Przepaliło się sitko rozpylająca paliwo na sztyft żarowy. Mysisz wykręcić świecę żarową i wymienić sitko. Na 100% wypaliła się w nim dziura. Koszt sitka około 40zł
A może paliwo stare. Sprawdź drugą membranę i przy okazji sitko w gaźniku, zaworek iglicowy. Łącznik gaźnika. Filtr paliwa
Wspomniane podawanie powietrza na sitko służy przede wszystkim do odpalania, ale również spycha paliwo z sitka do komory spalania. Objawy niedomagań jakie padły na Ciebie spowodowane są najczęściej niedrożnym w/w przewodem lub uszkodzonymi uszczelnieniami (grubym i miękkim pierścieniem jak i "kartonowym") pod deklem dyfuzora.
Sitko będę miał dopiero na wtorek,zamówione.Dam znać czy pomogło.Mam nadzieję,że to bedzie to.Możliwe że może chodzić bez sitka???Paliwo napewno leciało z tłumika i pełno się go w nim nazbierało.Pozdrawiam.
Witam ja walczyłem z tym problemem 2 lata. Wyjecie sitka to jest najgorszy BŁĄD.Przez te sitko paliwo idzie na listę i wtryski. Dlatego wtryski i listwa jest jeszcze czysta i po czyszczeniu sitka to jeszcze chodzi. Opiłki są z pompy wysokiego ciśnienia. Demontowałem cały układ paliwowy. Mycie płukanie druga pompa wysokiego ciśnienia zawor na pompie...
W baku bywa jeszcze sitko (nie wiem czy w tym modelu).
Budowa pieca bez sitka jest inna. nie wiem czy dobrze to opiszę. W piecu bez sitka paliwo podawane jest w palnik. Z sitkiem paliwo podane jest na sitko. I właśnie u mnie tego sitka brakuje. nie wiem tylko jakiego.
Pływak dobrze ustawiony? Zawór iglicowy nie przycina sie, jest przedmuch przez niego jak jest opuszczony pływak i zamyka jak podnosisz? Jak zdejmiesz wężyk z gaźnika to paliwo leci? Może sitko zapchane na kraniku.
świeca i sitko sprawne? paliwo dostaje?
Tak, o to mi chodzi, jak odkręcisz pompkę, to na sitku powinno stać paliwo, jak od razu ucieka, to zawór w sitku lub oring nie trzyma.
Tak jak wyżej napisałem palnik stary typ bez sitka raczej do wymiany
Sitko poprawnie założyłeś ? Paliwo nie ma dziwnego zapachu ?
Hm, a ja powoli zaczynam mieć mieszane uczucia, mam kosiarkę Stiga i praktycznie od nowości obroty falują a we wrześniu będzie mieć dwa lata. Co zawiozę to wg nich zapchana dysza, silnik hondy, paliwo już przez sitko i szmatkę leję i po godzinie znów to samo powoli wstyd tym kosić, bo szału dostać idzie od tego falowania obrotów. Stara kosiarka MTD...
Odkręć gaźnik wraz ze zbiornikiem, czyli od strony głowicy na kluczyk 10 mm (oryginalnie 3/8" ) od prawej strony silnika na kluczyk 13 mm (org 1/2 "). Jak zdejmiesz, oczyść, i te 5 śrub na gwiazdkę które łączą gaźnik ze zbiornikiem odkręć, oczyść długą rurkę, sitko, membranę wymień (koszt 10 zł) paliwo wylej, zalej nowe- świeże. Poskładaj, z uwagą na...
Zanieczyszczone sitko w zbiorniku. Zaglądałeś tam? Dokładnie tam gdzie jest zasysane paliwo powinno być sitko, które zapewne przez tyle lat jest oblepione różnym syfem. Pozdrawiam
Wyrzuć to sitko z baku i załóż poza kranikiem na wężyku. Może rurka w baku za długa i nie idzie paliwo .
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
Przewody sa ok, filtr paliwa i sitko paliwa wymienione.
Na pewno sitko w zbiorniku do sprawdzenia.
