Auto podłączone pod manometr w miejsce czujnika ciśnienia oleju i ciśnienie na rozgrzanym silniku przy 2000 tys. obr wynosi pow. 2 bary To jeszcze o niczym nie świadczy. Jakie jest na nagrzanym na wolnych? Ciśnienie musi być ok, ponieważ z zapalajacą się kontrolką zrobiłem jakieś 900 km. Gdyby było inaczej to pewnie bym zatarł To tylko twoja teoria....
Jeśli chodzi o to czy silnik ucierpiał to moim zdaniem wcale. Żeby zatrzeć silnik trzeba spuścić z niego olej i jechać godzinę. Takie chwilowe niedosmarowanie na pewno nic nie wniesie do zużytego silnika. Oczywiście zakładając, że to silnik a nie czujnik ciśnienia.
Nigdy nie zostawiamy dwusuwa na wolnych obrotach, mało paliwa > mało oleju. Docieranie w zasadzie polega na kilkukrotnym rozgrzaniu silnika do maksimum, czyli po kilka minut normalnej lekkiej pracy. Mieszankę lejemy cały czas taką samą bez kombinacji, więcej nie zawsze znaczy lepiej. Staraj się używać ciągle tego samego oleju, to ważniejsze jak czary-mary...
Czy silnik od standardowej kosy spalinowej da się użyć do łuparki świdrowej Każdy silnik (spalinowy lub elektryczny) można zastosować jeżeli kręci wałkiem,. Kwestia dopasowania reszty części mechanicznej (odpowiednia przekładnia i pasek).. Możesz też stosować napęd z koła samochodu./ Nie musi to być Honda (!) ;ja w linku poniżej: https://www.youtube.com/watch?v=89O6j1SO...
Czy pod soczewką jest coś co powinienem wyczyścić izopropanolem? Jest, ale się tam nie dostaniesz, a nawet jak Ci się uda to laser będzie do wyrzucenia dlatego, że soczewka jest wklejona precyzyjnie a całość dokładnie zjustowana (ustawiona) w trakcie produkcji. Widziałem gdzieś na forum temat, w którym jakiś Kolega twierdził, ze rozbierał głowicę laserową...
tłoki moga sie zapiec- w czym?. Mogą sie zapiec pierścienie w rowkach tłoka, może się zatrzeć tłok w tulei z powodu przegrzania i braku smarowania ale to rzadkość, prędzej z braku smarowania zatrze sie wał korbowy
Docieranie ma na celu dobre ułożenie i spasowanie elementów silnika. Przy skuterach docieranie przebiego pomiedzy 400 a 600 km. Ważne jest aby w tym czasie jeżdzić spokojnie tzn bez gwałtownych zrywów bo wtedy znacznie spadnie trwałośc silnika, równie ważne jest aby jeździć z różnymi prędkosciami i trzeba od czasu do czasu pojechać trochę szybciej aby...
zaznaczył, że pompa powinna być zamontowana w poziomie a teraz jest w pionie i może nie mieć swojej wydajności. Czy to prawda, czy położenie pompy pion/poziom ma aż tak duże znaczenie? Nie chodzi o samą pompę, a o jej wirnik. Wałek wirnika, nazywany przez niektórych osią, ma być w typowych pompach obiegowych w poziomie. Jest to dokładnie opisane w...
Witam. Jak pilarka zaraz po zapaleniu łańcuch się przesuwa to jest wszystko w porządku bo chodzi na ssaniu i wtedy obroty silnika są wyższe :-) Trzeba silnik rozgrzać i powoli wyłączać ssanie. Na drugim zdjęciu koło czerwonego wyłącznika zapłonu jest dźwignia ssania. Według rysunku (druga fotka) powinna być przesunięta maksymalnie w stronę silnika przy...
Problem nie jest w czujniku maski bo sam pisałeś że po jej otwarciu na jakiś czas jest spokój . Winny jest czujnik pod miską olejową . Koszt czujnika nowego w zależności od silnika od 150-300 zł ale i tak wyjdzie taniej niż zatrzeć silnik . no to teraz już nic nie rozumiem :( sorry, ale mówisz serio? Jak wymienię ten czujnik pod miską olejową to kontrolka...
