krzysiek właśnie po tym jak za pierwszym razem skakały obroty to odkręcilem gaźnik i wygotowałem w wodzie z solą i Myśląlem że to pomoże ale znowu tak zrobił. Jak myślisz czy trzeba nowy gaźnik kupić?
Pisanie dla pisania. Skoro masz pobór 120A przy starcie podgrzewacza a alternator masz 150A, to nic nie wymyślisz. 120A przy 13v to 1560w czyli prawie 2.1KM Więc nie dziw się, że aż obroty faluja. Skoro jak odepniesz podgrzewacz to wszytsko jest w porządku, to co jest źródłem niskiego ładowania i falowania? Alternator na wolnych obrotach nie ma prawie,...
Problem rozwiązany, dwumas był tak rozklekotany, że drgało całym silnikiem, skakały obroty i słychać było stuki. Teraz wszystko pięknie cicho pracuje :) Dziękuję za odpowiedź.
"Cykają" pewnie zawory. Zalany za gęsty olej.
przy przyspieszaniu z prędkości 90-110 km/h skaczą na chwilę obroty, ale nie idzie za tym przyspieszenie. P To sugeruje ślizganie się sprzęgła.
skoro na LPG jest wszystko ok to szukać problemu w samochodzie często problemem jest przepustnica
Wężyk podciśnienia i wszystkiezłączki muszą być oryginalne tzn muszą mieć taki samprzekrój i średnicę jesli dasz coś wiekszego mniejszego to inna będzie wartość podciśnienia i silnik będzie głupiał - albo będą skakały obroty albo będzie się dusił
Ja obstawiałem, że to benzyna :-) Gdyby padł Ci czujnik położenia wału to nie odpaliłbyś auta wcale lub w najlepszym wypadku paliłoby za 15 razem hehe. Opisz co zrobiłeś z silnikiem krokowym. Aha...mało kto pamięta, aby ustawiać zawory w swojej ukochanej Reni.
Witam, mam problem z moim paskiem, otoz na zimnym silniku jest wszystko ok, a po nagrzaniu do 90 stopni zaczynają skakać obroty na biegu jałowym. Po zrzuceniu na luz obroty spadają do 1400, na chwilę się tak zatrzymują i po chwili spadają na 600 i zaczyna się falowanie... Trochę faluje i po chwili się stabilizuje... Czym to może byś spowodowane?
Sprawdź masę ,masz ją mieć na dwuch pinach kostki czujnika. Poza tym przeglądnij wiązkę ,lubi się przecierać w miejscu nad termostatem,u góry głowicy,obciera o taka metalową rurke.
Sprawdź czy nie ma nieszczelności pomiędzy przpływomierzem a kolektorem ssącym. Lewe powietrze na tym odcinku jeżeli sie dostaje wywołuje takie objawy
Fizyki wyregulować się nie da. Skasuj adaptacje wszystkie i przyucz na pb, zobaczysz czy problemy znikną. Jesli znikną no to bedzie jasne. Jesli nie znikną a nie trzyma wolnych rpm to szukać trzeba w powietrzu i jego sterowaniu.
Pomiar ciśnienia na wstępnej,tandem , i grupy 13.18.23 to mnie się wydaje że to podstawa by co dyskutować przez forum. A gniazda t opowinieneś ocenić przed montażem .Czujnik trzeba sprawdzić jasne ,choć nie wiem czy to pasuje do objawów.
Capstan "usiłuje" nadążyć za drumem (silnikiem głowic).Kondensatory tak.Dodatkowo przelutuj płytkę drumu.Obejrzyj okolice serva (zimne luty).
a sprawdzałeś stan przewodów WN, świec, filtra powietrza i filtra gazu ? Czy silnik dogrzany (sprawny termostat i układ chłodzenia) ? Przewody podciśnieniowe dochodzące do gaźnika drożne?
