Czasami takie jaja powoduję cewka butelkowa. Lub druga sprawa to za niski poziom paliwa w gaźniku.
Za wysoki poziom paliwa
Za mało dostaje paliwa, podnieś poziom paliwa na pływaku tak, by się nie przelewało przez rurkę przelewową.
Wyczyść dokładnie gażnik , wyreguluj poziom paliwa w gazniku i wyczyść filtr powietrza. Zapłonu nie ruszaj , jest dobry.
Ten gaźnik ma przelew, przelej go i sprawdź czy ciepły silnik wkręci się na obroty podczas jazdy, jeśli przez około pół minuty będzie ok, zwiększ poziom paliwa, jeśli nie to, wyczyść gaźnik.
Gaźnik używany rozumiem? Poziom paliwa w komorze. Jaki typ gaźnika? Jaką przerwa na stykach i świecy? Jak ustawiłeś zapłon? Dodano po 1 Zatkany tłumik.
Poziom paliwa w gaźniku?
Na chwilę obecną nie wiem w jakim kierunku podążać, czy przyczyną jest zapłon a może zasilanie paliwem .Chce jeszcze podmienić cewkę WN, przewód i fajkę, ostateczność wymiana gaźnika . Wg mnie, to Po uruchomieniu które jest możliwe tylko na ssaniu mocno dymi i w ciągu 5-10 sekund mocno go zalewa, na wolnych obrotach wogóle nie pracuje .Cieknie z kolanka...
Czyli wiemy, że problemem był gaźnik. Powodem takiego zachowania może być zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej lub coś z zasilaniem gaźnika. Nie pamiętam, jak jest w Simsonie, ale może być coś z przyspiesznikiem zapłonu.
Jeżeli chodzi o to szarpanie (tylko nie wiem czy dobrze zrozumiałem) za niski poziom paliwa w gaźniku
w rogu komory pływakowej jest taki słupeczek poziom paliwa najlepiej ustawić na równo z nim
Kiedyś miałem simsonka i stałym problemem był gaźnik, jest bardzo czuły na wszelkie brudy. Dobrze wydmuchaj, ustaw poziom paliwa i proponuje filterek przed gaźnikiem.
Może za duży poziom paliwa i zalewa się.
Jaki zapłon? Platynki czy elektronik? Słaba moc iskry, niski poziom paliwa w gaźniku, zapchana dysza główna. Zobacz co się dzieje jak dasz troszkę ssania, minimalnie.
Wyglada mi to na niedostateczny poziom dopływu paliwa do gaźnika i silnik wypala całe paliwo z komory pływakowej. Może być brudny filtr w baku, przypchaniy kranik, przewód lub w ostateczności zaworek iglicowy może się nie otwiera całkowicie. Polecam czyszczenie całego układu. Jeśli na zalewa się i mimo to nie można odpalić to możliwe, że pływak lub...
Moim zdaniem przyczyna może tkwić w regulacji gaźnika, zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym i zimny dobrze pracuje, natomiast na ciepłym zaczyna gasnąć. Może też zaworek iglicowy nie trzymać, na wysokich obrotach od wibracji wzrasta poziom paliwa i się zalewa. Nie można też wykluczyć zapłonu, do sprawdzenia długość iskry na samym przewodzie WN. Zmień...
iglica na którym rowku? Powinna być na środkowym, poziom paliwa w komorze pływaka może być też za duży.
Wyreguluj poziom paliwa w komorze pływakowej a następnie sprawdź na którym rowku jest zapinka od iglicy.
Na pewno masz coś z gaźnikiem, więc przydałoby się go rozebrać przeczyścić/przedmuchać, złożyć (prawidłowo) i wyregulować. Skoro silnik jest po remoncie to zapewne jest teraz docierany, więc może nie równo pracować. Kolejna rzecz to poziom w komorze pływakowej gdy jest niski to szybko pozbywa się paliwa i nie zostaje ono szybko uzupełniane (czasem to...
