Mistrzu, to już było wałkowane tysiąc pięćset razy. Do tego sterownika podłączysz tylko przewody motoru siłownika, czyli niebieski i zielony. Sterowania z kluczyka nie będzie. Biały i biało czarny - siłownik, pomarańczowy i pomarańczowo czarny do masy, żółty i żółto czarny do plusa.
I to wystarcza, mógł byś śmiało to zrealizować bez żadnej listwy, pomijam fakt że przewody są złe ze względy na kolory żył.
Mera Błonie robiła zestawy centralnych zamków dedykowanych do konkretnych modeli samochodów. Czyli masz "oryginalny" centralny dostawiany u dilera (częsta praktyka swojego czasu, bardziej opłacało się kupić u producenta gołe auto i dołożyć centralny, elektryczne szyby...). W nowym masz: niebieski/zielony - silnik brązowy/biały - przełączany sygnał zamknij/otwórz...
Może złóż to wszystko razem do stanu fabrycznego i zacznij od sprawdzenia sygnałów. Przy sprawdzaniu upewnij się, że sterownik centralnego widzi zamknięte drzwi, bo bez tego może nie zamykać. Podaj przez kontrolkę albo żarówkę masę na niebiesko czerwony i potem na niebiesko biały, czy jest reakcja siłowników. Kolory podaję według zdjęcia. Zobacz, czy...
Czy ktoś dysponuje schematem podłączeniowym siłownika GEZE K 600 (24V DC)? Kolory od strony siłownika: biały, brąz, niebieski, zielony i fiolet. Muszę podłączyć ten siłownik pod centralę oddymiającą D+H RZN 4408-K. Centrali nie znam, z siłownika wykorzystujesz brązowy i niebieski do otwarcia, a po zmianie polaryzacji do zamknięcia. Reszta przewodów...
jakie masz kolory na siłowniku? i jak podłączasz pod które kolory
wkładałem zamek centralny do lupo,ale do drzwi,bez tylnej klapy,nie ma specjalnych problemów pod warunkiem dokładnego dogięcia cięgna,tylnej klapy nie robiłem,ale miałem okazję widzieć jak to wyglada w arosie i jest tam taki mały siłowniczek wbudowany w zamek więc chyba ciężko będzie zrobić tył na standartowym siłowniku,kolory kierunków zielono-czarny...
Czy jest możliwe podłączenie siłowników Hörmann Rotamatic przewodem 3-żyłowym? Nie mogę znaleźć opisu co idzie przewodem 4-żyłowym od centralki do siłownika - wszędzie są tylko kolory podane.
drzwi: sterowany "-" najczęściej w poldku biały z czarnym paskiem odcięcie: nie tak jak myślisz ale, tniesz niebieski po stacyjce, od strony stacyjki na 30 i 86 z przekaźnika razem z żółtym z alarmu, 87a po drugiej stronie niebieskiego ; 85 do alarmu światła stop znajdziesz przy pedale :) fioletowy, 2 i 3 kanał w poldku raczej nie potrzebne syrenke...
Czy ktoś może mi powiedzieć który kolor przewodu w siłowniku co znaczy? Który kolor co znaczy to zależy od tego co montował napęd, ale mogę Ci powiedzieć że podłączone do zacisków 5, 7, 8 i 10 to L (faza), zaciski 6 i 9 to N (neutralny), sprawdź przy zaciskach jakie kolory są pod jakim numerem to przy siłowniku będziesz już wiedzieć. W/g prawideł niebieski...
Schemat podłączenia siłowników do centralki - "D". Kolory przewodów masz opisane na obu schematach. co dalej z bagaznikiem Konieczny dodatkowy przekaźnik a podłączenie zależne od typu samochodu. kierunkami w centralce Masz jedno wyjście na kierunkowskazy , więc potrzebujesz dwie diody prostownicze aby rozdzielić na L i P lub dodatkowy przekaźnik z dwoma...
W uniwersalnej centralce ,podłączenie jest proste. Kolory z siłowników sleve wchodzą teź do mastera/ów,Odłącz białe,czarne i brązowe z obu masterów,podaj na zmianę masę z czarnego na brązowy potem biały. Sprawdzamy to przy zamkniętych drzwiach. Powinien zamknąć lub otworzyć wszystkie. Jak w którychś drzwiach tego nie zrobi to albo ten siłownik padnięty.albo...
