witam częsta usterka tego modelu, wycierają się trybki w siłowniku zamka w drzwiach tylnych do wymiany jest cały zamek siłownik jest wbudowany wewnątrz
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
Na alledrogo całe zamki z siłownikiem od 50 zł.
http://obrazki.elektroda.pl/5259391000_1... http://obrazki.elektroda.pl/5259391000_1...
Film pokazuje bezpośrednie sterowanie siłownikiem zamka w drzwiach kierowcy. Odcina się wtedy przewody idące od siłownika do BSI. Traci się jednocześnie możliwość zamykania i otwierania zamka centralnego kluczykiem w drzwiach kierowcy. Wydaje mi się, że łatwiej jest odnaleźć dwa przewody przy BSI, przeciąć je i podłączyć według schematu, który wcześniej...
Serwomechanizmy są bardzo mocne, standardowo mają obrót 60° lub 90°, przy szerokości impulsu od 1-2 ms. Jednak można je sterować impulsami od 0,5 ms do nawet 3 ms. Wtedy mają kąt obrotu 170°, lub nawet 270°. Myślę, że nie ma potrzeby abym opisywał jak one działają. Poczytaj w internecie o tym, jest tego bardzo dużo. Np. tu: https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&...
przypomniało mi sie że nie trzeba ciągnąć kabelków gdyż są pod są ju z w drzwiach
troche nie rozumiem tego schematu co jest co i jak to zrobic Zdjęcie zapożyczyłeś ze starego tematu o HRV: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Zamieść swoje zdjęcia wiązki przewodów sterownika i wiązki wchodzącej do siłownika zamka drzwi kierowcy. Sprawdź czy masz ten sam układ połączeń jak na schemacie: https://obrazki.elektroda.pl/9446390400_...
Oryginalnie są specjalne wsporniki z blachy pod siłowniki centralnego zamka. W drzwiach są pod te wsporniki gotowe otwory. Spróbuj gdzieś to podejrzeć, bo to jest bardzo pomocne. Szczególnie kłopotliwe jest ustawienie siłowników w tylnych drzwiach, ponieważ potrzebna jest tam dość duża siła i trzeba starannie wyregulować cięgna zamków. Może okazać się,...
Kaseta zamka przystosowana do siłownków specjalizowanych tak jak w Sienach i inch.Wiecej dowiesz sie pod nr tel który wysyłam na pw
Możesz go spokojnie odkręcać. I podstawić zamiast niego siłownik uniwersalny. Nawet cięgno zostawisz oryginalne. Ewentualnie do otworów po oryginalnym siłowniku przykręć blaszkę montażową, a siłownik uniwersalny niżej (jeśli będzie za długi). Ja w oplach tak robiłem, ze górny otwór w siłowniku to dolny otwór w stelażu, a blaszkę przykręcałem do stelaża...
Sprawdź ciągłość przewodów między sterownikiem zamka centralnego a siłownikiem drzwi, myślę że kabel może być gdzieś przerwany.
Siłownik, bądź przewody w przelotce do drzwi.
Uszkodzony silniczek siłownika drzwi pasażera.
Wymiana nie jest ciężka (dopóki da się otworzyć drzwi ;) ), ale moduł zamka jest nierozbieralny, tylko wymiana w całości. Wszystko jest przy "zatrzasku" zamka, nie ma żadnych zewnętrznych czujników ani siłowników.
W polonezach z reguły w tylnych drzwiach montuje się właśnie siłowniki 6 kg, bo te zamki chodzą dość ciężko. Tak więc możesz zmienić tylko tylne siłowniki na mocniejsze, a przednie drzwi na razie zostaw i poczekaj do zimy.
Jeśli instalacja sprawna to padnięty siłownik zamka drzwi kierowcy.
W nexii fabrycznie jest taki czarny pseudosiłownik ze switchami wewnątrz, ten dokładany po prostu mechanicznie steruje tym oryginalnym. W tym samochodzie można również zmodyfikować instalację siłownikiem pięcioprzewodowym, wyrzucając oryginalny switch i łącząc z jego przewodami przewody sterujące i masę siłownika dokładanego [ oraz sterowanie minusem...
o ile pamiętam siłownik jest zamontowany na szajsmetalowym wsporniku prostopadle do kasety zamka, da radę podmienić na uniwersalny master
Myślę, że w zamku drzwi kierowcy nie ma siłownika tylko samo sterowanie pozostałymi zamkami w drzwiach, stąd 3 kable z zamka-masa,otwórz i zamknij. Drzwi kierowcy zamykasz/otwierasz mechanicznie poprzez przekręcanie klucza, reszta drzwi zamyka się/otwiera już elektrycznie Jeśli tak jest to musisz w drzwiach zamontować uniwersalny siłownik zamka i wysterować...
