Mera Błonie robiła zestawy centralnych zamków dedykowanych do konkretnych modeli samochodów. Czyli masz "oryginalny" centralny dostawiany u dilera (częsta praktyka swojego czasu, bardziej opłacało się kupić u producenta gołe auto i dołożyć centralny, elektryczne szyby...). W nowym masz: niebieski/zielony - silnik brązowy/biały - przełączany sygnał zamknij/otwórz...
Czytam sobie i mnie trochę dziwicie. pasować może inny silicon kolory te same a zamki jak były silicona to są 4-przewodowe bo masa jest brana z białego i brązowego wewnątrz mastera, bo zawsze któryś jest do masy Będzie pasował każdy alarm plus moduł centralnego zamka. Jedyny problem to przeróbka (delikatna) siłownika master i dociągnięcie nowego przewodu,...
Chciałem podmienić w skodzie felicji siłownik master oryginalny na uniwersalny niestety problemem okazało się podłączenie przewodów. Mimo rożnych kombinacji siłownik uniwersalny nie działa prawidłowo. Czy ktoś wie jak to połączyć? lub czy to w ogóle powinno działać? kolory przewodów do centralki: 1. czarny 2.niebieski 3. biały 4. brązowy 5. żółty kolory...
Witam. Problem jest taki. Pozostał mi jeden siłownik master. W tylnych drzwiach mojego golfa posiadam zepsuty slave. Po zamontowaniu tego mastera pod te same kolory co był slave siłownik działa na odwrót.Po zamianie tych kabli na odwrót to samo.Jak to podpiąć?
Napisz jakie to auto, jeżeli jesteś w stanie to napisz czy są to siłowniki fabryczne czy uiwersalne dokładane. Ewentualnie opisz kolory przewodów wychodzących z siłownika. Sterowanie z mastera odbywa się na 2 przewodach w taki sposób że na jednym podczas zamykania pojawia się np.masa(gdy centralka sterowana jest masą) a na drugim zanika, a przy otwieraniu...
A czy ma ktoś schemacik do tego ustrojstwa?W książce Morawskiego jest jakiś inny - nie pasują kolory przewodów na poszczególnych pinach modułu.
Kolory się zgadzać nie będą raczej na pewno. Siłowniki z reguły sa dwuprzewodowe (slave) i pięcioprzewodowe (master). Czasami master może być rozłożony na dwa osobne bloki: siłownik i przełącznik. Ale siłowniki powinny dać sie podłączyć bez problemu. No, chyba że masz pneumatyczny system, to wtedy zupełnie co innego.
biały i brązowy podłącza wyłącznie do sterowania z pilota te same kolory śą również podłączone do siłowników master zobacz czy dobrze ustawiłeś siłowniki bydz może jak zamykasz nie dokońca przyciąga siłownik
Witam. Zakupiłem ostatnio sterownik model AG194 PODŁĄCZENIE Podłączyłem się do instalacji samochodowej według schematu F2 czyli: kolory BIAŁY/CZARNY i BIAŁY podpiąłem w kabelki BRĄZOWO/BIAŁY-otwieranie i BRĄZOWO/CZERWONY-zamykanie. Tak jak pewien Pan tu radził PROBLEM Problem polega na tym, że siłownik master (lub jego centralka umieszczona gdzieś...
Sprawdzałem i jak chcę otworzyć kluczykiem od strony pasażera to drzwi kierowcy się nie otwierają ,działają tylko drzwi pasażera. Znalazłem siłownik typu master ze sprzęgłem ale tam są inne kolory błękit ,brąz ,czarny, zielony i granat i problem jak teraz dopasować je aby podłączyć w miejsce starego siłownika i jakie obciążenie wybrać 3,5kg ,6kg 8kg?
tak oczywiście moje " przejęzyczenie " master 5 przewodów sprawdzę jeszcze raz biały z brązowym Dodano po 1 i z bolca ( jak ruszam to jest na przemian ) i z pilota ( jak włączam to jest na przemian ) zmieniałem biały z brązowym ale niestety - sprawdzałem różne konfiguracje i na niektórych się tylko podnosiły ale bez drzwi kierowcy a na innych tylko...
Witam czyli mam zamontować siłownik master z 5 przewodami ale jak podłączyć te przewody jakie kolory z jakimi prosiłbym o podpowiedz bo wiem że na siłowniku są biały . brązowy . sterowanie do centralki a zielony i niebieski to plus i minus na przemian żeby zadziałał. a czarny masa proszę o podpowiedz a i jeszcze gdzie można znaleść sterownik oryginalny...
