Sprawdzałeś filtr , ciśnienie paliwa ?
Przepływomierz MAF actual i specified oraz ciśnienie paliwa, wartości powinny być zbieżne
Pompa paliwa lub ciśnienie paliwa. Odczytywałeś błędy VAGiem?
A co do tej pory już sprawdziłeś? Wykręcałeś świece - wszystkie tak samo okopcone ? Sprawdzałeś evap , wtryskiwacze , mierzyłeś ciśnienie paliwa itd , itd.?
Dokładnie tak. Odepnij też kostkę z kilkunastoma przewodami. Skrzynka nie jest opisana, będzie gdzieś schowana, musisz jej poszukać. Osobiście jednak nie sądzę, żeby to alarm był winny. Ciśnienie paliwa zdałoby się zmierzyć.
Sprawdź ciśnienie paliwa. I jakie masz korekty.
Jeśli pompa sprawna, to należało by jeszcze sprawdzić zawór na listwie, nie mylić z czujnikiem ciśnienia, bo na listwie są dwa elementy, jeden pomiarowy a drugi regulacyjny, masz tam układ boscha z pompą CP4.1 gdzie jest regulacja po stronie niskiego ciśnienia, a na szynie masz zawór który powinien podczas gaszenia auta, lub przekroczenia maksymalnego...
Zbyt bogata mieszanka. Jakie pokazuje czasy wtrysków gdy pojawia się problem? Jakie jest ciśnienie paliwa?
Może na benzynie chodzą też wtryski gazu. Zakręcałeś gaz? Robiłeś reset ecu bo może mapę rozjechało Ciśnienie paliwa mierzyłeś?
Możesz sprawdzić przewody zapłonowe czy nie mają przebicia, a także przyjrzałbym się cewce. Jak z układem zapłonowym było by wszystko w porządku, to zmierzyłbym ciśnienie paliwa.
Proszę wysłać VCDS log file odczyty czujnika MAP? Lambda correction? Ciśnienie paliwa?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... poczytaj mój post. sprawdź świece , ciśnienie pompy paliwa i lewe powietrze na dolocie , Czy z wydechy śmierdzi benzyną nie spaloną??
A gniazda pod pompki nie wyrobione? Ciśnienie paliwa ok ?
Osiem godzin to tyle czasu że można zdiagnozować wszystko.Np na początek plak.Potem np.egr,klapa gasząca, sygnały z czujników wału i wałka,parametry jak i ciśnienie paliwa.
A ciśnienie paliwa jakie masz?
Mareczny z całym szacunkiem ,pierwszy raz słyszę żeby termostat powodował gaśnięcie silnika .Jak silnik zgaśnie sprawdź ciśnienie paliwa.
Może mnie nie do końca zrozumiałeś, ale bank=kolektor wydechowy, np w silnikach widlastych są 2 banki. Sonda 1, to ta przed katalizatorem Na pewno kompresja 13bar na pierwszym cylindrze nie ma wpływu na takie objawy jak opisałeś. Możliwe przyczyny to lewe powietrze, ciśnienie paliwa, wtryskiwacze
może być wina pompy paliwa Dodano po 2 za słabe ciśnienie paliwa stawiam na pompe
Na wewnętrznej stronie klapki wlewu paliwa masz nalepkę ciśnieniem powietrza w ogumieniu. Ale 4 bary to zdecydowanie za dużo, ciśnienie nie powinno być wyższe niż 2,5 bara. Wygląda na to że w serwisie przy przeglądzie przed zakupowym nikt nie pokwapił się o spuszczenie ciśnienia które zazwyczaj jest pompowane w okolicę 4 bar już w fabryce, po to żeby...
Mi to wygląda na słabe ciśnienie paliwa. Na sam początek sprawdziłbym ciśnienie na listwie, a w drugiej kolejności sprawdziłbym wtryski
Podciśnienie z kolektora pokaż i ciśnienie paliwa na listwie do sprawdzenia.
W jaki sposób sprawdzasz ciśnienie rozruchowe?
ciśnienie sprężania też sprawdziłeś
Zmierz ciśnienie paliwa na listwie wtryskiwaczy.
Rozumiem że iskra jest i paliwo też, a jakie ciśnienie paliwa, a sprawdziłeś ciśnienie sprężania?? A może rozrząd się posypał.
W takiej skodzie co do mocy ,to np słabe ciśnienie paliwa albo np przytkany wydech. Tak może i sonda,tylko bez diagnozy to sobie tak będziesz wymieniał w kółko.