Wyjmij bezpiecznik od sterownika centralnym zamkiem i otworzysz drzwi normalnie od środka. Masz albo przerwane kable w wiązce w prawych dziwach przód lub zamek do wymiany .
Z jakiego powodu nie chcesz zastosować siłownika centralnego zamka ?
Miałem taki przypadek w vectrze B ze spalonymi wszystkimi siłownikami łącznie z pokrywą bagażnika i wlewem paliwa. Po oględzinach sterownika centralnego zamka okazało się że w przekaźniku rozleciała się kotwiczka ze stykami i prąd poszedł w siłowniki.
Jeżeli temat jeszcze aktualny, sugeruję sprawdzenie siłownika zamka drzwi od kierowcy. Kluczem trzeba mocniej przekręcić aby otworzyć zamek mechanicznie ponieważ siłownik nie działa. Może też być kwestia przełamanego (przerwy) przewodu zasilającego siłownik tych drzwi.
Może być uszkodzony siłownik sterujący (master) w drzwiach kierowcy bądź pasażera.Pomimo że zamek jest otwarty siłownik podaje sygnał że zamek jest zamknięty i wysyła informację do centrali żeby zamknęła zamek,lub odwrotnie auto próbuje zamknąć zamki (jeżeli ma funkcję antyporwaniową ) ale któryś siłownik daje informację o otwarciu. Proponuję zacząć...
Ja w lt35 (sprinter) demontuje kasetę zamka rozprostowuję oryginalną blaszkę do zaczepienia oryginalnego siłownika i za zgięciem wiercę otwór fi3,5 i za ten otwór zaczepiam cięgno siłownika uniwersalnego (najlepiej zastosować siłowniki 6kg, 3,5kg też dadzą radę, ale trzeba dobrze "rozruszać" kasetę zamka i linkę cięgna). W drzwiach odsuwanych powiększam...
Siłownik uniwersalny ma 5 przewodów. Zielony i niebieski podłączone są do silniczka w siłowniku. Możesz podłączyć najpierw tylko te dwa przewody i sprawdzić czy działa z pilota. Zamiast siłownika możesz również podłączyć żarówkę 12V. Powinna zaświecać się gdy pracuje drugi siłownik. Pozostałe przewody do siłownika: czarny (centralka podaje nim masę...
Tak samo. Na styczniku w drzwiach.
Może to ci pomoże http://forum.opel24.com/demontaz-zamka-w...
Zdemontuj tapicerki drzwi, zdemontuj zamek z siłownikiem. Wszystkie cięgna wyczyść ze starego smaru z kurzem i zabezpiecz nową warstwą smaru. Rozbierz siłownik centralnego zamka i zamek, usuń stary gęsty smar, zabezpiecz nową warstwą "białego" smaru.
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
Nie bardzo rozumiem, co ma odbijanie zamków do wygaszenia oświetlenia kabiny. Jeśli masz alarm Bloker z 5-ma zworkami to przestaw zworkę odpowiedzialną za czas uzbrajania wejść drzwiowych na długi (25-27s). W przypadku alarmów bez możliwości wydłużenia czasu uzbrajania stosuje się diody prostownicze, ale po 2 sztuki na każde drzwi. https://obrazki.elektroda.pl/5580673700_...
Zaopatrzyć się w schemat centralnego zamka i na podstawie schematu sprawdzić czy siłownik w zamku dostaje zasilanie oraz czy krańcówka drzwi w zamku pracuje prawidłowo
Uszkodzony siłownik.
Sa spinki bardzo kruche, przewaznie sie lamia i trzeba wymieniac. Zanim zabierzesz sie do zdejmowania tapicerek uruchom silnik na 20 minut i wlacz pelne ogrzewanie, obieg wewnetrzny i nadmuch na maksa. Jak juz bedzie w srodku goraco, wjedz do ogrzewanego garazu i tam rozbieraj - plastiki sa niestety kruche. Objaw jaki opisujesz wskazuje na wewnetrzne...
