Jak jest mechaniczny gaz, to zobaczy czy coś się nie zawadziło przy grzebaniu w pompie.
Tak czy inaczej logika mówi, szukaj w przepustnicy. Cudów nie ma. Nie w mechanice.
Masz wydmuchaną uszczelkę pomiędzy korpusem przepustnicy a kolektorem. Drugie podejrzenie to potencjometr
W takim razie jakie są objawy (które doprowadzają do tego, że silnik nie wchodzi na obroty)? Jak zachowuje się silnik pracujący bez paska? Równo wkręca się na obroty, nie dusi się (uboga mieszanka) czy nie czwórkuje (bogata mieszanka)? Nie odcina gdzieś na obrotach, czy można na słuch wyczuć przy jakich obrotach następuje rezonans wydechu? Jak zachowuje...
Mam taką samą astrę więc może pomogę. W pierwszej kolejności wymienia się wszystkie przewody podciśnieniowe z fajkami. Czasem pomaga. Jeśli zabieg nic nie daje sprawdzamy silnik krokowy. W moim przypadku się wiesza i utrzymuje 2.5 tyś obrotów. Przy wymianie tej części należy zwrócić uwagę na odległość między kołnierzem a końcówką silniczka. O dziwo...
Ja jeżdżę i mam mały problem. Otóż jak jadę i wcisnę sprzęgło to silnik utrzymuje wysokie obroty .Po zatrzymaniu też tak jest przez jakieś 5 sekund i obroty się normują. Wcześniej tak nie było. obroty od razu spadały. Wie ktoś w czym tkwi problem?
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Nie zapominajmy że w golfie mk7, wszystkie benzyny są doładowane, max moment uzyskuje się bardzo często już od 1400 obrotów do 3500 czasem 4000, więc siłą rzeczy, automat pracuje w tym zakresie, tzn utrzymuje niskie obroty gdzie jest ten max moment w tym zakresie, coś jak w dieslu, silnik ciągnie z dołu. To nie jest 1,8T sprzed 25 lat, że zaczyna jechać...
Witam mam pytanie ponieważ już nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi posiadam citroena C4 1,4 16V z LPG 90 KM z roku 2006 przebieg 180tys auto od 2006 roku jest na gazie sprowadziłem go z Niemiec rok temu i od początku kiedy go mam ma następujące objawy gdy normalnie odpalam auto auto łapie wysokie obroty 2tys które cały czas się utrzymują gdy odpalę...
Pacjent to Yaris 2002r 1,4 D4D. Odpala tylko z zachętą w postaci plaka i pod większym obciążeniem gaśnie. Auto uruchomione po ponad rocznym postoju, ale problem z odpalaniem występował już wcześniej, od niedawna pojawił się problem z tym że gaśnie pod obciążeniem. Podstawowy zestaw błędów, które występowały stale od początku: P1272 Regulator ciśnienia...
Witam , mam problem z autem jak w temacie a mianowicie auto po odpaleniu czy to na zimnym czy ciepłym silniku utrzymuje wysokie obroty w granicach 2500-3500 obr/min bez falowania tzn. cały czas trzyma sztywno np.3000obr. i po dodaniu i odjęciu gazu wraca do tych samych obrotów. Czasami ale to bardzo rzadko zdarza się że obroty są ok.Co to może być bo...
Dziękuję za odpowiedz. -Pompki pójdą do sprawdzenia ( czy ich zbyt mocne przesunięcie na fasolkach może powodować zbyt wysokie obroty na biegu jałowym?) -Kompresja od 24-25bar, szału nie ma ale tragedii też nie. -Rozrząd będę musiał zweryfikować ale jest tam kiepski dostęp więc najpierw posprawdzam inne rzeczy. -szklanki popychaczy wyglądały ładnie...
Witam. Czytam i szukam co może być przyczyną, ale nie ma konkretnej odpowiedzi w internecie. Ale do rzeczy. Passat b5 98r silnik 1,6 AHL. Zimą nie było problemu, po odpaleniu trzymał obroty nieco ponad 800. Wręcz jak fabryka kazała. Jednak jak się zrobiło ciepło to problem wrócił. Często jest tak że np. wychodząc z pracy kiedy samochód stoi, ale jest...
mam problem z obrotami silnika. na luzie po przygazowaniu silnik utrzymuje wysokie obroty przez chwile nawet powyżej 2500 i bardzo powoli spadają do 1000 lub zatrzymują sie przy 1500. wczasie jazdy przy wciskaniu sprzegła obroty podnoszą się do 2500. dzieki za pomoc.:cry:
witam ! Mam problem z moim mietkiem,a mianowicie po uruchomieniu silnik utrzymuje wysokie obroty nie zależnie od temperatury silnika. Utrzymuje tak 1600 1700 obr. i ma tendencję do przycinania się gdy obroty spadają tak na 2000 tyś.wtrysk jest ke-jetronik typ silnika 102-962 ... proszę o pomoc bo brak pomysłów za posty z góry dziękuję.
