Po założeniu nowego krokowca, trzeba zrobić miękki reset. Odłącz aku na parę minut i ponownie podłącz, wtedy sprawdź.
a po odlaczeniu czunika temp. na cieplym i na zimnym silniku tez trzyma 3000rpm ? Pozdr. Procekkk
Pasek musi wchodzić na wcisk, nawet mogą być na początku problemy z jego założeniem. Poproś sąsiada niech trzyma silnik na wysokich obrotach a ty sprawdź pod maską czy nic od strony paska się nie dzieje.
Sprawdził bym dysze wolnych obrotów tam jest bardzo mały otwór trudno nawet dostrzec że jest przytkany, ewentualnie połączenia przewodów magneto-moduł bywa że słabo się trzymają.
Witam, pacjent hyundai atos 1.0 2000r. Mam problem z obrotami na zimnym i cieplym silniku trzyma wysokie obroty przez około 2-3s po dodaniu gazu. Wymieniony silniczek krokowy wyczyszczona przepustnica, map sensor, ustawiony zaplon na lampe, zero nieszczelności. Brak bledow. Po zaślepieniu silniczka krokowego chodzi normalnie obroty spadaja od razu....
Mogę kupić IRF3205 po 1,86zł ale minimum 50szt. i zakup musi przekroczyć 244zł. Wychodzi po 25szt. ale jeszcze coś trzeba zamówić :D . Po dwie sztuki na gałąź wystarczy na początek, jak będzie działać dobrze to zrobi się mocniejszą. Alternator 70A a ty chcesz pociągnąć 80, będziesz musiał trzymać silnik na wysokich obrotach i do tego rozładuje ci się...
Lampka akumulatora świecąca podczas pracy silnika świadczy o awarii alternatora lub zużyciu się jego paska albo został polany jakimś płynem i się ślizga. W alternatorze mogą być wytarte szczotki i ślizgi. Wysokie obroty mogą być spowodowane przez wiele czynników jak nieszczelności w układzie powietrza, silnik krokowy, przepustnica. https://dobrymechanik.pl/artykuly/czytaj...
Nie wiem jaki rodzaj silnika ma ten polonez ale moge powiedizec jak taka rzecz wyglada dla samochodu z półkomputerem. Może to byc alternator (przez spalony stabilizator podawane jest za wysokie napięcie i silnik warjuje) wystarczy sprawdzić miernikiem jakie ładowanie. Druga sprawa to czujnik temperatury który tez może powodować źże trzyma wysokie obroty....
No niestety na to niema lekarstwa, ta sonda może się pojawiać bo termostat może nie dogrzewać silnika(ale nie powiedziane) normalnie trzyma temp. 90stopni? są jakieś jeszcze objawy? falowanie? wysokie wolne obroty, szarpanie? cokolwiek?
To normalne że silnik zimny trzyma wyższe obroty, ewentualnie zaczął łapać lewe powietrze . Silnik to pewnie 139 FMB .
Witam;-) ja mam właśnie podobny problem...przy zmnienie biegów na wiekszy, przy niskich obrotach mi szarpie a jak ciagle cisne gas do dechy i trzymam silnik na wysokich obrotach wszystko jest ok...co moge z tym robic, pomozcie;-) mój Peugeot jest z 1995r i ma silnik 1.1.
Odpaliłem w końcu silnik na gaźniku dellorto sha ale trzyma strasznie wysokie obroty i nie idzie tego zmienić. Chyba trzeba zastosować inną dyszę bo na fabrycznym tym gaźniku bardzo ładnie gada... Czy coś przegapiłem?
]Witam, na początek: mam PEUGEOTA VIVACITY z 2003 r. i mam taki problem włożyłem inną świece i nie załóważyłem że ma minimalnie krótszy gwint, po włożeniu przejechałem sie po podwórku i chodził ładnie, gdy się zatrzymałem silnik zgasł, myślałem że sie zalał, wienc włożyłem orginalna świece, odpaliłem z kopniaka i silnik trzymał wysokie obroty po czym...
Witam w Renault Clio I ('91 r) z wtryskiem (ECU - Siemens) silnik trzyma wysokie obroty, nawet po nagrzaniu. W pierwszej kolejności sprawdziłem czujnik temperatury silnika umieszczony w bloku na wprost chłodnicy. Bez względu na temp silnika mierzona rezystancja między pinem czujnika (jest tylko jeden pin) a masą wynosi o Ohm. Mam pytanie do kolegów...
