Sprawdź położenie klinów na wałach czy są w tym samym miejscu jak są to gaźnik na stół do czyszczenia. Możliwe że coś podlazło pod zaworek iglicowy i nie odcina paliwa.
z pewnością coś złapało i z dużym prawdopodobieństwem panewka miska w dół i rozkręcać panewki na początek
ciekawa sprawa z tym laniem wtryskiwacza, być moze w tych modelach jest jakaś regulacja (dawkowanie tego paliwa) śruba tak jak na jednopunkcie w fordzie(miałem swego czasu taki problem w fieście) lub jak nie śruba to może jakiś problem w kompie skoro oryginalna wysiadła, to może problem tkwi w ustawieniach i pomóc może reset lub korekta ustawień na...
Odkręć gaźnik wraz ze zbiornikiem, czyli od strony głowicy na kluczyk 10 mm (oryginalnie 3/8" ) od prawej strony silnika na kluczyk 13 mm (org 1/2 "). Jak zdejmiesz, oczyść, i te 5 śrub na gwiazdkę które łączą gaźnik ze zbiornikiem odkręć, oczyść długą rurkę, sitko, membranę wymień (koszt 10 zł) paliwo wylej, zalej nowe- świeże. Poskładaj, z uwagą na...
Dysza główna w gaźniku ma na sobie maleńki o ring, jeśli jest uszkodzony lub go nie ma, trzeba sobie dokupić i założyć. Częsty objaw na zalewanie silnika. Luzy zaworowe były ustawiane? I jakie?
Przy próbie odpalenia startnoł strzelił w gaźnik i już więcej nie odpalił. Teraz przy odpaleniu paliwo zalewa świecę i strzela w tłumnik. Bardzo proszę o pomoc Po tym "strzale" może obciął klin.
Zobacz czy nie wydostaje się paliwo z tłoczka rozdzielacza, wystarczy wyjąć klapę spiętrzającą. Była to głownie usterka 24, ale w 12 też się trafiały.
Na mój gust to wygląda na zbyt przyspieszony zapłon. Sprubój opóźnić zapłon o jakieś 3 mmm a następnie metodą prób i błędów przyspieszając go osiągnąć właściwe wyprzedzenie. Ja w takich wypadkach regulując zapłon na oko opaźniałem zapłon na tyle żeby silnik zapalił a następnie na rogrzanym silniku delikatnie przyspieszając go, następuje znaczące zwiększanie...
Sprawdź jaką temperaturę widzi ECU. Najprawdopodobniej uszkodzony czujnik temperatury wody (ten od sterownika). Sonda lambda nie ma nic do odpalania...
Nie zapala bo sterownik widzi -30 i zalewa silnik. Luzujesz króciec i na uboższej pali. Miałem identyczny przypadek w seicento. Jeśli to stało się nagle, raczej odpięty czujnik, ewentualnie uszkodzony kabel.
Sprawdzałem membrany i zaworek i jest ok.Teraz nie ma problemów piła normalnie działa zapala bez problemów.Macie może jakieś sprawdzone sposoby na spr. membran.Nie są nigdzie przerwane a jak spr czy nie przepuszcza paliwa to nie ma żadnych wycieków.
Silnik lten uzyskuje maksymalny moment obrotowy przy 7000obr/min. Maksymalne obroty silnika z narzędziem tnącym to 9500obr/min.
Wyłącz instalacje gazową, a najlepiej zakręć zawór na butli, i przejedz kilka dni na samej benzynie. Parowniki BRC są znane z tego że z czasem pękają w nich membrany i po dłuższym postoju gaz dostaje sie do kolektora ssącego i zalewa silnik przy odpaleniu.
Mógłbym prosić o bardziej wnikliwe wyjaśnienie, czemu akurat czujnik temperatury może mieć tu znaczenie ? Jestem zielony w sprawach mechaniki W przypadku uszkodzenia czujnika temperatury komputer wykrywa cały czas silnik jako zimny i zalewa go paliwem - silnik działa cały czas na ssaniu. Kolejną rzecz jaką nalerzy sprawdzić to przepływka, przepływomierz...
