Obawiam się, że to pierwsze oznaki uszkodzonego sterownika pompy wtryskowej. W zeszłym roku dawałem do naprawy podobny sterownik z Forda, za naprawę płaciłem 250zł.
Uważam jak kolega wyżej - trzeba by kupić praktycznie przednią połówkę auta żeby nie przepłacać za części a że astrę g w znośnym stanie kupi się teraz za małe pieniądze więc takie kombinacje nie mają sensu ekonomicznego .poza tym silnik y20dth (z takim miałem do czynienia) nie jest jakimś kultowym motorem aby robić takie kombinacje - o ile mechanicznie...
poszukuje schematu Opla Astry 2.0DTI 101KM silnik y20dth 2003r nie mogę nigdzie znaleźć a pilne z góry dzieki:)
Masz moduł wentylatorów?
Więc zapytam inaczej. Zakładajać że silnik jest w dobrym stanie pompa turbo itd. Ile można uzyskać tej mocy mniej więcej jakim kosztem i ile auto pojeździ po tym zabiegu? Wiem że nie jesteście wróżkami, ale może ktoś ma takiego opla bądź serwisuje komuś i zna odpowiedzi na moje pytanie już pisałem okolice 120 PS i 260 Nm sa osiagalne dla jednostki...
Oprócz tego ciśnienia atmosferycznego, które jest nieprawdopodobne reszta wygląda w miarę normalnie 2 litrowy silnik diesla z zamkniętym egr będzie pobierał bez doładowania 500mg/suw, taki pobór powietrza wynika z jego konstrukcji mechanicznej
Trzy stówki za używany wtrysk do starego gruza o wartości dwa koła? 🤣 No bez jaj. Ostatnio kupiłem kompletny silnik za 500. Ta druga oferta ma sens już ją widziałem. Choć takie sklepy jak ten są nie poważne, wystawiając coś nie wiedza czy mają tylko trzeba pytać? No nic, mimo wszystko dzięki za chęci.
Rozwiązano Silnik =złom. Nieszczelne zawory, zapieczone pierścienie tłokowe oraz porysowana gładź cylindra. Założony silnik Y20DTH tylko pompa wtryski oraz EGR przełożony z mojego silnika. Auto śmiga niemal jak nowe.
Witam. Jestem posiadaczem Opla Astry II z 2 - litrowym silnikiem Y20DTH (DTI) 101 km. Zauważyłem ze jak jest dosc niska temperatura na zewnątrz poniżej 2-3 stopni to po dłuższym staniu samochodu np po nocy silnik podczas przyspieszania dławi sie i szarpie. Dzieje sie tak zaraz po uruchomieniu silnika i przestaje sie dławic tak po około 5 minutach......
Silnik 2,0DTI kod silnika Y20DTH 101KM. [/i]
Silnik Y20DTL 84KM i silnik Y20DTH 100KM to są dwa identyczne silniki,cały ich osprzęt też jest taki sam. Zmiany są w elektronice sterującej.Poszukaj jakiegoś dobrego tunera a napewno ci pomoże.
miałem podobne objawy w zafirce 2.0 dti y20dth po lekkim rozgrzaniu wyłączał się obrotomierz silnik pracował kulawo zapalały się kontrolki serwisu i układu chłodzenia po wymianie czujnika obrotów wału korbowego wszystko wruciło do normy. czujnik znajduje się koło miski olejowej a kostka koło pompy wtryskowej
Mam taki problem z moją asterka z 2000r. Silnik Y20DTH. Jest tak od czasu kiedy ją posiadam. Przy ruszaniu jak mam wciśnięte sprzęgło i naciskam pedał gazu i popuszczam sprzegło to trzeba gaz dość długo przytrzymać i mocniej niż w innych autach żeby ruszył. Jak się silnik rozgrzeje to jest troche lepiej ale jednak to nie jest tak jak w innych samochodach......
Witam wszystkich. Panowie zrobiłem najgłupszy błąd podczas wymiany filtra paliwa. Nie zalałem filtra paliwem. Paliwo było w obudowie i myślałem, że wystarczy, niestety okazała się że nie i efekcie zapowietrzył się układ. Dajcie jakiś sposób na odpowietrzenie. Ale nie typu odkręcanie wtrysków. Gdzieś kiedyś czytałem że jakiś przewód trzeba ściągnąć,...
