Mocnej stłuczce ? Bez stłuczek i potrafiło lecieć karoserią w rogu szyby na łączeniu blach. Bez zdjęcia deski słabo było to widać. Poniżej przewodów wody wchodzących do kabiny masz gumowe kolanko, jest drożny ten odpływ z nagrzewnicy ? Odpływ/y z podszybia ? Jeśli leciało przelotką przewodów, to w kabinie przewody są mokre ? Masz ABS ? Na nich powinien...
W tej sytuacji albo silnik ma zwarcie do masy (trzeba sprawdzic też czy nie ma zwarcia w kostce silnika ) lub wiązka przewodów jest gdzieś przetarta , albo padł program.
A czy oprócz tych kodów masz może 4134-2 ? I czy również po właczeniu i wyłączeniu zapłonu? Błędy 4172-3, 4126-9 i 4118-9 są efektem (dalszym skutkiem) błędu 4152-5 który trzeba rozwiązać jako pierwszy. Błąd 4152-5 to: "Short circuit to earth of the electric motor driving the hydraulic pump, connection point B1 on powerpack (D328) This results in the...
Wg tis: Opis obwodu/układu Moduł świec żarowych jest wbudowany w moduł sterujący silnika (ECM) i jest urządzeniem półprzewodnikowym, które uruchamia świece żarowe. Temperatura i pobór mocy regulowane są w szerokim zakresie, aby spełnić wymagania wstępnego podgrzewania silnika. Wstępny czas załączenia świec żarowych zmienia się w zależności od napięcia...
P0337- czujnik wału korbowego silnika- zwarcie z plusem/masą lub przerwa P0339- czujnik wału korbowego silnika- nieprawidłowa kompensacja reszta dla mnie to pochodne od usterki czujnika tak to powinno brzmieć kto Ci robił diagnostykę i czemu bez interpretacji? tu masz cos extra jak potrafisz mierzyć i ci sie chce ja bym zmienił czujnik ale najpierw...
Czystość klem , połączenie masy nadwozia silnika z akumulatorem , masa na silniku , jeżeli akumulator jest sprawny to te rzeczy cię powinny zainteresować :).
32 Problem z obwodem przekaźnika dmuchawy Diagnostyka stopnia końcowego w module sterującym (Zwarcie do masy/zwarcie lub przerwa w obiegu prądowym) Górny warunek musi być spełniony przynajmniej przez 8 s Następstwo: Ciągłe postawienie w stan gotowości przekaźnika silnika krokowego (Zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie prądowym) lub Ciągłe postawienie...
lada zaczęła działać poprawnie... na obudowie mam wszędzie fazę Rozumiem skrót myślowy ale brzmi dziwnie, w takich wypadkach niestety trzeba powycierać kurz łokciami i podłączyć sprężarkę (najlepiej bez podpiętego silnika wentylatora) bezpośrednio pod 230v i sprawdzić czy ma przebicie (zamienić też na próbę przewody zasilające) a potem stopniowo podłączać...
Jeżeli nie ma innego (pod spodem) połączenia czarnej cewki z przerywaczem i kondensatorem, to ten oznaczony na czerwono przewód ma być przylutowany do kondensatora. Ew. jest to przewód gaszenia. Jego zwarcie do masy gasi silnik.
Silnikowi brakuje powietrza. Proponuję przy tych objawach odpiąć wtyczkę od elektrozaworu N239 sterującego zamykaniem klapy gaszącej u wlotu zaworu EGR - dotyczy tylko silników o oznaczeniu ATD, ASZ i ARL (elektrozawór może dostawać masę z ECU [przy stale podawanym napięciu 12V] w trakcie pracy silnika i przymykać klapę na 5/6 gwizdka, zwłaszcza jeśli...
Sprawdż masy lamp i tą z akumulatora na silnik. P.S. masa na karoserię jeszcze.