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Rozumiem że to "analogowy" piec, i masz komplet okablowania i sterownik zegarowy alias "zegarek". Piec ma programowo blokadę na 3 nieudane odpalenia i się blokuje aby nie narobić szkód, jeśli tak się stało znaczy że piec do rozebrania wyczyszczenia : - sprawdzić wentylator czy się swobodnie kręci palcami czy przy 8V ma więcej jak 10000rpm , - wentylator...
Sitko filtruje wstępnie paliwo /większe elementy/ i nie dopuszcza do zassania ich w układ paliwowy. Jeśli masz zainstalowany filterek paliwa przed pompką paliwa, to nie powinno mieć zasadniczego znaczenia.
to status pompy wymuszającej obieg płynu chłodzącego przez chłodnicę paliwa Dokładnie tak. AJM posiada osobny układ chłodzenia powrotu paliwa do baku. Właśnie sprawdzałem 2 AJMy z pompami w baku. Pompa działa cały czas. Obie około 1 bar ciśnienia (w tym jedna nowa). Sądząc po ciśnieniu to sama tandem pompa z uszk. pompą w baku bez problemu pociągnie...
Taką pompę mial pierwszy Ford Transit tzw prosiak. Pompa bardzo prosta w budowie, nie ma listwy zębatej tylko listwę z otworami. Zwiększyć dawkę można śrubą przy regulatorze odśrodkowym ale to już musisz sam dojść. Najpierw wyczyść sitko w odstojniku i pompce paliwowej membranowej, zmień też membranę bo nie ma tam zabezpieczenia żeby paliwo z niej nie...
zwłaszcza nowe pompki mają nieszczelne zaworki (jak się "doklepią" jest dobrze) i paliwo zwyczajnie opada ale moim zdaniem nie tu leży problem 1 pomiar skoku popychacza pompki 2 luz jałowy popychacza tzn ile faktycznie wciska wciska język pompki (czy ruch przepony nie jest za mały) - bywa że popychacze się zcierają 3 sitko w gaźniku 4 z jakiegoś powodu...
Problem u siebie rozwiązałem:) pompy w baku nie ma ale był syf z paliwa nagromadzony przy sitku zasysającym paliwo. Po wyczyszczeniu działa normalnie. Pasuje jeszcze zmienić filtr przed zimą..
Może minęło 18 lat :) od napisania pierwszego postu, jakby ktoś tu trafił z takim problemem to u mnie problemem z błędem F52 było przepalone sitko. Po wymianie startuje od razu a ma za sobą już z 30 startów. Wcześniej co odpalenie F52 zaskakiwał za drugim, czasami za trzecim razem. Dodatkowo jak już odpalił, było bardzo dużo dymu, bo spalał wcześniejsze...
Ogólnie to radziłbym sprawdzić ciśnienie jakie daje pompa paliwa. Często przy zanieczyszczonym paliwie zatyka się sitko przez które pompa zasysa paliwo w baku lub zużywa się sama pompa.
Dzisiaj wpadł mi w ręce Vw Sharan 2001 rok nie działa dogrzewacz Eberspacher najprawdopodobniej D5WZ. Komputerowo oki wszystko działa ale nie odpala tylko kopci, rozebrałem go świeca grzeje sitko dobre paliwo podaje ale się nie zapala tylko odparowywuje stąd dymienie i kapanie ropy z wydechu. Co do samej świecy to jest to Beru 8V napięcie na niej podczas...
czyli ok. Więc albo stare paliwo, albo zalepione sitko na wtryskiwaczy, albo częsciowo niedrożny wtryskiwacz.
Jak jest za duże ciśnienie na niskim obwodzie paliwa, sprawdź sitko na pompie CR. :)
kolego gmatek mialem podobnie w moim LFie 45.170 z 2002r. u mnie auto gasło podczas jazdy i pojawiało sie podciśnienie na ręcznej pompce paliwa ta która zamocowana jest na boku zbiornika paliwa. problemem było sitko w smoku paliwa. Na bocznej ścianie zbiornika paliwa jest wyjsce i paliwo wychodzi przewodem tekalanowym do pompki paliwa. sprawdź to sitko....
