Witam mam pytanie odnośnie czujnika temperatury głowicy silnik chłodzony powietrzem Deutz BF4L913 pomoże ktoś gdzie on się znajduje?
Deutz na silnikach chłodzonych wiatrem zbudował legędę trwałości. Te silniki pracują od Arktyki do Afryki. I nie ma problemów z przegrzaniem,czy niedogrzaniem. A sposób zabezpieczenia silnika jest zależny od producenta maszyny. W opcjach jest sporo czujników które można zamontować.
Jaki jest luz zaworowy w silniku Deutz, chłodzonym powietrzem 1055L?
Witam posiadam silnik Deutz BF8L513, chłodzony powietrzem, ostatnio nie łapie temperatury, zegar sprawny sprawdzony, czujnik temperatury oleju również. Silnik jakby cały czas się chłodził, co w tym silniku odpowiada za chłodzenie, jest coś w rodzaju termostatu? I jeśli tak to gdzie się znajduje? AI: Czy możesz opisać, w jakich warunkach silnik nie osiąga...
Kolego ta kontrolka jest od sygnalizacji zerwanego paska klinowego napędzającego dmuchawę chłodzenia silnika.
silnik chłodzony powietrzem :] wszystko drożne
Tam był silnik deutz chłodzony powietrzem ale mimo tego mógł temperaturę silnika, nie pamiętam bo to 20 lat temu tym się pracowało... Dziwi mnie "C" w pozycji neutralnej jazda przód/tył powinno być "0"
Masz <typen schild > zrob zdjecie jaka masz wersje ta instrukcja dotyczy 2.6 i 3.6 Koparka, O&K MH3, koparka mobilna, ok. 9 ton osprzętu, chwytak, łyżka, dop. GG ok. 9000 kg Hydraulicznie blokowane osie wahadłowe. Z mechanicznie regulowanym wysięgnikiem. Napęd na wszystkie koła, włączana blokada mechanizmu różnicowego. Silnik, 3 cylindry Deutz...
Pozwolę sobie zabrać również głos w tej ciekawej dyskusji. Kiedyś naprawiałem dużą ilość garbusów i ogórków. Przełożenie koła talerzowego w skrzyni garbusa jest możliwe i najlepsze w tej sytuacji. Jest na taka operację miejsce w obudowie, regulacja to żaden problem. Zmiana obrotów silnika nie jest możliwa, wałek rozrządu przesunięcie sworznia w tłoku...
Planuje napędzać WD-53 silnikiem Deutz 3 cylindrowym chłodzonym powietrzem. Proszę o krytykę, rady.
...Pozbawisz silnik chłodzenia... To jest silnik Deutz 4-cyl. chłodzony powietrzem. Posiada taki termostat? Chodzi mi głownie o kwestię nagrzania kabiny - omijając termostat przy nagrzewnicy kabiny pozbawię silnik chłodzenia?? Nie bardzo rozumiem.
Do traktora najlepsze są przemysłowe silniki wolnoobrotowe. Deutz, Hatz. Dodatkowym atutem tych silników jest chłodzenie powietrzem np. Deutz 511, 912-913, bądź olejem 1011 i pochodne. Ale najtaniej będzie wyrwać jakąś używkę na szrocie od samochodu.
Witam, Posiadam sprężarkę śrubową: Ingersoll-Rand P100WD Silnik Deutz F2L511 Moc 23,5 kW Silnik jest chłodzony powietrzem. Mam problem przy piaskowaniu. Po 40 minutach pracy silnik gaśnie, prawdopodobnie z powodu tego, że się grzeje. Czy to normalne, że po takim krótkim czasie był tak gorący? Sprawdziłem wszystkie kanałki i są czyste. Oleje i filtry...
Zgadzam się, ale po 5 minutach jest bardzo gorąco((( chłodzenie olejem...
Ale samo chłodzenie olejem nie wystarczy. Dlatego jest stosowane chłodzenie olejowo powietrzne, nie wymagające termostatu. No popatrz a Deutz zgodnie z tradycją robi do dziś silniki chłodzone olejem. Samym olejem i to wystarcza. Dobrze że nic nie wie o twoich wywodach.
Pewnie jeszcze muszę dodać że przez głowicę przebiega kanał chłodzący którego wylot znajduje się pomiędzy wylotami kanałów ssącego i wydechowego. Jego tak dobrze nie widać i nie ma dobrego dostępu do czyszczenia, aczkolwiek on także pełni ważną rolę w chłodzeniu silnika.