Jesteś na forum technicznym, więc operuj właściwą terminologią. To urządzenie z aukcji nie ma nic wspólnego z silnikiem krokowym i tego się trzymajmy.
Raczej niema nieszczelności,ponieważ obroty nie falują , trzyma równo.
2100 to nie są wysokie obroty. A jakie trzymał silnik np latem kiedy "zimny rozruch" to i tak + 15*C i wyżej ?
Wiec zrób logi kanału 001 002 003 Oraz 004 013 008 zaraz po odpaleniu kiedy to silnik trzyma te wyższe obroty. Logi wykonuj przez około jedną minutę.
Witam Może być jeszcze inna przyczyna, zupełnie nie związana z elektryką. Do przepustnicy podłączone są dwie rurki. Jedna gumowa idąca do map sensor i druga idaca do pochłaniacza par paliwa. Sprawdź czy obydwie są szczelne i dobrze założone. Jeśli któraś będzie nieszczelna, ewentualnie zostały zamienione ( jesli było coś tam rozłączane ) to silnik będzie...
Na chwilę obecną jest tak że nie było zasilania na tą cewkę, dodałem po rozruszniku jak według schematu z instalacji, ale odpala dobrze co drugi raz- dosłownie po pół obrotu silnika. Ma razie tak to zostawiam maszyna musi pracować.
Witam. Każdy samochód model może mieć inny sposób odpowietrzania układu chłodzenia. Np.MB 124 w instrukcji pisze że- zalać układ płynem a następnie trzymać silnik na wysokich obrotach przez 3-4 minuty. Układ będzie odpowietrzony.
Muszę się z wami tym podzielić, w końcu mój Golf z silnikiem 1,6 akl pracuje idealnie :D . Ciężko odpalał, szarpał i trzymał za wysokie obroty. Przy ruszaniu gasł na LPG. Ktoś tutaj zasugerował sprawdzenie czujnika temperatury. Nie wierząc, że to może mieć taki duży wpływ jednak go wymieniłem i potwierdzam czujnik temp. ten na 4 piny był przyczyną wielu...
Sprawdzić może, ale przy ubytku płynu wolne obroty by falowały, a pisze że po 3 minutach silnik ładnie trzyma obroty.
Witam Mam problem z Fordem Transit 94 rok Diesel..otóż po próbie odpalenia silnika gaśnie po 2 sekundach..natomiast gdy wcisnę gaz po odpaleniu zanim zgaśnie i trzymam wysokie obroty silnik pracuje ale jak tylko puszcze gaz i obroty spadną gaśnie momentalnie co to Panowie może być ? gdzie szukać uszkodzenia?
Ja mam podobny problem ale w silniku 1.8 66kw, obroty na gazie na zimnym silniku trzymają się na poziomie powyżej 2000. Ale na benzynie jest w porządku.
A czy to wystepuje na zimnym silniku?! Jesli tak, to sprawdz czujnik temp. silnika Ktory to rocznik i jaki silnik?
Mam podobny problem, temp silnika 70-90 a z nawiewu letnie. Pomaga trzymanie na wysokich obrotach. U siebie mam wrażenie że to problem braku obiegu wody - ta magiczna pompa z dziwnym napinaczem jak by nie pracuje poprawnie?
Oznaczenie silnika to X20DTL, 60kW. Usterka nr 1 pojawia się przy trzymaniu silnika na wysokich obrotach. Czasami dzieje sie tak również podczas szybkiej jazdy po wyboistej drodze. Sprawdzałem wszystkie wtyczki i przewody - nie są luźne. Sprawdzałem oporność świec, są dobre. Przewody do świec nie podają napięcia, nawet po nocy i długim postoju auto...
Więc tak, myjka przez pierwsze 3 lata działała bez problemu, czy na kablu 'od kosiarki' czy bezpośrednio do sieci. Przyłącze wody mam cały czas to samo, mieszkam na południu Polski więc wodę mamy to dobrej jakości. Teraz testowałem bez przedłużacza, wpięte bezpośrednio do kontaktu - silnik jak już wejdzie na wysokie obroty to ładnie trzyma moc, może...
