Źle ustawiony zapłon? Ustaw wszystko zgodnie w wartościami przy regulacji. http://simsony.info/Thread-Ustawienie-Za...
Jaki zapłon? Platynki czy elektronik? Słaba moc iskry, niski poziom paliwa w gaźniku, zapchana dysza główna. Zobacz co się dzieje jak dasz troszkę ssania, minimalnie.
Opisów jest sporo. Tu dla zapłonu konwencjonalnego. http://simsony.info/Thread-Ustawienie-Za...
Sprawdź ustawienie zapłonu bo też mógł się przestawić a jak ok to stawiam na simeringi
jeśli tłumik masz drożny, gażnik ustawiony wg.książki (pływak! oczywiście bez przecieków), wszystkie styki od zapłonu dobre, to napisz, jaki masz zapłon, jak z przerywaczem mechanicznym to stan styków kowadełko/młoteczek muszą być równiutkie (nalepiej polerka), ustawiona przerwa, i miłego grzebania przy przestawianiu zapłonu wcześniej/później zmieniaj...
No wszędzie pisali ze 1.8 to tak ustawiłem
Jak ustawisz zapłon ?
Podyktowane praktyką. Ogar na 78 oktanów to nieźle dzwonił. Zresztą miałem podrasowaną motorynkę z tym silnikiem przez splanowanie głowicy. Daje do wyższy stopień sprężania i nie było mowy o 78 oktanów. Zresztą polska benzyna 94 oktany miała mniej niż węgierska 86. Obecnie liczba oktanowa paliwa jest wyższa. Można spokojnie ustawić wcześniejszy zapłon....
Widzę, że dalej coś jest nie tak jak powinno być. tylko czasem przebiera na obrotach Ta urwana "śrubka" mocująca przerywacz miała jednak wpływ na ustawienie zapłonu. Ciebie to jednak satysfakcjonuje. Ok. Twoja wola. Temat do zamknięcia.
Gaźnik używany rozumiem? Poziom paliwa w komorze. Jaki typ gaźnika? Jaką przerwa na stykach i świecy? Jak ustawiłeś zapłon? Dodano po 1 Zatkany tłumik.
Witam założyłem do Simsona s 51 trzybiegowy nowy iskrownik ustawiłem przerwę na przerywaczy ustawiłem górny martwy punkt i nie pali iskra jest na fajce a po włożeniu świecy nie ma nie wiem co jest grane Dodano po 3 Zaznaczam to nie jest elektronik
Czyli chodzi o silnik M53 Ustawienie zapłonu może być złe
Możliwość odpalenia zimnego silnika bez ssania oznacza nieprawidłowo ustawioną mieszankę biegu jałowego - za bogatą.
Jeśli szmyrając kablem po masie uzyskujesz iskrę, to znaczy że przerywacz nie działa jak powinien. To ty tym kabelkiem niejako zastępujesz go. Magneto do ściągnięcia, albo niefachowo ustawiłeś przerwę na przerywaczu. Sprawdź to i upewnij się. Oczywiście do magneta obowiązkowo ściągacz, nie podważaj byle narzędziami bo pokrzywisz i będziesz miał większy...
ustawilem w simsonie zaplon na 1,6 przed GMP troszke przerywa ale chyba jest poprawa. narazie jest lepiej, jak do troche jeszcze podocieram to dam znac. jesli ktos wie jakie ma byc poprawne ustawienie zaplonu to niech napisze
Witam. Panowie jestem w kropce, ponieważ przez zimę wymieniałem łożyska itd w simsonie. Po remoncie postanowiłem uruchomić simsona. Niestety zapłon był przestawiony więc ustawiłem i odpalał "od kopa" . Lecz teraz wystawiłem simka i ku mojemu zdziwieniu nie pali. Pomyślałem że to zapłon i ustawiłem od nowa. Gdy simson jest ciepły pali od ręki mogę go...
