To masz albo zwarcie do masy kabla sterującego od wtrysku w wiązce, albo uszkodzony, przebity driver wtryskiwacza w sterowniku
witam potrzebny bedzie VAG do określenia błedów miałem kiedys auto z takimi samymi objawami ale okazało sie ze scięło klin na wale korbowym gdzie znajduje sie koło napedzajace rozrząd po prostu przesunęło sie o kilka stopni jakas franca nie dokręciła mocniej śruby dosyć czesto pracowałem nad tymi silnikami mam jako takie pojecie jezeli wypadnie cos...
I właśnie od tego jest ten czas nakładania się faz benzyna LPG. Po załączeniu LPG sterownik stag otrzymuje sygnał by odłączyć wtryskiwacz ale kiedy odłączy ? - po czasie opóźnienia jaki mu zadasz w programie
Na mój gust to wygląda na zbyt przyspieszony zapłon. Sprubój opóźnić zapłon o jakieś 3 mmm a następnie metodą prób i błędów przyspieszając go osiągnąć właściwe wyprzedzenie. Ja w takich wypadkach regulując zapłon na oko opaźniałem zapłon na tyle żeby silnik zapalił a następnie na rogrzanym silniku delikatnie przyspieszając go, następuje znaczące zwiększanie...
Zobacz czy nie wydostaje się paliwo z tłoczka rozdzielacza, wystarczy wyjąć klapę spiętrzającą. Była to głownie usterka 24, ale w 12 też się trafiały.
Sprawdź jaką temperaturę widzi ECU. Najprawdopodobniej uszkodzony czujnik temperatury wody (ten od sterownika). Sonda lambda nie ma nic do odpalania...
Też zastanawiałem się dlaczego potrzebuję ssania do zapalenia a zalewa go … Tu pytanie jakie mnie się nasunęło - czy po uruchomieniu silnika na ssaniu, od razu zdejmujesz ssanie? Jeżeli nie, to błąd i to może być przyczyną zalewania.
Sprawdź położenie klinów na wałach czy są w tym samym miejscu jak są to gaźnik na stół do czyszczenia. Możliwe że coś podlazło pod zaworek iglicowy i nie odcina paliwa.
Rozbierz sterownik i polutuj ścieżkę, którą upaliłeś, oby tylko tyle
Gaźnik sprawdzany na wiele sposobów, iglica się zamyka . Może tylko problem z ustawieniem paliwa w komorze. Normalnie motor stoi prosto ale do pracy (bo zamontowany jest w ciągniku jednoosiowym) narzędzie opada w dół i cały silnik jest pod dużym kątem. Może to ma wpływ?
Trzeba brać po uwagę stopień zużycia silnika. Zalewanie jednostki napędowej gęstszym olejem jest częstą praktyką, która pozwala na jego dłuższą eksploatację. Jedyny mankament, to trochę cięższy rozruch silnika w niskich temperaturach.
Dysza główna w gaźniku ma na sobie maleńki o ring, jeśli jest uszkodzony lub go nie ma, trzeba sobie dokupić i założyć. Częsty objaw na zalewanie silnika. Luzy zaworowe były ustawiane? I jakie?
Czyli nic nie naprawiłeś. Ten sterownik z końcówką "ED" raczej nie będzie działał.
Odkręć gaźnik, pod nim jest membrana, to ona jest odpowiedzialna za zalewanie - wymień ją.
E21 w Amica to błąd silnika, do sprawdzenia szczotki wiązka silnika, często blokuje się lewa szczotka silnika, zalewana wodą z zasobnika proszku. Natomiast P01 oznacza nieskończony program 1 wystarczy przyczymać przycisk start i program zostanie anulowany. Jeżeli nie będzie to uszkodzony silnik to koszt naprawy nie będzie wysoki. Pozdrawiam
Czy jest iskra na zalewanej świecy?