Witam. Zrobiłem remont silnika w Ursusie c-360 3P. Mechanik doradził mi żebym tylko wymienił pierścienie ponieważ ciśnienie trzymał więc je wymieniłem. Teraz ciągnik strasznie wyrzuca olej kolektorem. Mechanik powiedział że to jest chwilowe ponieważ pierścienie nie zostały jeszcze dotarte ale nie wiem czy to jest prawda. Kazał trzymać ciągnik na wysokich...
leciało to tak, no mniej więcej, wsiąść do auta odpalić silnik trzy razy otworzyć drzwi (chyba kierowcy) a w tym samym czasie trzy razy nadusić na stop, potem jakieś przygazówki i trzymać silnik na wysokich obrotach i obserwować te diody od wskazania przeglądu, które będą pracować tak jak oscyluje sonda... no jakoś tak to opisywał kolega nasz wspólny
sprawdz czy termostat trzyma temperature silnika
Witam. Otóż mój problem jest następujący. Po odpaleniu silnika, trzyma bardzo wysokie obroty, przeważnie jest to od 1500 do 2000, po pewnym czasie przestaje mieć takie wysokie obroty, ale zaczynają zaś mu falować... i to strasznie. Gdy jadę i zmieniam bieg, obroty zamiast mu spadać to jeszcze rosną. Nie dzieje się tak tylko wtedy, gdy gazu nie dotykam...
Posiadam toyotę corolle e12 1,4 benzyna, z którą mam oto taki problem. Przy pierwszej próbie uruchomienia, auto wchodzi na wysokie obroty, po czym obroty spadają, silnik zaczyna pracować na 2 gary i za chwile gaśnie. Aby do tego nie doszło, musze trzymać go na wysokich obrotach. Po kilku minutach jak silnik nabierze temperatury problem znika. Im zimniejsza...
Termostat trzyma ponieważ coś niska temperatura silnika?
witam mam opla kadecika 1.8i Frisco.nigdy mnie nie zawiódł. lecz ostatnio po zagrzaniu sie silnika na luzie trzyma mi za wysokie obroty tak ok:1500-2000 a w czasie jazdy gdy wrzuce na luz to podnosi do 2000 i gwaltownie spadaja na1500 wymienilem silniczek krokowy i sprawdzilem wszystkie przewody. co dalej???
czesc! Mam polo 90 r gaznikowa 1.0 autko super sie sprawuje ale zbyt długo trzyma wysokie obroty po odpaleniu gdy silnik jest zimny. Chodzi mi o ssanie dokładnie. Wie moze ktos czego to jest wina?? Wymieniłem juz termostat i 2 czujniki i nic to nie dało...
Witam, mam taki problem, że od dłuższego czasu przy naciśnięciu pedału gazu trzyma mi wysokie obroty silnik, nie wiem dlaczego. Nawet jak odpalam samochód tak samo sie dzieje chociaz pedału gazu nie nacisne to i tak przez ok 6 sekund warczy z wysokimi obrotami. Proszę o pomoc co mogę sprawdzić lub wymienic
wygląda na to że wszystko jest ok niektóre regulatory jakoś tak działają że miernik na wolnych obrotach pokaże więcej niź na wyższych więc powtórz pomiary ale silnik trzymaj na wyższych obrotach ogólnie nie ma nic niepokojącego oprócz skoków napięcia ale może to wynikać równie dobrze z jakości miernika
U mnie w Subaru przy ostatnich przymrozkach też po zapaleniu zaczynał pracę od 2tys. Obrotów. Toyoty D4D też długo trzymają wyższe obroty. Jak wszystko działa to nie ma co szukać.
Cześć. U mnie włączenie świateł nic nie zmienia , duże obroty trzyma dopóki się nie nagrzeje , ale już zaczynam sie do tego przyzwyczajać. Pozdrawiam
Mam problem z yamaha yzf r125 Silnik zimny czy ciepły ciągle trzyma 2500 obrotów na biegu jałowym Co może być problemem?
zjechałem pod blok dodałem lekko gazu i samochod sam z siebie wkrecil sie na szalone obroty jakbym trzymał gaz wcisniety w podloge,trwałoto około 1-2min.po zgaszeniu silnika nadal pracował,i zakopcił dosłownie chmura białego dymu całe osiedle....moje pytanie jest nastepujące co moze byc tego przyczyną?dodam ze na starej kopcącej turbinie przejechałem...
Witam mam problem z instalacja gazową. Posiadam sekwencyjną instalacje gazowa 3 generacji. Zapalam na benzynie po przełączeniu się na gaz samochód gaśnie. Jeśli będę trzymał silnik na wysokich obrotach podczas przełączania się to włączy się gaz ale bardzo źle pracuje i muszą to być obroty powyżej 2500 bo inaczej to zgaśnie. Zauważyłem że w bardzo krótkim...
