Witam Wszystkich, Pokrętło regulatora przeskakuje opcje (np. Ustawiając datę potrafi skakać po całym miesiącu w reakcji na jeden obrót pokrętła). Znalazłem wątek na tym forum objaśniający jak to naprawić samemu natomiast nie do końca wiem jak się dostać do środka. Zauważyłem o góry otwór na śrubokręt ale nie chce na sile nic robić. Proszę o poradę jak...
przy przyspieszaniu z prędkości 90-110 km/h skaczą na chwilę obroty, ale nie idzie za tym przyspieszenie. P To sugeruje ślizganie się sprzęgła.
"Cykają" pewnie zawory. Zalany za gęsty olej.
skoro na LPG jest wszystko ok to szukać problemu w samochodzie często problemem jest przepustnica
Ja obstawiałem, że to benzyna :-) Gdyby padł Ci czujnik położenia wału to nie odpaliłbyś auta wcale lub w najlepszym wypadku paliłoby za 15 razem hehe. Opisz co zrobiłeś z silnikiem krokowym. Aha...mało kto pamięta, aby ustawiać zawory w swojej ukochanej Reni.
Sprawdź masę ,masz ją mieć na dwuch pinach kostki czujnika. Poza tym przeglądnij wiązkę ,lubi się przecierać w miejscu nad termostatem,u góry głowicy,obciera o taka metalową rurke.
Sprawdź czy nie ma nieszczelności pomiędzy przpływomierzem a kolektorem ssącym. Lewe powietrze na tym odcinku jeżeli sie dostaje wywołuje takie objawy
Fizyki wyregulować się nie da. Skasuj adaptacje wszystkie i przyucz na pb, zobaczysz czy problemy znikną. Jesli znikną no to bedzie jasne. Jesli nie znikną a nie trzyma wolnych rpm to szukać trzeba w powietrzu i jego sterowaniu.
Pomiar ciśnienia na wstępnej,tandem , i grupy 13.18.23 to mnie się wydaje że to podstawa by co dyskutować przez forum. A gniazda t opowinieneś ocenić przed montażem .Czujnik trzeba sprawdzić jasne ,choć nie wiem czy to pasuje do objawów.
Capstan "usiłuje" nadążyć za drumem (silnikiem głowic).Kondensatory tak.Dodatkowo przelutuj płytkę drumu.Obejrzyj okolice serva (zimne luty).
a sprawdzałeś stan przewodów WN, świec, filtra powietrza i filtra gazu ? Czy silnik dogrzany (sprawny termostat i układ chłodzenia) ? Przewody podciśnieniowe dochodzące do gaźnika drożne?
Jesli chodzi o obroty to przerabialem to u siebiei pomoglo wymiana kabli WN i swiec, przy okazji wymienilem palec rozdzelacza i kopulke. Mam rozumiec ze jak zalaczasz spryskiwacz tylnej szyby to zalacza sie wtedy tylna wycieraczka, jak tak to wszystko jest w porzadku. Skad wiesz ze dobry masz licznik, rozbierales go. Jak masz dojscie do drugiego to...
przepustnica padła diagnoze trzeba vagiem sprawdzic
Witam Sprawdz przepustnice, dokladnie czy nie jest brudna , czego skutkiem sa falujace lub za niskie obroty po myciu odlacz akumulator
Sprawdz kluczowanie z < dobrej cewki > w aparacie na moduł zapłonowy. Oczywiście w czasie pracy.
kolego a sprawdziłeś silniczek krokowy co prawda ja miałem taki sam problem tyle ze obroty raz były za niskie a raz za wysokie i czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego pomogło
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
Te silniczki rzeczywiście są awaryjne , ale nie spotkałem się w ich przypadku z całkowitym zwarciem uzwojeń ( napisałeś 0 Ohm , a to zupełne zwarcie ) . Typową ich usterką są przerwy w uzwojeniach , i nie są one rejestrowane przez sterownik jako błąd ( ciągłość ich obwodu nie jest kontrolowana przez sterownik ) i prawdopodobnie dlatego komputerowe testy...
Sprawdziłeś czy pasek od alternatora nie jest luźny? I jakie napięcie akumulatora na włączonym silniku bez obciążenia i pełnym obciążeniu? I jaki przebieg ma ?
Miałem golfa 1.4 u mnie padła sonda lambda,po wymianie obroty stały w miejscu.
Manta nie chcę wtrącać się ale uważam, że problem jest w zasilaniu paliwem a nie w wałkach ,(nigdy nie miałem problemu z wałkami, chyba że pękł pasek). Pozdrawiam.