A jak jest ustawiony zaplon,prawidlowo?
regulowałem zapłon ale nic nie pomogło Podaj swoją procedurę ustawiania zapłonu. To że ustawiłeś niewiele nam mówi.
Strzelanie z gaźnika świadczy o zbyt wczesnym zapłonie, samo ustawienie gaźnika nic do tego nie ma.
Jakiś film https://www.youtube.com/watch?v=9jTGuLeY... pewnie są lepsze tutoriale, nie szukałem. przed tym jak zgasł to zaczął przerywać Ta iskra jest w okolicy GMP, czy gdzieś indziej? Po tych wymianach ustawiłeś jak trzeba zapłon?
Iglice mam ustawioną na ostatnim rowku od dołu.
w rogu komory pływakowej jest taki słupeczek poziom paliwa najlepiej ustawić na równo z nim
Ja bym radził sprawdzić ustawienie zapłony albo jeśli to elektronik to wymiana modułu
To zostaje: ustawienie zapłonu, sprawdzenie iskry na świecy, oraz czy gaźnik jest wyregulowany.
Witam Podaj wymiary tej cewki ale powinna pasować cewka od Simsona,przewijanie cewki to nie jest karkołomne zadanie,drut kupisz w serwisach sprzętu typu wiertarki i inne elektronarzedzia albo w serwisach silników elektrycznych lub odwiniesz z jakiegoś transformatora(nie musi być takiej samej grubości ale musisz wtedy zmienić liczbę zwojów). pozdrawiam...
Problem rozwiązany. Dziękuję wszystkim za pomoc. Iskra się pojawiła. Powodem był przewód przy iskrowniku idący do cewki. Czy ktoś ma jakiś sposób bez suwmiarki, lampy na ustawienie poprawnie zapłonu (iskrownika)? Obecnie ustawiony jest na fabryczne znaki na karterze.
Witam. Mam Charta z gaźnikiem Simson 16N1 i nie wiem jaki ustawić poziom paliwa, ustawiłem tak jak do "simka" suwmiarką i chyba brakuje mu paliwa. bo jadąc muszę zaciągnąć ssanie. Wie ktoś może, na ile ustawić ten pływak?
Prawidłowa przerwa na świecy w wszystkich modelach motorowerów SIMSON wynosi 0,4mm a przerwa 0,6 dotyczy wszystkich modeli motocykli MZ. Kupując oryginalną świecę ISOLATOR ZM-260 do SIMSONA trzeba przerwę samemu zmniejszyć, ponieważ najczęściej wszystkie świece które są na rynku, zamawiane są u producenta jako świece do motocykli MZ i dlatego przerwę...
Sprawdź jak ci leci paliwo z kranika, wygotuj ten gaźnik, sprawdź ustawienie pływaka, przyczyn może być naprawde wiele
Możliwe że to jest zapłon czyli jak pisał danda kosszyczek sprzęgłowy miałem ten sam problem .Jesli umiesz to spraddz ustawienie zapłonu czyli używając lampy sodoskopowej
Może to być kwestia rodzaju paliwa a dokładniej jego liczby oktanowej. Wykonaj próbę nieznacznie wyprzedzając zapłon. Bez lampy stroboskopowej poprawne ustawienie początku zapłonu jest raczej niemożliwe.
Masz do wyboru: -zatkany kranik -przytkana dysza -zły poziom paliwa w gaźniku -złe ustawienie pływaka -nie otwiera się zaworek paliwa w gaźniku Wszystko można sprawdzić.
Ten kto sądzi że ten gaźnik reguluje się tylko dwoma śrubkami jest w błędzie. Zaczynamy od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej ( ustawiamy paliwo na wysokości nadlewu w komorze "to odkręcane na dole od gaźnika" za pomocą odginania i doginania blaszki przy pływaku) sprawdzamy ustawienie zapłonu. Zapalamy Simsona, aby się zagrzał do normalnej...
Znalazłem coś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/8683661800_1...