Witam.Xantia II1,9 SD z pompą wtryskową Lucasa.Po wymianie o-ringu między pompą a rozdzielaczem silnik utrzymuje wysokie obroty ok 2000. Po uruchomieniu przez kilka sekund jest OK ale powoli obroty rosną do 1800 i tak zostaja. Dodam,że rozdzielacz nie był demontowany,tylko trochę wysunięty, aby dostać się do o-ringu. Pytałem wśród znajomych ,ale Lucasm...
Witam. Mam problem z citroenem C4 z 2005 roku z silnikiem benzynowym 1.4 16v 88km. Problem polega na dziwnym zachowaniu samochodu, po odpaleniu (dodam że samochód zazwyczaj odpala za 2 razem) silnik wskakuje na wysokie obroty około 1800 i utrzymuje je na biegu jałowym cały czas. Problem jest dość dziwny ponieważ czasem po przejechaniu paru km (nie ma...
witam,mam taki oto problem z seatem kolegi ,poswięciłem mu już dwa dni i usterka dalej nie jest usunięta ,samochód po nagrzaniu silnika utrzymuje obroty w granicy 2500-3000 obr. co zrobione: -wymieniony czujnik temp.ten idący do komputera czyli niebieski ,na poprzednim nie podtrzymywał obrotów przy zimnym silniku na nowym obroty przy zimnym silniku...
Przy odłączeniu uznaje że silnik ma temperaturę roboczą, dlatego tak reaguje - tryb awaryjny, dawki dla gorącego silnika, wentylator na stałe. A w kabinie ogrzewanie jest wydajne? 80 stopni to trochę mało na otwarcie (standard to 85-90 przy zwykłym termostacie, 105 przy termostacie z grzałką - dla wolnych obrotów, dla średnich i dużych obciążeń też...
Tylko ja się nie aż tak znam, i mam wątpliwości co do tych 2000 obr. Dalej utrzymuje swoją teorię o "strzykawce", że praca kompresora na taki obrotach byłaby nieuzasadniona. Mam Ursusa u sąsiada z takim kompresorem więc mogę się zapytać. Jak to jest rozwiązane w ciągniku i w ogóle przy jakich obrotach sprężarka pompuje? Wiadomo, że jest tam jakieś przełożenie,...
Witam mam problem z wolnymi obrotami a mianowicie przy ZIMNYM silniku obroty wskakuja automatycznie na 2tys obr/min podczas jazdy samochod sam przyspiesza badz utrzymuje predkosc, zalezy na jakim biegu sie jedzie i z jaka predkoscia, dodam takze ze podczas jazdy jak wrzuce na luz to faluja obroty. Wszystkie dolegliwosci mijaja gdy silnik sie nagrzeje....
Wymieniłem rezystor - obie żarówki stroboskopu działają. Wymieniłem LED - wszystkie świecą. Wymieniłem kondensatory elektrolityczne na płytce sterowania (управ ... Nie wymieniałem kondensatorów na płytce sterowania silnika (управ ...
Według mnie za usterke będzie odpowiedzialny silnik regulacji prędkości obrotowej biegu jałowego, zwany potocznie silnikiem krokowym, który utrzymuje stałą prędkość obrotową na biegu jałowym oraz podczas wysprzęglania. Jego rolą jest takie sterowanie dopływem powietrza na przepustnicy, aby obroty silnika nie spadały w żadnym momencie jego pracy poniżej...
Cześć wszystkim. Mój problem polega na tym, że po wymianie gaźnika w moim chinolku na nowy, silnik od razu po odpaleniu utrzymuje bardzo wysokie obroty. Sprawdziłem linkę i iglicę, nie zawiesiły się i są prawidłowo ustawione. Próbowałem dokręcić śrubę od regulacji biegu jałowego ale nie ma żadnych efektów mimo iż jest dokręcona na maska, skręciłem też...
śrubka przepustnicy jest wkręcona na tyle że silnik nie ma wybiegu czyli szybko wkręca się na wysokie obroty i po puszczeniu manetki natychmiast spada z nich w dół do tego samego poziomu z którego startował. Jak podkręcę obroty na śrubce przepustnicy wówczas silnik ma duży wybieg, bardzo wolno spada na obroty jałowe ale wtedy jakoś obroty jałowe jeszcze...
Witam . Mam problem z układem chłodzenia. Na początku silnik osiągał temperaturę 85 stopni w mieście i 80 stopni na trasie. Ostatnim czasy po naprawie układu chłodzenia( głowicy , ponieważ był wyciek płynu) temeratura zaczeła skakac do 90 stopni i od razu włącza sie wentylator i temperatura + wentylator utrzymuje sie cały czas . Po przejechaniu 5km...
