Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
Ogólnie to radziłbym sprawdzić ciśnienie jakie daje pompa paliwa. Często przy zanieczyszczonym paliwie zatyka się sitko przez które pompa zasysa paliwo w baku lub zużywa się sama pompa.
Taką pompę mial pierwszy Ford Transit tzw prosiak. Pompa bardzo prosta w budowie, nie ma listwy zębatej tylko listwę z otworami. Zwiększyć dawkę można śrubą przy regulatorze odśrodkowym ale to już musisz sam dojść. Najpierw wyczyść sitko w odstojniku i pompce paliwowej membranowej, zmień też membranę bo nie ma tam zabezpieczenia żeby paliwo z niej nie...
To auto ma jedynie sitko przy pompie paliwa - wymiana tylko w przypadku wymiany pompy paliwa.
Problem rozwiązany, przyczyną była pompa w zbiorniku wymieniona na drugą używaną lecz po obejrzeniu starej i sprawdzeniu czy działa to okazało się że przyczyną było brudem sitko na pompie oraz kanał doprowadzający do pompy paliwo przy niskim stanie paliwa.
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Jak odma jest podłączona do kolektora ssącego to sprawdził bym drożność, czy nie jest zakitowany nagarem. Pompa wyjątkowo wrażliwa na paliwo, Na wejściu paliwa do pompy jest zawór regulujący wewnętrzne ciśnienie w pompie i sitko. Czy zatkany powrót paliwa z pompy mógłby być powodem dużego dawkowania, warto to sprawdzić. Angielskie silniki Perkinsa robione...
W załączniku film, ciśnienie paliwa mierzone tuż przy listwie, wcześniej wymieniłem pompę, filtr paliwa papierowy i sitko pompy paliwa, ciśnienie 2.0 bar. utrzymuje się przez prawie dobę, o ci biega ?
Witam ja walczyłem z tym problemem 2 lata. Wyjecie sitka to jest najgorszy BŁĄD.Przez te sitko paliwo idzie na listę i wtryski. Dlatego wtryski i listwa jest jeszcze czysta i po czyszczeniu sitka to jeszcze chodzi. Opiłki są z pompy wysokiego ciśnienia. Demontowałem cały układ paliwowy. Mycie płukanie druga pompa wysokiego ciśnienia zawor na pompie...
Bo wygląda na niskie ciśnienie paliwa i stąd błąd ubogiej mieszanki. Jest więc filtr pompa w baku (sitko na pompie) oraz pompa wysokiego ciśnienia. Najpierw wypadało by zrobić diagnostykę jak ma się ciśnienie paliwa żądane do rzeczywistego.
Jak jest za duże ciśnienie na niskim obwodzie paliwa, sprawdź sitko na pompie CR. :)
Sitko poprawnie założyłeś ? Paliwo nie ma dziwnego zapachu ?
Jak wyczyścisz cały układ paliwowy to sam zobaczysz zmainę. Ja dodatkowao od około roku leję do paliwa olej do dwusuwów ( semi 2T) w ilości 200 ml na pełny zbiornik 70-75 litrów lub podzielność tego . Daje to poprawę smarności polskiego, kiepskiego, odsiarczonego paliwa. Szcególnie regulator WC w pompie tego potrzebuje. Zawiesza ci się lub blokuje w...
Sitka w pompie są czyste . Po wymontowaniu pompy widać paliwo w zbiorniku . Jest czysto ,nie widać osadu . Paliwa w zbiorniku jest 1/2 baku . Tankowane pół roku temu . samochód stał . Może paliwo straciło swoje właściwości ?
Pompa wtryskowa zasysa paliwo,przed zbiornikiem jak odkręcisz nakrętkę znajduje się pływak,czujnik paliwa,, i sitko
Sprawdz przelotkę przewodu doprowadzającego paliwo do pompy (sruba) czasani montują tam małe siteczko ,sitko moze też być pod tą śrubą (będzie widać sprężynkę a pod nią jest to sitko )gdy zapchane to pompa nie ma paliwa w dostatecznej ilości.