Daro122 , Po co zabierasz głos w sprawie, o której nie masz bladego pojęcia? Ten silnik jest chłodzony cieczą pomiędzy cylindrami płynie olej silnikowy. Zgodnie ze starą tradycją Deutz-a silnik chłodzony olejem. A na silnikach chłodzonych powietrzem ta firma zjadła zęby. A ich silnik słynęły z prostoty i trwałości. A jak zajrzysz do ich tabel to zobaczysz,...
Remont tego Deutz-a jest tani. Koszt przeróbki na inny silnik podobny lub większy. Przeróbka silnika trakcyjnego na stacjonarny to niezbyt dobry pomysł. Patrz na wykres charakterystyki zewnętrznej i chłodzenie.
Silnik chłodzony powietrzem Pasek wydaje się ok
Ciśnienie oleju jakie? Oblachowanie na silniku jest? Chłodnica drożna? A ta temperatura jest jeszcze dobra. W końcu silnik chłodzony olejem.
Może rozglądnij się za silnikiem Deutz (F2 L 912) 2 cylindry lub Hatz też 2 cylindry. Silniki powszechnie używane w sprzęcie budowlanym i chłodzone powietrzem.
kkknc napisał: zgodnie z wieloletnią tradycją Deutza olejem. To mnie uspokoiło :D , bo każdy silnik spalinowy jest po części chłodzony olejem. A tak z ciekawości , bo nie znam tych silników, czym jest chłodzony olej?
Mam problem z ładowarką atlas, silnik Deutz bf4l 1011f chłodzony olejem, brak oleju na turbinie i w miejscu czujnika ciśnienia oleju, po wykręceniu czujnika i uruchomieniu silnika prawie nic nie kapie a na czujniku temperatury oleju ciśnienie 9bar na niskich obrotach odrazy po uruchomieniu silnika. po wyciągnięciu termostatu ciśnienie oleju jest na...
Witam. Proszę o pomoc. Posiadam sprężarke śrubową compair c38 z 2004 roku silnikiem deutz. Chłodzony jest olejem. Problem w tym że się bardzo nagrzewa a dokładniej silnik który łapie nawet 130 *zespół śrubowy 85*. Pracę rozłączy czujnik i kompresor zgaśnie. Walczę z tym problemem już drugi dzień. Wyjąłem termostat i bez skutku. Olej i filtr wymieniony....
wszystko zależy za jakie pieniądze jest do kupienia i w jakim stanie, jak do 1000zł to sam bym chętnie kupił do esioka :) ogólnie są to prawie niezniszczalne silniki, byle tylko miały dobre chłodzenie (trzeba myć karczerem cylindry i chłodnice oleju pod tą pokrywą tunelu powietrza, bo jak są zalepione olejem z syfem to się przegrzewają i zajeżdżają)
Witam.Mam zamiar kupić kombajn marki New Holland Clayson M122 i w związku z tym mam do was pytanie.W tym kombajnie znajduje się silnik Deutz 4 cylindrowy chłodzony powietrzem,jak to jest z tym silnikiem żniwami nie grzeje się bo boje się że będzie mi się grzał przy dużych temperaturach,może ma ktoś taki kombajn jak on się sprawuje .Proszę o szybko odpowiedź.
No cóz to pewnie dobry material na wywody akademickie.Moze producent ma powody by tak ustalać kolejność pierscieni.Generalnie przyjmuje sie że minutowy to także wpomagający pierscien zgarniający olej.Więc jego pozycja powinna byc jako druga.W dieslu tez jako drugi bo ze względy na wyższe cisnienia gazowe nad nim powinien byc jeden pierscien który jakby...
Nic nie wiesz. Silnik chłodzony olejem zgodnie ze starą tradycją Deutza.
Witam!! Mój problem to luzy zaworowe w silniku F6L913 w kombajnie zbożowym DEUTZ FAHR M 35.75 chłodzony powietrzem oraz schemat regulacji. Jakie powinny być te luzy?? Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Bez znaczenia ile cylindrów. Podawałem na forum poszukaj. Dla silnika 912/913 te same momenty.
Witam. Mam problem z kompresorem śrubowym Flottmann Flottair640, jest to kompresor z silnikiem Deutz f2l811 2 cyl. chłodzony powietrzem. Mianowicie po tym jak śruba nabije 2 bary siłownik od sterowania obrotami gasi silnik. Szukam też kogoś kto pomógł by mi dojść do czego służą poszczególne zawory. Pozdrawiam
Tak możemy konkretniej. Bo jak na razie nic ciekawego nie wiem. Temperatura oleju, tak konkretnie. Zamieniłeś silnik z zewnętrznym układem chłodzenia na silnik z zewnętrznym układem 1:1 czy może miał podgrzewacz.
https://obrazki.elektroda.pl/6666213400_... Ktoś tu leniwy, prawda ? Masz schemat. Silnik chłodzony częściowo powietrzem, a częściowo olejem.