Majson jesteś na dobrej drodze żeby ten silnik zatrzeć na amen.Przy 39 km i laniu 50ml oleju zrobisz sobie krzywdę.Po takiej kraksie rodzice pozbawią młodego frajdy poruszania się na rowerze z silnikiem.A jesteś łebski chłopak skoro sam zamontowałeś silnik i ci odpala i jezdzi.
Zaoszczędziłeś przy zakupie a straciłeś na użytkowaniu. Aby tego nie zatrzeć to trzeba stosować 40l oleju na 1l benzyny. Tragedia.
Czerwony olej Stihl to akurat niska półka, z tego co pamiętam minerał JASO FB. Ten silnik nie powinien się zatrzeć nawet na Mixolu w stosunku 1:25, choć minimalna zalecana klasa oleju to API TC (czerwony semisyntetyk z Orlenu).
Badanie temperatury cylindra nie ma dużego sensu. Silniki chłodzone powietrzem mogą osiągnąć 200°C na cylindrze i jeszcze więcej na głowicy. Badania w tym zakresie były robione jeszcze przed II wojną światową. Jeżeli silnik jest prawidłowo zaprojektowany z odpowiednimi luzami to musi wytrzymać. W praktyce, problem stanowi jakość tłoków i ich kształt...
Witam Ty masz inny wyświetlacz, ja mam mono i nie mam info ani o poziomie płynu chłodniczego ani o jego temperaturze, mogę zatrzeć silnik i nie dostanę żadnego ostrzeżenia, na wiosnę padła mi chłodnica, gdyby nie to, że miałem zimny nawiew to pewnie bym nie zauważył. Ten model Opla jest idiotyczny, nawet Maluch miał kontrolkę temperatury a tu nic :(
Do wymiany bezpiecznik termiczny Tyle że to skutek, a nie przyczyna. Moim zdaniem (wskazuje na to stan wirnika) łożysko ślizgowe mogło się zatrzeć i obluzować w uchwycie, lub wypaść. Wirnik przez to zaczął się ocierać o nabiegunniki stojana i stąd ślady na nim. A potem z górki - zablokowany wirnik, brak chłodzenia, topi się bezpiecznik.
I zamiast ekologii dostaniemy coś w stylu utylizacji śmieci metodą polską. Przypomina mi się sytuacja sprzed nieco ponad 30 lat. Poprzedni ustój polityczny. Trudności z zakupem wielu towarów. Także trudności z zakupem paliwa. Mój kolega posiadał wówczas sfatygowany motocykl WFM, do którego nie mógł kupić paliwa. Więc radził sobie jak mógł, mieszając...
Tak nie ma kompresji, nie ma pompoeanua paliwa. W silniku masz 2 otwory. Wielkie do pobierania mieszanki z gaznika i nalu z pod tłoka do pompoeania paliwa. To musi być drożne i bardzo szczelne. I sprawny gaźnik. Spróbuj jeszcze jak due uda zapalić pompować promerem.. P.S. to jest 2 sów łatwiejsze go zatrzeć bez paliwa ba samym szarpaku. Ale też łatwo...
Zapewne silnik pracuje na ubogiej mieszance, standardowe strojenie w skuterach 50 cm³. Dysza główna jest za mała, iglica obciążenia częściowego jest „blokowana” żeby ograniczyć moc i prędkość maksymalną. Tylko dozownik oleju chroni przed zatarciem przegrzewanego w ten sposób silnika. Tymczasem tutaj został odłączony dozownik... Użytkowanie silnika na...
Sznurki szczególnie lubią się owijać. Drugi podejrzany to łożysko na końcu pod mocowaniem głowicy żyłkowej. Lubi dostać wody zardzewieć i zatrzeć się na amen.