A dlaczego wymieniłeś ta pompę, masz dwie teraz i sprawdzałeś na nowym komputerze czy jedna o druga pompa się zachowuje tak samo? Vzuć że wytwarza podciśnienie - że zasysa jak ja podłączasz? Może jak dużo syfu, to filtr paliwa się zapchał. Może zbyt często jeździsz na rezerwie, niby jest 10 litrów paliwa, jesteś pewny, że tyle jest? Pompa jest zanurzona,...
To zanim ją zamontujesz, to sprawdź, czy da się zassać paliwo ze zbiornika. Może tam się już tyle syfu nabrało, ze zatkało sitko.
Przecież pisał że bez korka jest to samo, ja bym sprawdził wydajność pompy, chyba kolo litra na minute ma być aczkolwiek pewien nie jestem, może ma bardzo brudne sitko przy pompie i jak jest miej paliwa ciągnie mniejszą powieszchnią paliwo.
W 2.0crdi zwykle blokuje się lub nie domyka zawór EGR w pozycji otwartej lub zapycha się sitko pompy paliwa w baku (wtedy w filtrze paliwa jest szary osad). Pozdrawiam
Sitko w odstojniku czyste? Najlepiej na czas testów wymontować je. PS. Nie jest winą to pompy wtryskowej jeżeli do niej paliwo nie dochodzi.
Zapomniałem napisać, ciągniczek już śmiga, okazało się, że w pompie wtryskowej tu na początku gdzie to sitko jest, sprężynki były odwrotnie wsadzone...
Filtr paliwa jest to sitko razem z pompą paliwa w baku. Nie wymaga wymiany okresowej.
Witam.Prosze sprawdzić sitko pompy paliwa,jeśli zabrudzone umyć.Następnie wyjętą pompę podpiąć do akumulatora jeśli się nie grzeje i nie piszczy jest ok.Czujnik obrotu wału istotnie może miec wpływ.
Sprawdź dawkę paliwa skoro pompa była regenerowana i ustaw kąt według vcdsa po co bawić się jeszcze z czujnikiem zegarowym. Paliwo masz świeże, filtr nowy układ paliwowy czysty (sitko w zbiorniku) bo jakiś powód był że przestał palić. A co do tej regeneracji to teraz mało kto ma części do naprawy takich pomp.
Dobra Ogarnięte sitko w pompie paliwa zawalone max
Tak dalej podtrzymuje swoją wersję pompa lub inny powód braku paliwa. Sprawdz jeszcze sitko w zbiorniku na smoku może jest zawalone syfem. Powodem jest według mnie niesprawność układu paliwowego smok, filtr paliwa, pompa. Nie ma paliwa nie ma spalin co się przekłada na brak mocy itd. Gdyby paliwa było tyle co potrzeba to bez doładowania pojawił by się...
Być może problem tkwi nie w samym filtrze paliwa. Być może masz dużo syfu w zbiorniku i pompa paliwa ma ciężko pociągnąć paliwo. Może być również woda w zbiorniku wiadomo jakie paliwo w Polsce a przewody paliwowe cienkie więc mogą się przytkać. Przedmuchaj przewody paliwowe od filtra paliwa do zbiornika. Dobrze by było wyjeździć paliwo do min rezerwy...
Problem rozwiązany. Zamulone sitko w pompie paliwa, ogólnie dużo ''mentów'' w zbiorniku, sitko wyczyszczone, auto pali na tyk. Dziękuje za pomoc i sugestie
Jak w każdym aucie zasilanym benzyną, olejem napędowym, gazem . No nie do końca, w niektórych nowszych samochodach benzynowy na marne szukać filtra paliwa bo go po prostu nie ma, jedyna filtracja to ta zapewniana przez sitko na pompie paliwa. Tu akurat jest pełnoprawny filtr paliwa i warto też go sprawdzić. Instalacja LPG raczej nie będzie tu miała...
Jesli chodzi o syf w baku, to mozesz sobie samemu wyczyscic. Prawdopodobnie zatyka sie sitko przed pompa paliwa.