Jesli chodzi o obroty to przerabialem to u siebiei pomoglo wymiana kabli WN i swiec, przy okazji wymienilem palec rozdzelacza i kopulke. Mam rozumiec ze jak zalaczasz spryskiwacz tylnej szyby to zalacza sie wtedy tylna wycieraczka, jak tak to wszystko jest w porzadku. Skad wiesz ze dobry masz licznik, rozbierales go. Jak masz dojscie do drugiego to...
przepustnica padła diagnoze trzeba vagiem sprawdzic
Czujnik neutralnego ma wyłączać tempomat jak wbijesz na luz - żeby obroty nie skakały do góry, podobnie jak wciśniesz sprzęgło lub hamulec.
Wymień silnik krokowy obroty nie powinny tak skakać Olej czasem wycieka z pod aparatu zapłowego jest tam uszczelka typu oring
Witam Sprawdz przepustnice, dokladnie czy nie jest brudna , czego skutkiem sa falujace lub za niskie obroty po myciu odlacz akumulator
Sprawdz kluczowanie z < dobrej cewki > w aparacie na moduł zapłonowy. Oczywiście w czasie pracy.
kolego a sprawdziłeś silniczek krokowy co prawda ja miałem taki sam problem tyle ze obroty raz były za niskie a raz za wysokie i czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego pomogło
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
Te silniczki rzeczywiście są awaryjne , ale nie spotkałem się w ich przypadku z całkowitym zwarciem uzwojeń ( napisałeś 0 Ohm , a to zupełne zwarcie ) . Typową ich usterką są przerwy w uzwojeniach , i nie są one rejestrowane przez sterownik jako błąd ( ciągłość ich obwodu nie jest kontrolowana przez sterownik ) i prawdopodobnie dlatego komputerowe testy...
Sprawdziłeś czy pasek od alternatora nie jest luźny? I jakie napięcie akumulatora na włączonym silniku bez obciążenia i pełnym obciążeniu? I jaki przebieg ma ?
Manta nie chcę wtrącać się ale uważam, że problem jest w zasilaniu paliwem a nie w wałkach ,(nigdy nie miałem problemu z wałkami, chyba że pękł pasek). Pozdrawiam.
Po bloku silnika grubym peszlem(rurą plastykową karbowaną)idą kable do sterownika umocowanego na silniku.Między innymi kable sygnałowe od pedału gazu i wystarczy,że wewnątrz peszla na skutek drgań zostanie ponadcierana izolacja kabli(nie muszą wcale się stykać w tych miejscach ze sobą) co powoduje zakłócanie sygnału i takie cuda.Sprawdz czy jak jedziesz...
Miałem golfa 1.4 u mnie padła sonda lambda,po wymianie obroty stały w miejscu.
Trzeba sprawdzic rezystancje tych czujnikow. Takie powinny byc przy: -20 C = 253-289kOm 0 C = 89k-102kOm +20 C = 35-40kOm +40 C = 15-18kOm +60 C = 7-8,5kOm +100 C = 1,9-2,5kOm
Witam, miałem ten sam problem z czujnikiem temperatury paliwa, mechanik odciął czujnik i niby wszystko jest ok spalanie nie wzrosło, moc taka sama tylko czasem jak podjadę na skrzyżowanie i na biegu jałowym zaczynają skakać obroty, jest na to może jakaś rada czy trzeba już z tym jakoś żyć?
ściągałeś kolektor ssący? Zaślep na próbę EGR-a i będziesz miał odpowiedz wygląda to na straszną diure w dolocie. A w ogóle o jakim resecie mowa???
Mam wielki kłopot z odpalaniem jeśli juz odpali to pochodzi z 10 sekund i zaczynają skakać obroty od 400 do 900 i gaśnie.Bardzo prosiłbym o jakąś pomoc dzięki.