Witam. Podepne się do tematu i odświeże gdyż też mam problem z szarpaniem w swojej Viki B CD 1998r 1.6ben gaz. Tyle że u mnie wine ponosi raczej strona mechaniczna. Otóż gdy odpale silnik na gazie bo na benzynie nie jeździ to przez chwile utrzymuje wysokie obroty w granicy 2000tyś co raczej spowodowane jest właśnie odpalaniem na gazie, ale do rzeczy...
Pompa się skończyła albo wtryski . Zazwyczaj wygląda to tak że pompa zużywa się mechanicznie w wyniku czego nie jest na tyle szczelna by moc osiągnąć wymagane ciśnienie podczas rozruchu . Jak silnik odpali i pracuje obroty są na tyle wysokie że pompa utrzymuje już ciśnienie ale przy rozruchu gdy silnik kręci się wolno pompa już nie osiąga wymaganych...
Witam. Astra h 2007 r silnik 1,6 XEP 105 km, instalacja gazowa. Niestety stwierdzono małe luzy zaworowe zaworów wydechowych. Po naprawie (szlifowaniu? ) zaworów wydechowych samochód nabrał wigoru, nie spada już z obrotów i jest zdecydowanie lepiej. Martwi mnie jeden objaw - na zimnym silniku po odpaleniu obroty wchodzą na 1300-1400 obrotów i tak utrzymuje...
Witam mam ciekawy problem z szaranem silnik 1.9 110km. Problem polega na tym że auto utrzymuje wysokie obroty biegu jałowego około 1200 oraz nierówno chodzi. Błędów zero kąt wtrysku ustawiany podmieniany czujnik temp na inny, pompa paliwa sprawdzana i jest niby Ok. Dodam że jak go zdusze na biegu do 800 obr to zaczyna chodzić równo i obroty lekko spadają...
Jest taki problem ze moje clio pali ogromne ilości paliwa w mieście jak strasznie delikatnie jeżdze to 9l przy normalnej jeżdzie nawet 11 l, samochód mam od miesiąca w warsztacie mowili ze silnik pracuje wzorowo (ciepły ma 800 obr/min), pomiary na komputerze tez nic nie wykazały, według mnie za długo pracuje na wysokich obrotach tzn wolno sie rozgrzewa...
witam po przerwie!Dzisiaj założyłem nowe kabelki i świece i ładnie silnik chodzi ale tylko na gazie bo na benzynie utrzymuje wysokie obroty na biegu jałowym 2 tyś. obr. co może być przyczyną takiego stanu rzeczy???dzięki za posty.
A jak hamujesz silnikiem to tez starasz sie aby nie spadly obroty ponizej 1500? Zależy też co masz na myśli (niektórzy różnie interpretują hamowanie silnikiem). Jeśli chodzi Ci o normalne hamowanie, to gdy jedziesz i zaczynasz hamować hamulcem, to sprzęgło wciskasz dopiero, gdy czujesz, że auto może Ci zgasnąć (ok. 900 obrotów). Najprościej pisząc:...
Witam mam taki problem z samochodem Laguna 2 silnik 1.8 16v benzyna + gaz. Otóż gdy rano odpalam samochód obroty mam na poziomie 2tys. Taka sytuacja utrzymuje się dopóki samochód się dobrze nie rozgrzeje. Gdy już temp silnika jest odpowiednia nie ma żadnych problemów. Dodam jeszcze, że gdy jadę na zimnym i nacisnę pedał hamulca to obroty dziczeją dosłownie...
Witam mam problem ze swoją megi silnik 1,6 8v 90KM + LPG Podczas jazdy przy rozgrzanym silniku po wrzuceniu luzu (lub po wciśnięciu sprzęgła) obroty zamiast spadać do 700-800 obr/min, spadają do pomiędzy 1500-2000 i tak wiszą. Jeżeli zduszę silnik na postoju (trzymając hamulec puszczając sprzęgło ) tak poniżej 1500 obrotów to obroty spadną na 1200 a...
Witam, mam problem z szaranem silnik 1.9 90 km rok 1997. Problem polega na tym że auto po odpaleniu wskakuje na bardzo wysokie obroty az do 2 tys i spada, jednak utrzymuje się na poziomie w granicach 1,2 - 1,4 tys na bieguj jałowym. Auto zaraz po odpaleniu zakopci na czarno. Spalanie utrzymuje sie na poziomie 12-14 litrow na 100 km! Auto podpiąłem pod...
Może ale nie musi zapalić się check, w teorii z analizatora masz wszystko dobrze, ja wbijałem się w przewody lambdy aby zmierzyć napięcia sondy. Czy silnik utrzymuje prawidłowe obroty gdy zbijasz z wysokich? czy spadają poniżej normy? Czy obroty falują? (mapsensor) Sprawdź ten rozrząd może przeskoczył o ząb te silniki są bezkolizyjne (podobno). Jakie...
