Jeszcze bym sprawdził napiecie multimetrem na bezpiecznikach głównych. Wg rozpiski 1 jest od alternatora 200a i 5 jest do bordnetz 80a. Może tam jest spadek. Ewentualnie jeszcze wpiąć się do zapalniczki lub obd i tam skontrolować zasilanie.
Masz błąd obwodu grzałki sondy lambda, a nie składu mieszanki (tlenu w spalinach) przez nią mierzoną
Tak - zrobiłes reset ale teraz musisz włozyc płyte z softem naprawczym -pisałem o tym wczesniej Dodano po 16 koszt takiej plyty 150zł ,leczy nie tylko SWL
Przetnij go i zaizoluj. Ma nie być podłączony nigdzie.
Czyścić możesz Kontakt sprayem, możesz też podgiąć blaszki by się mocniej stykały. Octavia 2 ma przewody w podłodze, Octavia jeden ma pod siedziskiem. Od strony progu pod fotelem jest taka przykrywka a pod nią złącza od fotela, tam znajdziesz żółtą 3 pinową wtyczkę. Trzeba odkręcić śruby z tyłu fotela w prowadnicach które robią za ograniczniki, dajesz...
G250 to czujnik w maglu.
Normalny błąd. A dzieje się coś?
Problem z głównym przekaźnikiem zasilającym. Jak dobrze pamiętam nr 109.
możne ktoś wie/przerabiał temat, nie mogę odszukać gdzie znajduje się buzer PDC w skodzie yeti, bład 1080340
Hej, a może zwarty jest któryś pin (55 lub 62) z pinem 71 ? (numery od strony ECU) http://obrazki.elektroda.pl/8759551500_1...
17573 regulacja długoterminowa 1, poza granicą, za uboga mieszanka, błąd sporadyczny, nie związany ze sprzętem
Początek końca maglowicy, za jakiś czas straci wspomaganie całkowicie.
A sterownik airbag zgłasza błąd? Prędkość jak widzi?
Jest to klapa gasząca i pracuje w momencie zgaszenia silnika.Zamyka się i po zgaszeniu silnika powinna się otworzyć.
Sprawdź właśnie przewody i czy nie ma jakichś wycieków przy listwie.Jak sucho to pewnie za bogata mieszanka.Sprawdź parametry,praca sondy map,itp.Co do abs obejrzyj dokładnie jeszcze raz bezpieczniki na aku.Jak dobre, prądy na wtyczce abs do kontroli.
No to uwalony moduł ABS albo interfejs.
Jest w MAP.
Chyba coś w rodzaju sprzętowego kodowania.
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
No przecież pisze jak byk-przerwa w obwodzie nastawnika przepustnicy,usterka sporadyczna.
Witam http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=9... Pzdr
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
Przyczyn może być dużo, a większość już wymieniłeś. Sprawdź szczelność dolotu, a potem sprawdź dane jakie sterownik otrzymuje z czujników. Trzeba sprawdzić przepływomierz oraz sondy przed i za jak pracują. Temperatura silnika czasy wtrysków, otwarcie przepustnicy,
Kod w pamięci bliższej gniazda antenowego. Tak wygląda zawartość tej pamięci:
Czujnik został wymieniony i błąd został skasowany jednak po chwili pojawia się spowrotem. Dalej ten sam kod błędu.
żaden mechanik nie może tego zrobić Pewnie nigdzie nie byłeś tylko od razu na forum....nie powinien to być trudny problem...a "folswageny" diagnozuje się dedykowanym sprzętem.... http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
To uszkodzony Megamos.
Odnowię temat pojawia się bład jak we wstępie P0330 , ale objaw dziwny raz wspomaganie działa bez zarzutu i jest ok. Nieraz na postoju przy uruchomionym silniku zaczyna wspomaganie chodzić tzn. "bez kręcenia kierownicą" w wartosciach rzeczywistych wartość czujnika kąta się zmienia i pobór prądu rośnie do 30-40 A. Wiązka na ścianie sprawdzona grodziowej...