Witam. Sprawdz przewód paliwa! W tym modelu masz pół profesjonalną budowe silnika na dzielonym cylindrze, zdejmij sam cylinder, obejrzyj tłok i pierścień, moze stoi w tłoku. Dół silnika czyli wał korbowy zalej paliwem tak by nie przelac poza blok, i sprawdz czy nie ubywa to paliwo przez uszczelniacze wału. W gazniku sprawdz prace zaworu iglicowego,...
Bak mam czysty, paliwo leje zawsze przez sitko w lejku i dodatkowe sitko org. które jest w baku. Na sitku w pompce jest tylko mały osad.
Problem może być filtr paliwa lub sitko
Witam. Jak w temacie. Próbował ktoś takiej opcji?Jakie są różnice pomiędzy benzyną a dieslem.Tylko dawka paliwa czy coś jeszcze? Różnica w budowie palnika: B5WS posiada sitko sztyftu, uchwyt sztyftu z doprowadzeniem paliwa D5WS ma podawane paliwo bezpośrednio do palnika więc już tu bądą problemy z odpalaniem paliwa przy starcie, będą problemy z przegrzewaniem...
Paliwo ma wchodzić na zewnątrz sitka. Czyli jest odwrotnie założony.
Paliwo nie dochodzi , sprawdz filtr , sitko w baku.
Zobacz, jak wygląda rozkład temperatury płomienia i umieść, jak kończy się część o najwyższej temperaturze. Niestety, czy będzie się zapychało, zależy od wielu czynników, np. temperatury i rodzaju katalizatora i rodzaju paliwa! A nie wiemy co to za ceramika. Przed nim daj siatkę , sitko,( oczka 2-3mm) z blachy by błyskawicznie się rozgrzała i wstępnie...
Podobny przypadek w deawoo nexii, pompka dzialala a paliwa nie podawala. Wyciagnalem pompke i podlaczylem ja na krotko z prostownika i tez dzialala a paliwa nie pompowala. Jak jej pomoglem zassac to juz paliwo podawala. Sproboj ja wyciagnac i wyczysc sitko, po zalozeniu zassij paliwo o powinna dzailac, oczywiscie jesli to jest to. Akurat w tym samochodzie...
A gruszka się robiła plaskata ? To proste, masz gdzieś zatkany przewód paliwowy. ALbo zagięty / przyciśnięty albo w zbiorniku to sitko przy "smoku" ci się zalepiło z powodu ogólnego syfu tamże. Standardowy problem gdy jeździ się na "wojennym paliwie", paliwie "z oszczędności", itp ropce z różnych źródeł...
Zapomniałem napisać, ciągniczek już śmiga, okazało się, że w pompie wtryskowej tu na początku gdzie to sitko jest, sprężynki były odwrotnie wsadzone...
sprawdz czy nie jest zatkany wlot powietrza ,sitko paliwa w pompce . kody usterek
Jak wyczyścisz cały układ paliwowy to sam zobaczysz zmainę. Ja dodatkowao od około roku leję do paliwa olej do dwusuwów ( semi 2T) w ilości 200 ml na pełny zbiornik 70-75 litrów lub podzielność tego . Daje to poprawę smarności polskiego, kiepskiego, odsiarczonego paliwa. Szcególnie regulator WC w pompie tego potrzebuje. Zawiesza ci się lub blokuje w...
Witam z mojego punktu to jest problem z paliwem może byc zatkane sitko w zbiorniku lub wgięnty zbiornik a może za krótki popychacz pompki paliwa lub zaciera
Miałem starsze auto i juz miało filtr paliwa klasyczny (za pompką) i sitko w pompce - od czasu do czasu coś do czyszczenia układu (jakaś chemia do baku) i paliwo dobrej jakości, żadnych podejrzanych stacji.
Problem rozwiązany, przyczyną była pompa w zbiorniku wymieniona na drugą używaną lecz po obejrzeniu starej i sprawdzeniu czy działa to okazało się że przyczyną było brudem sitko na pompie oraz kanał doprowadzający do pompy paliwo przy niskim stanie paliwa.