Tak jak w temacie. Silnik na jednopunktowym wtrysku. Czy zimny, czy ciepły utrzymuje na poziomie 1200 - 1400 obr/min. Kupiony w sumie za bezcen, z zamęczonym silnikiem. Takie obroty miał od kupna - myślałem że wynika to z jego stanu technicznego. Ostatnio trafił mi się taki silnik, bez osprzętu, ale żyleta. Po wymianie nowy silnik trzyma takie same...
Dzień Dobry, Postanowiłem rozebrać zabawkę (zdalnie sterowany samochodzik), wymontować z niej płytkę i sterować jego prędkością (prędkość silnika tylnego) oraz promieniami zakrętów (prędkość silnika przedniego). Jest mi takie rozwiązanie potrzebne do projektu, który realizuję. Do tego wykorzystałem dwu kanałowym mostek H (L293D), który umożliwia sterowanie...
Mam problem ze swoim paskiem…. 1.to ABS wyłącza się po pewnym czasie a pedał hamulca cały czas jest za mieki 2.to nierówna praca silnika na biegu jałowym (nieważne czy jest ciepły czy zimny) i często nie chce schodzić z obrotów i po puszczeniu gazu zamiast na 800obr/min utrzymuje się dużo wyżej np 1000obr/min lub 2000obr/min ponoc to silnik krokowy...
Posiadam Saxo w którym zamontowano około 3 lata temu instalacje LPG do tej pory wszystko było OK ale teraz dzieją się dziwne rzeczy. Czasem na gazie utrzymuje na wolnym biegu zbyt wysokie obroty a na benzynie po odpaleniu nie pozwala wejść na wysokie obroty wręcz gaśnie po kilku sekundach, przy poruszaniu pedałem gazu można go wprowadzić na wyższe obroty...
po odpaleniu autko pracuje normalni czyli na zimnym silniku utrzymuje obroty nieznacznie powyżej 1000 a potem spadają. jednak gdy silnik rozgrzeje się to obroty podnoszą się do 4 tys i więcej. po wciśnięciu gazu i puszczeniu obroty na kilka sekund opadają do właściwego poziomu, ale po chwili podnoszą się do poziomu jeszcze wyższego po przejechaniu...
Witam ostatnio borykam się z problemem w moim MK2 GTI 1988 rok silnik to 1,8 PF + LPG jest to silnik na wielopunktowym wtrysku Po odpaleniu auta na zimnym silniku auto wchodzi na wysokie obroty ok 2 tyś. i nie schodzi niżej wraz z rozgrzaniem jest tak samo na gazie jak i na benzynie , jeździ się ciężko bo ciągle mam wysokie obroty . Niekiedy jest tak...
Witam Pisze na forum, ponieważ mam problem z samochodem z którym nikt nie może sobie poradzić. Samochód to Fiat Brava 1,2 16V z 99r. Przebieg 94tys.km oryginalny(ojciec jest pierwszym właścicielem). Problem zaczął występować około 5 miesięcy temu. Objawy są następujące: Po przejechaniu kilku kilometrów do nagrzania silnika po zgaszeniu o odczekaniu...
Kolego, pewnie przydałoby się, żebyś napisać coś więcej o samej instalacji gazowej. Czy prócz błędów masz jakieś niepokojące objawy? Czy masz jakieś konkretne problemy z tym silnikiem? Miałem w Borze z tym samym silnikiem (z LPG) problem z wyskakującym błędem sondy. Tylko, że w aucie nie działało ssanie, po odpaleniu na zimnym silniku obroty falowały,...
Witam serdecznie Jako że w temacie silników jestem zielony jak trawa proszę po poradę doświadczonych żeby to naprawić i nie popsuć :) Kosa jak w temacie, przeżyła dopiero jeden sezon i ma problem zbyt wysokich obrotów na biegu jałowym i co za tym idzie obracająca się dosyć szybko głowica tnąca, przy zimnym silniku i wyłączonym ssaniu gdzieś na połowę...
od pewnego czasu moja omega utrzymuje za wysokie obroty ok 1500do 2000 .po podłączeniu do testera wyszło że jest uszkodzony regulator minimum ale mechanik nie wiedział co to jest silnik krokowy i czujnik na wale wymieniłem omega 2l z90 roku mototronik ver 1,5
mam problem polonez 1.6gli 96r.benzyna mianowicie utrzymuje mi caly czas 1000obr czasem jak sie dobrze zagrzeje t zejdzie do 900 ale nie na dlugo a jazda na zimnym silniku to porazka krece go do 2000-2500 tys obr i jak zmieniam bieg to albo jak sie rozpedze i wezme na luz i obroty zatrzymuja sie na 2000 dopiero ja sie zatrzymam i poczekam chwilke to...
Witam! Posiadam VW Polo 1.0 na monowtrysku, symbol silnika to AEV, samochód jest z 1996 roku. Samochód kupiłem 2 lata temu z przebiegiem 90tys. km. przez pierwszy rok jazdy samochód spisywał się wyśmienicie, był zrywny mało palił (4,5-5,5l/100km) oraz silnik chodził bardzo cicho. Oczywiście przy odpalaniu na zimnym silniku odrazu wskakiwał na 1100obr/min....