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Sprawdź pompę w zbiorniku i sitko tam się znajdujące, wyczyść zbiornik /jeśli zamulony/, podstawić zasilanie paliwem z boku i zobaczyć czy odpali. Nie ma wstępnego ciśnienia paliwa to i na rampie nie będzie wystarczającego i będą błędy, no chyba że wtrysk wisi. Na plaka odpalaliście?
Galareta zapycha sitko w pompie paliwa w zbiorniku na 99%
Sprawdź układ paliwowy , filtry, zatkany wężyk brud na spodzie baku , słabo działająca pompka zasilająca jeżeli ma odkręcany dekiel ma też sitko, lub przytkane sitko w pompie paliwa
Sprawdz czy sitko od pompy paliwa nie jest zanieczyszcone. może nie dostawać paliwa. Podobną usterkę przerabiałem w fordzie mondeo.
Ja leje paliwo tak samo przez lejek z sitkiem i sitko w zbiorniku , a słomę wygrzebałem z krućca przewodu zasilającego na pompie :D
Sprawdź filtr paliwa czy jest w nim paliwo. Tam jest zawleczka i można zajrzeć do środka. Jak nie ma to podłącz do filtra bańkę i/lub zalej filtr. Jak po dłuższym kręceniu zacznie się jąkać i odpali. To masz problem z podawaniem paliwa z baku do filtra. Czyli pompa padała czasem sitko na niej zabije się na amen. Zresztą po przekręceniu stacyjki pompa...
grala1 podsunął pomysł odnośnie weryfikacji instalacji paliwowej. Usterka okazałą się bardziej prozaiczna ponieważ w smoku który w skodzie składa się z dwóch puszek zrobiła się galaretka i ta w zależności od okazji i ułożenia samochodu czasami zakrywała sitko w ssaku co powodowało zwiększenie podciśnienia w instalacji i pompa mimo że zaciągała paliwo...
witam. Mam problem z pompa paliwa ktora nie bierze paliwa z dna baku zawsze musi byc zanurzona prawie do polowy aby ciagnac paliwo do silnika. Gdy jest mniej paliwa pompuje ale paliwo nie leci do węży tylko przez sitko zpowrotem do baku. Czym to moze byc spowodowane?
Pierwsze jak padnie zajrzyj do filtra paliwa (wyciągasz zawleczkę i podnosisz korek z przewodami) czy jest paliwo. Możesz sobie porównać do stanu jak palił normalnie. Częste przyczyny to zapchanie sitko w baku na pompie. Padająca pompa. Problemy z wtyczkami na pompowtyskach czy samymi pompowtryskami, ich uszczelnieniem w głowicy. Komputer był podłączany...
Może i pompa w baku,a na koncu listwy z wtryskami jest regulator ciśnienia sprawdziłbym go,ale proponowałbym poszukać jakiejś na sprawdzenie,wyciąg zobacz może jakieś zanieczyszczenia na sitku przed pompą i cięzko jej zaciągnąć paliwo
Wyciągnij czujnik poziomu paliwa i sprawdz czy sitko jest zapchane, sprawcz czy przewód paliwowy do pompy jest szczelny i ostroznie przedmuchaj go.
Na drodze paliwa Zbiornik-filtr-pompa nie ma żadnego zaworka zwrotnego a nadmiar paliwa wraca z pompy drugim,równoległym przewodem, dlatego może być ew.zanieczyszczony filtr paliwa (sitko) w zbiorniku więc można "dmuchnąć" w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra paliwa?Może też być już zatkany filtr paliwa,mnie niestety też kiedyś tak...
Zarośnięte sitko w zbiorniku.Czyszczenie pomoże.
Ta pompka w kanistrze nie ma znaczenia, ona ma podać paliwo pompie CR i dopiero pompa CR robi robotę, dlatego bez różnicy czy masz tam 9, 5 czy 15 barów. Auto, sądząc po wykresie, nie działa prawidłowo bo nie ma dobrego ciśnienia paliwa. Pompa CR pewnie zawalona syfem, może przewody paliwowe też. Przy okazji jesteś pewien, że mierzyłeś ile podaje pompka...
