Jak jest urwany to się wstawia gwintowaną tulejkę. Lepiej naprawić oryginalną głowicę bo jakości zamiennika nikt nie zagwarantuje.
Uszczelek oryginalnych bym nie ruszał. Dzisiejsze uszczelki "org" ze sklepów to niestety badziewie. Oryginalne uszczelki miały jeszcze nieco inną grubość. Remont takiego silnik (rozpołowienie) jest niewskazane w obecnym stanie. Tym bardziej że nie masz narzędzi, przyrządów i doświadczenia. Głowicę zakłada się bez uszczelek. Warunkiem jest jednak dokręcenie...
Iskra z kabla do głowicy przeskakuje?
Domyślam się że głowica nie jest oryginalna. Sporadycznie zdarza się że drżenia są wywoływane przez żebrowanie na głowicy czy cylindrze :) . Możesz spróbować upchnąć np korka czy innego materiału odpornego na wyższe temperatury i sprawdzić czy drgania ustąpią.
http://tedi60.bazarek.pl/opis/14877/cyli... kosztuje 160zł ale z tego co widzę jest OK .Będziesz się bawił w szlif głowicy ?
Na klej wydasz połowę tego co warta jest głowica, a za tydzień się rozleci. Nowa głowica.
Po co Ci uszczelka pod głowicą w Simsonie?
czytajac forum mysle ze znace sie rtroche na czesciach tuningowych do simsona i mi doradzicie ktory cylinder mam wybrac 1.http://moto.allegro.pl/item171626568_t... 2.http://moto.allegro.pl/item175080498_c... 3.http://moto.allegro.pl/item174076738_c...
to logiczne ze brak uszczelek pod głowica i w 2-suwie pod cylindrem spowoduje spadek mocy a co to był za remont silnika jak nie ma uszczelek????
Nie masz żadnych przedmuchów, może głowica nie siadła, posprawdzaj czy wszystko dobrze poskładałeś, może tłok założyłeś odwrotnie, strzałka zamiast do wydechu to do gaźnika. Przyczyn może być wiele, silnik rozpoławiałeś czy nie?
- Zdjąć głowicę cylindra - wyjąć stare i założyć nowe gumy - zamontować głowicę https://www.jackmotors.pl/oldtimer/guma-...
Od kiedy to w Simsonie jest uszczelka pod głowicą??? Czy na 100% masz dobre sprężanie. Pożycz manometr i zmierz. Co z zapłonem? Jaki ? Jaka iskra ile mm skacze z kabla na głowicę? Co z wydechem? Czy nie przytkany? Odkręć kolanko i zapal.
Czytam właśnie o tuningowaniu simsonów i zastanawiam się nad zmianą cylindra i głowicy w KO by uzyskać większą moc. Czy ktoś się orientuje czy taka operacja jest w ogóle możliwa?
Jeśli odpala i wchodzi na obroty to zapewne kompresja słaba. Jeśli filtr powietrza i tłumik drożne to pewnie potrzebny będzie szlif. Nie gubi kompresji pod glowicą?
Miałem normalny silnik S51. Zamontowałem cylinder i tłok z 70. Głowica została z 50. Wszystko śmigało rewelacyjnie.
Osąd, to mój jest taki że silnik pracuje na bogatej mieszance, albo zostawiłeś silnik na 10 minut uruchomiony wyłącznie na biegu jałowym. Uszczelki pod głowicą w Simsonie się nie stosuje. Jednak gdy cylinder jest oryginalny DDR to nie ma problemu ze szczelnością. Cylindry Almota są źle obrabiane na styku z głowicą i przez nie sączy się olej z mieszanki.
Głowica może zostać tylko będzie troszkę dziwnie wyglądała jak skuter to nie widać. I do zmiany dysze w gaźniku polecam kupić nowy :). I zastanowił bym się czy warto w to wszystko inwestować !!! Kiedyś sam to przerabiałem i szału nie było
A sworzeń tłoka wymieniony ,i co to za tłok oby nie jakieś polsko-węgierskie badziewie,i łożysko swożnia to chyba nie takie za 5zł ,ściąg głowice i zobacz czy na denku tłoka nie ma odbić może dotyka do głowicy
Jak przerwa na świecy? Iskra jaki kolor? Nie ściągałeś cylindra? Być może łapie powietrze na uszczelce cylindra lub głowicy dokręć szpilki.
HEJ owocowy89 ma racje albo jest coś miedzy cylindrem a jego głowicą ( dostaje powietrze) albo któraś szpilka w cylindrze poluzowała się ja też tak miałem i wymieniłem wszystkie szpilki i dałem uszczelkę pod głowice i chodził jak marzenie.
No i kolega może przedobrzył- ten silnik był budowany pod olej mineralny typu Mixsol. Olej się miesza z paliwem a potem leje do zbiornika. Może być już za późno na silnik. Wystarczy ściągnąć głowicę i popatrzyć na gładź.