Jedyny sposób to podłączyć pod VAG i tam pokaże ci błędy wtedy będziesz wiedział co jest uszkodzone nawet błędy przelotne. Jeżeli błędy były wcześniej i nikt ich nie wykasował to wszystko ci pokaże. Pozdrawiam
zapewnie dzieje ci sie tak tylko z rana, albo po dlugim postoju jak wlacza ci sie swiece, jezeli tak to wszystko jest w porzadku, przy czym obroty nie powinny skakac, tylko po odpaleniu moze byc ok 1000 obrotow poczym powinny sie zmniejszac az do momentu ustabilizowania na nominalnym poziomie (750-800)
silniczek wolnych obrotow Wolne obroty reguluje tam zawor elektromagnetyczny. Sterownik widzi prawidłową temperature silnika?
Tak ale nie Vagiem, tylko automatycznie sama się zaadaptowała, przed adaptacją skakały obroty na biegu jałowym po puszczeniu gazu, i skaczą nadal przez pewien czas po odłączeniu akumulatora. Adaptowałem ją na kilka sposobów , takich jakie znalazłem w internecie -po prostu kilkadziesiąt kilometrów jazdy - włączony silnik na biegu jałowym, aż włączy się...
Jak do tej pory same pudła. To standardowa usterka w astrze G 1,6 8V-uszkodzeniu uległ sterownik silnika ( jest zaraz koło akumulatora). Godzinka roboty i po sprawie.
Witam. Ja bym radził wyczyszczenie silniczka krokowego (ten co mowa o nim wyżej). Miałem kiedyś takie same problemy z obrotami (vectra B 1,8 silnik X18XE), gdyż obroty skakały w górę i w dół na postoju a nieraz było 500 a nawet i 2000. Wyczyściłem ten silniczek i się poprawiło. Znalazłem małą poradę jak wyczyścić ten silniczek (zdjęcia z opisem) dla...
kanał 060
Na niewiele zda się Twoje wszelkie dzialanie nie dalej jak w sobote robilem takiego golfa i powód był prozaiczny uszkodzony moduł pod cewką zaplonową.Radził bym zamienić choć nachwile pożyczony od kogoś taki moduł z cewką. Pozdrawiam
ooo zdarzyło mi się jak jechałem do garażu i tam są takie wielkie kałużę i po nich przejechałem i mi się to właśnie zrobiło.... i zaczęły skakać obroty
Temperaturę płynu of kors ? Ogólnie wszystkie temperatury jakie widzi sterownik bo na ich podstawie reguluje skład mieszanki.
Sprawdź również rozrząd. Znalazłem podobny temat do Twojego, może Ci trochę pomoże: http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=1...
na wale powinno być nacięcie biegnące promieniście od środka
w takim razie wymień filtr gazu koszt 5zł i sprawdź poziom płynu w układzie chłodzenia może być że reduktor jest nie dogrzany i dlatego takie rzeczy sie dzieją.... za skakanie wolnych obrotów winne jest też lewe pwietrze na gumie dolotu lub kolektorze ssącym....
Cześć Zakupiłem Kia Ceed 1.6 CRDI III GT Line 136 KM automat 7DCT 133k przejechane i zauważyłem kilka problemów: Szarpanie podczas jazdy: Czasami, przy prędkościach 50 km/h czy 100 km/h, auto zaczyna szarpać. Na obrotomierzu nie widać żadnych skoków, a problem ustępuje po dodaniu lub odjęciu gazu. Był błąd świecy żarowej 2 cylindra ale wymieniłem i...
Problem polegał na tym, że w zbiorniku wyrównawczym był płyn a chłodnica była pusta gdyż przewody od zbiornika do chłodnicy były pozapychane - stąd auto łapało wysoką temperaturę i skakały obroty. Wyczyściłem przewody i uzupełniłem chłodnicę płynem i wszystko już jest w porządku.[/GVideo]
Podłącz vaga i zobacz błędy może jakieś się zapisały. Może być uszkodzony czujnik halla czyli obrotów wału . :D
mi tez skakały obroty jak odpaliłem czy stałem na swiatłach... zmieniłem stacje benzynowa i mam spokój...