Jak sprawdzić czy wentylator chłodzi silnik z odpowiednią mocą. Napędzany jest paskiem a sterowany hydraulicznie.
witam, mam problem z silnikiem deutz 913 chłodzony powietrzem- problem wygląda tak, że zawsze rano po uruchomieniu silnika pracuje około minuty i przez odmę wyrzuca dość dużą ilość oleju po czym w ciągu dnia mogę zgasić maszynę np. na pół godziny- odpalam i problem nie wraca. domyślam się, że problem ma związek z tym, że rano olej jest zimny dodam,...
Witam mam pytanie... Zakupiłem kompresor spalinowy z silnikiem deutz dwu cylindrowy chłodzony powietrzem. Chce w nim wymienić olej w sprężarce i Tu nasuwają się pytania : Jaki to ma być olej? Co jeszcze trzeba wymienić przy wymianie oleju? Proszę o jakieś porady. Kompresor IRMER ELZE D241R9DG Z 1986R dodaje zdjęcie kompresora w załączniku
Same Antares II 130 silnik Deutz 1000.6 AT 130KM turbo chłodzony powietrzem. Jakie powinny być luzy zaworowe ? Z góry przepraszam jeśli było już gdzieś takie pytanie na forum, nie dałem rady znaleźć ni na temat 1000.6 AT
Fakt, zazwyczaj zamontowany był wentylator, studzący cylinder, napędzany paskiem z koła zamontowanego na kole magnesowym. O ttm chciałem napisać. Kolega.mnie ubiegł. Wystarczyło na kole magnesowym dać jakieś łopatki i strumień powietrza skierować na cylinder i żywotność tych.silników znacząco by wzrosła. Podobna sprawa zdarzyła mi się też w ciągniku...
Wymieniają usczelkę pod głowicą, a nie silnik. To typowa przypadłość tych silników. Myślisz kolego o uszczelce że padła koło kanału olejowego i tak pije olej. Tam są same kanały olejowe, w końcu silnik tradycyjnie dla Deutz-a chłodzony olejem.
Witam, mam problem z silnikiem Deutz BF4L1011F. Zaczął kopcić na biało i pojawił się olej w wydechu. Pierwszy pomysł - turbo. Po regeneracji i złożeniu dalej wręcz rzyga olejem. W ciągu 5 minut pracy silnika wciągnął połowę wysokości bagnetu oleju. Silnik chłodzony olejem, teraz pytanie czy pierścienie czy głowica/uszczelka pod głowicą wydmuchana?
Kolego największy QA to 165. Natomiast QAS było 500 i 600 po środku nie było 540 Te generatory były na rynek amerykański z silnikami Caterpiler i Cumis. W dalszym ciągu uważam, że to QA, 44 bo większy, czyli QA 50 miał już silnik Deutz chłodzony cieczą i inna prądnice ECO 32 – 3L/4, a 44 miał właśnie tego Deutza z turbiną i tą prądnicę ECO 32...
Silnik, prawdopodobnie deutz trzy cylindry chłodzony powietrzem. Zamontowany w widlaku z lat 70-80. Cieknal olejem na górze z popychaczy i wentylator rozrzucal olej Wszędzie. Poza tym palił zawsze, żadnych zastrzeżeń do pracy. Zdjalem głowice, jutro odbieram ale nie wiem jak ustawić luzy zwworowe. Jeśli ktoś zna takie silniki to niech podpowie na co...
Prawdopodobnie to kontrolka chłodzenia silnika olejem Ale pewności nie mam.
Chwila moment. Gubie się w Twojej wypowiedzi. Do sterego C42 co miał F3 Deutz do silnika lałem jakies mineralne do diesla, do śruby Corena S3, do chłodnicy nic bo był chłodzony olejem :P Nowy zalewa serwis na oryginalnych produktach, bo jest nowy na gwarancji :)
Witam - czy ktoś orientuje się jaki luz zaworowy jest w tym silniku chłodzonym powietrzem?? Ewentualnie jakie polożenia wału wykorzystać aby nie nakręcić się na darmo zbyt wiele ??
W tym konkretnym przypadku świeca płomieniowa zda lepszy egzamin. Typowa świeca żarowa ma za małą powierzchnię, aby była w stanie oddać do otoczenia duże ilości ciepła. Dlatego też na kolektorze dolotowym montuje się albo świece płomieniowe albo żarowe - ale o innej konstrukcji - tzn. montowane są spirale grzejne z grubego drutu oporowego, które dzięki...