W pompie Lucas sitko jest na wejściu paliwa do pompy. Odkręcamy przewód paliwowy, dużą nakrętkę i w środku jest sitko, sprężyna i tłoczek zaworu regulującego ciśnienie wewnętrzne w pompie.
Sprawdź smok w zbiorniku jest tam sitko na dnie ,może pompa paliwa w niej tez jest sitko
Witam. Mam Renault Laguna II 2007 2.0 benzyna 16v. Ostatnimi czasy silnik na biegu jałowym momentami zachowuje się jakby wypadał zapłon. Wymieniłem wtryskiwacze, świece i cewki i jest bez zmian. Silnik wkręca się tylko do 4500 max 5000 do odcięcia. A ma też chwile takie, że odzyskuje moc. Chciałem wymienić filtr paliwa zewnętrzny ale auto go nie posiada,...
Problem u siebie rozwiązałem:) pompy w baku nie ma ale był syf z paliwa nagromadzony przy sitku zasysającym paliwo. Po wyczyszczeniu działa normalnie. Pasuje jeszcze zmienić filtr przed zimą..
czestym przypadkiem jest resztka wody z benzyny w zbiornikum, zbiera sie ona na dole zbiornika a własnie z tamtąd jest zasysane paliwo, jezeli ma elektryczną pompe paliwa jest też możliwość ze zapchały ci sie sitko przed pompą (tak jest w przypadku CC900, nie wiem jak to jest w 700)
W zbiorniku na pompie tylko sitko będzie , nic więcej .
Sitko jest proforma żeby chronić pompę w razie gdyby filtr nie spełnił swojej roli, co w Twoim wypadku się prawdopodobnie stało gdy paliwo zaczęło się kończyć - poleciał syf z dna baku, część złapał filtr a reszta poleciała do pompy i osiadła na tym sitku. Jakość tankowanego paliwa i częstość wymiany filtrów też ma tutaj z pewnością znaczenie
Kontrolka pokazuje za mały poziom płynu w chłodnicy(zbiorniczku wyrównawczym). Pompa zasilająca w nim jest elektryczna czy pompka ręczna na filtrze paliwa? Mysle że zasilanie w paliwo pompy wtryskowej ma za małą wydajnośc.Filtry lub pompka zasilająca.Trzeba też sprawdzic rurke ssącą ze zbiornika paliwa. Jezeli jest ze sitkiem to moze byc ono przytkane....
A zapal auto z wciśniętym pedałem gazu, puść niech zgaśnie (nie wyłączaj zapłonu) i sprawdż, czy na N109 dochodzi 12V. Jeśli dochodzi, to proponuję zapodać pompie "obce" paliwo (np. z jakiegoś kanistra) w taki sposób, aby ominąć wszelkie rurki, filtry i sitko w zbiorniku paliwa. Spróbuj i opisz czy coś możesz wówczas zadziałać. Rozrząd oczywiście ok?
Ja aktualnie mecze się z olejem z dużą zawartością płynów typu płyn hamulcowy, płyn chłodniczy no i niestety woda deszczowa i czort wiec co jeszcze. Woda ładnie odstaje się w zbiorniczku i jakoś palnik śmiga, zgaśnie średnie 1raz za 3-4h (za dużo wody, trzeba ją spuścić). Jeśli z olejem są w/w substancje (poza deszczówką) rzeczywiście jest spadek mocy,...
W baku w pompie paliwa masz takie sitko które się zapycha
Moim zdaniem problem siedzi w baku. Objawy wskazują na to, że podczas jazdy po nierównościach paliwo kołysze się i nanosi jakieś śmieci w pobliże smoka paliwa, a te przytykają dopływ paliwa. Na samej pompie też jest sitko, może tam się coś przytyka.
