Mera Błonie robiła zestawy centralnych zamków dedykowanych do konkretnych modeli samochodów. Czyli masz "oryginalny" centralny dostawiany u dilera (częsta praktyka swojego czasu, bardziej opłacało się kupić u producenta gołe auto i dołożyć centralny, elektryczne szyby...). W nowym masz: niebieski/zielony - silnik brązowy/biały - przełączany sygnał zamknij/otwórz...
Czy ktoś dysponuje schematem podłączeniowym siłownika GEZE K 600 (24V DC)? Kolory od strony siłownika: biały, brąz, niebieski, zielony i fiolet. Muszę podłączyć ten siłownik pod centralę oddymiającą D+H RZN 4408-K. Centrali nie znam, z siłownika wykorzystujesz brązowy i niebieski do otwarcia, a po zmianie polaryzacji do zamknięcia. Reszta przewodów...
Na lewym schemacie jest schemat klapy-switch F124 i siłownik V53(na schemacie od passata kolory się zgadzają również)-zielony i niebieski idą od modułu komfortu do siłownika-jak wspomniałem wyżej sprawdź żarówką przy wyjściu z modułu(siłownik odpięty-kostka)-wtedy będziesz pewny,że kable od przodu do tyłu dobre.Z tego co wiem te moduły można sprawdzić...
W uniwersalnej centralce ,podłączenie jest proste. Kolory z siłowników sleve wchodzą teź do mastera/ów,Odłącz białe,czarne i brązowe z obu masterów,podaj na zmianę masę z czarnego na brązowy potem biały. Sprawdzamy to przy zamkniętych drzwiach. Powinien zamknąć lub otworzyć wszystkie. Jak w którychś drzwiach tego nie zrobi to albo ten siłownik padnięty.albo...
natomiast z bagażnikiem ciężka sprawa Nie koniecznie, przerabiałem to. Rozbierz maskownicę (pewnie wiesz jak zdjąć), wyjmujesz wtyczkę z siłownika zamykania zamka. Będziesz miał kabel nieieski i zielony (jeśli kolory będą inne to procedura się nie zmienia). Ściągasz maskownicę lewego tylnego błotnika (a właściwie odkręcasz jeden plastikowy wkręt) i...
Witam! Podaję Ci 2 sposoby podłączenia: http://obrazki.elektroda.net/28_11579247... Osobiście polecam pierwszy sposób ze względu na to żeby zbyt nie obciążać wyjścia na syrenkę. Jak podasz mi model auta i rocznik to napisze Ci dokładnie jakie kolory przewodów i gdzie ich szukać Pozdrawiam!
Za przerzucanie biegów parzystych na nieparzyste i odwrotnie odpowiedzialny jest siłownik połówek czyli ten pojedynczy na górze skrzyni w okolicach pokrywy wybieraka. I to tym tropem powinieneś iść. Za potwierdzenie półbiegów wysokich i niskich odpowiadają czujniki potwierdzenia odpowiednio B43 i B44. Zamień czujnik B43 z B44 i zobacz czy nie znikną...
skrzynka z bezpiecznikami dwie kostki z boku z lewej.nie pamietam dobrze kolorów sterowania biały z niebieskim?i chyba biały z czerwonym paskiem ale aby działało musisz je przeciąć i sterowanie masami bądź wstawić przekaźniki tak aby jeżeli podajesz na jeden z nich masę to drugi musi w tym czase być odłączony(nie stracisz wtedy sterowania z klucza).Napewno...
Ad1. Najprościej sprawdzić probówką - czas sprawdzenia: kilka minut. Pomocne może być zdjęcie tapicerki z lewych drzwi, bo może sie okazać, ze nie ma w nich siłownika (jeśli centralny był do tej pory zamykany z kluczyka) - to standardowe rozwiązanie w koreańcach: centralny z kluczyka, to siłownik niepotrzebny, jest tylko switch. Ad2. Wyniknie z pkt...
Czytam sobie i mnie trochę dziwicie. pasować może inny silicon kolory te same a zamki jak były silicona to są 4-przewodowe bo masa jest brana z białego i brązowego wewnątrz mastera, bo zawsze któryś jest do masy Będzie pasował każdy alarm plus moduł centralnego zamka. Jedyny problem to przeróbka (delikatna) siłownika master i dociągnięcie nowego przewodu,...
brązowy z brązowo-czerwonym,biały z brązowo-białym,czarny z brązowym, zielony z żółto-czarnym,niebieski z niebiesko-czarnym,jako pierwsze podałem kolory dokupionego siłownika,w wypadku odwrotnej pracy siłownika zamień żółto-czarny z niebiesko-czarnym miejscami,chyba też coś pokręciłeś podając kolory,bo chyba zamiast brązowo-czerwony napisałeś czarno-czerwony.