Głowicę można roztoczyć, uszczelka jest zbędna
W maluchu były stosowane świece z klasycznym krótkim gwintem, ale z projekcją elektrody. Rzeczywiście świece z długim gwintem były stosowane w silniku 126A1.048 czyli 650 z kwadratową głowicą. Jeszcze świeca F100 o wyższej wartości cieplnej i bez projekcji (taka jak np. do MZ, Simson, Chart) w silniku 126A1.072 czyli wersji na benzynę 74 oktanów.
a więc mam na platynkach... jak zgaśnie to postoi myśle tak gdzieś z 3 minuty i jedzie dalej... jak jest zimny nie mam żadnych kłopotow z paleniem... wtedy ma wolne obroty i wszystko... czy może to być wina głowicy bo mam trochę zbitą...?
Dziękuję wszystkim za pomoc, przyczyną okazał się być "wydmuchnięty"? Simmering na wale.
Post zamykam winowajcą była uszczelka pod głowicą zdjąłem ją i wszystko w normie .
A co ma ustawienie iglicy do pracy silnika na biegu jałowym?! Wg. mnie zużyty gaźnik i/lub lewe powietrze. Sprawdź luz przepustnicy w korpusie gaźnika w okolicy jej dolnego położenia. W tych Simsonach nie było nigdy uszczelki pod głowicą!!! Po co zmieniałeś cylinder jak silnik dobrze chodził? Te podróby to katastrofa. Wróć do oryginału!
Pojawił się prąd na cewce butelkowej A jak ten prąd stwierdzasz? Drugi zacisk cewki butelkowej jest dobrze umasiony? Cewka nowa, przewód dobry to chyba fajka została. Da się tą fajkę jakoś spradzić. Przykładamy kablem z cewki do głowicy i też żadna iskra nie pada To właśnie sprawdziłeś fajkę (metodą jej wyeliminowania). Jaki odstęp iskrowy zachowujesz?...
zgadzam się z kolegą proponuje zmienić pierścienie lub możliwe że kompresję pod głowicą... może też pomóc jeśli podniesiesz trochę iglice do góry.......
Sprawdź iskrę ale na samym kablu bez fajki i świecy. Ma skakać na 8 mm. Jak mniej to podejrzany jest kondensator. Dołącz zewnętrzny przy stacyjce. Zdejm magneto (przy okazji okaże się czy klin nie jest ścięty) i podstawę iskrownika i sprawdź simmering. Twój argument że świeca byłaby w oleju nijak ma się do rzeczywistości. Z resztą rzadko się zdarza...
Przepustnica nie była otwarta. Simeringi nowe. Czy zapłon jest oryginalny to ciężko powiedzieć, zamawiałem wszystko w sklepie z częściami do simsonów. Wymienie jeszcze uszczelkę pod głowicą bo wydawała mi się podejrzana. Najbardziej mnie zastanawia to niskie napięcie rzędu niecałych 3V w szczycie na wejściu cewki butelkowej, czy ono nie jest aby za...
Na chwilę obecną nie wiem w jakim kierunku podążać, czy przyczyną jest zapłon a może zasilanie paliwem .Chce jeszcze podmienić cewkę WN, przewód i fajkę, ostateczność wymiana gaźnika . Wg mnie, to Po uruchomieniu które jest możliwe tylko na ssaniu mocno dymi i w ciągu 5-10 sekund mocno go zalewa, na wolnych obrotach wogóle nie pracuje .Cieknie z kolanka...
Czy są ślady uderzeń tłoka o głowicę? Dziwnie to wygląda w twoim opisie. Może zdjęcia pomogą? Wielokrotnie przerabiałem silniki Simsona z 50 na 70 ccm. Głowica była roztaczana i nie było żadnych problemów. Jednak roztoczenie było wzorowane na oryginalnej głowicy. Trzeba było pogłębiać komorę spalania aby stopień sprężania pozostał w rozsądnych granicach....
Witam czy powinno się dawać podkładki pod nakrętki głowicy? Z tego co widzę w fabryce simsona nie dawali żadnych, sam osobiście zakładałem zwykłe m6 itd w zależności od wymiaru szpilki. Ostatnio w ofercie jednego ze sklepów widziałem do tego celu podkładki tzw faliste.
Witaj,a jaki jest kolor świecy?Po dobrym rozgrzaniu silnika zgasić ,odczekać aż wystygnie głowica wykręć świecę i podaj kolor.
Witam mam Simona s51 b z gaźnikiem amal 19t dysze 80 i 39 i Simon się dobrze zbiera i wszytko jest git ale jak będę zmieniał cylinder tłok i wal na s70 to jakie dysze muszę założyć i czy muszę zmienić głowice i coś jeszcze z góry dziękuję za pomoc
https://jackmotors.pl/old-timer/guma-uch... Taka guma występowała tylko po prawej stronie na śrubie umieszczonej w pobliżu głowicy. Śruba jest skręcona dwoma nakrętkami. Łoże silnika DDR lubiło pękać wzdłuż rury w której umieszczone są gumy. Z konstrukcyjnego punktu widzenia silnik powinien być umieszczony w ramie...
