Odkręć gaźnik wraz ze zbiornikiem, czyli od strony głowicy na kluczyk 10 mm (oryginalnie 3/8" ) od prawej strony silnika na kluczyk 13 mm (org 1/2 "). Jak zdejmiesz, oczyść, i te 5 śrub na gwiazdkę które łączą gaźnik ze zbiornikiem odkręć, oczyść długą rurkę, sitko, membranę wymień (koszt 10 zł) paliwo wylej, zalej nowe- świeże. Poskładaj, z uwagą na...
Sprawdź położenie klinów na wałach czy są w tym samym miejscu jak są to gaźnik na stół do czyszczenia. Możliwe że coś podlazło pod zaworek iglicowy i nie odcina paliwa.
Zobacz czy nie wydostaje się paliwo z tłoczka rozdzielacza, wystarczy wyjąć klapę spiętrzającą. Była to głownie usterka 24, ale w 12 też się trafiały.
Na mój gust to wygląda na zbyt przyspieszony zapłon. Sprubój opóźnić zapłon o jakieś 3 mmm a następnie metodą prób i błędów przyspieszając go osiągnąć właściwe wyprzedzenie. Ja w takich wypadkach regulując zapłon na oko opaźniałem zapłon na tyle żeby silnik zapalił a następnie na rogrzanym silniku delikatnie przyspieszając go, następuje znaczące zwiększanie...
Sprawdź jaką temperaturę widzi ECU. Najprawdopodobniej uszkodzony czujnik temperatury wody (ten od sterownika). Sonda lambda nie ma nic do odpalania...
Dysza główna w gaźniku ma na sobie maleńki o ring, jeśli jest uszkodzony lub go nie ma, trzeba sobie dokupić i założyć. Częsty objaw na zalewanie silnika. Luzy zaworowe były ustawiane? I jakie?
Przy próbie odpalenia startnoł strzelił w gaźnik i już więcej nie odpalił. Teraz przy odpaleniu paliwo zalewa świecę i strzela w tłumnik. Bardzo proszę o pomoc Po tym "strzale" może obciął klin.
z pewnością coś złapało i z dużym prawdopodobieństwem panewka miska w dół i rozkręcać panewki na początek
ciekawa sprawa z tym laniem wtryskiwacza, być moze w tych modelach jest jakaś regulacja (dawkowanie tego paliwa) śruba tak jak na jednopunkcie w fordzie(miałem swego czasu taki problem w fieście) lub jak nie śruba to może jakiś problem w kompie skoro oryginalna wysiadła, to może problem tkwi w ustawieniach i pomóc może reset lub korekta ustawień na...
z Gazem tez jest taki problem, że zawsze gdy po nagrzaniu załączy się pierwszy raz to w większości przypadków nie reaguje na pedał gazu, obroty spadają do zera i gaśnie, dopiero gdy odpalę go na benzynie, wyłącze silnik , odpale jeszcze raz i włącze gaz to wtedy jest ok. Właśnie stąd to 40 stopni bo zawsze myślałem, że tak się dzieje z powodu niskiej...
witam liczę na pomoc
Silnik lten uzyskuje maksymalny moment obrotowy przy 7000obr/min. Maksymalne obroty silnika z narzędziem tnącym to 9500obr/min.
Nie zapala bo sterownik widzi -30 i zalewa silnik. Luzujesz króciec i na uboższej pali. Miałem identyczny przypadek w seicento. Jeśli to stało się nagle, raczej odpięty czujnik, ewentualnie uszkodzony kabel.
W moim przypadku.... Ustawilem rozrzad na blokady przy zalozeniu ze tlok na pierwszym w gore I zawor ssacy zaczyna wydech konczy tez na pierwszym.... Efekt zalewanie swiece..... Zero bledow.... Rozwiazanie: Obrocilem walk o 180 stop I czyli tlok w gore ale mijanka na 4 tlok... Pali od klucza "guzika"
Regulator do wymiany. Silnik się zalewa przez pękniętą przeponę.
