Witam Będzie działała nawet z jednym siłownikiem. Działanie centralki nie jest uzależnione od ilości podłączonych do niej siłowników.
Pytanie dla montujących centralne zamki Mam ochotę wzbogacić swoją brykę o funkcję otwierania zamka bagażnika przy pomocy pilota. Zamek jest sterowany cięgnem w bowdenie. Jak podłączyć do tego siłownik ? czy są specjalne przejściówki które pozwalają na taki manewr ? Dziękuję z góry :)
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
STOP PANOWIE! Przede wszystkim to drugie, to NIE JEST alarm, tylko radiosterownik do centralnego! Widać to, po podwójnych przewodach idących w jednej sekwencji (niebieski - czarny - zielony) podłączonych podłączonych do przekaźników. I wystarczy już samo zastosowanie tej centralki (bo ta mniejsza jest już wbudowana w tą większą). Druga jest zbędna,...
Witam Chciałem zapytać czy do sterownika centralnego zamka obsługującego 4 siłowniki (master+3slave,lub 2master+2slave) mogę podłączyć tylko dwa z nich czyli jeden master i jeden slave czy musze podlączac wszystkie zeby to poprawnie działało???
można zastąpić w siłowniku 5 przewodowym też masz taki przełacznik,2 przewody to silnik siłownika,a pozostałe 3 to ten przełącznik
Zamień przewody sterujące z/o w siłowniku Master.
+12V, masa, LED +, LED - chyba nie wymagaja komentaża. W środku są dwa przekaźniki. NC to styk "zamknięty". NO styk "otwarty". COM - styk przełączny miedzy NO i NC. Z podłączenia wynika ze w poprzednim aucie z centralki zrobiony był jakiś inwerter lub strowanie oryginalnym centralnym. Sterowanie siłownikami polega na podaniu na jeden przewód +12V podczas...
Leniuszek z Kolegi, chwila szukania.... http://daewooforum.pl/temat37682.html
Możesz podłączyć siłowniki, ale nie będziesz miał sterowania z drzwi kierowcy. Lepiej podłączyć przez moduł centralnego zamka.
Sterownik dokupisz w każdym sklepie z elektroniką, a jak nie maja to ci sprowadzą.
Witam . Mam nadzieje że Ci coś ułatwi ten rysunek. Jeżeli centralny zamek będzie się zamykał przy rozbrajaniu alarmu to zamień przewody otw/zam. przy przekażnikach (86). Zasilanie przekaźników zabezpiecz bezpiecznikiem 20 A.
To jest centralka zdalnego sterownia centralnym zamkiem ale... musisz mieć ten centralny zamek. Diagram C to podłączenie np. do Golfa II, gdzie trzeba dołożyć siłownik slave do drzwi kierowcy, bo w wersji bez zdalnego sterowania nie ma w nim siłownika (jest tylko wkładka master - osobiście sugerowałbym ją zastąpić siłownikiem master zamiast dokładać...
Witaj musisz znaleźć centralkę od siłowników i tam podłączyć przewody biały i biało/czarny bez opornika.
Spokojnie możesz zastosować zestaw uniwersalny, lecz pamiętaj że najczęściej jakość idzie w parze z ceną. Te najtańsze siłowniki mogą po roku zacząć się zacinać. Do drzwi przesuwnych stosujesz specjalne "styki do drzwi przesuwnych".