To jest zwykły włącznik termiczny, nie ma na nim minusa. Odłącz silnik wentylatora bo na nim masz stałą masę i leci przez uzwojenie silnika na włącznik.
Panowie jak zabrać się za naprawę: 4 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00602 - Potencjometr silnika wykonawczego klapy przestrzeni nóg/klapy rozmrażania (G114) 29-00 - zwarcie z masą 00601 - Potencjometr silnika wykonawczego klapy centralnej (G112) 29-00 - zwarcie z masą 00600 - Potencjometr silnika wykonawczego klapy temperatury (G92) 29-00 - zwarcie...
Wiązka w glowicy sprawdzona wszystkie przejścia są za godzine sprawdzę pompki i dam info, myli mnie jeszcze fakt, że po podlaczeniu kompa byl 1 blad od wiazki pompek gdy za 2gim razem podłączyłem wyskoczyla litania błędów z czujników silnika zwarcie do masy, moze jakis przekaźnik od instalacji
Nic dziwnego, że nie ma iskry, ten kabelek służy do gaszenia silnika właśnie poprzez zwarcie go do masy.
No to miernik w dłoń i sprawdzaj po kolei przewody gdzie mają zwarcie (zwarcie raczej będzie do masy). Odepnij przewody od przełącznika, silnika oraz wyjmij bezpiecznik i sprawdź który odcinek przewodu ma zwarcie (jest uszkodzony). Dodano po 2 Najprawdopodobniej przewód będzie uszkodzony w przejściu przez blachę (wejście do kabiny).
Bezpieczniki posprawdzane ? Jeśli odepniesz sterownik silnika da się połączyć z tymi modułami co nie chcą się zdiagnozować ?
To jak w końcu było z tą cewką? Uszkodzona i wymieniłeś na nową, czy stara okazała się dobra? Mam taki agregat, w którym brak iskry. Przewód wychodzący z obudowy silnika do przerywacza ma zwarcie do masy. Oznacza to uszkodzoną cewkę? https://obrazki.elektroda.pl/1917281400_...
Między "klepkami- lamelkami " komutatora występuje bardzo mały opór, może zostać potraktowany jako zwarcie. Najlepiej to sprawdzić na " brzęczyku" ( połówka transformatora) w zakładzie przezwajającym silniki. Sprawdź jeszcze przejście z klepek na masę (czopy wirnika). Jeśli jest- "kaput"
Cewka wytwarza impuls podczas zmiany położenia magnesu a jeden przewód do cewki ja zwiera do masy? Jak wygląda schemat zastępczy tej cewki bo myślę że tam też jest elektronika. U mnie cewka ma 2 przewody: jeden cienki czarny z konektorem a drugi gruby z fajka. Nie rozumiem tego mechanizmu. Przypuszczam, że jest układ zapłonowy, podobny jak w moim agregacie...
P1694 kontrolka silnika zwarcie do masy P1351 czujnik wałka rozrządu P0490 Secondary Air Injection System, ten błąd ma mniejszy wpływ , albo żadnego na niemożliwość uruchomienia.
Witam, mam pytanie odnośnie konsekwencji zwarcia uzwojenia twornika do masy. Czy w sytuacji, w której w pewnym punkcie ramki twornika następuje zwarcie do masy (rdzenia twornika), część uzwojenia za punktem zwarciem poruszająca się w polu magnetycznym stojana będzie generowała przepływ prądu w przeciwnym kierunku? W załączniku pokazałem sytuacje na...
Przerwa na przerywaczu jest zależna od modelu, ale można przyjąć że ma wynosić 0.4 mm. Tak samo z wyprzedzeniem zapłonu, przyjmijmy że wynosi 3 mm przed GMP. Wyłączanie tak samo jak w innych silnikach, zwarcie do masy. Na pewno jest to silnik MV 100? Podaj dokładny model i numer silnika. Przerwę ustawia się w ten sposób: http://obrazki.elektroda.pl/7836310500_1...