W paru miejscach śruby w tym silniku już płyną ,albo są na granicy, ale takie są wytyczne producenta i tak je składam od lat. Odstąpienie od tego kończy się przedwczesnym przepaleniem uszczelki. Nawet jak zastosujesz ustawienia dla silnika 1011 czyli 120° to te śruby spokojnie wytrzymają, blok i głowica też. A ten silnik zgodnie z tradycją Deutza jest...
Cisnienie po odpaleniu w okolicach 4 bar później po rozgrzaniu spada na wolnych obrotach do troszkę ponad 2 bary. Ciśnienie sprężania czy oleju? Jeśli sprężania to powinno być co najmniej 11bar dla benzyniaka i co najmniej 22 dla diesla. Jeśli oleju to w normie. Silnik chłodzony cieczą czy olejem?
Czy takie cacko jak na załączonych zdjęciach wytrzyma pracę jako duży kompresor? Mógłbym wykorzystać samą sprężarkę bo silnik elektryczny jest spalony. Problem w tym, ze ona w oryginale jest chlodzona obiegiem wewnętrznym, gazem chłodniczym o temperaturze - 16 do - 25 *C Sprężarka dobrej firmy Bitzer typ 6F - 40.2Y, sześcio-tlokowa, dwa stopnie sprężania,...
hehe , proponuje poczytac jeszcze zanium sie za to zabierzesz no ale tak od poczatku : 1- odprezenie przy takim doladowaniu nie jest konieczne 2- chlodzenie ciesza , wystepuje lub nie zalezne od modelu sprezarki , czesciej mozna to znalesc w turbobenzynach ze wzgledu na temp pracy 3 - olej do smarowania turbo bierze sie z obiegu z silnika , nie stosuje...
Witam Ponownie. Pojawił się problem z Ciągnikiem z tematu Lamborghini plus 660 f. Ciągnik z czasem stracił moc. Jakiś czas temu wymieniłem wtryskiwacze, zaraz po tym padły pompy. Pompy wymieniłem, chodziło lepiej, ale to nie było to co powinno być. teraz silnik jest tak słaby że nie mogę wciągnąć opryskiwacza z włączonym wentylatorem pod górkę. Nie...
Silnik jest chłodzony olejem stąd te wyższe dopuszczalne temperatury. Jak się termostat nie otworzy i będziesz miał zimną chłodnicę przy temperaturze oleju 135 140 stopni to wtedy szukasz problemu.
Sprawdz czy buduje sie cisnienie w ukladzie chlodzenia...Czy weze gumowe przy goracym silniku sa bardzo twarde...Lub jak jest zimny to przy odkreceniu korka zbiorniczka wyrownawczego uchodzi duzo powietrza...Jezeli tak to uszczelka pod glowica lub pekniecie samej glowicy... Pozdrowionka. Dodano po 6 Jeszcze jedno... Przy duzych przedmuchach uszczelki,...
Jeszcze jest alternator w końcu zerwanie paska pozbawia silnik chłodzenia. Wstawię ci to jutro czy pojutrze no teraz mi się nie chce na czas skończyć swoje auto. https://obrazki.elektroda.pl/4760736300_...
Zakładam temat by podzielić się doświadczeniami i problemami wynikającymi z naprawy stacjonarnej pompy do betonu Brinkmann 2008 r. ze sprężarką śrubową Atlas,silnik Deutz D 2011 L 03 30,5 kW chłodzony olejem. Aktualnie maszyna przegrzewa się i wyłącza. Do wymiany uszczelka pod głowicą,wycieka olej. Wymiana filtra separatora,powietrza, filtra oleju kompresora,silnika....
Czujnik temperatury oleju jest w tym silniku opcjonalny ( w podstawie filtra oleju ) tylko wersje z termostatem miały ten czujniczek w standardzie. W glowicy powinieneś mieć czujnik przegrzania do kontrolki i sygnału opcjonalnie jest tam miejsce na czujnik temperatury. Co do podanych obiawów to puchną tłoki z powodu braku chłodzenia zapchane dysze natryskowe...
Jak sobie dynda samopas na szauchach to jest źle. Tak to prawda, jest zamontowany na rurze z cieczą chłodząca i właśnie teraz sie zastanawiam czy po podłączeniu samego napięcia nagrzeje sie wystarczająco ..hmm jeżeli nie bedzie miał kontaktu z niczym co bedzie odbierało mu ciepło to napewno sie po jakimś czsie nagrzeje, ale to tylko dla celów diagnostycznych...
