Masz może więcej informacji jakie powinno być ciśnienie robocze ? Ciśnienie oleju jest podane w linku parę linijek powyżej.
Nie, nie mają tak ustawione. Jedź na diagnostykę. Podejrzewam, że przeładowuje i wpada w tryb awaryjny.
Wiązka elektryczna nie jest przypadkiem gdzieś uszkodzona ? Opcje są 3 : . Wiązka , czujnik , sterownik silnika .
masz walnięty tylny czujnik na listwie, standardowa usterka w tym silniku ( niby jest dobry a jednak powoduje zgasnięcie silnika)
wtryski na przelew sprawdz w 90% bedzie ich wina A jak powiążesz wciśnięcie hamulca lub włączenie wstecznego z gaśnięciem silnika?
Seba, nie masz racji, bo jeśli ktoś składa rozebrany silnik przez kogoś innego i nie jest pewien dlatego pyta. I silnik jak pisał mój przedmówca JEST kolizyjny i koła zębate są na klinach, niemniej jednak szczególną uwagę trza poświęcić temu małemu kole z wału korbowego. W sprinterach i vito często traciły wysokość zęba i łańcuch przeskakiwał...
Tak jest to możliwe ponieważ obroty czyta z czujnika wałka rozrządu a czujnik wału służy do ustalenia położenia pierwszego tłoka. No, ciekawa teoria, nie powiem. 2.9 to jeszcze pompa rotacyjna VP , więc prawidłowy sygnał czujnika wału wystarczy do wychylenia nastawnika i zapalenia silnika.
Moze chociaz napisz jaki silnik.
Winą był komputer silnika
Natomiast w ciąż min silnik terkocze na ciepłym silniku :/
Witam. I jak kolego dostałeś gdzieś te schematy? Też robię swap w tym aucie tylko na mniejszy motor. Proszę tel np na pw może wymienimy się doświadczeniami choć ja tą operacje dopiero zaczynam.
Obmierz stary i nowy silnik i sprawdź co gdzie jest inne. Dodam że od sprintera silnik nie pasuje do w 211. A i aby uniknąć kolejnej dziury w tłoku, zregeneruj wtryski.
DOKŁADNIE TAKI ZAWOREK WYSTĘPUJE W SPRINTERACH OD 2006 DO 2009 - TUTAJ SA DWA Z BOKU SILNIKA I Z PRZODU
Jeżeli to cały czas 110 - to masz uaktywniony ogranicznik prędkości w module silnika
Zasilanie na pierwszą wtyczkę modułu "idzie" ze skrzynki bezpieczników bezpiecznik nr 16. Wtyczka na skrzynce ma numer 5 styk 2 przewód czarno/niebieski. Wewnątrz skrzynki prąd do bezpiecznika f16 doprowadzany jest z przekaźnika znajdującego się na dole skrzynki oznaczonego na schemacie jako k3, a na skrzynce ma oznaczenie "M". Można go na próbę podmienić...
Numer silnika zaznaczyłem kółkiem. I nie mów, że nie ma - bo jest. Fikuśne cyfry zrobione z kropek. http://img849.imageshack.us/img849/3221/...
Pod stacyjką lub pokrętłem regulacji reflektorów. Jakby było pod maską, to nie usłyszałby syczenia.
To co kazał zmienic to "puszka" Immo. Więc jak miał wam wcześniej zapalić skoro pucha była od starego silnika...
Mam problem z silnikiem w sprinterze 315 cdi - podczas długiego przyspieszania silnik wchodzi w tryb awaryjny i zamula -pojawia się błąd "za wysokie ciśnienie paliwa" - na KTS wyszło, że już na wolnych obrotach ciśnienie zadane to 250 Bar, a rzeczywiste ok 300Bar; wymieniłem filtr paliwa,regulator ciśnienia ten na pompie,i czujnik ciśnienia na szynie...