Czy samochód jest zagazowany?Objawy na gazie czy benzynie?Jeżeli na benzynie to sprawdź ciśnienie i wydajność pompy paliwa.
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia. Szarpie wtedy, kiedy ma duże zapotrzebowanie na paliwo.
Witam. Czy ktoś może podnosił wewnętrzne ciśnienie pompy wtryskowej za pomocą elektrycznej pompki do paliwa?
A ciśnienie paliwa i wydatek pompy sprawdzone? Dolot powietrza szczelny, serwo działa normalnie?
Czy w parametrach mieści się w normie? Ciśnienie paliwa w normie? Proszę zrobić nastawy fabryczne.
Tzn. ja mam sekwencje i odpala mi na benzynie. A jak sprawdzić, ciśnienie paliwa?? i Jakie powinno być ??
16686- wypadanie zapłonów, cylinder 2 Układ zapłonowy,wtryskiwacz paliwa,ciśnienie paliwa,kompresja, sprawdź te rzeczy.
Pewnie ciśnienie paliwa już siadło. Pompa, filtr, regulator....
20998415[/postid:3cee8775] Tłumiki wymieniłem, bo były dziurawe, a ciśnienie paliwa 3,7 mam przy obciążeniu
Naprężenia ,ciśnienie latem, bezsens robota dla roboty. Zbiornik pewnie ze 100.
Na benzynie i na LPG zachowuje się tak samo? Bo jeśli tylko na benzynie to sprawdź jakie jest ciśnienie paliwa. Adaptacja przepustnicy była robiona? Jeszcze może być cewka zapłonowa.
sprawdź czy pompa daje odpowiednie ciśnienie. może się zatarła jak brakło benzyny. I filtr paliwa też sprawdź. pzdr
Robku, brak mocy może być skutkiem wielu zjawisk, nawet podwinął mu się dywanik pod pedał gazu i nie może go wdusić do końca. Na dzień dobry sprawdził bym czy przepustnica otwiera się w pełnym zakresie (uprzedzając pytania- nie ma tam linki, przepustnica zmotoryzowana) , jakie jest ciśnienie paliwa i czy wydech jest drożny. Tu gość wali o rozrządzie,...
Przyczyn może być wiele: - sonda lambda - świece - filtr paliwa - filtr powietrza - aktualizacja oprogramowania sterownika silnika - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwem Co do tej pory wymieniłeś?
A może zacznij od początku czyli sprawdz ciśnienie sprężania bo nie informujesz czy to było mierzone.
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
Po mojemu to tylko bym się skupił na zasilaniu paliwem. A sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Rano po przekręceniu zapłonu słychać pompę paliwa? Ma jakąś blokadę (alarm,odcięcie zasilania...)?
Przy tym przebiegu kończy się pompa paliwa , sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej powinno mieć około 3,5 bara
Nie jeździć bo uszkodzisz katalizator. Tutaj wypadanie jest tylko na 4 cylindrze. Ten drugi błąd mówi o tym że sterownik odciął podawanie paliwa na zespół pierwszy czyli raczej na 1 i 4 cylinder. Wypadnie zapłonu to nie tylko brak iskry - powodem może być też zbyt niskie ciśnienie sprężania bądź zła mieszanka paliwa. Skoro sterownik odciął podawanie...
Szukaj w głowicy, przy uszczelniaczach pompowtrysków. Sprawdź też czy działa, oraz jakie ciśnienie wytwarza pompa w zbiorniku paliwa. Filtr paliwa kiedy zmieniałeś?
Witam Czy ktoś z forumowiczów mógłby mi podać ile wynosi prawidłowe ciśnienie paliwa w silniku Skody Fabii 1 .2 TSI 110km 2016. Ostatnio pękł mi przewód chcę sprawdzić czy ciśnienie jest prawidłowe.
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia, czujnik TCS, do tego trzeba zrobić reset adaptacji. Cudów nie ma, musi jeździć.
Najtaniej na początek podjechać do warsztatu i to sprawdzić . jak jest za małe ciśnienie na zimnym silniku bądź zanika to najpierw wymieniamy filtr paliwa a jak to nie pomoże to pompę
Diagnostyka była robiona miesiąc temu, ponieważ wyświetlał się błąd silnika. Po zmianie czujnika wałka diagnostyka nic nie wykazała. Misiu, diagnostyka to nie tylko odczyt błędów. Trzeba sprawdzić między innymi obroty podczas kręcenia rozrusznikiem oraz synchronizację. Do tego potrzebny jest ktoś znający temat. Ciśnienie paliwa najlepiej sprawdzić...