Witam, to jest wrecz 'ksiazkowy' przyklad bardzo poznego zaplonu / przegrzewanie - bardzo dlugie spalanie ladunku, brak wkrecania sie silnika na wysokie obroty - brak mocy, to tak - jakby bylo zastosowane paliwo np. 110 - 120 Oktan / do silnika o stopniu sprezania 9 : 1... Sprawdz ustawienie wyprzedzenia zaplonu i kompresje silnika - czyli cisnienie...
Ustaw dobrze zapłon, w moim byłym Simsonie wystarczył ząbek i palił ciepły czy zimny. Przerwa na platynach 0.4mm, wyprzedzenie zapłonu 1,8 mm przed GMP. Jak ustawisz zapłon to wyreguluj gaźnik i musi śmigać cacy.
Kolega Thomas ma rację... mógłbyś oczywiście mieć zrobione tak jak Ty myślisz ale budowa stacyjki na to nie pozwala, więc musisz znaleźć w stacyjce złącza, które są zwarte na pierwszej pozycji (wyłączony), a rozwarte na wszystkich innych ustawieniach.... Wtedy do jednego złącza przyłączasz masę, a do drugiego kabel od iskrownika i kabel idący do cewki......
Czyli coś z przerywaczem. Szczelina właściwie ustawiona?
Witajcie :) Mam pytania do Was, może ktoś wie co może być nie tak. Silnik Peugeot 105 o którym wcześniej pisałem. Wszystko było ok, mianowicie Rozpędzał się od 12km/h i od tego momentu nie potrzebowałem pedałów, chyba że pod górkę. Uzyskiwałem na nim 50km/h na prostej drodze nie pod wiatr :) Świeca po dłuższej jeździe się grzała i puchła, musiałem zmienić...
Widzę, że Ci nieźle namieszali w głowie poprzedni doradcy i ten ostatni też! Tak nieźle, że nie czytasz ze zrozumieniem tego co pisałem. Tego ostatniego też odeślij(!) i sam zapomnij na razie o "bogatszej mieszance" bo staniesz się uboższy o niepotrzebne wydatki. Zapłon należy minimalnie opóźnić. O ile nie wiem. W Simsonach było z 1.8 na 1.4. Trzeba...
Witam , ja miałem też problem z wysokimi obrotami , u mnie była delikatnie uszkodzona uszczelka pomiędzy cylindrem a silnikiem , kiedyś też miałem przypadek , że wyskoczył mi simering od strony sprzęgła i też szalały obroty , mocno dymił i nie miał siły. Co do ustawień iglicy to ustawienie jej na którymkolwiek zatrzasku nie powinno powodować znaczącego...
Przerwę na przerywaczu ustawiłem tak jak powinno być.Iskra ma kolor niebieski a kompresja ok
Witam Mam taki problem .Kolega zawiózł skuter (jest to keeway 2t ) do mechanika żeby mu ustawił gaźnik i zapłon.Gaźnik wyregulował ale zapłonu nie bo nie ma lampy stroboskopowej.Mam lampę i w simsonie sobie zapłon umię ustawić ale jak to jest w skuterze bo tam przecież jest jeszcze ten moduł.Czy są tam na magnecie kreska i na karterze kreska tak jak...
A zapłon ustawiony?
Coś ustawiłem przy zapłonie i jeździ dobrze, cylinder się nie grzeje ale kolanko nagrzewa się okropnie.
W przerwaczu do poprawnej i niezawodnej pracy potrzebne są następujące zabiegi: ustawienie poprawnej przerwy pomiędzy stykami-ok.0,30mm(niezbędny szczelinomierz listkowy),właściwe smarowanie na krzywce-ok.3krople oleju silnikowego na filc,i co najważniejsze sprawny kondesator. W Twoim przypadku stawiam na niesprawny kondensator,czego objawem jest iskrzenie...