W moim przypadku.... Ustawilem rozrzad na blokady przy zalozeniu ze tlok na pierwszym w gore I zawor ssacy zaczyna wydech konczy tez na pierwszym.... Efekt zalewanie swiece..... Zero bledow.... Rozwiazanie: Obrocilem walk o 180 stop I czyli tlok w gore ale mijanka na 4 tlok... Pali od klucza "guzika"
z Gazem tez jest taki problem, że zawsze gdy po nagrzaniu załączy się pierwszy raz to w większości przypadków nie reaguje na pedał gazu, obroty spadają do zera i gaśnie, dopiero gdy odpalę go na benzynie, wyłącze silnik , odpale jeszcze raz i włącze gaz to wtedy jest ok. Właśnie stąd to 40 stopni bo zawsze myślałem, że tak się dzieje z powodu niskiej...
witam liczę na pomoc
to znaczy że właśnie reduktor zalewa silnik po zgaszeniu.Wsadź nos w filtr powietrza jak zgasisz silnik i jak poczujesz gaz to juz wiesz co znaczy uszkodzenie zaworków w reduktorze.Pozdrawiam.
W skrzyni korbowej powinien być kranik do przewietrzania zalanego silnika. Jak silnik wejdzie na obroty otwórz go i zobacz ile paliwa wylatuje z niego. Prawdopodobnie zalewa skrzynię korbową ciekła frakcja paliwa.
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Wadliwe są dwa elementy (do sprawdzenia). 1. Pompa myjąca. Wyrabiają się tulejki wirnika i ociera o odbudowę (spada jej wydajność potem silnik się uszkadza). Niestety brak możliwości naprawy i zostaje wymiana na używkę bądź nową. 2. Zawór trójdrożny tu pada uszczelnienie i zalewa silnik zaworu (spalenie silnika silna korozja) lub też wyrabia oś i nie...
Też zastanawiałem się dlaczego potrzebuję ssania do zapalenia a zalewa go … Tu pytanie jakie mnie się nasunęło - czy po uruchomieniu silnika na ssaniu, od razu zdejmujesz ssanie? Jeżeli nie, to błąd i to może być przyczyną zalewania.
Zacznij od sprawdzenia (po zdjęciu górnej pokrywy), czy podczas pobierania wody, nie cieknie z zasobnika proszku, w okolicy prawego narożnika - to częsta przypadłość tych maszyn. Woda ściekając po zbiorniku, zalewa silnik. Co do fartucha, to zlokalizowanie jego nieszczelności przy zdjętej dolnej osłonie przodu, nie powinno być trudne.
Może podcieka benzyna wtryskiwaczem. Zgaś , wyjmij bezpiecznik pompy paliwa lub jej wtyk odpal,wypal resztę ciśnienia z układu .Zagaś I potem wepnij wtyk i zobacz czy będzie ok.
Na video widać, że silniczek jest sterowany po staremu — bezpośrednio stykami prądowymi wewnątrz mechanizmu. Na zdjęciu widać że to wersja ze spryskiwaczem na wycieraczce. Z takimi jest większy problem z korozją. Jeżeli płyn przepływa bezpośrednio przez oś wycieraczki, to często jest problem z uszczelnieniem które puszcza i zalewa wnętrze przekładni...
Regulator do wymiany. Silnik się zalewa przez pękniętą przeponę.
prawdobodobnie przyczyna jest reduktor krótko mówiąc winna jest membrana która jest w srodku w reduktorze zrobiła sie sztywna i nie pracuje jak powinna i zalewa silnik gazem dopuki sie silnik nie rozgrzeje i membrana nie zrobi sie miekka nie bedzie dobrze pracowac taki przypadek moze zaistniec w zwyklej instalacji gazu najlepszym dla ciebie rozwiazaniem...