Łącznik krzywk. piek. FULL E bak Kod 8062894 https://obrazki.elektroda.pl/2397414500_... Stara wersja: Kod 8050825 Nazwa Łącznik krzywk. piek. FULL 12poz.E https://obrazki.elektroda.pl/3086904800_... https://obrazki.elektroda.pl/8594553000_... Lecimy w prawo, od zera (zgodnie do wskazówek zegara): -...
Witajcie. Sprawa wydaje się dość banalna ale przysporzyła problemu. Sprzęt to kompresor Compair z silnikiem Deutz F3M1011. Silnik posiada dużą zewnętrzną chłodnicę oleju. Instrukcja podaje, że układ smarowania-chłodzenia mieści 6,75l oleju. Zabrałem się za wymianę oleju i po rozgrzaniu silnika zeszło z niego tylko 4l. Stan na bagnecie przed spuszczeniem...
Albo jakaś zaślepka. Ciekawe która? Bo ja żadnej nie znam. Zastanowiłbym się czy aby to był olej silnikowy , może to olej z układu hydraulicznego ? Olej hydrauliczny też się nagrzewa i musi być chłodzony , trzeba tylko namierzyć punkt syku . No to podaj miejsce styku, i gdzie jest chłodzony. Bo pojęcia o hydraulice siłowej nie masz, o silnikach też.......
nie koniecznie musi być zatarty, może równie dobrze wtrysk być zdechły (lejący) i też na zimnym będzie kopcić na biało/szaro bo tam mieszanka zapalać się nie będzie puki się nie nagrzeje. Te Deutze są bardzo trwałe i bardzo dobre, wystarczy dbać o czystość żeberek cylindrów, żeby miał dobre chłodzenie (od czasu do czasu myć go porządnie karcherem po...
jedz do jakiegos mechnika i niech sprawdzi czy to czasem nie uszczelka pod głowica, mialem podobny problem , tylko ze u mnie lecial bialy dym z tlumnika i gdy odkrecilem korek od wlewu oleju to byl biały nalot co swiadczylo o tym ze do silnika dostaje sie woda, i wlasnie plyn od chłodzenia bulgotał i ubywalo go bardzo duzo
Podejrzenie zawieszania się wtryskiwacza (czy), albo problem z pompą wtryskową - regulator kąta wyprzedzenia. wtrysku. Silnik chłodzony olejem, więc gdyby poszła uszczelka pod głowicą, raczej kopcił by na niebiesko. Ten biały ,,opar" ma zapach oleju napędowego czy spalin ?
Wg mnie to brednia. A nie było nigdy silnika diesla chłodzonego powietrzem? np silniki deutz'a... To o czym mówisz to spalanie wirowe. Owszem denka tłoka inne itd. A do tego w tym fiacie jest common rail. Tam jest kilka dawek paliwa na jeden cykl spalania.
Fajny pomysł. Daj znać za parę dni jak tobie idzie dalej praca. Zobacz film klimek kontra duda". W pierwszej edycji jeden z nich też robił elektryka, może coś podpatrzysz dla siebie. Jasne że dam znać jak zacznę testy :) klimek kontra duda " nie oglądałem, ale nadrobię to. Dodano po 1 Witam. Brawo za samozaparcie. Wydaje mi sie że chłodzenie takiego...
Mikser Betoniarka Brinkmann 260/45 z silnikiem Deutz. Proszę o podpowiedź w dwóch kwestiach, a mianowicie (maszyna po dłuższym postoju odpalona bez problemu): 1. Ucieka olej hydrauliczny, który dostaje się do przekładni głównej i wylewa się przez górny korek. Rozebraliśmy układ hydrauliczny dokładnie, pompa hydrauliczna przymocowana do przekładni głównej...
Jak otwieram ten korek od zbiornika to wylatuje duzo pary wodej i nagrzanego powietrza za kazdym razem... A w jaki sposob odpowietrza sie układ chłodzenia??
Jeżeli w układzie chłodzenia byłyby spaliny to w nie kopcił by na biało. Nie myl ciśnienia gazów wydechowych w układzie EGR z ciśnieniem w układzie spalania. Tester na zasadzie błękitu bromomotylowego (oznaczenie kwasowości indykatorem barwnym w układzie chłodzenia) daje wmiare wiarygodne wskazania w przypadku silników benzynowych ale wg mnie w dieslach...
Witam, Przy pierwszych mrozach koparka dziwnie zapala. Odpala praktycznie na dotyk ale gaśnie i tak kilka razy aż w końcu załapie i pracuje normalnie. Zaraz po zakupie po dłuższym postoju koparka zapalała na dotyk ale przy dodaniu gazu dławiła się, okazało się, że filtr paliwa był mocno zanieczyszczony, wymieniłem filtr paliwa i pompkę paliwową , problemy...
