traci na mocy i tylko pracuje na obrotach do dwóch tysięcy i jest słaby Dodano po 5 witam auto odpala jedzie tylko jak przekroczę ponad dwa tysiące obrotów zapala się lampka awarii silnika i gaśnie albo traci na mocy i tylko pracuje...
Robiłem już dwa fordy właśnie z tymi silnikami (efi) i najczęstrzą usterką była właśnie uszczelka pod głowicą jeżeli silnik już był przegżany to obstawiałbym właśnie uszczelke a drugą typową usterką nie dotyczącą twojego przypadku jest aparat zapłonowy wtedy auto traci na mocy tzn. silnik ma obroty jak by nic sie nie stało ale nie (ciągnie) w serwisie...
Luzy zaworowe te silniki szybko tracą na LPG .Według twojego opisu wynika iż głowica była sprawdzana dla pewności sprawdź luzy. Jeżeli jesteś zainteresowany mogę ci to zdiagnozować.
Witam mam civica 1,4 96 zalozylem instalacje 2 generacji i przy dojezdzaniu do skrzyzowania kiedy wlacze luz silnik traci obroty i silnik gasnie instalacja LOVATO czy to wina dolotu i jak to zmienic mam jakies otwory w obudowie filtra co robic !!! pomocy bo mnie szlak trafia !
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Wynika z powyższego, że albo łożysko silnika spindle jest wyrobione i płyta faluje podczas obrotów, albo laser traci emisję, albo jedno i drugie.
Wtyczka przepływomierza 6 pinowa z 5 przewodami. 1 - +5V z EDC 2 - masa z EDC 3 - +12V w czasie pracy silnika 5 - masa 6 - sygnał ilości przepływu dla EDC Zmierz czy na zapalonym silniku masz 12V pomiędzy 3 i 5 oraz czy jest 5V pomiędzy 1 i 2. jeżeli jest to sprawdzić ciągłość przewodu pomiędzy pinem 6 przepływomierza a pinem 13 sterownika silnika (EDC)....
To dlaczego często zdarza się tak, że samochód wyraźnie traci na osiągach (moc), gdy wydech jest nieszczelny?
Zauważ, że w oryginale układ nie zadziała - musi mieć przeróbkę opisaną w artykule. Ogólnie sterowanie obrotami silnika klatkowego przez obcinanie części sinusoidy jest lekko mówiąc naciągane - silnik traci moc a zwolnione obroty są niestabilne.
Kupiłem tego ogarka. Jechałem nim do domu około 7 km Jedyne co mi się w nim nie podoba to to ,że na ciepło ciężko go odpalić. Wczoraj jeszcze wyregulowałem sprzęgło bo wystarczyło wbić 1 to silnik tracił obroty a na 2 gasł. Obroty zmniejszyłem. Mam pytanie: Sprawdziłem czy na klakson dochodzi napięcie (na głośniczku jest napisane 5v) a na wolnych obrotach...
Podczas orki po 2 godzinach ciągnik zaczął tracić na obrotach więc dodałem gazu na dźwigni ręcznej. Po przejechaniu 3m nadal zaczął tracić na mocy i na obrotach. Zatrzymałem się lecz długo nie mógł wejśc na wyższe obroty. Postanowiłem zgasić silnik i odczekac pewien czas aby go ostudzić. Po pól godzinnej przerwie ciągnik zapalił i rozpocząłem ponownie...
Wszystko jest czyste, ani grama włosów czy innego brudu. To stało się nagle podczas pracy suszarki.
A ja bym zaślepił ten EGR tak na próbę. Niektóre miały jeszcze przepustnicę na kolektorze dolotowym która była sprzężona cięgłem z dzwignią gazu na pompie wtryskowej i ta przepustnica sie czasami nie otwierała jak należy. Przepustnica - sterowana od krzywki pedałem gazu - jest tylko po to, aby wytworzyć podciśnienie w kolektorze służące do sterowania...
Witam potrzebuję pomocy z moim fordem escortem a mam tam silnik 1.6 16v z 97 roku. A problem polega na tym , że na zimnym silniku traci obroty czasem nawet zgaśnie , jak sie zagrzeje to nie ma żadnego problemu . Kilka dni temu był czyszczony silniczek krokowy , sprawdzany dolot , sprawdzana była również sonda lambda jak i był robiony reset komputera...
Ten silnik ma mieć sondę 1 przewodową bez grzałki. I taką ma. Nówka bosha. Działa wyśmienicie . Mam podgląd do niej na stałe. Wg mnie sonda nie ma tu nic do rzeczy . Problem jest w pierwszej minucie pracy zimnego silnika - wtedy sterownik nie "patrzy" na sondę. Jak podejrzeć w programie VAGCOM co robi wtryskiwacz w momencie kiedy zaczyna telepać silnikiem...
Bardzo dziękuje za odp, problemem była zatkana dysza głowna. Mam troche inny problem, pytanie: Swieci mi się kontrolka STOP sygnalizująca mało płynu w układzie hamulcowym. Faktycznie tak jest, płynu jest poniżej kreski "min" niewiele, ale jednak. Podczas zapalonego silnika, gdy impulsywnie (dosc szybko) wciskam pedal hamulca silnik traci obroty i gasnie....
Czy można gdzieś kupić jakąś głowicę którą mógłbym przykręcić do wału silniczka i wtedy mocować różne końcówki? Polecam uchwyt wiertarski z drugiego linka. Umożliwia bezproblemowe mocowanie trzpieni (narzędzi) od ułamka milimetra (0,3mm!) do 4 mm. Jedyny problem to mosiężna przejściówka - należy dopasować ją ( czyli kupić odpowiednią!) co posiadanego...
Raczej traci synchronizację.
witam.kod silnika9785329.auto nie ma gazu.silnik traci wolne obroty.im bardziej temperatura sie podnosi to silnik traci wolne obroty az wkoncu gasnie.jak ostygnie to pali normalnie.wyglada to tak jak by brakowalo mu powietrza.czujnik obrotów jest wymieniony
Jak ten badziew rozebrać, bo już tracę cierpliwość ?!
Pasek - oryginalny był za luźny (rozciągnięty)? Jak się ma nowy (stare zapasy? zamiennik?) do starego? Czy talerz po zdjęciu paska obraca się bez oporów - rozkręcony wiruje długo? Czy silnik hamowany delikatnie palcami przestaje się kręcić? Możliwa awaria fotorezystora w układzie stabilizacji obrotów (ze starości traci właściwości).
tracić obrót silnik tracić obrót renault tracić obrót silnik benzyna
sterownik myszy tracer preamp mikrofonowy wentylator oświetleniem
Mercedes 300D 1992 – czarny kabel z wtyczką przy pompie, czujnik CKP, ELR, elektrozawór STOP Jak zdemontować boczek drzwi w Volvo C70 - instrukcja