W tym silniku jest więcej jak jeden wał. No to o który czujnik chodzi?
To nie jest stara fura, żeby bylo tak łatwo. Aby nie było wiekszych problemów zaprowadź do warsztatu.
Ciśnienie na szynie min 200 jak mnie to próba przelewów wtryskow . Sprawdzenie filtra i zasilania paliwa
ZObacz czy ci kotłuje płyn w zbiorniku i czy jest gorący jak potrzymasz z 5 minut na 3000obr silnik.
Witam Potzrebuję schemat sterownika silnika do Sprinter 313CDI 95kW OM 646.986 WDB9066331S238603
Witam , mam pytanko czy silnik od sprintera został osadzony w kaczce ??
Raczej szukaj innego silnika.
Masz racje to przeoczyłem lecz nadal nie wiem czy są to wartości na pracującym silniku czy na postoju?
3.0td pomimo że to antyk to nie do zabicia - bez otwierania słupka można zrobić na nim 600KM - bebechy wytrzymują - pytanie czy nie lepiej pomyśleć o 2.9TD który był montowany w sprinterach, ew. przekładać 270CDI - również bardzo odporny silnik.
zmierz napięcie na dwóch plusach i sprawdz masę, zmierz miernikiem oporność głośników we wtyku głośnikowym, skoro działa na stole to w aucie też musi. Jak sie zachowuje na pracującym silniku a jak na wyłączonym tylko na zapłonie ?
jesli problem z immo to powinien w wyświetlaczu napisac start error podłacz go pod tester i zobacz co sie dzieje w sterowniku silnika
Potrzebny Ci jeszcze numer tego sterownika?
Skrzynia rozdzielcza po drodze i immo do opracowania.
skoro jest to CDI to zacznij diagnostyke od wyciagniecia Regulatora Cisnienia Paliwa (z tylu silnika na magistrali paliwowej, 2 sruby torx - ale idzie odkrecic je nasadka 6 lub 8 mm ) przyczyna jakiej nalezy upatrywac to przerwany oring (gumowy lub plastikowy). przy tej usterce "czasami " dlugie kreceniepozwala uruchomic silnik. Pozdrawiam ...
po pierwsze diagnoza komputerem, może by ć czujnik temp zewnętrznej lub temp silnika jaki to silnik który rok
Jaki sterownik, to jest wolnossący silnik.
Zgadza się sterownik też już naprawiałem i było to dla mnie łatwiejsze niz wymiana szczotek w tym silniku.
Wpięcie interfejsu to nie tylko odczytanie błędów - bo to "każdy głupi potrafi"... Jakie jest ciśnienie w railu w czasie rozruchu? - to podstawowy parametr do odpalenia silnika!
Może termostat po pierwsze do sprawdzenia?
Mercedes Sprinter 310d 2000r. Gdzie się znajduje sterownik silnika?
Producent przewiduje kodowanie wtrysków po wymianie - głównie chodzi o równomierność biegu jałowego, ale podejrzewam, że ciężko będzie dopatrzyć się jakiejś zasadniczej różnicy w pracy silnika jeżeli kodowania nie przeprowadzisz.
Pati popatrz na wiadomość pw pozdrawiam
Witam.Tu masz gdzie jest nr silnika :)
Sprawdź dodatkowo poprawność montażu wiązek elektrycznych silnika.
Oznacza błąd w silniku
Gwoli ścisłości. Powtórzę, w silniku Sprintera z 2007r. masz wtryskiwacze elektromagnetyczne. Nawet w nowych silnikach 651 dalej takie są, nie ma montowanych piezoelektrycznych.
Bmw zrobił.Forda -zrobił.Ale bydle nie chce zrobić silnika sprintera.
Jeżeli mówimy o 2,7 CDI to świece udało mi się wykręcić bez problemu. Jedynie mogę narzekać na słaby dostęp do tych ostatnich. Może prędzej to błąd konstrukcyjny świec a nie silnika?