Najpierw trzeba zdjąć głowice. Następnie odkręć miskę olejową. silnik zalewasz gorąca woda (powoli) i patrzysz gdzie cieknie. Będzie widać.Lepiej kołkować miedzianymi wkrętami. Nic gazowo. Prawie zawsze tam pęka. Kołkować trzeba umieć.
Żółte odpadaja silnik bedzie zalewany.
Witam! Wyjąć gaźnik,rozebrać ,wyczyścić,sprawdzić drożność dyszy wolnych obrotów,przy okazji ustawić prawidłowy poziom paliwa regulowany pływakiem(pływak też sprawdzić na szczelność,bo jak nabierze paliwa,to nie domyka zaworka i silnik się zalewa).
witam liczę na pomoc
Maszyna dwupaliwowa i sprawdzałeś już zapłon, gaźnik, pompę itp. Nic nie piszesz czy sprawdzałeś instalację gazową. Może instalacja przepuszcza gaz i silnik zalewa dwoma paliwami? Edit. Dobrze było by też sprawdzić instalację elektryczną zapłonu i instalacji LPG pod kątem stabilności zasilania i stabilności masy.
Regulator do wymiany. Silnik się zalewa przez pękniętą przeponę.
Obowiązkowo wymień pierścienie oporowe wału korbowego do montażu nadają się tylko oryginalne zrobione przez BIMET Gdańsk, nie zakładaj azjatyckich podróbek. Do sprawdzenia pompa oleju jak ma luzy to też do wymiany. Warto przy takim demontażu wymienić pierścienie tłokowe, oryginał to PRIMA Łódź. Silnik zalewamy olejem 20W50. Jaki masz uszczelniacz z...
auto zrobione gdyby miał ktos podobny problem to pomogę diesl5857(at).o2.pl temat zamknięty
Uszkodzony sterownik - zgniły Sirius32. Jak dostaje świeżą dostawę wody do obudowy, to głupieje.
Witam serdecznie. Sprawdz paliwo.
Masz uszkodzony czujnik temperatury do ecu. To ten w termostacie z jasnoniebieską kostką. Odrazu ci mówie żebyś kupił ori boscha 42 zł tańsze z alegro odrazu sobie daruj. Ten czujnik wraz z wzrostem temperatury ma malejącą opornośc tym samym zmienia mieszankę.
Jak jest zimny to chodzi na ssaniu i dlatego nic nie szarpie, natomiast pózniej brakuje mu paliwa i dlatego go szarpie. Pali dużo bo więcej go gazujesz niż jezdzisz, możliwe przyczyny- przytkany filtr paliwa czujnik ciśnienia paliwa pompka nie robi właściwego ciśnienia Totalna bzdura! Ten silnik zalewa paliwo.
Jak odepniesz wtyk od wtrysku to dalej leje się paliwo? Jeśli tak to uszkodzony wtryskiwacz, jeśli nie to uszkodzone ECU.
Witam. Od tygodnia mam problem z uruchomieniem ciepłego silnika ( zimny zapala bezbłędnie,nawet przy niskich temperaturach).Podejrzewałem świece więc je wymieniłem.do baku wlałem trochę denaturatu i nic się nie poprawiło.Przy rozruchu tak to wygląda jak by go zalewało i przy dłuższym kręceniu rozrusznikiem odpali.Proszę o poradę i wskazówki jak tą usterkę...
Witam. A jak zużycie paliwa? Może gaźnik źle wyregulowany i silnik zalewa paliwem. Wymieniłem pompę paliwa gdyż robiło się pod nią masło (delikatnie przepuszczała paliwo do oleju) oraz zmieniłem olej- bez zmian. Może do cylindrów dostaje się tak dużo paliwa że do oleju przesiąka. Niedopalone paliwo skutkuje białym i gryzącym dymem. Pozdrawiam
ciekawa sprawa z tym laniem wtryskiwacza, być moze w tych modelach jest jakaś regulacja (dawkowanie tego paliwa) śruba tak jak na jednopunkcie w fordzie(miałem swego czasu taki problem w fieście) lub jak nie śruba to może jakiś problem w kompie skoro oryginalna wysiadła, to może problem tkwi w ustawieniach i pomóc może reset lub korekta ustawień na...