Odnośnie zamka centralnego to zerknij na siłownik w drzwiach - tam może być z nim problem - po prostu wysyła głupie sygnały.
W Kia Picanto 1-generacji, należy zamontować brakujący siłownik centralnego zamka w drzwiach kierowcy. Dodatkowym pilotowym sterownikiem centralnego zamka sterujesz wtedy ten dołożony siłownik a oryginalna instalacja "załatwia" pozostałe drzwi.
Zawsze jakaś opcja jest. Małe autko nie trzeba daleko sięgać do drugich drzwi.
Dzięki za info co do zamka. Jesteś w stanie powiedzieć, jak wygląda sprawa zamek - kluczyk ? Zamek na kluczyk jest osobnym elementem, czy wymieniając zamek z siłownikiem, też tracimy możliwość otwierania drzwi z dotychczasowego kluczyka ? Wymiana zamka nie wiąze się z nowym kluczykiem .
uszkodzony mikrowyłącznik w siłowniku
Miałem tak samo, wypadła wtyczka z siłownika w drzwiach kierowcy.
Cześć Zakładałem do mojej Dacii Dokker centralny zamek uniwersalny. Wszystko działa super poza tylnymi drzwiami. Siłownik centralnego zamka reaguje ale wygląda tak jak by nie mógł przełamać zamka tak żeby doszło do zamknięcia/otwarcia. Czy powodem tego może być za krótki skok siłownika? Czy może siłownik jest za słaby? Według deklaracji producenta siłownik...
To dział bram nie autoalarmów.... Ale łączysz siłownik centralnego zamka drzwi pomiędzy Fioletowy i Zielono biały? PROXIMILIAN
Do sprawdzenia sygnał z alarmu. Do sprawdzenia siłownik zamka drzwi kierowcy.
Dziękuję bardzo, jutro biorę się za montaż. Podpowiedz jeszcze gdzie znajdę sygnały z siłowników zamka, drzwi kierowcy. Szukać w przelotce do słupka? Potrzebuję sygnał do wysterowania załącz/wyłącz.
Nie działa jeden z siłowników zamka drzwi - najprawdopodobniej jest uszkodzony - czy Omega A ma takie same siłowniki jak Vectra A - bo oferują mi właśnie od Omegi ... kto wie? Za informację z góry dziękuję...
Widocznie siłownik w zamku drzwi pasażera nie przekazuje napędu do zamka, zamykając te drzwi kluczem, robisz to mechanicznie (w zamku od strony kierowcy na kluczyku czuć, że siłownik "pomaga")
Witam w tym aucie rozwiązane jest to tak że całym centralnym zamkiem steruje siłownik umieszczony w drzwiach kierowcy, nie ma innego sterownika .Żeby podłączyc sterowanie pilotem trzeba zamontowac dodatkowy siłownik w drzwiach kierowcy i podłączyc go do sterownika z pilotami. Pozdrawiam
Załóż siłownik SLAVE podłączony bezpośrednio do alarmu i powinno banglać (o ile ruszając cięgłem zamka kierowcy uruchamiasz siłowniki w pozostałych drzwiach). Centralny z kluczyka będzie działał w dalszym ciągu bo przecież nie demontujesz orginalnego przełącznika w drzwiach kierowcy.
Zloty60 napisz gdzie mieszkasz, a może na forum się znajdzie chętny do zamontowania ci centralnego zamka, na forum elektrody jest naprawde dużo dobrych fachowców, jeżeli chodzi o linki które prosiłeś to będzie napewno problem, nikt nie jest wstanie zapamiętać każdej budowy(konstrukcji)drzwi w danym samochodzie bo tego jest sporo, ale jak kupisz zestaw...
jeżeli działa to może tak być, ale wiem z własnego doświadczenia że zamontowanie siłownika w tylnych drzwiach w ibizie graniczy z cudem :D
W A -klasie najczęściej ulega uszkodzeniu siłownik pneumatyczny drzwi bagażnika.Uszkodzeniu ulega gumowa membrana w siłowniku.
Ma ktoś pinout wtyczki 6 i 7 pin zamka drzwi?
NTY produkty tej firmy to same buble zwłaszcza EGR-y, wyprzęgniki i siłowniki sprzęgła, zamki drzwi czy przepustnice, dalej wystrzegać się firmy Kamoka bo to przepakowywane produkty z Chin i Pakistanu . Wiele by można pisać o podrabianych świecach Bosch czy tarczach Brembo itp.