Witam, od jakiegoś czasu wyskakuje nam błąd Einspitzung defekt. Zaczynają skakać wysoko obroty przy wciśnięciu sprzęgła. Po podpięciu pod komputer wyskoczyła sonda, wymieniliśmy i nic to nie dało. Przeczyszczone zostały też kostki, wymieniona przepustnica oraz pedał gazu i dalej to samo. Czy ktoś miał taki problem ? Renault Laguna 2 1.8 16v 2002r.
Sterownik korzysta z emulatora i w tym wypadku obroty w diagu będą skały i z tego co pamiętam, to tylko przy wartościach 0 i 13 w RPM_fac obroty nie będą skakały, będą stały na 1000. Czyli z tego co zrozumiałem to teraz nie powinien wogóle przejść na gaz skoro funkcja RPM jest calkiem wyłączona. Nie wiem jak to jest realizowane, ale żeby elektrozawory...
Wersja silnikowa ?
Miałem / mam ten sam problem w WV Polo. Skakały mi obroty, pojechałem do serwisu i okazało sie ze sonda lambda. 2 tyg. było spokuj i od przedwczoraj znów to samo z tym ze przedtem mi skakały obroty od 1000 do 3000 a teraz sie trzymają na 1500. Temat prawie ze identyczny wiec proszę o pomoc.
https://filmy.elektroda.pl/86_1713197273... Witam. Zgłaszam się z problemem mojego Audi A3 8L 1.6 benzyna z 2000 roku. Wymieniane było: 2 sondy lambda, katalizator, świece z kablami, czujniki wału i jeszcze jedne, których już nie pamiętam, rozrząd. Po wymianie tego wszystkiego było przez chwilę ok, jakoś 2 tygodnie. W dniu wczorajszym wjeżdżając na...
Problem się rozwiązał winna była przepustnica (wytarty był już potencjometr). Zastanawia mnie teraz czasami pojawiający dźwięk na biegu jałowym tak jakby skakały obroty a wskazówka stoi w miejscu oraz rzadko pojawiającym się problemem pompki paliwa a mianowicie po przekręceniu na zapłon słychać jak cały czas chodzi i nie przestaje.
Raz miałem też taki przypadek że właśnie krecił, skakały obroty a nie odpalił. Napraw rozrusznik , podładuj akumulator , sprawdź jego stan.
Okazało się, że objawy, które opisałem wcześniej po „niby” czyszczeniu nastawnika były przyczyną nie ustawienia vagiem po montażu nastawnika. Elektryk ustawił nastawnik według parametrów, które nie wiem skąd wziął. Z tego, co wiem powinien, zczytac nastawnik vagiem przed rozebraniem i po montaży ustawić te same parametry. Efekt jest taki...
Witam bardzo serdecznie Mam problem ze swoim samochodem, nie jestem mechanikiem, a do najbliższego straciłem już zaufanie. Problem z moją astrą jest mianowicia taki że od 1500 obrotów zapala się kontrolka check engine, a po osiągnięciu 2000 obrotów zaczynają skakać obroty i szarpie samochodem. Natomiast gdy puszczę noge z gazu i obroty spadną poniżej...
mam problem ze skaczącymi obrotami potrafie kilka dni jeżdzić bez problemu a następnych kilka zaczyna skakać na obrotach wymieniłem już wtryski silniczek kroczkowy potencjometr przepustnicy jest to model PASSAT pojemność 1.6 z jedno punktowym wtryskiem proszę o pomoc próbowałem już wszystkiego jestem bezradny z góry dziękuję
Witam. Auto odebrane od mechanika, uszczelka pod głowicą wymieniona jak i również wszystkie uszczelniacze. Autko teraz chodzi bardzo dobrze ( od czasu kiedy go mam nie chodził tak równo i stabilnie :)). Wniosek- wszystkie problemy z nierówną pracą i skakaniem obrotów spowodowane było uszczelką. Jeżeli chodzi o problemy z pompą abs to jak na dzień dzisiejszy...
