Tak, obroty silnika krokowego zależą od częstotliwości. Ale to nie znaczy że da się osiągnąć duże obroty. Po przekroczeniu pewnej częstotliwości silnik zacznie tracić moc. Jaka to częstotliwość to zależy od silnika. Regulację częstotliwości możesz zrobić wstawiając szeregowo z rezystorem potencjometr.
Witaj. Odszukaj nr twojego traktora z dokumentacji albo z tabliczki. Na stronie WIMET są schematy bodajże wszystkich traktorków https://mtd-serwis.pl/MTD/ Piszesz "Traktorek dobrze sie sprawuje silnik bardzo ładnie pracuje podczas zwykłej jazdy natomiast od pewnego czasu kiedy załączam noże i jakby to ująć "obciążam" wal silnika traci on moc, dlawi...
heh Ja w takim przypadku nie gasił bym silnika żeby nie tracić mocy :D Może wtryski dają za dużo paliwa? Moduł? Wtryskiwacze?
Gdzie mierzysz. I czym, pytam jeszcze raz bo zaczynam tracić cierpliwość. Te silniki mogly mieć dwa miejsca na czujnik temperatury i jedno na przegrzania. W każdym cylindrze.
Może dopływ paliwa szwankuje, sitka zabite?
A po co , lepiej zajmij się sterem silnika , jak chcesz tracić czas.
To zacznij od zmierzenia ciśnienia paliwa, pompa może się już zacierać, Jak będzie słaba pompa to i będziesz miał taki efekt jak podajesz.
Wymień czujnik położenia wału.
witam 1-powinieneś najpierw wkręcić na max śrubę z moletem.. tą wystającą.. 2-potem regulujesz skład mieszanki na wolnych obrotach śrubą na imbus 3-potem regulujesz zawór na przewodzie gazowym.. dokręcając go do momentu aż silnik zacznie tracić moc... 4-wracasz z regulacją do pkt.2 to tak mniej wiecej w skrocie regulacja brc
Ja tej blaszki nie ruszałem nigdy. Tylko śrubkami regulowałem skład. No ale to były czasy części oryginalnych, u Kolegi może być taka potrzeba.
30 minut to trochę za długo na nagrzanie silnika, poza tym gdy włącza się ogrzewanie, silnik zaczyna tracić moc i zaczyna szarpać. To wskazuje na stale otwarty termostat.
trzeba sprawdzić szczotki w alternatorze , przy tym objawie na pewno sie skończyły lub się zawiesiły
Poszukaj kogoś z wtyczką pod VAG'a i niech zczyta Ci błędy.
Ja stawiam na MAF i dodatkowo rozjechanie mapy PB. Tech lub inny dobry tester wiele powie.
Po wyjechaniu z zakrętu silnik zaczyna tracić moc na kilka sekund, po czym przestaje. Wymieniłem cewkę, przewody, świece, filtr paliwa, czujnik wałka rozrządu. Nadal to samo. Może ktoś z was miał taki przypadek?
Podnieś obroty na gazie.
Drogi autorze tematu, nikt tu z udzielających Ci porady nie ma pojęcia o Twoim silniku i sposobie jego sterowania (dowodem czego są porównania twojej pompy vp44 do hdi czy silników bez turbodoładowania). Mógłbym tracić czas i wypisywać na jakie parametry zwrócić uwagę, ale bez sprzętu i tak nic nie zrobisz. Jedyne co możesz sam sprawdzić to szczelność...
Witam . Prosze mi powiedziec gdzie mozna kupic silniczki do suszarki do grzybów firmy mpm? Szukam nie moge znaleść.?
Najprawdopodobniej silnik może tracić kompresję na ciepłym i tu możliwe są dwie opcje: nieszczelności związane ze zużyciem pierścieni, tłoka itd. Ale problemem może być również zbyt mały luz zaworowy i niedomykanie zaworów na ciepłym silniku. Tak czy siak, warto byłoby zmierzyć stopień sprężania na zimnym i ciepłym silniku. Poza tym bardzo często fachowcy...