Sitko gaźnika zabrudzone osadami. W mojej zostawiłem na zimę paliwo po czym na wiosnę nie dało się jej wyregulować - w trakcie regulacji niby spoko a po chwili to samo, okazało się że sitko było zaklejone taką mazia brązową.
rozumiem czyli po prostu niech mechanik przeleje paliwo przez sitko oczysci je z wszystkich brudow i wyczysci zbiornik a pompe niech sprawdzi jakie cisnienie wytwarza dobrze rozumiem?? czyli myslicie ze to tutaj tkwi problem bo mechanik mowi ze to moze byc cos z elektryka??
Miałem problem w moim passku 1.9tdi 110 że gasł mi podczas jazdy i kręciłem aż do skończenia aku. Raz odpalał a raz tylko katowanie rozrusznika. Samochód na warsztacie przeżył: Wymiane przekaźników Sprawdzenie zaworka N109 Czyszczenie nastawnika Ustawienie dawki i kąta wtrysku Sprawdzenie rozrządu Wymianę filtra paliwa Itp. Po odebraniu od mechanika...
Pompa wtryskowa zasysa paliwo,przed zbiornikiem jak odkręcisz nakrętkę znajduje się pływak,czujnik paliwa,, i sitko
Panowie więc tak odkręciłem właz poodpinałem wężyki i wyjałem całość. Sitko czyste , paliwo również. W środku jest jeszcze chyba filtr z kabelkami na górze ale zabudowany na jakieś zatrzaski już niechciałęm się z nim siłować. Jakieś pomysły co dalej ? Zauważyłem że na nalepce 6 tysi temu była wymieniony filtr powietrza i kabiny. Może warto filtr paliwa...
Pewnie paliwo nie dochodzi - zablokowana rurka, filtr albo sitko w baku..
witam wszystkich problem jest następujący ogrzewanie w scanii D1LC Eberspacher zostało zalane paliwem , wymontowałem je założyłem nowe sitko, nowa świeca , wyczyściłem i odpaliło jest ok , ale chciałbym się dowiedzieć jaka mogła być tego przyczyna może ktoś miał podobny problem, czy to wina sterownika czy może wystarczy zmienić sitko i wyczyścić ponieważ...
To auto ma jedynie sitko przy pompie paliwa - wymiana tylko w przypadku wymiany pompy paliwa.
Sitko przy pływaku w baku.
Pomiar ciśnienia zasilania paliwem. -zaworek przelewowy -sitko w smoku Dodano po 5 Przepustnica spalin ( górski ) działa prawidłowo nie zacina się .
Galareta zapycha sitko w pompie paliwa w zbiorniku na 99%
Witam. Tak jak w temacie mam cordobe 1.6 ALM 55kW 2000rok, zasilana benzyną i gazem. Na gazie śmiga super, a na benzynie czasami przy obrotach od 2000 do około 3500 nierówna praca, szarpie tak jakby nie dostawał paliwa. powyżej 3500obrotów jedzie tak jakby nic sie nie stało. wymienione przewody WN, kopułka, palec, świece. czy mogą być temu winne wtryskiwacze?...
Oczywiście. Sonda lambda mierzy zawartość tlenu w spalinach, a dokładniej różnicę między tlenem atmosferycznym a tlenem zawartym w spalinach. Współczynnik wypełnienia sygnału prostokątnego zwykłej sondy można przełożyć na współczynnik Lambda, ale w niewielkiej granicy i to w wąskim zakresie optymalnego działania katalizatora. Żeby obliczyć AFR trzeba...
Tak dalej podtrzymuje swoją wersję pompa lub inny powód braku paliwa. Sprawdz jeszcze sitko w zbiorniku na smoku może jest zawalone syfem. Powodem jest według mnie niesprawność układu paliwowego smok, filtr paliwa, pompa. Nie ma paliwa nie ma spalin co się przekłada na brak mocy itd. Gdyby paliwa było tyle co potrzeba to bez doładowania pojawił by się...