Odepnij szary kabel od modułu i odpal quada potem podaj w to miejsce na module masę jeżeli zgaśnie to musiz znaleźć dllaczego masa jest na szarym przewodzie (stacyjka, wyłącznik silnika,zwarcie wiązki)
Clipa nie podłączyłem, bo mi się soft wywalił na laptopie i nie mogę narazie z nim sobie poradzić. Wcześniej jak podłączałem laptopa to miałem błąd czujnik obrotów silnika zwarcie do masy. Czujnik sprawdzony, instalacja także wszystko w porządku. A w aucie miga kontrolka elektroniki silnika i auto nie odpala.
O ile pamiętam układ regulacji obrotów silnika znajduje się w jego obudowie, powinna być mała dziurka w tylnej pokrywie silnika. Do regulacji najlepiej plasikowy mały śrubokręcik, uważaj na zwarcie do masy.
Padnięta, albo zwarta do masy jak to we Fiacie. Pomiar na gazie czy benzynie. LPG. Co znaczy zwarcie do masy? Jak to naprawić?
W spoczynku, na obu pinach silnika jest wystawiona przez sterownik "masa".
Wiesz, myślałem o tym, ale jak widzę elektryka, który sprawdza coś jak PAT 2 lub podobny miernik, to chyba wykryłby problemy z kablem od bezpiecznika do silnika, a to sprawdzałby podając jakieś tam napięcia i prądy. Ja się nie znam, ale On ponoć tak. Zdziwiony był tylko, dlaczego po wymontowaniu silnika nagle zwarcie do masy zniknęło, a było, gdy silnik...
Zwarcie do masy to nie brak plusa. tylko silnik ma zwarcie.
Uzwojenie silnika do sprawdzenia. Zwarcie do masy?, zwarcie zwojowe ?
Przecież widać że ten pin łączy się z tym dużym obszarem masy czyli tam ma być masa. Rocznik, kod silnika?
Sterowanie jest plusem, przekaźniki typu MOSFET, płytka to Kincony A16. Chciałbym, włączając np. kanał 1, silnik kręcił się do przodu, kanał 2 do tyłu, tylko że to robi zwarcie, bo idzie plus na masę.
Sprawdź dokładnie jaki kabel przykręciłeś do elektromagnesu(na pewno czerwony?) Do górnej śruby mocującej rozrusznik przykręciłeś masę silnika?(czarny przewód)
Dziękuję. Wg Twojego schematu wychodzi tak jak powyżej. Tylko jedno jest chyba wyjaśnienie dlaczego instalacja MAF jak i jeden z CANów silnika ma zwarcie do masy - przewalona gdzieś w komorze wiązka. Nie da się chyba tego inaczej zrozumieć? No i jeden z przewodów do lambdy również zwiera.
Witam, mam problem z autem Skoda Octavia II 1,9 TDi 105KM 2007. Na desce rozdzielczej pali się kontrolka "Check engine" - ten żółty zaworek a po podłączeniu pod komputer pojawiają się te 3 błędy: 012545 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157) P3101 - 000 - przerwa / zwarcie z masą 012545 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157) P3101 - 000 - przerwa...
Impuls = zwarcie tego pinu do masy. Ten pin jest podciagniety do 12V, a sterownik silnika zwiera go do masy w takt sygnalu obrotow
Opornik szeregową miedzy Silnikiem a Masą + Wzmacniacz operacyjny -> wejście analogowe Atmegi i wyjście jak wykryję zwarcie to wyłączy przekaźnik.
Witam zmagam sie nadal z problemem czujnika temperatury mercedes w906 316cdi. pojawia sie kod błędu stały P0117 (czujnik płynu chłodzącego silnik 1 ; zwarcie do masy). ktos ma wiedzę który to czujnik?? pozdrawiam
Witam. NR 3020 Zawór elektromagnetyczny 3/2 wentylacji, przerwa. WS 1211 Różnica zużycia okładzin hamulcowych między hamulcami 1 osi tylnej jest za duża. FR 4041 Zacisk W usterka / otwarty / zwarcie do masy / zwarcie. INS 0301 Odblokowanie kabiny kierowcy ma zwarcie z masą.