Witam. Mam taki centralny zamek noxon t5 problem w tym, że kolory przewodów siłownika, a kolory przewódów od centralki są całkiem inne i nie wiem co do czego podłączyć, według wszystkich schematów w sieci nie znalazłem nigdzie który przewód jest odpowiednikiem przewodu z siłownika. W wielu tematach przeczytałem, że w modelu noxon t5 nie działa otwieranie...
Witam... W drzwi kierowcy potrzebujesz silownik ze sterowaniem (master) reszta moze byc tylko wykonawcza. Master ma 5 przewodow, te wykonawcze maja 2. Te 2 przewody laczysz rownolegle z oby silownikow, zgodnie kolorami i dajesz do sterownika/alarmu. Trzy pozostale od sterownika master, to przewody od sterowania zamkiem, je takze dajesz do sterownika/alarmu.Jesli...
Witam, Gdzie wpiąć sterownik centralnego zamka chodzi mi o kolory przewodów i gdzie się one znajdują. Rover 414 z 97 roku. Autko posiada fabryczny centralny zamek z alarmem. Siłownik Master w drzwiach kierowcy.
Znajomy poprosił mnie o podłączenie kierunkowskazów w Megane do centralnego zamka. Nie robiłem tego jeszcze, ale wiem o sposobie podłączenia pod siłownik master przez przekaźnik i dwie diody prostownicze. Najprawdopodobniej w Megane ma seryjną centralkę. Tu moje pytanie: czy w seryjnej centralce są już wyjścia na kierunkowskazy? Jeśli tak, to jakiego...
Witam po raz kolejny. Niestety poprzedni wątek poleciał do kosza oraz mi się oberwało więc tym razem jeszcze raz przeczytałem regulamin ogólny oraz działu i sądzę że nie powinno być powodów do usuwania. Problem dotyczy samoczynnego zamykania drzwi. Uniwersalny centralny zamek obsługuje pilot i nie ma znaczenia czy otworzę z pilota czy z kluczyka - po...
witam.mam skodę octavie z alarmem firmy TBL (niefabryczny),alarm ten jest podłączony przez elektryka i działa do tego zestawu alarmu przy kupnie dostałem centralny zamek o nazwie terminator,który to udało mi się zamontować czyli siłowniki z magistralą,podłączając bezpośrednio zasilanie do centralki naciskając rygiel w drzwiach w których mam siłownik...
Witam. Dzięki za zainteresowanie i odpowiedz. Jestem z Oświęcimia. Co do pilota to chyba działa normalnie: zaświeca się dioda na nim i słychać cykanie w centralce koło bezpieczników.. Pozdrawiam EDIT: Czy jak kupię inną centralkę do zamka, będę miał kłopoty z immo....? Mozna ją wymienić na inny model? I czy wystarczy tylko ją podmienić na tych samych...
kolor nibieski i zielony
W uniwersalnej centralce ,podłączenie jest proste. Kolory z siłowników sleve wchodzą teź do mastera/ów,Odłącz białe,czarne i brązowe z obu masterów,podaj na zmianę masę z czarnego na brązowy potem biały. Sprawdzamy to przy zamkniętych drzwiach. Powinien zamknąć lub otworzyć wszystkie. Jak w którychś drzwiach tego nie zrobi to albo ten siłownik padnięty.albo...
Połączenia sygnałowe siłownika master: biały, brązowy, czarny, połączone są z tymi samymi kolorami centralki.
drzwi: sterowany "-" najczęściej w poldku biały z czarnym paskiem odcięcie: nie tak jak myślisz ale, tniesz niebieski po stacyjce, od strony stacyjki na 30 i 86 z przekaźnika razem z żółtym z alarmu, 87a po drugiej stronie niebieskiego ; 85 do alarmu światła stop znajdziesz przy pedale :) fioletowy, 2 i 3 kanał w poldku raczej nie potrzebne syrenke...
Zamień przewód brązowy z białym. Jeżeli nie pomoże, a w drugich drzwiach masz też siłownik master to spróbuj tam zamienić brązowy z białym. A jeżeli przewody są innego koloru to musisz zamienić te które wyzwalają masą siłowniki.
Po co zakłądać drugi zamek jak oryginał jest dobry, masz pewnie uszkodzoną krańcówkę zamykania drzwi (te od światła) albo mikrowyłączniki od zamka (od wkładlki zamka). Czy siłowniki wymianiałeś, czy te kolory przewodów są oryginalne z fiata czy to kolory nowych siłowników. Kupiłeś cały zamek czy tylko sterownika zamka na pilota. Bo BX30 to tylko sterownik...