Ale ciekawe jake ciśnienie wychodzi z pompy do wtrysków jak jest paliwo i sprężanie musi palić.
Ustawienie rozrzadu , ciśnienie sprężania , ewentualnie sprawdzenie jakości paliwa. To jest podstawa gdy kończą się pomysły i juz nie ma co podmienić.
Po co zakładać drugi temat ?? temat wałkowany na kilku forach ale brak sensownego rozwiązania. To może najwyższy czas odstawić do warsztatu?? Ewidentny problem z zasilaniem paliwa . Uszczelnienia na wtryskach spr? Gniazda w głowicy pompowtryskiwaczy? Ciśnienie paliwa na pompach? Filtr paliwa? Co było robione przed usterką ??? Cokolwiek sprawdziłeś oprócz...
Na zliczanie tych wypadających zapłonów zbiega się zbyt wiele czynników by jednoznacznie określić ich źródło. Należałoby by sprawdzić prawie wszytko w silniku począwszy od: Ciśnienie w cylindrach, cewki i świece zapłonowe, ECU, układ wtryskowy paliwa, czujniki, filtry itd.
Sprawdź ciśnienie paliwa to ważne przy odpalaniu na benzynie, następnie szczelność dolotu i umyj i zaadaptuj przepustnicę. To tak na początek.
Kolego sorry co Ty wymyślasz pierwsze co zrobiłbym to zmierzył ciśnienie. Nie pierwszy raz ja to widzę. Zalej dobrego paliwa to też ważne.
Dziś sprawdzę ale wydaje mi się, że ciśnienie paliwa jest ok. Fela ciągnie pod samo odcięcie co przy uszkodzonej pompie paliwa było by niemożliwe.
Witam płyn chłodniczy jest czysty i nie ubywa go ani przybywa doszedł kolejny problem w oleju silnikowym jest benzyna po spuszczeniu oleju okazało sie że jest go jakieś 6-6.5 litra jest bardzo żadki i cuć paliwo nie mam pojęcia z kąd taka ilość paliwa w oleju i którędy sie dostało do komory silnika.Czytałem że może to być uszkodzona pompa paliwowa lub...
Rano przed pracą lub po pracy zapala za 3,4 razem byłem w ASO czyścili przepustnicę i sprawdzali na komputerze nic nie znaleźli cienienie paliwa dobre, sam sprawdzałem ciśnienie na tłokach 15 at wymieniłem filtr paliwa. Jak by ktoś miał podobny problem proszę o kontakt. Skoda Fabia 1,2 12 v 2003r.
Wygląda to tak jak by palił na 2 cylindry. Auto było oddane do dwóch serwisów skody i 2 mechaników "prywatnych". Wszyscy rozkładają ręce i nie wiedzą co się dzieje. Bez jaj --nie dość ze 3 cylindry i na 2 pali i nie wiadomo który- parodia a weź ręke i dotknij wydechu i już wiesz z grubsza. Po drugie jak masz te syfiastą instalacje Elpidżi to na dzień...
Możesz zastosować kryzę i czujnik ciśnienia. Znając średnice otworu i odczytując ciśnienie kontroler wyliczy przepływ i zużycie paliwa. Tak musisz mieć dwa takie układy. Pozdro Waldi
Uszczelniacze były wymieniane już dwa razy właśnie. Przed naprawą panewki już szarpanie właśnie w tym przedziale obrotów występowało. Po naprawie nic się nie zmieniło. Pompowtryski drugie siedzą już i problem ten sam. Mechanik mierzył ciśnienie paliwa na powrocie i stwierdził że jest za wysokie.
Witam, tak jak w temacie potrzebuje pomocy ponieważ pompa wtryskowa w skodzie daję ciśnienie na drugi cylinder a pozostałe trzy nie podaje w ogóle. Co to może być?? Dodam że samochód był sprawny tylko po zatankowaniu paliwa z jakimś "syfem" przestał chodzić. Zbiornik przeczyściłem dałem nowy filtr i przepompowałem pompę ale tylko jedno odejście daję...