Na lewym schemacie jest schemat klapy-switch F124 i siłownik V53(na schemacie od passata kolory się zgadzają również)-zielony i niebieski idą od modułu komfortu do siłownika-jak wspomniałem wyżej sprawdź żarówką przy wyjściu z modułu(siłownik odpięty-kostka)-wtedy będziesz pewny,że kable od przodu do tyłu dobre.Z tego co wiem te moduły można sprawdzić...
To taki problem zrzucić tapicerkę z drzwi i organoleptycznie wybadać kolory przewodów siłownika, ustalając co odpowiada za sterowanie, a co za silnik? Pomarańczowe i różowe mogą być motorem siłownika, analogiczne kolory są w Roverze 200.
Witam. Kupiłem siłownik centralnego zamka pomocniczy dwu przewodowy.Problem polega na tym,że w moim siłowniku są inne kolory przewodów. Wysłałem zapytanie do sprzedawcy siłownika który przewód to plus a który minus. On twierdzi,że zależnie jak podłącze raz będzie otwierał a raz zamykał. Moim zdaniem w napięciu stałym nie powinno się zamieniać biegunów....
Witam, mam problem z podłączeniem siłowników life optimo, brak schematu, wychodzą 4 przewody z siłownika. Jakie kolory podłączyć pod centralkę https://obrazki.elektroda.pl/7688177800_... https://obrazki.elektroda.pl/5048028900_...
Witam Mam problem w podłączeniu alarmu typu Noxon ( wiem co to za wynalazek ale znajomy kupił i chce bym mu zamontował ) do centralnego zamka fabrycznego w Fordzie Fiesta z 1997 roku . Krótko powiem co robiłem i nie przyniosło efektów . Po rozebraniu tapicerki drzwi kierowcy w celu zlokalizowania kolorów przewodów do centralnego idzie 9 przewodów (...
Witam. Mam taki centralny zamek noxon t5 problem w tym, że kolory przewodów siłownika, a kolory przewódów od centralki są całkiem inne i nie wiem co do czego podłączyć, według wszystkich schematów w sieci nie znalazłem nigdzie który przewód jest odpowiednikiem przewodu z siłownika. W wielu tematach przeczytałem, że w modelu noxon t5 nie działa otwieranie...
Różnica między A i B nie może przekraczać 4 cm Może i bardzo często przekracza zwłaszcza w bramach montowanych na słupach z cegieł/klinkeru. Regulować kąt siłowników można także za pomocą drugiego z uchwytów. Należałoby także nadmienić, że w celu sprawdzenia kierunku ruchu bramy zamontować elektrycznie można tylko jeden z siłowników. Walka z przewodami...
powinny być na zielono-niebieskim lub zielono-czerwonym i zielono-żółtym,krańcówki powinny być na cienkim zielono-czerwonym w boczku-idzie też do słupka,bagażnik na cienkim zielonym też w boczku.Kolory przewodów wykonawczych słowników powinny być na biało-czerwonym i żółto-czerwonym,będzie na nich spoczynkowo masa,sterowanie jak w peugeocie -rozcięcie...
Po co zakłądać drugi zamek jak oryginał jest dobry, masz pewnie uszkodzoną krańcówkę zamykania drzwi (te od światła) albo mikrowyłączniki od zamka (od wkładlki zamka). Czy siłowniki wymianiałeś, czy te kolory przewodów są oryginalne z fiata czy to kolory nowych siłowników. Kupiłeś cały zamek czy tylko sterownika zamka na pilota. Bo BX30 to tylko sterownik...
do alarmu potrzebujesz przecież zamknąć wszystko i otworzyć wszystko i da się to zrobić,ale tyko tak jak robisz ,sprawdzić próbnikiem i wlutować się w płytkę.Można jeszce zrobić w inny sposób,poprzez kontrolę siłowników na przewodach których masz spoczynkowo masę,przekaznikiem sterowanym z alarmu rozwierasz jeden z przewodów,jednocześnie podając mp.z...
brązowy z brązowo-czerwonym,biały z brązowo-białym,czarny z brązowym, zielony z żółto-czarnym,niebieski z niebiesko-czarnym,jako pierwsze podałem kolory dokupionego siłownika,w wypadku odwrotnej pracy siłownika zamień żółto-czarny z niebiesko-czarnym miejscami,chyba też coś pokręciłeś podając kolory,bo chyba zamiast brązowo-czerwony napisałeś czarno-czerwony.