Po co chcesz kupować nowy gaźnik? Tam był montowany kranik z odstojnikiem, taki jak w MZ i SR50 z tą różnicą, że ze względu na wielkość zbiornika paliwa rurka rezerwy jest bardzo krótka. Zdaje mi się że miałem kranik od Fortschritta w jednym ze Simsonów, poziom rezerwy 15 mm, chyba że ktoś rurkę uciął. Kranika pasującego 1:1 nie kupisz, ale kupisz praktycznie...
prawdopodobnie źle ustawiona na śrubie w gaźniku mieszanka paliwo/powietrze ale dla świętego spokoju sprawdź sobie wszystko od początku: wał,klin,magneto,platynki jeśli masz to przeczyść(częsta przyczyna słabej iskry),świeca,"fajka" na świece itp sprawdź też filterek od gaźnika i cały gaźnik,poziom paliwa w nim,jeśli masz od kogoś to pożycz działający...
Sprawdzanie poziomu paliwa Kolejność czynności podczas sprawdzania poziomu paliwa jest następująca: ustawić gaźnik pod takim kątem, aby blaszany jeżyczek oporowy pływaka przylegał do zamkniętego zaworu iglicowego i nie wciskał jednocześnie podpartego sprężyną amortyzatora drgań. W takim położeniu należy zmierzyć odległość między górną krawędzią pływaka...
Silnik po remoncie wymaga "nieco" docierania, a właściwie bogatszego paliwa w olej i "nie katowania" go. Zamontowałeś nowy gaźnik, a nowy również wymaga indywidualnej regulacji np. poziom paliwa w gaźniku. Sprawdź, czy masz sprawne ssanie, bo od niego zależy skuteczne uruchomienie zimnego silnika.
Najprawdopodobniej przycina się pływak w gaźniku, poziom paliwa spada i motorek gaśnie, ssanie pobiera paliwo z dna komory, motorek odpali, szarpnie i odwiesi pływak. Tyle na odległośc.
Kolego sprawdź pływak w gaźniku tj. czy nie ma w nim benzyny, co świadczyłoby o jego uszkodzeniu i wymianie na sprawny. Po kolorze dymu, dławieniu się silnika oraz nadmiernym zużyciu paliwa wnioskuję, że masz za wysoki poziom paliwa w gaźniku (regulacja na iglicy), bądź dziurawy pływak.
Przeczyść gaźnik, sprawdź dysze, poziom paliwa, filtr itp. Objawy wskazują na problem z paliwem lub zużycie zespołu tłokowo-cylindrowego.
Bo bieg jałowy w tym gaźniku reguluje się wkrętem na kołnierzu (przy cylindrze) zdejmij zaślepkę i wkręcając obniżasz obroty biegu jałowego, wykręcając zwiększasz Dodano po 3 No i wyreguluj przerwę na platynkach i zapłon bo może być opóźniony. Jak to nie pomoże to może trzeba będzie sprawdzić ten gaźnik (poziom paliwa, skład)
musisz gaźnik rozkręcić i wyczyścić to normalne ze baj sie coś zapcha to o paliwo nie dochodzi a gdy zaciągniesz ssanie wzbogacasz mieszankę i jedziesz obejrzyj też dokładnie pływak ewentualnie wyreguluj na nim poziom paliwa w komorze jaki ma sie utrzymywać powodzenia
Panowie! O co wogóle chodzi? Kazdy zamiast pomagac i czytać to tylko dopisuje swoje pytanie. Bo mi nie chodzi, bo mi gaśnie, mi to sie chyba zalewa, mam "ten nowy typ" i nie wiem, pomóżcie... Jak takim samym mechanikiem jestes jak pisarzem posów to normalnie porażka na całej linii. Elektroda to nie hyde park, troche powagi i profesjonalizmu! Normalnie...
Nieszczelny zawór iglicowy w komorze pływakowej lub źle ustawiony poziom paliwa w tejże. Nie zaglądałem do środka, ale spróbuj ściągnąć instrukcję: http://odsiebie.com/pobierz/2169035---45...