Maszyna dwupaliwowa i sprawdzałeś już zapłon, gaźnik, pompę itp. Nic nie piszesz czy sprawdzałeś instalację gazową. Może instalacja przepuszcza gaz i silnik zalewa dwoma paliwami? Edit. Dobrze było by też sprawdzić instalację elektryczną zapłonu i instalacji LPG pod kątem stabilności zasilania i stabilności masy.
W skrzyni korbowej powinien być kranik do przewietrzania zalanego silnika. Jak silnik wejdzie na obroty otwórz go i zobacz ile paliwa wylatuje z niego. Prawdopodobnie zalewa skrzynię korbową ciekła frakcja paliwa.
Mógłbym prosić o bardziej wnikliwe wyjaśnienie, czemu akurat czujnik temperatury może mieć tu znaczenie ? Jestem zielony w sprawach mechaniki W przypadku uszkodzenia czujnika temperatury komputer wykrywa cały czas silnik jako zimny i zalewa go paliwem - silnik działa cały czas na ssaniu. Kolejną rzecz jaką nalerzy sprawdzić to przepływka, przepływomierz...
Na video widać, że silniczek jest sterowany po staremu — bezpośrednio stykami prądowymi wewnątrz mechanizmu. Na zdjęciu widać że to wersja ze spryskiwaczem na wycieraczce. Z takimi jest większy problem z korozją. Jeżeli płyn przepływa bezpośrednio przez oś wycieraczki, to często jest problem z uszczelnieniem które puszcza i zalewa wnętrze przekładni...
Sprawdzałem membrany i zaworek i jest ok.Teraz nie ma problemów piła normalnie działa zapala bez problemów.Macie może jakieś sprawdzone sposoby na spr. membran.Nie są nigdzie przerwane a jak spr czy nie przepuszcza paliwa to nie ma żadnych wycieków.
Witam, moja Aprilia SR50 nie była przerabiana i posiada silnik Piaggio.
Jak jest zimny to chodzi na ssaniu i dlatego nic nie szarpie, natomiast pózniej brakuje mu paliwa i dlatego go szarpie. Pali dużo bo więcej go gazujesz niż jezdzisz, możliwe przyczyny- przytkany filtr paliwa czujnik ciśnienia paliwa pompka nie robi właściwego ciśnienia Totalna bzdura! Ten silnik zalewa paliwo.
Witam. A jak zużycie paliwa? Może gaźnik źle wyregulowany i silnik zalewa paliwem. Wymieniłem pompę paliwa gdyż robiło się pod nią masło (delikatnie przepuszczała paliwo do oleju) oraz zmieniłem olej- bez zmian. Może do cylindrów dostaje się tak dużo paliwa że do oleju przesiąka. Niedopalone paliwo skutkuje białym i gryzącym dymem. Pozdrawiam
Wyłącz instalacje gazową, a najlepiej zakręć zawór na butli, i przejedz kilka dni na samej benzynie. Parowniki BRC są znane z tego że z czasem pękają w nich membrany i po dłuższym postoju gaz dostaje sie do kolektora ssącego i zalewa silnik przy odpaleniu.
Sprawdż czujnik temperatury cieczy chłodzacej,znajduje sie z tyłu silnika,z niego komputer zczytuje dane o temperaturze silnika,jeśli sie przyciął komputer podaje dużą ilość paliwa(jak przy rozruchu zimnego silnika)i na ciepłym silniku poprostu zalewa go
ciekaw jestem czy nie masz reduktora BRC. Jesli na samym paliwie jest ok a jak jezdzisz na gazie zaczynaja sie problemy to wydaje mi sie jedno ze po nagrzaniu przepuszcza zawor gazowy reduktora i jak auto zgasisz na gazie to mimo to pomalu gaz sie przedostaje do kloektora ssacego i nastepnie przy odpalaniu samochodu na benzynie robi sie strasznie bogata...
Dziwne że nikt nie sprawdził czujnika temperatury dla ecu. Jeżeli czujnik się rozjedzie a nie będzie miał przerwy lub zwarcia to komputer go nie wykryje jako błąd. Opisane zachowanie silnika wskazywałoby na ten czujnik. Zwłaszcza jak jest silnik ciepły to zalewa paliwem,wedłóg ecu silnik jest nadal zimny i zwiększa czas dawki paliwa.