Witam, tzw. "nadpalone styki przerywacza" - podpiłowuje/szlifuje się bardzo drobnym pilniczkiem albo "papierem ściernym gradacji 200/300" i używa się nadal oryginalnych, bo na tym głównie polegała 80-50 lat temu ich "regeneracja". Ja tak zrobiłem w moim "Komarku" i mam dzięki temu oryginalny przerywacz sprzed 60 lat. Silnik zapala mi na 1/4 ruchu pedałów...
Witam. Mam problem z moim coltem. Po kupnie padł aparat zapłonowy, został wymieniony jak i swiece oraz kable. Wyregulowane zostały zawory i problemem został niby silnik krokowy ,ktory nie przeszkadzal w jezdzie. Czasami dluzej przytrzymywal wysokie obroty (praktycznie niezauwazalne) . Wczoraj zrobilem traske 700km z czego jakies 300 jechlem 150-160...
Witam. Posiadam Golfa 3 z 1993r z silnikiem 1.4 benzyna + gaz. Silnik po odpaleniu na benzynie trzyma obroty miedzy 2000-3000. Kiedy przerzucę na gaz obroty spadają i silnik pracuje tak jak powinien. Co może być przyczyną zbyt wysokich obrotów na benzynie?
mam problem z obrotami strasznie długo trzymają się wysokie obroty na zimnym silniku i nie można ruszyć bo zaczynają wariować podmieniliśmy komputer z innego auta ale razem z immobilizerem i wszystko było ok obroty podniosły się do 1500 i zaraz spadły na 1200 i można było jechać dlatego tez chce kopic komputer i podłączyć go bez zmiany immobilizera...
oże masz włączony tryb tzw. siłowy do orki? Przeczyść filtr z magnesami po siedzeniem. Po zgaszeniu silnika ramiona z ładunkiem opadają szybko, czy podnośnik trzyma?
Witam Mam problem ze skuterem Kymco ZX 50 2T. Jeżeli przeprowadzam regulacje gaźnika, na gorącym silniku chodzi dobrze ale już na zimnym chodzić nie chce na wolnych obrotach a jeżeli ustawie gaźnik na zimnym silniku to chodzi dobrze dopóki się nie nagrzeje bo jak się nagrzeje to trzyma wysokie obroty. Myślałem że to wina gaźnika, wymieniłem na drugi...
Witam wszystkich. Akurat w tym przypadku okazalo sie, ze mikrostyk wolnych obrotow nie załącza sie w zadnej pozycji- blacha nie dotykala do niego. po zalozeniu poprawnym i wyregulowaniu silnik chodzi jak nowo narodzony. obroty trzyma na poziomie 800/min. Pozdrawiam i zamykam temat.
Możesz wytłumaczyć dlaczego miałoby go zalewać, bo jakoś nie mogę zatrybić. Może jestem zbyt mało inteligentny. W taki sposób, że gaźnik membranowy cały czas pompuje paliwo (brak komory pływakowej). Są 3 wyjścia nadmiar albo trafi do filtra powietrza albo do silnika lub do baku. Pierwsza opcja odpada bo silnik ma membranę pomiędzy gaźnikiem a cylindrem....
Pod maską podejrzane wydało mi się że przepustnica słabo się trzyma silnika - jest dość luźna. Czy to ona jest przyczyną? Czy strzał który usłyszałem mogła wydać przepustnica? Jeżeli cała przepustnica "lata" to może i strzela, albo to że jest luźno jest wynikiem tego strzału. Jeżeli jest luźno to nieprawidłowo, może łapać "lewe" powietrze i dlatego...
Witam Koledzy może mi doradzi, bo auto mi przerywało, zaprowadziłem do mechanika i facet podłączył pod komputer, wyskoczyło kilka błędów, zresetował je i później tylko jeden 00513. Gostek stwierdził,że przepustnica do czyszczenia. Wyczyścił i zaczęła się jazda- falowanie obrotów, dodawanie gazu,trzymanie na wysokich obrotach silnik. Regulował nastawy,...
Kłaniam się Szanownemu Forum. Jakiś czas temu nabyłem gramofon Bang Olufsen Beogram 1900. W oczekiwaniu na igłę przeleżało mu się jakiś czas w szafie. Teraz ma już igłę, ale silnik zaczął wydawać ponure odgłosy, bzyczy niczym trakcje wysokiego napięcia w czasie deszczu. Wymontowany pracuje jeszcze głośniej. Poza tym gramofon poprawnie odtwarza płyty...