Może złóż to wszystko razem do stanu fabrycznego i zacznij od sprawdzenia sygnałów. Przy sprawdzaniu upewnij się, że sterownik centralnego widzi zamknięte drzwi, bo bez tego może nie zamykać. Podaj przez kontrolkę albo żarówkę masę na niebiesko czerwony i potem na niebiesko biały, czy jest reakcja siłowników. Kolory podaję według zdjęcia. Zobacz, czy...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam mam problem z klapą bagażnika w Hondzie Civic 2009r., nie otwiera się. Udało się otworzyć przez zaślepkę, od wewnątrz, mechanicznie. Sprawdziłem, że działa przycisk klapy, przesyła on sygnał "minus" . Do siłownika dochodzi "minus" , natomiast nie dochodzi "plus" , po naciśnięciu przycisku otwierania. Przewody w przelotce klapy do nadwozia wyglądają...
jakie masz kolory na siłowniku? i jak podłączasz pod które kolory
Witam, Mam problem z centralnym zamkiem drzwi pasażera z przodu. Siłownik zachowuje się jakby nie miał siły domknąć czy otworzyć rygli - guzik w drzwiach zapada się tylko do połowy i za drugim razem wraca do góry, otwieranie podbija go tylko do połowy i za drugim tylko odrobinę w górę. Tak samo kluczykiem czy pilotem. Rozkręcałem już drzwi 2x i mam...
Jak najbardziej się ten wyłącznik nadaje bo jest chwilowy, tylko są ich dwa rodzaje: z podświetleniem i bez. Ten z podświetlanieniem nie potrzebuje dwóch mas tylko piate złącze wykorzystuje właśnie na światełko. Schemat podłączenia takiego bez podświetlenia -> https://powerwindowswitch.blogspot.com/2... Niestety...
Witam. Kupiłem siłownik centralnego zamka pomocniczy dwu przewodowy.Problem polega na tym,że w moim siłowniku są inne kolory przewodów. Wysłałem zapytanie do sprzedawcy siłownika który przewód to plus a który minus. On twierdzi,że zależnie jak podłącze raz będzie otwierał a raz zamykał. Moim zdaniem w napięciu stałym nie powinno się zamieniać biegunów....
Witam. Mam taki centralny zamek noxon t5 problem w tym, że kolory przewodów siłownika, a kolory przewódów od centralki są całkiem inne i nie wiem co do czego podłączyć, według wszystkich schematów w sieci nie znalazłem nigdzie który przewód jest odpowiednikiem przewodu z siłownika. W wielu tematach przeczytałem, że w modelu noxon t5 nie działa otwieranie...
Witam, chciałbym poradzić się użytkowników forum jak podłączyć siłownik zamka centralnego (fiat croma 2.0), problem mam następujący w starym siłowniku który uległ uszkodzeniu miałem inne kolory przewodów do podłączenia, jest to siłownik SLAVE z dwoma przewodami, pytanie brzmi czy podłączenie wymaga zachowania odpowiednich biegunów, stary siłownik miał...
Chciałem podmienić w skodzie felicji siłownik master oryginalny na uniwersalny niestety problemem okazało się podłączenie przewodów. Mimo rożnych kombinacji siłownik uniwersalny nie działa prawidłowo. Czy ktoś wie jak to połączyć? lub czy to w ogóle powinno działać? kolory przewodów do centralki: 1. czarny 2.niebieski 3. biały 4. brązowy 5. żółty kolory...
jak wtedy podejść do rozwiązania tego problemu Nie sprecyzowałeś jakiego typu siłowniki masz zamontowane w aucie - fabryczne pneumatyczne czy dokładane elektryczne. Czy jedynym problemem jest otwieranie klapy bagażnika? Jeżeli tak i masz siłowniki elektryczne, to odszukaj dwa przewody biegnące do siłownika w bagażniku, przetnij te dwa przewody i zaizoluj...
Napisz jakie to auto, jeżeli jesteś w stanie to napisz czy są to siłowniki fabryczne czy uiwersalne dokładane. Ewentualnie opisz kolory przewodów wychodzących z siłownika. Sterowanie z mastera odbywa się na 2 przewodach w taki sposób że na jednym podczas zamykania pojawia się np.masa(gdy centralka sterowana jest masą) a na drugim zanika, a przy otwieraniu...
Mam kilka pytań: 1,Czy sam montowałeś? 2,Czy już z takim kupiłeś?, 3,Jakie masz kolory przewodów ma siłowniku dzwi kierowcy,a jakie na tylnych? Jeśli będe znał odpowiedzi na te pytania to prawdopodobnie pomogę Ci usunąc usterkę.Jęśli masz uniwersalny zamek i zakładany w Polsce to prawdopodobnie masz takie przewody: czarny;stała masa zielony:na przemian...