Jeśli jest tam Semmerling, to czy właściciel ma pozwolenie na broń? Widzę że grzebiesz w silniku nie mając nawet jego rysunku złożeniowego. Zaopatrz się w taki (albo w całą książke, do ściągniecia) i sam sobie odpowiesz, co trzeba rozkręcić, a i przy składaniu ci się przyda. Simson jest bardzo czuły na poprawne ustawienie zapłonu, a po twoich kombinacjach...
Jak powinien być poprawnie ustawiony zapłon w simsonie sr50 z przerywaczem, jaka powinna być przerwa na przerywaczu
Jak reguluję śrubę od paliwa to jakie obroty bym nie ustawił to po 10-20 sekundach gaśnie, chyba że naprawdę ustawię wysokie. I tez nie do końca równo chodzi. Nie wiem dlaczego. Jak odkręcę śrubę od mieszanki o 2 obroty to w ogóle nie trzyma obrotów na biegu jałowego.
Regulator nie ma tu żadnego znaczenia. Co to znaczy że pali świece? Czy topią się elektrody? Przyczyny bym szukał w nieodpowiednich ustawieniach składu mieszanki.
Jak masz nieszczelny simering na wale, to świeca będzie tłusta i czarna, nie wiem jak to sprawdzić bez zdejmowania cylindra. Ale jak chodził na średnich obrotach, to zakładając, że dobrze ustawiłeś zapłon, to będzie wina gaźnika.
Witam !! Jak ustawic zapłon w Simsonie elektroniku (na kreski jest źle)?
Źle ustawiony zapłon .
Nie wiem dlaczego ale mój simson też nie chodzi na ustawieniach fabrycznych. Kiedy ustawie zapłon na 1,4 mm przed GMP gaśnie. Jak wyprzedze jest lepiej. Powiem tylko że zapłon ustawiałem z bardzo dużą dokładnością (czujnik zegarowy z dokładnością do 1 µm i multimetr z testem ciągłości obwodu do przerywacza). Najlepiej pracuje przy ok 3mm przed...
1.Diagnostycznie podlej ok. 0.5 łyżeczki oleju pod świecę, wkręć świecę i powinien odpalić lub zamruczeć oczywiście z efektami z rury wydechowej. Potem na 100% czyszczenie świecy. Jeśli odpali = problem z kompresją, źle założone uszczelniacze na wale, przedmuchy. 2. Świeca - tylko nasza ISKRA.Cyt. "ale posiadam stary model świecy iskra" - wycieczka...
Miałem z kumplem ten sam problem w jego simsonie. Czasami odpalał ale okrutnie sie dławił. Przyczyną był źle ustawiony zapłon. Zanieś swoją maszyne do jakiegoś fachowca i poproś o ustawienie zapłonu. Zażąda za to max 30zł chociaż jak jesteś z nim w dobrych relacjach to pewnie nic nie weźmie, bo to chwila roboty :).
1.Wykręć gaźnik, na stół, wyczyścić go z dyszami, przedmuchać i odpalać. 2.Sprawdzić instalację zapłonu po stronie niskiego i wysokiego napięcia, fajka i tp. 3.Sprawdzić ustawienie zapłonu. 4.Sprawdzić czy nie oberwało klina na wale przy kole zamachowym. 5.Sprawdzić stan uszczelniaczy wału.
Na tokarce też można, na tarczy tokarskiej, ale tokarka musi mieć odpowiednią wielkość. Można też mocować detal na saniach posuwu poprzecznego jeśli mają "T" kanały pod śruby mocujące, a głowice z wytaczakiem mocować we wrzecionie tokarki. Tak czy inaczej samo mocowanie i dokładne ustawienie zabiera wielokrotnie więcej czasu niż sama obróbka.
Elektroniczny. Dziś patrzę, a tu nagle jest iskra. Zapłon ustawiłem, zapalił, pochodził, zgasiłem go i już niestety iskry nie ma. ;/
skoro wszystko jest idealnie to musi śmigać. Na moje oko to albo ściemniasz że wszystko ustawiłeś albo kondensator lub przerywacz. Do takiego sprzętu polecam świecę iskrę 80.
