Wałek kopnika nie ma nic wspólnego ale już uszczelka tak. Może ciągnąć "lewe powietrze" przez nieszczelność lub uszkodziłeś simering przy naprawach. Sprawdź uszczelkę na wierzchu i simering od strony zapłonu. Uszczelkę do sprawdzenia można poratować silikonem ale to tylko do sprawdzenia a potem nowa uszczelka.
simering na wale jak jest uszkodzony to wystepuje taki wlasnie objaw jak opisany powyzej silnik poprostu zasysa obce powietrze przez nieszczelny simering na wale i gasnie zaraz po zapaleniu
W jakim stanie simering po stronie zapłonu? Napewno zapłon ustawiony prawidłowo? Jak i gaźnik? Może podasz procedure ustawiania?
Nigdy nie zastanawiałem sie nad firmą simeringów. Możesz się pytać w sklepach motoryzacyjnych o jakiś orginał Germany ale uważam ze najważniejsze aby miał miękką gumę tj. aby stary nie był:) Obejrzyj wał w miejscu gdzie pracuje simering czy nie jest jakoś wytarty za bardzo. Obejrzyj karter i zobacz czy nie ma jakichś zadziorów. Ostatecznie jak rzeczywiście...
Witam , ja miałem też problem z wysokimi obrotami , u mnie była delikatnie uszkodzona uszczelka pomiędzy cylindrem a silnikiem , kiedyś też miałem przypadek , że wyskoczył mi simering od strony sprzęgła i też szalały obroty , mocno dymił i nie miał siły. Co do ustawień iglicy to ustawienie jej na którymkolwiek zatrzasku nie powinno powodować znaczącego...
Jak byś wcześniej zrobił pomiary omomierzem przewodu WN i fajki to by wykrył przerwę w obwodzie tak samo z przerywaczem , a tak to się długo z tym męczyłeś . Co do ubytku oleju to puścił uszczelniacz simering lub oring. Co do rdzy w zbiorniku to powinno się trzymać w miarę w pełni zatankowany ale jak już wystąpiła rdza to będzie się odkładać w kraniku...
Witaj, zdarza się czasami coś takiego, zwłaszcza w produktach niemieckich(mz, simson), można temu zaradzić robiąc proste prowadzenie za pomocą np. taśmy izolacyjnej, suto zwilżonej olejem w celu zmniejszenia tarcia, taśmą oklejasz czop wokół progu, o który się wywija simering, smarujesz ja olejem i można składać.
Jest to pierścionek który wciska się w kartery a w niego wchodzi simering ale jeszcze jest podtoczenie aby uszczelniacz nie przeleciał na wylot tylko takie coś stosuje się jeśli wał (ośka) ma odpowiednie wymiary pod typowy simering. Dodano po 2 Obrazek takiego pierścionka Simson mofa w trakcie remontu. http://obrazki.elektroda.pl/5882104200_1...
Jeśli olej to prawdopodobnie simering na wale.
Tak klin cały, simering na wale też jest ok
Ogarnięty zmieniłem jeszcze raz simering
Zapłon jest dobrze ustawiony. Wymienie simering i wtedy zobacz a czy simering może być przyczyną nie dochodzenia paliwa do cylindra.
Jak jest nieszczelny simering na wale , to nie będzie pod sysania na gaźniku i wystąpi podobny efekt . A jak go przelejesz na ssaniu , to potrafi wyciec paliwo przez ten simering .
kondrad, zmniejsz ilość paliwa i mieszance, iglica do góry, albo śrubką wyreguluj. 2 sprawa, zalewa, czym. "Świeca czarna", mogło by oznaczać że za durzo oleju w mieszance lub simering od strony sprzęgła.
simerinng był wciśnięty i przepuszcza olej Dodano po 2 a ten simering jest od strony sprzęgła
Może być uszkodzony simering na wale od strony sprzęgła.
uszczelka gaznik - cylinder jest OK, simering tez jest dobry ...
ale świeca jest nowa a zapłonu czy gażnika nie umie ustawić jak byście mogli to mi wytumaczcie jak to ustawić please Dodano po 2 aaa zapominiałem w silniku na wale korbowym poszedł mi simering czy to moze tesz przyczyniać się do tej słabej jazdy:?:
Tak, zapłon platynkowy. Jak sprawdzić czy ten simering jest dobry? Strzelanie i mało mocy może to być wina kondensatora?
Sprawdź szczelinomierzem odstęp pomiędzy cewką a magnetem moze być tak że ktoraś z cewek lekko ociera o koło magnesowe miałem tak u siebie. Lub czy nie uchylił sie simering nad łożyskiem na wale. Pozdrawiam
Za uszczelnienie skrzyni korbowej do której jest zasysana mieszanka paliwowo-powietrzna z gaźnika. Jak jest nieszczelny(widzialem przypadek, że został wypchany) to podbiera powietrze i silnikowi " brakuje paliwa". Te nowe gaźniki to badziew. Było na ten temat sporo postów. Te przypuszczenia okazały się prawdziwe. Simering po stronie magneta był okej...
