Czy jesteś w stanie sprawdzić sygnały z hallotronu do układu synchro? Z tego co pamiętam jest tam jeszcze układ wzmocnienia tegoż sygnału. możliwe że po czasie w sygnale pojawiają się jakieś oscylacje pasożytnicze które zakłócają całą pracę. Ale jeszcze jedno - czy taśma jest prowadzono prawidłowo? Czy nie "ucieka" z głowicy synchro?
Jak hamulec twardy to może śmierdzi przegrzany hamulec. Uszkodzona pompa sama powoli dociąga. Sprawdzałeś temperaturę hamulców (felg ) po zatrzymaniu ?
Wypadało by zacząć od sprawdzenia i wyczyszczenia filtru powietrza i filtru paliwa.
Witam, sprawdź filtr paliwa. Pozdrawiam.
Manometrem, ma być 3,5 bar. Ale możesz zrobić próbę: ściągnij wąż powrotu paliwa z listwy wtryskowej, z regulatora powinno lecieć paliwo, jak nie to pompa daje zbyt niskie ciśnienie i się nie otwiera
predkosc zaczela sama spadac , obroty sie trzymaly w okolicach 4tys Jak to nie automat i nie zmieniałeś biegu to wygląda to na ślizgające się sprzęgło.
Moja rada zmień mechanika, Na chwilę obecną masz zapowietrzony układ paliwowy, pompę wtryskową VP44 odpowietrza się specjalnym przyrządem. Pojedź do mechanika który jest w stanie odpowietrzyć układ tak jak należy, póki jeszcze pompa żyje, póki co powietrze wędruje z pompy na wtrysk gdzie blokuje przepływ paliwa stąd taka praca silnika, potem sobie powietrze...
Podnieś obroty na gazie.
Wystarczy wiedzieć kiedy, jak i w co wejść oraz jaką kwotą należy dysponować by osłabić/umocnić wybrany walor. Skoro to takie proste to proponuję ci grać na giełdzie zamiast tracić czas na bicie piany na forach. Bo ja nie wiem kiedy ani jak i w co wejść, ani nie potrafię "po prostu wyczuć" kiedy jaki walor spadnie czy wzrośnie. Gdybym wiedział byłbym...
po przejechaniu ok 20min raptownie traci obroty Sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa. Może wytwarza się podciśnienie ... ?
Skoro nie rozumiesz liczb zespolonych, to w rzeczywistych: prąd pod magnesem jest Ix=0, Iy=I0; na pozostałym obszarze prąd jest Ix=2*x*y*I0*(R/r² )², Iy=(y²-x² )*I0*(R/r² )², r²=x²+y². Taki jest wynik dla pola wyłącznie pod magnesem, bez rozproszonego, mimo to linie prądu są na całej płaszczyźnie. Jak ci...
Zasilacz: Chieftec GPS-450AA-101 A Płyta gł: MSI 870-G45 Procesor: AMD Phenom II X4 955 Black Edition, chłodzenie fabryczne Karta graf.: MSI GeForce GTX 650 Ti Power Edition Pamięć: 2x 2GB Good Ram DDR3 1333 MHz CL9 Dyski: SSD Plextor M5PRO 128GB, HDD WD Red 1TB, DVD Samsung SH-S223 1 dodatkowy wentylator w obudowie 8cm Zauważyłem ostatnio że mam wyższą...
Nie wiem co w tym przypadku dziwnego :) turbo szybko traci obroty bo albo jest źle wyważone albo łopatki mają dośyc. Podepnij rurę zamiast ic, odepnij wydech na próbę, jak nie pomoże to turbo do wymiany ...
Tak, tylko że jak nacisnę gaz do końca to kosa przestaje kosić, i tak muszę jakby wyczuć moment w przycisku by kosiła dobrze i tak starać się ją trzymać, a jak docisnę mocniej to znów przestaje kosić i taka zabawa cały czas.
Czemu jak odpalę Crossa i puszczę gaz nawet bardzo powoli to od razu traci obroty i gaśnie? (Rfz 125)
Albo zastosuj falownik,tylko to spory koszt ale regulujac obroty nie tracisz mocy.Pozdro...
W zakresie jakich obrotów się to dzieje?
Był podpięty pod komputer i nie ma żadnych błędów ani nic ;/
Może to być usterka silnika (uzwojenie na wirniku). Takim usterkom zwykle też towarzyszy uszkodzenie (przypalenie) części lamelek na komutatorze. Jak wygląda komutator? Jest równy? Nie widać czy niektóre lamelki są przypalone, przegrzane, przyiskrzone, albo przyiskrzenia (przypalenia) pomiędzy lamelkami? Obejrzyj też uzwojenia na wirniku (zwłaszcza...