Kasowanie błędów i odczyt błędów, to nie koniec diagnostyki. odczytałeś parametry jakie widzi sterownik z zamków drzwi ? Czy fabryczny sterownik centralnego zamka "widzi" zablokowane i odblokowane wszystkie drzwi ? Przy odblokowanych fizycznie wszystkich drzwiach i próbie ich zablokowania pilotem, sterownik musi otrzymać właściwą odpowiedź z drzwi o...
wystarczy,że w jednym i zamek będzie głupiał,rozbierz drzwi,cięgno siłownika będzie podpięte pod oryginalne za pomocą kostki łaczeniowej,popuść ją i wypośrodkuj skok siłownika[switcha wewnątrz]
Najprawdopodobniej uszkodzeniu uległ zamek zintegrowany z siłownikiem. W takim tylko wymiana w/w elementu. Aby otworzyć drzwi musisz najpierw zdjąć delikatnie tapicerkę oraz blachę. Następnie łamiąc plastikową obudowę zamka wysypać jego zawartość odblokować drzwi.
raczej tak bo w oryginale wysuwa się taki metalowy pręt ( jak się kupuje siłownik to dodają taką szprychę)
Jak zdemontować poszycie drzwi, w celu usunięcia siłownika drzwi zamka centralnego Honda Civic trzydrzwiowa VII generacji
Po prostu podłącz sobie sterowanie siłownika tylnej klapy od innego siłownika drzwi.
Witam na początek proponuje sprawdzić wiązkę pomiędzy samochodem a drzwiami w miejscu gdzie wiązka jest poprowadzona w gumie.Opis wtyczek siłowników łatwo w necie znależć. Najczęściej zamek zamyka i otwiera bo nie ma potwierdzenia ze wszystkie drzwi są zamknięta to tak na wypadek gdybyś któreś drzwi nie zamknął "mechaniczne" wydał komendę do zaryglowania...
Raczej w siłowniku prawych drzwi.
Witam. Wszystko chodzi już ok. Przy słupku od strony kierowcy wpiołem sie w dwa przewody siłownika zamka drzwi. Sterowanie jest (+) dlatego zastosować trzeba było dwa przekaźniki. Pozdrowienia dla wszystkich.
blach nie ruszaj bo będą cyrki z mechanizmem szyb,przednie drzwi -siłownik kręcisz do blachy pod oryginalnym cięgnem w zasadzie na dole drzwi prawie na pełnej długości cięgna,tylne drzwi-siłownik nad cięgnem mniej wiecej w połowie drzwi,jest tam taka wytłoczka w tapicerce.
1. To też poleci do kosza, jeśli nie wstawisz poprawnie zdjęć. Instrukcja na górze działu. Każdego. 2. W autach azjatyckich, wyposażonych standardowo w centralny zamek z kluczyka, w drzwiach kierowcy nie było siłownika. Bo po co, skoro i tak otwierane kluczykiem. Częstą praktyką instalatorów było dokładanie siłownika i sterowanie tylko nim z alarmu/radiosterownika....
Podmien może zamek z innych drzwi, może on być przyczyną usterki.
Na 99% uszkodzony siłownik PP drzwi lub kable do niego
01560 - Passenger Door 01560 - Drzwi pasażera: Nie będzie De-Safe Możliwe przyczyny Okablowanie / złącza z / do siłowników zamek centralny (Safe): Drzwi pasażera (F221) wadliwy Siłownik Zamek Centralny (Safe): Drzwi pasażera (F221) wadliwy Możliwe rozwiązania Sprawdzić okablowanie / złącza z / do siłowników zamek centralny (Safe): drzwi pasażera (F221)...
Założyłem centralny zamek 4D. Jeden master. Siłowniki przykręcone do standardowych otworów w drzwiach. Problem polega na tym, że siłowniki w tylnych drzwiach nie mają siły zamykać. Otwieranie działa dobrze. Jest jakiś sposób, żeby tylny zamek lżej chodził ? Może jakieś nietypowe mocowanie siłowników i pręcików ? Mam uniwersalny centralny zamek.
Wygląda na usterkę mechaniczną w obrębie siłownika. Zrzucaj tapicerkę.