Witam, moja Aprilia SR50 nie była przerabiana i posiada silnik Piaggio.
Dziwne że nikt nie sprawdził czujnika temperatury dla ecu. Jeżeli czujnik się rozjedzie a nie będzie miał przerwy lub zwarcia to komputer go nie wykryje jako błąd. Opisane zachowanie silnika wskazywałoby na ten czujnik. Zwłaszcza jak jest silnik ciepły to zalewa paliwem,wedłóg ecu silnik jest nadal zimny i zwiększa czas dawki paliwa.
Witaj Jam Miałem podobnie w swojej Madzi 1.8 z 2000r. Mam Sekwencję Elpigaz Stella na wtryskach I-plus i przerywała mi między 2000-3000. Okazało się, że gazownik w bydgoszczy nie ustawił opcji zubożenia dla mazdy oraz dokładnie mapy i auto kulało, ale po pojechaniu na hamownię w gdańsku (główna siedziba firmy) chłopaki ustawili dokładnie instalację...
Nie wiem co to za mechanicy ale nie mają racji. Można bez problemu odpalić silnik bez paska. Po prostu nie będzie ładowania, nie będzie napędzana pompa wody i pompa wspomagania kierownicy. Co do komputera to fakt, zdarzają się usterki wymagające przeprogramowania sterownika, ale wtedy przeważnie ginie sterowanie podwójnego przekaźnika a u Ciebie z tym...
Tam jest regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej ?, jeśli tak, to zobacz czy nie leje się paliwo przez wężyk podciśnieniowy do kolektora ssącego
Sprawdż czujnik temperatury cieczy chłodzacej,znajduje sie z tyłu silnika,z niego komputer zczytuje dane o temperaturze silnika,jeśli sie przyciął komputer podaje dużą ilość paliwa(jak przy rozruchu zimnego silnika)i na ciepłym silniku poprostu zalewa go
Maszyna dwupaliwowa i sprawdzałeś już zapłon, gaźnik, pompę itp. Nic nie piszesz czy sprawdzałeś instalację gazową. Może instalacja przepuszcza gaz i silnik zalewa dwoma paliwami? Edit. Dobrze było by też sprawdzić instalację elektryczną zapłonu i instalacji LPG pod kątem stabilności zasilania i stabilności masy.
Witam, moze byc tak - ze jak sie komus wczesniej przewrocil, to gaznik sila bezwladnosci / przekrzywil sie o niewielki kat na kroccu przy glowicy albo tez obluzowal i wpada w duze drgania rezonansowe, jak udaje sie odpalic silnik - przez co zaworek w gazniku nie zamyka doplywu paliwa i swieca sie 'zalewa'... Na poczatek - to najlepiej wlasnie sprawdzic,...
problem rozwiazany - pierscienie do wymiany - nie bylo cisnienia w silniku - no i jak narazie jezdzi - troche slabsza ale te 74 cisnie :)
Tak sobie myślałem (z tą wodą w bloku) że jak woduję motorówkę to przepływomierz jest nagrzany od słońca, a po zwodowaniu nie ma wody w bloku i jak silnik chodzi na wolnych obrotach to bardzo się nagrzewa(bo nie ma chłodzenia). Dopiero po zwiększeniu obrotów turbina napędu motorówki tłoczy wodę a silnik ją zasysa. Po starcie przepływomierz się schładza...
Zanim rozbierzesz silnik jeszcze raz sprawdzić rozrząd i pomiar ciśnienia w cylindrach po wyłączeniu pompy paliwa. Zanosi się na zgon silnika.
Statystycznie częściej pada regulacyjna (przed katalizatorem), ale zamiast wymieniać sondę to należało ją sprawdzić z analizatorem spalin, bo jak silnik nierówno pracuje (wypadają zapłony, zalewa świece) to nie dziwota, że sonda nie pracuje. Więc być może mylisz przyczynę ze skutkiem...