Witam. Mam Renault Laguna II 2007 2.0 benzyna 16v. Ostatnimi czasy silnik na biegu jałowym momentami zachowuje się jakby wypadał zapłon. Wymieniłem wtryskiwacze, świece i cewki i jest bez zmian. Silnik wkręca się tylko do 4500 max 5000 do odcięcia. A ma też chwile takie, że odzyskuje moc. Chciałem wymienić filtr paliwa zewnętrzny ale auto go nie posiada,...
Ta pompka w kanistrze nie ma znaczenia, ona ma podać paliwo pompie CR i dopiero pompa CR robi robotę, dlatego bez różnicy czy masz tam 9, 5 czy 15 barów. Auto, sądząc po wykresie, nie działa prawidłowo bo nie ma dobrego ciśnienia paliwa. Pompa CR pewnie zawalona syfem, może przewody paliwowe też. Przy okazji jesteś pewien, że mierzyłeś ile podaje pompka...
Sprawdź dawkę paliwa skoro pompa była regenerowana i ustaw kąt według vcdsa po co bawić się jeszcze z czujnikiem zegarowym. Paliwo masz świeże, filtr nowy układ paliwowy czysty (sitko w zbiorniku) bo jakiś powód był że przestał palić. A co do tej regeneracji to teraz mało kto ma części do naprawy takich pomp.
miałem ten sam problem auto gaslo podczas jazdy okazało sie ze w baku łuszczyła sie farba i zakleiła sitko przez które przechodzi paliwo. wydałem kupe kasy na czujniki paliwa bo tak zawsze pokazywał komputer ,wymieniłem filtr na drogi i dalej nic .wkoncu wyczytałem o tym baku i sam to naprawiłem do dziś auto smiga. mechanikowi opadła kopara jak mu powiedziałem...
Jak paliwo było zostawione w zbiorniku na zimę i nie wypalone z gaźnika to stawiam na sitko w gaźniku, które będzie zaklejone brązowym osadem z paliwa. To musisz sprawdzić koniecznie, miałem tak samo w swojej 445. Nie dochodziło paliwo pilarka robiła mu mu gasła i nie równo pracowała na wolnych.
kolegdzy za nim bedziecie grzebac przy pompce paliwa napiszcie jakie jest ogrzewanie jakiego typu bo jezeli jest to np d3lc i kopci to sa dwie przyczyny zatkane sitko paliwa albo dmuchawa czy inaczej silnik jest na wykonczeniu to sie tyczy tez wszytkich d1lc i d1lcc w dil moze to byc juz wypalona komora w ateso pewnie jest zapchana komora a powodem...
To zanim ją zamontujesz, to sprawdź, czy da się zassać paliwo ze zbiornika. Może tam się już tyle syfu nabrało, ze zatkało sitko.
W tym modelu nie ma tej klapki trzeba zdemontowac caly bak, dopiero wtedy mozna dostac sie do sitka.
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
Sprawdź pompę w zbiorniku i sitko tam się znajdujące, wyczyść zbiornik /jeśli zamulony/, podstawić zasilanie paliwem z boku i zobaczyć czy odpali. Nie ma wstępnego ciśnienia paliwa to i na rampie nie będzie wystarczającego i będą błędy, no chyba że wtrysk wisi. Na plaka odpalaliście?
Może ktoś ocenić czy sitko w komorze spalania będzie jeszcze się nadawać? Jaka powinna być drożność poprzez metalową rurkę która dostarcza paliwo do sitka? u mnie jak dmuchnę to delikatnie syczy po stronie sztyftu... moje webasto strasznie dymiło na biało, do tego miałem piszczącą dmuchawę która miała dużo sadzy na łopatkach. Kupiłem używaną komorę...
Pewnego dnia dolałem do niego paliwa z mojego karnistra, ale okazało się, że te paliwo miało w sobie wodę. W paliwie było bardzo dużo wody. Jaki to był kanister? Czy był metalowy? Bo jak woda w nim była to mogło tam być dużo rdzy która zanieczyściła układ paliwowy. W maluch w baku na rurce ssącej jest metalowe sitko które się mogło zatkać.
podłącz go pod kompa Dodano po 7 może świeca w dogrzewaczu do wymiany , może sitko zapchane, sprawdż czy pompka paliwa podaje paliwo do dogrzewacza
Sitka w pompie są czyste . Po wymontowaniu pompy widać paliwo w zbiorniku . Jest czysto ,nie widać osadu . Paliwa w zbiorniku jest 1/2 baku . Tankowane pół roku temu . samochód stał . Może paliwo straciło swoje właściwości ?