Na alternatorze - przed regulatorem napięcia - napięcie powinno być wyższe niż za regulatorem napięcia. Za regulatorem ok 14,4-14,8V (zależnie od auta). Jeżeli za regulatorem - niezależnie czy obroty silnika wysokie, czy niskie) jest w mirę stałe napięcie (np 14,4V) to regulator ok. Jeżeli to napięcie skacze - moim zdaniem regulator nie trzyma. jeżeli...
Po wyczyszczeniu przepustnicy i przy pierwszym uruchomieniu silnika nie możesz dotykać pedału gazu. Powinien pochodzić przez kilka sekund żeby się zaadaptowała. Jak to nie pomoże to trzeba rozgrzać silnik do 90 stopni i wtedy komputerowo robić adaptację.
dochodzą? te 1300rpm to tylko podczas zapalania czy normalnie trzyma taką wartość?
Silnik Japan Servo KZ42FP4-716 zupełnie nie nadaje się do budowy frezarki , jego parametry poza tymi które podałeś to nominalne obroty 2800 rpm moc 0,0001kW . Poza zbyt wysokimi obrotami to moc jest mizerniutka , do budowy frezarki amatorskiej wypada dać silnik o momencie trzymania w przedziale 0,5÷1 Nm przelicz sobie swój z kW na Nm . Do sterowania...
Mam to samo v 40 1.9 td 2000r a szczególnie po dłuższej jeździe jak się rozgrzeje to trzyma obroty jak nacisne włącznik opuszczania szyb to spadają co może być pomocy
Ciekawe jak może się uszkodzić coś czego w tym silniku nie ma? Owszem nie ma jednolitego zespołu pompy wtryskowej funkcjonalnie jest regulator odśrodkowy, wał z krzywkami, sekcje wysokiego ciśnienia i oszczędność producenta w postaci eliminacji korpusu pompy i wbudowanie wszystkiego w blok silnika. Normalnie oddał by pompę na serwis a tak jest lipa....
Proponuję najpierw sprawdzenie silnika. Włącz szlifierkę bezpośrednio do sieci omijając układ powolnego startu. Trzeba mocno trzymać! Powinien silnik wejść natychmiast na wysokie obroty. Silnik nie może iskrzyć mocno i ciągnąć łuk po komutatorze. Komutator ma być czysty i bez nadpaleń na wycinkach komutatora. Jeśli pracuje czysto to wina leży po stronie...
przede wszystkim sprawdz visco.Na zimnym powinno dac sie krecic rekami, aczkolwiek z oporem, na gorácym powinno byc sztywne.Po odpaleniu zimnego silnika i trzymaniu przez dluzsza chwile silnika na wysokich obrotach powinienes slyszec wycie wentylatora przez jakies 1-2 minuty, a nastepnie wycie powinno nagle ustac i slychac juz tylko sam silnik. Zatarte...
Motorower 50ccm wchodzi na wysokie obroty robi buuuu i znów wchodzi jak trzymam manetke do oporu Jawa robby 50 silnik 139fmb na licencji hondy , Gdy dam gazu do oporu,wchodzi na wysokie obroty,spada do połowy i wchodzi na wysokie obroty itd .. Gaźnik wyregulowany filtr powietrza nowy świeca nowa cewka sprawdzona Jeśli zły temat proszę o przeniesienie...
Wiem - sprawdzałem to już kiedys. Malo gazu zaraz po uruchomieniu i szybciej zmienia. Ale ona i tak jak się jedzie na wzniesienie to nie chce trzymać normalnych obrotów tylko wyższe.
Witam, zmieniałem silnik z m40b18 na m43b18 po podpięciu wszystkiego obroty trzymają się między 1.5-2k nie chcą zejść niżej i silnik tj się zalewa bardzo dużo pobiera benzyny spalanie na postoju pokazuje 15l na zegarach co może mu dolegać?
sprawdź szczelność rurek do kolektora idących i ich połączeń , przepływka, silnik krokowy, odma sprawdzone ? ja miałem podobnie z trzymaniem wysokich obrotów przy zmianie biegów, ale w innym aucie(bmw) i tam był odłączony czujnik sprzęgła celowo, ale nie wiem czy masz elektroniczną przepustnicę czy na linkę. jesli masz elektroniczną przepustnicę to...
trzyma sie na trzech troksach 25 i trzeba być magikiem zeby go uszkodzić przy wyjmowaniu
Ja właśnie wymieniłem czujnik położenia przepustnicy i samochód trzyma idealnie obroty, wszystko wróciło do normy, koszt tego czujnika to 25zł.