Witam, Proszę o pomoc szanowne grono - mam pralkę Amica AWCN14DAB w której uszkodził się silnik (zwarcie do masy) i niestety nie mogę znaleźć takiego w rozsądnych pieniądzach. Mam natomiast silnik z innej amiki i generalnie pasowałby plug&play tyle tylko, że uszkodzony ma 7 pin (trzy przewody do uzwojenia) a w tym drugim mam 6 pin. Pytanie mam takie...
nim wymienisz moduł sprawdź wiązkę przewodów >>>>przyczyną uszkodzenie modułu są często przetarte przewody dające zwarcie do masy :!: zrób fotkę modułu i wrzuć tutaj
To masz albo zwarcie do masy kabla sterującego od wtrysku w wiązce, albo uszkodzony, przebity driver wtryskiwacza w sterowniku
Cewka nie posiada zewnętrznego zasilania. Wychodzą z niej dwa kable, jeden do świecy i drugi, cieńszy, służy do wyłączania silnika przez zwarcie go do masy.
Omomierz, lub żaróweczę z baterią podłącz, jeden przewód do masy a drugi do niebieskiego kabelka wychodzącego z silnika, kręcąc magnetem żaróweczka powinna migać.Jeżeli świeci cały czas, zwarcie niebieskiego kabelka lub kabelka od kondensatora do masy. Jeżeli nie świeci wcale brak styku na platynkach (brudne ,zaśniedziałe)
Wyjście szpilkowe centrali (można rozkminić po schemacie): Od góry: 1,2 -wejścia krańcówek NC.(podciągnięte do masy) 3 - wyjście 24V DC standby do krańcówek lub/i zasilanie ew. krańcówek indukcyjnych 4 - wyjście masa zasilania ew. krańcówek indukcyjnych 5,6 - wejście +(ok 30V) z mostka - zasilanie silnika i ogólnie całości elektroniki napędu. 7,8 -...
Diagnostykę zacznij od odpięcia silnika od sterownika, wykluczysz jego wpływ, jeśli jest uszkodzony. Jeśli silnik kręci się z oporem POMIMO odpietych i rozwartych przewodów mocy - sprawdź zwarcie do MASY silnika. Jeśli sterownik jest sprawny, wlaczy się BEZ silnika, manetek, itp ;-) Wystarczy wyświetlacz I bateria.
Uszkodzenie silnika (zwarcie do masy lub miedzy zwojowe) skutkują co najmniej (!) "spaleniem" triaka, popaleniem ścieżek na płytce itd.. a nalot może być kurzem ze szczotek. PZ nie zawsze eksplodują choć jest to wtedy widowiskowe :)
U041600 - Elektroniczny program stabilizacji (Sygnał niezrozumiały)P167E00 - System start/stop (Przekroczenie czasu rozruchu)P229500 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2 (Zwarcie do masy)U042800 - Czujnik kąta skrętu koła kierownicy (Sygnał niezrozumiały) Sądzę kolego że błędy pierwszy / drugi i czwarty wystąpiły przy okazji bo silnik zgasł właśnie...
17568 - Obwód czujnika powietrza w kolektorze ssącym (Zwarcie do masy) 17946 - Przekaźnik odcinający/wyłaczający silnik (Rozwarcie/zwarcie do masy) Oczywiście przekaźnik odpowiadający za zawór N109! Wszystko jasno i przejrzyście wszechwiedzący VAG podpowiedział :) Zobacz czy jest zasilenie za zaworze n109! http://obrazki.elektroda.pl/8808410000_1...
To płytka US 45 Bestera , warystor z tego co pamiętam: 50V ac , średnica 14mm. Warto sprawdzić tranzystor i uzwojenie silnika na zwarcie do masy.