Masz uszkodzony czujnik temperatury do ecu. To ten w termostacie z jasnoniebieską kostką. Odrazu ci mówie żebyś kupił ori boscha 42 zł tańsze z alegro odrazu sobie daruj. Ten czujnik wraz z wzrostem temperatury ma malejącą opornośc tym samym zmienia mieszankę.
to znaczy że właśnie reduktor zalewa silnik po zgaszeniu.Wsadź nos w filtr powietrza jak zgasisz silnik i jak poczujesz gaz to juz wiesz co znaczy uszkodzenie zaworków w reduktorze.Pozdrawiam.
Statystycznie częściej pada regulacyjna (przed katalizatorem), ale zamiast wymieniać sondę to należało ją sprawdzić z analizatorem spalin, bo jak silnik nierówno pracuje (wypadają zapłony, zalewa świece) to nie dziwota, że sonda nie pracuje. Więc być może mylisz przyczynę ze skutkiem...
Witam, moze byc tak - ze jak sie komus wczesniej przewrocil, to gaznik sila bezwladnosci / przekrzywil sie o niewielki kat na kroccu przy glowicy albo tez obluzowal i wpada w duze drgania rezonansowe, jak udaje sie odpalic silnik - przez co zaworek w gazniku nie zamyka doplywu paliwa i swieca sie 'zalewa'... Na poczatek - to najlepiej wlasnie sprawdzic,...
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Zanim rozbierzesz silnik jeszcze raz sprawdzić rozrząd i pomiar ciśnienia w cylindrach po wyłączeniu pompy paliwa. Zanosi się na zgon silnika.
prawdobodobnie przyczyna jest reduktor krótko mówiąc winna jest membrana która jest w srodku w reduktorze zrobiła sie sztywna i nie pracuje jak powinna i zalewa silnik gazem dopuki sie silnik nie rozgrzeje i membrana nie zrobi sie miekka nie bedzie dobrze pracowac taki przypadek moze zaistniec w zwyklej instalacji gazu najlepszym dla ciebie rozwiazaniem...
Witaj Jam Miałem podobnie w swojej Madzi 1.8 z 2000r. Mam Sekwencję Elpigaz Stella na wtryskach I-plus i przerywała mi między 2000-3000. Okazało się, że gazownik w bydgoszczy nie ustawił opcji zubożenia dla mazdy oraz dokładnie mapy i auto kulało, ale po pojechaniu na hamownię w gdańsku (główna siedziba firmy) chłopaki ustawili dokładnie instalację...
Zacznij od sprawdzenia (po zdjęciu górnej pokrywy), czy podczas pobierania wody, nie cieknie z zasobnika proszku, w okolicy prawego narożnika - to częsta przypadłość tych maszyn. Woda ściekając po zbiorniku, zalewa silnik. Co do fartucha, to zlokalizowanie jego nieszczelności przy zdjętej dolnej osłonie przodu, nie powinno być trudne.
tylko że reduktor jak ma twarde membrany to z reguły zimny silnik ma problem bo go zalewa gazem, wtedy śmierdzi nieprzepalonym gazem z tyłu. W miarę rozgrzewania membrany robią się elastyczne i silnik zaczyna chodzić poprawnie... a tu problem jest odwrotny, a może tłoczek w elektrozaworze sie blokuje i wtedy ma mało gazu i szarpie.
Wadliwe są dwa elementy (do sprawdzenia). 1. Pompa myjąca. Wyrabiają się tulejki wirnika i ociera o odbudowę (spada jej wydajność potem silnik się uszkadza). Niestety brak możliwości naprawy i zostaje wymiana na używkę bądź nową. 2. Zawór trójdrożny tu pada uszczelnienie i zalewa silnik zaworu (spalenie silnika silna korozja) lub też wyrabia oś i nie...
Może podcieka benzyna wtryskiwaczem. Zgaś , wyjmij bezpiecznik pompy paliwa lub jej wtyk odpal,wypal resztę ciśnienia z układu .Zagaś I potem wepnij wtyk i zobacz czy będzie ok.