Owszem - "stary dwusuw" wiele zniesie, a nawet "mieszankę 180 oktan, aceton+metanol+olej", tylko co z tego - jak będzie miał na niej "moc 0,5-1 KM"? To nawet nie ruszy z miejsca, niestety? U nas - "pokutują ludowe mądrości" sprzed 50 lat i dawniejsze, które słyszałem osobiście - jeżdżąc przedwojennym motocyklem o stopniu sprężania silnika 6:1 (fabrycznie...
Ciekaw jestem, czy jak masz za mało oleju w silniku swojego samochodu to też idziesz do spożywczego po olej rzepakowy? Przecież "tylko aby dojechać do serwisu" Po co jakieś opowieści o silniku samochodowym? Tu chodzi o zwykły archaiczny silniczek od gramofonu. W 12 poście zaproponowałem olej do panewek capstan. Ale. Poza tym taki olej jak kolega Małolepszy...
Przepraszam, źle się wyraziłem... odpalany w aucie na pewno nie był, ale regenerujący zapewnił mnie, że składają po 4 takie silniki tygodniowo i nie zdarzyło im się takie coś... A ci ci miał powiedzieć? Że składaj 4 tygodniowo i 2 na reklamację wracają? Takie gatki to ja znam. Akurat robię silniki przemysłowe więc mniej skomplikowane i mam na to według...
AVE. Ja bardzo dziękuję dla koncernu VAG za kochane TDI 2.0, co lubią się zatrzeć przez wadliwy napęd pompy olejowej (dobry zarobek :D). Land Rovery, zwłaszcza Freelandery.
Jak będziesz dogrzewał silnik i wymieniał olej co 10tyś km możesz spokojnie jezdzić. Pozatym vw to gów.... , musiałes zatrzeć silnik żeby dotarło ?
Ja bym nie podjal sie rozsadzania przez forum kto jest winien i co sie stalo. Ani nie namy tego mechanika i jego kompetencji ani samochodu i jego stanu technicznego ani tez nie wiemy co sie tak naprawde wydarzylo. Od tego sa rzeczoznawcy. Znacie tez takie powiedzenie: "Bolek wczoraj zyl a dzisiaj nie zyje"?? Tak samo bywa z maszynami itp. Byc moze wizyta...
Wymagasz... Nie ja wymagam, bo hołduję zasadzie: "Jestem za biedny, żeby kupować tanie rzeczy", tylko klient, który się na to decyduje. Sprzedawca oferuje przedmiot, który ma działać w sposób dla tego przedmiotu przewidziany, klient taki przedmiot kupuje i jeśli nie działa, tak jak powinien, to się go zwraca. Autor zapytał, czy urządzenie, które kupił...
Litości - tam ma być mocne smarowanie. W poradnikach było 1:20 przy dotarciu, a w instrukcji jest 1:16. Dlatego, jeżeli zawiedzie wszysstko inne - przeczytaj instrukcję obsługi. Jeżeli instrukcji nie ma w Internecie, to można spytać o nią tutaj lub udać się do biblioteki. Jest szansa, że jeszcze gdzieś sobie leży w stanie pozwalającym na odczytanie...
Witam. Najprostszym sposobem na sprawdzenie jest opuszczenie całej rolety na dół, i sprawdzenie czy wszystkie wieszaki są całe, gdyż po urwaniu jednego, może silnik czuć większy opór i nie przenosi całej siły podnoszenia na cały wał tylko na jego część. Kolejnym sposobem jest sprawdzenie czy roleta płynnie się podnosi ( pod odpięciu wieszaków) gdyż...
Czy przez taką mieszkankę mógłby się zatrzeć silnik ? Raczej nie ma obawy. Jaką mieszankę zaleca instrukcja? W takim wypadku może najwyżej bardziej kopcić. No, chyba że producent zaleca mieszankę 20:1 (100 ml oleju na 2 litry benzyny) :D to i przy ciężkiej pracy nową, niedotartą maszyną przy takiej mieszance wszystko może być możliwe.