Witam.Jeszcze jedno.W tym cudzie techniki jest przewód do gaszenia silnika przez zwarcie na masę przerywacza.To jest jedna z trzech śrub w obudowie silnika.Sprawdź czy nie jest przypadkem zwarta.Pozdrawiam.
Jest to silnik AVG, błędy w komputerze były odnośnie naprawionego już czujnika ABS i była wzmianka o zablokowaniu silnika poprzez zwarcie masy czy coś podobnego. Jakie jest turbo nie wiem,logi mogę dać w formie liczb za kilka dni dopiero. Podobno katalizator jest, niestety fizycznie nie sprawdzałem. Słychać metaliczny dźwięk z wydechu przy lekkim gazowaniu,...
Cewka ma dwa wyjścia, jedno do świecy drugie do gaszenia silnika, przez zwarcie do masy. Jeżeli do tego drugiego podłączyłeś plus z akumulatora to, przy próbie wyłączenia, zrobiłeś po prostu zwarcie i cewka prawdopodobnnie została uszkdzona.. Nie wiem jaki to model silnika.
Wypadanie zapłonów - sprawdź świece, przewody WN, czujnik położenia wału. Może masz przebicie w cewce WN i gubi iskrę wtedy niedopalone paliwo idzie na katalizator i zapycha go. Jeśli masz niesprawny układ paliowy to zniszczysz katalizator. Jeśli jeden cylinder nie pali będzie wyczuwalne szapanie silnikiem i brak mocy. Sond lambda może mieć zwarcie...
Kolega "marco47" chyba się "przejęzyczył" Nie przejęzyczyłem się pisząc że należy dołożyć kondensatory elektrolityczne co najmniej 100uF, oprócz wcześniej wskazanych ceramicznych 100nF. A dlaczego takie i w tych miejscach to polecam poczytać noty katalogowe. Oczywiście można zastosować 1uF (typowo) ale przy współdziałaniu z silnikami (obciążenie indukcyjne)...
Następnie masz zwarcie do masy na jednym lub kilku elementach na karcie silnika.
Jeżeli masz zwarcie tego czarnego kabelka z cewki do masy to dlatego nie ma iskry. Wyłączanie silnika następuje właśnie w ten sposób. Sprawdź ten kabelek, może ma uszkodzona izolację i wyłącznik zapłonu
A niby dlaczego "tranzystor się spali"? Co mu się ma stać, jeśli Uds=0 (bo będą zwarte) ? Generalnie - można tak zrobić, chociaż nie napiszę że "na pewno można", bo nie widzę schematu. A "na pewno" to można odpiąć przewód łaczący silnik z drenem i podpiąć go do masy (źródła), czy wylutować tranzystor.
Sprawdziłem omomierzem ciągłość uzwojeń silnika (rys. 1, STAT i ROT) oraz to, czy nie ma przebić (pomiędzy wszystkimi 9 kablami a masą). Przebicie uzwojeń do masy najlepiej sprawdzić induktorem . Mostek Graetza P2 sprawny ?
Witam proszę o pomoc ponieważ po odczytaniu błędów, nie wiem od czego się zabrać: 1 obwód kołka żarowego czujnika płomienia ma zwarcie do masy. 2 obwód pompy paliwowej jest przerwany lub ma zwarcie do plusa. 3 dmuchawa powietrza spalania ma zwarcie do masy lub silnik dmuchawy jest przeciążony. Po skasowaniu błędów wyskoczył tylko pierwszy a podczas...