Auto jak w temacie. Nie wkręca się na obroty - jest w trybie awaryjnym. W zeszłym roku miało zamontowany nowiutki EGR a teraz m in ma od niego błąd. Obroty pompy widzi na testerze. Teraz pytanie czy PSG16 padł czy elektroniczny egr Walbro. Zawór po włączeniu zapłonu piszczy, zaś próba jego wysterowania z testera x431 kończy się niepowodzeniem. Miał...
Nie sadze zeby mnie pogielo. Okazalo sie w moim autku ze tylne szczeki trzymaly delikatnie tarcze i blokowaly zmiennie na tyle ze auto nie zbieralo sie i silnik zachowywal sie bardzo dziwnie. To ze CHECK pojawial sie , tracil moc w niepodziewnaych momentach itp...to inna sprawa, bo wszystko bylo sprawdzone i nie bylo bledow. Wpadlem do mechanika , a...
Witam Auto: Zafira A 2001 silnik Y20DTH 2.0D 101KM Bład P0530 czyli za niskie cisnienie w układzie. Po podłączeniu interfejsu Delphi Ds150 moge z poziomu programu załączyć "przekaźnik klimatyzacji", wtedy klima startuje i działa jak trzeba, wentylatory też. W innej zakładce w tym programie moge podejrzeć takie parametry jak: - czujnik cisnienia w klimatyzacji...
sorry,ale silnik to Y20DTH i stara pompa wtryskowa,Astry H nie mają już takich pomp, tylko listwy Coś Cię poniosł
Witam Poszukuje sygnału wtrysku paliwa z komputera pokładowego (ECU typ: PA6-GF15 oraz napis TA 4503 firmy DELPHI) silnik Y20DTH Astra G z 2003r ,sygnał obrotomierza znalazłem zdjęcie nr 2 przewód zielony, lecz tego od wtrysku nie mogę. Potrzebny mi jest ten sygnał ponieważ instaluje w swojej astrze komputer pokładowy YACC ( http://e-pmk.eu/pl/diy/...
Temat zamykam. Oczywiście winny był sam czujnik. Na oscylogramie tylko szum, kiedy silnik przestawał chodzić. Wymieniono na Delphi SS10821, który ma 3-5cm krótszy odcinek kabla 'L'. Kwestia poprowadzenia i wszystko pasuje. L i L1 to długości w [mm], jak wyjaśniono wyżej.
opis kodu podałem ci z dokumentacji opla ponieważ pracuję w oplu i mam dostęp. Jak bys podał pełne dane samochodu np. rocznik i oznaczenie silnika to może więcej byś się dowiedział. Poza tym silnik Y22DTH był pakowany tylko do OMEGI B, a do VECTRY X20DTH, X20DTL, Y22DTR lub Y20DTH Dodano po 4 Wynika w takim razie ze wszyscy odpowiadaja i nie rozumieja!!!...
Witam.Mam vectrę C z silnikiem y20dth. Problem polega na tym że raz na jakiś czas nieokreślony (przejadę 20km lub 340km silnik ciepły) silnik spada do około 1000 obrotów i nie reaguje na pedał gazu świeci się lampka (jedź do serwisu).Po pewnym czasie słychać odgłos stuknięcia i wszystko wraca do normy można jechać aż do następnego razu kiedy się to...
Część ! Wymieniał ktoś może silnik 2.0 DTI 100 KM opel Signum 2003 r. na nowy słupek o tych samych Parametrach plus montaż osprzętu ? Parę dni temu pękł mi wał.. zakupiłem słupek i pytam was o jakieś porady przed montażem oczywiście nowy rozrząd płyny wtryski po regeneracji . 2.0 DTH DTI Y20DTH
Witam. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem bo juz tracę rozum. Problem zaczął się od wymiany silnika (auto jak w temacie). Przedtem wszystko było w najlepszym porządku. Mechanicy przy wymianie silnika uszkodzili jak się później okazało gniazdo pompy wtryskowej i jej piny. W samochodzie jest pompa z dwoma wtyczkami czyli sterownik pompy i silnika...
Zafira 2.0 DTI Y20DTH zawór sterowany jest elektrycznie a problem polega na blokowaniu się "łukowego popychacza" zaworu. Czy jeśli fizycznie rozłączę popychacz zaworu od siłownika elektrycznego i zawór zablokuję (zaspawam) a reszta zaworu z obracającą się osią o wysterowany kąt zostanie bez zmian, czy w ten sposób mogę oszukać silnik ? moim zdaniem...