Witam!! Kupiłem na giełdzie 2 siłowniki do centralnego zamka, oba sterujące-master.Chcę podłączyć to do Forda Fiesty.Siłowniki posiadają 5 wyprowadzeń i są to kable: czarny, brązowy, biały, niebieski, zielony. Proszę o info który kolor jest do czego? albo jakiś schemacik.
A ile przewodów dochodziło do siłownika i jakie kolory bo jeżeli czarne zpaskiem kolorowym to jest oryginał.
Powinno jeżeli czerwony to plus. Sprawdź czy czerwony to plus. Chyba że do siłownika w klapie dochodzi stały plus a przekaźnik podaje masę do siłownika.
Zamieniałem kiedyś siłownik w polonezie atu plus, tylko miałem na odwrót niż Ty. W aucie był taki jak ty zakładasz, a montowałem taki jak ty wywalasz. Podłącz w ten sposób: stary siłownik.......nowy siłownik zielony................niebieski - silniczek siłownika niebieski.............czerwony - silniczek siłownika czarny................czarny - styk...
Witam, chciałbym poradzić się użytkowników forum jak podłączyć siłownik zamka centralnego (fiat croma 2.0), problem mam następujący w starym siłowniku który uległ uszkodzeniu miałem inne kolory przewodów do podłączenia, jest to siłownik SLAVE z dwoma przewodami, pytanie brzmi czy podłączenie wymaga zachowania odpowiednich biegunów, stary siłownik miał...
Witam a gdzie znajduje sie moduł sterujący siłownikami centralnego i jakie mają kolory przewody w wiązce do drzwi, które odpowiadają za zamykanie i otwieranie siłowników??bo niewiem jak jest sterowany impuls i dlaczego zamyka tylko prawą strone auta i bagażnik,prosze o pomoc
Mierniczek w dłoń i do dzieła. Te kable to końcówki przekażników. 3 do otwierania i 3 do zamykania. Zobacz sobie schemat najzwyklejszego sterownika zamka centralnego i porównaj z tym co zmieżysz. Niepamietam jakie tam dokładnie kolory kabli wychodzą z tego alarmu ale idea sterowania siłownikami w każdym przypadku jest taka sama. na kablach masz , com,...
Mozesz opisać kolory przewodów dochodzących do siłownika drzwi kierowcy.
Witam szukam schematu podłączenia siłownika sterującego do centralnego zamka kolory od centralki: -zielony z żółtym paskiem -czerwony z niebieskim paskiem -czerwony z czarnym paskiem -czerwony z żółtym paskiem -brązowy z białym kolory od siłownika: -biały -brązowy -zielony -niebieski -czarny Centralka VW AUDI MOD 000 Z54 249/50 byłbym bardzo wdzięczny...
Witam! Podaję Ci 2 sposoby podłączenia: http://obrazki.elektroda.net/28_11579247... Osobiście polecam pierwszy sposób ze względu na to żeby zbyt nie obciążać wyjścia na syrenkę. Jak podasz mi model auta i rocznik to napisze Ci dokładnie jakie kolory przewodów i gdzie ich szukać Pozdrawiam!
Patrz na schemat! Według niego, to przewody niebieski i niebiesko żółty idą do siłownika. Takie masz kolory we wtyczce? Te dwa pozostałe to jakie? To +12V na którym przewodzie jest?
Schematu nie trzeba,zasilanie standard,siłowniki też z tego co widzę więc zostaje sterowanie to i kolory niepotrzebne.
Kupiłem samochód Punto I z zamontowanym Auto-alarmem (no name) i centralnym zamkiem. Pech chciał że przy jednym z siłowników wyłamały mi się zaczepy. Chcąc wymienić go na nowy mam dylemat który przewód do którego. Stary siłownik jest Marki M.M.T ( z 08.94) i posiada dwa szybkozłącza. Przy pierwszej kostce są dwa przewody ( czerwony i niebieski ) a przy...
czy w naszych C5-tkach sterowanie jest plusem czy minusem masą ? W każdym roczniku C5, sterowanie z uniwersalnego sterownika c.z. nie jest proste i oczywiste. Musisz przy pomocy przekaźników z dodatkowej centralki "przeciąć" przewód do siłownika i jednocześnie podać +12V. Robisz to na obu przewodach wychodzących z BSI i dochodzących do siłownika w...