Po bloku silnika grubym peszlem(rurą plastykową karbowaną)idą kable do sterownika umocowanego na silniku.Między innymi kable sygnałowe od pedału gazu i wystarczy,że wewnątrz peszla na skutek drgań zostanie ponadcierana izolacja kabli(nie muszą wcale się stykać w tych miejscach ze sobą) co powoduje zakłócanie sygnału i takie cuda.Sprawdz czy jak jedziesz...
Trzeba sprawdzic rezystancje tych czujnikow. Takie powinny byc przy: -20 C = 253-289kOm 0 C = 89k-102kOm +20 C = 35-40kOm +40 C = 15-18kOm +60 C = 7-8,5kOm +100 C = 1,9-2,5kOm
ściągałeś kolektor ssący? Zaślep na próbę EGR-a i będziesz miał odpowiedz wygląda to na straszną diure w dolocie. A w ogóle o jakim resecie mowa???
zapewnie dzieje ci sie tak tylko z rana, albo po dlugim postoju jak wlacza ci sie swiece, jezeli tak to wszystko jest w porzadku, przy czym obroty nie powinny skakac, tylko po odpaleniu moze byc ok 1000 obrotow poczym powinny sie zmniejszac az do momentu ustabilizowania na nominalnym poziomie (750-800)
kanał 060
Jedyny sposób to podłączyć pod VAG i tam pokaże ci błędy wtedy będziesz wiedział co jest uszkodzone nawet błędy przelotne. Jeżeli błędy były wcześniej i nikt ich nie wykasował to wszystko ci pokaże. Pozdrawiam
silniczek wolnych obrotow Wolne obroty reguluje tam zawor elektromagnetyczny. Sterownik widzi prawidłową temperature silnika?
Jak do tej pory same pudła. To standardowa usterka w astrze G 1,6 8V-uszkodzeniu uległ sterownik silnika ( jest zaraz koło akumulatora). Godzinka roboty i po sprawie.
Na niewiele zda się Twoje wszelkie dzialanie nie dalej jak w sobote robilem takiego golfa i powód był prozaiczny uszkodzony moduł pod cewką zaplonową.Radził bym zamienić choć nachwile pożyczony od kogoś taki moduł z cewką. Pozdrawiam
w takim razie wymień filtr gazu koszt 5zł i sprawdź poziom płynu w układzie chłodzenia może być że reduktor jest nie dogrzany i dlatego takie rzeczy sie dzieją.... za skakanie wolnych obrotów winne jest też lewe pwietrze na gumie dolotu lub kolektorze ssącym....
Temperaturę płynu of kors ? Ogólnie wszystkie temperatury jakie widzi sterownik bo na ich podstawie reguluje skład mieszanki.
Sprawdź również rozrząd. Znalazłem podobny temat do Twojego, może Ci trochę pomoże: http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=1...
skok tłoka dla silnika x25xe wynosi 79,6mm
najlepsze rozwiązanie kolego wygląda to na halla.
Wersja silnikowa ?
Ten temat wraca co raz jak bumerang i kolejny raz zabiorę w tym względzie głos bo jako wykształcony chemik :) z pewną praktyką w domowym trawieniu podpowiem ew. naśladowcom bardzo prosty sposób na mieszanie roztworu trawiącego. Zasadniczo kol. konstruktor popełnił bardzo istotną dla trawienia rzecz a mianowicie postawił w pionie samą płytkę nie wiem...
Witam Posiadam modem Huawei B715 oraz świeżo wzięty internet T-Mobile 60 (pobieranie do 70). Do całego zestawu antena Cybertech Xcross 17dBi. 5 metrów kabla idzie z wysokiego uchwytu z antena na balustradzie balkonu, przez ściankę do modemu. Na wprost anteny jakoś 25m są choinki. Są wysokie ale jest między nimi trochę światła. Antena ustawiona oczywiście...
Witam Troszkę przedobrzyłeś s tym licznikiem 16 bitowym, starczy połowa 8 bitowego, wróćmy do obliczeń, autor pisze o 4 impulsach na obrót, Ty o 2 i to wydaje mi się bliższe prawdy. Maksymalne obroty 7000, na sekundę daje nam to koło 117 obrotów, chcesz mierzyć 0,5 sekundy i i dwa impulsy na obrót czyli 117 impulsów przy maksymalnej prędkości obrotowej....
