W moim gaźniku jest coś nie tak przy otwartym kraniku cieknie bęzyna z otworu przelewowego.dlaczego tak jest co trzeba zrobić? A nie ma prawa nic cieknąć, bo NIE MA takiego paliwa!
Regulacja zapłonu, iglicy w gaźniku i sprawdź, czy powietrze gdzieś nie ucieka.
Kolego sprawdź pływak w gaźniku tj. czy nie ma w nim benzyny, co świadczyłoby o jego uszkodzeniu i wymianie na sprawny. Po kolorze dymu, dławieniu się silnika oraz nadmiernym zużyciu paliwa wnioskuję, że masz za wysoki poziom paliwa w gaźniku (regulacja na iglicy), bądź dziurawy pływak.
Ten kto sądzi że ten gaźnik reguluje się tylko dwoma śrubkami jest w błędzie. Zaczynamy od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej ( ustawiamy paliwo na wysokości nadlewu w komorze "to odkręcane na dole od gaźnika" za pomocą odginania i doginania blaszki przy pływaku) sprawdzamy ustawienie zapłonu. Zapalamy Simsona, aby się zagrzał do normalnej...
Przestaw zapłon najpierw trochę w jedną stronę, później w drugą i zobacz czy to coś zmienia. Jeśli nie, to ja bym się zaczął bawić gaźnikiem, regulacja na śrubie + obniżenie iglicy skoro zalewa. A ta dobra kompresja to tak na oko czy mierzyłeś?
Witam. Problem polega na tym że po przejechaniu simsonem drogi około 12 km ( czyli kiedy silnik jest już nagrzany ) w momencie zatrzymania pojazdu spada on całkowicie z obrotów i nie można go normalnie odpalić. Sposobem jest zdjęcie gumki filtra powietrza i simson zaczyna sie powoli wkręcać jednakże idzie to opornie niżeli jak jest zimny. Próbowałem...
Witam Posiadam w swoim Simsonie zamontowany gaźnik bing 17 i chciałem się dowiedzieć jak go wyregulować gdyż teraz raczej podaje za dużo paliwa bo świeca czarna kopci dość mocno. Regulacja odbywa się poprzez śrubę regulacyjna oraz iglice i pytanie moje jest takie kiedy zmniejszy się dopływ paliwa? Jak się wkręca śrubę regulacyjna czy wykręca? Gdy zapinka...
Niestety wymiana iglicy nic nie dała. Czy potrfi ktoś powiedzieć jak zmierzyć cewkę zapłonową (tą w iskrowniku) oraz czujnik położżenia wału ? Bo już nic mi do głowy nie przychodzi. Moto ma cały czas zalaną świecę. Regulacja wyskości iglicy też nic nie pomaga i nawet nie reaguje na zmianę położenia iskrowinika względem 3 znaczków na karterze
Fabrycznie gaźnik Amal jest sprzedawany z dyszą biegu jałowego #20. W zestawie strojeniowym są dysze #25, #30, #35. Ewidentnie go zalewa - jak ma silnik pracować na mokrej świecy? Gdy skład mieszanki biegu jałowego jest prawidłowy, po wykręceniu świecy z silnika pracującego na biegu jałowym świeca powinna być nieco obkopcona i sucha, a nie zalana. No...
Mam jeszcze taki problem wczoraj jeszcze odkręciłem zakrętkę od iglicy żeby ją przestawić ale zakręciłem i patrze że rolgaz się zacioł linka w każdym miejscu ma luz ale przy kierownicy ona wylatuje z rolgazu, wie ktoś co może być tego przyczyna? Prawdopodobnie źle włożyłeś przepustnice, zwróć uwagę, że w gaźniki tam gdzie chodzi przepustnica jest pin...
Na iglicy jest spore pole manewru więc skup się na początku na jednej regulacji. Jak zaczniesz kręcić wszystkim co popadnie to na pewno nic ciekawego z tego nie wyniknie.
dzięki a pomożecie na całkiem inny temat a mianowicie taki wymieniałem w sisonie gaźnik i teraz mam problem z regulacją gaźnika a chodzi oto że dostaje on za mało paliwa a na iglicy przestawiłem już na najwięcej prsze pomocy
0.4 to jest przerwa na stykach. Mi chodziło o zapłon, to co Ty masz ustawione 1.8 przedGMP, ma być chyba 3 . Ale to sprawdzę dopiero po 15-tej. Dodano po 3 Zapłon jednak 1.8mm przed GMP. Gaźnik 16N1-11: Liczba obrotów wkręta regulacji biegu jałowego 1-2. Poziom paliwa 8+-1. Położenie iglicy 4 rowek patrząc od góry. Sprawdź kondensator.