Wydaje się jednak lepszy silnik 1440 obr/min z uwagi na małą szajbę przy wałku, żeby nie tracić średnicy piły, jak i charakterystykę na przeciążenia. Przy cięciu np: płyty wiórowej nie jest to aż tak istotne.
Przede wszystkim zmniejszać, jeśli chodzi o zwiększanie to jest problem, że powyżej 60Hz silnik zacznie tracić moment.
Wykonaj to o czym pisał kolega wyżej i maszyna powinna zadziałać
Witam ! Od pewnego czasu silnik zaczął tracić kompresje na 3 cylindrze.Wymieniane były wałki i szklanki,świece są dobre i nie wiem co to za przyczyna może być ,że silnik traci kompresje na 3 cylindrze.Szukam pomocy.
Dzięki za szybką odpowiedź :) A czy te duże prądy rozruchowe mogą uszkodzić silnik lub instalację w domu czy bardziej chodzi o to że będzie wyrzucać bezpiecznik ? Zabezpieczenie mam 25A, Instalacja od głównego zasilania do silnika 4mm2. Jeśli była by taka możliwość nie chciałbym tracić mocy silnika.
Problem rozwiazany
To jest pozystor, czyli element zwiększający swą rezystancję wraz z temperaturą. Często stosowane w roli ogranicznika prądu.
witam ma opla astre 2 1,8 16v rok 1998 benzyna .Mam problem z silnikiem po nagrzaniu się do 90 stopni silnik zaczyna tracić moc chce ruszyć z świateł wrzucam 1 gaz prawie do dechy a mi nie jedzie tylko się dławi i skokami powoli jedzie i zaczyna terkotać tak jakby nie chodziła na wszystkie cylindry. Po ostygnięciu silnika pali normalnie i wszystko jest...
Ciągnik sam, który zrobiłem oraz przyczepa już kiedyś pojawiła się na tym forum aczkolwiek za cholerę nie znam danych do tamtego konta, więc jest to moje nowe konto :) Takich konstrukcji było niewiele i tym sposobme da się łatwo odnaleźć Twoje konto. Podaj dane np. użytego silnika, szkoda tracić dostęp do takich prezentacji własnego dorobku.
Oczywiście "a świstak zawija". Każdy lubi coś miłego usłyszeć na dobranoc. A na poważnie , jeżeli na przewodzie między reduktorem a mikserem nasz śrubę (jeżeli niemasz to zamontuj) z manualną regulacją maksymalnego wydatku gazu to zrób tak: ustaw na ciepłym silniku 3000 obr. zacznij dokręcać śróbę aż usłyszysz że silnik zaczyna tracić moc wtedy odkręć...
Witam mam podobny problem .Odebrałem samochodów od mechanika po naprawie skrzyni biegów.Wszystko było ok.Przejechałem pare kilometrów przy wyrzuceniu na luz samochód dostał delikatnych drgań.Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnik dostał bardzo dużych drgań .Po ponownym odpaleniu silnik pracował normalnie , tylko stracił moc, po przejechaniu kilkudziesięciu...
Podczas orki po 2 godzinach ciągnik zaczął tracić na obrotach więc dodałem gazu na dźwigni ręcznej. Po przejechaniu 3m nadal zaczął tracić na mocy i na obrotach. Zatrzymałem się lecz długo nie mógł wejśc na wyższe obroty. Postanowiłem zgasić silnik i odczekac pewien czas aby go ostudzić. Po pól godzinnej przerwie ciągnik zapalił i rozpocząłem ponownie...
witam.mam problem z silnikiem w sceniku 1998 1.6b+gaz.rano gdy jest zimny wszystko jest ok.kiedy silnik się nagrzeje po przejechaniu około 7-8 km zaczyna tracić moc spadają obroty i odnoszę wrażenie że nie pracuje na wszystkie cylindry.zaznaczam że na gazie i benzynie jest to samo.wyrzuciłem kata i bez zmian cewki kable świece ponoć ok.jak jest zimny...
prawdopodobnie jest do wymiany kondensator rozruchowy silnika , traci on pojemność i dlatego nie ma siły obrócić z pełnym bębnem
jeżeli silnik zaczał tracić moc to pewne że turbo padło czy naprawde ten tryb awaryjny się załączył i uchronił ten silnik?? nie znam się na tym dlatego was pytam:(
zalecam silnik krokowy że nie trzeba kontrolować jego pozycji, nie trzeba krańcówek ani enkoderów. Oczywiście pod warunkiem że jakiegoś kroku nie zgubi, bo wtedy kaplica. W tych maszynach o których pisałem że silniki krokowe poznawałem tak właśnie było. Dopóki silnik był zimny - wszystko działało cacy. Wystarczyło że się rozgrzał (a grzał się w czasie...