P1590 - za mocne wejście sygnałów przacy silnika. Zwarcie w obwodzie prądowym modułów sterujących zacisk 95 (X81) P1590 - za słabe wejście sygnałów przacy silnika. Zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie prądowym modułów sterujących zacisk 95 (X81) P1635 - układ podgrzewania świec żarowych
Witam Mam problem z bmw po podpieciu do KTS-a wyrzuca bład: 10 STEROWANIE-REGUL.PREDKOSCI (FGR) ZWARCIE DO MASY Czy mógłby mi ktos pomóc w tym temacie gdzie mam szukac usterki Dzieki i pozdrawiam
Mimo upływu trzech lat, odświeżę temat Makity. Podobny przypadek, najpierw co jakiś czas wyzwalało różnicówkę, czyli sporadyczne przebicia do masy. Później po każdym załączeniu. Po wykluczeniu bezpośrednich zwarć na przewodach doprowadzających do silnika, pomiar wykazał zwarcie jednej pary do masy(biały i czerwony). Po rozkręceniu silnika, ściągnąłem...
Błędy pojawiają się nadal tylko mała zmiana; 18027 obwód przekażnika świec żarowych 17946 przekażnik rozłączający silnik 19561 silnik klapki zmiany długości /geometrii kolektora dolotowego 16485 czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza poza zakresem
Może ten temat pomoże: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Tylna wycieraczka jest włączana przez zwieranie do masy styku 3 gniazda G1 na schemacie. Prawdopodobnie jest gdzieś zwarcie do masy tego styku i wycieraczka caly czas pracuje. Z wypowiedzi rozumiem, że zespół wycieraczki,"silnik", był podmieniany na inny i jest...
sprawdziłem, z odłączoną wtyczką obroty spadają ale silnik normalnie pracuje musisz mieć jakieś zwarcie gdzieś albo brak masy sprawdź, czy na cewce na kablu czarnym z białym paskiem jest ciągle plus po stacyjce i czy nie ginie jak odłączysz ten zawór i na aparacie zapłonowym tak samo chyba jest taki czarny z białym paskiem - to w suzuki zawsze kabel...
Obok sterownika silnika jest padnięty bezpiecznik.Szukaj.
Co ciekawe silnik startuje choc opornie osiaga jakies tam obroty ale grzeje sie juz po 1min pracy i nie ma mocy Grzeje się bo ma cały czas pod napięciem uzwojenie rozruchowe, to będzie to co ma 40 - odłącz je i uruchom silnik - będzie potrzebował zakręcenia wałem, aby ruszył. Powinien osiągnąć normalne obroty i nie powinien się grzać. Dodano po 7 Nie...
czyli : błąd 18070 - P1662 4696 Wentylator chłodzenia silnika, szybkość I - zwarcie do masy > przewody, silnik wentylatora. myślę że da się z tym żyć ale dolnia granica temperatury znacząco za niska,ciekawe jak będzie funkcjonować w zimie. Czyli termostat puszcza wodę na chłodnicę w granicy 80 stopni ? robiłeś jakieś pomiary termometrem ?
jak rozumiec "zwarie filtra p/z do masy"? obudowa czy polaczenia wewnetrzne? Zwarcie przewodów filtra p.z. (czerwony i niebieski) do masy (obudowy). W takim przypadku może być efekt zwalniania i przyśpieszania silnika na wirowaniu. Pozdrawiam.
Silnik ma pewnie cewkomoduł zapłonowy CDI, gaszenie odbywa się przez zwarcie kabla do masy, zgaduję, że to kable M + i- B, to + Akumulatora, St, rozrusznik, tu podłączasz przycisk L, wyjście na lampy ? Ale nie ma 100% pewności, więc najpierw sprawdź moje przypuszczenia miernikiem
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Jak dobrze rozumiem zamknięcie obwodu powoduje zwarcie wyjścia z cewki z masą co z kolei oznacza że iskra nie przeskakuje i silnik (a razem z tym magneto ) zatrzymuje się. Czyli wszystko jak dla mnie ok. Wciśnięcie guzika = zwarcie, Pozycja stacyjki OFF (czy jak tam jest wyłączona) oznacza to samo co uniemożliwia odpalenie na pych. Na dużym schemacie...