Z tego co pamiętam ten silnik jak i silnik do Charta były przystosowane do najgorszego paliwa które już po ich wypuszczeniu odeszło do lamusa (nie mam już instrukcji ale była to chyba etylina 78 albo jeszcze niższa) przez co Simson jednak górował nad Chartem więc możesz spokojnie zwiększyć stopień sprężania przez splanowanie głowicy. Możesz nieco zwiększyć...
Też sugeruję sprawdzić gaźnik. W szczególności sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy i czy nie z tego powodu "ciągle się topi". Jeśli pływak będzie ok., to "książkowo" wyreguluj poziom paliwa w gaźniku. Nie doczytałem się w Twoim opisie usterki, czy silnik osiąga normalne obroty i czy pojazd jest w stanie wystartować.
Iglice ustawiłem na 2 ząbek licząc od szpica iglicy. Ale teraz tylko go zalewa próbowałem zmiejszyc poziom paliwa ale już niżej się nie da. Powietrzem też się bawiłem wykreciłem 7 obrotów tą srube i simson zgasł. Potem dałem na 1,2,3 obrót simson dalej chodzi jak chodził Wersia gaźnika to BVF 16N18
Z powyższego wynika, iż silnik jest zalewany paliwem i masz kłopot z niesprawnym gaźnikiem. Z Twego opisu wynika, że możesz mieć za wysoki poziom paliwa w gaźniku, a który może wynikać z niewłaściwego ustawienia iglicy, bądź dziurawego pływaka. Musisz też pamiętać o zamykaniu kranika, po zakończeniu jazdy.
Na alledrogo są gaźniki do simsona ponoć oryginalne niemieckie dlatego bym zaryzykowal. Te Amal to chyba zamienniki. No w tym gaźniku ala dellorto na zaworek naciska bezpośrednio pływak. Nie wiem czy dzisiaj zdąrze ale jak mi się uda to porobię fotki tego gaźnika. Aby zmniejszyć poziom paliwa w komorze pływakowej pewnie mmusiał by coś przykleić do pływaka...
gaźnik-ale tylko sprawdź poziom paliwa ewentualnie popraw, nie ruszaj śruby do regulacji składu mieszanki bo nie dojdziesz do ładu później (chyba że wiesz co robisz)
Zużyta (wytarta) iglica - tak one się także zużywają bo to wszystko wibruje podczas pracy, tudzież rozkalibrowany otwór w dyszy głównej (tej wkręcanej od spodu), względnie za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Poczytaj tutaj: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... To co prawda nie Bing 17, ale wszystkie motorowerowe gaźniki...
Dobry sprawdzian lewego powietrza. Włączyć delikatnie ssanie. Jak RPM spadną to można podejrzewać lewe powietrze. Gdzie się dostaje to już osobny problem. Z reguły puszcza simmering pod magnetem. Puszcza powietrze DO silnika (skrzyni korbowej) i zuboża mieszankę paliwo-powietrze. Jeżeli coś tam cieknie to nie ma się co zastanawiać tylko wymienić! Gaźnik...
Jeszcze jest regulacja przy pływaku. Jeżeli coś tam robiłeś, to całkiem prawdopodobne że ustawiłeś zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Po jeździe na wysokich obrotach, i wypaleniu paliwa które się tam znajduje, silnik nie ma " pokarmu ", nie ma czego spalać.
Witam. Mój simson odpala tylko gdy ma suchą świecę. Gdy chodzi sobie na luzie to ładnie pyrka aż w pewnym momencie gaśnie i nie można go już odpalić. Za to odpala za każdym razem gdy przetrę mu świecę. Nie zalewa go bardzo bo świeca nie jest bardzo mokra. Gaźnik jest nowy 16N1 poziom paliwa sprawdzałem gaźnik płukałem i przedmuchiwałem. Iglica jest...