To zagięte czarne "coś" to dekompresator. Jak zalejesz silnik to możesz go tym "przedmuchać" odkręcając. Przepustnica ustawiona w jedno ze skrajnych położeń (niepamiętam w którym) i zablokowana służy do uruchomienia (mało powietrza dużo paliwa) po rozgrzaniu zwolnić. Wtedy silnik powinien wejść na obroty nominalne. Bardziej "wychużdane" silniki zalewało...
Może być czujnik położenia wału, ale może być też wyciek gazu do kolektora ssącego i zalewanie silnika przez 2 paliwa naraz. Dla testu zakręć zawór na butli, pojeździj żeby wypalić gaz z przewodów i wtedy zgaś na benzynie, po czym spróbuj odpalić
z pewnością coś złapało i z dużym prawdopodobieństwem panewka miska w dół i rozkręcać panewki na początek
witam, woda wycieka na polaczeniach wezy z malego obiegu do reduktora, zobacz to na rozgrzanym silniku, byc moze nie dogrzany jest z tego powodu reduktor i kopci silnik zalewany bogata mieszanka ,byc moze wyciek jest w innym miejscu , i wtedy nie ma ogrzewania bo nagrzewnica jest najwyzej, a po niej zaraz reduktor, ktory nie dogrzany nie rozpreza prawidlowo...
Nie jest zgazowana.
Może zapłon jest przestawiony w wyniku uszkodzonego klina koła zamachowego. Przy okazji sprawdź przyrządem kompresję silnika. Czy silnik jest zalewany paliwem a jeśli tak, to sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy. Gaźnik do regulacji.
Normalnie wtryski nieszczelne puszczają gaz do silnika i się zalewa nim.
Sprawdź czujnik temperatury silnika dla ECU. Możliwe że padł i na gorąco pokazuje że jest zimny - zalewa silnik.
Membranę kładziemy na zbiornik paliwa, na nią uszczelkę i następnie gaźnik.
Kolega Tom jak silnik przystosowany do chłodzenia wodą? Możesz powiedzieć w jaki sposób bo mimo twojego elaboratu jakoś tego nie mogę ogarnąć. Następna sprawa gdybyś przeczytał instrukcje obsługi tego ciągnika jak należy wpadł byś na dział poświęcony przygotowaniu ciągnika do zimy a tam jak byk stoi zalać płynem niezamarzającym. Jak to silnik który...
się że wadliwa była cewka chociaż była Już e 4 poście zwracałem Ci na to uwagę... A może popatrzeć na iskrę? Zalane bo słaba lub brak...
Tak, cofnij zapłon w Lanosie, w którym jest DIS i kąt regulowany elektronicznie. Z Nexią / Espero ci się pomyliło.
Mógłbym prosić o bardziej wnikliwe wyjaśnienie, czemu akurat czujnik temperatury może mieć tu znaczenie ? Jestem zielony w sprawach mechaniki W przypadku uszkodzenia czujnika temperatury komputer wykrywa cały czas silnik jako zimny i zalewa go paliwem - silnik działa cały czas na ssaniu. Kolejną rzecz jaką nalerzy sprawdzić to przepływka, przepływomierz...
Dał bym sobie ogonek odciąć że nie jest kolizyjny. Kluczuje o wiele za długo. Iskra w złym momencie.
Nie zapala bo sterownik widzi -30 i zalewa silnik. Luzujesz króciec i na uboższej pali. Miałem identyczny przypadek w seicento. Jeśli to stało się nagle, raczej odpięty czujnik, ewentualnie uszkodzony kabel.
Silnik prawdopodobnie się zalewa. Zamontuj temperaturowy przełącznik benz-gaz. Przełączy w odpowiednim momencie, będzie chronić silnik i parownik.