Zapłon dobrze jest ustawiony?
przyczyna takich objawów tkwi w nieprawidłowym odstępie elektrod świecy zapłonowej - nie pamiętam teraz dokładnie czy taki efekt występuje z powodu zbyt małej przerwy czy zbyt dużej, w każdym razie silnik się przegrzewa i występują takie objawy - ustawić poprawny odstęp (wg instrukcji) oraz sprawdzić ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu i będzie po...
adam640 i jeszcze koła. Przyczyn może być kilka. Sprawdzałeś świece, czy zalewa? Czy w gaźniku nie ma wody np. po myciu? Ustawienie zapłonu? Prawdopodobnie do wymiany simering na wale z lewej strony dekla.
Cena zapłonu Vape jest zaporowa - np. w Niemczech kosztuje 200 euro. O jakości tych zapłonów nie można powiedzieć że jest warta swojej ceny. Zapłon do Simsona kosztuje podobnie, jednak w starszych wykonaniach padały koła magnesowe - a dokładnie magnesy które były poprzyklejane "osobno". Co do zapłonu Vape do Jawy, to dość nietypowo jest zrealizowany...
1.Wykręć świecę, weź gwóźdź i wsadź do cylindra. 2.Poruszaj tłokiem do momentu w którym znajdzie się w górnym martwym punkcie ( trzeba to robić bardzo ostrożnie) 3.Gdy już znajdziesz GMP zaznacz czymś linię na gwoździu przy krawędzi głowicy. 4.Wyjmij gwóźdź, odmierz 1.8mm w stronę główki gwoździa i znów czymś zaznacz. 5.Poluzuj śrubki iskrownika. 6.Wsadź...
Mam ostatnio taki problem w simsonie.... nie moge ustawić biegu jałowego. Na niskich obrotach po prostu gaśnie. Na wszystkich obrotach jest działa jak trzeba a na niskich gaśnie. Próbowałem już ustawiając tą śrubką od przepustnicy , tą na sprężynce ale nic to nie daje. Po podkręceni przepustnicy nie gasł ale znowu cały czas chodził na takich odrotach...
Czy w ogóle ustawienie zapłonu było sprawdzane przy pomocy lampy stroboskopowej? Po pierwsze fizyczne skontrolowanie punktu zapłonu przy 1.8 mm przed GMP, co powinno zgrywać znak na kole magnesowym ze znakiem wybitym fabrycznie na karterze, co by potwierdziło że wpust nie jest ścięty, ew. czop ukręcony. Po drugie ustawienie zapłonu poprzez ustawienie...
Witam, w Simsonie masz trzy znaki, jeden na karterze, drugi na płytce zapłonowej, trzeci na kole magnesowym. W momencie kiedy znaki te sie pokrywają ze sobą nastepuje zapłon. Ustaw płytke zapłonową na znak na karterze i bedzie ok. Możesz sprawdzic zapłon lampą stroboskopową.
No tak ale zapomniałeś sprawdzić czy do cewki wysokiego napięcia (nazwałeś ją butelkową) dochodzi napięcie. Oczywiście możesz to sprawdzić podłączając pod stosowny zacisk śrubowy cewki miernik czy żarówkę 6V i naciskając rozrusznik nożny. W tym typie zapłonu w Simsonie cewka WN jest zasilana z cewki, którą masz pod kołem magnesowym. Poza tym po wymianie...
Ja a Twoim miejscu wziąłbym jakąś czystą miseczke wlał do niej troche wahy albo rozpuszczalnika (troszeczke) włozył gaźnik i go rozebrał na części. Przedmuchał wszystkie dysze umył go ładnie i złożył z powrotem. Ale najpierw to mi powiedz na którym ząbku masz iglice ustawioną???
tak chodzi mi o końcówki przy cewce. czym mierzyłeś napięcie że wskazało 220V nie wiem czy wiesz że cewka w magnecie daje napięcie zmienny może mierzyłeś multimetrem i ustawiłeś na napięcie stałe? napisz jaka instalacja 6 czy 12V
1. Sprawdź czy dysze nie zostały pozamieniane przy montażu. Jeśli są dysze bez oznaczeń to wymienić na nowe, gdyż takie dysze ciężko rozróżnić (w szczególności dyszę główną z dyszą ssania). 2. Oznaczenie IFA na gaźniku ma każda chińska podróbka. Tylko oryginał BVF DDR i pseudooryginał MZA mają na korpusie logo BVF. W tym drugim oznaczenie MZA widnieje...