Witam. Mam taki problem kupiłem honde civic VI 1.4i 75km autko zanim kupiłem stało dobre 3msc bez ruchu dziś zaczęły skakać obroty od 1000 do prawie 2000 tyś i to tylko na biegu jałowym. Podczas jazdy ma moc i nie ma żadnego problemu dopóki oczywiście nie wciśniemy sprzęgła. Dopóki się nie rozgrzeje i jest na ssaniu wszystko jest dobrze.. Dodam że przewody...
witam w astrze z 2004 z motorem 1.7cdti występuje problem ładowania , po przejechaniu od 4km , do 50 km (wydaje mi się że to zależy od temperatury) zapala się kontrolka ładowania , po zgaszeniu auta kontrolka gaśnie po czym znów po krótkim czasie zapala się .Nawet jak kontrolka się świeci to miernik pokazuje 14V , trochę spada jak zapalę światła itp.,...
Ciekawostka: Łapałem "lewe" powietrze - skakały obroty, ciężko odpalał itd. Nie mogłem za diabła znaleźć miejsca, w którym była dziura. Jeździłem grubo ponad miesiąc bez dekielka prądnicy. Raz - dlatego, że wcześniej miałem problem z odkręcającą się krzywką, dwa - grzebałem w zapłonie. Ostatnio założyłem dekielek z uszczelką, bo pada i wszystko wróciło...
Witam, mam problem z Peugeot 206 1,4 8V 1999. Silnik pracuje nierówno, zwłaszcza na ciepłym, ale i zdarza się na zimnym. Nie przyspiesza podczas jazdy, ale zdarzają się momenty, gdzie odpuszcza i zaczyna jechać normalnie. Po jeździe, stojąc na wolnych obrotach, potrafi skakać na obrotach i sam zgasnąć. Jadąc równo, delikatnie trzymając gaz, potrafi...
Witam . Jak w temacie mam problem z vw corrado w którym podczas jazdy na trasie po przejechaniu ok 50km , zaczęły skakać obroty , na benzynie i na gazie , przy obrotach powyżej 2,5 tyś, poniżej samochód jedzie normalnie jak zawsze , a powyżej 3,5tyś samochód zaczyna dość mocno skakać na obrotach , co widać na filmiku , czy tą usterkę można zdiagnozować...
Witam Moja Asterka przy odpaleniu chodziła kilka minut bez problemu, po czym zaczęły skakać obroty i auto zgasnelo. Dzień wcześniej pod maską czuć było delikatny zapach spalonego plastiku blisko chłodnicy. Przy podłączeniu komputera nie pokazuje żadnego błędu. Zastanawiam się czy alternator czasami się nie zepsuł... Na chwilę obecną rozrusznik kręci...
nie masz może jakiejś koncepcji na mój problem ? Ja mam. Sprzedaj ten "fejs" za połowę ceny, będziesz miał spokój z niepotrzebnymi wydatkami. A co do skakania obrotów - wina może leżeć w okolicach przepustnicy. Zamykam.
Honda CBR 125ccm 3 . Problem jest taki iż na pełnym gazie skaczą obroty z 7 tyś. Na 3 tyś i tak cały czas .i nagle zwiększa do 7 tyś . I tak w koło . Gdy zmniejsze gaz są już normalne. O co chodzi ? Ten typ tak ma ? Czy jest to jakaś usterka. A może blokada? AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy, modyfikacje lub konserwacje motocykla?...
Takie zachowanie występuje we większości samochodów z silnikiem Diesla, także tymi na mechanicznych pompach wtryskowych. Po prostu regulatory obrotów nie działają tak jak w ciągnikach, że obroty silnika można ustawiać ręczną dźwignią gazu. Możesz ewentualnie sprawdzić czy sterownik silnika widzi prawidłowo położenie pedału sprzęgła i prędkość pojazdu,...