Gdzie go szukać? Potrzebuje kolory kabli do siłownika kierowcy. Dodatkowo zapytam czy jest tam miejsce na wpięcie alarmu i czy sterowanie alarmem może się odbywać tylko po CAN czy są jakieś wyjścia sterujące?
miałem taki przypadek w fordzie mondeo 95r sterowanie miałobyc na zóltym i białym jak podawałem plusa na te kolory to siłowniki bardzo cicho się odzywały ale nie zamykały auta?! dziwne
Napisz jakie to auto, jeżeli jesteś w stanie to napisz czy są to siłowniki fabryczne czy uiwersalne dokładane. Ewentualnie opisz kolory przewodów wychodzących z siłownika. Sterowanie z mastera odbywa się na 2 przewodach w taki sposób że na jednym podczas zamykania pojawia się np.masa(gdy centralka sterowana jest masą) a na drugim zanika, a przy otwieraniu...
Witam 6kg to aż nadto ale będzie działać Co Ci jest potrzebne , w VW kolory standard czarny z białym i czarny z ziel. to kierunki czerwony to stały + + po stacyjce ACC to czerwony chyba z czarnym poszukaj więcej na elektrodzie Jeśli chodzi o central to są takie styki montowane na brzegu drzwi i na tej samej wysokości w otworze drzwi po zamknięciu następuje...
Nowa centralna jest uboga i gdy podłączysz do niej siłowniki to stracisz sterowanie centralnego zamka z wkładki zamka. Można to obejść wykorzystując do sterowania centralkę którą masz teraz w aucie - ona będzie sterowała siłownikami a nowa centralka będzie sterowała starą przez co działać będzie sterowanie z kluczyka. Stara centralka ma zapewne tak...
Viki B a to możliwe. Niestety ja nie wiem jak się dobrać do tego zamka ani nie wiem jakie kolory kabli dochodzą do siłownika zamykania drzwi. Jeśli mogę cię prosić o jakąś wskazówkę jak rozkręcić i wyjąć z drzwi siłownik z zamkiem i kolory kabli a dokładnie co na każdym kablu jest. Byłbym niezmiernie wdzięczny.
poszukuję schematu centralnego zamka (fabrycznego) do Forda focusa kombi rocznik 2001, konkretnie kolory przewodów do styków w siłowniku zamka. :)
tak , przy uszkodzonym siłowniku kierowcy typu spalony silnik lub przerwa w obwodzie prądowym z kluczyka bedzie działał. podając mu na chwile zasilanie na te dwa kolory nieb i ziel spokojnie sprawdzisz .
Rozumiem że te kolory to impuls otwarcie zamknięcie. Czy do siłownika trzeba ciągnąc nowe kable?. A pod jakie kolory kabli i gdzie trzeba podłączyć kierunki.
na bsi masz czarne złącze piny 13 i 15 to motory siłowników, przetnij je i podłącz tak (dla BX30) pomarańczowy i pomarańczowy z czarnym w kierunku kości biały i biały z czarnym w kierunku instalacji a oba żółte do stałego +. O ile siłowniki masz sprawne to będzie działać nie musisz nawet podłączać sygnalizacji kierunkowskazów po auto samo będzie migać...
Ale do czego chcesz to podłączyć?Jeżeli posiadasz oryginalny sterownik to są tam następujące przewody: Czerwony +12V Stałe zasilanie Czarny - Masa zielony, niebieski do siłowników W drzwiach kierowcy dodatkowo przewód biały , brązowy, i czarny (wszystkie przewody mają takie same kolory) Do alarmu podłączasz przewody biały i brązowy jest to sterowanie...
Daj kolory z uszkodzonego siłownika to napiszę ci, jak podłączyć nowy. Wystarczy 3,5kg.
Prawdopodobnie nie jest to sterownik zamka centralnego, a moduł zamka centralnego ze sterowaniem zarówno pilotami jak i z kluczyka w drzwiach. Kolory przewodów w takich sterownikach: - czarny to masa, czerwony to stałe +12V, - zielony i niebieski bezpośrednio do silniczków w siłownikach, - biały i brązowy do przełącznika siłownika (ów) master czyli...