Witam, jeśli silnik samoczynnie zaczyna wchodzić na coraz wyższe obroty i jest słaby przy tym - to znaczy, że zaczyna brakować mu paliwa, bo pracuje na coraz uboższej mieszance, wchodzi na wysokie obroty, a nie ma mocy przy tym... Coś jest ewidentnie "przytkane/przytyka się" w zasilaniu paliwem co chwila i dlatego obroty silnika "falują" - sprawdź,...
Witam.Posiadam Fiata Seicento 1.1 sporting 98r z gazem.Mam taki problem jak odpale auto zimne,samochód raz trzyma się na obrotach a raz je gubi (na pb) i na lpg, wtedy zapala się kontrolka wtrysku na ok 5-6s po czym auto wchodzi na obroty.W czasie jazdy nieraz jak by brakowało mu mocy,czuć szarpanie.Przy ruszaniu nieraz autko robi kangurki,gaz w podłodze...
Być może odpowietrznik zbiornika paliwa lub zbyt mocno naciągnięty łańcuch i słabe smarowanie. Łańcuch bez większych oporów przesuwa się po prowadnicy?
Ostatnio padało więc zajrzyj do sterownika silnika na podszybiu.
Tę stronę co wysłałem to pisze sprzedawca że jest możliwość zagrzania blaszek, tak że z tym nie będzie problemu....bardzo dziękuję za pomoc i odezwę się jak już zamontuje Dodano po 1 na bateriach jest 3.6 V , mogą być 3.7 V?
To zacznij od zmierzenia ciśnienia paliwa, pompa może się już zacierać, Jak będzie słaba pompa to i będziesz miał taki efekt jak podajesz.
Panowie pomużcie a tak jeszcze z innej beczki przejechałem szybciej przez wjazd na intermarche i zgasło wszystko czyli czujniki parkowania podgrzewanie foteli. Z gury dzieki
Teraz w samochodzie w ogóle nie włącza się turbina. Mam problem z podjechaniem pod górki, obroty na luzie spadły z 900 na 800. Dosyć podobny problem miałem gdy miałem nieszczelność w dolocie i/lub rurkach podciśnienia. Podobny objaw też dawał zapchany filtr paliwa. Owszem, całkowicie inny samochód, ale może Cię coś naprowadzi. Nie mniej jak nie masz...
Ja tej blaszki nie ruszałem nigdy. Tylko śrubkami regulowałem skład. No ale to były czasy części oryginalnych, u Kolegi może być taka potrzeba.
miałem takie autko z 1991 roku więc chyba to samo 59kw? z tego co pamiętam to był tam tzw jednopunktowy wtrysk paliwa. proponuje wymienić pompkę paliwa. to ona daje ciśnienie... a kiedy go brak to efekty są jak widać
Cześć, a jak wygląda sprawa z panewkami silnika? po nagrzaniu rozszerzają się i nie blokują wirnika ?
Dziś rano objaw ten zaczął występować nawet na benzynie i auto osiągało max prędkość 70km/h i ciągle przerywało, tak wiec po udaniu się do garażu zacząłem sprawdzanie od świec zapłonowych i długo nie musiałem szukać ponieważ kabel zapłonowy 3-go cylindra był luźny na świecy zapłonowej i to było przyczyną.
Musi być spadek napięcia na instalacji. Sprawdź zasilanie modułu (Renix), czy podczas włączenia świateł napięcie pomiędzy pinem A i B w górnym gnieździe modułu jest stabilne (A=+, B=-). Moduł jest zasilany prawie bezpośrednio ze stacyjki, więc jeżeli na nim będzie spadek (a będzie na pewno), to zmierz zasilanie modułu względem masy pojazdu. Jeżeli również...
A jaka jest opinia urządzenia diagnostycznego?
Wszystko jest czyste, ani grama włosów czy innego brudu. To stało się nagle podczas pracy suszarki.
Przepływomierz cały czas pokazuje zaniżoną dawkę powietrza, albo jest walnięty, albo układ dolotowy pomiędzy nim a turbiną jest nie szczelny (np zapieczony EGR, dziurawy wąż)
Witam koledzy mam taką przykrą sprawę a mianowicie mam podkaszarkę malutką taka NAK 1KM i mam problem super chodzi pali można powiedzieć na dotyk tylko jak się zagrzeje to nie chce pracować na wysokich obrotach a jak wiadomo takie obroty są potrzepanie do podkadzania. Proszę o pomoc jeśli ktoś coś wie na ten temat czy trzeba coś wyregulować czy nie...