Jaki kod silnika?
Jeśli dobrze pamiętam Sprinter ma klapy powietrza sterowane podciśnieniem. Sprawdź dokładnie przewody, rurki podciśnienia nad silnikiem (podszybie w komorze silnika).
Zawór gaszący a zawór immobilizera to dwie różne rzeczy w tej pompie (wyjątkowo), rzeczywiście immobilizer może tam występować. Nie udało mi się znaleźć zdjęcia pompy z zaworem immobilizera. https://obrazki.elektroda.pl/8582523700_... Przy zaworze gaszącym jest dźwignia, po jej pozycji widać czy zawór się nie zablokował: u góry - praca,...
Napisz wiecej danych auta. Skąd mamy wiedzieć jaki masz w nim silnik?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Uśmiałem się.
Diagnostyka komputerowa i pogląd parametrów mógłby dużo powiedzieć szczególnie obroty silnika jak i ciśnienie na listwie jak będzie OK to wtryski do sprawdzenia na przelewy a na końcu kompresja a wtryski najlepiej też oddać do sprawdzenia .
Jakie tam jest ECU?
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
Sorki ze pytam ale co to emulator? Nigdy sie z tym nie spotkalem. emulator zastepuje sygnał imobiliesera ,montujesz np. w sterowniku silnika.
Witam Opornik dmuchawy w sprinterze znajduje się pod maską z lewej strony pod filtrem pyłkowym. Tam jest silnik dmuchawy musisz tam dobrze popatrzec. Pozdrawiam
Tzn. mogłem wejść w kilka bloków pomiarowych, Jakie to były bloki? Było tam ciśnienie w szynie i obroty silnika?
Witam. W moim przypadku okazał się uszkodzony sterownik silnika. Pozdrawiam wszystkich
A teraz powiedź czemu to wszystko było wymieniane. Dodatkowo pod jakie urządzenia diagnostyczne był ten mercedes podpięty, jakie miał ewentualnie błędy i jakie parametry silnika.
Pompka nie działa cały czas - jeżeli nie uruchomisz silnika to się po chwili wyłącza. Pompka ma swój osobny sterownik - podłącz komputer i zobacz co tam się dzieje.
Goraca z glowicy powrót w blok.
Po co Ci numer silnika? CH. N. to Chassis Number, czyli numer podwozia.
U mnie jeszcze na kolejtorze ssącym są wycieki oleju Jesteś pewien, że pytasz o ten sam silnik V6?
Mercedes Sprinter 313CDI 2000r przebieg ok 250000 gaśnięcie silnika po włączeniu np lewego kiekowskazu ,biegu wstecznego , zachamowania (pojazd ma ABS ) Równiez występuje trudnośc z odpaleniem silnika jesli jest włączony wsteczny Usterka częsciej wystepuje na rozgrzanym silniku
Zakładamy dźwigienkę i dokonujemy odpowiedniej korekty parametrów w sterowniku silnika przy pomocy komputera serwisowego. Jeżeli masz dostęp do programu serwisowego WIS, to procedurę zakładania tempomatu opisuje krok po kroku dokument AN30.30-D-0001A Jeżeli do niego nie dotrzesz, to zestaw części do założenia tempomatu ma nr B6 656 01 49 Nie podałeś...
Może mi ktoś podać oznaczenie (typ )świec do tego modelu i silnika
Sprawdź wartość podciśnienia jakie panuje w układzie w czasie pracy silnika , rozwieje to wątpliwości , to łatwa czynność , potrzebny trójnik , wakumetr .
Potrzebny schemat elektryczny silnika 3.0 V6 180koni do sprintera. Wyskakuje mi błąd silnik wchodzi w tryb awaryjny a na komputerze pokazuje że jest za niskie napięcie 5V na czujniku. Czujnik poziomu oleju jest ok. Wiązka także. To musi być jakiś czujnik inny powiązany zasilaniem.