Witam ponownie Testowałem Fiacika w trasie jeżdżąc tak około 300km Temperatura silnika utrzymywała się na poziomie jak na zdjęciu http://obrazki.elektroda.pl/7371285400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1430979000_1... Zdjęcie lekko rozmazane zrobiłem w czasie jazdy a nieco lepsze jakościowo to jak silnik na postoju osiągną swoją...
czy silnik osiaga maxymalne obroty az do odciecia ? czy odleglosc czujnika obrotow od kola zębatego jest własciwa ? czy wlacznik wolnych obrotow dziala i daje informacje do ECU ze wcisales pedal gazu? czy zawor wolnych obrotow otwiera sie i zamyka (nie jest zabrudzony smola, sadza?) skrzynia jest na linke czy ma sterownik ? czy dziala obrotomierz ?...
Witam. Może ktoś z Was będzie w stanie mi pomóc. Mam problem ze swoim autkiem. Od niedawna pojawiły się problemy z wolnymi obrotami, albo sa za wysokie albo tak niskie że gaśnie samochód(odrazu mówie że nie posiadam instalacji gazowej) Silnik gdy zimny pali na ssaniu bez problemu. Czasami obroty skaczą, nie są stabilne. Niew iem co może być przyczyną....
Zgadzam się sprawdź kąt wtrysku. Spalanie może być wieksze jak turbo nie dmuchnie tyle co powinno. A z rozruchem na mrozie masz jakiś problem?? Dodano po 12 Sprawdź jeszcze ewentualnie rury dolotowe do turbiny i kolektora ssącego. Mogą być gdzieś dziurawe albo łapac lewe powietrze. Możesz wyczyścić turbine z kolektorem ssącym specjalnym preparatem kolega...
Zauważyłem że gdy auto się toczy na luzie obroty są wyższe niż jak stanę nie wiem co może na to wpływać skoro auto toczy się na luzie. To jest akurat całkowicie naturalne zachowanie. Kiedy samochód się toczy sterownik silnika utrzymuje nieco wyższe obroty, mi.in. by zapewnić sprawne działanie układu hamulcowego (i zapobiec zgaśnięciu silnika np. w...
termostat, ale sprawdz poziom plynu, troszeczke niższy poziom również powoduje takie zachowanie termostatu, zalej na max i sprawdz zachowanie
Dopiero odpisuje, zabiegany człowiek. Auto mam od 5 miesięcy servisowane było w ASO. 140tys.km przebieg. Po wymianie oleju 5w30 total, rozrząd komplet wymieniony. Żadnych błędów nie wyświetla. Zaczęło się gdy chłodniejsze dni nastały. Tylko po odpaleniu (zimnego) silnika, jeszcze wtedy gdy silnik utrzymuje nieco wyższe obroty na ssaniu czuję w kabinie...
I co z tymi wysokimi obrotami ? Pomogło coś ?
Od jakiegoś czasu po przejechaniu kilkunastu-kilkudziesięciu kilometrów(w zależności, prawdopodobnie od temperatury zewnętrznej) po wciśnięciu pedału gazu nie wraca on na swoje miejsce, staje się sztywny a silnik utrzymuje wysokie obroty(zależnie do miejsca, w którym zaciął się pedał przyspieszenia). Sprawdziłem już linkę od gazu, za każdym razem jest...
Alternator nie ma żadnego ładowania! Ładowanie dotyczy akumulatora. Prawidłowo działajacy alternator w instalacji, w której jest sprawny i naładowany akumulator, przy najwyższych obrotach powinien utrzymywać napięcie nie wyższe, niż 14,4V przy braku poboru prądu przez większe odbiorniki. Napięcie będzie się zmieniać w zależności od obrotów silnika i...
Ten układ sprężynek jest więc pewnym zabezpieczeniem przed nadmiernym wzrostem obrotów. Pozdrawiam. Nie do końca tak, dzięki tym sprężynkom silnik może uzyskać większe obroty. Bez nich, regulator zamyka całkowicie przepustnicę natychmiast po uruchomieniu silnika. Regulator musi go pokonać, aby zmniejszyć obroty. Jest on uruchamiany podmuchem powietrza...
Bo to 0,58 to za nisko z punktu widzenia sterownika. Czy silnik nie utrzymuje zbyt wysokich obrotów?
Ja miałem Polo '92 1,3 AAV wtrysk. Był ECU i czujnik G62 dla jego informowania; kiedyś zresztą mi wysiadł i tak do tego doszedłem. Być może to jednak inny silnik... :wink:
Witam, mam pytanie posiadam Golfa 4 z silnikiem 1,8T, wszystko do niedawna było ok, a teraz jazda na trasach, szczególnie ekspresówkach, autostradach jest mega męcząca, spadła "jakość"/przyjemność z jazdy. Utrzymują się "dieslowskie" wibracje tak powyżej 2 tys obrotów, a ponieważ skrzynia 5 biegowa to mam 120 km/h i od razu 3 tys obrotów i wszystko...
