Jeśli działa prawa strona to raczej to nie bezpiecznik. Może być uszkodzony silnik sterujący klapą albo sama klapa. Podłącz sprzęt, powinno wyrzucić jakiś błąd.
Początek końca maglowicy, za jakiś czas straci wspomaganie całkowicie.
Problem z głównym przekaźnikiem zasilającym. Jak dobrze pamiętam nr 109.
Czujnik został wymieniony i błąd został skasowany jednak po chwili pojawia się spowrotem. Dalej ten sam kod błędu.
Miałem ten sam błąd w audi a3 2.0tdi. Okazało się że koło alternatora było zatarte.
Normalny błąd. A dzieje się coś?
Ten błąd nakazuje sprawdzenie pamięci błędów w liczniku. Jest to błąd sporadyczny. Mągą być złe połączenia w instalacji licznika.
Jak będzie uwalony rezystor też może być taki błąd
A sterownik airbag zgłasza błąd? Prędkość jak widzi?
Masz błąd obwodu grzałki sondy lambda, a nie składu mieszanki (tlenu w spalinach) przez nią mierzoną
Czyścić możesz Kontakt sprayem, możesz też podgiąć blaszki by się mocniej stykały. Octavia 2 ma przewody w podłodze, Octavia jeden ma pod siedziskiem. Od strony progu pod fotelem jest taka przykrywka a pod nią złącza od fotela, tam znajdziesz żółtą 3 pinową wtyczkę. Trzeba odkręcić śruby z tyłu fotela w prowadnicach które robią za ograniczniki, dajesz...
17573 regulacja długoterminowa 1, poza granicą, za uboga mieszanka, błąd sporadyczny, nie związany ze sprzętem
Ten błąd może pojawić się wtedy gdy ciśnienie w kolektorze czy też przepływ powietrza jest inny niż wynikało by to np. z uchylenia przepustnicy. Tak, patent z Plakiem działa. Pryskasz na wolnych obrotach w podejrzane miejsca i jeżeli dostanie się on do kolektora ssacego to silnik zwiększy obroty.
W module abs jak wyskakuje błąd.
Crash czasami pomaga na ten błąd
G250 to czujnik w maglu.
Tak - zrobiłes reset ale teraz musisz włozyc płyte z softem naprawczym -pisałem o tym wczesniej Dodano po 16 koszt takiej plyty 150zł ,leczy nie tylko SWL
W zestawie wskaźników jest immo, jak nie ma z nim komunikacji (brak zasilania lub uszkodzenie) to silnik odpali na sekundę i zgaśnie. W sterowniku silnika powinien być zapisany stosowny błąd
Jest w MAP.
możne ktoś wie/przerabiał temat, nie mogę odszukać gdzie znajduje się buzer PDC w skodzie yeti, bład 1080340
Przetnij go i zaizoluj. Ma nie być podłączony nigdzie.
Przecież ty wycieraczki uruchamiają się po LIN... Po co wprowadzenie w błąd?
To nie opel. Potrzeba interfejsu za 50 PLN ,komputera i programu np VCDS lite. Można kupić też po kkl na bluetooth i apke na telefon.
Pisał o rozgrzanym silniku, więc kontrolka się nie zapali, ewentualnie tak jak pozostałe kontrolki - na sekundę , chyba że czujnik uszkodzony. Nie ma znaczenia czy silnik jest gorący, ciepły czy zimny, kontrolka musi się zapalić na moment co świadczy o samodiagnozie sterownika silnika, kolega nie pisał, że ma utrudniony rozruch na ciepłym silniku tylko...
A jaki kod błędu?
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
A wiesz co oznacza ten błąd?
autocomem zczytywałem
Rzeczywiscie nie ma zaworu EGR Mój błąd
Chyba coś w rodzaju sprzętowego kodowania.
Hej, a może zwarty jest któryś pin (55 lub 62) z pinem 71 ? (numery od strony ECU) http://obrazki.elektroda.pl/8759551500_1...
Jest to klapa gasząca i pracuje w momencie zgaszenia silnika.Zamyka się i po zgaszeniu silnika powinna się otworzyć.
No to uwalony moduł ABS albo interfejs.
No przecież pisze jak byk-przerwa w obwodzie nastawnika przepustnicy,usterka sporadyczna.
Sprawdź właśnie przewody i czy nie ma jakichś wycieków przy listwie.Jak sucho to pewnie za bogata mieszanka.Sprawdź parametry,praca sondy map,itp.Co do abs obejrzyj dokładnie jeszcze raz bezpieczniki na aku.Jak dobre, prądy na wtyczce abs do kontroli.
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
ok a da radę to samemu ustawić? A odnośnie drugiego błędu?
Witam http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=9... Pzdr
Sprawdź błedy w abs, skrzynia i w haldex jesli jest
Kod błędu ?