W załączniku film, ciśnienie paliwa mierzone tuż przy listwie, wcześniej wymieniłem pompę, filtr paliwa papierowy i sitko pompy paliwa, ciśnienie 2.0 bar. utrzymuje się przez prawie dobę, o ci biega ?
Sprawdz przelotkę przewodu doprowadzającego paliwo do pompy (sruba) czasani montują tam małe siteczko ,sitko moze też być pod tą śrubą (będzie widać sprężynkę a pod nią jest to sitko )gdy zapchane to pompa nie ma paliwa w dostatecznej ilości.
Dopływ paliwa jest z boku gaźnika, na rysunku, obok sitka numer 20 (mosiężne kolanko). Odpływu, nie musi być. Jeżeli wężyk jest połączony z misa korbową to, tak jak napisałem wcześniej, wymień membrany i uszczelki. Paliwo, tym wężykiem, nie płynie ze skrzyni korbowej tylko wpływa do niej i zalewa silnik. Jeżeli jest to wężyk podciśnienia to, nie ma...
Witam. Mialem to samo i znalazłem przyczynę. W gaźniku trzeba zdemontować kruciec na który nakładamy wezyk z paliwem . Kruciec niestety nie jest wykręcany tylko zabijany w otwór gaźnika na prasie. W fabryce najpierw montuja w otworze gaźnika takie bardzo malutkie Sitko o rozmiarze max 3mm i bardzo drobne sito przez które nie chce przelatywać paliwo...
Jak odma jest podłączona do kolektora ssącego to sprawdził bym drożność, czy nie jest zakitowany nagarem. Pompa wyjątkowo wrażliwa na paliwo, Na wejściu paliwa do pompy jest zawór regulujący wewnętrzne ciśnienie w pompie i sitko. Czy zatkany powrót paliwa z pompy mógłby być powodem dużego dawkowania, warto to sprawdzić. Angielskie silniki Perkinsa robione...
Wyciągnąłem gaźnik na wierzch, i przepływa przez niego paliwo, pompując pompką. nie ma w nim żadnych sitek, wogóle to jakiś chiński badziewi.
Na drodze paliwa Zbiornik-filtr-pompa nie ma żadnego zaworka zwrotnego a nadmiar paliwa wraca z pompy drugim,równoległym przewodem, dlatego może być ew.zanieczyszczony filtr paliwa (sitko) w zbiorniku więc można "dmuchnąć" w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra paliwa?Może też być już zatkany filtr paliwa,mnie niestety też kiedyś tak...
Być może problem tkwi nie w samym filtrze paliwa. Być może masz dużo syfu w zbiorniku i pompa paliwa ma ciężko pociągnąć paliwo. Może być również woda w zbiorniku wiadomo jakie paliwo w Polsce a przewody paliwowe cienkie więc mogą się przytkać. Przedmuchaj przewody paliwowe od filtra paliwa do zbiornika. Dobrze by było wyjeździć paliwo do min rezerwy...
T25A WŁADIMIREC (z wydechem do dołu) zapalał mi w największy mróz (-25°C) nawet bez grzania świecami żarowymi. Były 2 warunki: 1.Odpowiednio mrozoodporne paliwo. 2.Został pokręcony co akumulatorem było raczej trudne. Miałem przerobione koło rowerowe bez ogumienia zamocowane na osi która rozłącznie złączona z wałem. Napęd paskiem klinowym i silnikiem...
Zacznij od sitka przy głównym filtrze paliwa, sitko+oring+szkiełko, albo Hengst albo ori
Sitko w odstojniku czyste? Najlepiej na czas testów wymontować je. PS. Nie jest winą to pompy wtryskowej jeżeli do niej paliwo nie dochodzi.