Witam! Mam problem z obrotami silnika w samochodzie. Po zapaleniu silnika lub w czasie postoju utrzymują się zbyt wysokie obroty silnika - 2,5 tys. obrotów. Sytuacja ustępuje po szybkim naciśnięciu na pedał gazu. Podkreślam, że obroty były regulowane komputerowo, co nie przyniosło skutku. Szukam przyczyny takiego stanu rzeczy. Proszę o pomoc. Pozdrawiam!
Jak sprawdziłeś tę sondę - jedyna słuszna metoda to porównanie odczytu z analizatora spalin, z odczytem z diagnoskopu podpiętego do ECU silnika, ew. z oscyloskopem wpiętym do sondy. Modyfikując KWZ na wolnych obrotach ECU utrzymuje zadaną wartość tych obrotów przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniego AFR. Sprawdzałeś ciśnienie paliwa i stan wtrysków?...
Utrzymywanie obrotów w przedziale max moment - max moc daje nam maxymalne wykorzstanie właściwości silnika, kręcąc w tym przedziale bedziemy dysponowali maxymalną dynamiką pojazdu. Częsta jazda na niskich obrotach jest szkodliwa, ponieważ wtedy występują siły gnące korbowód, natomiast jazda na wysokich obrotach też nie służy silnikowi ponieważ wystepują...
Tak myślę że skoro nie widać dymu to ubywający olej nie dostaje się do komory spalania tylko bezpośrednio do układu wydechowego i dalej na zewnątrz. Zrób taki test : uruchom silnik, jedna osoba niech utrzymuje wysokie obroty silnika (np. 4tys) a druga przyłoży czystą kartkę do rury wydechowej. Możliwe że będziesz miał czarne kropki niespalonego oleju.
Chętnie przedłużę wątek, bo od pewnego czasu mam ten sam problem i nie mogę znaleźć rozwiązania. Wypadanie zapłonów występuje na wolnych obrotach. Jest to mocno odczuwalne po prostu silnik drży. Jednocześnie mam wrażenie, że nie radzi sobie z regulacją wolnych obrotów. Po wykasowaniu błędów pojawiają się tylko wypadające zapłony na cylindrach od 1 do...
Witam Ja mam ten sam objaw czujnik położenia przepustnicy czujnik temp . zmieniony a silnik krokowy nic nie ma wspólnego jeżeli obroty wysokie sie utrzymują na nagrzanym silniku bo w moim przypadku sie tak dzieje( na benzynie nie chce chodzic odplai i gaśnie a na lpg trzyma obroty)
ja miałem w escorcie silnik 1.3 i miałem własnie uszkodzony czujnik plożenia przepustnicy,nie wiem jak w fiescie ale u mnie sterownik miałem na prawym slupku przy nogach pasażera
Jest też uwaga, żeby po pracy z wysokimi mocami/turbiną 10 minut chłodzić turbinę utrzymując silnik na jałowych obrotach. Ale "to co tam w książak piszą, to nikt nie czyta, bo to bzdury są".
Uszczelkę pod kolektorem ssącym oraz kopułkę,palec rozdzielacza zapłonu wymieniłemna na nowe.Przewody gumowe sprawdzone.Problem obrotów silnika utrzymuje stan nie zmienny.Podczas jazdy wydaje się być dobrze lecz po zatrzymaniu się obroty silnika albo za wysokie albo za niskie.brak stabilności.
Obroty utrzymują sie tak cały czas ,czy tylko do pewnej temperatury silnika?
Dla silnika DC , jeśli zwiększymy obroty poprzez podanie wyższego napięcia zasilania na silnik, utrzymując takie same natężenie prądu, to moment siły będzie taki sam - zawsze M=K*I, U=K*Ω+R*I, P=Ω*M (M to moment siły, Ω prędkość obrotowa, P moc mechaniczna, I prąd, U napięcie, R opór uzwojeń, K stała silnika).
Jeżeli masz olej na X to powinieneś go wymienić, powinna nawet być naklejka gdzieś na silniku, która mówi, że olej należy wtedy wymienić, olej rośnie, gdyż nieodpowiednio wypalasz DPF, jeździsz na krótkich odcinkach i po mieście, czasami niestety musisz autko pogonić po autostradzie, ew w mieście po nagrzaniu silnika starć się w miarę utrzymywać wyższe...
Tak naprawdę, to wszystkie czujniki odpowiadają za pracę. Do tego co napisaleś dochodzą: czujnik prędkości jazdy, czujnik obrotów wału korbowego, MAP sensor. Jego zadaniem jest utrzymywać zadane przez sterownik obroty po puszczeniu gazu. Gdy silnik zimny wyższe, gdy nagrzany niższe. Przy zmianie biegów, czy puszczeniu pedału gazu utrzymuje na poziomie...