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
Wracam z temat.. w nowym poście. Opisze od nowa. Daf 2014 E6, po dłuższym postoju odpalił bez problemu, pojechał 60km i przestał odpalać. Kilka sekund po zgaszeniu jeszcze jakoś odpali, natomiast już po kilku minutach trzeba pomóc mu pompką paliwa ewentualnie plakiem, Podmienione wtryski, wymienione obsady, zaworki zwrotne, smok paliwa pominiety prosto...
ale powinno leciecczy nie ,kurde już mam dość jak nie dojde z nią do ładu to wyśle ją bo jest jeszcze na gwarancji tylko to wszystko jest czasochłonne postaram się to sprawdzić ale to już chyba jutro ale dzięki za zainteresowanie dam znać Ta dziurka to jakiej wielkości ,czy to jestta obok sitka na samym dole
ztego co piszesz to prawdopodobnie masz uszkodzony przepływomierz powietrza - może nie zapisywać usterek ale wprawny elektryk zobaczy w liście danych , że dane z niego są nieprawidłowe. agila nie ma filtra paliwa - tylko sitko na pompie w zbiorniku - zdiwiłbym się jak by ci wymienił ten fitr :D jarek
Rozumiem że to "analogowy" piec, i masz komplet okablowania i sterownik zegarowy alias "zegarek". Piec ma programowo blokadę na 3 nieudane odpalenia i się blokuje aby nie narobić szkód, jeśli tak się stało znaczy że piec do rozebrania wyczyszczenia : - sprawdzić wentylator czy się swobodnie kręci palcami czy przy 8V ma więcej jak 10000rpm , - wentylator...
Jak w temacie Punto 1,2 Dławi się,nie chce normalnie wchodzić na obroty. Świece czarne,dyni i wyrzuca sadze z tłumika. Brak błędów, ciśnienie paliwa 3bar,ciśnienie w cylindrach ok,katalizator nie zatkany. Listwa wtryskowa czysta,sitko w pompie paliwa czyste.
Dlatego mówię, wyrwij go "na chama" albo przebij i się przekonasz. Sitko zawsze możesz później dorobić z filtra siatkowego pompy paliwa, "wspawasz" na gorąco i będzie jak oryginał albo lepiej. Powodzenia.
Sprawdziłem kod ISO: 55 EF 8F.Jeszcze raz zmieniłem świece(na droższe:D),dolałem paliwa (z innej stacji),wyczyściłem sitko na pompie paliwa i jest poprawa :D ,choć nie całkiem:cry: .Pali z dotyku,chodzi równo,wolne obroty OK.ALE STASZNIE KOPCI na siwo,czyli skład mieszanki bogaty.W poniedziałek jeszcze raz sprawdzę kompresję bo pomiar wykazał 15 atmosfer...
Jeśli to nie wina pompy lub kompa stawiam na niedrożny przewód paliwa lub zapchane sitko w zbiorniku jeśli tam jest. Czy widać bąble powietrza w przewodzie z filtra do pompy? Jeśli tak będzie to właśnie o czym piszę. Dmuchnij delikatnie sprężarką (lub ustami-da się) w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra, jeśli pomoże trzeba wypłukać...
to status pompy wymuszającej obieg płynu chłodzącego przez chłodnicę paliwa Dokładnie tak. AJM posiada osobny układ chłodzenia powrotu paliwa do baku. Właśnie sprawdzałem 2 AJMy z pompami w baku. Pompa działa cały czas. Obie około 1 bar ciśnienia (w tym jedna nowa). Sądząc po ciśnieniu to sama tandem pompa z uszk. pompą w baku bez problemu pociągnie...
Jak nie możesz filtra paliwa zlokalizować to prawdopodobnie jest w baku na pompie paliwa. Drobne sitko albo coś podobnego. Węglowy od par paliwa może być gdzieś pod przednimi błotnikami,zderzakiem itp.
Być może nie dostaje paliwa na pompę wtryskową. Wymień filtry i wyczyść odstojnik , sprawdz drożność kranika przy zbiorniku paliwa.Jeśli nie pomoże to odkręć przewód zasilający paliwem pompę wtryskową następnie wykręć króciec , tylko uważaj bo tam jest zaworek zwrotny, wyciągnij sitko ,wyczyść wydmuchaj sprężonym powietrzem jeśli jest brudny.Jeśli ta...