Przepustnica po oczyszczeniu do adaptacji ,egr wysterować przez spr. elementów wykonawczych (ma klikać) ,potem nastawy egr grupa 74.Wartość z czujnika grupa 3 pozycja 3,na jałowym 320-400 mbar w miarę stabilna wartość
To zależy ale licz się z remontem. Skoro to tylko zapchana odma to niech to zrobi on przed sprzedażą.
Jak łączy się z 19 to dalej kodowanie 07 i wpisujesz 12 (do tego wypasażenia powinnien być ten kod) potwierdzasz i powinien się przekodować.
Ja sam myślę, że pierwsze co, to trzeba podłączyć auto pod komputer VAG, zamówiłem już w tym celu Interfejs VIAKEN VW/Audi/Skoda/Seat USB KKL line (2 linie K) we wtyku OBD2. Błędy odczytasz , prawidłowe parametry też odróżnisz? instalacja gazowa jednoroczna. Wcześniej była taka co miała 8lat. Po takim przebiegu na gazie sprawdziłbym ciśnienie sprężania...
Octavia 3 czyli który rocznik? Ten moduł jest w ogóle kompatybilny(OEM) czy jego umiejętności kończą się na odczycie ramki zapalenia światła(chinol)? A i chyba oprogramowanie by wypadało zaktualizować, to też może być problemem.
Ja też na początku miałem ten błąd co Ty.Teraz już go nie ma ale pojawił sie ten drugi.Sprawdź też w Vag jaki prąd pobiera pompa.Powinien wzrastać przy kręceniu kierownicą (tak samo jak obroty pompy). Czy prędkość obrotowa zadana pokrywa się z rzeczywistą? Sprawdź jak czujnik skrętu reaguje na mocne ruchy kierownicą bo od niego bym zaczął.
Ten błąd nakazuje sprawdzenie pamięci błędów w liczniku. Jest to błąd sporadyczny. Mągą być złe połączenia w instalacji licznika.
Jeśli działa prawa strona to raczej to nie bezpiecznik. Może być uszkodzony silnik sterujący klapą albo sama klapa. Podłącz sprzęt, powinno wyrzucić jakiś błąd.
01288 wspomaganie kierownicy zacisk 30 sygnał za niski lu za wysoki.
Jak będzie uwalony rezystor też może być taki błąd
To możliwe, ale się komunikuje i nie wywalił błedu 65535.
W blokach pomiarowych odczytaj przy jezdzie prędkości poszczególnych kół to bedzie wiadomo jak się zachowuja czujniki. Może byc czujnik, może byc instalacja elektryczna, sterownik.
Jeśli masz taki czujnik (IAT+MAP) to zewrzyj "-" z "NTC". http://obrazki.elektroda.pl/2790985500_1...
F29 pod kokpitem.
Crash czasami pomaga na ten błąd
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Witam, czy pojawił się również błąd czujnika temperatury płynu chłodniczego? Być może on jest przyczyną. Pozdrawiam
Nie nie trzeba , tak jak widać na zdjęciach czujnik jest nad pedałem gazu. Trzeba zdemontować moduł sterowania centralnym zamkiem. Czujnik należy wyciągnąć nie wykręcać. Dostęp do czujnika jest baardzo ciężki. Pozdrawiam
Pewnie wkrótce znów jakiś zgnije, to słabe miejsce i problem jest bardzo częsty.
Skoro po połaczeniu i grzebaniu powstał problem . Tak tylko że mógł sie właczyć fejzbók, lub rozmowa gg, w czasie połączenia i porobiło.
Witam i rozwiązaliście ten problem z błąd 17549 ??? Co było przyczyną
Prosze bardzo plik z tego sterownika tylko co z nim zrobisz zobaczymy Pzdr
Resztki pompy
U kolegi co prawda w passacie ale z tym samym silnikiem okazało się, że wiązka od czujnika do ECU w jednym miejscu była przetarta.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Jaki błąd? Widzisz jakiś błąd w sterownikach? Masz do wykasowania inspekcje serwisową. VCDSem robi się to w blokach pomiarowych lub poprzez specjalną funkcję.