Witam. Mam problem z quadem 125 skrzynia 3+1, otóż przy zgaszonym silniku biegi wchodzą, po odpaleniu biegi już wchodzić nie chcą, muszę trzymać go na wysokich obrotach bo gdy puszcze gaz to od razu gaśnie. Pozdrawiam
Witam wszystkich, nie znalazłem podobnego tematu z rozwiązaniem dlatego piszę jeszcze raz. Pacjent Peugeot Partner z 2003 roku 2.0 HDI po odpaleniu na zimnym silniku trzeba trzymać na gazie bo auto by gasło, jak się nagrzeje to obroty idą do góry około 3 tyś i nie schodzą w dół czy na biegu czy na nautralnym, dopiero po naciśnięciu hamulca obroty spadają....
Byłem dzis w serwisie gazu z pytaniem czy podczas przegladu cos nie zostalo zle ustawione ale Pan sprawdził pod kompem parametry ,potem szczelnosc parownika i powiedzial ze wedlug niego wszystko jest Ok.Nie mam już sił... Dodano po 2 Auto idealnie trzyma obroty na biegu jałowym ale na zimnym silniku nawet jak odpali to obroty mam dosc wysokie ok 1400-1600obr.i...
Weź jeszcze zrób tak : odłącz wtyczkę zaworu dodatkowego a wężyk idący do tego zaworu zaciśnij jakimiś szczypcami lub morsem, odpal auto i sprawdź jaka będzie reakcja, obroty powinny trzymać na 700. nie sprawdziłeś jeszcze oporności czujnika temperatury cieczy silnika, na zimnym i na ciepłym sprawdź szczelność odmy i kalosza
Mocowanie silnika sprawdziłem. Zrobiłem test z ruszaniem na zaciągniętym ręcznym i silnik też nie stukał. Żeby zaczął stukać potrzeba obrotów powyżej 2 tyś i auto musi jechać \ silnik musi być obciążony . Najbardziej stuka gdy np jadąc powoli wrzucę mu piątkę i dodam gazu , wtedy wydaje odgłos klekotania. Gdy podczas jazdy trzymam wysokie obroty , klekotanie...
No to może ja zapytam.Komunikat ten sam prawie...i dzieje sie tak... Gdy zapalam silnik,na ssaniu pracuje normalnie,gdy przechodzi z pracy na ssaniu na pracę bez ssania-silnik gaśnie i pokazuje ten właśnie błąd. Opanowałem to w ten sposób,że cały czas trzymam go na wysokich obrotach do osiągnięcia temperatury 70 stopni i auto jeżdi normalnie...czyli...
Sprawdź map sensor. Miałem tak w uniaku: była iskra, było paliwo a palić na ciepłym nie chciał, do tego trzymał wysokie i nierówne wolne obroty.
Korek był odkrecony na zimnym silniku, wiem że na gorącym się nie odkręca, Gdyby to kolega zaznaczył na początku to, byłoby mniej gdybania. w instrukcji od 206 z takim samym silnikiem jest napisane że przy odpowietrzaniu układu po wymianie płynu zbiornik ma być otwarty, a tu się tak nie da po prostu, pół minuty i wywala płyn, porażka jakaś i tyle....
Witam!!! Mam problem z zapłonem !!!!! Na zimnym silniku auto odpala na dotyk i chodzi książkowo, po krótkiej chwili gdy tylko temperatura wzrośnie silnik tyrkota aż w końcu gaśnie!!!!Ponowne odpalenie bez dodania gazu jest nie możliwe ,gdy już odpali zgaśnie po odjęciu nogi z pedału!!!! Co mnie zadziwia i niepokoi to to że w momęcie trzymania silnika...
Witam Ja mam ten sam objaw czujnik położenia przepustnicy czujnik temp . zmieniony a silnik krokowy nic nie ma wspólnego jeżeli obroty wysokie sie utrzymują na nagrzanym silniku bo w moim przypadku sie tak dzieje( na benzynie nie chce chodzic odplai i gaśnie a na lpg trzyma obroty)
witam Motocykl mam od nowości , przebieg 1100km . Silnik 156fmi Ohv , gaźnik Keihin pz 26 . Świeca podmieniana na Denso - bez zmian . Od nowości jest mały problem : Włączam ssanie , odpalam , przełączam na pół ssanie , gdy się trochę rozgrzeje silnik ruszam . Po przejechaniu 1-3 km wyłączam ssanie . Zanim ruszę muszę cały czas pilnować /trzymać manetkę...