Pewnie wszystko zależy od modelu pojazdu i rocznika Pewnie tak, a sam pokusiłeś się dając nam jedynie rocznik. Schematy są np. tu: https://cardiagn.com/2010-kia-picanto-1-... Z tego co widzę, to zamkami steruje BCM, a czy masz, czy nie siłownik w drzwiach kierowcy, to możesz sam sprawdzić.
Najpierw piszesz o zamku pionowym teraz o poziomym. Poziomy ma sens tylko w przypadku bram jednoskrzydłowych gdzie skrzydło bramy jest domykane do słupka. Wyobraź sobie drzwi dwuskrzydłowe zamknięte tylko na klamkę. Czy zamek w tych drzwiach ma sens?
Rozebrać prawy próg aby dostać się do modułu zamka,wypiąć wtyczkę z niego,podać "'na krótko"zasilanie na siłowniki.Padł moduł w pozycji ryglowanie dlatego od środka nie otworzysz i dlatego wszystkie naraz prawdopodobnie.Zdarzały się takie przypadki ale jak wyżej napisałem łatwo otworzyć.Skrajny przypadek to zapieczone wszystkie siłowniki.
Więc udaj się do kogoś, kto sprawdzi ci podłączenie przewodu ,,wyłączenie,, Najprawdopodobniej brak zasilania siłownika zamka drzwi kierowcy i nie wyłącza alarmu. Swoją drogą, kto był na tyle mądry, żeby wsadzić bezpilotówkę sterowaną z klucza?
Bo w klapie nie ma sterowania zamkiem, tylko siłownik i tak ma być
Dopinasz się z nowym siłownikiem do istniejącej instalacji centralnego zamka, przy znalezionej centralce, lub przy drzwiach, tam gdzie siedzi już taki podobny siłownik. Centralny otworzy i zamknie > przekręci kluczyk za Ciebie. Dorabiasz sobie własny włącznik do otwierania gdy siłownik będzie tylko coś wciskał- tylko otwierał. To tak jak dodatkowy kanał...
Odłączyłem zamek kierowcy-jest OK W drzwiach kierowcy masz siłownik master i podajesz sterowanie na kable (pewnie brązowy i biały) z tego siłownika zamiast na kable sterujące centralki zamka. Zrób zdjęcie centralki sterującej siłownikami w drzwiach i wrzuć na forum
To przełożysz siłownik zamka ze starych drzwi i będzie działać
Dzięki. Zauważyłem to na mrozie, jak temp jest dodatnia to problem ustępuje. Rozepne kostkę w drzwiach, psikne kontaktem na styki. Jak nie pomoże to wymiana zamka. Ps. Zamek jest zespolony z słownikiem centralnego, czy są osobno zamek i siłownik?
A próbowałeś podpiąć to przy zamku.
Dla potomnych - wymagany montaż dodatkowego siłownika . W drzwiach kierowcy brak siłownika . Kierunki to zielony i niebieski z kropeczkami pod kierownicą . Instalacja szybka i bezproblemowa . Siłownik podłączamy w zamek drzwi kierowcy w dodatkowe ucho na ruchomym wahaczu . Pozdrawiam .
Myślę że problem jest z mikrowyłącznikiem w zamku tych drzwi.
W sterowniku centralki jest miejsce na takie przewody? Nie. Sprawdź też swoje połączenia przewodów, może coś czasami nie łączy. Sprawdź w drzwiach kierowcy, czy w ogóle jest siłownik od zamka drzwi.
rozwiązałem problem mianowicie pomogła wymiana siłownika centralnego zamka owych drzwi. dostęp do siłownika okropny cale drzwi trzeba rozbebeszyć łącznie z wyjęciem szyby. dziekuje za sugestie i pozdrawiam
Zgaduję że obecnie problem może być i w centralce i w drzwiach. Centralka przestała przeciążać zasilanie po "obstukaniu " więc nadal podejrzewam że któryś bierny styk przekaźnika może (się kleić) i przewodzić w stanie spoczynku,więc jest do naprawy bądź wymiany. Siłownik w drzwiach pasażera (jeżeli ma funkcję sterowania ) pomimo otwarcia zamka daje...
Miałem podobny problem w siłowniku od centralnego zamka w drzwiach meganki. Powodem był słaby kontakt między stykami silniczka i stykami w obudowie siłownika.