Po tym wszystkim co przeczytałem mam wrażenie że iskra jest lepsza niż była przed wymianą elementów zapłonu ale przyczyna duszenia się przy gwałtownym dodaniu gazu to zbyt uboga mieszanka. Moim zdaniem za niski poziom paliwa w gaźniku. Wygląd świecy po 10 min. pracy nie odzwierciedla składu mieszanki. Poza tym musiałbyś przynajmniej jechać w miarę równo...
Od kilku dni motor dobrze odpala, ale po chwili gaśnie gdy spali paliwo z gaźnika. Ustawiam już poziom paliwa, przeczyściłem wszystko, uszczelniłem, iskra jest lecz nic to nie pomoglo. Prosze o szybką pomoc !
1. Dyszą główną. 2. Położeniem iglicy. 3. Dyszą biegu jałowego. 4. Liczbą obrotów wkręta do regulacji powietrza lub mieszanki biegu jałowego. 5. Poziomem paliwa. 6. Wejście na wężyk. 7. Szerokość wlotu do cylindra.
Bez ssania to nie ma prawa żaden silnik odpalać i pracować na zimnym, chyba że jest +40°C na zewnętrzu. Silnik który odpala bez ssania na zimnym sugeruje że gaźnik jest nieprawidłowo wyregulowany, tzn. ma za bogatą mieszankę biegu jałowego. Po rozgrzaniu będzie miał problemy z gaśnięciem na biegu jałowym, emitując przy tym znaczne ilości CO. Zwróć uwagę...
W gaźniku simsona nie można i NIE POWINNO SIĘ nic zmieniać jest skonstruowany optymalnie dla TEGO rodzaju silnika. Pozorne ulepszenia mogą doprowadzic (i doprowadzają) najczęściej do niekorzystnej zmiany parametrów, i (lub) do skrócenia zywotnosci silnika. JEDYNE co należy i POWINNO się zrobić to, perfekcyjnie wyregulować gaźnik w/g zaleceń producenta....
Zapłonu elektroniczy cdi gaźnik 16. 1 Simson z CDI i Gaźnikiem 16N1 - Strzelanie w Tłumik i Problemy z Obrotami (ID: 4060080) Witam serdecznie. Skoro mamy do czynienia z Simsonem wyposażonym w elektroniczny zapłon CDI i gaźnik 16N1, możemy zawęzić zakres poszukiwań przyczyn problemów. Poniżej przedstawiam szczegółową analizę oraz kroki diagnostyczne,...
Ustaw poziom paliwa tak jak w każdym gaźniku 16N czyli 27mm zamknięty i 32mm otwarty. Błędne dane, przez błąd drukarski powielany w każdej instrukcji. Wysokość pływaka (do zamknięcia zaworu) ma wynosić 29 mm (28 mm w gaźnikach 16N1-1..6). Ustawienie pływaka na 27 mm powoduje wyciek paliwa z króćca przelewowego i uderzanie pływaka o korpus gaźnika....
Co to za rodzaj układu zapłonowego: "Układ zapłonowy iskrowy"??? Pytałem (mój błąd) czy ma przerywacz? Jak myślisz, że chincyki wyregulowały ci gaźnik to się grubo mylisz!! Jeżeli rzeczywiście masz podróbę 16N3, to w tych gaźnikach, tak jak w każdym współczesnym, nie prowadzi się żadnych regulacji linką! Pancerz linki ma mieć tylko luz ok.3 mm. Koniec...
witam moze tu ktos mi pomoże:) porblem jest taki jade sobie normalnie na simku i zgasł i od tego czasu nie zapala. elektronika ok (iskra itp) zimeringi widze ze jeden jest zrombany (na wale z prawej strony to wymienilem oby dwa gaźnik tez wrzucilem nowy i dalej niechce zapalić elektronika ok poziom paliwa itp tez sciagam gume Z filtra i zapala ale wiecie...