Witam, Przedstawiam problem, Auto DAF XF E6 2014, po dłuższym postoju (około miesiąca) auto normalnie odpaliło i pojechało 70 km, kierowca się zatrzymał na parkingu, zgasił auto i już nie zapalił, kręcił i kręcił, aż zapalił i wrócił. Wcześniej, przed postojem, kierowca zgłaszał, że pod obciążeniem zapala się silnik na czerwono. Wymieniłem pompy, zawór...
Brak filtra paliwa. No to do czyszczenia wszystko na drodze pompka paliwa - powrót paliwa czyli wszystkie wtryski i tak dalej. Ja osobiście z doświadczenia wiem, że powinny być dwa filtry paliwa. Jeden to sitko montowane na ssaniu pompy paliwa(w baku paliwowym) a drugi powinien być w okolicach silnika od strony pasażera.
Witam, Ten problem był już opisywany, ale nie wyczytałem jednoznacznej odpowiedzi. Problem pojawił się pewnego dnia po dobrym nagrzaniu silnika i postoju dłuższym niż 20 minut. Jeśli odpaliłem przed upływem 20 minut, to wszystko było ok. Wymieniłem filtr paliwa oraz oringi na oryginalne, sprawdziłem kulkę w odstojniku, sprawdziłem sitko w baku (niedziurawe),...
Szarpanie też powoduje często syf na sitku w baku, słaba pompa w baku, lub zabity filtr paliwa. Tyle że szarpanie wtedy charakterystycznie wystepuje po chwili jak się mocniej pedał gazu wciśnie ( wypija paliwo z filtra, poziom spada i szarpie).
tak jak llabor napisal ja czepial bym sie najpredzej wtryskiwaczy lub pompy, jesli chodzi o cisnienie to sa to dosc trwale i odporne jednostki (jednak jak wiadomo jak znajdzie sie oszolom to wszystko zajedzie). Kolejna sprawa to sprawdz co lejesz do baku, ja ostatni zalalem pewne nowe 98 i mialem duzy problem. Malo co nie zajechalem pompy paliwa, dobrze...
Sam napisałeś sobie odpowiedź . Sprawdź odcinek od filtra do baku.W moim zx-sie było zapchane sitko . Pompa działała lecz paliwa nie podawała ze względu na "syf" w baku. Wyczyściłem sitko ,karcherem przepłukałem bak jest ok.
Panowie więc tak: Wyjąłem regulator ciśnienia pompy wtryskowej i co się okazało,że ma przerwane sitko na końcu trzpienia przez które wtłaczane jest paliwo,nie wymieniłem na nowy jeszcze dopiero będę miał go w sobotę,ale zaślepiłem tą dziurkę,złożyłem powrotem,odpaliłem autko i zmiana była taka ze minimalnie faluje,ale nadal gaśnie w trakcie jazdy jak...
,a ztłumika dmucha zimne powietrze,chyba nawet z paliwem. . Wg mojej małej wiedzy to jest dosc wazne czy dmucha z paliwem czy bez... jesli z paliwem to masz wykluczoną awarie pompy i chyba trzeba sie skupić raczej na bebechach piecyka- tak uważam. Byłeś na nasłuchu czy pompa chodzi?? Dodano po 2 Witam ponownie.Dawno już tu nie zagłądałem,ale już z...
ja uważam że świeca zaczyna podawac paliwo po kilku sekundach,bo najpierw musi się nagrzac swieca do odpowiedniej temperatury.Sprawdz jak wygląda sitko które jest na około świecy,jeżeli bezie wypalone to bedzie miało problem odpalić.a czy kopci? bo jak za długo czujnik w środku nie zobaczy płomienia to w celu bezpieczeństwa wyłacza sie. opisz dokładnie...