Miałem problem z pracą silnika na falowniku iG5A . Po ustawieniu poniżej 10 Hz nie miał mocy aby napędzić wał gdy było troche większe obciążenie. Pomogła zmiana rodzaju sterowania ze skalarnego na wektorowe (parametr H40). Musisz oczywiście wtedy wprowadzić do falownika troche więcej danych o silniku.
To jest silnik NAC. Wszystkie moje dotychczasowe uwagi są aktualne. Dodam tylko, że jeżeli już odpalisz silnik, to można mu pomóc w samooczyszczeniu z resztek oleju poprzez podpompowywanie paliwa w momencie gdy silnik zaczyna tracić obroty. Staraj się nie zgasić silnika, jeżeli będzie dymił lub nierówno pracował to niech tak będzie - uważam, że w końcu...
Zastosowanie pompy zębatej jako silnika jest możliwe, jednak sprawność takiego przeniesienia napędu będzie bardzo niska. Dużo mocy silnika tracić się będzie na niepotrzebne grzanie oleju, a siła uciągu będzie niska. Co do liczenia silnika to należy znać jego chłonność i wszystko staje się proste. Najtańszy silnik o chłonności około 200 cm³/obrót...
Jeżeli chcesz tracić 25% energii na cuda z pompami to możesz to robić. Pomijam fakt, że pompa nie może pracować jako silnik, jeżeli nie przewidział tego producent.
Witam, podobne mam objawy tylko w wersji 1.8 16v z 2003 i też kombi, u mnie bardziej jest jeszcze uzależnione od pogody im gorsza pogoda tym auto lepiej działa a im ładniejsza tym gorzej jak by nie lubił słońca. po przeczyszczeniu masy pod maską servis i poduszki rzadziej się zapalają. ale spadki mocy i tak mu zostały wraz z skakaniem obrotów i czasami...
witam mam problem z toyota corolla 2.0 d4d wyskakuje blad silnika traci moc czy ma ktos jakas podpowiedz
Witam, posiadam Opla Astrę 1,7 cdti, od pewnego czasu w czasie jazdy na kilka minut zaczyna zapalać mi się kontrolka „układu elektrycznego silnika” i silnik zaczyna tracić moc. Gdy kontrolka zgaśnie wszystko powraca do normy. Sprawdziłem czy nie ma wody w filtrze paliwa – nie było. Może mi ktoś poradzić co może być przyczyną tego stanu...
ale świece jak zimno to sie świeci kontrolka i gaśnie ta od swiec silnik pali ok bez szarpania równo odpala Czy ja piszę po chińsku!? To że kontrolka się zapala,to nie znaczy że świece są sprawne i że wszystke grzeją. A co do odpalania,to silniki HDI przy obecnych temperaturach będą odpalać nawet bez grzania świec. Sprawdź te świece bo niedługo wymienisz...
Ograniczasz ruch dźwigni gazu. Do tego są tę śrubki. Jedną to bieg jałowy, drugą obroty max.
Jezeli nie ma żadnych dodatkowych zabezpieczeń,może to być kwestia emulatora gazu ktory odcina wtryski,bądz sam sterownik silnika traci zasilanie,immo fabryczne nie moze zablokowac auta w czasie jazdy
(at)strikexp Taki silnik, jeżeli nie zostanie przegrzany, to będzie pracował długo i szczęśliwie :D . Mam ,,pod opieką" kilka maszyn, w ktorych pracują silniki BLDC o mocy 4 kW, napędzające pompy próżniowe. Pomijam sprawę łożysk - uszkadzają się - bo wirniki obracają się z prędkością 7 000 rpm, to pracują już 15 lat.
czy silnik przez ten przepływomierz może tracić moc?