A skład mieszanki paliwowo - olejowej masz dobry / regulacja gaźnika - poziom paliwa w komorze pływakowej / ssanie nie zacina się / świeca jaka - nasza polska Iskra? Dodano po 2 Tu masz dyskusję na ten temat: http://simsony.info/Thread-Simson-traci-...
Kanały zaklejone to otwory technologiczne. Wierci się kanał gdzieś we wnętrzu gaźnika a "wyjście na świat" zatyka. Nie ma innej możliwości wykonana "pozakręcanego" kanału w wnętrzu gaźnika. Zmiana składu mieszanki paliwowo-powietrznej następuje w rózny sposób dla różnych otwarć przepustnicy: 1. Prawie zamknięta (lub całkowicie zamknięta jak na "twoim...
Bardzo Dziękuję za pomoc ale wczoraj dla pewności jeszcze raz zajrzeliśmy do tego gaźnika i nie ma już śrubki ,dyszy ani najmniejszej rzeczy której byśmy nie sprawdzili poziom paliwa jest też i ok bo i pływak szczelny dobrze zamyka i doprowadza paliwo wszystko co nam przyszło do głowy sprawdziliśmy i nerwów zabrakło więc daliśmy za wygraną motorek poszedł...
W gaźniku jest iglica, która ma kilka pozycji stałego ustawienia, może jest za wysoko, może pływak nabrał paliwa, może zawór jest podgięty za mocno i ma za wysoki poziom paliwa.
Dla mnie jest to dziwne. Montowałem te gaźniki w wielu Simsonach, nawet bardzo starych S50, Schwalbe. Nigdy nie miałem problemów. Stabilna praca na biegu jałowym. Żadnej utraty osiągów!. Jedyna różnica to konieczność zapalania na ssaniu. Gaźniki te dawały bardziej precyzyjną mieszankę paliwowo-powietrzną. W sumie uboższą, ale prawidłową. Problemem może...
Dobrze wiedzieć, że masz bagażnik. Generalnie u mnie zawsze odpalanie na prawidłowo ustawionym 16N3 wygląda tak, że 1-2 suwy (nie kopnięcia) na ssaniu, potem odpalanie bez ssania. Ssanie w tych gaźnikach jest wyregulowane do pracy silnika przy -20°C. Tak to zawsze silnik dostaje za dużo paliwa na włączonym ssaniu. Pewnie nie wiesz czy ssanie działa...
Ja myślę ,że zapłon powinien być jakieś 1,5mm przed GMP, ja dla cylindra 60cm3 mam jakieś 1,6mm. Sprawdź przerwę na platynkach powinno być 0,40mm i na świecy też jakoś 0,40mm. Sprawdź czy wogóle masz dobrą świecę zapłonową. Wykręć i oprzyj i masę(silnik) i kopnij. Będziesz widział czy na elektrodach świecy przeskakuje iskra. Jeżeli jest słaba lub przerywa...
Zależy jak mocno go przechylasz. Jeżeli przekroczysz kąt ok 45o, to wylewanie się paliwa jest normalnym zjawiskiem. Komora pływakowa jest odpowietrzana i ciescz wylewa się z neij jak z każdego innego naczynia. Jak masz wątpliwości sprawdź poziom paliwa. Było to wielokrotnie opisywane na forum. Jeżeli gaźnik jest chińską podróbą możesz mieć dużo większe...
Jak wyżej. Jeśli cieknie paliwo przez przelew w gaźniku to znaczy, że zaworek pływaka nie trzyma. Poziom paliwa jest za wysoki i przylewa świece. Wykręć ją to pewnie będzie cała czarna. Sprawdź jeszcze czy czasem pływak nie jest dziurawy i czy nie ma w sobie paliwa. Po potrząśnięciu powinno być słychać jakby się coś do niego dostało. Następnie sprawdź...
wracając do problemu spiewaka... zobacz czy paliwo normalnie ci sie leje bo jak masz dużo filterków paliwa to może strasznie wolno lub hamować dopływ paliwa i jak go wkręcisz na obroty to mu paliwa brakuje... a jak masz ustawiony gaźnik? chodzi mi o iglicę i czy jest prawidłowy poziom paliwa... Dodano po 2 zapłon Ci nie poprawi prędości ani mocy;D a...