A dlaczego wymieniłeś ta pompę, masz dwie teraz i sprawdzałeś na nowym komputerze czy jedna o druga pompa się zachowuje tak samo? Vzuć że wytwarza podciśnienie - że zasysa jak ja podłączasz? Może jak dużo syfu, to filtr paliwa się zapchał. Może zbyt często jeździsz na rezerwie, niby jest 10 litrów paliwa, jesteś pewny, że tyle jest? Pompa jest zanurzona,...
Może pompka paliwa siadać,może być filtr paliwa zapchany,może być zatkane sitko w baku,przerwany wąż doprowadzający paliwo,zdejmij wąż z króćca dochodzącego do gaźnika skieruj gdzieś w pole i niech ktoś zakręci rozrusznikiem czy z tego węża podczas kręcenia paliwko sika równo,jak sika wysooko i dużym strumieniem to układ paliwowy masz raczej sprawny,jak...
No ok, ale paliwo podawane jest prosto ze zbiornika do gaźnika niby gdzie ma być sitko w zbiorniku?! Dodano po 36 No i co z tym kołem zamachowym?
Bo wygląda na niskie ciśnienie paliwa i stąd błąd ubogiej mieszanki. Jest więc filtr pompa w baku (sitko na pompie) oraz pompa wysokiego ciśnienia. Najpierw wypadało by zrobić diagnostykę jak ma się ciśnienie paliwa żądane do rzeczywistego.
witam. Mam problem z pompa paliwa ktora nie bierze paliwa z dna baku zawsze musi byc zanurzona prawie do polowy aby ciagnac paliwo do silnika. Gdy jest mniej paliwa pompuje ale paliwo nie leci do węży tylko przez sitko zpowrotem do baku. Czym to moze byc spowodowane?
Filtr paliwa jest to sitko razem z pompą paliwa w baku. Nie wymaga wymiany okresowej.
Tak,tylko gdzie się znajduje to "sitko"
Witam kolegów temat załatwiło wypompowanie paliwa wyczyszczenie pompki denaturatem sitka i wymiana filtra paliwa i czyszczenie zbiornika paliwa czyli cały układ paliwowy gdyż zalałem paliwo z zawartością wody , wiem ktoś może mi napisać że w tym okresie to normalne ale po wyczyszczeniu znów sie zatankowałem na jednej ze stacji gdzie często sie tankowałem...
Zatkany smok - sitko.
Jeśli to nie wina pompy lub kompa stawiam na niedrożny przewód paliwa lub zapchane sitko w zbiorniku jeśli tam jest. Czy widać bąble powietrza w przewodzie z filtra do pompy? Jeśli tak będzie to właśnie o czym piszę. Dmuchnij delikatnie sprężarką (lub ustami-da się) w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra, jeśli pomoże trzeba wypłukać...
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Odkręć gaźnik i wyczyść sitko, na końcu plastikowej rurki. http://obrazki.elektroda.pl/2223100300_1...
Taki przeciętny nie podejdzie ale jakiś żul albo złodziej na pewno. Sam mam dwa samochody i notorycznie ginie mi paliwo ze zbiorników raz zostawiłem dwie scanie na zakładzie strzeżonym myślałem że będzie bezpiecznie i co rano się okazało w zbiornikach sucho. Tak samo pod domem paliwo ginie z aut w nocy, jak masz sitko w baku to koledzy potrafią wywiercić...
A zapal auto z wciśniętym pedałem gazu, puść niech zgaśnie (nie wyłączaj zapłonu) i sprawdż, czy na N109 dochodzi 12V. Jeśli dochodzi, to proponuję zapodać pompie "obce" paliwo (np. z jakiegoś kanistra) w taki sposób, aby ominąć wszelkie rurki, filtry i sitko w zbiorniku paliwa. Spróbuj i opisz czy coś możesz wówczas zadziałać. Rozrząd oczywiście ok?
sitko pompa paliwo sitko paliwo zbiornik sitko zaparzacza
whirlpool zasilacz zworka pinem telefon grzeje ładowania
zamrażarka czerwona lampka zamrażarka czerwona lampka
Pobór mocy falowników Sofar Solar KTLX w nocy Dudnienie i rezonans podłogi w bloku na parterze - przyczyny i rozwiązania