Ztego co czytałem i rozmawiałem to jest możliwość podłączenia tego siłownika. A jak bym wymontował drugi siłownik sterujący z drzwi pasażera i zamontował tam zwykły a ten sterujący zamontował w drzwi od kierowcy?? Dodano po 26 Czy mógł bym jeszcze prosić o opis przewodów siłownika master, u mnie są takie kolory: -brązowy -biały -zielony -niebieski -czarny
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
Nie wiem, czego nie rozumiesz? W odpowiednie zaciski- podłączasz przewody o kolorach opisanych z boku w kilku językach. Podanie napięcia na kolory blue i black powoduje ruch w górę, a blue i brown ruch w dół.
Uniwersalne zamki mają standardowe oznaczenia kolorów: czerwony - plus, czarny - masa, zielony, niebieski - do silników siłowników, brązowy, biały - impulsy sterujące. Przewody brązowy i biały mogą być zdublowane by ułatwić podpięcie mastera i alarmu. Zresztą otwórz tą centralkę, to sie przekonasz, ze najpewniej są w niej zwarte.
Prawdopodobnie nie jest to sterownik zamka centralnego, a moduł zamka centralnego ze sterowaniem zarówno pilotami jak i z kluczyka w drzwiach. Kolory przewodów w takich sterownikach: - czarny to masa, czerwony to stałe +12V, - zielony i niebieski bezpośrednio do silniczków w siłownikach, - biały i brązowy do przełącznika siłownika (ów) master czyli...
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
Witam!! Kupiłem na giełdzie 2 siłowniki do centralnego zamka, oba sterujące-master.Chcę podłączyć to do Forda Fiesty.Siłowniki posiadają 5 wyprowadzeń i są to kable: czarny, brązowy, biały, niebieski, zielony. Proszę o info który kolor jest do czego? albo jakiś schemacik.
To przepraszam za niezbyt jasną wypowiedź i już się poprawiam. Kupiłem alarm wraz z centralnym zamkiem ( 2 siłowniki master w komplecie ) z firmy Bloker. Na samym początku miałem podłączony sam alarm. Ostatnio jednak postanowiłem podłączyć centralny zamek. Sposób podłączenia : z centralki CZ podłączyłem do centralki alarmu przewód otwarcia i zamknięcia...
tak ale zestaw centralnego zamka który pokazałeś z aukcji alleggo zawiera już sterownik który po odebraniu impulsu - z siłownika master (tego w drzwiach kierowcy) podaje sygnał prądowy otwierając lub zamykając resztę zamków. Tak więc jedyne cop trzeba zrobić to połączyć przewody sterujące z alarmu z przewodami którymi siłownik w drzwiach kierowcy podaje...
Jeżeli masz komplet c centralką i wiązką to wszystkie kable są oznaczone kolorami, zarówno te od siłowników jak i te w wiązce . Łączysz je ze sobą kolorami i wszystko.
Faktycznie ten TOP32 jest łatwiejszy. Ja nerwowy? Skąd. Ja trochę zmęczony jestem... Pytać możesz śmiało. W tym topie chyba nawet kolory przewodów są zgodne z tymi w siłownikach. Więc łączysz wszystko po kolorach i uruchamiasz. Powinno działać z kluczyka. Musisz pamiętać o właściwym ustawieniu mastera, bo będzie ci zamek wariował. I do działającego...
Jak najbardziej się ten wyłącznik nadaje bo jest chwilowy, tylko są ich dwa rodzaje: z podświetleniem i bez. Ten z podświetlanieniem nie potrzebuje dwóch mas tylko piate złącze wykorzystuje właśnie na światełko. Schemat podłączenia takiego bez podświetlenia -> https://powerwindowswitch.blogspot.com/2... Niestety...
Dwa kabelki to zasilanie silnika (niebieski i zielony), jeden to masa (czarny) i dwa pozostałe (biały i brązowy) to sterowanie centralką. Kolory w nawiasach to kolory z jakimi ja mam doczynienia w siłownikach których używam.
Z tego co wiem to w Punto MKII centralnym oryginalnym zamkiem zawiaduje BCM. Ta centralka ze zdjęcia jakaś chyba uniwersalna jest - radiowa ale przewody standardowe kolory jak w każdej uniwersalnej. Czerwony - Plus stały czarny masa zielony i granatowy - otwieranie i zamykanie siłownika slave/master brązowy i biały- do sterownika master (w drzwiach...