Moja skromna rada, wyczyść rozdzielnie do "zera" z tej plątaniny. Daj nowe przewody: Obwody 230/400 V - czarne "N" to wiadomo 24V - czerwone 0V - np. białe lub niebieski z białym paskiem "sygnały inne" - pomarańczowy (kolory: czarny, brązowy, szary są dla obwodów 230/400V) NAPISAŁEŚ: 3 elektrozawory. Dwa z nich do poruszania siłownikami poziomo i pionowo,...
tak jak narysowano na siłowniku prostokąt podpisany elaktrische... to przełącznik. Kolory kabli też opisane.
natomiast z bagażnikiem ciężka sprawa Nie koniecznie, przerabiałem to. Rozbierz maskownicę (pewnie wiesz jak zdjąć), wyjmujesz wtyczkę z siłownika zamykania zamka. Będziesz miał kabel nieieski i zielony (jeśli kolory będą inne to procedura się nie zmienia). Ściągasz maskownicę lewego tylnego błotnika (a właściwie odkręcasz jeden plastikowy wkręt) i...
Witam ! Mam problem z podłączeniem siłowników do alarmu Peying y-3018 .Posiadam 2 siłowniki firmy Hantom z 5 przewodami bez centralki . .Mój problem polega na tym że nie wiem jak podłączyć siłowniki do tego alarmu ponieważ są inne kolory w siłowniku a inne w alarmie .Proszę o jakiś schemat jak to podłączyć . http://obrazki.elektroda.pl/5414424200_1...
Lewy słupek . Kolorystyka przewodów żółty z czrnym paskiem i biały z czarnym paskiem . Impuls plusa nie mniej niż 3,5 s. Powodzenia .
Nie mam alarmu tylko centralny zamek kombinowałem żeby podłączyć równolegle pod siłownik od tylnych drzwi ,ale nie wiem jakie kolory a nie chcę rozbierać tapicerki. z siłownika tylnej klapy wychodzą dwa przewody
Chciałem podmienić w skodzie felicji siłownik master oryginalny na uniwersalny niestety problemem okazało się podłączenie przewodów. Mimo rożnych kombinacji siłownik uniwersalny nie działa prawidłowo. Czy ktoś wie jak to połączyć? lub czy to w ogóle powinno działać? kolory przewodów do centralki: 1. czarny 2.niebieski 3. biały 4. brązowy 5. żółty kolory...
Tak jest tam rzeczywiście siłownik. Xwid, a może pamiętasz kolory kabelków pod jakie podpiąć sterowanie zamkiem z alarmu.
Witam. Problem jest taki. Pozostał mi jeden siłownik master. W tylnych drzwiach mojego golfa posiadam zepsuty slave. Po zamontowaniu tego mastera pod te same kolory co był slave siłownik działa na odwrót.Po zamianie tych kabli na odwrót to samo.Jak to podpiąć?
Ztego co czytałem i rozmawiałem to jest możliwość podłączenia tego siłownika. A jak bym wymontował drugi siłownik sterujący z drzwi pasażera i zamontował tam zwykły a ten sterujący zamontował w drzwi od kierowcy?? Dodano po 26 Czy mógł bym jeszcze prosić o opis przewodów siłownika master, u mnie są takie kolory: -brązowy -biały -zielony -niebieski -czarny
Jeżeli dokładany siłownik to 4 lub 5 powinno być. Kolory jakie są?
skrzynka z bezpiecznikami dwie kostki z boku z lewej.nie pamietam dobrze kolorów sterowania biały z niebieskim?i chyba biały z czerwonym paskiem ale aby działało musisz je przeciąć i sterowanie masami bądź wstawić przekaźniki tak aby jeżeli podajesz na jeden z nich masę to drugi musi w tym czase być odłączony(nie stracisz wtedy sterowania z klucza).Napewno...
Już koledze Błażejowi podawem kolory przewodów do wysterowania siłowników - ale one się niestety nie zgadzają... Albo były jakieś specjalne wersje Concept20, albo może próbne - po ilości pinów w złączkach wyglądało mi to na MARK III. Conept20 miał przecież jedną 20 pinową złączkę - a nie 2, z czego jedna 8 pinowa...
Jeżeli przewody są oryginalne to szary powinien być wspólny czyli com... Jeżeli nie masz pewności a posiadasz miernik to sprawdź rezystancję między przewodami. Między "kierunkowymi" powinna być dwa razy większa niż między wspólnym(com) a którymś z kierunkowych.