Wszystkie powyższe błędy odnoszą się do pompy ale nie do końca muszą na nią wskazywać. Zapodaj trochę więcej informacji np: czy po krótkiej jeździe włącza się tryb awaryjny i czy wyłączenie zapłonu i ponownym uruchomieniu na chwilę pomaga, podaj moc silnika i lub kod silnika.
A to by trzeba zrobić próbę olejową, tj. wlać strzykawką po 1-2cm³ oleju do cylindrów i zmierzyć ponownie. Jak się poprawi ciśnienie, to pierścienie, jak nie, to zawory. Ale te silniki lubią tracić kompresję po przegrzaniu, a potem przedmuchy powodują już tylko zapiekanie pierścieni i pogarsza się sytuacja.
W silnikach jednofazowych,ale nie tylko, czasami występuje zjawisko pszesunięcia na wirniku,które powoduje rozłączenie klatek na wirniku.Silnik traci moc i mocno się wirnik grzeje,można próbować połączyć pszesunięcia przez punktowanie,ale nie zawsze to skutkuje.Tutaj niekoniecznie musi to być,to tylko taka sugestia.
Koniecznie taki rower musi miec przynajmniej dwa biegi Szkoda męczyć silniki i tracić niepotrzebnie moc No chyba że będziemy bardzo powoli dodawać gazu tak aby nie brało zbyt dużo prądu . Ale jeśli zależy nam na przyspeszeniu to tylko zmienna przekładnia :)
Witam i przepraszam że tu pytam ale mam podobny problem z Fordem takim jak w temacie tylko że u mnie dochodzi paliwo do pompy ale na wtryskach gdy kręcę już nie. Co dziwne zapala w takie mrozy jak dziś (-20) a po rozgrzaniu gaśnie i nie mogę go uruchomić a mechanik mówił że to od mrozu na pewno marznie paliwo i nie chciał się za niego zabierać ale przecież...
To "check" na MID (TID) oznacza usterkę w obrębie samego wyświetlacza,a nie elektroniki silnika. Odczyt blinkkodów w tym modelu jest mozliwy-zwiera się pin 6 w DLC do masy. Ale kody się nie kasują nawet po zdjęciu klemy. Stawiam na czujnik ciśnienia (kod 41,42,43). Posprawdzaj szlauchiki do MAP'a
przy tym "brzęczeniu" próbowałem mupomóc kluczem 19 żeby wyeliminować problem z kondensatorem. I ruszył? Wydaje mi się, że to będzie kondensator. Kondensator pracuje cały czas, a nie tylko przy rozruchu. Jeśli jest słaby to silnik traci swój moment obrotowy. Wystarczy, że na ślimaku pojawi się większy opór i zatrzyma się wszystko.
Ze statora wychodzi 1 czarny przewód ,złącza ucięte odkąd pamiętam. Będe drążył temat ale jak wróci bo to dniówki koszenia nie mogło przeżyć i ładowało 16v . I operatorzy pewnie by kładli lage na to ale silnik zaczoł przerywać i tracić moc przy takim łądowaniu.
Cześć, a jak wygląda sprawa z panewkami silnika? po nagrzaniu rozszerzają się i nie blokują wirnika ?
Sprawdz silniczek krokowy.
Witam wszystkich. Problem dotyczy Hondy Bali 50 z 1999 roku. A więc, odpala bez problemu i jedzie ok. Problem pojawia się po włączeniu świateł. Mianowicie, gdy stoi na wolnych obrotach, światła delikatnie pulsują i gdy doda się gazu, żarówki świecą bardzo mocno, aż przygasają i silnik zaczyna tracić obroty. Proszę o podpowiedź, co robić? Zaznaczę, że...
Może to być usterka silnika (uzwojenie na wirniku). Takim usterkom zwykle też towarzyszy uszkodzenie (przypalenie) części lamelek na komutatorze. Jak wygląda komutator? Jest równy? Nie widać czy niektóre lamelki są przypalone, przegrzane, przyiskrzone, albo przyiskrzenia (przypalenia) pomiędzy lamelkami? Obejrzyj też uzwojenia na wirniku (zwłaszcza...