Dobra, sprawdziłem następującą rzecz. Odłączyłem czujnik TPS i silnik od razu zaczął inaczej chodzić - równo, nie skakały mu tak obroty i przy mocnym wciśnięciu gazu silnik nie gasnął. Natomiast, po podłączeniu z powrotem silnik zaczął nierówno pracować, przy mocnym wciśnięciu gazu czasami potrafił zgasnąć oraz skakały mu obroty tak jak wcześniej. Sprawdzać...
Witam mam taki problem jak samochód zimny pali super na drodze też wszystko ok, a jak przychodzi do zapalania przy ciepłym silniku to zaczynają skakać obroty muszę troszkę gazować i wtedy wraca do normy. Czy to sonda lambda? Dzięki za odp.
No i pojawił się kolejny problem. Auto na bardzo niskich obrotach zaczyna skakać, obroty to spadają to wzrastają, dodatkowo czasem auto po 2 sek. gaśnie...jest to gaz sekwencyjny. Jakie są tego przyczyny? Czy to możliwe, że to popsuta (nagle po 2 tyg.) cewka zapłonowa? Pozdrawiam
Wszystkie problemy występowały przed wymianą rozrządu, został on wymieniony bo szukali przyczyny usterek. Podsumowując auto na wolnych obrotach zaczęło telepać pokazał się błąd w/w , wentylator nie chciał się wyłączyć , tracił moc i skakały obroty oraz dostawał się olej do płynu chłodniczego. Wymieniono uszczelkę pod głowicą z planowaniem z gniazdami...
Migotanie świateł może być związane z brakiem masy, słabą masą. Napięcie może skakać podczas zmiany obrotów. Daj na 1000 obr i trzymaj gaz w jednej pozycji, wtedy nie powinny skakać. Lambdę zostaw, filtry też. Regulator jest ok, jak daje te 14, gorzej jak 12 albo 15. Zmień serwis. Na zimnym i ciepłym tak samo?
No i się chyba udało chłopki :D, w zeszły weekend wymieniłem jeszcze przewód zasilający paliwo, ten krótki z tym zgrubieniem o którym wcześniej rozmawialiśmy :). Tak jak mówiliście w środku jest zaworek. Przewód jest pod kontem 90 stopni i długości 30 centymetrów, zasila pompkę ręczną. Po wymianie po nocy zapala tak jak wcześniej bez skakania obrotów....
O to właśnie chodzi że podmieniałem czujnik bo na starym widział obroty 150 za chwilę 70 za chwilę 0 i znowu 150. Po wymianie podczas kręcenia widział 230 obr i nie odpalał. Teraz znowu jest problem bo dziś podczas odpalania znowu obroty skakały od 0 do 150.... Czy może to być wina wiązki jest to czujnik indukcyjny i nie wiem czy nie powinien mieć ekranu??...
Ostatnio przez jakiś czas auto zaczęło przerywać i szarpać najpierw tylko czasami a teraz już w ogóle jest cud jak odpali wczoraj odpalił pochodził chwile i znów obroty zaczęły skakać od 1 do 3 i zgasł i już nie odpalił. Co to może być?
witam spotkałem się z trochę podobnym przypadkiem tylko że c3 jak auto było zimne było ok ale jak się zaczynał rozgrzewać to zaczynał skakać obrotami i pod czas jazdy lekko szarpał przyczyną była wysuwająca się wtyczka czujnika położenia wału pod wpływem temperatury komputer tego nie widział
Auto ogólnie odpala ale po chwili zaczyna skakać na obrotach, sterownik oddany do naprawy podobno brak zasilania na wyjściu. okazało się że jakies ścieżki miał przepalone, jutro ma zostać zamontowany, zobaczymy co dalej:)
witam mam duży problem z fordem mondeo z 1996 r motor 1.8 16V + fabryczny gaz zetec odpala na dotyk ale w trakcie jazdy na luzie np.przy dojeżdżaniu do skrzyżowania spadają obroty i czasem gaśnie bez znaczenia czy czy motor jest zimny czy ciepły czasami gdy chodzi na wolnych obrotach to są momenty że nagle też zaczynają skakać obroty od 300 do 900 i...