Gaźnik jest bvf 30n2-3 Poziom paliwa po odkręceniu dolnej miseczki sięga do wysokości tam oznaczonej. Zaworek jest szczelny. Nic nie przelewa. Posiadam jeszcze zapasowy gaźnik który kupiłem osobno bvf 30n2-5. Do dzwoniłem się do sklepu w Komornikach i facet posiada dyszę 50. Twierdzi ze ma je jako do simsona ale pasuje tez do etz. Kupię zobaczymy. Bo...
Zwróć uwagę że ustawienie pływaka w instrukcji jest podane na 27-28 mm, ale przy wciśniętym kołku sprężystym . To będzie się zgadzać tylko gdy masz oryginalny DDRowski zaworek iglicowy BVF. Przy obecnych podróbkach wykonanie tego kołka sprężystego jest inne niż w oryginale i ustawianie według tego spowoduje zmianę rzeczywistego poziomu paliwa w gaźniku...
Dzięki motomis. Podoba mi się to forum bo zostali tylko najwięksi wyjadacze a od takich zawsze warto coś się nowego dowiedzieć. Czy mógłbym prosić w takim razie jeszcze któregoś z Panów aby przy najbliższej rozbiórce swojego prawego dekla zrobili fotę jak to prawidłowe ustawienie ma się do znaków na karterze ew. jak wygląda ten znaczek. Czy jest on...
no to należy się prawidłowa regulacja gaźnika łącznie z poziomem paliwa i powinno chodzić
Kolego zwróć uwagę na mieszankę paliwową - jaka jest proporcja paliwa do oleju, myślę że dałeś za dużo oleju, a świadczy o tym wypływająca czarna maź. Ponadto może masz w gaźniku za wysoki poziom paliwa i silnik wówczas będzie się dusił, gdyż nie będzie mógł tak dużej dawki spalić. Jednocześnie dodaję, że silniki dwusuwowe powinny mieć oryginalne i...
Witam od pewnego czasu mam problem z moim motorowerem nie ma mocy,dymi i cieknie mu benzyna wydechem.Niedawno wymieniłem mu: gaźnik,cylinder,tłok,pierścienie i wydech. Dzisiaj gdy chciałem sie przejechać nim ledwo ruszył a na dwójce dusił sie i gasł. Potem ciężko odpalał przerywał i nie chciał wkręcać się na obroty. Próbowałem ustawić poziom paliwa...
Witam, to jeszcze sie wyjasnilo : skoro po 'podlaniu zagadal na sekunde' - to znaczy, ze w gazniku nie ma benzyny lub jest bardzo niski poziom, czyli jest zatkany rdza i paprochami kranik paliwa w zbiorniku lub bezposrednio przy gazniku - krociec, na ktory naklada sie wezyk paliwowy, moze byc w nim osad ze zbiornika, czyli na ogol rdza - zatkala na...
Lechu-AF1.... trochę mnie nie było na Internecie a teraz poczułem sie trochę wyrwany "do tablicy" Oczywiście nie znam Twijego silnika, bo i nie ma takiego człowieka na świecie, który zna wszystkie silniki od wszystkich motocykli. Jednak chciałbym Ci jakoś pomóc. Otóż: 1) Skoro twierdzisz, że nowy cylinder pracuje gorzej a powinien lepiej to: 1a) obejrzyj...
Kiedyś toczyłem walke z tym pływakiem, ustawiony jest tak żeby nie przelewało paliwa, w środku komory jest taka jakby miarka do której jest poziom paliwa i tak jest ustawione, tyle naleci na równo z tą miarką i zawór odcina, a jak bardziej lub mniej był odgięty to albo nie odpalal albo paliwo sie wylewało z boku otworem przelewowym. Kupie chyba AMAL...