Chce wymienić w silniku łozyska, wal, tłok, cylinder, simeringi, wałek zdawczy, popychacz i może kolo magnesowe. Silnik jest rozkrecony. Tylko zanim kupie nowe cześci to chce spytać bo nie wiem co robić z odrzutnikiem oleju -zostawić go czy co? Jedni mowią żeby go calkiem wyrzucić to bedzie lepsze smarowanie lożyska. Ale jeśli go wyrzuce to co dalej?...
morze to być też wina zapłonu a dokładnie bolca na stojanie alternatora na którym jest osadzony przerywacz odkręć przerywacz i sprawdź czy nie ma luzów nie morze mieć żadnych luzów sprawdź też luz wzdłużny i poprzeczny wału korbowego jeśli tam jest luz to morze być tak że magneto podczas pracy silnika minimalnie się przesuwa wzdłuż i czasami lubi trzeć...
trzeba spróbować wyregulować mieszankę a co do wycieku to w pokrywie masz simering przy odrobinie wprawy da się wymienić bez zdejmowania pokrywy
adam640 i jeszcze koła. Przyczyn może być kilka. Sprawdzałeś świece, czy zalewa? Czy w gaźniku nie ma wody np. po myciu? Ustawienie zapłonu? Prawdopodobnie do wymiany simering na wale z lewej strony dekla.
Dobra.. wydawało mi się, że się poprawiło, ale jest jeszcze gorzej. Simering od strony sprzęgła wymieniony, bo wpadł do środka, poprawiłem łączenie gaźnika z cylindrem, wymieniłem śrubkę regulacji, sprężanie ma, obniżyłem stator na coś ok. 5,5mm. Efekt jest taki, że w dalszym ciągu nie trzyma wolnych obrotów a po przełączeniu na światła automatycznie...
Klin ok, simering również, ustawiłem zapłon ponownie, nie strzela i chodzi dobrze. Natomiast, po przejechaniu kilku km, nie wchodzi na obroty i gaśnie, jak wystygnie znowu jest wszystko ok.
no taki jasno niebieski i iskra nie jest zbyt duża. Dodano po 3 A jak będę wymieniał ten simering to muszę rozbierać cały karter czy tylko odkręcić lewy dekiel i zdjąć kosz sprzęgłowy?
mam problem chce rozebrać silnik ponieważ chce wymienic simering na wale korbowym niewiecie czy dużo musze rozebrać silnika żeby tam dojść a prośiłbym o jakieś stronki z schematami silnika s51 electronic bardzo bym prosił -----pomużcie-----
Może być to spowodowane nieszczelnością. :) Jak nie widać skąd cieknie to umyj i wytrzyj silnik i obserwuj gdzie następnym razem pojawi się wyciek. Jeśli to jest olej przekładniowy to może to być uszczelka między karterami, oring i/lub simering wałka startera, uszczelka pokrywy od strony sprzęga, ew. simering lub uszczelka wałka zdawczego (za zębatką...
Każda hurtownia z łożyskami, lub nawet sklep motoryzacyjny.. 6204 to łożysko stosowane np. w tylnej piaście samochodu TICO lub na wale korbowym motoroweru simson :) To są bardzo popularne łożyska. W przypadku łożysk do pralki muszą być 2stronnie kryte ale takie też na pewno dostaniesz. Możesz skorzystać również ze sklepów internetowych. http://www.lozyska.net.pl/...
Raczej nie zabezpiecza żadnej z nakrętek bo średnica tej podkładki wynosi 4,5cm. Jak dobrze pamiętam ona była wsadzona między simering od strony zapłonu a wał. Czekam na dalsze podpowiedzi. Pozdrawiam EDIT: Znalazłem filmik który pokazuje jak rozebrać silnik i jest tam pokazane gdzie ta podkladka ma się znajdować. Poniżej link do filmu Podkladka ukazana...
Ja myślę ,że zapłon powinien być jakieś 1,5mm przed GMP, ja dla cylindra 60cm3 mam jakieś 1,6mm. Sprawdź przerwę na platynkach powinno być 0,40mm i na świecy też jakoś 0,40mm. Sprawdź czy wogóle masz dobrą świecę zapłonową. Wykręć i oprzyj i masę(silnik) i kopnij. Będziesz widział czy na elektrodach świecy przeskakuje iskra. Jeżeli jest słaba lub przerywa...
witam zależy to od tego czy ktos juz kiedyś go rozbierał, bo w niektórch simsonach simering jest od wewnątrz czyli w tym przypadku trzeba rozpołowic silnik a w niektórcyh nie trzeba musisz rozebrać dekiel od strony oleju i będziesz widział czy jest simering widoczny jeżeli jest to odkręcisz koło zebate któro znajduje sie na wale i wydłubiesz siemring...
może jaki simering przepuszcza?