Nie wiem czy masz pilota, podaj kolory przewodow przy siłowniku Może masz sterowanie bezpośrednio z siłownika Jeżeli tak to sprawdż czy na przewodach masz 2 plusy przy siłownikach kierowcy pasażera Siłowniki 4 przewodowe .staly plus i minus i 2 sterujace na ktorych pojawia się plus przy zamykaniu na jednym przy ottwieraniu na drugim
jakie kolory masz kabli
Kierunki mam na diodach. Z siłowników wychodzą dwa kolory. brązowy+niebieski z prawych drzwi oraz dwa brązowe i dwa niebieski z lewych drzwi z tym że lewe i prawe drzwi są spięte niebieskimi razem i brązowymi razem. Schemat jak to wygląda po odcięciu 4 przewodów ze starego sterownika. Teraz muszę je wpiąć do nowego, do którego podałem diagram. http://obrazki.elektroda.pl/1237038400_1...
Nie sprawdzałem tego na schemacie, ale nie widzę powodu, aby sterując zamek z pilota, napięcie miało się pojawiać na innym przewodzie, niż sterując go z przycisku. Trzeci przewód to zapewne krańcówka (sygnał do BCM/zegarów) do sygnalizacji otwarcia klapy. Kolory przewodów w wiązkach Grande Punto zmieniały się kilkakrotnie na przestrzeni lat produkcji...
Nie wiem, czego nie rozumiesz? W odpowiednie zaciski- podłączasz przewody o kolorach opisanych z boku w kilku językach. Podanie napięcia na kolory blue i black powoduje ruch w górę, a blue i brown ruch w dół.
Ad1. Najprościej sprawdzić probówką - czas sprawdzenia: kilka minut. Pomocne może być zdjęcie tapicerki z lewych drzwi, bo może sie okazać, ze nie ma w nich siłownika (jeśli centralny był do tej pory zamykany z kluczyka) - to standardowe rozwiązanie w koreańcach: centralny z kluczyka, to siłownik niepotrzebny, jest tylko switch. Ad2. Wyniknie z pkt...
Z tego co wiem to w Punto MKII centralnym oryginalnym zamkiem zawiaduje BCM. Ta centralka ze zdjęcia jakaś chyba uniwersalna jest - radiowa ale przewody standardowe kolory jak w każdej uniwersalnej. Czerwony - Plus stały czarny masa zielony i granatowy - otwieranie i zamykanie siłownika slave/master brązowy i biały- do sterownika master (w drzwiach...
biały i brązowy podłącza wyłącznie do sterowania z pilota te same kolory śą również podłączone do siłowników master zobacz czy dobrze ustawiłeś siłowniki bydz może jak zamykasz nie dokońca przyciąga siłownik
Czemu chcesz podłączać ten siłownik do centralki? A nie prościej jest podłączyć się równolegle do istniejących już siłowników? Przecież do lewych tylnych drzwi idą przewody do siłownika. Jeśli wszystkie daewoo mają te same kolory przewodów, to są to: brązowy i szary. I wystarczy dopiąć się do nich z siłownikiem. Sam siłownik 6 kg jest zdecydowanie za...
Witam. dzisiaj inatalowałem centralny zanek w skodzie fabii. chce teraz zamontować alarm. Wiem ze sterowanie z alarmu następuje z "-" Wiem tez ze trzeba podłączyć pod przewód niebiesko żółty. Niestety u mnie nie ma takiego przewodu. tzn na wtyczki (biała) dzwi dochodzi taki przewód ale za wtyczką dalej nie chodzodzi taki do siłownika są tylko kolory...
Dwa kabelki to zasilanie silnika (niebieski i zielony), jeden to masa (czarny) i dwa pozostałe (biały i brązowy) to sterowanie centralką. Kolory w nawiasach to kolory z jakimi ja mam doczynienia w siłownikach których używam.