Zazwyczaj wystarczyło mi czytanie forum jednak teraz potrzebuję pomocy Waszej. Zaczynając od początku to tak: były 2 samochody vectra B anglik z 2001r z silnikiem Y20DTH (diesel) - wszystko działało auto na chodzie, natomiast drugie auto to Vectra B europejska wersja (niemiec) z 2000r z silnikiem X20DTH (diesel) - silnik miał ukręcony wał i przyjechała...
Dzień dobry, Chyba zacznę od tego, że przejrzałem: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Silnik cieknie spod pokrywy z przestrzeni wokół pompy wody, otworem za śrubą napinacza łańcucha: https://obrazki.elektroda.pl/8527716800_... Dokładniejsze zdjęcia...
Cześć wszystkim, temat archiwalny ale może... w takiej samej astrze tez pęk mi wał kupiłem cały słupek mechanik przełożył i klapa twierdzi że nie ma kompresji i co teraz czy faktycznie czy silnik długo gdzieś sobie leżał , co może być przyczyną -ustawienie rozrządu ,zapieczone pierścienie czy może jaszcze coś innego.
Zafira 2.0 DTI Y20DTH zawór sterowany jest elektrycznie a problem polega na blokowaniu się "łukowego popychacza" zaworu. Czy jeśli fizycznie rozłączę popychacz zaworu od siłownika elektrycznego i zawór zablokuję (zaspawam) a reszta zaworu z obracającą się osią o wysterowany kąt zostanie bez zmian, czy w ten sposób mogę oszukać silnik ? moim zdaniem...
Jak w zafirze masz silnik 101 konny to masz Y20 DTH. X20DTH 101 konne były montowane tylko w Vectrach i Omegach, wszystkie inne X20 to są DTL i mają 82 konie bo są fabrycznie bez IC. Y20DTH i X20DTH różnią się momentem według statystyk Y20 ma 230NM, a X20 ma 205 NM. I z tego co jeszcze kojarzę Y20 są już EGRy sterowane elektronicznie. Tak dla potomnych...
Witam .Auto jeżdziło "koło komina" i było wszystko ok , płynu w układzie chłodzenia ubywało ale w granicach zwykłej eksploatacji - jakiś litr na półtorej roku.Niestety zaszła potrzeba przejechania dalszej trasy , ciurkiem jakieś 600km i następnego dnia po powrocie auto się rozciekło . Byłem przekonany że to pompa ale zdjąłem osprzęt , dostałem się do...
witam Właśnie problem rozwiązałem temat zamykam pozdrawiam
Silniki X20DTL i Y20DTL mają sztywne koło, Y20DTH dwumas.
Potrzebujesz głowicy silnika X20DTL, nie ważne w jakim samochodzie siedziała... były też Y20DTL (oraz X20DTH i Y20DTH) ale nie wiem czy były jakieś różnice w głowicy. Silniki X to wersje EURO-2, natomiast Y to EURO-3.
ten schemat wziołem z elektrody i to dokładnie taki jak mi potrzebny ale widzisz jaka jakość teraz dane opel zafira 2.0DTI 16 v oznaczenie silnika y20dth rok prod 2000 dzięki
Panowie, czy istnieje możliwość przeprogramowania (podwyższenia do ok.23*C) temperatury, w której rozpoczyna się podgrzewanie świec żarowych w omedze x20dth (2000r)? W silniku y20dth kontrolka świec żarowych mignie choć na ułamek sekundy, niezależnie od temperatury silnika.
Te czujniki padają jak muchy.
Witam. Z157 to numer lakieru, silnik to X20DTL , Y20DTH, na tej tabliczce na słupku 3,4,5, pozycja to oznaczenie silnika od benzynowych o różnej pojemności do diesla. Podałem oznaczenie diesla, można też odczytać z VIN-u ale trzeba do serwisu, powodzenia.
Sprawdź obecność powietrza w układzie paliwowym (odpowietrz układ). Podobny przypadek miałem trzy tygodnie temu. Zafira, silnik Y20DTH, pompa PSG16. W czasie jazdy silnik zaczął szarpać a następnie zgasł. Kody błędów: P0340, P0335. Po ich skasowaniu i próbie uruchomienia silnika ponownie pojawiały się - jeden albo drugi, albo oba na raz. Po różnych...
Sterownik ABS znajduje się obok pompy hamulcowej, pod skrzynką bezpieczników w przedziale silnika.