Prawdopodobnie popełniłeś jakiś błąd przy składaniu zaworka iglicowego, membrany i regulacji zaworka. Silnik się zalewa. Nie demontowałeś i nie zamieniłeś śrub regulacyjnych? Nowego gaźnika podróbki bym nie polecał. W tej Husqvarnie nie ma wężyka przelewowego do zbiornika.
Założony drugi kolektor z czujnikiem MAP, silnik odpala i chodzi z grubsza jak zegarek - teraz jest całkowicie szczelnie, zatkanie przepustnicy ręką natychmiast gasi silnik. Miał ktoś z tymi autami bliżej do czynienia? Jedzie równo, ale brak "chwatu" - te sto kilka koni powinno chyba wciskać w fotel? Chociaż nowe C'eed z 1,6GDI, pomimo nominalnych 130KM...
Fachowcow czesto zżera rutyna i szukaja problemow nie tam gdzie powinni.Jezeli cos oderwie sie z powierzchni rurki miedzianej zaraz za filterkiem gazowym to moze zasyfic przylgnie zaworka.W naszych mieszankach gazowych sa rozne zwiazki ktore powoduja tworzenie czegos co wyglada na zluszczanie sie powierzchni miedzianej rurki.Sama powierzchnia gumowa...
Sprawdż czujnik temperatury cieczy chłodzacej,znajduje sie z tyłu silnika,z niego komputer zczytuje dane o temperaturze silnika,jeśli sie przyciął komputer podaje dużą ilość paliwa(jak przy rozruchu zimnego silnika)i na ciepłym silniku poprostu zalewa go
Moim zdaniem przyczyna tkwi w silniku, m.in. przez brak luzu zaworowego, zatkany wydech. Ewentualnie wtryskiwacz się zaciął lub nie jest szczelny, przez co silnik zalewa.
Tak na chlopski rozum to pierwsze co przychodzi do glowy to wtryskiwacz/wtryskiwacze. Hmm?
Moze poprostu czujnik temperatury cieczy, to od niego tez zalezy jaka jest dawka paliwa na zimnym i na cieplym silniku. To ze zalewa jedna ze swiec to moze sie cos dziac z wtryskiwaczem.
dlaczego nie może być 12v w o wiele młodszych typach przepływomierzy klapkowych było zasilanie 12v.Zobacz czy wtryskiwacze nie ciekną sprawdz ciśnienie paliwa,spr czujnik temp cieczy chłodzącej.
Pierwszy raz się spotykam z taką tezą. Chyba, że poziom paliwa był tak wysoki ze go zalewało. Niestety tak było silnik był zalewany. Przez odchylenie silnika na pawęży łodzi od pozycji pionowej (w sumie naturalne) w komorze pływakowej powodowało to, że pływak prawdopodobnie trzymał wyższy poziom niż gdy silnik był w pozycji pionowej. Być może, że nie...
Jaka instalacja gazowa ? Jeżeli to nie jest sekwencyjna to zrób tak: Zakręć zawór gazu na butli i jeździj jakiś czas tylko na benzynie. Jeżeli będzie poprawa to znaczy się, że elektrozawór od gazu przepuszcza i po prostu zimny silnik zalewa.
Auto odpala normalnie, pracuje normalnie ale czasami zaczyna się dusić (pracuje na 2,3 cylindry) zalewa świece(czarne mokre świece) W aparacie rozdzielczym oksydują się styki przez co nie ma iskry na cylindrach. W samochodzie zostały wymienione: kopułka, palec rozdzielczy, wszystkie kable i świece. Proszę o jakieś informacje co może być przyczyną tego...
Rozbierz gaźnik, pewnie dużo syfu i dźwignia iglicy nie odbija.
Albo wtryskiwacze się zalepiają i zanim tłoczek się rozrusza to nierówno dawkuje gaz z tond te szarpanie. Lub reduktor jest przepompowany i silnik jest zalewany gazem do czasu wyrównania ciśnienia i też z tego powodu może szarpać.