Faktycznie ten TOP32 jest łatwiejszy. Ja nerwowy? Skąd. Ja trochę zmęczony jestem... Pytać możesz śmiało. W tym topie chyba nawet kolory przewodów są zgodne z tymi w siłownikach. Więc łączysz wszystko po kolorach i uruchamiasz. Powinno działać z kluczyka. Musisz pamiętać o właściwym ustawieniu mastera, bo będzie ci zamek wariował. I do działającego...
jesli przekazniki nie cykają znaczy ze nie dostają impulsu z siłownika w drzwiach kierowcy to jest pewne na 90% chyba ze moduł centralzamka z przekaznikami nie ma zasilania . Rozbierz dzwi kierowcy to zobaczymy co da sie zrobic. Podaj ile i jakie kolory przewodów wychodzą z siłownika kierowcy
Witam, jestem juz po montazu wyzej wymienieonego zestawu, wszystko jak na razie działa oki, ale nie wiem jak założyć i gdzie wpiąć blokade silnika, czy odciąć zapłon czy moze pompe paliwa, osobiście wolałbym to drugie, podpowiedcie gdzie szukać kabli i jakie kolory?
Witam wykręciłem siłownik na szrocie nazwa siłownika Magic 5-cio kablowy, kolory niebieski, zielony, biały, czerwony i brązowy, na niebieskim pisze 12V gdy podłącze do sterownika niebieski + to zamyka i brzęczy cały czas a jak dam zielony + to otwiera i brzęczy cały czas. Może pomoże ktoś mi jak podłączyć prawidłowo siłownik z Hondy Civic rok ok. 98/99...
Zdejmij tapicerkę z drzwi kierowcy i zobacz jakie kolory kabli dochodzą do siłownika, powinny być cztery; na jednym stały plus, na drugim masa i dwa sygnałowe. Czarów nie ma, to jest tylko Escort.
Witam, Podłączałem ostatnio centralke alarmową jak w temacie w beemce e30 '90 rok. Z nią nie było żadnych problemów a te zaczeły się w momencie podpinania centralnego zamka. Zacznę od tego że jest to wersja nadwozia coupe i są zamontowane następujące siłowniki: - w drzwiach kierowcy siłownik MASTER (uniwersalny, dokupowany, jeden z tych najprostszych...
Witam, Czy ktoś może się orientuje o kolorystyce kabli w c2 1.2 benzyna z 21006 roku - chciałbym podłączyć sterowanie centralnym z pilota - oryginalny pada a chciałbym wykorzystać mruganie kierunkami, które jest fabrycznie przy otwieraniu zamka i dołożyć radiolinie. Znalazłem schemat podłączenia alarmu, jednak tam są kolory kabli zasilania siłownika,...
Sterownik zamka siedzi w bloku przycisków szyb, rzeczywiście szybciej i wygodniej jest wrzucić siłownik i nim wysterować central
Jak najbardziej się ten wyłącznik nadaje bo jest chwilowy, tylko są ich dwa rodzaje: z podświetleniem i bez. Ten z podświetlanieniem nie potrzebuje dwóch mas tylko piate złącze wykorzystuje właśnie na światełko. Schemat podłączenia takiego bez podświetlenia -> https://powerwindowswitch.blogspot.com/2... Niestety...
Jeśli miałeś wcześniej podłączone siłowniki bezpośrednio do alarmu to musi być tam 6 przewodów (niestety kolorystycznie nie mam pojęcia jak u Ciebie będzie). W załączonym obrazku jest pokazane jak wygląda podłączenie bezpośrednie siłowników a jak przez centralke. U mnie kolory przewodów były następujące. Idąc od góry : -fioletowo/czarny -fioletowo/czerwony...
trzeba dać do drzwi siłownik,kierunki zielono-niebieski i zielono-żółty na prawo od kolumny w konektorze,krańcówki czarno-czerwony,bagażnik brązowo-czerwony,pompa paliwa czarno-biały przy przekazniku pompy po lewej stronie kolumny kierowniczej.
masz szczęście ze jeszcze micra nie spłonęła - z twoim pojęciem laika... :!: schemat masz to tam jest wszystko - no chyba ze nie potrafisz czytać schematów bo po twoim opisie to takie podłączenie kolorów do siłownika z d.py wziąłeś albo kolory po anglosasku nie wiesz jak sie tłumaczy..... Trza było do szkoły chodzić a nie bokiem:) ps.7sek. zajęło mi...
Sprawdź, czy dochodzi zasilanie na czerwonym przewodzie w kostce na słupku po włożeniu bezpiecznika. Potem przedzwoń pozostałe przewody od kostki modułu do drzwi (kolorami). Kup właściwy moduł, właściwe siłowniki, podłącz wszystko (bez montażu siłowników w drzwiach) i testuj. Prościej się nie da.