bardzo wazna jest jakosc paliwa i czystosc filtr paliwa chroni układ wtryskowy a nie pompe paliwa . pompa ma tylko drobne sitko, wiekszos przypadków to uszkodzenia pompy od zanieczyszczen z paliwa
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
A może by tak kolega podał rocznik i model malca, jak elegant to na 100% paliwo i zapłon można sobie odpuścić. Jak pisałem warto nieco zeszlifować podkładkę pompy i sprawdzić, dodatkowo podokręcać śrubki na koło pompy i śrubę centralną, rozumiem,że sitko w pompie, pod deklem czyste. Koledzy nie czytają dokładnie postów. Jeśli usterka ma związek z poziomem...
usterka naprawiona winne byly uszczelki i jazda na wodzie kamien prawie calkowicie zatkal kanaliki miedzy glowica a blokiem.Lecz to nie koniec mojej udreki peugeot po odpaleniu pracowal okolo 30 min az skonczylo sie paliwo i zdechl zlanie 30l ropy nic nie dalo kreci i nie pali na plaku lapie ma ktos jakis pomysl z ktorej strony to teraz ugryzdz Na...
Sprawdź przekaźnik wtrysku i pompę paliwa. Częstą przyczyną jest zapchane rdzą sitko na pompie. Metalowy zbiornik itd...
Paliwo zdecydowanie jest. Przepompowane ręcznie aż do braku najdrobniejszych baniek powietrza. Po wymianie filtra paliwa uruchomił sie i po kilku sekundach zgasł. Odkręciłem ponownie zawór bypass na pompie wysokiego ciśnienia i w pozycji bez zasilania jest zamknięty. Jeszcze raz go przeczyściłem delikatnie również na obecność ewentualnego paprocha między...
Witam Kupiłem pól roku temu e39 525 tds touring z tym samym problemem co przedmówcy. Zastanawiające bąbelki w przewodzie paliwowym przy pompie za filtrem i poniżej 15 litrów nie dało się zejść bo gasła i nie chciała odpalić. Wymieniłem filtr paliwa i trochę się odmuliła ale nadal poniżej 15 litrów lipa. Wyczyściłem sitko na pompie w zbiorniku bo było...
Rozumiem że chodzi o tandem. Na wolnych nie mniej jak 3,5 bara przy 4000rpm 7-10 bar, sprawdzasz manometrem wkręcanym w w pompę, na dole przy przyłączach węży paliwowych jest śruba, w silnikach zamontowanych "wzdłużnie" bardzo kiepski dostęp. Słabą wydajność pompy można wnioskować po ujemnych bipach na kanale 023. Zasyfione sitko w pompie w baku, filtr...
witam . pacjent to fiat Doblo 1.3 diesel z 2011r. a to jego historia : .....podczas jazdy zbrakło paliwa. Po uzupełnieniu całego baku w paliwo silnik nie może odpalić. Kika minut kręcenia oczywiście z przerwami dalej nie odpala . Sprawdzam czy paliwo od filtra paliwa do pompy wtryskowej leci .Odpinam przewód przy pompie wtryskowej , jedna osoba kręci...
Witam, MASSEY FERGUSON 6270 2003rok Podczas orki ciągnik traci moc i po chwili odzyskuje, przy wciśniętym gazie nawet w podłogę dopiero po chwili obroty rosną. Odpala równo, ładnie pracuje, nie dymi. Podejrzewam problem z paliwem i mam zamiar wymienić filtry paliwowe. Czytałem, że są sitka do czyszczenia: - Na zasilaniu pompy wtryskowej, - W ręcznej...
Problem rozwiązany . W zbiorniku nie ma pompy paliwa. Układ paliwowy nie drożny, sitko w zbiorniku zaklejone. Po przeczyszczeniu wszystkiego auto zasuwa. Pozdrawiam
W starszych pompach wysokiego cisnienia CommonRail EDC 7, na zasilaniu paliwem , pod kroccem laczacym rurke paliwa z pompa ...jest maly filterek , zapchany moze powodowac zbyt wysokie " niewytlumaczalne " cisnienie na niskiej stronie . Nie ma go w wykazie czesci zamiennych ASO , pytalem tez u nas w serwisach BOSCH ...i tez nie posiadaja . Da sie go...
