Po dłuższej obserwacji tzn po odłączeniu bezpiecznika 49 - (centralne ryglowanie) na tydzień, autko odpaliło bez żadnego problemu... Jednak nie wiem co może być przyczyna takiego poboru prądu przez centralny zamek??
No robisz mi pod górkę strasznie, bo zupełnie nie znam VAG, nie lubie ich nawet. Myślałem, że oświetlenie schowka/bagażnika, ale 5A to za dużo raczej na te świecidełka. Może w komplecie z krańcówką drzwi? W sensie centralny zamek?
Czekałeś kilka minut do pomiaru prądu od wyłączenia silnika i centralnego zamka ?
Zamek centralny działa i domykanie szyb także. Zdejmować boczki i szukać wilgoci w zamkach ?
Zamek może mieć wpływ bo auto może być wybudzane. Spokojnie do 40 minut taki pobór może się utrzymywać. W niektórych autach trwa to krócej i innych dłużej.
Witam. Podpinam się pod temat ponieważ też mam problem z prądem w Felici. Po postoju 2 dniowym rozładowuje się akumulator. Sprawdzałem pobór prądu i zauważyłem dziwną rzecz. Przy zamkniętych drzwiach (centralny zamek) pobór prądu wynosi 0,16A. Gdy odryglowuje zamki przez pilot lub kluczyk i otwieram drzwi pobór prądu spada do wartości 0,02A, a gdy je...
Witam, mam problem z dużym poborem prądu przy wyłączonym silniku ok. 120mA. Po odłączaniu bezpieczników wyszło że pobór jest przez bezpiecznik nr 43 - sterownik centralny. Co to za obwód? Po wyjęciu bepiecznika nie działały elektryczne szyby, kierunkowskazy, podgrzewanie tylniej szyby i cetralny zamek. Co zrobić aby zmniejszyć pobór prądu w tym obwodzie?
Pomoże ktoś ? Jak sprawdzić pobór prądu ? bo kabel mam jak probówka dotkne klapa się otwiera zamek . Fioletowy Kanał dodatkowy (-) 300mA wygląda że sterowanie minusem a chyba u mnie zamek klapy Sterowany plusem. Sprzedawca z Allegro mi napisał. Można jeżeli jest sterowany masą i pobór prądu nie przekracza 150mA, inaczej mozna uszkodzic sterownik. Minus...
Tak, jestem świadomy, że po wyjęciu kluczyka należy odczekać i tak robię ok 2min. i właśnie podane wartości są po takim czasie. Oczywiście zaraz po wyłączeniu kluczyka pobór prądu wynosi ponad 1A Również robiłem tak, że pozostawiłem samochód z miernikiem na dłuższy czas, ale wartości nadal bez zmian i zastanawiające jest cykliczne skakanie wartości...
instalacja jest prawie cała już usunięta. niestety nie mam vag-a a wiadomo diagnostyka kosztuje ale może uda mi się coś załatwić. Znalazłem jeszcze taką rzecz w bocznych lusterkach słychać jakieś szumy, buczenie (jak odgłos transformatora ) w obu lusterkach po przekręceniu zamka kluczykiem( obrót w stronę otwierania ale drzwi nie otwieram klamką) pobór...
Witam Posiadam w mojej fabii moduł komfortu 6q0 959 433 C Chciał bym zapytać czy może da się go podłączyć bezpośrednio do złącza OBD? Jeśli tak to prosił bym schemat podłączeniowy, ponieważ nie mogę się z nim połączyć przez złącze obd w aucie. Mój problem polega na tym iż po zamknięciu centralnego zamka (seryjny centralny zamek bez alarmu) pobiera około...
dokładnie sprawdziłem i nie działają migacze/wycieraczki przód, oświetlenie środka zamek centralny + zamek klapy tył i ne świeci się kontrolka akumulatora reszta wszystko dział.Pozdrawiam Dodano po 23 dokładnie sprawdziłem i nie działają migacze/wycieraczki przód, oświetlenie środka zamek centralny + zamek klapy tył i ne świeci się kontrolka akumulatora...
Jak w temacie, Octavia, rocznik 2003, kombi. Silnik 1.9TDI 130km. Po przyłożeniu miernika bez kluczyków w stacyjce pobór prądu na poziomie 2,6A ! Po sprawdzeniu po kolei bezpieczników wykazuje że 2A pobiera obwód na bezpieczniku 14 Wg rozpisu : 14. oświetlenie wnętrza, centralne ryglowanie i oświetlenie bez ryglowania (10A) Sprawdziłem wszystkie przewody...