Co i gdzie w tej instrukcji jest napisane jak krowie na rowie. Kręcić śruba biegu jałowego do uzyskania równomiernych obrotów silnika. Śmiech na sali. Nawet Instrukcja od Mińska opisuje bazowe obroty śruby składu mieszanki z jakiego punktu zaczynamy regulacje ok 1/2 obrotu Gdzie tam jest opisane położenie iglicy na dotarcie. W CZ 175 z 65r było dokładnie...
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
1. Dyszą główną. 2. Położeniem iglicy. 3. Dyszą biegu jałowego. 4. Liczbą obrotów wkręta do regulacji powietrza lub mieszanki biegu jałowego. 5. Poziomem paliwa. 6. Wejście na wężyk. 7. Szerokość wlotu do cylindra.
Zapłonu elektroniczy cdi gaźnik 16. 1 Simson z CDI i Gaźnikiem 16N1 - Strzelanie w Tłumik i Problemy z Obrotami (ID: 4060080) Witam serdecznie. Skoro mamy do czynienia z Simsonem wyposażonym w elektroniczny zapłon CDI i gaźnik 16N1, możemy zawęzić zakres poszukiwań przyczyn problemów. Poniżej przedstawiam szczegółową analizę oraz kroki diagnostyczne,...
Dla mnie jest to dziwne. Montowałem te gaźniki w wielu Simsonach, nawet bardzo starych S50, Schwalbe. Nigdy nie miałem problemów. Stabilna praca na biegu jałowym. Żadnej utraty osiągów!. Jedyna różnica to konieczność zapalania na ssaniu. Gaźniki te dawały bardziej precyzyjną mieszankę paliwowo-powietrzną. W sumie uboższą, ale prawidłową. Problemem może...
Witam mam następujący problem z moim simsonem założyłem cylinder 50cm roztoczony na 60cm oryginał DDR ale wlot ma 16mm jak gaznik i nie da się ustawić wolnych obrotów .pali ładnie nie dusi się mocy trochę ma .po odpaleniu ma dość wysokie obroty zero reakcji na regulację iglicy czy śrubki na gazniku .wcześniej miał cylinder chyba polski 60cm wlot 18mm...
Kolego Magic_6121. Nie pamiętam, czy żarówka w lampie s tyłu jest dwu włóknowa. Jeśli tak to może udało Ci się ją włożyć odwrotnie. Jeśli nie to najprościej będzie zamiany dokonać w samej lampie. W gaźniku sprawdź sobie dwie sprawy - czy na śrubce od regulacji gaźnika jest sprężynka. Jeśli nie ma to gaźnik będzie się rozregulowywał. Możesz spróbować...
Witam! Wg. mnie na 80% żle wyregulowany gażnik . Masz złą mieszankę tzn. stosunek paliwa do powietrza. Ja bawiłem sie w regulacje gażnika i muszę powiedzieć ze można sobie go ladnie podrasować lub też całkiem spie***yć co jest bardzo prawdopodobne. A mówiać konkretniej, 1. Ustaw śróbką tą ze spreżyną takie wolne obroty zeby silnik chodził w miarę równo,...
Filtr jest oryginalny cylinder 50 próbowałem regulacji ale bardzo nie pomaga iglica jest na środku
Kanały zaklejone to otwory technologiczne. Wierci się kanał gdzieś we wnętrzu gaźnika a "wyjście na świat" zatyka. Nie ma innej możliwości wykonana "pozakręcanego" kanału w wnętrzu gaźnika. Zmiana składu mieszanki paliwowo-powietrznej następuje w rózny sposób dla różnych otwarć przepustnicy: 1. Prawie zamknięta (lub całkowicie zamknięta jak na "twoim...
Witam, mam problem z Simsonem S50 platynowiec 12V, którego dostałem do naprawy. Objawia się to tym, że odpala, pracuje ładnie ale gaśnie po przejechaniu 100-200m i nie ma możliwości aby go odpalić na kopa czy "pych". Kompresja na zimnym silniku wynosi 8.5 bar przy otwartej manetce gazu. Generalnie gdy go dostałem to w ogóle nie dało się go uruchomić,...
(at)kkknc Kolego chyba się troszkę nie zrozumieliśmy. Masz racje ,w normalnych gaźnikach są zaślepki, takie też mam w gaźniku od simsona. Gaźnik z zestawu z silnikiem jest pozbawiony jakich kolwiek regulacji jedyne co to wolne obroty śrubką ze sprężynką,iglica i opcjonalnie zmiana dyszy. To był też powód dlaczego się go pozbyłem i mam teraz od Simsona...