Czy iskra jest mocna i taka sama podczas kopania? Zapłon dobrze ustawiony?
Już to zrobiłem. W amalu igła ma 3 rowki i jest na samym dole i dalej zdycha. Mieszankę paliwowo powietrzną też ustawiłem tak żeby go nie dusiło ani nie zalewało i efektu też nie ma.
Sprawdź jak pali na ssaniu, kondensaor, objawy jak na przestawiony zapłon, ale niby dobrze ustawiony, możliwa nieszczelność komory spalania.
Witam! Zamierzam wymienić podstawę iskrownika i mam przy tym pytanie do znawców tematu: czy cewki powinny masować ze statorem czy raczej powinny być odizolowane? Nie chce sie sugorowac tym jak tam jest zrobione do tej pory a stator jest w takim oplakanym stanie ze ustawienie zaplonu graniczy z cudem. Nie mogę znaleźć takich dokładnych informacji. Proszę...
Witam mam problem z simsonem zapłon jest ustawiony na lampe co może być nie tak https://filmy.elektroda.pl/17_1507384709...
Tak jest nowy i ustawiony
Jeśli chodzi o zapłon to styki mają mieć przerwę 0,4 i wyprzedzenie 1,8. Jeśli masz dostęp do lampy stroboskopowej to możesz z niej skorzystać, ale jest trochę komplikacji. Ale wystarczy że ustawisz przerwę szczelinomierzem a później suwmiarką ustawiasz gmp. dokładnie to wygląda tak że do górnego miejsca dodajesz 1,8 i naklejasz na kole magnesowym i...
Jeśli powodem nie jest niewydolność gaźnika przy wzmożonej "konsumpcji" to należy sprawdzić tzw. obroty eksploatacyjne przy module zapłonowym (instrukcja przewiduje 400-600). Jeśli ustawisz zbyt niskie będzie go łatwo uruchamiać ale będzie go brakować na wysokich obrotach (przerywanie)
A gaźnik wyregulowany, zapłon ustawiony?
Przestaw zapłon najpierw trochę w jedną stronę, później w drugą i zobacz czy to coś zmienia. Jeśli nie, to ja bym się zaczął bawić gaźnikiem, regulacja na śrubie + obniżenie iglicy skoro zalewa. A ta dobra kompresja to tak na oko czy mierzyłeś? Jeśli chodzi o kompresję to "na oko". Ale czuć ciśnienie, ciężko się kopie. Cylinder DDR po szlifie, nowy...
Przerwa na platynkach ma być ustawiona na 0.4mm w momencie otwarcia platyn czyli przed 1.8mm przed GMP (50ccm) W jaki sposób "w momencie otwarcia platyn" pojawi się na stykach od razu odstęp 0,4mm? Odstęp na stykach 0,4mm nie ustawia się ani w GMP ani innym ściśle określonym, tylko ma to być maksymalne rozwarcie styków. Ustawia się to poprzez obrót...