Spalanie i żywotność zależy od nogi. Jak będziesz cisnął, bo większa moc to spalanie pójdzie w górę, to samo ze spadkiem żywotności. Generalnie przy normalnej, w miarę żwawej jeździe spalanie pozostanie bez zmian albo delikatnie spadnie. Żywotność silnika również nie zmieni sie w zauważalny sposób. Silnik musi być oczywiście w dobrej kondycji. Jeśli...
Ja ma francuską wersję więc pewnie coś tam jest różnicy. Ale, generalnie, jak wymiana oleju go nie zabiła to i płukanka go nie zabije. Silnik zabije wymiana oleju tylko wtedy, kiedy w zasadzie to już trup a trzyma się na nagarze. Tak by było jakbyś nie wymieniał oleju przez nie wiem, kilka lat, jakieś 80 tys km, gdzie miałbyś węgiel, plastelinę i smołę...
No właśnie, taki to wóz że jak oszczędza się paliwo to można zatrzeć silnik jak pompa oleju padnie a kontrolka się nie zapali. Większość VW tak ma, chyba też jakieś merce stwierdzają że smarowanie jest na podstawie zmniejszenia się poziomu oleju w silniku po uruchomieniu a jakieś francuzy reagują na sygnał z czujnika ciśnienia po 30km (ktoś na forum...
Sprawdź membrany i zawór iglicowy w gaźniku. Regulacja gaźnika. Wkręć obie śruby L i H do lekkiego oporu, następnie odkręć o jeden obrót. Zapal silnik i dodaj gazu, jeżeli nie będzie wchodził na obroty, odkręć minimalnie wkręt L i znowu dodaj gazu postępuj tak aż do skutku. Jeżeli kosa będzie już ładnie reagowała na dodanie gazu to trzecią śrubą, oznaczoną...
Powód jest taki, że pompa i wtryski są smarowane przepływającym olejem napędowym, który dobrze spełnia zadanie jak nie jest rozcieńczony. Po rozcieńczeniu (np. benzyną) jego smarowność spada, co może doprowadzić do zatarcia ruchomych elementów układu wtryskowego. A jaki stopień rozcieńczenia przestaje smarować. W silnikach 2T smarowanie olej:benzyna...
Witam Oddałem ostatnio swojego Lanosa (2001r, 1.5, 16V, DOHC, 100kM, gaz, przebieg 170tys.) do mechanika. Miał wymienić uszczelkę pod głowicą bo wyciekał olej. Jednak okazało się, że w jednym z toków tuleja nam dwie dość znaczne rysy. Mechanik stwierdził, że remont silnika z uwagi na tuleje nie opłaca się (koszt ok 2-3 tys zł) i ekonomiczniej byłoby...
Zejdź kolego na ziemię, bo bujasz w obłokach. Całe szczęście, że ten silnik zdechł, bo byś wszelkie warsztaty w okolicy tak męczył. Daj spokój, serio, bo robisz z siebie głupka.
Są dwie opcje. Albo masz źle wyregulowany układ paliwowy i po prostu cały czas musiałby pracować "na ssaniu". Możesz spróbować to zdiagnozować w "chałupniczy sposób" po przez przysłonięcie lekko wlotu powietrza. Najpierw tylko nieco, potem bardziej i jeszcze bardziej. Powinien tylko słabnąć, jeśli w jakimś ustawieniu odczujesz jednak wzrost mocy, choćby...
Wkręć obie śruby L i H do lekkiego oporu, następnie odkręć o jeden obrót. Zapal piłę i dodaj gazu, jeżeli silnik nie będzie wchodził na obroty, odkręć minimalnie wkręt L i znowu dodaj gazu postępuj tak aż do skutku. Jeżeli piła będzie już ładnie reagowała na dodanie gazu to trzecią śrubą oznaczoną T lub S ustaw minimalne obroty tak aby łańcuch stał...
Z strumienicą to jest tak samo jak z magnetyzerami. Teoretycznie strumienica powinna przyspieszać wylot spalin z układu wydechowego (poprzez zawirowania). Ale to może zadziałać tylko z kompleksowym tuningiem silnika, w innym przypadku może nawet i zmiejszyć wydajność silnika... A i od kiedy od tłumika może się silnik zatrzeć od takiego czegoś jak jest...