Na moje wypadało by sprawdzić adaptacje, czy sonda lambda działa i czujnik temperatury silnika i czy gaz się nie sączy do kolektora na postoju przy wyłączonym silniku. Potem ewentualnie rozrząd i kąt zapłonu, ale jak na gazie działa, to później. Jeśli były jakieś rzeczy wymieniane w ramach diagnostyki, to dobrze żebyś tu o nich napisał.
Ten błąd ABS Hydraulic Pump to albo wewnętrzne uszkodzenie albo brak właściwego zasilania.Sprawdź porządnie bezpieczniki i zasilania/masy żarówką na złączu abs.Albo zasilanie, albo padnięty moduł,lub problem z komunikacją CAN.
Miałem tak w Skodzie, tylko na gorącym silniku gasła. Stary wyjęty czujnik nagrzałem do ok. 90 stopni i cewka zwiększała wtedy rezystancję do kilkunastu kom - dlatego gasła Skoda. Błąd tego czujnika też wyskoczy chyba jak auto z jakichś przyczyn nie odpali, tzn. po momencie zapłonu silnik nie uruchomi się, ale niekoniecznie może wskazywać poprawnie...
Cześć. Moja Skoda z silnikiem 1.2 HTP zaczęła ostatnio wyrzucać błąd P0420. Jak sprawdziłem interfejsem, to na sondzie lambda jest prawidłowe napięcie (0.1-0.9V), natomiast na drugiej niezależnie od obrotów i obciążenia silnika jest 1.42-1.43V. Czy błąd jest winą sondy, czy raczej walniętego katalizatora?
Przecież opis błędu jest jasny - niespójny sygnał z modułu zamka bagażnika, błąd sporadyczny. Sygnał sterujący oświetleniem bagażnika pochodzi właśnie z tego modułu.
To reklamuj.
Nie zawsze.
Konkretnie zawór jest na filtrem oleju, ktoś mógł go odłączać do wymiany filtra oleju, jeśli błąd nie wraca, nie ma się czym przejmować, jeśli wraca, należy sprawdzić okablowanie złącze oraz zawór. Zawór. http://obrazki.elektroda.pl/5866892600_1... Interpretacja błędu na pompę cieczy chłodnicy EGR, wygląda nieco gorzej i zapala kontrolkę...
Pierwsze bezpiecznik. Dwa kostka zasilania na module Haldex (lubi zgnić).
Restet ustawień w menu z pozycji radia..
Skoda Octavia - błąd P005285 Texa, wyskakuje jako błąd nie określony.
przyczyną był przestawiony rozrząd !! Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Jeśli mowa o masie sygnałowej (nie grzalkowej).....to masa stała....
Możesz podpowiedzieć jak go dopisać w całości i czy da się to zrobić magpro x17
To nie są logi tylko wkeiłeś błędy a to nic nie da. Jak oscyluje sonda, w jakich granicach?
Nie można się z tobą dogadać kolego.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Któryś wtryskiwacz ma zwarcie - niestety nie wiem jak to stwierdzić.
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
Sterownik mógł paśc.Zapakuj mu swój błąd odłącz coś czego błedu nie pokazuje niech zapamięta i spróbuj skasować.
Dziekuje za odpowiedz. Lewa podłużnica pod akumulatorem?
https://obrazki.elektroda.pl/8222271300_... Co do lusterka to tak ma być , przynajmniej tak mi pisze w instrukcji obsługi, w pozycji "L " ustawia obydwa a w pozycji "R" tylko prawe.O dziwo w aucie mi tak nie działa, przed chwila sprawdzałem czyli ktoś przede mną zmienił kodowanie VCDS-em .
Witam. Sprawdź kompresję. Sterownik dla ochrony katalizatora odcina wtrysk gdy wykryje brak zapłonu w cylindrze.
DZIEŃ DOBRY sygnał df w nowszych rozwiązaniach alternatora(grupaVW) wychodził z regulatora(kostka z dwoma pinami)porada w jednym z postów o sprawdzenie ładowania lub jego częstsze sprawdzanie jest bardzo ważna
Bezpieczniki te, ktore siedza na akumulatorze "blaszkowe". Pozdrawiam!