Wlanje sie zabieram z demontaż czujnika. A czy awaria czujnika nie ma osobnego kodu błędu?
Witam i rozwiązaliście ten problem z błąd 17549 ??? Co było przyczyną
No a robił ktoś tą adaptacje (mechanik?) i dalej jest błąd?
Zdecydowałem się na wycięcie EGRa i DPFa przy okazji, w zaprzyjaźnionym warsztacie. To jest największy błąd
Witam, czy pojawił się również błąd czujnika temperatury płynu chłodniczego? Być może on jest przyczyną. Pozdrawiam
A masz wogóle podciśnienie? Może poprostu zasobnik podciśnienia w pokrywie się rozszczelnił.
Przyczyn może być dużo, a większość już wymieniłeś. Sprawdź szczelność dolotu, a potem sprawdź dane jakie sterownik otrzymuje z czujników. Trzeba sprawdzić przepływomierz oraz sondy przed i za jak pracują. Temperatura silnika czasy wtrysków, otwarcie przepustnicy,
Wyskoczył także błąd silnika. Podaj kod błędu.
To uszkodzony Megamos.
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
Której generacji jest ta Fabia: I/II (przed 2007 r. - czy po, żarówki jakie)? Z linku który podałem, zwróć uwagę na post #17. Zasilanie na drogowe idzie poprzez włącznik świateł, natomiast sygnał świetlny (flash) już nie. Ponadto ciągłość przewodu/przejście sprawdzaj żarówką 21W, bo miernik może wprowadzić w błąd.
Kod w pamięci bliższej gniazda antenowego. Tak wygląda zawartość tej pamięci:
Co do kodów - google hasło dekoder błędów Vag . Zrób 200- 300 km na samej benzynie i zobacz czy nie będzie lepiej gadał na wolnych obrotach .
Jak po wcisnieciu zanika to coś ze sprzeglem . Co do kontrolki to potrzeba odcztyu błędu
Proszę wytłumaczcie mi. Niestety podmiana akumulatora nic nie dała, bo check pojawił się znowu ( po podłączeniu miał 13.3 ) . Alternator, coś zżera prąd ? Na co powinnam zwrócić uwagę ? Auto chodzi bez zarzutu, odpala zawsze, nie dymi, nie traci mocy, nie szarpie, nie ma zwiększonego spalania. Coś generuje ten błąd.
To zależy ale licz się z remontem. Skoro to tylko zapchana odma to niech to zrobi on przed sprzedażą.
Po ściągnięciu tapicerki z drzwi, sorki mój błąd.
Czyli co z tym mam teraz zrobić kolego? Z czym się wiąże ten błąd ?
Jeżeli wtyczka 38 pinowa to sprawdź: - pin 13, 38 - masa - pin 1 - plus z akumulatora "30" - pin 14 - plus plus "15a" - pin 15 - plus "30a" - pin 25 - plus Sprawdzaj żarówka 55W. W którymś momencie znika ci najprawdopodobniej plus z pinu 1 przez co sterownik traci zasilanie a inne moduły komunikację z nim i licznik przestaje pokazywać prędkość bo ta...
żaden mechanik nie może tego zrobić Pewnie nigdzie nie byłeś tylko od razu na forum....nie powinien to być trudny problem...a "folswageny" diagnozuje się dedykowanym sprzętem.... http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Przepustnica po oczyszczeniu do adaptacji ,egr wysterować przez spr. elementów wykonawczych (ma klikać) ,potem nastawy egr grupa 74.Wartość z czujnika grupa 3 pozycja 3,na jałowym 320-400 mbar w miarę stabilna wartość
Jak łączy się z 19 to dalej kodowanie 07 i wpisujesz 12 (do tego wypasażenia powinnien być ten kod) potwierdzasz i powinien się przekodować.
Miałem regenerować alternator wiec najwyzsza pora,a może wiecie dlaczego wyrzuca mi ciagle ten błąd?
F29 pod kokpitem.
Przecież opis błędu jest jasny - niespójny sygnał z modułu zamka bagażnika, błąd sporadyczny. Sygnał sterujący oświetleniem bagażnika pochodzi właśnie z tego modułu.
Z tego co widzę to sonda lambda ma zwarcie do plusa. Może gdzieś są przetarte przewody i raz zwiera, a raz nie z stąd znikający i pojawiający się błąd.
Z Vaga taki błąd? Podaj numer tego błędu.
Dobrze byłoby gdybyś podał dokładnie kod błędu.
W miejscu czujnika zmierz ciśnienie oleju a on prawdę ci powie bo może ciśnienie słabe i wywala błąd
Ja obstawiam przepływomierz, to główny sprawca tego błędu.