Jest jeszcze coś - urywające się wały korbowe - ekstremalnie zgotowany blok silnika traci osiowość podpór wału na skutek odkształceń termicznych. Innych metod niż organoleptyczne to nie ma - silnik nie ma żadnego "rejestratora parametrów eksploatacji". Zbytnie zadymienie, oddychanie przez odmę, ciężki rozruch, nierównomierna praca, głośne metaliczne...
Odradzam ingerencję w elektronikę silnika jak w poście wyżej. Jeżeli luzy na panewkach są duże to należy je wymienić. Warto również sprawdzić elko na płytce silnika, lubi tracić pojemność a wylany elektrolit powoduje upływności i uszkadza mozaikę druku.
Czy mechanika silnika dobrze zniesie prędkość o 70% wyższą od znamionowej? Ta sama mechanika w silniku 2880rpm siedzi :lol: Słusznie zauważył kol. bonanza lepiej dać silnik 14xx obr/50Hz i falownikiem go przyśpieszyć. Silniki projektowane pod falownik bez problemów pracują do 100 - 120Hz. (starsze przeważnie też) W tym przypadku to lepsze rozwiązanie....
Poza tym pedał sprzęgła jest bardzo twardy. Wymiana wysprzęglika coś da czy lepiej nie tracić kasy na to i robić sprzęgło? ] Jak przy zgaszonym silniku biegi wchodzą dobrze, to jest problem ze sprzęgłem. No chyba że to kwestia regulacji czy rozklekotanego mechanizmu . A twardy pedał nie wróży nic dobrego. Tak czy tak wyjdzie wszystko po demontażu....
Panowie specjaliści od olejów. Zagwarantujecie autorce tematu, że nic się nie stanie z samochodem? Olej do wspomagania to nie jest taki sam olej jak olej silnikowy. Całkiem inny skład, całkiem inna lepkość, całkiem inne właściwości, całkiem inne dodatki. Głównym składnikiem olejów silnikowych są polimery poliolefinowe. Cechą olejów silnikowych jest...
WIesz jeśli silnik jako tako pracuje na zepsutym valvetroniku to ok ale wtedy także deaktywowany jest vanos i silnik traci trochę mocy .
(at)elektryku5 tylko z takiego silnika tracisz ok 30%mocy i do tego jest słaby moment rozruchowy.
Dym był jakiego koloru? Biały, szary, czarny? Rozumiem że kopcił na ciemno, tylko chciałbym potwierdzenia. Pozdro.
Pomoże ktoś???
Czy to forum wróżbitów?A niech ci będzie.Wymień zawór egr.
Zawsze swoimi instalacjami LPG zajmowałem się sam bez żadnego problemu,ale Prins mnie przerasta. Czemu przerasta, wg mnie jest łatwiejszy do ogarnięcia niż np. Dream XXI N. Ja mam emulator starego typu (bez wtyczki). Całkiem możliwe, że ma rację kolega cyborg39 z tym przekaźnikiem. Dodano po 2 Jak się nad tym zastanawiam i analizuję to co autor tematu...
1 W tych urządzeniach prędkość posuwu drutu jest regulowana w pewnym zakresie. Natomiast przy ładowaniu drutu podajnik pracuje z prędkością maksymalną toteż napięcie będzie wyższe niż w przypadku ustawienia niższej wartości posuwu i wyzwalania z przycisku na uchwycie. Jeżeli ustawisz na spawarce maksymalny posuw i po wyzwoleniu palnikiem posuwu pokaże...
Po pierwsze sprawdzasz pobór prądu przez świece, bo tak na prawdę nie wiadomo czy grzeją. Dodano po 35 silnik traci olej przez turbinę ??????????? Dodano po 37 Jak? Po wykręceniu świec żąrowych - odpowiednim miernikiem DOkłądnie tak. Na zimnym silniku z rana.
Szkoda, ja ze swojej strony radzę jednak spróbować regeneracji programatora. Najwyżej się nie uda, a skoro zbiornik cały, silnik ok, to po co tracić kasę na pralkę, która wytrzyma krócej :) To mimo wszystko jest Dalia, jedna z lepszych pralek z Polaru (osobiście uważam, że najlepsza). Z tego starego, dobrego :!: Polaru. Albo wyjście prostsze: Można...
