Dwie możliwości. Zaciąga lewe powietrze, albo nie trzymają zaworki w pompie. Od detergentów idą dwa wężyki do pompy, zaślepiłeś oba? Może też zaciągać lewe powietrze przez niedokręcony filtr ssący lub źle złożony (wkład wpada pod uszczelkę). Mógł wpaść piasek pod zaworki w pompie, albo pękła sprężynka od zaworka.
Pływak do wymiany ślizg traci kontakt z opornicą i wcale się nie buja tylko po prostu idzie na maksa. A jak złapię kontakt to znowu pokazuje.
Czy zaplikowanie WD40 w linke od strony licznika ma sens czy wymiana jej calej ??jak jest jej cena :/ i jak sobie poradzic z jej montazem aby to mialo rece i nogi niemowiac juz o glowie :P Wymień na nową linkę razem z pancerzem,bez żadnych prowizorek bo to z reguły jest na krótko a jak będzie uszkodzony pancerz to samo smarowanie nic Tobie nie da,wiesz...
Sprawdź przekaźnik zasilający sterownik silnika, oraz kostkę stacyjki. Upewnij się, czy napięcie dochodzi.
Radze wymienić Swiece zapłonowe na jedno iskrowe. Jak to nie pomorze to zobaczyć wiązke przewodów która idzie za filtrem powierza,poprostu gnije. Woda która zpływa z podszybia dostaje sie do wiązki tam pażera przewody.Trzeba rozciąć wiazke i osuczyć,później tylko związać opaską i ją podnieść wyżej.
Peugeot 205 to pewnie stara konstrukcja, więc i pewnie licznik na linkę. Wyciągnij licznik, wyciągnij linkę, wysmaruj ją, mechanizm z licznika też troszkę naoliw. Drgania i buczenie pamiętam z malucha, wtedy pomagało smarowanie.
Na 90% zegar do wymiany (pęknięta sprężynka utrzymująca wskazówke), ale warto sprawdzić linkę czy nie przyciera lub nie jest zbyt mocno zagięta w którymś miejscu.
W układzie jest jeszcze zawór regulujący ciśnienie oleju (rodzaj zaworu bezpieczeństwa ograniczający maksymalne ciśnienie w układzie ) i on też czasem potrafi pracować skokowo. Same elementy wirujące smarowane mogą mieć różnice (na górne panewki są z rowkiem a dolne nie). W nowoczesnych silnikach ciśnienie oleju nieraz steruje praca zmiennych faz rozrządu...
Rok 2001 1.4 tdi 75km a predkościomierz ani drgnie i wskazówka sie buja Dodano po 1 oczywiście wskazówka paliwa
Witam zauważyłem pewną dziwną rzecz: czasami stojąc na światłach wskazówka prędkościomierza podskakuje mi do około 15km/h i natychmiast wraca do zera. Dzieje się tak parę razy dziennie. Co może być przyczyną?
Może być i to i to. Zacznij od miejsca, z którego jest brany sygnał, często alternator.
Dlaczego masz takie duże ciśnienie oleju? Na starym zegarze też tyle pokazywał i też tak skakała wskazówka?
A gdzie trzeba podać tą mase???
też tak myślę ... tzn kontaktować to OK wszycho dobrze poskręcane myślę ze przy drugim ściąganiu ten "szpikulec" za bardzo odgiąłem w bok i w środku coś się pokitrało..... i pytanie czy po rozebraniu silniczka da się coś ustalić? albo pozyglować na boki "szpikulcem od wskazówki ..? Może jakoś wróci do normy?
Przydało by się jeszcze odczytać błędy z tachografu za pomocą przyrządu do kalibracji (np. błędy na lini can). Ale nigdy nie spotkałem się z tym by po wymianie całej wiązki i NOWEGO impulsatora nadal generował impulsy. Magnes był przykładany ?
Mam problem z VOLVO FH12 z 2001r. Auto traci moc, obranicza obroty i skacze wskazówka od prędkościomierza. Co jakiś czas nachodzi go owe ograniczenie mocy. Średnio 2, 3 razy dziennie. Prosze o pomoc
Na C6 jest napisane 1uC więc domyślam się że to 1uF. Mam drugi z zapasowego obrotomierza więc dolutować ? Na tym docelowym jest inny typ kondensatora, ale przypuszczam, że to dokładnie to samo... jest na nim napisane N1.J63 A co do C5, to jest to 4700pF czyli 4,7nF i taki też dolutowałem drugi. Update 22:10 - dolutowałem drugi kondensator C6 o tej samej...
Witam, właśnie zakupiłem favorit i mam podobny problem z obrotomierzem. Do pewnego momentu działa, ale po kilku km wskazówka spada po niżej 1000 obr i tak już zostaje. Nie wiem co z tym zrobić. Proszę o wskazówki.