Jest centralny zamek. Fabryczny system centralnego zamka czy dołożone siłowniki do drzwi ? delikatne skoki napięcia na akumulatorze Opisz, co to znaczy ? Skoki gwałtowne, jakieś "iskrzenie", brak masy, falowanie napięcia, jaka amplituda ? Czy jest jakiś zwiększony pobór prądu z akumulatora na postoju ? Zmiany napięcia występują na postoju czy podczas...
Miałem taki sam problem. Akumulator rozładowywał się po 2 dniach lub czasem po nocce (sprawdzałem wieczorem- naładowany, rano- kontrolki się ledwie żarzą). Podpiąłem amperomierz i zonk: co ok. minutę skok taki, że hoho (nie pamiętam wartości, ale były duże), zacząłem po kolei wyciągać bezpieczniki i sprawdzać. Po którymś-tam, znalazłem obwód odpowiedzialny...
Mam założoną instalację LPG. Sprawa wygląda tak, wszystkie rzeczy które zamontowałem nie pobierają prądu poza radiem które ciągnie około 160mA. 6mA ciągnie prawdopodobnie sterownik zamka centralnego, zostaje jeszcze 140mA. Po wyciągnięciu bezpiecznika 43. (sterownik centralny, blokada dźwigni sterującej automatycznej skrzyni biegów , 20A ) zostaje właśnie...
Nie jest potrzebny montaż dodatkowego siłownika jak pisze starter55. Wystarczy sterownik zamka podający dwie masy, najlepiej z możliwością regulacji czasu impulsu. Gdy będziesz miał możliwość regulacji czasu na zamknij to będzie możliwe domknięcie jeszcze szyb razem z zamkiem. Podłączenia sterownia wykonuje się wszystkie w drzwiach kierowcy na module...
Witam! Posiadam Skodę Fabię I rok 2001,1.4 16v kombi w wersji komfort. Mam problem z modułem komfortu, który pobiera zbyt dużo prądu. Gdy kupiłem ją to moduł pobierał (0,4A) było widać że dioda zamka centralnego nie mruga lub czasem się żarzy , oddałem samochód do mechanika i stwierdzili, że winny jest moduł komfortu więc kupili używany i za usługę...
Więc master na trzech przewodach sygnałowych przełącza z COM plus albo masę między pozostałymi przewodami (pewnie jest styk NO i NC). Może kupie jeszcze jeden siłownik master zamontuje go w drzwiach np. lewych tylnych, podłącze tylko zasilanie silnika do centrali a dwa sygnałowe wykorzystam do podania sygnału na bagażnik? Ewentualnie krańcówka przemysłowa...
Choć jakość wykonania jest na wysokim poziomie to mnie najbardziej ciekawi po co komplikować tak prostą sprawę jaką jest obsługa centralnego zamka. Dodatkowy kontroler żeby przerobić sterowanie chińskimi siłownikami na sterowanie oryginalnej centralki? hmmm jak dla mnie wystarczyłoby w najgorszym przypadku pomanipulować wyjściami przekaźników choć pewnie...
„Elektryczne szyby” w samochodzie. http://obrazki.elektroda.net/68_12741290... W samochodzie Skoda Octavia I kombi były cztery korbki w drzwiach, więc trzeba było opracować i zamontować elektryczny system sterujący otwieraniem i zamykaniem szyb, oraz wymienić podnośniki szyb. Zamontowane zostały oryginalne podnośniki fabryczne,...
Czesc Moze ta bedzie instrukcja bedzie ok? INSTRUKCJA MONTAŻU i SERWISU AUTO ALARMU AMX-G INSTRUKCJA MONTAŻU AMX-G UWAGA !!! INSTRUKCJA PRZEZNACZONA TYLKO DLA ZAKŁADU MONTAŻOWEGO. NIE NALEŻY UDOSTĘPNIAĆ TYCH INFORMACJI UŻYTKOWNIKOWI SAMOCHODU. Przed rozpoczęciem instalacji systemu należy bardzo dokładnie zapoznać się z niniejszą instrukcją montażu i...
centralny zamek pobór prądu skoda pobór prądu skoda zamek centralny
mercedes lusterko prawa samsung np300e5c płyta główna głośnik piszczy
Diora AS952 - Pisk na Pewnych Częstotliwościach Jak zdjąć wtyczkę ze zbiornika paliwa w Audi A6 C6 2.7 TDI 2006