Skoda fabia 2004 1.4 75KM silnik BBY bez gazu wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Świece wymienione, wtryskiwacze wyciągnięte, sprawdzone ok. Ciśnienie paliwa 3 bary stałe. Kompresja 14-15 na każdym cylindrze. Podciśnienie 430 milibar. Serwo, odma zaślepione bez zmian. Egr sprawny, wyciągnięty testowany na stole, zawór par paliwa zaślepiony...
Witam . Mam pytanie jakie ciśnienie powinna dawac pompa paliwa w skodzie Fabii 1,4 MPI
Co do tematu, obstawiam na 99% że to jednak przeciek gazu przez wtryskiwacz/e. Całkiem możliwe,jednak może też dostawać się przez wężyk podciśnienia jak reduktor zawiódł. Jeśli stan reduktora ma jakikolwiek wpływ na pracę silnika to znaczy tylko tyle że spier...e jest strojenie. On ma tylko trzymać zadane ciśnienie, jak sobie z tym nie radzi to ma...
Temat rozwiązany. Zapchany filtr paliwa, zbyt małe ciśnienie. Co ciekawe jak zapaliła to jeździła normalnie. Widocznie mieszanka była zasysana z powietrzem.
Witam zrób jakąś diagnostykę na początek tester -Sprawdzić czujnik temperatury -Sprawdzić błędy -Sprawdzić ciśnienie paliwa Jeśli auto jest wyposażone w Lpg warto spróbować zrobic reset Ecu silnika. czy po za odpalaniem są inne problemy ?
Jak słychać pompę przy otwarciu drzwi kierowcy (pierwszym) i po zapłonie to nie przekaźnik. Można zmierzyć ciśnienie paliwa (jest wyjście na szynie paliwowej) tylko że w zależności od rocznika powinno być 3 lub 4 bary stałe. Ja próbę zaślepił bym układ EVAP lub sprawdził czy zawór tego układu nie przepuszcza.
Przyczyną szarpania i pojawiania się tego błędu może być niesprawna pompa paliwa, która wytwarza za niskie ciśnienie. U mnie było podobnie: na gazie ok, a na benzynie szarpanie, dławienie i brak mocy. Po wymianie pompki wszystko wróciło do normy.
A od czego się to wszystko zaczęło? Wtryski wyjąć i sprawdzić jak leją/pylą, szczelność lub raczej jej brak do sprawdzenia. Pompa paliwa i jej ciśnienie ? Tak na początek silnik mało wymagający i diagnozowalny w parę minut.
Samochód przyjechał do garażu na własnych kołach wieczorem następnego dnia już nie palił. Czemu nie musi być prawidłowa wewnątrz cylindra? Możliwy jest rozregulowany rozrząd ? A może ma za duże ciśnienie paliwa i go dławi bo ma taki objaw (świece są mokre no i go dławi)
Haha, litanie rozpisuje bo nie mogę tego zrobić sam. Samochód musi wjechać na kanał bo filtr jest pod spodem. Trzeba odkręcić osłonę i się pobawić. Muszę zlecić to jakiemuś mechanikowi w warsztacie. Wiadomo że nie za darmo. A jak będzie gorzej to z powrotem. Dywaguje czy ma to sens i dlatego też pytam was co sadzicie o tym i czy ktoś próbował. Jesli...
Eee tam sondy :) Ona coś mierzy, ale co? No właśnie, trzeba sprawdzić czy problem nie leży przed nią. Wpierw sprawdź ciśnienie paliwa. Powiem szczerze, że ten parametr jest często pomijany podczas poszukiwania usterki; a od tego powinno się zaczynać. :)
Witaj temperatura paliwa w normie. A temperatura silnika? Gdzie szukać problemu ? Sprawdził bym ciśnienie sprężania.Układ paliwowy sprawny?.
Kąt poprawiony na 55, https://zapodaj.net/b0eca5e5c1993.png.ht... dawka zmieniona na 2,6- 2,8. http://vaglogi.pl/log-001_T5LE3sS.html Zastanawia mnie to ciśnienie które pokazuje map sensor czy nie jest za niskie ?? Zauważyłem teżpowietrze w przewodzie od filtra paliwa do pompy. filtr nowy, oringi zaworka zwrotnego nowe. Bąbelki są nadal.
Nic tam nie rozkręcałem wziołem odkręciłem ten cały monowtrysk i skręciłem spowrotem. Ale byłem u mechanika i powiedział mi że najprawdopodobniej pompa paliwa lub filter .Więc wziołem odkręciłem wężyk który idzie do wtrysku z pompy i jest bardzo słabe ciśnienie .