Siłowniki masz w drzwiach czy dopiero będziesz je montował?Chodzi ci o sterowanie już istniejącymi w zamkach siłownikami czy masz zamiar montować dodatkowe siłowniki?Bo jak będziesz zakładał nowe to składasz to jak lego.Plus i minus możesz brać śmiało z zapalniczki
audi a4 nie działa jeden siłownik centranego zamka w drzwiach kierowcy może ktoś walczył z czymś takim audi 2001 rok kable w przejściu dobre nie ma napięcia na siłownik szyna chyba ok bo wszystko się steruje szyby zamek itd. zamykanie pilotem ok nie zamykają się tylko drzwi kierowcy
centralny zamek drzwi Wymieniasz kasety zamka drzwi na "elektryczne" lub do swoich dokładasz dedykowany mikrosilnik. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... lub montujesz na wspornikach uniwersalne siłowniki zamka: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... klapy bagażnika Montujesz...
Witam, Mam problem z zamkiem centralnym w drzwiach kierowcy, samochód kupiłem juz z wadą zamykania drzwi poprzez pilota (otwiera sie i zamyka) problemem jest brak reakcji siłownika u kierowcy, wszystkie inne drzwi działają Prawidłowo. Przeczytałem masę tematów tego typu ale nie znalazłem odpowiedzi, kupiłem z innego auta drugi zamek ale siłownik dalej...
Zgadza się nie ma sterownika do siłowników ale to nie problem mozna to złożyć na dwóch przekażnikach i będzie chodziło tylko wtedy nie będzie opcji zamykania i otwierania wszystkich drzwi z kluczyka.
Może to pomoże niestety tabelkę rozbiło czytaj liniami zamek przednich prawych drzwi złącze 6207 nr przewoduprzyporządkowanie złącze 9Pinzłącze 6Pin 6202silnik 2 3 6212silnik 7 5 8612CPO * 6 1 6293styk zamka3 6 M6207masa 4 2 * stycznik otwartych drzwi
Problem jest taki że trzeba ściągnąć tapicerkę z drzwi które nie chcą się otworzyć. Nic nie da wpinanie się w przewody w słupku bo zamek jest podpięty do modułu komfortu który jest w drzwiach, więc przewody od zamka (siłownika) nie wychodzą na zewnątrz drzwi. Jeżeli działa szyba w drzwiach to problem będzie w zamku, jeżeli szyba nie działa to można...
Witam Pytanie do ,,alarmiarzy"-czy ten rocznik Hondy ma silownik centralnego zamka w drzwiach kierowcy czy tylko samo sterowanie???.Przy okazji jak ktos by pamietal kolory przewodow ni czy streowanie ,,+" czy ,,-"..:) Pozdrawiam Mariusz
W drzwiach kierowcy jest siłownik??
Siłownik zamka w tych drzwiach, które się nie otwierają zapewne kończy żywota. Miałem to samo lata temu w Nexii - kupiłem jakiś zestaw uniwersalny na znanym portalu aukcyjnym i działało bez problemu (trzeba zwrócić uwagę na obciążenie zamka, bo są sprzedawane o różnej "mocy").
Na zasilaniu siłownika musisz po prostu zamienić przewody + z -. Jeżeli wiesz gdzie jest centralka to najlepiej przy niej (a może ktoś odwrotnie włożył wtykę tego siłownika przy centralce.
Sprawdzałem, w bagażniku napięcie jest w przewodach zasilających silniczek(podczas tych pyknięć) Podłącz w to miejsce nie miernik, tylko żarówkę 12V/21W i zobacz czy "błyska" podczas zamykania i otwierania samochodu pilotem. Jeżeli tak - to siłowniki / zamki / instalacja drzwi do naprawy/wymiany Jeżeli nie, to masz problem z zasilaniem 12V lub masą...
Dołożyć siłownik w zamek drzwi kierowcy bo Koreany to chytrusy
Może pada siłownik.Może kostka się z niego wypięła albo przewody między drzwiami a słupkiem się przerwały.Rozbierz drzwi i i zobacz czy dochodzi napięcie do siłownika?Będziesz miał wtedy odpowiedź.
punto siłownik zamka drzwi drzwi siłownik siłownik drzwi
fujitsu amilo czarny ekran szukanie stacji radiowych instrukcja chińskiego radia
protokol pomiarow energii zgrzewarka transformatorowa
Zmywarka buczy mimo wyłączenia - co robić? Kamery Tuya - zapis do własnej chmury lub NAS