Pozostaje podnieść skrzynkę i iść po wiązce sprawdzając, czy nie ma gdzieś przebicia na masę. Najczęściej zwarcie jest w komorze silnika. Jeżeli nie znajdziesz zwarcia, to pozostaje odcięcie tego obwodu tuż pod skrzynką i zrobienie by-passa do wtyku pompy... Rozrusznik wisi na przekaźniku R1, którego masa cewki chyba łączona jest przez ECU. Tak na 100%...
Golf 4 1.4 16v silnik AXP
Gdy odpalę silnik i włączę światła to gadaśnie (akumulator naładowany), czym może być to spowodowane? Pewnie masz gdzieś zwarcie do masy i przestaje być podawane napięcie do cewki.
Gaszenie, w tym motorze, odbywa się przez zwarcie wyjścia niskiego napięcia cewki do masy. Odkręć przewód idący od platynek do stacyjki przy silniku, sprawdź iskrę wtedy, jeśli będzie do sprawdzenia instalacja i stacyjka.
Silnik o ile się nie mylę to komutatorowy. Jeśli tak, to masz zwarcie na silniku lub przebicie do masy silnika.
Podłączyłem 3 żarówki 55w pod fazy alternatora i jedną 21w pod df zasilaną z aku.Wszystkie żarówki świecą a intensywność trzech zależy od obrotów,czyli alternator jest ok.Cały problem jest z zasilaniem wzbudzenia.Zauważyłem,że jak podłącze wszystkie przewody do alternatora którego mam wyjętego to pojawia się napięcie wzbudzenia na df regulatora a w...
Na przewody bym nie stawiał ponieważ przekładałem po jednym kabelku. Wtryski sprawdziłem jedynie na zwarcie do masy i nie ma zwarcia.
Jeśli to silnik jednofazowy, to myślę, że jedna para to uzw. pracy, druga - rozruchowe, a trzecia wyłącznik odśrodkowy, teraz ustal która para -co jest. Która para ma zwarcie do masy?
Jak jest to pewnie na kolektorze, z tyłu za pompą vacum. Co do problemu to sprawdź lepiej linię 5v i masę od czujnika paliwa. Bo pewnie masz tam zwarcie.
To kolo magnesowe, na zdjęciu, jest z Twojego silnika, czy tylko zapożyczone z internetu. Wydaje mi się że jest tam całkowicie inne. To ze zdjęcia, to chyba z jakiegoś motoroweru, który ma zapłon z przerywaczem. Metoda gaszenia silnika, przez zwarcie do masy jest powszechnie stosowana. Świecę, wymieniałeś?
Jest gdzieś zwarcie sprawdź ile amper pobiera na spoczynku albo zielona kostka gdzieś słabe połączenie na pinach. Masa słaba.
W takiej postaci -jeśli się nie mylę- rezystory R23,24(boczniki) będą powodowały zwarcie obydwu końcówek silnika do masy. Czyli po uruchomieniu jakiegokolwiek kierunku będzie zwarcie do minusa w mostku H.
Może być zwarcie do masy silnika
Wymontowałem silniczek , radio po podłączeniu zasilania pięknie zagrało pobór prądu i napięcia ok. Silnik zwarcie jednej cewki do masy , rezystancja tej cewki dobra . Sam silnik w bdb stanie , wyciągnąłem cewkę stan bdb . żadnych uszkodzeń mechanicznych karkas elegancki żadnej możliwości zwarcia wyczyściłem wszystko złożyłem i czary mary nie ma zwarcia...
Skojarzenie jak najbardziej prawidłowe. Problem w jakości połączenia Nastawnik pompy - komputer silnika lub zwarcie do masy. Niestety - nie mam w domu dokumentacji aby powiedzieć które piny w sterowniku odpowiadają za połączenie. Podam w poniedziałek.