Dobrze wiedzieć, że masz bagażnik. Generalnie u mnie zawsze odpalanie na prawidłowo ustawionym 16N3 wygląda tak, że 1-2 suwy (nie kopnięcia) na ssaniu, potem odpalanie bez ssania. Ssanie w tych gaźnikach jest wyregulowane do pracy silnika przy -20°C. Tak to zawsze silnik dostaje za dużo paliwa na włączonym ssaniu. Pewnie nie wiesz czy ssanie działa...
Nie każdy ma komorę pływakową z okienkiem, na skrzywionym korpusie nie ustawi dokładnie poziomu paliwa takim przyrządem, ponadto wymiar 8 ±1 mm to dość duży zakres tolerancji. Nie uważasz, że sam sobie przeczysz? Najpierw piszesz o niemożliwości ustawienia poziomu przy pomocy komory z okienkiem a potem piszesz o szerokiej tolerancji tego ustawienia......
jest jakis wzor aby obliczyc obroty silnika skorzystajcie z gotowego programu. http://www.simson-portal.de/themenbereic... patrz :Fell The Vibe niestety wersja językowa niemiecka (polską grzieś widziałem) a nie mam linku Dodano po 9 tam kieruja sie wolne obroty,ksztalt tej dyszy,iglicy zanmy zauwazyłem ze moze reguluje dolot sprezynka gdyz srednica...
1. Prawdopodobnie źle założyłeś sprężyne, bez ściągnięcia lewej obudowy chyba się nie obejdzie, przy okazji zobaczysz co jest ze sprzęglem... 2. Spróbuj zmniejszyć przerwę pomiędzy elektrodami na świecy. 3. A co do zużycia paliwa, to może nie domykać Ci się ssanie, odkręć tłoczek ssania i zobacz w jakim stanie jest gumeczka na tloczku, i obetnij trochę...
Jeżeli wcześniej na tym gaźniku dobrze jeździł, to po co kombinować? Seryjna 50-ka? Możesz pokusić się o dyszę główną 70. Podnieś o jeden ząbek iglicę. Jaki to typ gaźnika - damy Ci wskazówki co do regulacji.
iglica na którym rowku? Powinna być na środkowym, poziom paliwa w komorze pływaka może być też za duży.
Na Twoim miejscu bym dołożył i kupił tą 19, to jest zaledwie 3mm różnicy. Na pewno silnik nie odczuje tego i nie będzie się zalewał. Jedynie może być trochę wyższe spalanie, lecz to też zależeć będzie od stylu jazdy. Na plus to na pewno będzie większe przyśpieszenie, a prawdopodobnie zwiększy się szybkość (zależy od stanu silnika i motocykla) Jak by...
Zakładanie takiego gaźnika nie ma sensu. Po pierwsze on niespecjalnie tutaj pasuje. Musisz mieć w króćcu ssącym połączenie z komorą korbową aby pracowała membranowa pompka paliwa, chyba że zadziała grawitacja ale z oporami przepływu. Gaźnik ma zbyt mały przelot aby uzyskać podobną moc silnika. Po drugie regulacja składu mieszanki tego gaźnika jest praktycznie...
Witam, skoro 'swieca mokra' - to sie zalewa paliwem i iskra gasnie na nim - widocznie jest zbyt wysoki poziom paliwa w gazniku lub zaworek / iglica nie zamyka doplywu paliwa i nie ustala poziomu w komorze - tylko benzyna caly czas leje sie do cylindra, przelewa przez kolektor ssacy. Sprawdz - czy w kroccu, na ktory sie naklada wezyk paliwa na gaznik,...
Witam. Potrzebuję pomocy w regulacji gaźnika. Filtr powietrza jest czysty (nowy), gaźnik także czysty. Ale nie mogę wyregulować gaźnika. z moich obliczeń wynika, że yamaha spaliła 10l na 160-170km. Odkręciłem świecę i zobaczyłem, że jest ona cała czarna czyli, że mieszanka jest zbyt bogata w paliwo i można jeszcze zmniejszyć spalanie :D. Od zawsze mam...
regulacja iglicy regulacja iglicy gaznika skuter regulacja iglicy
kasowanie renault laguna piła krajzegi at9100 transformator
dyfuzor samsung sterownik easynote te69kb
Transformator głośnikowy: zasada działania i zastosowania Instrukcja po polsku do radia Pioneer DEH-S320BT