Sprawdź membrany i zawór iglicowy w gaźniku. Regulacja gaźnika. Wkręć obie śruby L i H do lekkiego oporu, następnie odkręć o jeden obrót. Zapal silnik i dodaj gazu, jeżeli nie będzie wchodził na obroty, odkręć minimalnie wkręt L i znowu dodaj gazu postępuj tak aż do skutku. Jeżeli kosa będzie już ładnie reagowała na dodanie gazu to trzecią śrubą, oznaczoną...
Dziwne że nikt nie sprawdził czujnika temperatury dla ecu. Jeżeli czujnik się rozjedzie a nie będzie miał przerwy lub zwarcia to komputer go nie wykryje jako błąd. Opisane zachowanie silnika wskazywałoby na ten czujnik. Zwłaszcza jak jest silnik ciepły to zalewa paliwem,wedłóg ecu silnik jest nadal zimny i zwiększa czas dawki paliwa.
Jeśli nie ubywa płynu można wykluczyć usterkę głowicy. Efekt jest jakby go zalewało po każdym odpaleniu. Zobacz czy w trakcie przerywania nie czuć mocno paliwem z wydechu.Jeśli tak to potwierdzi się problem z zalewaniem silnika,lub brakiem iskry na świecy. Pozdrawiam Janusz
(at)E8600 , w istocie na łączeniach jest delikatna, tłusta wilgoć, jednak miejsca na krople tam nie ma. Rozważałem możliwość wysłania całego gaźnika na regenerację ponieważ mam ogólny problem z jego szczelnością (chociaż wątpię, że odstaje w tym polu od reszty tego typu), ale to i tak nie prędzej jak na zakończenie sezonu. Czy ktoś kiedyś próbował...
witam szanownych mechaniorków internetowych.mam astre 92rok z silnikiem od calibry 2.0L.problemik jest taki ze autko za diabła nie chce zapalic.zalewa się jak diabli.jak wyczyszcze świece to zapali na chwilke ale zachowuje się jak by pracowała na 2 garach.potem zgaśnie i po japcach.jak ją krence na rozruszniku to ma chęc ale śmierdzi paliwem i koniec.co...
trzeba sprawdzić czy klapa rozruchowa nie jest stale zamknięta.
Koledzy główkujecie jak usunąć skutki, a nie jak zlikwidować przyczynę. Nie sądzę, aby przyczyną kłopotów były nowe uszczelki, bo nawet bez nich benzyna tam nie powinna wyciekać, bo nie powinna się tam dostać. Wg mnie przyczyna jest w gaźniku, a konkretnie za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Dlaczego tak jest trudno jednoznacznie odpowiedzieć....
Wymieniana była kompletna przepustnica razem z silniczkiem krokowym i czujnikiem położenia przepustnicy. Po wymianie nic się nie zmieniło Nikt nie ma więcej pomysłów co może być z tym samochodem? Wymiana przepływomierza rozwiązała problem. Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za odpowiedzi
Jeśli mnie pamięc nie myli to tam reguluje się zawory. To jest czterosów? Zalewasz czystą benzyną?
Mam pytanie odnośnie magneto jak sprawdzić najprościej czy jest dobre czy uszkodzone ? Dodam że podłączyłem diodę LED do bateri , baterię do fajki i styku gdzie podłącza się kabelek do wyłącznika zapłonu to dioda zaświeciła się słabym światłem,a jak podłączyłem baterię do fajki i rdzenia cewki to dioda też zaświeciła się słabym światłem. Dodam też że...
Wygląda na jakiś szuwaks do uszczelniania układu, lub ewentualnie coś na zasadzie zalewania motodoktora do silnika, tak sądzę.
Dziękuję za podpowiedzi, silnik jak już uda się uruchomić to chodzi bardzo ładnie, regularnie pracuje, nie kopci i reaguje na każde dodanie gazu. Oglądał go fachman z serwisu kosiarek i mówił ze jest w dostatecznym stanie tylko jeden zawór coś tam z nim nie tak, powiedział też że silnik bęzie ciężko odpalał bo jest stary co mnie zdziwiło.