Dzień dobry. Proszę o informację, z jakim momentem dokręcić panewki główne i korby w silniku om651.955 w sprinterze 906.
Trochę to dziwne, bo wielokrotnie spotykałem się ze zwarciami wiązki silnika w tym modelu, ale nigdy nie dochodziło do spalenia sterownika. Zamontowany jest silnik 646, więc newralgiczne miejsca to odcinek gdzie wiązka przechodzi z budy na silnik. Czyli wspornik na budzie, i wspornik na silniku. Tam bacznie zaglądaj na początek.
Jak napisałem powyżej: "Ewentualnie zwarcie w żarówkach lub lampach, wyjmij żarówki stopu i sprawdź!" Zgadza się, Kolego Gerri, podałem po prostu wszystkie możliwe przyczyny :) Chyba Autor postu nie będzie miał problemu z usunięciem usterki ;)
przeszło by to jakbym zamontował pompę bez tego czujnika trzeciej sekcji ? Jakby się to miało do pracy silnika ?
napisałem ci już jak zimny ma się zatrzymać jak gorący ma się NIE zatrzymać
Doprecyzuj, immo masz wyprogramowane z ECU silnika?
Sprawdzić trzeba wtryskiwacze.
Fajnym testerem jest MERCDIAGNOSE , bardzo wygodnym i stosunkowo tanim . Diagnozuje tylko silniki EDC(SPRINTER 2.9 TURBO , E-klasa 2.9 Turbo ,300 Turbo )inne chyba też . CDI1-( Vito , A-klasa , E-klasa), CDI2- ( S-klasa , G-klasa , C-klasa no i SPRINTER CDI ten starszy( tz. nie najnowszy) Podaje opisy błędu w języku polskim , podaje wartości rzeczywiste...
Witam! mam takie pytanie czy jest możliwa przekładka silnika załóżmy od mercedes sprinter 2,9 tdi do chevroleta blazera 1997rok ? bo jak każdy wie te duże "murzyńskie" samochody są z dużymi silnikami i mało kogo stać na jego tankowanie;) prosiłbym o ile to możliwe o wypowiedzi o przekładaniu silników takze do innch samochodów tego typu... np do range...
Jeśli tak nieładnie hałasuje to powrót do kraju może być nie bezpieczny dla silnika. Tak diagnostyka pokaże przyczyne braku mocy
Dzień Dobry. Robimy remont silnika w MB Sprinter i nie zaznaczyłem sobie jak ustawione są koła zębate na przeciw wagach na dole silnika, czy mógłby mi ktoś to wytłumaczyć lub ma ktoś jakiś schemat do ustawienia tego. Z góry dziękuje
proponuje diagnozę komputerową na trasie, właśnie wtedy kiedy jest spadek mocy uważnie trzeba przeglądać parametry rzeczywiste pracy silnika
Witam, Szukam pinoutu z opisami i ewentualnie też ze schematem dla sterowników do Mercedesa Sprinter 906 OM651 z 2009 roku, i W211 OM647 z 2003 roku. Chciałem zrobić swap silnika OM647 2.7 CDI z W211 do Sprintera 906, w którym padł silnik OM651. ECU wyglądają podobnie, wtyczki też, ale widać, że mają inaczej umieszczone piny we wtyczkach. Jeżeli ktoś...
bez zmian caly czas max 3 tys/obr dodam ze po zapaleniu silnika miga check
Witam. Sprinter 2002 rok po odpaleniu pojazdu nie podświetla licznika (zegarów). Po zgaszeniu i pozostawieniu na zapłonie normalnie świeci. Co mogło się stać. Były podobne tematy ale wszyscy tylko piszą rozwiązano ale nie piszą jak. Bezpieczniki, masa sprawdzone - nie świeciło by przy zgaszonym silniku.