Wachania sondy 0,97-1,03V
ciekaw jestem czy nie masz reduktora BRC. Jesli na samym paliwie jest ok a jak jezdzisz na gazie zaczynaja sie problemy to wydaje mi sie jedno ze po nagrzaniu przepuszcza zawor gazowy reduktora i jak auto zgasisz na gazie to mimo to pomalu gaz sie przedostaje do kloektora ssacego i nastepnie przy odpalaniu samochodu na benzynie robi sie strasznie bogata...
tylko że reduktor jak ma twarde membrany to z reguły zimny silnik ma problem bo go zalewa gazem, wtedy śmierdzi nieprzepalonym gazem z tyłu. W miarę rozgrzewania membrany robią się elastyczne i silnik zaczyna chodzić poprawnie... a tu problem jest odwrotny, a może tłoczek w elektrozaworze sie blokuje i wtedy ma mało gazu i szarpie.
Dalej to samo, simek nie odpali, ale mam wrażenie że iskra zanika na świecy, na każdej dochodzi do tego zjawiska, co jest przyczyną?
Co ci da sama wymiana dysz? Gdybyś chciał przeskoczyć z 50cm3 do 60cm, no to jeszcze jak cię mogę. Tylko że 80cm3, to wzrost pojemności o ponad 50%. Czyli silnik aby wykorzystać swój potencjał musi dostać o 50% więcej powietrza. Jak chcesz to zrobić zbyt małym gaźnikiem? Tu należałoby wymienić również króciec i sam gaźnik na taki o większej gardzieli.
Jak jest zimny to chodzi na ssaniu i dlatego nic nie szarpie, natomiast pózniej brakuje mu paliwa i dlatego go szarpie. Pali dużo bo więcej go gazujesz niż jezdzisz, możliwe przyczyny- przytkany filtr paliwa czujnik ciśnienia paliwa pompka nie robi właściwego ciśnienia Totalna bzdura! Ten silnik zalewa paliwo.
A nowy reduktor ok?
Witam. A jak zużycie paliwa? Może gaźnik źle wyregulowany i silnik zalewa paliwem. Wymieniłem pompę paliwa gdyż robiło się pod nią masło (delikatnie przepuszczała paliwo do oleju) oraz zmieniłem olej- bez zmian. Może do cylindrów dostaje się tak dużo paliwa że do oleju przesiąka. Niedopalone paliwo skutkuje białym i gryzącym dymem. Pozdrawiam
Cos jest nie tak z temperatura plynu chlodniczego, na postoju bez klimy waha sie miedzy 91 - 98*C, natomiast z klima jak wczesniej 84 - 86*C Wg. mnie działanie prawidłowe . Jak jest wyłączona klimatyzacja to woda w chłodnicy jest cały czas ciepła ,a dodatkowo jeśli jest chłodny dzień to ograniczona jedynie przez prace termostatu który utrzymuje temperaturę...
Czujnik temperatury albo by działał albo nie. To element elektroniczny, pasywny. Takie rzeczy się nie zawieszają tylko albo działają i są sprawne albo są uszkodzone. drzasiek weź pod uwagę że to auta. Przewody potrafią się łamać, raz łączą a raz nie. Sterownik nie widzi sygnału z czujnika, przyjmuje że silnik jest zimny i go zalewa przez co ciepły...
Jaki silnik masz w ogarze?? rometa czy od jawki??? Być może mieszanka jest za bogata i zalewa go :) Jaka jest świeca po takim duszeniu - mokra??? i jaki ma kolor. Pozdrawiam
Cena to nie tutaj, to forum techniczne.
Zacznij od wyegzekwowania wpisów do ksiązki gwarancyjnej. Jeśli takowej nie ma (warsztat bez "klasy") niech pisze ręcznie protokół z każdej naprawy gwarancyjnej. Po ilu wpisach możesz zażądać zwrotu instalacji to sie dowiedz u rzecznika konsumentów. Jak nie potrafi sam niech zapłaci konkurencji za doprowadzenie instalacji do stanu właściwego. Jeśli...
my.IS - Lexus IS Forum . tam jest coś o tym błędzie pozdrawiam .