Masz u siebie tego typu króciec na wężyk powietrza ? http://obrazki.elektroda.pl/1158786500_1... ... i oczywiście wężyk z powietrzem nałożony na w/w króciec siłownika
Skoro oryginalny zamek centralny działa to nie możesz dodatkowej centralki podłączyć pod siłowniki, a musisz podłączyć ją pod sterowanie oryginalnym zamkiem. Normalnym jest, że oba przewody od siłownika podłączone są do masy i sterownik zamka w zależności czy otwierasz czy zamykasz na jeden z dwóch przewodów podaje zamiast masy plus. Jeżeli podłączysz...
silniczek podłączasz dokładnie tak samo jak siłownik do sterownika centralnego zamka
nie działa zamykanie i otwieranie drzwi z kluczyka Prawdopodobnie zwykły, uniwersalny, pilotowy sterownik centralnego zamka, został podłączony bezpośrednio do dodatkowych, dołożonych w kasetach zamka silniczków "napędzających zamki" - bez mikroswitchy do sterowania "z kluczyka". Dołożono dodatkową, prostą, dwuprzewodową instalację do siłowników. Gdyby...
Kolego po pierwsze zastanów się nad samodzielnym montażem tego alarmu , bo jeśli nie wiesz cyt'' ale nie wiem czy centralny zamek jest pneumatyczny czy z siłownikiem zamka '' to nic dobrego nie wróży . Dla podpowiedzi proszę linki http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... tematów na audi 80 jest kilkadziesiąt i wystarczy że użyjesz wyszukiwarki...
Dopinasz się z nowym siłownikiem do istniejącej instalacji centralnego zamka, przy znalezionej centralce, lub przy drzwiach, tam gdzie siedzi już taki podobny siłownik. Centralny otworzy i zamknie > przekręci kluczyk za Ciebie. Dorabiasz sobie własny włącznik do otwierania gdy siłownik będzie tylko coś wciskał- tylko otwierał. To tak jak dodatkowy kanał...
Do każdego auta można domontować centralny. Kup siłowniki, centralkę, sprawdź, co to za wiązki i dokąd idą i podłącz. Czy obok ręcznego masz przycisk z kłódką?
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Pewien nie jestem tego co piszę ale w sumie i tak masz max 50 zł do stracenia a i tak nigdzie nie znajdziesz schematu więc z mojej głowy narysowałem http://images35.fotosik.pl/194/97bec3b0e... Jazda centralkę na stół podłącz zasilanie ( plus i minus) A resztę kontrolkami sprawdzisz gdzie jakie sterowanie i gdzie wyjścia na siłowniki.
Cześć mam aktualnie zamontowany centralny zamek cyklop c2 w moim polonezie i wszystko jest podłączone pod schemat sterowanie siłownikami. Chciałbym podłączyć sobie centralny pod alarm patrol hps 619p tak aby móc pilotem od alarmu sterować zamkiem da się to jakoś zrobić?
witam! to moj pierwszy post na tym forum wiec prosze o wyrozumialosc...;p otoz mam pyt. mam skode favorit i mam zalozony w niej centralny na przod i chcialbym podpiac sobie tez tyl i czy musze szukac centralki od zamka czy moge sie wpiac w kable od przednich drzwi(szybkozlaczkami) i pociagnac do tylu??? prosze o szybka odp
Witam, mam taki problem, jeżeli centralny zamek posiada siłowniki - dokładnie 4 (na 4 drzwi), i trzy są z 2 kabelkami (chyba wykonawcze), a jeden z pięcioma(sterujący), to oznacza to, że tylko siłownik sterujący posiada funkcję otworzenia wszystkich drzwi w samochodzie, czy wykonawczy również może otworzyć wszystkie drzwi? Jaka jest różnica pomiędzy...
Witam wszystkich.Posiadam astre w ,którejś ktoś położył nowe wiązki do centralnego padła mi centralka silicona do ,której były włączone przewody z centralnego na wielowtyku konektorowym,zakupiłem centralke cyklop ,która posiada sterowanie zamkami przy pomocy masy wszystko działa oprócz centralnego czy ma ktoś shemat jak podłączyć siłowniki aby działały...
Załóż siłownik SLAVE podłączony bezpośrednio do alarmu i powinno banglać (o ile ruszając cięgłem zamka kierowcy uruchamiasz siłowniki w pozostałych drzwiach). Centralny z kluczyka będzie działał w dalszym ciągu bo przecież nie demontujesz orginalnego przełącznika w drzwiach kierowcy.