https://filmy.elektroda.pl/11_1738679386... BMW e46 318i nie jedzie i obroty same skaczą od 1k do 1.5k. Brak reakcji na gaz po czym wraca do normalnej jazdy. Dodano po 17 w dodatku problem sam zanika po czasie i da się jeźddzić normalnie
Mam duży problem i nie wiem co robić :( Mam Forda Fieste XR2i 1.8 16V 1992r. Jak odpale samochód na zimnym silniku chodzi równo. Po ok 2 minutach zaczynają skakać obroty w zakresie od 0 do 500. Gdy dodaje gazu silnik sie "dławi" i strzela z rury wydechowej. Wkręca sie max do 3000 obr./min i wskazówka obrotomierza wariuje. Nie da sie utrzymac stałej...
Witam kolego miałem scenika i tak samo się zachowywał u mnie wystarczyło wymienić czujnik temperatury on po prostu wariował i obroty skakały koszt 40 pln. Pozdrawiam
Witam jestem posiadaczem Golfa III z 94 roku silnik 1.6 benzy.-gaz.Od pewnego czasu mam problem mianowicie jak się zagrzeje silnik to zaczynają skakać mu obroty od 1000 w dół często potrafi zgasnąć.Dzieje się tak zarówno na benzynie jak i na gazie wtrysk jest jednopunktowy. Zazwyczaj zapalam go na gazie . Co może być przyczyną tego? Dodam że kable,...
Witam. Z doświadczenia wiem że Fiaty ogólnie nie lubią LPG Na gazie Fiatowskie silniki niesamowicie zmula po naciśnięciu pedału gazu ( np. ruszanie z krzyżówki) oraz czasami mają manewry przerywania i skakania obrotami. Sam osobiście przekonałem się na swoim byłym Fiacie Punto I oraz z recenzji znajomych!! Pozdrawiam
Witam. Podobny temat już się pojawił na tym forum, ale chyba nie do końca te same objawy są w moim przypadku.Post dość długi, ale proszę o dokładne przeczytanie. Do rzeczy: Twingo 1.2 z 1997, silnik D7F. W czasie jazdy (na biegu) lub czasem zaraz po odpaleniu wchodzi na bardzo wysokie obroty - pomaga jedynie zgaszenie i ponowne odpalenie. Czasami w...
wstaw film żeby było słychać silnik i widać wahania obrotomierza.
Przepustnica druga Adaptacja wykonana?
Witam czy ktoś spotkał się z takim problemem? Auto odpala za pierwszym razem przyśpiesza i jedzie normalnie problem zaczyna się podczas zwalniania i wciśnięciu sprzęgła zaczynają skakać obroty silnika czasami samochód zgaśnie podczas jazdy a czasami skoki się unormują i wskaźnik obrotów staje na 1000 obrotów. Czy ktoś wie może od czego to zależne w...
Witam ! Mam pewien problem z moją Astrą , otóż po przejechaniu paru kilometrów na zimnym silniku i wciśnięciu sprzęgła zaczynają skakać obroty , np. : mam 50 kilometrów na liczniku około 2000 obrotów wciskam sprzęgło obroty zeskakują na 800 czyli jakby bieg jałowy , następnie na 400 i aż do zera , potem znowu wskakują na 400 i znowu do 0 . Zatrzymując...
Witam. Mam następujący problem. Kiedyś podczas jazdy autko strzeliło mi gazem i po tym zdarzeniu zaczęły się problemy, mianowicie obroty zaczęły skakać od około 200 do 1300. Na benzynie tak się dzieje, na gazie też buja, ale dużo mniej. Mam takie pytanie czy taki przepływomierz da się w jakiś sposób naprawić? Auto to Bmw 316 gaz zwykły przygazówka 1...