Witam problem z Multiplą 1.6 16V 2002 rok CNG jak w temacie. Fabryczny gaz CNG, sterownik Marelli IAW 4EF oraz Metatron OMT 5D0. Silnik odpalał coraz trudniej. Wymieniona została pierwsza lambda na oryginał, świece, przewody. Silnik coraz gorzej pracował na benzynie a ten model odpala z benzyny i po chwili przełącza na gaz. Po skasowaniu adaptacji nie...
Uszkodzony może być regulator ciśnienia paliwa na listwie( częsta przyczyna) i zalewa go. Odłącz go i zobacz czy nie leci paliwo przez przewód podciśnieniowy Raczej nie do końca zgodziłbym sie z Tobą. Na listwie masz w granicach 2.5 - 3.0 bara ciśnienia paliwa to nawet przy małej "dziurce" silnik napewno byłby zalewany nawet przy rozruchu. :arrow:...
Autor pisze, że jak dotyka masą do kabelka ze wtryskiwaczy, to silnik utrzymuje pracę. Raczej go nie zalewa
Jak to jest silnik 2E, to ma już możliwość diagnostyki i można sobie sprawdzić VAG-iem jaką temp silnika widzi sterownik. Te czujniki przeważnie się psują w ten sposób, że sterownik twierdzi, że ciecz chłodząca ma 70 st, ciężko odpalić zimne auto, natomiast jak jest rozgrzane to się zalewa i dużo pali Masz rację.
Za pierwszym razem obrecz do ściskania pusciła i rura od nagrzewnicy prawie odpadła i lało się z tamtad. Za drugim razem lało się z rury która dochodzi do chłodnicy od 2 dni narazie nic sie nie leje, płynu jest tyle co wlałem 2 dni temu. A co do gazu to sie zapytam tych co mi montowali, mozliwe ze jest taki problem.
Masz uszkodzony czujnik temperatury do ecu. To ten w termostacie z jasnoniebieską kostką. Odrazu ci mówie żebyś kupił ori boscha 42 zł tańsze z alegro odrazu sobie daruj. Ten czujnik wraz z wzrostem temperatury ma malejącą opornośc tym samym zmienia mieszankę.
Jeżeli obroty spadają to raczej nie jest wina zużycia przepustnicy tylko może zalewa ją paliwo albo jest jego za mało w mieszance. Trzeba najpierw świecę obejrzeć czy nie jest okopcona lub zalana paliwem. Jeżeli spadają obroty to trzeba podkręcić otwarcie przepustnicy i wyregulować skład mieszanki na wolnych tak aby były najwyższe obroty. Jeżeli silnik...
Rozbierz sterownik i polutuj ścieżkę, którą upaliłeś, oby tylko tyle
Sprawdź dobrze jak zalewa to sprawdź świece, muszą byc mokre a jeżeli nie dochodzi paliwo to przecież dwie diametralnie różniące się awarie. Jeżeli zalewa to sprawdź w gaźniku pływak, może dziurawy i tonie lub nie domyka iglicą dopływu paliwa
Dziwna sprawa, a jak wygląda świeca? Może silnik nie może paliwa przetrawić i go zalewa dopiero jak się wkręci w obroty to jest ok. Na postoju też się nie chce wkręcić czy tylko podczas jazdy? Testuj różne ustawienia zapłonu i dawkę paliwa. Jeżeli będzie poprawa to wykluczysz kosz sprzęgłowy.