Dzięki za odpowiedz muszę powiedzieć że trochę rozjaśniłeś mi temat i nie jest tak fatalnie jak myślałem (ale mogę się mylić). Sprawdzałem stronę którą podałeś ale znalazłem tam wsad tylko do zafiry oznaczenie ECU 0 281 010 268 to pewnie też jest do silnika y20dth (ale na razie nie znalazłem żadnych danych na jego temat). Pisałeś żeby "ze sterownika...
Witam jestem posiadaczem vectry b po-lift z silnikiem y20dth. Po zmianie opon na zimowe przy prędkości 50-60 km na każdym biegu czuć wibracje pedałów gazu i hamulca , coś jakby załączający się ABS. ponadto przy hamowaniu z tej prędkości pedał hamulca jest sztywny a po mocniejszym wciśnięciu czuć coś jakby ślizganie. Myślałem ze to wina zbieżności opon...
Proszę o pomoc w sprawie egr-a wahler w oplu vectrze C. Potrzebuje jakieś informacje jak można sprawdzić egr nie podłączając go do samochodu, może miernikiem? Zawór ten jest taki sam jak w oplu zafir A, signum, astra G, frotera B. Silniki to Y20DTH Y22DTR X22DTH.
Jak w temacie zafira 2,0 nie wejdzie wyżej jak 3000obr/min. Wyrzuca błąd P1335 i jeszcze błąd czujnika wału. Czujnik jest sprawny. Obroty silnika pokazuje dobrze,obroty pompy o polowe mniejsze czyli jak należy. Problem pojawia się na ciepłym silniku.
Witam kolego czy udało ci się rozwiązać problem ? Mam pompę po regeneracji i nadal tak kuleje już 2 razy dawałem na reklamacje a oni załamują ręce. Witaj, Kolego ogólnie nie dałem rady tego zrobić. Wiem tylko, że winny był zacierajacy się tloczek w pompie. Potem doszedł silnik i pare innych rzeczy. Nie opłacało się. Samochód został sprzedany. Miałeś...
Po podłączeniu do komputera uzyskałem taki błąd "Exhaust gas recirculation system". Co zrobić z tym fantem? Opel Astra II Silnik 2.0 DTI 16V (Y20DTH 74kW) Przejechane 152 000 kilometrów
Witam W zał. dokładna instrukcja (rysunki i opis PL) wymiany rozrządu dla silnika Opel 2.0 DTi (Y 20 DTH). 26 stron .pdf.
W takim razie mnie też ktoś wprowadził w błąd, bo schemat, który mam ma być rzekomo dla vectry B do 2001r...a wynika, że chyba nie jest. I jest tam ewidentnie połączenie z bezpiecznika F22 do złącza X1, a potem do żarówki bagażnika, po czym jest włącznik w klapie zamykający masę...Próbowałem w każdym razie pomóc. Spróbuję znaleźć właściwy schemat celem...
Ta właśnie taka chłodnica jest w tym aucie. Nie ma tam miejsca na ten termowyłącznik (rezystor) którego mi brakuje w tym aucie. Koledzy, może ma ktoś taką vectre w zasiegu wzroku i mógłby spojrzeć gdzie idą dwa grube czerwone z żółtym paskiem kable które wychodzą z wiązki gdzieś tak po środku chłodnicy - gruba wiązka która biegnie pomiędzy chłodnicą...
Ten program jakieś bzdury podaje, czemu zawsze jest oczekiwane ciśnienie 1,83bar??? Turbina w tym aucie zaczyna efektywnie działać powyżej ok 2300rpm. To że słabo ładuje bez obciążenia jest normalne - małe obciążenie = krótkie czasy wtrysku = małe ciśnienie spalin = słaby napęd dla turbiny. To jest silnik X/Y20DTL czy X/Y20DTH (82 czy 101KM)? Z w/w...
odkręcasz koło zębate od piasty i tam w środku są trzy,no i z tyłu przy rurkach więc chyba wszystkie odkręciłeś.Musisz ją stuknąć przez drewienko bo pewnie się przykleiła na wejściu do bloku silnika.
zafira y20dth vectra y20dth astra y20dth
słabe hamulce naczepie pralka pasek siemens arduino sterowanie przez bluetooth
moduł inteligentnego odłączona klema
Fotowoltaika: 7 paneli szeregowo, 4 zacienione – czy przeniesienie panelu lub dioda zwiększy uzysk? ICP-N15 00=N15 NEC/Tokin – bezpiecznik półprzewodnikowy 1,5A w zasilaczach Thomson PWD1XG