Cześć, w jaki sposób podpiąć elektryczne siłowniki do tej centralki, mam 2 siłowniki 5 przewodowe i 2 siłowniki 2 przewodowe. Wiem, że przede wszystkim z siłownika musze sobie puścić jeden kabelek jako masę i 2 kabelki z centralki to otwieranie i zamykanie według schematu mojego sterownika zamka jest to przewód biały i biało czarny i moje pytanie brzmi...
Witam niedawno kupiłem centralny zamontowałem siłowniki i wszystko działało podłączyłem prowizorycznie i wszystko działało. Wczoraj podłączyłem go i okazało się że walnełem się podłączyłem + do + i do - podłączyłem + nic się nie działo ale sprawdziłem jednym z przewodów podłączyłem do masy i zaczął się iskrzyć więc stwierdziłem że coś nie tak okazało...
Pociągnij przewód od modułu zamka do klapy, za cienki jest ten do drzwi tylnych.
Jeśli cała instalacja jest oryginalna, jedynie dołożyłeś siłownik z 2 przewodami i sterować nim będzie dołożona centralka na pilota, to musisz tylko podłączyć ten siłownik do centralki, bez jakiegokolwiek połączenia z elektroniką auta - schemat D jest prawidłowy. Na przekaźniki centralki musisz podać 2 stałe plusy i 2 stałe masy, czyli pomarańczowy...
Potrzebny sterownik centralnego zamka.
Coś mi się zdaje że na zamknij masz brązowy z czerwonym,na otwórz brązowy z białym,brązowy to masa. Motor to będą jakieś dwa czarne jeden chyba z niebieskim a drugi z żóltym paskiem. Na nich bedzie miał tylko wtedy napięcie jesli na sterowanie podasz mase - to bedzie krótki impuls. Sprawdż najpierw siłowniki podłącz pod jakiś zasilacz.
Witam.Jestem tu nowy.Może ktoś mi pomoże i Podpowie jak przeprowadzić przewody ze środka samochodu do drzwi.Chcę podłączyć centralny zamek.Ducato1999r
Panie montażysto alarmu. Mylisz pan przewody wykonawcze ze sterującymi!!!!! Na sterujących siłownikami faktycznie na przemian pojawia się plus z masą. Ale to jest osobny obwód. Ciebie interesują przewody sterujące. A tam są tylko impulsy masy. I do tych sterujących się wpinasz. Zresztą zobacz po opisie jaka jest obciążalność tych wyjść z alarmu: 0,5...
Zanim coś wypniesz to sprawdź czy ta syrena i kluczyk pasują do siebie,bo potem będziesz jej słuchał jak wyje. Ja bym się pozbył wszystkich tych alarmów,Poco Ci one,tych aut nikt nie kradnie. Kup jakiś uniwersalny sterownik zamka a wszystko resztę wytnij i wywal. Ten jest prosty ma duży zasięg,dobre piloty i nawet zmienny kod. https://allegro.pl/listing?string=noxon%...
To jeszcze sterownik centralnego zamka musisz mieć, jeśli chcesz zastosować swoją centralkę z pilotem. Ona zupełnie się do tego nie nadaje. Lepiej dokupić sterownik centralnych zamków z pilotem.
SH wchodzi w obydwie strony. Guzik ma konsoli centralnej otwiera i zamyka. Centralny zamek z drzwi kierowcy przez wkładkę zamka, to samo otwiera i zamyka auto. Używane kluczyki do Berlingo chodzą za grosze. W nich wykorzystujesz obudowę i płytka która steruje centralnym zamkiem. Grot i nową pastylkę imo już musisz dorobić. A u ciebie masz albo uszkodzony...