Jaki to model kosy? Jeżeli gaźnik ma z boku dwie śrubki oznaczone H i L to wkręć obie do oporu następnie odkręc o jeden obrót Odpal kosę i dodaj gazu, jeśli będzie ją dusiło to odkręc minimalnie śubę L i próbuj dodać gazu Trzeba tak postępować aż silnik po dodaniu gazu będzie wchodził " ładnie " na wysokie obroty Śruba H służy do regulacji maksymalnych...
witam potrzebny bedzie VAG do określenia błedów miałem kiedys auto z takimi samymi objawami ale okazało sie ze scięło klin na wale korbowym gdzie znajduje sie koło napedzajace rozrząd po prostu przesunęło sie o kilka stopni jakas franca nie dokręciła mocniej śruby dosyć czesto pracowałem nad tymi silnikami mam jako takie pojecie jezeli wypadnie cos...
Witam. Mam mały problem z moim samochodem, a mianowicie mono wtrysk zalewa mi silnik. Gdy odłączę mono wtrysk od zasilania to samochód odpali normalnie na chwilę do wypalenia benzyny, a gdy podłącze go z powrotem to już nie mogę odpalić bo go zalewa, a jak odpalę to nie może się wkręcić na obroty. Myślę że to wina wtrysku, aczkolwiek możliwe ze komputera...
A jak z uszczelką, czy ci nie pękła? oring. Pozdrawiam.
Witam serdecznie. Posiadam cc 700 96 r i od jakiegoś czasu silnik po rozgrzaniu dusi się i zalewa. Gaźnik FOS. Czy ktoś z Was miał podobny problem i co jest tego przyczyną? Będę wdzięczny za wskazówki. Najdziwniejsze jest to, że jak moje cc ostygnie to wszystko wraca do normy.
Na pewno objawy to nie immobilizer :-) Trzeba jechać do mechanika, który będzie w stanie zdiagnozować co jest przyczyną, bo takie objawy mogą powodować: 1. Uszkodzone elementy układu zapłonowego. 2. Niesprawny dolot (w tym nieszczelność, również na korku lub bagnecie oleju, niesprawny któryś z czujników - przepustnicy np). 3. Niesprawność układu paliwowego...
Szukałem na forum ale z tą centralką tak zagmatwanych objawów nie widziałem. Na benzynie zalewa mi silnik, nie gaśnie przy tym ale ciężko czasami ruszyć ze skrzyżowania. Po przekroczeniu 2000 obr./min. słychać jak otwiera się zawór przy butli a po 2-3 sekundach się zamyka i tak na okrągło, przy czym diody na przełączniku migają ok. 2 razy szybciej niż...
sprawdz ustawiene rozrządu
Nasuwa się myśl, że skoro zalewa ale odpala,,chodzi nierówno, nie wkreca się na obroty to może przy mmontażu pomylone zostolo okablowanie świec lub wtryskow. Tak jakby paliwo i zapłon były w dwóch różnych momentach. Bez diagnostyki się nie obejdzie, bo nie wiadomo co z przeplywomierzem a wypadało by aby był sprawny
C14NZ to monowtrysk. Być może przeciął oring lub podwinął się i zalewa silnik.
Wyglada mi to na niedostateczny poziom dopływu paliwa do gaźnika i silnik wypala całe paliwo z komory pływakowej. Może być brudny filtr w baku, przypchaniy kranik, przewód lub w ostateczności zaworek iglicowy może się nie otwiera całkowicie. Polecam czyszczenie całego układu. Jeśli na zalewa się i mimo to nie można odpalić to możliwe, że pływak lub...
Być może podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa wpięty w kolektor przy 4 cylindrze czasem popuszcza, przecieka, i najbliżej te paliwo ma do tego 4 gara. Silnik zasysając powietrze zalewa tylko 4 świecę. U mnie też jest na tej wysokości, na końcu kolektora, a cieknące regulatory to nie jest jakaś rzadkość. Taki podobny ten kolektor jak tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33...
Bezpieczniki sprawdzone ? pod maska i pod kolumna kierownicy ?
Może masz za bogatą mieszankę i to znacznie i ta mieszanka nie jest się w stanie zapalić przy normalnym wyprzedzeniu, a zapala się tylko przy ustawieniu zapłonu 50 stopni? A przy normalnym ustawieniu po prostu zalewa świecę i od samej iskry po sprężeniu nie jest chętna do zapłonu. Stąd ten nagar ze zbyt bogatej mieszanki za wczesnego zapłonu itd. Spróbuj...