Przedniego siedzenia nie musisz wyciągać, dobrze natomiast wyrwać nakładkę słupka albo przynajmniej tą dolną, plastikową część. Miejsce o którym piszę jest w plastikowym kanaliku kablowym i bez odchylenia wykładziny nie jest widoczne. Będzie to około 15-20 cm przed blachą stanowiącą podstawę tylnego siedzenia. Schodzi się w tym miejscu kilka przewodów...
Witam, Podłączałem ostatnio centralke alarmową jak w temacie w beemce e30 '90 rok. Z nią nie było żadnych problemów a te zaczeły się w momencie podpinania centralnego zamka. Zacznę od tego że jest to wersja nadwozia coupe i są zamontowane następujące siłowniki: - w drzwiach kierowcy siłownik MASTER (uniwersalny, dokupowany, jeden z tych najprostszych...
przy siłowniku master jest pięć kabelków,standartowe kolory to czarny -masa,brązowy i biały to sterujące ze switcha łaczącego je z czarnym[masa podawana na brązowy przy zamknięciu i biały przy otwarciu].zielony i niebieski to przewody wykonawcze silniczka,w twoim przypadku problem może stanowić rozregulowanie skoku siłownika master[a dokładnie wbudowanego...
Nowa centralna jest uboga i gdy podłączysz do niej siłowniki to stracisz sterowanie centralnego zamka z wkładki zamka. Można to obejść wykorzystując do sterowania centralkę którą masz teraz w aucie - ona będzie sterowała siłownikami a nowa centralka będzie sterowała starą przez co działać będzie sterowanie z kluczyka. Stara centralka ma zapewne tak...
witam! mam ventralny zamek tzn wydarty z innego rozbitego auta! zamek jest uniwersalny ale nie wiem jak podlaczy do centralki sterujecaj silowniki a przede wszystkim mastera! na centralce jest: plus minus M1 M2 2 3 - takie sa wejscia na centralece a ja juz sie nakombionowalem i nie mam juz glowy! pomozcie jak podlaczyc silownik master i slave do tej...
Witam. Miałem do tej pory w samochodzie centralny zamek firmy "no name" dokładany bo w wyposażeniu nie było. Teraz chciałem mieć dwa zamki mastery (samochód jest 2 drzwiowy) kupiłem odpowiednie siłowniki podłączyłem wszystko kolorami jak na schemacie. http://obrazki.elektroda.pl/1593141100_1... Kiedy podłączyłem do centralki zasilanie...
Mam malutki problem z kabelkami. Kupiłem nowy siłownik master. Ma pięć kabelków: niebieski, zielony, brązowy, biały, czarny. W samochodzie(Opel Vectra A) też jest 5 kabelków, ale inne kolory: czerwono-czarny, niebiesko-czarny, brązowy, żółto-czarny i biało-brązowy. Jak to połączyć poprawnie, aby nie uszkodzić urządzenia?Oświećcie mnie!
Witam chcialbym sie podlaczyc do tematu mam rowniez centralke firmy noxon nie wiem jaki to model :P ale kupilem ja za 200 zl :D I tu mam takie pytanie ja wogole nie lapie sie na tych schematach chodzi mi o kolory kabli :D A wiec moje pytanie wyglada tak mam master silowniki w drzwiach i chcialem podlaczyc slave w bagazniku . Na pilocie mam 3 guziki...
Niebieski i zielony to szczotki silniczka.Pozostałe jak sądzę słuzą do sterowania(to siłownik master)Mozesz tymi trzema pozostałymi kombinować z czrnym,białym,brązowym az zadziała.Raczej nic nie uszkodzisz.
W takim razie skoro doszedłeś do tego etapu to dalsza naprawa niepowinna sprawić ci większch kłopotów. Załączam fotke na której masz ten mikrostyczek. Kolory kabelków to: czarny-do masy brązowy,biały-te kabelki to otwieranie i zamykanie poprzez zwieranie do masy. Pozdr.
Witam, od kilku dni zapragnąłem założyć sobie w mojej Yarisce centralny zamek. Widziałem przewody wchodzące do każdych drzwi, choć w samych drzwiach nic "na prąd" nie ma, bo szyba na korbkę i głośników brak. Postanowiłem zdjąć boczki i ujrzałem instalację oraz zamontowane "niefabrycznie" siłowniki. Siłowniki master były odłączone od strony kierowcy...
siłownik kolory kolory master master kolory
fałszywy płomień telewizor thomson niebieski awaria suszarka
kabel brake radio grzałka indesit
Pompa hydrauliczna dusi silnik koparki - przyczyny i diagnostyka Dmuchawa załącza się, ale nie wchodzi na obroty - przyczyny i rozwiązania