Sterujesz bezpośrednio siłownik kierowcy. Naprzemiennie otwórz - zamknij. Sprawdz sobie kontrolką kolory w wiązce drzwi. Biały - zamykanie na przewód czarno/pomarańczowy, biało/czarny - otwieranie na przewód czarno/zielony. Czerwony - stałe +12V, czarny, żółty i żółto/czarny na masę. Sterowanie masą. Żółty/z czarnym paskiem pod masę karoserii. Mase...
Witam wykręciłem siłownik na szrocie nazwa siłownika Magic 5-cio kablowy, kolory niebieski, zielony, biały, czerwony i brązowy, na niebieskim pisze 12V gdy podłącze do sterownika niebieski + to zamyka i brzęczy cały czas a jak dam zielony + to otwiera i brzęczy cały czas. Może pomoże ktoś mi jak podłączyć prawidłowo siłownik z Hondy Civic rok ok. 98/99...
Gdzie jest wejście MOTOR w siłowniku masz opisane w instrukcji. Ja też nie chcę Ci namieszać, ponieważ różnie na kostce to było połączane i różne były kolory przewodów (podłącz w to miejsce, gdzie miałeś do tej pory podłączone i na pewno będzie dobrze). Twoje kolory przewodów, to oczywiście indywidualna sprawa, ale idee podłączeń masz przedstawione...
Kupiłem samochód Punto I z zamontowanym Auto-alarmem (no name) i centralnym zamkiem. Pech chciał że przy jednym z siłowników wyłamały mi się zaczepy. Chcąc wymienić go na nowy mam dylemat który przewód do którego. Stary siłownik jest Marki M.M.T ( z 08.94) i posiada dwa szybkozłącza. Przy pierwszej kostce są dwa przewody ( czerwony i niebieski ) a przy...
Viki B a to możliwe. Niestety ja nie wiem jak się dobrać do tego zamka ani nie wiem jakie kolory kabli dochodzą do siłownika zamykania drzwi. Jeśli mogę cię prosić o jakąś wskazówkę jak rozkręcić i wyjąć z drzwi siłownik z zamkiem i kolory kabli a dokładnie co na każdym kablu jest. Byłbym niezmiernie wdzięczny.
I to wystarcza, mógł byś śmiało to zrealizować bez żadnej listwy, pomijam fakt że przewody są złe ze względy na kolory żył.
Witam. Problem jest taki. Pozostał mi jeden siłownik master. W tylnych drzwiach mojego golfa posiadam zepsuty slave. Po zamontowaniu tego mastera pod te same kolory co był slave siłownik działa na odwrót.Po zamianie tych kabli na odwrót to samo.Jak to podpiąć?
Nie mam alarmu tylko centralny zamek kombinowałem żeby podłączyć równolegle pod siłownik od tylnych drzwi ,ale nie wiem jakie kolory a nie chcę rozbierać tapicerki. z siłownika tylnej klapy wychodzą dwa przewody
Jeżeli dokładany siłownik to 4 lub 5 powinno być. Kolory jakie są?
Czemu chcesz podłączać ten siłownik do centralki? A nie prościej jest podłączyć się równolegle do istniejących już siłowników? Przecież do lewych tylnych drzwi idą przewody do siłownika. Jeśli wszystkie daewoo mają te same kolory przewodów, to są to: brązowy i szary. I wystarczy dopiąć się do nich z siłownikiem. Sam siłownik 6 kg jest zdecydowanie za...
Witam. Mam zamiar dokonać przeszczepu centralnego zamka Noxon T1 z golfa 4 do kia picanto 1. Kia ma fabryczny centralny zamek, ale uruchamiany wyłącznie zamkiem mechanicznym (nie ma pilota). Pomyślałem więc, że po prostu dołożę siłownik (slave) do zamka w drzwiach kierowcy który by wciskał po prostu guzik w drzwiach, a reszta drzwi zamknie się już sama,...
Nie wiem jakie kolory kabli wychodzą do silownika z modułu komfortu,bo przy siłowniku to brązowy-czerwono_zielony.Silownik sprawdzony bezpośrednio z 12V i chodzi,
biały i brązowy podłącza wyłącznie do sterowania z pilota te same kolory śą również podłączone do siłowników master zobacz czy dobrze ustawiłeś siłowniki bydz może jak zamykasz nie dokońca przyciąga siłownik
Kolory się zgadzać nie będą raczej na pewno. Siłowniki z reguły sa dwuprzewodowe (slave) i pięcioprzewodowe (master). Czasami master może być rozłożony na dwa osobne bloki: siłownik i przełącznik. Ale siłowniki powinny dać sie podłączyć bez problemu. No, chyba że masz pneumatyczny system, to wtedy zupełnie co innego.