Zostaje przeróbka podnośnika na silnik czy silniki jednofazowe lub zastosoawnie falownika. Jeśli zastosuje falownik to będzie mieć 3x230V a nie 400V, ale to nie szkodzi bo silnik przepnie w trójkąt i może pracować z falownikiem 3x230V. Jeśli silnik na stałe podpięty w gwiazdę, a do mocy 3kW są podpięte w gwiazdę tylko bez możliwości zmiany. To taki...
Silnik nie traci mocy? Wygląda to trochę jak objaw zacierania tłoka. Ile oleju dodaje kolega do benzyny?
Vw Golf traci moc po rozgrzaniu na zimnym silniku wszystko jest dobrze, natomiast gdy silnik się nagrzeje do 90st to zaczyna tracić moc. co może być tego przyczyną ?
Jechałem na autostradzie 150km/h na dworze 6°C po kilkudziesięciu km temperatura na wskaźniku spadła do zera i po chwili silnik zaczął tracić moc. Jedziesz stałą prędkością i nagle zaczyna auto zwalniać . Myślę że wskaźnik nie ma takiego wpływu na auto. Dodam , że w aucie przestało działać ogrzewanie, czyli ewidentnie wystudził się silnik.
Miałem kiedyś taki przypadek wystarczyło odkręcić górną półkę i przez ten gwintowany otwór cienki wkrętak i młotek i po kilkudziesięciu próbach sprężyna wyskoczyła. Wkrętak pod kątem wkładasz.
Iveco daily 2009 rok 3.0 l i 146 km. Pojawił się błąd edc 157, czerwona kontrolka edc miga, silnik stracił część mocy ale jedzie, nawet pod obciążeniem daje sobie jakoś radę, nie grzeje się po prostu jest słabszy, odpala bez problemu. Błąd zapala się po włączeniu zapłonu i na samym zapłonie kontrolka zaczyna migać (jakiś czujnik?)
Witam posiadam Zafirę 1 1,8 pojawia mi się kontrolka ESP,silnik traci moc,zaczyna chodzić na trzech cylindrach ( wchodzi w tryb awaryjny i po podłączeniu komputera wyświetla się błąd C0256 ).Co z tym zrobić,gdzie szukać przyczyny.Bardzo proszę o pomoc.
A ja bym zaślepił ten EGR tak na próbę. Niektóre miały jeszcze przepustnicę na kolektorze dolotowym która była sprzężona cięgłem z dzwignią gazu na pompie wtryskowej i ta przepustnica sie czasami nie otwierała jak należy. Przepustnica - sterowana od krzywki pedałem gazu - jest tylko po to, aby wytworzyć podciśnienie w kolektorze służące do sterowania...
Radził bym zgłosić się do osoby która zajmuje się sprzedażą tego typu urządzenia. Może jest źle zaprogramowany?
To pod pompką, to olej z wodą, a nie z paliwem. Silnik nie traci płynu? Jak wyglądają świece?
Dzień dobry, Już dziękuję za cenną poradę podaję dane tego autka: motor 1600 benzyna moc 80 kW i rok produkcji 2001. W dalszym ciągu proszę o pomoc.
Autko naprawione! Trochę czasu minęło, ale w końcu się udało. Po odczytaniu błędów komputer pokazywał uszkodzony czujnik położenia przepustnicy (TPS) [Kod: P0120] i problemy z obwodem wtrysku [Kod: P0200]. Ogólnie od tamtego czasu było coraz gorzej, zaczął tracić moc, szarpało silnikiem i miał ciągle problemy z uruchomieniem (nie chciał wejść na obroty)....
Witam jak w temacie. Po rozgrzaniu pożądnym quada silnik traci na mocy, może nie jakoś mocno znacząco ale odczuwalnie. Dodatkowo po rozgrzaniu gorzej pali, trzeba dodać gazu żeby odpalił i słychać dzwonienie z cylindra tak jak przy dużym luzie zaworowym. Zawory są ustawione książkowo tak jak zaleca producent czyli ssący 0.10mm wydech 0.22mm. Raczej...