Zostaw ten przełącznik w spokoju. Spróbuj odpalić awaryjnie na samym LPG. Wnioskuję, że masz uszkodzony reduktor i nie zamyka dopływu gazu przez co po zgaszeniu normalnie zalewa go gazem + PB przy odpalaniu i nie zapala. Odpalanie AL-700. Wyłączyć kluczyk, wcisnąć przycisk centralki i trzymać, przekręcić kluczyk (powinno być słyszalne otwarcie elektrozaworów)...
Ten otwór o którym wspominasz jest do odprowadzenia wody lub piany z modeli droższych , które posiadają "tacę" oraz czujnik wycieku wody ten model pralki jest bardzo udany (poza tym umiejscowieniem pompy pod zasobnikiem wody) nie polecam sypac proszku do tego zasobnika gdyż jak coś sie zatka i woda wybije to zalewa pompę a zwarcie niszczy programator...
Ok, nie znam się na chip-boxach, pisałem co myślę. Pisałeś tak, jakbyś co najmniej po trzy różne w jednym samochodzie miał a potem porównał to prawdziwego chip-tuningu. Ale chyba nie zaprzeczycie, że te w okolicach 200zł są warte z 10x mniej :). Zaprzeczymy. Da się w takim razie jakoś zmienić proporcje mieszanki na najbardziej wydajne, optymalne dla...
Hej. To znaczy ile mniej więcej spali benzynki na 100 km gdy jeździsz na gazie. Ja mam identyczny silnik, sekwencję i przez zimę wypaliło mi z 40 l benzyny - startuje silnik około 3 - 4 razy dziennie i wtedy ta beznynka znika. Silnik który będzie pobierał gaz i benzynę jeżeli w ogóle będzie chodził to na pewno nie da się nim jechać, chyba że nie były...
silniki 2,5 v6 kl mazdy są bezkolizyjne ! nawet jak sie pasek urwie to nic sie niestanie co do zalewania garów to problem z elektryką sterowanie?sondy lambda?raczej pozatym jak nieznalazłeś na tym forum odpowiedzi to poszukaj na www.mazdaspeed.pl forum tylko o mazdzie-polecam! i zapraszam wszystkich mazdowiczów :D
Probowałem na nowych świecach konkretnie do tego silnika 3 komplety i rzadnego efektu. Auto w lipcu przeszło gruntowny przegląd wymine rozrządu wszystkich filtrow i plynów, nigdy wczesniej niebyło z nim żadnych problemów. Zaczynam sie zastanawiać czy alarm czegoś nie odcnina, tylko czego? skoro jest paliwo i iskra!
Odpiąłem sondę lambda poczekałem aż ostygnie silnik i znowu przejażdżka. Zaś około 2km spokoju i potem problem, ale na odwrót, z dołu się wkręcał, ale znowu w górnej partii nie jechał, do tego stopnia, że na dwójce nie pojechał więcej niż około 50km/h, mając gaz w podłodze. Dopiero jak delikatnie zacząłem operować pedałem gazu to jakoś jechał. Standardowe...
Ze przy skrecaniu auto gasnie to az dziwne... Tez mam 700tke i jeszcze mi sie takie cos nie przytrafilo. Jezeli przy przekreceniu kluczyka wszystkie kontrolki swieca jak powinny to proponuje blizej przyjzec sie automatowi rozruchowemu przy rozruszniku (zakladajac ze styk rozruchowy stacyjki jest ok.). Jezeli sie troche znasz na mechaniczno-elektrycznych...
Czyli nic nie naprawiłeś. Ten sterownik z końcówką "ED" raczej nie będzie działał.
Gdzie powinienem zacząć szukać tego czujnika??? Wiecie może gdzie gdzie on jest w tym silniku,albo jakiś opis pinów w komputerze żeby go pomierzyć.