Temat zamykam.
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
autocomem zczytywałem
Że co nie ? Ze błąd się nie pojawi ? Pewnie masz pompę Koyo, poczytaj sobie: http://www.naprawakoyo.pl/przyczyny_awar...
Witam. Mój problem to brak mocy skoda fabia 2001r 1.4MPI LPG, ciągle mrygająca kontrolka oleju na zegarach (ale tylko na wyższych obrotach, na biegu jałowym nie mryga). Po podłączeniu VAGa oto co otrzymałem: Address 01 ----------------------------------------... Controller: 047 906 033 Component: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ47 Coding: 00021 Shop...
Do sprawdzenia napewno czujnik teperatury, trzeba porównać ile pokazuje w klimatroniku i w sterowniku silnika.
Ten błąd może pojawić się wtedy gdy ciśnienie w kolektorze czy też przepływ powietrza jest inny niż wynikało by to np. z uchylenia przepustnicy. Tak, patent z Plakiem działa. Pryskasz na wolnych obrotach w podejrzane miejsca i jeżeli dostanie się on do kolektora ssacego to silnik zwiększy obroty.
Pompa powietrza to zwykły silnik. Skoro ją słyszysz to prawdopodobnie silnik jest sprawny. Tu lektura i wskazówki do diagnozy http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
EGR ponownie daje o sobie znać dlatego otwieram wątek aby opisać dalsze boje z EGR, pomiary jakie wykonałem - może przydadzą się komuś informacje. Dodatkowo prośba o kliknięcie "Pomógł" przy moim poście jesli informacje były pomocne. Do rzeczy: Po trzech latach jazdy i 40kkm ponownie pojawił się błąd EGR. Tym razem: P0403: Exhaust Gas Recirculation...
Ok rozumiem
Witam, Skoda Rapid 1.4TSI na pasku kod silnika. Sporadycznie raz na ok 1tyś km pojawia się błąd P2177 (system Too Lean Off Idle Bank 1 - zubożona dawka paliwa na biegu jałowym) Auto jeździ poprawnie. W czym może być problem?
Autko trafiło do warsztatu z świecącą kontrolką poduszek. Diagnostyka wykazała błąd 00588 uszkodzenie zapłonnika strona kierowcy - rezystancja za mała . Obwody sprawdzone pod kątem zwarć, sprawdzona taśma, podstawiona poduszka, błąd uporczywie się pojawia. Poduszka zastąpiona została potencjometrem, którym regulowano tak aby w bloku pomiarowym uzyskać...
Najważniejsze to sprawdzić czy dochodzi prąd do świec żarowych. Może bezpiecznik lub przekaźnik świec żarowych.
Przestawiony kąt wtrysku, lub brak jego regulacji.
A jaki kod błędu?
Ty go już nie odpalaj bo słychać że zapłon za wczesny i widać po tym co leci z rury. No nie zgadza się odczyt czujnika z pozycją wału.
W module abs jak wyskakuje błąd.
Jeżeli wtyczka 38 pinowa to sprawdź: - pin 13, 38 - masa - pin 1 - plus z akumulatora "30" - pin 14 - plus plus "15a" - pin 15 - plus "30a" - pin 25 - plus Sprawdzaj żarówka 55W. W którymś momencie znika ci najprawdopodobniej plus z pinu 1 przez co sterownik traci zasilanie a inne moduły komunikację z nim i licznik przestaje pokazywać prędkość bo ta...
Sprawdź błedy w abs, skrzynia i w haldex jesli jest
Witam Mam pytanie czy w VCDS idzie wyłączyć kod błędu spalonej 3 świecy żarowej? Skoda Octavia 2018r 2,0 tdi?
wejdz w blok 44 i tam podejżyj pompę i zobacz co pokazuje
2001 1,8t 4x4 150km
błąd skoda skoda błąd 16555 błąd przepustnica skoda
mondeo napiecie instalacja elektryczna motoroweru zatarty silnik naprawa
Regulator obrotów szlifierki Flex LE9-10-125 nie działa Parametr załączania palnika w piecu Termet Silver