Przestaw zapłon najpierw trochę w jedną stronę, później w drugą i zobacz czy to coś zmienia. Jeśli nie, to ja bym się zaczął bawić gaźnikiem, regulacja na śrubie + obniżenie iglicy skoro zalewa. A ta dobra kompresja to tak na oko czy mierzyłeś? Jeśli chodzi o kompresję to "na oko". Ale czuć ciśnienie, ciężko się kopie. Cylinder DDR po szlifie, nowy...
Wyrzuć tą "elektronikę" daleko za siebie, ale do odpowiedniego pojemnika na odpady! Zrób taki układ jak Simsona. Domyśłam sie ze masz elektronika? Dorób (jak go nie ma ) kabel masy od silnika (np. wkręt pokrywy sprzęgła) do punktu masy na ramie. Sprawdź przy okazji wszystkie masy. Prawdopodobnie zbyt duży poziom paliwa w gaźniku lub ssanie nieszczelne/brak...
1. Sprawdź czy dysze nie zostały pozamieniane przy montażu. Jeśli są dysze bez oznaczeń to wymienić na nowe, gdyż takie dysze ciężko rozróżnić (w szczególności dyszę główną z dyszą ssania). 2. Oznaczenie IFA na gaźniku ma każda chińska podróbka. Tylko oryginał BVF DDR i pseudooryginał MZA mają na korpusie logo BVF. W tym drugim oznaczenie MZA widnieje...
BANANvanDYK - przede wszystkim dziękuję za fotki tulei i tłoka po dłuższym przebiegu, bo już wiem jak mogą i powinny wyglądać. To oczywiście daje do myślenia ale też nie wyjaśnia, jaka jest przyczyna złego stanu mojego tłoka itd. Ponieważ olej Mobil właśnie mi się skończył, to spróbuję Platinum Moto 2T, tylko pytanie dodatkowe: w jakim kolorze ma być...
Witam! Pisze ponieważ mam owy problem niedawno kupiłem simka s50 wyremontowanem go i chodził idealnie ale po jakimś czasie cos mu się poprzestawialo i ciągle się zalewa jak odpalić na wysokich obrotach chodzi elegancko a jak spadną to się zalewa i gaśnie a nieraz nie odpala bo od razu się zalewa ciągle szukam na forach co to może być robie to i dalej...
1.Diagnostycznie podlej ok. 0.5 łyżeczki oleju pod świecę, wkręć świecę i powinien odpalić lub zamruczeć oczywiście z efektami z rury wydechowej. Potem na 100% czyszczenie świecy. Jeśli odpali = problem z kompresją, źle założone uszczelniacze na wale, przedmuchy. 2. Świeca - tylko nasza ISKRA.Cyt. "ale posiadam stary model świecy iskra" - wycieczka...
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
Ten kto sądzi że ten gaźnik reguluje się tylko dwoma śrubkami jest w błędzie. Zaczynamy od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej ( ustawiamy paliwo na wysokości nadlewu w komorze "to odkręcane na dole od gaźnika" za pomocą odginania i doginania blaszki przy pływaku) sprawdzamy ustawienie zapłonu. Zapalamy Simsona, aby się zagrzał do normalnej...
witam złe ustawienie poziomu paliwa za wysokie coś zle zrobili w tym sklepie musisz sam go zmniejszyć rozbierz gaznik i jezeli masz parametry ustawienia gaznika to sam to zrób a maż to niespalone paliwo z cylindra masz książkę do simsona? tam znajdziesz to co potrzebujesz pozdro T
poziom paliwa gaźnika poziom paliwa simson simson poziom paliwa
klapka sterowania temperatura nawiewu wygłuszanie pomieszczeń dźwięk jednej słuchawce lenovo
lodówka bosch rower elektryczny
Peugeot 206 CC 1.6 benzyna nie odpala - diagnostyka Renault Espace - Problem z Komputerem Sterującym i Rozruchem