Te 2,4mm to ruch twojego śrubokręta względem głowicy spowodowany ruchem tłoka. Problem w tym, że trzeba umiejętnie trzymać ten śrubokręt, by nie zmieniał kąta względem płaszczyzny głowicy. Ja te pomiary robię suwmiarką z głębokościomierzem...
witam mam problem z moim simsonem otóż gdy przerobiłem go na 70 podczas jazdy na pełnych obrotach przerywa jeśli puszcze manetkę gazu lekko jest ok. Dodam że mam cyl. 70 głowice 70 wał 70 gaźnik amal 21, Zapłon posiadam elektryczny jest ustawiony tak ja było na 50 proszę pomocy
Witam. Nie dawno w moim Simsonie zrobiłem remont... Wymieniłem głowicę, cylinder, tłok, pierścienie, moduł, cewkę zapłonową, i chodził dobrze aż do pewnego czasu, stał na wolnych obrotach i zgasł... Teraz nie chce mi odpalić ponieważ zalewa świecę, próbowałem może na dziesięciu świecach go odpalić i nic... Jeżeli wyjmę świecę wytrę to trochę pokopię...
Nigdy się tym nie interesowałem ale myślę że głowica się nagrzewa więcej niż 130°C. To nie jest silnik chłodzony cieczą.
W nieprzerabianych Simsonach zapłon nie ma związku z aku! Masz problem ze stacyjką. Odepnij brązowy( w oryginale) kabel ze złączki nr 2 na stacyjce i zaizoluj go. Nie będzie gaszenia czyli zwierania tego kabla do masy, ale pozbedziesz się wpływu stacyjki na układ zapłonowy. Jaki masz układ zapłonowy? Przerywacz czy elektroniczny? Iskrę sprawdzasz na...
Z tego co pamiętam ten silnik jak i silnik do Charta były przystosowane do najgorszego paliwa które już po ich wypuszczeniu odeszło do lamusa (nie mam już instrukcji ale była to chyba etylina 78 albo jeszcze niższa) przez co Simson jednak górował nad Chartem więc możesz spokojnie zwiększyć stopień sprężania przez splanowanie głowicy. Możesz nieco zwiększyć...
ja mam cylka 70ccm zebatke zmienianął i splanowana głowice;] rakieta licznik uszkodzony no i nie wiem ile max poleci ale jak by ktos mial licznik do skutera simka to bym chetnie kupil...
Dziwne. Bardzo dziwne zjawisko.. Twoje metody pomiarowe są bez zarzutu, więc trzeba szukać w "otoczeniu". Napisz coś na temat samego silnika. Jego historii, przeróbek, remontów. Simsony z silnikiem 70 ccm były rzadkością. Większość z jeżdżących 70'tek to lepsze lub gorsze (z naciskiem na gorsze) przeróbki. Napisz jaki masz cylinder, tłok i wał i głowicę...
Rozebrany młotkiem i siekierą? Teraz możesz mieć problem ze zniszczonymi końcówkami wału korbowego (już go nie wycentrujesz) i uszkodzonymi karterami. Silnik Simsona dajesz mechanikowi który w Simsonach siedzi i posiada przyrządy specjalne. Te silniki mają w swojej konstrukcji pewne niuanse i trzeba o tym wiedzieć. Poza tym różnica w tym silniku polega...
Witam. Potrzebuję korbowód kompletny do simsona S 51-s70 produkcja DDR sworzeń stopy korbowodu DDR wał do regeneracji s 51 i s 70 z wypełniaczami lub same wypełniacze oryginalne np MZA, głowica s 70
Witam, posiadam simsona s51 silnik stał rozebrany wiele lat. Złozyłem go ksiązkowo mozna by rzec... po poskładaniu i załozeniu gaznika wstepnej regulacji i regulacji zapłonu simson nawet nie pierdnie... zapłon ustawiałem na kazdy mozliwy sposób zakładałem rozne gazniki nic. zmierzyłem kompresje wynosi ona 6-7 barów gdzies jest to prawidłowa kompresja?...
Brawo - rozmawiasz z mechanikiem naprawiającym między innymi romety, jawki, simsony, auta i motocykle :) Tak więc do autora tematu, aby skończyć tą kwestię - mixol to bardzo zły olej, lux 10 jeszcze gorszy. Z tanich olejów to w/w olej orlenu lub platinum. Jeśli bardzo ci zależy zainwestuj w coś z markowej półki - najpopularniejsze są castrol, mobil...
Hmnn rosyjski diesel to tylko z Krazem mi się kojarzy. Czy to możliwe żeby z Kraza skopiowali ten silnik?? Niee... A ty co się tak uczepiłeś tego silnika. Daj mu spokój a nie tyle OT tu już narobiłeś. Na mienie przesiedleńcze to Simsony szły a nie Ople. Nie wiem skąd masz takie info.
simsony motory transit głowica głowica schemat głowica głowica
c20ne schemat sprawdzanie tyrystor częstotliwości radiowe policja
amica falownik konfiguracja routera arris
Troubleshooting Samsung BN44-00339A Power Supply Board Issues Dane techniczne głośnika W.STX.10.2.180.16.F.S.MC w kolumnach STX F-360n