Tak że strach pomyśleć, brak przepływki może spowodować duże spalanie, świece będzie zalewał, silnik będzie chodzić dziadosko i brak mocy będzie, montuj przepływkę póki nie jest najgorzej.
Ja tu widzę brak dbałości o silnik (czarny osad) zalewaj lepszej jakości olej , co do wałka rozrządu to tragedii nie ma , miarą jakości wałka jest stan powierzchni trącej popychaczy .
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
to znaczy że właśnie reduktor zalewa silnik po zgaszeniu.Wsadź nos w filtr powietrza jak zgasisz silnik i jak poczujesz gaz to juz wiesz co znaczy uszkodzenie zaworków w reduktorze.Pozdrawiam.
Przy tym silniku ten czujnik ma duże znaczenie. Miałem taką samą sytuację na C20NE (tu chyba ten sam silnik). Spadek mocy, zalewanie, strzelanie z tłumika przy hamowaniu silnikiem. Dramat zaczynał sie po nagrzaniu. Wymienić przepływkę (sam czujnik trudno wydłubać) - kilkadziesiąt złotych na alledrogo np. Aha no i trudno zapalić na ciepłym silniku...
nie zrozumiałeś moich sugestii 1 czujnik może być dobry ale steronik widzi nietylko opór czujnika ale całe połączenie do sterownika 2 zobacz jak podaje wtyskiwcz ,czy jest widocznie mniej paliwa po zagrzaniu silnika , czy zalewa swiece a kompa da sie naprawic ale to wyższa szloła jazdy dlla amatora nie polecana ,potrzebne doświadczenie
jeśli faktycznie tak jest jak piszesz i zalewa silnik. to moze byc wadliwy ukaład zapłonowy, czyli świece lub cewki. Uszkodzony czujnik temp. Niekoniecznie bedzie błąd, ale moze bardzo zaniżać temp. silnika wtedy tez go zaleje. Wadliwe wtryski które np leją. Trudno mi powiedziec cos wiecej.
Wyłącz instalacje gazową, a najlepiej zakręć zawór na butli, i przejedz kilka dni na samej benzynie. Parowniki BRC są znane z tego że z czasem pękają w nich membrany i po dłuższym postoju gaz dostaje sie do kolektora ssącego i zalewa silnik przy odpaleniu.
Sprawdzałem membrany i zaworek i jest ok.Teraz nie ma problemów piła normalnie działa zapala bez problemów.Macie może jakieś sprawdzone sposoby na spr. membran.Nie są nigdzie przerwane a jak spr czy nie przepuszcza paliwa to nie ma żadnych wycieków.
W skrzyni korbowej powinien być kranik do przewietrzania zalanego silnika. Jak silnik wejdzie na obroty otwórz go i zobacz ile paliwa wylatuje z niego. Prawdopodobnie zalewa skrzynię korbową ciekła frakcja paliwa.
Mercedes 124 2,3 system wtrysku jak w temacie. Silnik zalewa się benzyną. Sprawdziłem, że nie jest to wtryskiwacz rozruchowy, raczej nie wtryskiwacze robocze ponieważ zalewa wszystkie cylindry, tłoczek w głowicy rozdzielacza paliwa chodzi bez zacięć. Po zatrzymaniu rozrusznika słychać jak do wnętrza kolektorów psika przez chwilę paliwo.
Może po zgaszeniu zawór gazu nie domyka się i gaz dostaje się do kolektora i "zalewa" silnik? Spróbuj na pracującym silniku odciąć dopływ gazu aż silnik zgaśnie. Potem zawór otwórz i zrób próbę uruchomienia silnika.
Witam, moja Aprilia SR50 nie była przerabiana i posiada silnik Piaggio.
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Ciśnienie paliwa , tps, lewe powietrze, do sprawdzenia.