Jak nie ma jak jest, były przypadki że zamiast filtra na 4 bary wkładali na 3 bary i odwrotnie a potem auto nie miało mocy i ciężko odpalało, teraz na filtronie z tyłu jest napisane ciśnienie paliwa... Ale u mnie jest filtr pełnego przelotu. U mnie nie ma problemu z rozruchem auta i nie ma też podciśnienia które zasysa korek wlewu paliwa tylko jest...
Witam, u mnie też 16556, ciśnienie paliwa wynosi 3.5-3.6 bara, mniej więcej tak oscyluje, nie za dużo ? Filtr paliwa złożony na 3.0 bar. taki jaki ma być w tym silniku. Mierzyłem tuż przy listwie wtryskowej.
Przede wszystkim diagnostyka jakie występują błędy. Nie podano czy LPG to symulacja czy wtrysk. Przy LPG ważną istotną rzeczą są kable WN. Po postoju powinien odpalać na paliwie więc czy dostateczne jest ciśnienie paliwa ,kontrola ciśnienia ,pompy i filtra paliwa i czy paliwo się nie cofa. Największy błąd użytkowników LPG to niski poziom paliwa w baku...
Błąd sondy lambda może pochodzić z pracy silnika na gazie. Jeśli obecnie nie jest aktywny nie ma nic wspólnego z odpalaniem silnika zimnego kiedy sonda nie podaje i tak sygnału do sterownika że jest gotowa do pracy.Druga sprawa ten błąd nie wskazuje bezpośrednio na samą sondę a na dawkowanie paliwa co może być spowodowane tym co napisałem wcześniej....
A to nie jest tak, że ta pompka podaje paliwo tylko przez chwilę do momentu rozruchu silnika? Generalnie tak. Ale po uruchomieniu auta powinna cały czas tworzyć ciśnienie. Sprawdzałeś jakie jest ciśnienie na szynie paliwowej? Tak na szybko zapoznałem się z budową tego układu to do sprawdzenia masz: -Pompę paliwa -przekaźnik (R17) od niej i wiązkę -...
Alternator jest wzbudzany ze sterownika silnika I jeśli potrzebuję to ładuje 14, a jak nie to 12,5. Takie rzeczy są ale nie Fabii 1. Tam jest tylko sygnał zwrotny z alternatora do ECU jakie jest jego aktualne obciążenie. I nie jest wzbudzany z ECU ,od tego alternator ma wbudowany regulator a jego zasilanie/wzbudzenie idzie z modułu centralnej elektryki...
Piszesz że te falowanie i utrata mocy są tylko chwilowe ? Czyli w momencie diagnostyki kompem silnik chodzi równo , najłatwiej jest jak usterka występuje cały czas. Tak czy siak ciśnienie paliwa do sprawdzenia , ewentualne podciśnienia , wężyki,kolektor lewe powietrze Objawy takie mogą występować przy niesprawnym map sensor Przepustnice wymieniłeś oby...
Wyczyści i zaadaptuj przepustnice, przy okazji wyciągnij wtryskiwacze i tez do czyszczenia (sprawdź ciśnienie paliwa). Jeśli błąd powraca na benzynie oznacza to ze jest problem z zasilaniem w paliwo często padają tam wtryskiwacze.
otworzyłeś duży obieg ,silnik będzie nie dogrzany wzrośnie zużycie paliwa i zlikwidowałeś tym sposobem ciśnienie w bloku silnika ,a u ciebie napewno uszczelka do wymiany i jesli samochód ci jeszcze służy to warto ją wymienić
Koledzy mam nowy pomysł co jest przyczyną. W fabii mam filtr paliwa z regulatorem ciśnienia paliwa,141 tyś. od nowości nie wymieniany. Jeżeli regulator jest walnięty i np: - paliwo zamiast płynąć na wtryski to wraca do zbiornika paliwa i ciśnienie na wtryskach jest za niskie np. 1 bar - lambda wykrywa ubogą mieszankę i wydłuża czasy wtrysków do 4,12ms...
Kolego aldek44 zbierz wszystkie informacje do kupy z zdecyduj chodzi pompka czy nie jeśli chodzi daje ciśnienie to poco sprawdzać przekaźniki , druga sprawa wtryski pracują w końcu, czy nie jesteś pewien . Trzeba sprawdzać wszystkie możliwe przyczyny usterki i kolejno je eliminować .