Ja nie robiłem remontu robił to mechanik, mam nadzieję że wszystko w środku wyczyścił. Silnik od Brinkmana. Silnik jest chłodzony chłodnicą oleju. Rozmawiałem przed chwilą z mechanikiem wszystko było wykręcane i czyszczone. Jak byłem zobaczyć jak składa to wszystko w środku było czyściutkie, żadnego nagaru nic nie było.
LENIWIEC_PL: z nieba mi spadłeś! podpowiedz więc, czy stara pompa Bosch VE na linkę pasuje na mocowanie Boscha VP37 (tdi) i koło pasowe rozrządu też pasuje z VP37 do VE bez żadnych przeróbek? trzeba coś kręcić "śrubką mocy" żeby dopasować starszą pompę do tych nowszych cienkich wtrysków? albo te wtryski jakoś inaczej ustawiać? Co do samej pompy to...
Witam. Nowa kuchnia indukcyjna Gorenje Meki 610i. W trakcie grillowania w piekarniku, przewód zerowy N, stracił kontakt elektr. Po chwili pojawił się dym, a po chwili płomień pod płytą. Kuchnia działa nadal prawidłowo, jednak nie ma nawiewów chłodzenia frontu i elektroniki. Nie otwierałem jej, lecz chciałem zapytać o skutki, odnośnie gwarancji. Wiadomo,...
Jak nie ma , jak glowice maja ok 130'C a zawory duzo wiecej. 130°C to jest spora temperatura? To jest ewentualnie normalna praca takiej sprężarki. Nic nadzwyczajnego. Poza tym, żeby osiągnąć taką temperaturę to musiałaby mieć pracę ciągłą przez dobre pół dnia. Żeby napompować 50 litrowy zbiornik do 10 atmosfer sprężarka potrzebuje około 1,5 minuty....
silnik chłodzony olejem ,ale to jest ok, wszystkie filtry wymienione , nowa pompka paliwa , dymi na biało i na początku mam wrażenie że spadek mocy jest mniejszy. Ja jednak myślę o za małej dawce paliwa lub uszkodzonej pompie wtryskowej
Ale się tej nafty uczepiłeś. Pozdrawiam. Zresztą mowa jest tutaj o silniku chłodzonym powietrzem,a te silniki potrafią łapać spore temperatury na cylindrach. Pierścienie mogą stać. Ja polecam zacząć od najprostszych czynności. Wypadało by też przemyć silnik a szczególnie żeberka cylindrów roztworem Dimera i myjką ciśnieniową.
ups zapedziłem sie... myślałem o CDIku. Co do chłodzenia turbiny to ona nie ma chłodnicy i nie jest chłodzona przez chłodnice bezpośrednio. Turbina podczas długiej jazdy nagrzewa sie znaczaco bo silnik stale pracuje na wysokich obrotach. Po natychmiastowym zatrzymaniu silnika po długiej trasie turbina robi sie "czerwona". Pompa oleju nie pracuje i olej...
Kompleksowo mialem na mysli planowanie glowicy, szczelność, uszczelniacze, gniazda zaworów, zawory, uszczelki, sruby, rozrzad. Dlatego napisalem ze od 1500. Może byc duzo wiecej. Jeśli jestes pewny mechanika ze zrobi to dobrze to nie baw sie w pol remonty tylko rób zgodnie ze sztuką.
Silnik spalinowy, ale są 2 możliwości: - perkins 3P, - Deutz 3 cylindrowy chłodzony powietrzem od C-360 jest za wielki gabarytowo. Ponadto mało ekonomiczny, jego moc byłaby chyba za wielka. Zastanawiam się nad tym rozwiązaniem powyżej i tak myślę czy to tak może być, gdyż wtedy sprężarka nie będzie pracowała na "obiegu wewnętrznym" z zamkniętym zaworem...
Radzio 9701 myślę że do dwóch spreżarek 5,5kw może być za mało .Tu masz podane ile na jedną potrzeba aby działało bezproblemowo .Pamiętaj że pompe wspomagania też będzie napędzał ten sam silnik więc ja dałbym 7,5kw wtedy masz pewność że będzie to działać a w razie potrzeby gdy mocy będzie wystarczać mozna podnieść obroty kołem na silniku.http://www.polmo-lodz.com.pl/kat...
Oj, ładowanie akumulatora 100Ah prądem 50A znacząco skróci jego życie. A jeśli do wszystkich razem wystarczy 1kW (czyli 70A), to silnik od Komara ma w sam raz odpowiednią moc - większy będzie żarł więcej paliwa. A z małym silnikiem prądnica mogłaby działać jako rozrusznik, żeby mieć mniej urządzeń. Wiesz takie ładowanie odbywa się w i milionach pojazdów...