Mam problem z falujący silnikiem. Po odpaleniu silnik drga na wolnych obrotach. Po dodaniu gazu i utrzymywaniu na wyższych obrotach przestaje drgać. Jeżeli jadę że stałą prędkością znowu drg. Kolejny przypadek . Odpalam pierwszy raz ,silnik zaczyna drgać .Wyłączę zapłon i zapalę ponownie wszystko jest ok bez drgań. Zgaszę i zapalę znowy zaczyna drgać....
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem golfa 3 rok 1996 1.6 pb. Od jakiegoś czasu mam problem z utrzymującymi się wysokimi obrotami przy zmianie biegów a na wolnych obrotach silnik podwysza obroty i obniża. Jak wiem to nazywa się falowanie, faluje gdy stoję w korku itp. Co to za przyczyn utrzymywanie się wysokich obrotów przy zmianie biegów i to falowanie?
Nie wiem jak to jest dokładnie rozwiązane w tym silniku, ale musi być jakaś listwa, która reguluje wydatek pompek i sterujący nią regulator odśrodkowy, tak aby silnik utrzymywał stałe obroty. Tam bym szukał problemu
a nie sobie „dyndać” w powietrzu przy pracy silnika. Nic nie grzeb. To regulator obrotów który ma utrzymywać częstotliwość 50hz. To nie ma biegu jałowego. Bez obciążenia ma być 50hz i pod obciążeniem ma być 50hz co odpowiada 3000 obrotów. Ta klapka samoczynnie dodaje gazu po obciążeniu i zmniejsza go bez obciążenia ale stale utrzymuje 3000 obrotów.
Panowie, Czy mieliście podobne sytuacje dot. wysokich obrotów. Gdy samochód jest zimny, szczególnie teraz, po kilku dniach postoju obroty wariują, cały czas wysokie. Dodatkowo po wrzuceniu P z D zwiększają się i utrzymują. Problem ustaje po rozgrzaniu silnika, po przejechaniu Ok. 5-10 km. Następnie po wyłączeniu silnika, wszystko wraca do normy. Przepustnica...
On tak powinien kopcić na zimnym ? A może troche dłuższy film. Jak długo on kopci? Odnoszę wrażenie, że kolega szuka dziury w całym bo może agregat zbyt mały do potrzeb i poszukiwana jest jakakolwiek wada aby go zwrócić. Może jednak się mylę i kolega nie miał nigdy urządzeń z takimi silnikami. Przy rozruchu może zadymić ale zazwyczaj w pojedynczych...
Czy obroty silnika spadają prawidłowo do najniższych, czy też utrzymują się wysokie?
witaj! regulację przeprowadzasz w następujący sposób silnik musi być rozgrzany, odkręcasz na maxa register by stwarzał oporów, wkręcasz pokrętło i śruę imbusową do oporu następnie odkręć śrubę regulacyjną o ok 2-2,5 obr i odpal na benzynie następnie ustaw przełącznik na automat i ręcznie z komory silnika poruszając przepusnicę przełącz na gaz obrotami...
Błędów brak. Kompresja, równa i wysoka 15,7. Iskra i paliwo jest.Niepokoi wysokie podciśnienie 660mb. Rozrząd 3 krotnie ustawiany. Jeśli odpali nie utrzymuje wolnych obrotów. Każde ruszenie pedału gazu dusi silnik. Czasem uda się utrzymać koło 2000 obrotów ale każde ruszenie pedałem dławi silnik. Układ krokowiec, linka. Macie jakieś rady?
Silniki na takie dziwne napięcia - 2V istnieją dlatego że sterowanie prądowe z forsowaniem w dobrych sterownikach jest "normą". Taki sposób zasilania znacznie poprawia moment przy wyższych obrotach, nawet w podlinkowanej dokumentacji są na to dowody. 4S39Q-24040S sterowany napięciowo ma znaczny spadek momentu przy 700PPS, do 500g*cm taki sam (wymiarami)...
Można silnik popularny więc o taką w dobrym stanie łatwo.
Witam. Puszkuję pomocy w rozwiązaniu problemu wysokich obrotów silnika Laguna I 1800 8V. Dopóki silnik nie osiągnie temperatury w granicach 50 stopni, to utrzymywane obroty w granicach 1050 po uruchomieniu, maleją do 950 a po osiągnięciu wyższych temperatur, obroty dochodzą do 2500, na biegu jałowym. Panowie, może ktoś pomoże rozwiązać...
Obroty na jałowym są w tej chwili około 850-900 a powinny być ok. 750. Po prostu słychać że są wyższe niż były zawsze, i to samo podaje komunikat. Gdyby to było tylko to z obrotami to bym się tym nie przejmował. Niestety od razu po zapaleniu auta obroty idą w okolice 3000 i bardzo powoli spadają, podczas jazdy czasami jak wrzucę na luz to silnik dalej...