Ty go już nie odpalaj bo słychać że zapłon za wczesny i widać po tym co leci z rury. No nie zgadza się odczyt czujnika z pozycją wału.
czyli komputer wykryje taki błąd ??
Ja stawiam na: 01271 Motor klapy regulatora temperatury – V68, lub zapchana nagrzewnica ale w 3 letnim aucie mało prawdopodobne. Jednak na początek proponuje wyeliminować wyświetlany błąd.
Jaki błąd? Widzisz jakiś błąd w sterownikach? Masz do wykasowania inspekcje serwisową. VCDSem robi się to w blokach pomiarowych lub poprzez specjalną funkcję.
Zmień kodowanie silnika plus sprawdź czy masz syrenę nad tylną belką lubi zgnić i dawać taki błąd.
Najczętszą przyczyną jest uszkodzona któraś cewka WN. Czy powinien wyskoczyć jakiś błąd? Komputer powinien wykryć uszkodzenie, bo u mnie nic żadnego błędu.
Niestety sterownik skoro wywala taki błąd.
IAT = Intake Air Temperature (Sensor) = (Czujnik) Temperatury Powietrza Zasysanego.
Ja też na początku miałem ten błąd co Ty.Teraz już go nie ma ale pojawił sie ten drugi.Sprawdź też w Vag jaki prąd pobiera pompa.Powinien wzrastać przy kręceniu kierownicą (tak samo jak obroty pompy). Czy prędkość obrotowa zadana pokrywa się z rzeczywistą? Sprawdź jak czujnik skrętu reaguje na mocne ruchy kierownicą bo od niego bym zaczął.
Ja sam myślę, że pierwsze co, to trzeba podłączyć auto pod komputer VAG, zamówiłem już w tym celu Interfejs VIAKEN VW/Audi/Skoda/Seat USB KKL line (2 linie K) we wtyku OBD2. Błędy odczytasz , prawidłowe parametry też odróżnisz? instalacja gazowa jednoroczna. Wcześniej była taka co miała 8lat. Po takim przebiegu na gazie sprawdziłbym ciśnienie sprężania...
No jak dla mnie to trzeba sprawdzić czy pompa dostaje zasilanie bo masz tam napisane że jest zwarcie przekaźnika który podaje napięcie na pompę paliwa. Jeśli pompa nie pracuje to samochód zadziałą ale tylko na chwilę bo wyciągnie całe paliwo z szyny paliwowej. Co do przepływki to też nie jest ok bo masz napisane że jest za duży sygnał czyli prawdopodobnie...
Zdjąłem kleme z akumulatora i porozłączałem wtyczki pod przedniki siedzeniami i dwie w bagażniku, później podpiąłem wszystkie i błąd zniknął
Pewnie wkrótce znów jakiś zgnije, to słabe miejsce i problem jest bardzo częsty.
Taki błąd zazwyczaj oznacza sterownik uszkodzony programowo. Podaj kod tego błędu.
Skoro po połaczeniu i grzebaniu powstał problem . Tak tylko że mógł sie właczyć fejzbók, lub rozmowa gg, w czasie połączenia i porobiło.
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutco... Tam znajdziesz Swój błąd.
komputer nie pokazuje żadnego błędu Musisz sprawdzić parametry silnika.
To reklamuj.
hmm niby znalazłem ale daleko 100 km :P głupi mój błąd.........
moim zdaniem jeżeli rozrząd wporządku to czujnik broi,pokazuje przecież błąd.
W tym silniku nie ma egr. Gaz jest ? Jaki konkretnie błąd ?
Witam Mam pytanie czy w VCDS idzie wyłączyć kod błędu spalonej 3 świecy żarowej? Skoda Octavia 2018r 2,0 tdi?
Witam. Byłem w Aso i zresetowałem błąd.
Tego nie probowalem. Jutro sprawdze i napisze. Dodano po 9 Zrobiłem tak jak pisałeś. Nie wyrzucił żadnego błędu.
Czujnik położenia wału został wymieniony w ciemno gdyż po podpięciu do komputera nie wyszedł żaden błąd.
Właśnie nie byłem pewien - przepraszam za wprowadzenie w błąd.
posprawdzaj jeszcze raz wszystko przecież jakoś te koła blokowałeś ustawiałeś gdzieś popełniłeś błąd
ważne, aby mieć odpowiedni kod błędu tester
Logi robione po wystąpieniu błędu?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
skoda błąd skoda błąd 16555 błąd przepustnica skoda
wentylator szafy sterowniczej zwrotnica pasmowa jakiś włączyć zapłon
tester wydajności wtryskiwaczy radmor 5102te instrukcja
Jak przywrócić starszą wersję Opery na Androidzie? Licznik VDO do Audi A3 8L 2003 - Wybór i Wymiana