Klimatyzacja działa ok - tzn po włączeniu słychać że silnik minimalnie przysiada na ułamek sekundy i wraca do normalnych obrotów. Sprężarka nie hałasuje a całość wydaje się pracować normalnie (chłodzi ok). Nabijana była coś ponad rok temu i nie stwierdziłem w międzyczasie żadnego wycieku. Komputer nie pokazuje wyższego spalania na jałowym (bez AC 0,5l/h...
Robiłem już na oba sposoby i już nigdy więcej. Najprędzej to by wyszło na myszce kulkowej bo jest tam w środku są tam 2 małe obiorniki i pomiędzy nimi jest koło zębate i ono jak się kręci to daje wygnał. Ale jak ja zrobiłem tym sposobem że oś kierownicy pokryta dętką kręci kołem zębatym to po jakimś czasie wszystko się rozkalibrowało i jak wracałem...
Tak jak pisałem, przyczyn może być wiele, podpinasz komputer patrzysz w dane rzeczywiste i oglądaj co się dzieje, ciśnienie powietrza, paliwa, temperatury itp. Nie mówiąc już o sprawdzeniu szczelności kolektora dolotowego...
Jak szybko ma być naładowana ta pojemność 1,5uF na wyjściu ? Czy to 5kHz to jest jakieś maksimum ilości ładowań. dla obrotów silnika 10 000 obr/min 166,66Hz czyli 166 iskier na sekundę wiec max czas ładowania nie powinien być dłuższy od 6ms, żeby zdążył sie co obrót nałdować, no i odjac jeszce od tego czas na wyładowanie (kondensator jest połączony...
Bzdury powiadasz... No cóż. Śmigłowiec porusza się w trzech osiach plus obrót wokół osi. Do tego potrzeba mu czterech kanałów. Inaczej jest to tylko samolocik z opcją lotu do tyłu. Zresztą normalne samolociki z taką opcją też są. A model różni się od zabawki znacznie większym realizmem. Poza tym, wcale nie nie jest łatwo opanować pilotaż modelu. Jest...
Honda CBR 125ccm 3 . Problem jest taki iż na pełnym gazie skaczą obroty z 7 tyś. Na 3 tyś i tak cały czas .i nagle zwiększa do 7 tyś . I tak w koło . Gdy zmniejsze gaz są już normalne. O co chodzi ? Ten typ tak ma ? Czy jest to jakaś usterka. A może blokada? AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy, modyfikacje lub konserwacje motocykla?...
Takie zachowanie występuje we większości samochodów z silnikiem Diesla, także tymi na mechanicznych pompach wtryskowych. Po prostu regulatory obrotów nie działają tak jak w ciągnikach, że obroty silnika można ustawiać ręczną dźwignią gazu. Możesz ewentualnie sprawdzić czy sterownik silnika widzi prawidłowo położenie pedału sprzęgła i prędkość pojazdu,...
Już piszę co dzieje się z maszyną. Tak jak pisałem wcześniej przetoczyłem rowek na tych tłoczkach (zaślepkach) i dołożyłem jeszcze po jednym zymeringu i nie cieknie. Maszyna w tej chwili pracuje bardzo dużo, po 9 godzin dziennie w trudnym terenie. Lekko cieknie na sekcjach od jazdy (sterowane cięgnani, mechanicznie). Wymieniłem tam zimeringi i dałem...
Odnośnie pytań: 1. Licznik się kasuje jak deska się skończy. Też myślę że to optymalne rozwiązanie zerowania licznika. W takim razie muszę dobrać ilość impulsów na obrót generowanych przez enkoder tak aby przy założeniu maksymalnej dł. deski 4m licznik nie został przepełniony. Zastanawiam sie tylko co będzie jeśli operatorzy ( będzie ich dwóch) podadzą...
https://filmy.elektroda.pl/11_1738679386... BMW e46 318i nie jedzie i obroty same skaczą od 1k do 1.5k. Brak reakcji na gaz po czym wraca do normalnej jazdy. Dodano po 17 w dodatku problem sam zanika po czasie i da się jeźddzić normalnie
Zobacz, czy magnes z tyłu silnika nie odkręcił się. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... lub ew. triak ma zwarcie (elektronika- na radiatorze). Pozdrawiam.
obrót skakać skakać obrót silnik skakać obrót escort
niebieski matryca blaupunkt oporność głośnik raspberry temperatura
Zasilacze Pro-Ject do gramofonów: rodzaje i zastosowanie Wpadający pedał hamulca w Iveco Daily 3.0 2010