A w jaki sposób mogę sprawdzić miernikiem ten silnik nie wyciągając go z pralki aby upewnić się ,że na pewno jest walnięty? Czy przełączyć na omomierz i sprawdzić rezystancję? Zanieś silnik do warsztatu przezwajania śliników, mechanik sprawdzi go induktorem czy ma przebicie do masy, druga sprawa uzwojenie stojanu i wirnika może posiadać zwarcie między...
Wsówka 4,8 zwiera na zimnym silniku. W sęsie że ten kabel ma zwarcie z masą cały czas.
Rocznik tutaj wazny samochodu . Podejrzewam ze tutaj istnieje elektroniczna regulacja obrotow wentylatora z klimatronika Elementem sterujacym jest jakis MOSFET na biegunie ujemnym silnika bo poprzez wykonane krotkie zwarcie z masa silnik ruszyl. Proponuje tutaj jakiegos mechatronika zaangazowac w ustalenie usterki i jej poprawnym usunieciu .
To, że na przewodzie pojawi się 12V to normalne a jak dotkniesz nim do masy i kontrolka zaświeci to obwód jes dobry. Sprawdz czy jak podłączysz kontrolkę w to miejsce w alternatorze i do plusa świeci się jak nie to alt. do naprawy a jak kontrolkę podłączysz do masy i świeci to dioda plusowa ma zwarcie ale na wyłączonym silniku będzie pobór prądu
91 fmi 4-pedał przyśpieszenia,napięcie poniżej normalnego lub zwarcie do masy. 639 fmi 9-magistrala danych CAN-błąd komunikacji danych między VECU,a EECU silnika .
pubus , fajniy schemat, ale chyba nie można hamować silnika przez zwarcie do masy obu przewodów z silnika. MirekCz ale w tym układzie można zmienić tylko tranzystory i będzie działał z wyższym napięciem i prądem. No właśnie, będzie działał, czy nie? Rozumiem, ze są lepsze rozwiązania, prostsze, tańsze itd. ale mnie interesuje, czy ten mój będzie działał...
Zrób lepsze zdjęcia połączenia kabli przy samym przerywaczu. Nie widać dokładnie czy jest tam tulejka izolacyjna. Kable mają być przyłączone tylko do sprężyny przerywacza! Jeżeli nie ma tulejki izolacyjnej, to robisz pełne zwarcie do masy! Przerywacz nie rozwiera obwodu więc jak ma być iskra?! Drugie wyprowadzenie cewki zapłonowej do masy silnika!
Jakie oznaczenie literowe silnika? Jak nie znasz to podaj VIN. Cos brednie wypisujesz - termostat nie ma przewodów, jak już to termowłącznik na chłodnicy lub czujnik temperatury silnika. Zwarcie pionów 85 i 86 raczej nic nie da bo to cewka przekaźnika, raczej zwarcie 30 z 87 uruchomi wentylator. Czy byly odczytywane błędy ze sterownika silnika? Czy...
ten switch to jest jak kondensator przez niego jest zwarcie do masy i silnik gaśnie ,a żeby sprawdzić iskrę trzeba dla pewności odkręcić ten przewód od modułu jak by co to mam taki sprawny moduł koszt to 400 zł.
A względem masy?
Witam Usterki które opisałeś ,czyli wysokie obroty i wysokie spalanie raczej są powiązane ze sobą .Proponuję na początku sprawdzenie rzeczywistej temperatury silnika ,czyli termostatu i czujnika temperatury.Następnie sprawdzenie nastawnika biegu jałowego i czujnika położenia przepustnicy. Druga część usterek związana ze światłami to brak masy w tablicy...
zwarcie międzyzwojowe silnik silnik krokowy zwarcie silnik pralki zwarcie
rozrusznik vivaro seata ibiza instrukcja budowa pralka polar
motorola cracker motorola cracker
Skalowanie elementów w CSS, HTML i PHP na stronie www Jak umieścić ogłoszenie o pracę dla projektanta obwodów wtórnych (EAZ)