Lukag nie użytkuję 5 ale je naprawiam podobnie jak inne firmy... Co ci powiedzieć K5 nie jest złą myjką ani jakiś super sprzętem, myje nawet nieźle cały czas sie zmienia. Pierwsza była K 5.55 miała chłodzenie powietrzne głowica ta sama, obecnie silnik jest chłodzony wodą a to duża zaleta. Widziałem wiele zagotowanych uzwojeń przez prace na przedłużaczach...
To silnik chłodzony olejem Czujnik przegrzania(temp.) jest jednopinowy i znajduje się obok czujnika ciśnienia oleju, Te dwa czerwone kabelki są zakończone wsuwkami i wisiały sobie pod wentylatorem,tak jakby były od tego czujnika ale jaki byłby to sens ? Alternator i czujnik
Co do NASTAWNIKA PRZEPUSTNICY (bo to nie jest silnik krokowy): 1. Bardzo możliwe, ze to świrowanie przy 2000-3000obr to jego wina, ale nie koniecznie na gazie. 2. Spalanie to nie jego sprawa. Teraz się nim nie zajmuj. Sprawdź układ chłodzenia na razie.
Bardzo dziekuje za odpowiedż.Wartość sprężania jest ale za mała. Podobno wlaśnie bs, czyli tłok chłodzony olejem z podwójnym dnem, odwrotnie jak w fl , ale wymiary identyczne.To prawda że zrobiłem to na pałe, ale facet sprzedając mi czesci, powiedział , że nie ma to wiekszego wplywu na sprężanie. A jaka musi być odleglość między tłokiem i cylindrem?
witam zwykle tak bywa gdy termostat jest juz stary i nie spełnia swojej roli podgrzewacz gazu zabiera znaczna czesc ciepła z układu chłodzenia i dlatego obserwujesz spadek temperatury silnika a co sie dzieje przy predkościach rzędu 120 - 130 km/h? tez to samo? jezeli tak to do wymiany termostat albo zakryj 50% chłodnicy jakąś tekturą jezeli temperatura...
no taa ja mam w 4 suwie silnik dośc mocny 125 z dłuzszym korbowodem niz np loncin zbiera sie tez ładnie. chłodzenie nie tylko zalezy od głowicy, olej jaki jest wlany tez duzo daje jak syntetyk który zmniejsza tarcia i łapie mniej ciepła. Dodano po 4 w moim pytaniu chodziło mi bardziej czy taki zestaw bedzie funkcjonował, jezdził, odpalał, płynnie silnik...
Tak jest to prawda. Kupiłem i tak działał, ale w sumie przerobił z 180-250h max U Ciebie. Tylko on kupiony ponoć z ,,trzeciej ręki" Ile u tych ,,rąk" przepracował i jak, to nawet sam Bóg Ojciec juz zapomniał ?? Dodano po 23 Maly Off Top w temacie. W chwili obecnej jest dosłowny ,,wysyp" generatorów prądotwórczych z Wojska. Jezeli nie stac mnie na oryginalną...
Często ciśnienie ucieka panewkami, skoro po remoncie to wał po szlifie a panewki nowe-może źle dobrane? Powiedzmy że udało się mu kupić dobry ich gatunek, plus w górnej normie szlif wału żeby się zaraz nie zatarł zastanawiam mnie jedno czemu na zimnym ma ciśnienie około 7 bar a jak go tak mocno rozgrzeje to spada poniżej 1 bara, Ponieważ jest to silnik...
ogólnie to maszyna kupiona z niemiec , nie pracowała na jeden cylinder własnie ten 2 , pokrzywione zawory były , przytarty tłok , silnik napewno był już kiedyś robiony , brakowało paru osłon od chłodzenia wiec stwierdziłem ze to było przyczyną awari , zrobiłem ten cylinder , przepracowała cały sezon , ciśnienia nie mierzyłem bo nawet przy nagrzanym...
Do kol Mirrzo. Prowadzimy dyskusję na forum "Kolektor słoneczny za 1500". Dzielimy się tu swoimi doświadczeniami Dalsza dyskusja z kolegą nie ma sensu. Pozdrawiam kolegów słonecznie zakręconych. PANOWIE! Naprawdę nie ma o co drzeć kota. Każdy zrobi i tak co uzna SAM za stosowne/dobre dla niego. Zamożniejsi zrobią w miedzi,biedniejsi zrobią w pex-ie....