Witam. Mam problem z wysokimi obrotami silnika w odśnieżarce Agroma Bizon, silnik Loncin 196cc. Silnik odpala normalnie zarówno jak jest zimny i ciepły i trzyma wolne obroty, jednak zwiększając obroty zaczyna się krztusić, "kichać" a przechodząc na najwyższe obroty całkowicie gaśnie. Włączając napęd i rotor na wolnych obrotach jest ok, ale na średnich...
Silniki asynchroniczne są w tych dużych (stacjonarnych) wiertarkach - w przemysłowych są zwykle trójfazowe. W wiertarkach elektrycznych ręcznych (czyli trzymanych w rękach, przenośnych) stosowane są silniki komutatorowe, gdyż te ostatnie są przy tej samej mocy znacznie lżejsze i mniejsze niż synchroniczne czy asynchroniczne. owszem, wiercenie nie wymaga...
bozo86 jak tam udało się znaleźć przyczynę ? mam podobne objawy u siebie w C4GP 1.8 16V. Odpalam na benzynie zimny silnik, wchodzi na obroty płynnie schodzi do jałowych płynnie i w tym momencie zaczyna szarpać silnikiem przez 10-20 sek. - stabilizuje się na jałowych obrotach ale dodanie gazu dławi go. odczekanie 2-3 minut lub kilkukrotnie wprowadzenie...
tak, na wysokich obrotach chodzi ale tylko na benzynie. Np. jak dojeżdżam do ronda, skrzyżowania muszę na postoju lub dojeździe na luzie trzymać wysokie obroty inaczej zacznie go dławić i zgaśnie.
Witam , mam problem z autem jak w temacie a mianowicie auto po odpaleniu czy to na zimnym czy ciepłym silniku utrzymuje wysokie obroty w granicach 2500-3500 obr/min bez falowania tzn. cały czas trzyma sztywno np.3000obr. i po dodaniu i odjęciu gazu wraca do tych samych obrotów. Czasami ale to bardzo rzadko zdarza się że obroty są ok.Co to może być bo...
Witam. Toyota yaris1.5ts 2005r .obroty po odpaleniu zimnego silnika wynoszą 2100obr/min.Po podłączeniu komputera diagnostycznego żadnych błędów,spalanie na poziomie 7,2l/100km.Obroty nie falują,po rozgrzaniu trzyma 750obr/min.jaka może być przyczyna tak wysokich obrotów na zimnym silniku?
Zbyt wysokie obroty są przyczyną włączania się sprzęgła. Witam Podczas uruchamiania silnika sprzegło trzyma i napedza przekładnie a zarazem koło. Dosyć ze silnik ma duza kompresje jest ciezko go zapalic to jeszcze dochodzi do tego to otwarte sprzegło. Żadne wysokie obroty, tylko zakleszczone lub uszkodzone sprzęgło. Przecież, podczas uruchamiania silnika,...
Mnie już aisan położył na kolana.Jeżdżę tylko na gazie,bo na benzynie to jest tragedia.Oto,co mi się dzieje na benzynie:na zimnym silniku bez ssania gaśnie na starcie,muszę dużo gazować,żeby nie gasł,w czasie jazdy,czy to ciepły,czy zimny silnik,przerywa,bez ssania jak zahamuję to gaśnie bez prze gazowania.I co ja zrobię,zimny silnik odpalany na ssaniu...
Masz do sprawdzenia dwa podzespoły sterowania silnikiem: - silniczek krokowy,który jest zaworem powietrza dodatkowego (może być zablokowany w pozycji otwarty, jak dla zimnego silnika) - czujnik temperatury silnika dla komputera (podaje zafałszowaną wartość temperatury [zimny silnik] więc komputer trzyma otwarty silniczek krokowy)
Sterownik silnika na zimnym nie ustawia obrotów na 1400 tylko "dodaje gazu" na powiedzmy 5%. Nie wiem jak w tym, ale w większości samochodów benzynowych którymi jeździłem, trzyma jednak ustawienie obrotów - można zrobić prosty test - na zimnym silniku zaraz po odpaleniu ruszyć i jechać bez gazu, nawet pod lekkie wzniesienie. Jak podniesie do 1400 pod...