Wymień uszczelkę pokrywy zaworów.
Trochę może być problem wysterować mosfeta przez taki duży rezystor.Jeżeli podczas kręcenia możesz go bez problemu zatrzymać to zmniejsz mu obroty , bo te silniki przy dużych obrotach raczej będą tracić moment.
Dokładnie to kanał powrotny był zapchany przy magistrali. I to było przyczyną. Dzięki wielkie za pomoc
Dawka jest zależna od temp. sprawdziłeś sprężanie, zawory nie dostały?
Taka skrzynia, to po prostu pompa i silnik hydrauliczny. Po nagrzaniu, może tracić szczelność, na tłoczkach pompy lub silnika, ewentualnie któryś z zaworków zaczyna przepuszczać. Olej silnikowy, 20W-50. Najpierw spróbuj zastosować tą procedurę odpowietrzania, może się coś poprawi, chociaż wątpię..
ECU, a konkretnie układ kontroli prądu uzwojenia pierwotnego jednej z cewek. Sterownik "myśli", że cewka jest uszkodzona (co jest nieprawdą, bo iskra jest normalnie) i wyłącza kluczowanie wtryskiwaczy w cylindrach przez nią obsługiwanych w celu ochrony katalizatora przed nie spalonym paliwem
Silnik tracący moc, problemy z uruchomieniem i dymiący rozrusznik to trochę brzmi jak zatarcie silnika.
A dziękuję, ma się dobrze i grzeje jak należy.... Nie ma przebicia?
Witam! Faktycznie 2,2kW to prawie minimum dla większego stożka, u nas działała, ale dopiero po zamianie silnika na 4kW sprzęt jest świetny. Zawsze jednak możesz zastosować przekładnie np 1:2 i mniejszy silnik, tylko tracisz na szybkości.
Ostatnio taki sam problem miałem w Focusie1.4 TDCI, gdy auto zaczyna gasnąć polej pompę wodą tak żeby ją schłodzić, jak pojedzie normalnie masz winowajcę. U mnie problem leżał właśnie w pompie.
Możesz jeszcze poszukać tu: http://www.commlinx.com.au/control.htm Można użyć sterownika HA13xxx ze starych hdd (np w starych Quantumach były). A co do modeli samolotów to widziałem fajną stronkę http://www.alexrc.com/index.html jak sie przerabia silniki np ze streamerów by napędzały samoloty. Układy sterujące też powinny być. ===== Hehe - ubiegłeś...
Witam wszystkich! Nie mogę poradzić sobie z następującym problemem - silnik mojej xsary 1.4i z 1997 zapala bez problemu , jednak po krótkiej jeździe gdy wyłączę silnik i ponownie odpalę pracuje początkowo dobrze lecz po stu metrach traci moc przestaje "ciągnąć" dopiero po mocnym przegazowaniu wraca do normy i jedzie dobrze . Zmieniłem pompę paliwa ,...
a jak nie zadziała to zacznij od Rozrząd miałem taki przypadek palił od sczała ale nie miał przyspieszenia wystarczy ze pompa bedzie przestawiona Dodano po 8 tam masz 2 paski Rozrząd jeden na wałek a drugi na pompe musisz ustawic pierw wałek i wał na blokady a potem pombe i powinno grac a jak nie to musisz ustawic cały Rozrząd na blokady wałek wał i...
Witam! Chciałbym podzielić się problemem, mianowicie w VW Passat B5 - motor wolnossący 1.6 101 KM, zdarza się, że po przejechaniu dystansu, pomiędzy 20 - 100 km, silnik zaczyna momentalnie tracić moc i słychać charakterystyczny dźwięk silnika, znany z Fiatów Cinquecento, tzn. jazda na trzech cylindrach. Być może samym rozwiązaniem nie wystarczy wymiana...
silnik tracić obrót silnik tracić obrót renault tracić obrót silnik benzyna
drzwi zmywarka candy czujnik położenie pedał hamulec sterowanie avidsen
Sterownik podświetlenia deski Opel Vectra B 2005 1.9 Diesel Wpływ przewodu na działanie force feedback w kierownicach