Mam pytanko mam seata alhambre rok 2000 gdy auto sie rozgrzeje i zalacze ogrzewanie czuje zapach podobny jak maga do zupy a plynu chlodniczego mi nie ubywa i wydaje mi sie ze to tylko chwile smierdzi a potem przestaje albo poprostu przyzwyczajam sie do tego smrodu i juz go pozniej tak nie czuje a w zbiorniku plynu chlodniczego jak odkrecam co jakis...
Witam. Problem z Galantem VI 2.0 TD 1998r. Zwracam się z prośbą o pomoc... W układzie chłodzenia wytwarza sie ciśnienie. W zbiorniczku wyrównawczym cały czas leci powietrze na odpalonym silniku. Im wiecej km przejade tym wiecej powietrza sie zbiera. Po przejechaniu okolo 30km gdy odkrece korek wlewu w chłodnicy wywala duzo powietrza i w tym troche płynu....
Tu jest odpowiedź. Jak sobie kolega wyobraża 500 obrotów bez chłodzenia . A gdzie falownik ma oczy zeby widzial czy jest chlodzenie? Tutaj jest gdzies blad w parametrach. Na razie tylko zauwazylem parametr H31 (chociaz nie powinien duzo namieszac) i faktycznie, chyba H33 i H34. Jakie ma kolega? Z ustawianej liczby par biegunów wynika ze silnika z obrotami...
Witam serdecznie, ciągnik rolniczy Deutz Fahr k110 rocznik 2007, klimatyzacja manualna Problemem jest nie rozłączający się kompresor klimatyzacji. Czynnik jest nabity, kompresor się załącza, chłodzi na początku ale pompuje czynnik do momentu w którym ciśnienie jest tak wysokie, że przewody idące do skraplacza, i osuszacz są wręcz parzące, nie da się...
Te kąty jak przemierzyłem szczelinomieżem na koniec to taka ciekawostka luz wychodzi +/- 0.15 ssący i 0.20 wydech, zadzwoniłem do serwisu deutza, potwierdzili że jest to możliwe, dodatkowa informacja tolerancja +/- 15°, taki luz był w starych Deutz chłodzonych powietrzem, mam za to inny problem, z racji że wymieniałem wtryski, profilaktycznie poszły...
witam panowie. potrzebuje porady. olej dostal mi sie do ukladu chlodzenia. zostala wymieniona uszczelka pod glowica. powiedzcie mi jak usubac ta cala maz z calego ukladu chlodzenia? wylatuje tego bardzo duzo a z zaworku odpowietrzajacego plyn nie leci tak jak by obiegu nie bylo. mechanior mowi ze za dlugo bylo tak jezdzone z ta awaria i duzo tej mazi...
Taka gesta ciecz w ukladzie chlodzenia mam wrazenie ze powodowala by spore cisnienei i moze pojawic sie problem ze spadajacymi wezykami , pekajacymi wezami itp . Nie wiem jak bardzo sie rozrzedza olej przy ogrzaniu do tych 80-90 stopni , watpie zeby jego parametry przynajmniej zblizały sie do parametrow wody dla ktorych zaprojektowany zostal dany silnik...
Robokop ,ja widziałem wypchniętą uszczelke przez płyny w komorze spalania(silnik Deutz zamontowany w kompresorze ) i wypchniętą komore wstępną w tłoku silnika Daewoo zamontowanego w koparce Daewoo Solar.Nie widziałem natomiast zgiętego z tego powodu korbowodu.Co nie znaczy że Ci nie wierze.Ale aby to sie stało silnik musiał by pracować a wtedy nie...
witam. Dużym nakładem pracy jest to możliwe (ale czy opłacalne???).Do chłodzenia możesz zbudować wentylator napędzany przez ten sam silnik.Co do ekologii? Wszystko zależy od tego jak długo ma on pracować bez przerwy.Bardzo duzo kosiarek , pił spalinowych i małych ciągniczków ogrodniczych to jeszcze dwutakty , więc nie jest to az tak wielki problem.Piszesz...
Hm.. mozna jeszcze sprobowac uksztaltowac w ten sposob dysze wlotowa wody w bloku zeby tworzyla dysze troche podobna do silnika rakietowego... i przyspieszala predkosc wpadajacej wody... przeciez wieksza predkosc = nizsza temperatura... i jesli taki predki strumien bedzie uderzal w miejsce w ktorym blok styka sie z procesorem to bedzie go lepiej chlodzil...
deutz chłodzenie deutz chłodzenie silnika olejem deutz chłodzenie oleju
centralny zamek kolory kabli wzmacniacz unitra fonica pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot
Kopiowanie transpondera w Mercedesie R129: Porady i narzędzia Lokalizacja przycisku Input na pilocie TV