"Panowie , mamy go" Odłączyłem czujnik prędkości i nareszcie wszystko wróciło do normy.Zapala się cały czas kontrolka po ruszeniu ale to normalne przy odłączonym czujniku. CBA wielkie dzięki za pomoc. Zastanawiam się tylko jak duży ma wpływ prędkość pojazdu na obroty skoro tak mocno mi podbijało obroty. Pewnie chodzi o ilość powietrza wpadającą do przepustnicy....
Dzięki kolego za odpowiedź ale sitko czujniki są nowe i silnik po regeneracji próbowałem regulować pokrętłem ale nie reaguje tylko cały cza trzyma wysokie obroty temperatura ogrzania jest niska
Wydaje mi się, że dopóki go nie powywracali to ten silikon jakoś to trzymał w kupie. a teraz dostała się benzyna i zrobiło się bagno
Witam dzięki za odpowiedź. Właśnie sprawdzałem i nie ma nieszczelności ani na układzie ani na korku. Po ostygnięciu silnika odpala normalnie ale jak się zgrzeje nie ma chęci zapalić. Jedynie to muszę trzymać nogę na gazie i trzymać na wysokich obrotach. czy to jest normalne . Jak nagrzeje się silnik i odkręceniu korka ze zbiornika wyrównawczego płyn...
Teraz się sprawy skomplikowały :( Wziąłem go trochę pomęczyłem i trzymał te wolne obroty, troszkę wysokie ale trzymał. Więc Podpiąłem pług obróciłem silnik o 180 stopni i rura na ugur. I tu pojawił się problem, przejecheałem może z przejazdy po 10 metrów i silnik stanął. Nawet nie sprawdzałem niczego i wsadziłem dziada do garażu. Wróciłem po 10 min...
Witam jestem świeżo po kupnie Suzuki bugmar 125 2004r(gaźnik)chciałbym was zapytać czy po odpaleniu skutera na zimnym silniku lub po 3 godzinach przerwy od jazdy też wchodzi wam na duże obroty przez około minuty max dwie. chwilę przerwy jak obroty są normalne co jakiś czas dodaje sobie gazu silnik.Przy jeździe nie widzę problemu przyspiesza normalnie.Czasami...
Witam, jestem nowy z dziwnym problemem. VW Polo 1.4 TDi rok 2007, silnik BMS, ciężko pali a po 10-15 sekundach, odpala. Trzyma obroty około 1200-1300. Kontrolka silnika na pulpicie, Błąd P0322 - brak sygnału, błąd G28 brak komunikacji. Sprawdzony stary i nowy, takie same wartości. Instalacja sprawdzona, ale wciąż ciężko kręci. Proszę o pomoc.
Witam. Posiadam pilarkę spalinową Stihl ms 180. Brak jest wolnych obrotów silnika. Po puszczeniu dźwigni sterowania główną przepustnicą piła gaśnie. Na wysokich obrotach działa ok. przy odpalaniu muszę trzymać wciśnięta dźwignie przypustnicy bo inaczej gdy ją puszcze piła nie odpali. Czyściłem gaźnik sprężonym powietrzem i nic nie pomogło. Filtr paliwa...
Cześć wszystkim. Mój problem polega na tym, że po wymianie gaźnika w moim chinolku na nowy, silnik od razu po odpaleniu utrzymuje bardzo wysokie obroty. Sprawdziłem linkę i iglicę, nie zawiesiły się i są prawidłowo ustawione. Próbowałem dokręcić śrubę od regulacji biegu jałowego ale nie ma żadnych efektów mimo iż jest dokręcona na maska, skręciłem też...
Witam Mam takie jedno pytanko. Kupiłem przed wczoraj kadeta combo silnik 1.6 benzynka plus gaz. Jak na biegu jałowym dodam gazu a następnie go puszczę to jeszcze przez jakieć 2 - 3 sekundy trzymają się wysokie obroty silnika i dopiero potem spadają zamiast odrazu po odjęciu nogi z gazu. Wymieniłem świece ale niec to nie dało. Dzieje się tak i na benzynie...
silnik trzyma obroty punto laguna trzyma obroty vectra trzyma obroty
mitsubishi falownik sprzedam sieć halogenowy transformator
telewizor samsung restartuje telewizor samsung restartuje
Daewoo-FSO Lanos 1.6 – podłączenie węży kolektora ssącego, schemat króćców, podciśnienia Aixun T3A z kolbą T245 vs JBC – opinie, kompatybilność, trwałość, czy warto kupić?