Czas na pewne podsumowanie. 1 - piecyk działa :D 2 - porady,sugestie chociaż niezupełnie trafne - pomocne. 3 - Moje odniesienia do sugestii: - sitko - zabrudzenie,przepalenie itp. w moim przypadku sitko wymieniałem bodajże z dwa lata temu wiec raczej sprawne czyli nie przepalone (a takie było przed wymianą),ale mogło być zabrudzone przez niespalone...
Nawiązując do tematu 2500 max obroty 1. Wymiana na TDI - polecam 2. Zabawa co rok - regeneracja wtrysków lub gdy kiepskie paliwo!!! - u nas o takie nie trudno a pompa delphi - zużywa się i opiłki na sitku regulatora ciśnienia wskazują o kończeniu się pompy Przetarte obie ścieżki :-))) z TDI mogę pomóc powiem co i jak , i najważniejsze gdzie? "nie jestem...
Witam trafiło do mnie na warsztat auto , którym nie mogę sobie poradzić i już nie mam pomysłów co może być problemem , może ktoś z was miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł. Mianowicie auto to renault scenic 3 z silnikiem 1.6 dci 130km . Problem polega na tym że auto po odpaleniu generuje 1800 bar cisneienia paliwa na listwie na wolnych obrotach...
Witam. Znalazłem podobny temat na forum ale mój niestety podobny lecz poważniejszy... Mianowicie silnik ma problem z wejściem na obroty. Po wciśnięciu gazu silnik tak jakby się dławi i żeby wejść na wysokie obroty trzeba być cierpliwym bo trochę to trwa. Jednak gdy silnik już osiągnie obroty ponad 2 tys załącza się turbina i silnik dostaje mega kopa...jednak...
Oddaj im samochód skoro zapłaciłeś a go nie naprawili. Jeżeli pracuje do 2,5 tyś obrotów to komputer przeszedł w tryb awaryjny. Praca przez kilka sekund po wyłączeniu zapłonu to typowy objaw dla regulatora ciśnienia paliwa na pompie WC. Ale regulator może być nieuszkodzony, a pompa która może się łuszczyć i zabija sitko które jest w regulatorze. Zapłaciłeś...
Problem tkwi w stearynie osadzajacej sie na sitku od czujnika poziomu paliwa WYMIANA/NAPRAWA CZUJNIKA POZIOMU PALIWA Ponizej przedstawie kompletne rozwiaznie problemu pojawiajacego sie w Uno podczas srogiej zimy. Objawem jest nagly ale czasowy spadek posiomu paliwa i gasniecie naszego pojazdu. Potrzebny sprzet: Srubokret philips krzyzak (do odkrecenia...
Do oczyszczenia smok pompy paliwa w zbiorniku , nie sitko na zewnątrz tylko trzeba rozebrać zasobnik pompy ,wewnątrz jest jeszcze jedno sito.
Dzięki za podpowiedź. To tylko czysto teoretyczne rozważania. Po co od razu zabierać się za pompę te przecież są nie do zdarcia o ile paliwo jest OK. Wczoraj "przestudiowałem" lekturę użytkownika ~lusnia49 (super gość!!!! - mnóstwo dobrych porad o silnikach HDi) i wziąłem sobie jego rady do serca. Przed chwilą zlokalizowałem i usunąłem usterkę. Przyczyną...
Witam!! Układ paliwowy odcinał paliwo powyżej 2tyś/obr lub pod obciążeniem, gasł i mogłem go odpalić od razu i tak aż wjechałem na podwórko. Pojawił się błąd skanowany Delpi P0089 dodam iż pompa wysokiego ciśnienia była regenerowana równo rok temu po 20 tyś/km zatrzymał się. Zacząłem od wymiany filtra paliwa, przewodów paliwowych czujników na listwie...
sitko paliwo sitko paliwo zbiornik pompa wysokiego ciśnienia sitko
cewka briggs iskra astra tylne hamulce philips ustawić godzina
instalacja wyspowa instalacje wyspowe
Daewoo Espero 1.8 - Spadek wolnych obrotów, silnik gaśnie Jak podłączyć dwużyłowy kabel do różnicówki?