To jakieś żarty czy jak? Skoro Golf 3 1.9 TD, to pewnie AAZ ? Jeśli tak to to jest zwykły silnik bez elektroniki, prawie jak w traktorze. Dalej - wypadało by SAMODZIELNIE sprawdzić, czy jeśli pojawiają się anomalie to widać w przewodach zasilających i powrotnym z pompy pęcherzyki powietrza - to pierwsza rzecz. I jest za darmo. Druga rzecz: Jeśli w przewodzie...
Ogarnij się chłopie i zrób jakąś diagnostykę albo oddaj do naprawy to nie teleturniej ani wróż Maciej....
Jaki silnik i jakie dokładnie przewody? Daj przynajmniej jakieś zdjęcia.
Wtyczka przepływomierza 6 pinowa z 5 przewodami. 1 - +5V z EDC 2 - masa z EDC 3 - +12V w czasie pracy silnika 5 - masa 6 - sygnał ilości przepływu dla EDC Zmierz czy na zapalonym silniku masz 12V pomiędzy 3 i 5 oraz czy jest 5V pomiędzy 1 i 2. jeżeli jest to sprawdzić ciągłość przewodu pomiędzy pinem 6 przepływomierza a pinem 13 sterownika silnika (EDC)....
Z eksperymentu :) Rozkręć sobie CD włóż płytę, puść "play" i delikatnie z wyczuciem przyhamuj obracającą się płytę. Jeśli uda Ci się zrobić to odpowiednio delikatnie to odtwarzacz najpierw zacznie trzeszczeć, a potem w ogóle przestanie wydawać dźwięk. Jak zbyt szybko wyhamujesz, to od razu "zerwie". Test przeprowadziłem na CDF-103R marki Fonica. Jeśli...
Witam opisz dokładnie co się dzieje i co było robione już.
Tylko sterownik silnika może wykrywać błąd EGR i przechodzić w tryb awaryjny . Sterownik gazu tego nie wie i steruje normalnie co powoduje problemy ale to tylko domysły porządna diagnostyka i najlepiej podłączanie pod komputer do silnika i sterownik gazu.
Rozrząd jest ok nie mam pojęcia na jakim oleju jeździ auto mam rok nie wymienialem oleju głównie dzieje się to na lpg ze traci auto obroty po przelaczeniu na gaz traci obroty po rozgrzaniu się auta jest lepiej
Dzieki za info. Diagnozowal "serwis" Fiata Leta Autotest Kokoszyce,woj. Śląskie. Taki to serwis ehh benzyna
Sonda jest w tym mijescu co wskazałeś - mierz napięcie bo to się ma zmieniać, tam jest jeden plusowy kabel tylko. Przepustnice czyściłeś? EGR nie zasyfiony? LPG czy tylko benzyna?
inspekcja pali sie ci dlatego że nie wykonałeś przeglądu:) technicznego auta na serwisie A co do braku mocy to jak sie zachowuje auto po braku mocy czy jak obroty ci spadną poniżej 3 to auto rozpędeza sie normalnie do 3 tyś czy nabiera prędkości bardzo leniwie jeśli tak jest to usterka może leżeć po strone zaworu ograniczającego doładowanie może ci...
witam. mam więcej danych co do mojego problemu z silnikiem K7M w sceniku,jak zimny OK.po5-6km traci moc,spadają wolne obroty i zachowuje się tak jak by nie palił na drugim cylindrze.Wymieniłem przewody,wyczyścił i ustawiłem świece,czujnik położenia wału sprawny 240om,ciśnienie na wszystkich cylindrach około14.Jeśli to zawory dzisiaj je sprawdzę,ktoś...
Myślę,że czas udać się do warsztatu na regulację/sprawdzenie instalacji gazowej ew. znajdź kogoś z interfec'em i programem do LPG
Pralka wiruje i traci obroty i tak cały czas.Podczas prania nie ma siły wykonać obrotów,silnik sprawdziłem na krótko i jest sprawny.Oporność uzwojeń tachometru wynosi 0.5 kiloma, wirnik dokręcony.Czy powodem może być uszkodzenie regulatora obrotów, który jest w programatorze czy wina leży po stronie tachometru. Bardzo proszę o sugestie. Dziękuję.
silnik tracić obrót silnik tracić obrót renault tracić obrót silnik benzyna
budowa model spalinowy wfl1200 szczotki amica pęknąć płyta
Przeciekanie grzałek Termik - przyczyny i rozwiązania Schemat okapu kuchennego Amica KLU41U32D - dostępność i diagnostyka