"zdunvw" Czy udało ci się rozwiązać problem z uruchamianiem? bo mam ten sam problem, silnik V6 ale w sprinterze.
Powinieneś znaleźć go nad rozrusznikiem na łączeniu silnika ze skrzynią .
Vito z oznaczeniem 111 posiada silnik diesel Auta benzynowe stanowią margines i trafiają się w wersji 2.0 lub 2.3 (oznaczenia 112 lub 113). Małe wyjaśnienie: te liczby, które podajesz (111, 112, 113) to w tym wypadku handlowe oznaczenie danego modelu auta. Czyli np. 112 to auto o ładowności 1 tony (pierwsza cyfra) z silnikiem 120 koni (dwie następne...
Przecież to silnik że sprintera 5 cylindrowy.
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi... OM651. Temat stary jak węgiel, ale ponieważ walczę ostatnio z takim przypadkiem, to mam swoje 3 grosze do dodania. Główną przyczyną zacierania się silników 2.2 cdi po 2011 roku to wadliwy układ smarowania silnika i dość wysoka temperatura pracy (powyżej 95'C). Na wstępnie należy wspomnieć,...
Przedmuchaj przewody i sprawdź czy nie są odpiete przy regulacji poziomu reflektorów. Tam najczęściej jest przyczyna lub sam syf który zatyka przewody. Pod maską przy ścianie grodziowej na gorze jest trójnik. Przeczyść i sprawdź wszystkie połączenia
Do sprawdzenia wiązka silnika w miejscach gdzie przechodzi z silnika na nadwozie. Są to dwa wsporniki (jeden pod kolektorem ssącym i drugi przy zawieszeniu silnika (na dole) oraz miejsce w którym wiązka wisi nad podłużnicą (blisko obok). Objawy są typowe: gwałtowne przyspieszanie lub hamowanie silnikiem powoduje jego przechylenie i kontakt wiązki z...
Witam. Mam taki problem: Bieg jałowy, luz. Naciskam na pedał przyśpieszenia a silnik nie wchodzi od razu na obroty, tylko ma ok 2 sekund zwłoki. W czasie jazdy podobnie. Po prostu nie ma żadnej reakcji ze strony silnika. Po tych dwóch sekundach silnik normalnie sie wkręca i ma moc. Potencjometr gazu działa prawidłowo, przy pełnym wciśnięciu sterownik...
Witam, nie działa mi podgrzewanie kabiny ktore włącza się poprzez nacisnięcie przycisku na panelu w środku auta, prawdopodobnie, klawisz którym chcesz ogrzać kabinę służy do dezaktywacji dogrzewacza silnika celem wykonania jazdy ekonomicznej .
trzeba by sprawdzić koło dwumasowe, poduszki silnika i skrzyni
Czujnik ciśnienia spalin, czujnik powietrza doładowanego, czujnik ciśnienia atmosferycznego, czujnik powietrza zasysanego powinny przy zgaszonym silniku pokazywać tą samą wartość +/- 75hPa Dotyczy motora 651 w Sprinterze.
pozostaje Ci zmiana oprogramowania komputera albo tez dołożenie osprzętu ze starego silnika
pompa ma wytarte tuleje i łyżki i nie wie ile będę na niej jeździł może 200 tyś a może 10 km bzdura, a jak opiłki pujdą na wtryski i listwe zrobisz wtedy komplet za kilka tyś?
Czy udało się rozwiązać problem? Mam taki sam w CLS z silnikiem OM642.
Jaki Sprinter, jaki silnik, jakie wyniki diagnostyki komputerowej?
sprinter silnika sprinter zmiana silnika zasilanie silnika sprinter
przekaźnik corsa numark gramofon podajnik ręczny
światła dzienne podłączenie polonez kierunkowskazy centralny
Buczenie zmywarki Bosch podczas pracy - przyczyny i rozwiązania Reset mechanizmu drzwi zmywarki Whirlpool WSIO 3034 PFE X