Ustawiłem go na "mniej wiecej" no chodzi dobrze i odpala, nie zamula, odpala po 2-3 frezach więc nie jest źle. a problemem okazało sie to magneto
sprawdź czy masz dobrze założona iglice w gaźniku, obstawiam ze reszta jest ok
Chodzi o wewnętrzną elektrode.Jeżeli sucha(bo olej też daje czarny nagar) i okopcona to za bogato.Masz tam 2 śruby w gażniku,jedna od przepustnicy druga od składu mieszanki.Wykręć tę drugą o jeden obrót i sprawdz efekt.Poziom paliwa w gazniku ustawiłeś? Proszę poprawić pisownię. Rycho T
Polecam ci zmienić gaźnik, też miałem takie problemy jak wystrzeliwująca końcówka tłumika, strzały w tłumik, kopanie 15 min żeby zapalił :D . Gaśnięcie po paru km. Zmieniłem gaźnik od s51 enduro, ustawiłem zapłon 1.8mm przed GMP. i problem znikną simek cały czas chodził bez żadnych problemów. Jeżeli masz jakiegoś znajomego co ma simsonka to pożycz gaźnik...
No nad tą mieszanką też się zastanawiałem. Moim zdaniem jeden błąd może być w postaci oleju, ale dlaczego ? Leje olej półsyntetyczny z orlenu w ilości 1:50 , simson za każdym razem po nim mocno kopci, teraz wlałem go trochę więcej bo silnik jest po szlifie i wymianie tłoka to za mną zostaje biały dym. Świeca - bardzo możliwe. Mam oryginalną aka Electric,...
Cewka WN sprawdzona sprawna i mała cewka zasilająca na 6V ?Przerwa na platynkach ustawiona ?
Tłok puchnie ? Gaźnik prawidłowo ustawiony ?
Przeczyściłem jeszcze raz dokładnie gaźnik, ustawiłem zapłon idealnie na 1,6mm, założyłem spawaka i sim jeździ.... Sam się zdziwiłem. Tak więc problem rozwiązany, można zamknąć.
widzę, że strzela w rurę. zapłon ustawiony?
Iskra jest? Zapłon poprawnie ustawiony?
I jeszcze możesz sprawdzić czy pływak jest dobrze ustawiony
po włączeniu ssania do końca normalnie przyspiesza Jaka pojemność cylindra?? wygląda na to, że dostaje za mało paliwa. Masz założony filtr stożkowy? czy zasysa powietrze przez oryginalny filtr? I jak ustawiona jest iglica przepustnicy?
chodzi ci o to jak to zrobić czy ile przed GMP ustawić?
Witam, mam problem z moim simkiem, otóż zalewa świecę i silnik nie zapali. Świeca jest zalana paliwem a nie olejem, zapłon ustawiony dobrze, gaźnik też rozebrałem poprawiłem ustawienie pływaka bo było za dużo paliwa, teraz jest równo z tym wypustem w misce tak jak ma być, reszta też ustawiona a dalej to samo, próbowałem na innych świecach to też to...
Jeszcze jest regulacja przy pływaku. Jeżeli coś tam robiłeś, to całkiem prawdopodobne że ustawiłeś zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Po jeździe na wysokich obrotach, i wypaleniu paliwa które się tam znajduje, silnik nie ma " pokarmu ", nie ma czego spalać.
Anndy - zajebista rada!!! Ma działać i tyle. Ale żeby działał, to musi być dobrze ustawiony. NIko85 - a co ma wspólnego szlif z ustawieniem zapłonu, a szczególnie przerwy na przerywaczu? Ustawiasz tak, jak zaleca katalog. A cały temat o simsonach masz tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic44... Poza tym używaj wyszukiwarki!!!
To dobrze zrozumiałem , że ci zalewa świece ( ponad to świeca przelała ) ? Bo jak ci zalewa świece to masz za dużą dawkę paliwa , może utopił ci się pływak albo przepuszcza zaworek . Jak masz ustawioną iglice na przepustnicy ?? :| Dodano po 59 Może być za duży poziom paliwa .
simson ustawienie gaźnika simson ustawienie zapłonu ustawienie zapłonu simson
oświetlenie kurnika ustawienie taśmociągu zasilacz domofonu elfon
elektronika baterie parkside elektronika baterie parkside
Jak zdjąć zapieczoną tylną tarczę hamulcową w Passacie B5 1.9 TDI 90 KM kombi? Moc Wi-Fi według regionów: USA, Europa, Japonia, Australia