Kolego twierdzisz, że jeździsz autkiem (dieslem) od niedawna, tak na marginesie ja mam takie samo autko. Orientujesz się, że Twoje auto posiada najsłabszy silnik (90 km) chyba, że masz podrasowane elektronicznie. W silnikach z turbiną występuje tzw. "dziura turbinowa" i w przedziale obrotów 1000 do ok. 1800 silnik jest mułowaty i dopiero od ok. 1900...
Problem dotyczy gaźnika w traktorku mf70 ale może wystąpić w każdym gaźniku gdzie paliwo podawane jest grawitacyjnie. Po przelaniu gaźnika silnik odpala bezproblemowo. Na niskich obrotach też jest ok. Problem pojawia się gdy przez dłuższą chwilę utrzymuje się wyższe obroty. Silnik na 2 sekundy jeszcze bardziej zwiększa obroty i gaśnie. Odjęcie gazu...
w kombajnach są silniki stacjonarne (chyba się nie mylę ), które non stop utrzymują stałą dość wysoką prędkość obrotową. To są silniki z ograniczonym ( uproszczonym ) regulatorem obrotów ( prawie takie same wersje pracują w zespołach prądotwórczych ) - faktycznie w czasie samego koszenia utrzymują stałe obroty od ok. 1500 obr/min - tyle że niezależnie...
https://obrazki.elektroda.pl/9296430600_... Witam, mam problem z moją kosą spalinową Stiga sbc 252D. Kosa na zimnym silniku zaraz po pierwszym odpaleniu pracuje poprawnie na niskich obrotach, zero problemu. Kłopoty zaczynają się po paru minutach pracy, gdy już trochę się rozgrzeje - sama z siebie zaczyna się coraz bardziej rozpędzać...
Szanowni koledzy pacjentem jest Vw polo z silnikiem AQZ a problem dotyczy wolnych obrotów . Ten trzycylindrowy silnik nie ma wysokiej kultury pracy a jak jeszcze wolne obrotu są za niskie to całkiem nieprzyjemnie . Silnik na wolnych utrzymuje ( silnik ciepły ) 860 obr/min gdzie po uruchomieniu zimnego jest 920 obr/ min. i po niecałych dwóch minutach...
Witam serdecznie . Od 2 miesięcy mam pasata 2.0 silnik 2E 91 r. I od jakiegoś czasu zauważyłem, że kiedy go rano odpalę to po około 15-20 sekundach wchodzi na 3tys, obrotów -wtedy w obawie przed uszkodzeniem gaszę motor i odpalam ponownie i niby wszystko jest ok. ale !! jest jedno ale. Kiedy jadę na zimnym silniku to te wysokie obroty się utrzymują...
Witam. Panowie znajomy ma problem z Lanosem silnik 1,4. Podczas jazdy gdy wrzuca na luz lub wciska sprzęgło obroty silnika nie spadają do prawidłowych 800 tylko utrzymują się na poziomie ok 1200-1300 obrotów. Obroty spadają do 800 w momencie całkowitego zatrzymania samochodu. Nawet jeśli będzie się toczył to obroty będą wysokie. Podczas jazdy nie ma...
A ten klekot kiedy dodam gazu ? dokładniej to przy ok 2000obr na wyższe i niższe nie ma tego klekotu na wolnych obrotach silnik utrzymuje obroty 950 i nie faluja tylko trzęsie silnikiem i z katalizatora wydobywa się dziwny odgłos jak bym czymś metalowym w niego stukał
Utrzymują się około 2000 obrotów
napisz coś wiecej jaki rok tego voyagera ? czy szarpaniu towarzyszą stuki? czy silnik dymi i czy silnik szarpie tez na postoju gdy utrzymujesz wyższe obroty 2500rpm i na wolnych, bo z tego co piszesz przyczyn moze byc kilka zawór egr, pompa wtryskowa, turbina ,
Rekomendacja hamowania silnikiem i nie jazdy na luzie dotyczyła dojeżdżania do skrzyżowania. Wtedy aktywnie hamujemy silnikiem, utrzymując niski bieg i wysokie obroty, więc możemy odjechać. Parę razy jechałem starym 1.8T i to była faktycznie tragedia, ale 1.8TSI czy 2.0TSI to całkiem co innego, idzie bez zająknięcia od 1200 obr/min. Wykres momentu nie...
renault obroty utrzymuje silnik dostaje wysokie obroty silnik krokowy wysokie obroty
kratka wentylacyjna grzejnika zawieszenie tylne laguna wentylator chłodnica aster
schemat prostownik samochodowy schemat prostownik samochodowy
Seat Leon 1.6 16v BCB LPG Tomasetto Achille - kiedy przełącza się na gaz? Luźne połączenie w prawym przednim kierunkowskazie