Jeśli korbowód zeszedł z wału, to wycisnąć wał od strony koła magnesowego, o ile korbowód nie będzie stwarzał kolizji. Jeśli nie, to trzeba przebijać wał aby oddzielić przeciwwagę od czopa. Jak silnik zatarty to raczej nadaje się na złom.
Pompa olejowa daje zbyt małe ciśnienie, ma zbyt duże luzy, po prostu się wyrobiła. Luz na panewkach też daje takie objawy, ale piszesz ,że miał niedawno remont. Gdy silnik się rozgrzeje olej staje się rzadszy i zmniejsza się ciśnienie, na wolnych obrotach nie ma smarowania. I lepiej coś z tym zrób, możesz zatrzeć silnik, i po kapitalce. Czujnik oleju...
Tu nie chodzi o olej czy mieszankę 1:40.czy 1:50 tylko o to że mieszanka była uboga przez co była wyższa temperatura spalania. Do regulacji gaźnik i sprawdzenie uszczelniaczy na wale bo tamtędy może zasysać lewe powietrze.
Jeśli ktoś jest odporny na wiedzę to ja go z niewiedzy nie będę wyprowadzał No to sprawdźmy twoją wiedzę Wyprowadź równanie Reynoldsa i pokaż wpływ płukanki. Po za tym nie masz pojęcia o silnikach a tym bardziej o tym płynie do płukania No cóż geniuszu test numer dwa https://obrazki.elektroda.pl/6133577500_... Jeżeli skończyłeś studia...
Silnik po umyciu wodą stał długo w garażu. Niestety dostała się woda do komory spalania. Efekt próba odpalenia i silnik padł- zatarty. A w jaki sposób ta woda miałaby się tam dostać? W jaki sposób? Jakim cudem? Jeśli świeca była wkręcona to nie ma możliwości dostania się tam wody tym bardziej, że śmiem podejrzewać iż mówimy o silniku 4-suwowym. Bez...
Witam, przedstawię swój problem. W sobotę rano koło 9:00 wypożyczyłem pilarkę spalinową Homelite CSP4518. Pracowałem nią normalnie około dwóch godzin z gaszeniem po ścięciu każdego drzewa, a było ich raptem 4. W sumie używałem pilarki ze dwie godziny, po czym zgasła i nie można było już jej uruchomić. W trakcie pracy gasła kilka razy sama. Po rozebraniu...
Z mojej strony to nie radze ustawienia iglicy najniżej bo łatwo silnik zatrzeć. Doświadczenia po 10 latach kartingu. Silnik widzę że albo na membranach albo stawidle. Na zdjęciu świecy ewidentnie widać że jest ona zalana. Jeżeli nie znasz się na silnikach dwusuwowych to polecał bym oddać go do serwisu na regulacje bo takie kręcenia przy gaźniku i dozowniku...
Mogłem zatrzeć silnik czy raczej nie? Zaraz go zgasil em i pchalem potem kilkaset metrów... Drogo naprawa tego czegoś? Pozdrawiam
Zaczął palić olej z silnika jak byś go nie zgasił to by ci się silnik zatarł ale jak jechałeś tym autem bez oleju to słabo
No i co z tymi bezpiecznikami, całe są? Trzeba by wyjąć silnik i go sprawdzić na krótko czy działa. Mogły skończyć się szczotki, komutator, mógł zatrzeć się na tulejach. Jeśli bezpiecznik spalony to by znaczyło że występuje przeciążenie układu.
zatrzeć silnik zatrzeć silnik mercedes lodówka silnik zatrzeć
wyświetlacz esp32 ustawi dmuchawa testy akumulatorów
philips 42pfh6109 grzejnik konwektorowy
Ariston Fast - Słabe Grzanie Wody: Przyczyny i Rozwiązania Dacia Duster 1.2 TCe - Czerwona kontrolka spirali