Cos jest nie tak z temperatura plynu chlodniczego, na postoju bez klimy waha sie miedzy 91 - 98*C, natomiast z klima jak wczesniej 84 - 86*C Wg. mnie działanie prawidłowe . Jak jest wyłączona klimatyzacja to woda w chłodnicy jest cały czas ciepła ,a dodatkowo jeśli jest chłodny dzień to ograniczona jedynie przez prace termostatu który utrzymuje temperaturę...
Uszkodzony może być regulator ciśnienia paliwa na listwie( częsta przyczyna) i zalewa go. Odłącz go i zobacz czy nie leci paliwo przez przewód podciśnieniowy Raczej nie do końca zgodziłbym sie z Tobą. Na listwie masz w granicach 2.5 - 3.0 bara ciśnienia paliwa to nawet przy małej "dziurce" silnik napewno byłby zalewany nawet przy rozruchu. :arrow:...
Co ci da sama wymiana dysz? Gdybyś chciał przeskoczyć z 50cm3 do 60cm, no to jeszcze jak cię mogę. Tylko że 80cm3, to wzrost pojemności o ponad 50%. Czyli silnik aby wykorzystać swój potencjał musi dostać o 50% więcej powietrza. Jak chcesz to zrobić zbyt małym gaźnikiem? Tu należałoby wymienić również króciec i sam gaźnik na taki o większej gardzieli.
Autor pisze, że jak dotyka masą do kabelka ze wtryskiwaczy, to silnik utrzymuje pracę. Raczej go nie zalewa
my.IS - Lexus IS Forum . tam jest coś o tym błędzie pozdrawiam .
Jaki silnik masz w ogarze?? rometa czy od jawki??? Być może mieszanka jest za bogata i zalewa go :) Jaka jest świeca po takim duszeniu - mokra??? i jaki ma kolor. Pozdrawiam
Czujnik temperatury albo by działał albo nie. To element elektroniczny, pasywny. Takie rzeczy się nie zawieszają tylko albo działają i są sprawne albo są uszkodzone. drzasiek weź pod uwagę że to auta. Przewody potrafią się łamać, raz łączą a raz nie. Sterownik nie widzi sygnału z czujnika, przyjmuje że silnik jest zimny i go zalewa przez co ciepły...
Jak to jest silnik 2E, to ma już możliwość diagnostyki i można sobie sprawdzić VAG-iem jaką temp silnika widzi sterownik. Te czujniki przeważnie się psują w ten sposób, że sterownik twierdzi, że ciecz chłodząca ma 70 st, ciężko odpalić zimne auto, natomiast jak jest rozgrzane to się zalewa i dużo pali Masz rację.
silniki 2,5 v6 kl mazdy są bezkolizyjne ! nawet jak sie pasek urwie to nic sie niestanie co do zalewania garów to problem z elektryką sterowanie?sondy lambda?raczej pozatym jak nieznalazłeś na tym forum odpowiedzi to poszukaj na www.mazdaspeed.pl forum tylko o mazdzie-polecam! i zapraszam wszystkich mazdowiczów :D
Jaki to model kosy? Jeżeli gaźnik ma z boku dwie śrubki oznaczone H i L to wkręć obie do oporu następnie odkręc o jeden obrót Odpal kosę i dodaj gazu, jeśli będzie ją dusiło to odkręc minimalnie śubę L i próbuj dodać gazu Trzeba tak postępować aż silnik po dodaniu gazu będzie wchodził " ładnie " na wysokie obroty Śruba H służy do regulacji maksymalnych...
problem rozwiazany - pierscienie do wymiany - nie bylo cisnienia w silniku - no i jak narazie jezdzi - troche slabsza ale te 74 cisnie :)
zalewa silnik zalewa silnik astra silnik zalewa paliwem
ostatni zapisany wiersz makro wydruk rozmazuje zasilanie zmieniarki blaupunkt
schemat silnik mercure ekspres delonghi
Scania LNG, kod BMW 1245206 – zwarcie wtryskiwacza cylindra 5, SPN 1245 FMI 06 Kompatybilność pilota Came z napędem Hörmann