(at)MlodyZbik Podgląd parametrów czyli co "widzi" ecu a jak skacze wskaźnik. Jeśli parametr w ecu stoi a wskazówka lata to raczej wskazuje na licznik, jeśli temperatura w live data skacze to czujnik lub jego wiązka.
wskazania licznika regulowane są elektronicznie należ sprawdzić połączenia przy czujniku prędkości na skrzyni biegów jeżeli to nie pomoże najlepiej podłączyć vag :D
Mam taki problem jeśli odpale maszyne to skaka mi wzkazówka temperatóry silnika czy to może być spowodowane kablem który ączy czujnik ze wskaźnikiem ...........????????????
Witam,chyba najlepiej bedzie jak pojedziesz do serwisu,bo to juz problem elektroniki,a z zielonymi nie ma zartow-sam wiesz z reszta,a pozatym mozna pisac sobie recznie z tylu tarczki-chyba narazie najlepsze wyjscie,bo jak cie zlapia ze masz zepsute tacho to sam wiesz,z tylu tarczki powinno byc objasnione,nie mam juz takiej ksiazki objasniajacej bo bym...
zegary mozesz z powrotem obrócić magnesami tez tak miałem ze mi obracało je ale gdy był słaby akumulator Dodano po 2 teraz mam problem z odpaleniem na cieplym i zimnym kreci i nie chce odpalic a komputer pokazuje zero błędów
Posiadam radio Audi Gamma firmy blaupunkt z automatycznym podgłaśnianiem w czasie jazdy (GALLA). W moim aucie nie bylo przewodu w wiązce który odpoeiada za tą funkcję więc podłączyłem tak jak to jest w oryginale( mam nadzieje) od obrotomierza silnika.Teraz jak odpalam silnik przez jakiś czas wskazówka prędkościomierza skacze od zera do faktycznych obrotów...
Sprawdź przewody czy nie ma gdzieś przerwy, która pod wpływem wibracji rozłącza się i złącza.
Opisuje co było problemem (bo zapomniałem wtedy odpisać). Z powodu że cewka była mała i umieściłem ją na akumulatorze dla testu, iskra była słaba i dochodziło do niedopalenia mieszanki paliwowo-powietrznej przez co szarpało autem. Druga sprawa to cewka była blisko wiązki przewodów co najprawdopodobniej powodowało zakłócenia w niej i obrotomierz głupiał.
Czyli masz z wersji 318, bo ten miał 118 KM. Mechanicznie powinno wszystko pasować, nie wiem jak ze sterownikiem (chyba, że kupiłeś uzbrojony), ale ogarnięty mechanik nie powinien mieć z tym problemu. Co do układu chłodzenia, już Cię wcześniej pytałem o kontrolki. Dlaczego? Bo jak zaświeci kontrolka niskiego poziomu płynu to znaczy, że poziom już nie...
Witam. Moje auto to Opel Astra F Caravan 1,6 16V z 1996 roku. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem licznika - wskazówka nie pokazuje płynnie prędkości tylko podskakuje (co byłoby jeszcze do wytrzymania), a do tego ciągle słychać stukanie. Jako, że się niezbyt znam na samochodach to (oczywiścię rękoma mechanika): - dwukrotnie wymieniłem linkę od...
Kolego ostatnie co zostaje to poprostu kiepskiej jakości przełączniki zastosowane w smiarce ... rozbierz - nie gryzą, przeczyść je kontaktem lub wymień na inne i powinno być ok.
samochod sprzedalem,
sprawdź prąd ładowania
Witam Mam problem z obrotomierzem w trzycylindrowym silniku Kuboty A15 Aste (D905). Mianowicie jest on mechaniczny (ślimak, linka i skacząca wskazówka obrotomierza od 1 do 2 tys. obr./min). Chcę zamienić ten obrotomierz na taki, który do wskazania obrotów pobierze sygnał z alternatora, ale nie wiem, jaki kupić: czy każdy, który nie ma wejścia na linkę,...
Mam podobny kompresorek. I spokojnie dopompowuję kółka w osobówce do 2,5 bara i w dostawczaku do 3,5 bara. Prądu jaki pobiera nie mierzyłem, ale zasilany z akumulatora min. 72 Ah pracuje na bezpieczniku 15 A, co daje 180 W. Jeżeli zastosujesz zasilacz (prostownik) o zbyt małej wydajności, to kompresor będzie pracował na zmniejszonych obrotach i znacznie...
A czy klemy prostownika są prawidłowo oznaczone (+/-) ? bo takie objawy jakie opisujesz mogą wskazywać na zamienioną biegunowość. Najprościej sprawdzić to multimetem, jeśli jednak takiego nie posiadasz to możesz sprawdzić jakimś małym silniczkiem prądu stałego, po podłączeniu do aku a potem do prostownika ma się kręcić w tą samą stronę.
Raczej impulsator
Te mierniki są bardzo solidne w konstrukcji, ale moim zdaniem ich jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia. Jak mimo tego skakania mierzy poprawnie to podejrzewam problemy z kontraktowaniem wielosekcyjnego przełącznika zakresów. Sprawdź w pierwszej kolejności potencjometr "Zera", bo lubi się kompletnie wytrzeć ścieżka i właśnie tez tak potrafi...
Witam mam problem z adbule jadąc w w śniegu adblue zaczęło wariować wskazówka skakała teraz już wogole się nie podnosi błąd wyświetla złącze danych SAE J1939 ECU adblue błąd komunikacji , podsiecz łączą danych SAE1939 błąd danych aktywny, poziom NOx za katalizatorem SCR. Gdzie szukać przyczyny?