Mam problem bo dostaje się olej na tłok i gaśnie, simering jest tylko na wale. Nie wiem, czy ma być ich więcej przy tym silniku i nie wiem, czy ma być olej na wale, u mnie jest go dużo, a wydaje mi się, że nie powinno go tam być.
Nie, tylko będą lepiej smarowane, aczkolwiek te stare zawieszenia były produkowane z dużym luzem pomiędzy rurą nośną a goleniem. Nie, chodzi u uszczelniacze: http://www.stazet.inkontrahent.pl/produk...
Zrób mieszankę 1:50 (ja do simsona lałem orlen 2t semisynthetic) i zobacz co leci z wydechu. Jak chmura niebieskiego dymu i do tego opornie wchodzi na obroty to przez simering ze strony sprzęgła ciągnie olej ze skrzyni biegów. Jak będziesz wymieniać simeringi to za jedny razem z dwóch stron. Jak wykluczysz simeringi to możesz zająć się gaźnikiem.
Witam, W moim Simsonie sr 50 zesztywniały amortyzatory. A właściwie to z dużym oporem tłoczysko idzie do góry. W dół nie stawia aż takiego oporu. Rozebrałem je już, ale ku mojemu zaskoczeniu nie mogę znaleźć zestawu naprawczego. Znalazłem jedynie simering. Nigdzie nie ma tulejek gumowych oraz gumowej uszczelki. Proszę o pomoc. Czy ktoś już robił taką...
Wał nie może mieć takich luzów. Więc do wymiany są albo łożyska albo nie są założone pierścienie segera ograniczające luzy boczne wału oraz łożysk. Słaba moc może wynikać ze zniszczonych simeringów na wale korbowym. Tak że bez rozbiórki silnika się nie obejdzie. Nie jest to nic strasznego.
bardzo często przyczyą spadku macy jest wypchnięcie simeringu na wale korbowym więc ściąg koło magnetyczne i sprawdż,, sprawdż też od strony sprzęgła. jaki masz zapłon stykowy czy bezstykowy pozdrawiam
W Simsonie tylko starsze silniki M52 i M53 nie miały uszczelki między karterami. Nowsze silniki M53 (z dolnym uchem mocowania silnika) stosowane np. w DUO i S50 były składane na uszczelkę. Niestety ale dziśiejsze simeringi dość luźno latają w gniazdach i jest problem z wyciekami. Jak kupujesz chińszczyznę to nic dziwnego. Wracając do tematu, w silnikach...
Panowie, trochę pokory, nie piszcie jak się nie znacie. W dwusuwie kupujemy łożyska bez tych plastikowych pokryw, a jak już kupimy z nimi to je wyjmujemy. Wał uszczelniony jest simeringami, a nie plastikowymi wkładkami RS. Te łożyska mają smarowanie od oleju w mieszance.
Witam, mam problem z moim skuterem Gilera Runner 70ccm. Skuter był po przebiegu 40tys km i zrobiłem mu kapitalny remont silnika. Zmiana łożysk + uszczelniaczy, cylinder, wał. Od momentu złozenia skutera pojawił się problem, skuter odpala bez problemu pracuje na niskich obrotach, można powiedzieć że nawet równo lecz czasami gaśnie, śrubka od położenia...
Simson S51 Enduro elektronik, 50cm3. Po uruchomieniu które jest możliwe tylko na ssaniu mocno dymi i w ciągu 5-10 sekund mocno go zalewa, na wolnych obrotach wogóle nie pracuje .Cieknie z kolanka przy głowicy oraz połączeniach na rurze wydechowej . Po tych kilku sekundach świeca jest mocno mokra a po odkręceniu gaźnika widać ślady paliwa na łączeniu...
Kompresje ma dobrą.Kopniak chodzi lekko.A do simeringów jeszcze zajrzę.
Ile mój jest warty?? - kolor czerwony (został na nowo pomalowany dekle bak i rama) - wymienione szczęki hamulcowe, blaszki i rozwierak w obu kałach - wymienione łożyska w kierownicy by nie było luzów - wymienione wszystkie cewki ( iskrownik na platyny 12V) - wymieniony wał na sportowy z wypełniaczami MZA - wymieniony cylinder na 60 ccm i głowica cylindra...
i kranik wyczyścić, i simeringi na wale też by nie zaszkodziło wymienić :)
simeringi są nowe założone wszystkie, szczelny jest wodą go nie myłem i gaźnik był już przedmuchany sprężarką i nic nie pomogło.
Warto sprawdzić simeringi szczególnie ten od sprzęgła kiedys ni to wypchnelo i simson zaciągnął olej ze skrzyni ciezko palił dymi i brakło regulacji na gazniku moze przy remoncie cos poszlo nie tak
simering simson zdjąć simering simering pralce
monitor lusterko kamery volvo silnika zaślepka dysku
hannspree hsg1187 hannspree hsg1187
Kolory przewodów w kostce lampy prawej Lexus IS 2017 Dioda nie świeci, urządzenie nie włącza się - co robić?