Sprawdź ciśnienie sprężania, to powinno wyjaśnić czy to wina uszczelki pod głowicą. Jeżeli są przedmuchy do układu chłodzenia to zazwyczaj w czasie pracy silnika węże od chłodzenia robią się twarde z powodu większego ciśnienia w układzie chłodzącym. Przydało by się odczytać błędy ze sterownika silnika i zobaczyć w parametry bo może ten czujnik nie działa...
Tłok jest w górze czyżbyś zatarł silnik?
Złącze silnika zalewa woda, nie że się spaliło bez jej udziału a ścieżki tacho prowadzą do procka wiec cienko to widzę.
Czy masz w kosie gaźnik „tuningowy”, tj. z dyszą regulacyjną „H”? Jeśli tak, to może być ona za mocno wykręcona, przez co silnik się zalewa po dodaniu gazu.
W moim przypadku.... Ustawilem rozrzad na blokady przy zalozeniu ze tlok na pierwszym w gore I zawor ssacy zaczyna wydech konczy tez na pierwszym.... Efekt zalewanie swiece..... Zero bledow.... Rozwiazanie: Obrocilem walk o 180 stop I czyli tlok w gore ale mijanka na 4 tlok... Pali od klucza "guzika"
Czasy ssania już dawno mineły i były w silnikach gaźnikowych, a w silnikach diesla nigdy nie było ssania. We współczesnych samochodach nie występuje takie coś jak ssanie. Jak to nie ma ssania? Ssanie, pokrótce, to podanie dla silnika bogatszej mieszanki paliwowo-powietrznej, czyli większej ilości benzyny w stosunku do powietrza. Silnik na ssaniu chodzi...
(at)trojan 12 rozumiem że co rano przed odpaleniem silnika zalewasz filtr olejem?
Witaj Jam Miałem podobnie w swojej Madzi 1.8 z 2000r. Mam Sekwencję Elpigaz Stella na wtryskach I-plus i przerywała mi między 2000-3000. Okazało się, że gazownik w bydgoszczy nie ustawił opcji zubożenia dla mazdy oraz dokładnie mapy i auto kulało, ale po pojechaniu na hamownię w gdańsku (główna siedziba firmy) chłopaki ustawili dokładnie instalację...
https://m.youtube.com/watch?v=Ih-Z6XtSUL... Wrzuciłem filmik z objawami mojej Astry, zwrocie uwagę na temperaturę silnika podczas normalnej pracy auta a przy wysokich obrotach, dodam jeszcze ze przez cały film nie dotykalem gazu.
WITAM Posiadam Mazde323f nie mogę odpalić silnika- zalewa mi świece. Sprawdzałem iskre -jest,wymieniłem kable,kopułke oraz palec . Co może być przyczyna ? z góry dziekuje za pomoc
Głowica była robiona ,bo pękł pasek rorządu. Dlatego wiem że sprawdzali głowicę. Co masz na myśli mówiąć ssanie? Własciwie kiedy to zalewanie może nastepować. Kiedy silnik jest wyłączony nie ma cisnienia na wtryskiwaczach wieć nie powinny w tym czasie przepuszczać. Istnieje moziwośc że po właczeniu stacyjki , kiedy pompa paliwa włącza się wtdy dostaje...
Prawdopodobnie zła emulacja sondy. Zdejmij na chwilę ujemną klemę aku i sprawdż wtedy jak silnik odpala i pracuje na benzynie.Jeżeli jest mulowaty i dużo pali gazu to prawdopodobnie gazownik ustawiając ręcznie wartość silnika krokowego dał za dużo kroków silnik jest zalewany gazem i taki efekt. Jeżeli potwierdzą się zle wskazania sondy to do czasu jej...
zalewa silnik citroen silnik zalewa swiece gaznik zalewa silnik
zmywarka amica silnik corsa przyspieszaniu elizabeth sanyo
ricoh hasło administratora płyta indukcyjna
Zamiennik tranzystora Sanyo 2SD330 – 2SD313, BD243C, TIP31C, porównanie parametrów Omnik falownik – aplikacje monitorujące, Omnik Portal, Solarman, Home Assistant, alternatywy