Do bloku w okolicy startera dokręcone są kabeloczka, tak samo do głowicy.
Witam wszystkich, tak jak w w tytule mojego problemu, mam problem z temperaturą - widziałem mnóstwo tematów ale żaden nie opisywał dokładnie mojego problemu stąd też postanowiłem napisać swój problem który mnie dotyka. Jest to Peugeot 207 z 2008 roku, wersja 1.4 73KM i mianowicie podczas trasy zauważyłem że samochód nie utrzymuje mi zadanej temperatury...
Manometry w zależności od rodzaju i przeznaczenia są różne, wystarczy założyć manometr zalewany do tego hydroforu i wskazówka przestanie skakać. Co na chłopski rozum ma wspólnego skacząca wskazówka nie wiadomo czy od drgań powstałych na skutek przenoszonej wody w przewodzie pod wysokim ciśnieniem czy też innej wadliwości taniego manometru za 15zł, do...
Więc... dla wszelakiej maści ludzików z jakże pięknym,potężnym i trudnym do okiełznania bolidem jakim jest audi A4b5 2,5. Okazało się że to ani nie sensor oleju, ani nie pompa abs, ani też nie czujnik abs... Tylko wiązka 10 kabli idąca wzdłuż obudowy silnika spięta fabrycznie, czy też nie metalową spinką, która jak to z drganiami przy silnikach bywa...
Witam. Moim zdaniem bez skrzyni manualnej to jak bez ręki. Dla mnie to czysta przyjemność operować sprzęgłem, hamulcem i biegami. Już tak mam, że czerpię z tego przyjemność tak jak z jazdy samochodem. Zgadza sie : jak bez reki, bo ona ciągle leży , albo siega do lewarka zmiany biegu... Dla mnie przyjemnosc to płynna jazda i nieprzerywane przyśpieszenie...
Witam Pacjent to Ford focus mk1 2.0 16v zetec LPG. Samochód długo się grzeje, jak się nagrzeje to wskazówka nie stoi pionowo, w mieście jakoś trzyma temperaturę ale na trasie wskazówka spada na 1/3. Termostat jest nowy, nowy i sprawdzony w domowych warunkach. Płyn jest nowy. Ogrzewanie działa. Nie znalazłem żadnej odpowiedzi na temat odpowietrzenia...
Witam serdecznie mam problem z obrotomierzem w SEAT alchambra 98rok 1.9tdi 110 km wskazuwka skacze między 0a 3 tysiące obrotów i w tym czasie zapala się kontrolka oleju może ktoś wie gdzie jest problem
Zmiany temp. wyjaśniły sie.... :) -> zapowietrzony układ. Ale problem ze wskaźnikiem pozostał. Temp. utrzymuje sie na pozionie zielonej kreski... a zdaje sie powinna wskazówka oscylować w okolicach połowy skali :(
Posiadam Marea 1.6 16V 2002r. Problem polega na skaczącej temperaturze silnika. Wskazówka powinna być na połowie, a u mnie nagle wzrasta o dwie kreski (trwa to 2-3 sekundy) poczym po dłuższej chwili opada gwałtownie na dół :( Przeczyściłem styki czujnika temperatury (u mnie ma 4 piny - 3 wykorzystane) ale dalej jest źle. Płyn chłodzący jest cały czas...
Witam co może być przyczyną w tym prostowniku ,że gdy ustawi sie około 3A to skacze wskazówka od amperomierza i jakby transformator jakby przerywał poniżej i powyżej 3A nie skacze
Witam, Od paru dni próbuję ustawić antenę satelitarną do nc+. Miałem starą antenę, tylko wymieniłem w niej konwerter na QUAD. Za nic nie udało mi się jej ustawić. Siła sygnału na dekoderze skacze między 0% a 80%. Jakość 0%. Dokupiłem sobie zestaw satfinder ale przy jego pomocy nie udało niczego złapać ( wskazówka jest martwa ). Ustawiałem kąt elewacji...
To teraz pomyśl jak zachowa się wskazówka na ciepłym silniku gdy wtyczka nie będzie łączyła lub gdy będzie złamany przewód od czujnika.
Za wskazania temperatury na wskaźniku w zegarach odpowiada czujnik G2 mierzący temperaturę płynu chłodzącego w króćcu wodnym wychodzącym z głowicy silnika, czujnik ten umieszczony jest w jednej obudowie wraz z odrębnym czujnikiem G62, który podaje wartość temperatury płynu do sterownika silnika. Podpięcie do samochodu interfejsu diagnostycznego VAG-COM...
skacząca wskazówka prędkościomierza iskra skacząca skacząca iskra
zakładki excel wypełnienie masą płytki artefakty intel
nawijarka cewek nawijarka cewek
Skoda Fabia 1.9 SDI – szarpanie silnika, czarny dym, praca na trzy cylindry – diagnostyka i typowe usterki Podłączenie dwóch spiral grzewczych 230V/400V do siły – schematy, zabezpieczenia, normy