Jesteś pewien, że podłączyłeś jak było? Wygląda na źle podłączony switch w masterze. Zresztą czasem się podłącza odwrotnie, jak akurat tak pasuje zamontować siłownik. Zamień brązowy z białym i sprawdź.
najprościej i najtaniej jest kupić siłowniki elektryczne w wv tak jak w audi były oryginalnie montowane siłowniki pneumatyczne. siłowniki z centralką kupisz za 40-50 zł. jeżeli alarm ma wyjście do sterowania zamkiem do można to podłączyć, nie znam tego alarmu.
http://daewooforum.pl/temat77882.html Alarm będzie sterował tylko tym dołożonym siłownikiem - siłownik oryginalnym zamkiem. Siłownik i tak być musi, bo go teraz na 99,9% nie masz, te drzwi otwierasz mechanicznie kluczykiem. Kluczyk jednocześnie otwierając drzwi, steruje centralką która uruchamia siłowniki w innych drzwiach. Masz schemat podłączenia...
Zasilanie ze skrzynki bezpieczników z fioletowego przewodu 2,5 mm2 przez bezpiecznik 15A, masa z nadwozia tylko solidna np. śruba M6 mocująca wiązkę pod zegarami. Rozbierasz tapcerki drzwi, wciagasz wiązkę 5 przewodów do drzwi kierowcy przez gumowy przepust, do pozostałych drzwi po 2 przewody.Mocujesz siłowniki przód : pionowo w dolnej części pod zamkiem....
Musisz dokupić i zamontować taką centralkę i wysterować ją swoją centralką radiową, wtedy będziesz miał centralny z pilota i kluczyka https://obrazki.elektroda.pl/5432428900_...
W drzwiach kierowcy jest zamek z przekaźnikiem. Podłączyłem drugi siłownik i centrale.
fabia = centralny zamek
Witam zakupiłem ostatnio i założyłem uniwersalny centralny zamek cyklop c2 i mam pytanie jak go podłączyć aby siłownik master 5 przewodowy w drzwiach kierowcy sterował również innymi siłownikami przy otwarciu samochodu z kluczyka? Dodaję instrukcję od centralki. Aktualnie centralny działa tylko z pilota. A przewody styku z masą w siłowniku master służą...
generalnie musisz wysterować bezpośrednio siłowniki, załączam rozpiskę
Centralka zamka potrzebuje plusa i minusa. Na siłownik teź idzie minus.
Musisz wiedzieć, czym masz sterowanie w oryginalnym zamku, a następnie stosujesz właściwe z podanych rozwiązań. Więc masz sterowanie minusem (negative), plusem (positive), sterowanie bezpośrednie siłowników (stosowane przy montażu całego systemu z siłownikami)
zasil tę proxime plusem i minusem (wiadomo), pomaranczowiy i pomaranczowoczarny do masy, żółty i żółto czarny do plusa na białym i białoczarnym będa wyjścia wtedy na twój siłownik slave i łaczysz je z niebieskim i zielonym w odpowiednia stronę .
Masz w tej skodzie już centralny zamek czy dokładasz siłowniki typu master uniwersalne?
Tak dobrze zrozumiałeś: ze sterownika do siłownika wychodzą 2 przewody do zasilania silnika siłownika, w stanie spoczynku na obu jest masa i w momencie ruchu przekaźnik rozwiera jeden z przewodów i podaje w kierunku siłownika, + co powoduje ruch siłownika w jedną ze stron (siłowniki np. zamykają się i układ ponownie przechodzi w stan spoczynku). Na...
podłączyć siłownik centralne zamek podłączyć siłownik zamek centralne podłączyć siłownik centralne
motorola 68hc11 sterownik poduszka fabia passat połączenie sterownik
lodowkie samsunga habotest ht118e
Suszarka USA 125V 1875W – jaki transformator do Polski? Adaptery, napięcie, 60Hz vs 50Hz Błąd P1176 w Skodzie Fabia 1.4 16V - przyczyny i rozwiązania