Udało sie uruchomić ten silnik nie zalewa się nawet jechałem nim, no ale dlaczego się zalał? membramki na magistrali paliwowe nie sprawdzałem ale wydaje się być dobra skoro sytuacja nie powraca, zastanawiam się nad silnikem krokowym który jest zamontowany na przepustnicy. Moe podejrzenie wygloda nastepujaco: przpustanica zamyka sie na maksa i przez...
Proszę pamiętać o http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
Czy ktoś je ustawiał? Silnik nierówno pracuje, szarpie itp. Może ktoś zna w lubelskim gdzie je można regenerować. Rozebrał mi je fachman od gazu i oczyścił. Niedługo potem zaczęły się kłopoty. Ciepły silnik zalewało. Wtryski puszczały gaz i mieszanka za bogata.. Tylko pedał w podłogę pomaga i kręcenie rozrusznikiem. Proszę o pomoc.
Jest LPG? Jeśli tak to emulator mógł się uszkodzić. Jeśli świece zalane to przychodzi mi do głowy że coś ze sterowaniem wtrysków...ECU??
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
Po wykręceniu śruby w gaźniku od powietrza Tej śruby się nie wykręca . Ona jest od regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach. Ma także wpływ na skład mieszanki na średnich. po pewnym czasie zalewa gaźnik Sprawdź zawór paliwa. W pokrywie nad pływakiem jest gniazdo, a przepływ zamyka iglica umieszczona na pływaku (może też być zaworek z kulką, wtedy...
Wszystko by się zgadzało tylko ze u mnie nie zalewa silnika wręcz także zmniejszałem poziom paliwa i nic. U mnie moczy się od strony filtra powietrza bo tylko tam jest mokro. Reszta gaźnika jest sucha. Edt: Założyłem już gaźnik od jawki i ..... Pierwsze odpalenie na zimnym silniku(tzn temperatura w piwnicy) odpalił od strzała ale wiadomo to piwnica...
Wylej benzynę z olejem i wlej czystej,jeżeli dozownik jest sprawny to sam pobierze olej,jeżeli nadal nie będzie palić wyczyść świece lub zmień na inną
Silnik w tym Swifcie GTi jest mocno zmodyfikowany ale działał bez zarzutu aż do momentu przegrzania wraz z efektownymi obłokami pary z wydechu. Po wymianie uszczelni pod głowicą (oraz sprawdzeniu głowicy) przy identycznie ustawionym zapłonie (maksymalnie wyprzedzony na aparacie tak jak było) silnik na niskich obrotach pięknie pracuje (poza ssaniem które...
https://filmy.elektroda.pl/84_1696259627... . Silnik odpala pracuje nie równo wyjmowałam kapturki ze świec to 1 ciagle zalewa wymieniałem świece to samo, kopci i nie ma sił.
Orientacyjnie wiem co się stało. Tak bierze olej że jeśli zapali to pochodzi chwilę i tak nabierze oleju że szok. Zalewa świecę olejem. Tylko dlaczego? Zgarniający zły uszczelniacze zaworowe.? A kompresja jest i to spora.
Z interwału 10k km raczej nie ma co schodzić. I tak jest on krótszy od zaleceń producenta. Czysty silnik to takie może zbytnie uproszczenie. Jak widzę przez korek wlewowy, że mam w miarę czysto, olej na bagnecie klarowny to i tak wole wydać te 45 zł na AR. Zawsze olej jest ciemniejszy. Z wymiany na wymianę mniej ale jest. Później można robić np. co...
To po co zawracasz głowę??
silnik zalewa zalewa silnik astra silnik zalewa paliwem
kasowanie przegląd serwisowy serwis drukarka xerox android lenovo
posiada konto pasta termoprzewodzaca
Chiński ekran Android generuje błędy CAN-BUS w Skodzie Octavia, Superb – przyczyny i rozwiązania Unitra Fagot – podłączenie potencjometru barwy, schemat RC, wartości elementów