Mistrzu, to już było wałkowane tysiąc pięćset razy. Do tego sterownika podłączysz tylko przewody motoru siłownika, czyli niebieski i zielony. Sterowania z kluczyka nie będzie. Biały i biało czarny - siłownik, pomarańczowy i pomarańczowo czarny do masy, żółty i żółto czarny do plusa.
Zamieniałem kiedyś siłownik w polonezie atu plus, tylko miałem na odwrót niż Ty. W aucie był taki jak ty zakładasz, a montowałem taki jak ty wywalasz. Podłącz w ten sposób: stary siłownik.......nowy siłownik zielony................niebieski - silniczek siłownika niebieski.............czerwony - silniczek siłownika czarny................czarny - styk...
Witam. Zakupiłem ostatnio sterownik model AG194 PODŁĄCZENIE Podłączyłem się do instalacji samochodowej według schematu F2 czyli: kolory BIAŁY/CZARNY i BIAŁY podpiąłem w kabelki BRĄZOWO/BIAŁY-otwieranie i BRĄZOWO/CZERWONY-zamykanie. Tak jak pewien Pan tu radził PROBLEM Problem polega na tym, że siłownik master (lub jego centralka umieszczona gdzieś...
Witam Pytanie do ,,alarmiarzy"-czy ten rocznik Hondy ma silownik centralnego zamka w drzwiach kierowcy czy tylko samo sterowanie???.Przy okazji jak ktos by pamietal kolory przewodow ni czy streowanie ,,+" czy ,,-"..:) Pozdrawiam Mariusz
Sterownik zamka siedzi w bloku przycisków szyb, rzeczywiście szybciej i wygodniej jest wrzucić siłownik i nim wysterować central
Miernik w dłoń i pomiar rezystancji pomiędzy przewodami. Najlepiej rozrysować sobie kolory kabli i zaznaczyć jakie są między nimi rezystancje.
tak oczywiście moje " przejęzyczenie " master 5 przewodów sprawdzę jeszcze raz biały z brązowym Dodano po 1 i z bolca ( jak ruszam to jest na przemian ) i z pilota ( jak włączam to jest na przemian ) zmieniałem biały z brązowym ale niestety - sprawdzałem różne konfiguracje i na niektórych się tylko podnosiły ale bez drzwi kierowcy a na innych tylko...
carrier przekażniki mam w alarmie i mogę je tak podłączyć jak pisałeś bo ja bym wysterował w ten sposób tylko jeden siłownik w drzwiach kierowcy ale nie wiem dlaczego z tego siłownika wychodzi sześć przewodów bo na ogół takie siłowniki mają ich pięć. Czy móglbyś mi podać kolorami co na ktorym przewodzie wisi, kolory podałem w poprzednim poście.Bardzo...
A czy ma ktoś schemacik do tego ustrojstwa?W książce Morawskiego jest jakiś inny - nie pasują kolory przewodów na poszczególnych pinach modułu.
Teraz musisz użyć schematu B lub C, w zależności czym wyzwalana jest cetralka zamka cetralnego. Znajdziesz to w opisie centralki, albo łatwo sprawdzisz. Centralka ma wejścia wyzwlające zamknij/otwórz, weź żarówkę na np. 12/21W podlutuj kable i jednym kablem żarówki dotknij do masy a drugim do jednego z wejść zamknij lub otwórz jeżeli zamek zareaguje...
Sprawdzałem i jak chcę otworzyć kluczykiem od strony pasażera to drzwi kierowcy się nie otwierają ,działają tylko drzwi pasażera. Znalazłem siłownik typu master ze sprzęgłem ale tam są inne kolory błękit ,brąz ,czarny, zielony i granat i problem jak teraz dopasować je aby podłączyć w miejsce starego siłownika i jakie obciążenie wybrać 3,5kg ,6kg 8kg?
Witam.Chciałem prosić o pomoc w podłączeniu tego sterownika,tzn. kolory kabli i miejsca gdzie się wpiąć.Z tego co wiem to muszę kupić siłownik do drzwi kierowcy bo fabryczny centralny otwiera drzwi tylko od kierowcy.
kolory kabli siłownik siłownik master kolory siłownik kolory kabli
repeater re200 zbierak electrolux nasycenie oscyloskop tranzystor
zmiana ścieżki dźwiękowej zmiana ścieżki dźwiękowej
Citroen C5 III 2010 – zmiana języka komunikatów z niemieckiego na polski, RD4, RNEG, NG4 Denver WCM-8010 / MK2 FWF900.bin Firmware – Update, Download, and GSM/MMS Fixes