I tak ma być, rezerwa na rozszerzenie objętości i miejsce na opary. Inaczej będziesz podlewał ludziom asfalt paliwem. Ważniejsze żeby powietrze pod duuużo niższym ciśnieniem tj. atmosferycznym ,mogło dostać się DO zbiornika.
Check zapalił się w momencie awarii, po skasowaniu nie wrócił. No widzisz gdybyś chociaż te błędy podał to by była jakas wskazówka a tak to tylko wróżbita maciej. Pompki że niby sprawdzone to tez słyszałem milion razy. A gdzie zużyte gniazda ,gdzie sama regulacja gdzie dane z testera ciśnienie paliwa. Same wróżby. A wypalony zawór to by chodził na...
Jeszcze trochę dyskusji i osoba pytająca będzie miała wątpliwość o co pytała. Jak rozumiem problem w tym, że pompa nie podaje paliwa na wyjściu. Po co sprawdzać i ustawiać rozrząd. Chyba, że źle czytam opisy. Na tym etapie należy uzyskać wysokie ciśnienie. I pytanie. Co z cięgłami? Czy w filtrze jest paliwo? Czy występuje przelew paliwa? Skąd wiedza,...
Tak toporna konstrukcja, że nie ma co nie działać. Ciśnienie paliwa i rozrząd (on to często kuleje) do weryfikacji. Następnie czujnik MAP i O2. Kompresja. Coś więcej o tym odpaleniu? Równo pracuje, na wszystkie garki? Da się przegazować na postoju?
Za duże ciśnienie na szynie. Czyli do sprawdzenia sitko na zaworze oraz powrót paliwa. PS Ja też chce żeby mój diesel miał ograniczenie/odcięcie na 20 tyś obr/min (jak w F1) :D
Witam. Od pewnego czasu pojawia mi się problem z Fabią 1 1.2 12V (AZQ albo BME). Wygląda to tak, że czasami przy gwałtownym przyspieszaniu potrafi sobie "czknąć". Do wczoraj w ciągu roku zdarzyło się to może ze 30 razy, ale już wczoraj pojawił się przy tym błąd P0171 i zapalił się check engine co się wcześniej nie zdarzało (błąd usunąłem na parkingu...
Witam, mam skodę octavie II 2011r 1.6tdi 105km cayc przebieg 280 tys km i następujący problem, mianowicie zaczęło się od tego że w tą zimę przy większych mrozach czyli -10 nie mogłem jej odpalić, silnik łapał i gasł, wymieniłem filtr paliwa, nie pomogło, następnie poradzono mi wymianę pompki w zbiorniku paliwa, tutaj nastąpiła poprawa auto odpalało...
Ktoś coś może pomóc będę bardzo wdzięczny 🙂. Z góry nic nie widać albo że poszły uszczelki kolektora dolotowego plastikowy on jest. Z dołu silnika też nic nie widać gdzie szukać tego lewego powietrza ? Czytałem w internecie pomysł żeby napompować 1 bar ciśnienia tylko jak ? U mnie jest inaczej niż na filmikach na YouTube mogę zatkać przepustnicę...
Bredzisz i niepotrzebnie ktos to przeczyta i wyda kase. Nie poprawiam po sobie ani na zime ani na lato ale tylko dlatego ze zanim zaczalem sie bawic w lpg jako warsztat 5 lat rozkminialem dlaczego to zle dziala i jaka jest zasada dzialania instalacji oraz silnika ktory konwertuje. Znajac to znasz problemy z ktorymi większość sobie nie radzi. Zadalem...
Witam jest kilka powodów z kturych mogą się pojawiac takie objawy ale ja bym na pana miejscu oddał pompę do sprawdzenia jeśli silnik kuleje biały dym może swiadczyc o tym ze paliwo niejest spalane odpowiednio lub wcale jesli to nie pompa to mozebyc brak kompresji na jednym z cylindrów a jesli silnik poprostu wpada w wibracje to może być to koło dwumasowe...
Cisnienie paliwa zmierz.
Witam serdecznie. Najpewniej jest zmierzyć cisnienie paliwa. Pozdrawiam.
skoda fabia ciśnienie paliwa ciśnienie paliwa skoda octavia ciśnienie skoda
zasilacz domofonu elfon numer administratora toshiba reset hasła
wymiana rozrządu instrukcja zanussi tt150
Czy można podłączyć głośnik do zmieniarki CD? Schemat prądnicy Star 28 - szczegóły i diagnostyka