Pewnie pompa LUCAS -sprawdz czy nie idzie powietrze w przewodach paliwowych (bedą obroty skakać)Najlepiej lucas pracuje na filtrze paliwa PURFLUX(sprawdzone na swoim prywatnym)
Tak jak pisałem, przyczyn może być wiele, podpinasz komputer patrzysz w dane rzeczywiste i oglądaj co się dzieje, ciśnienie powietrza, paliwa, temperatury itp. Nie mówiąc już o sprawdzeniu szczelności kolektora dolotowego...
witam vag pokazał uszkodzony czujnik halla wymieniłem tylko zamontowałem z motoru 1,8 a mój motor to 1,6l i oto czujnik znalazł sie po przeciw ległej stronie aparatu niż było to orginalnie i pytanie czy tak może być dodam że wolne obroty skaczą jak skakały co dalej z tym zrobić.może wiecie co z tymi obrotami. Proszę poprawić temat na zgodny z regulaminem!...
Wyłączyłem sterownik ustawiłem ręcznie temp chwilę szedł równo potem znów zaczął skakać z obrotami czyli ster nie ma wpływu tak algorytm algorytmem spalanie już kosztuje najtaniej jak idzie non stop na jednej temp niż skacze z obrotami; to że tanie i jeśli się zuzyja części po 5 latach to tam nie tragedia najważniejsze aby spalanie było jak najmniejsze
Wypadanie zapłonu to często słaba kompresja, sonda nie ma tu żadnej winy. Zmierz ciśnienie na cylindrach
Witam! Parę dni temu podczas dojeżdżania do świateł zauważyłem że samochód "sam dodaje gazu" bez zmiany w pedale gazu. Po przełączeniu na benzynę obroty zaczęły dosłownie skakać między ok. 400-1600 obrotów. Wyłączyłem silnik i po chwili odpaliłem na nowo, lecz samochód utrzymywał ok.200-300 obrotów. Z dnia na dzień pokazywały się nowe objawy, na drugi...
Witam, podobne mam objawy tylko w wersji 1.8 16v z 2003 i też kombi, u mnie bardziej jest jeszcze uzależnione od pogody im gorsza pogoda tym auto lepiej działa a im ładniejsza tym gorzej jak by nie lubił słońca. po przeczyszczeniu masy pod maską servis i poduszki rzadziej się zapalają. ale spadki mocy i tak mu zostały wraz z skakaniem obrotów i czasami...
Witam. Zakupiłem niedawno auto KIA Joice z 2000r silnik 2.0 benzyna (bez LPG) 139KM. Auto ma prawdopodobnie uszkodzony termostat gdyż ciężko się nagrzewa ale sprawa dotyczy czego innego. Otóż auto ma ciągle podwyższone obroty (ok. 1500). Mrozy teraz i do tego ten termostat (chyba) więc myślę może chodzi na ssaniu. Ale po przejechaniu nawet ok. 30km...
Może być przez LPG, na próbę powinieneś zapomnieć o gazie po zresetowaniu komputera. Gaz zakręcić. Mógł nauczyć się jeździć na niezbyt dobrze wyregulowanym LPG, i na benzynie mu już nie wychodzi. z instalacją gazową II generacji Nie zdegenerowaną do pierwszej, regulator, "krokowy" jest nadal podłączony? Sonda też jak najbardziej może być, lub emulacja...
obrót skakać skakać obrót escort skakać obrót silnik
licznik przestawić error philips business everywhere orange
pralka wf8500nmw pralka wf8500nmw
Najlepszy podnośnik trapezowy na pobocze – Cartrend 10929, START 2007, Mastiff MF5515 – opinie, testy UOKiK 2025 Electrolux EWD 1697 MDW – pralka nie włącza się, brak zasilania, diagnoza filtra EMI i SMPS