Kolory czy ilość przewodów mogą się nieznacznie różnić - jest to zależne od wyposażenia i funkcji danego modelu auta. Co do drugiego pytania, przyczyna jest raczej logiczna - brak połączenia, sygnał otwarcia nie dochodzi do siłownika albo problem z zasilaniem, w najgorszym wypadku mogło dojść do uszkodzenia silniczka przez zwarcie. Polecam jeszcze sprawdzić...
Kup centralke od zwykłego centralnego razem z wtyczką wydatek ok. 15 zł kolory kabli to Niebieski i Zielony to zasil. siłowników Biały i Brązowy to sygnały z alarmu zamk-otw. Czerwony i Czarny zasilanie połącz to wybranym alarmem najprostrze rozwiązanie.http://www.amt-alarmy.pl/skl...
Zawsze są inne kolory bo każde auto ma inne zamki, bez schematu nie ruszysz.
Nie wiem jakie kolory kabli wychodzą do silownika z modułu komfortu,bo przy siłowniku to brązowy-czerwono_zielony.Silownik sprawdzony bezpośrednio z 12V i chodzi,
Czeka cię chyba jeszcze dłożenie siłownika w drzwiach kierowcy, bo z tego co kojarzę to tam jest tylko styk do sterowania modułem. Tam też podejrzysz kolory przewodów. Siłownik kierowcy jest bo "pasażerem" mogę zamknąć od wewnątrz i kluczem. Co do sterowania to modułu to na drzwi kierowcy idzie przewód żółto-czerwony. Po jego wypięciu zamek się zamyka....
Kolory się zgadzać nie będą raczej na pewno. Siłowniki z reguły sa dwuprzewodowe (slave) i pięcioprzewodowe (master). Czasami master może być rozłożony na dwa osobne bloki: siłownik i przełącznik. Ale siłowniki powinny dać sie podłączyć bez problemu. No, chyba że masz pneumatyczny system, to wtedy zupełnie co innego.
A czy ma ktoś schemacik do tego ustrojstwa?W książce Morawskiego jest jakiś inny - nie pasują kolory przewodów na poszczególnych pinach modułu.
1. Czy stuki wydaje siłownik czy raczej wkład zaworu - co wymienić? To już tylko ty możesz zdiagnozować. W większości przypadków wina leży po stronie siłownika, lecz trzeba też sprawdzić czy sam zawór nie chodzi za ciężko. Opory są większe gdy do środka wejdzie syf i siłownik może nie dawać rady przesunąć "serce" zaworu. Zdjąć i przeczyścić sam zawór...
W Arduino UART działa na przerwaniach. Jak nie pokażesz kodu to nie ma co wróżyć, możesz nie mieć delay, a blokować kod na wiele ms transmisjami realizowanymi inaczej niż ta po UART w przerwaniach albo konstrukcjami typu for, until czy while. Pasek RGB to dla mnie ledy 3 kolory, 3 piny i jakieś mosfety, a ledy programowalne to zupełnie inna historia....
Miernik na 200: kolory kabli od silnika biały-czarny 34,2 biały-zółty 17,3 zółty-czarny 17,3 Napięcie między nóżkami stabilizatora srodkowy + boczny : 11,4v oraz 18,8v
Analizując różne schematy oraz dostępne wiadomości na forach oraz obejrzawszy cały układ. Doszedłem do wniosku że mam zainstalowane wszystkie siłowniki typu slave a tym samym moduł zamka centralnego jest mi nie potrzebny ? W tym momencie moje rozumowanie opiera się na takim założeniu że skoro moduł zamka centralnego jest nie potrzebny to wszystkie siłowniki...
Witam. Mam pytanie, w Partnerze 2000r. w tylnej klapie są 2 wtyczki : 1) Podwójna na wsuwki normalne kolory przewodów: fiolet i brązowy 2) Podwójna na wsuwki mini kolory przewodów: żółty i zielony Z tego co się zorientowałem to wtyczka z przewodami fiolet/brąz są od siłownika centralnego zamka, a może ktoś wie od czego jest ta druga?
kolory kabli siłownik siłownik kolory kabli siłownik centralnego kolory
25pt4423 dławik twingo kontrolka silnik płytka sterownika zgrzewarki
brother purge licznik blaupunkt vwz1z7
Charczenie kolumn przy WS432 - przyczyny i rozwiązania Wzmacniacz WS432: Zmiana kondensatorów na 2x6800µF